abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 december 2004 @ 12:11:05 #51
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24156159
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:05 schreef Patrick281 het volgende:

[..]



Wat heeft dit met de Beemer te maken?
[..]
nou ik doelde op dat je het koppel vergeleek... en toen vergeleek ik de rest
Hopeloos benzine verslaafd
pi_24156168
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:11 schreef Patrick281 het volgende:
Ik kan hem even niet vinden, maar wel deze CR500 op kenteken.

[afbeelding]

ja die kende ik al... maar op MF staat nog ergens een geilere
Hopeloos benzine verslaafd
  donderdag 23 december 2004 @ 12:26:11 #54
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24156376
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:12 schreef Youp het volgende:
nou ik doelde op dat je het koppel vergeleek... en toen vergeleek ik de rest
Ah, Beemer is natuurlijk een hele andere motor, 97 pk aan het achterwiel en magische stuureigenschappen zelfs boven de + 180 km/u.

Maar dat zijn 2 verschillende werelden en zou ik nooit vergelijken.

Met turbokitje schijnt de R1100S ook wel een aardig 2'takt karakter niet lineaire turbokick te kunnen krijgen.
Een kennis van de MotorXtra jongens waar wij een dynomeet gehouden hebben heeft 140 pk aan het achterwiel met het ding.
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:12 schreef Youp het volgende:

[..]

ja die kende ik al... maar op MF staat nog ergens een geilere
Hij doet aan inruil .. zegt'ie .... ff kijken of ik iets van 9 rooien kan inruilen.

[ Bericht 17% gewijzigd door Patrick281 op 23-12-2004 12:31:43 ]
pi_24156406
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:26 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ah, Beemer is natuurlijk een hele andere motor, 97 pk aan het achterwiel en magische stuureigenschappen zelfs boven de + 180 km/u. [afbeelding]

Met turbokitje schijnt'ie ook wel een aardig 2'takt karakter niet lineaire turbokick te kunnen krijgen.
Een kennis van de MotorXtra jongens waar wij een dynomeet gehouden hebben heeft 140 pk aan het achterwiel met het ding.
da's best netjes en hoeveel nm's?
Hopeloos benzine verslaafd
  donderdag 23 december 2004 @ 12:34:12 #56
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24156517
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:27 schreef Youp het volgende:

[..]

da's best netjes en hoeveel nm's?
Shoot me, wie let er op Nm.

Maar omgerekend zou dat meer dan pk's moeten zijn als ik naar mijn motor kijk.
Ik weet niet of een turbo daar ook veel aan bijdraagt of dat juist de pk's alleen zo sterk stijgen...
pi_24156637
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:34 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Shoot me, wie let er op Nm.

Maar omgerekend zou dat meer dan pk's moeten zijn als ik naar mijn motor kijk.
Ik weet niet of een turbo daar ook veel aan bijdraagt of dat juist de pk's alleen zo sterk stijgen...
M=P/2*pi*n

M = koppel in NM's
P = vermogen in Watt (dus ff rekeken naar KW en dan maal 1000)
n = het aantal omwentelingen per seconde waarbij het vermogen vrijkomt

reken maar uit vermogen + toerental = koppel weten... alleen niet vanaf wanneer t beschikbaar is.. daar zal vast en zeker wel een andere formule voor zijn
Hopeloos benzine verslaafd
pi_24156883
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:47 schreef Rietvaerder het volgende:
enne.. hou je t niet meer bij...?
Hopeloos benzine verslaafd
pi_24156945
quote:
Op donderdag 23 december 2004 10:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Hier een filmpje van een rondje Mugello op de vroege ochtend

http://members.chello.nl/amridder/mrsuz

http://members.chello.nl/amridder/mrsuz2
Lol, netjes gereden hoor Alleen die stoppies?

Ik begrijp ook niet waarom ze de extensie .txt hebt gegeven en de naam veranderd? Of was dat vanzelf al Iig. Wat ik heb gedaan om ze werkend te krijgen: Naam gewijzigd naar buffer en buffer_ , en in de save map moet je ze in de map stoppen die je zelf maakt en noemt "Replay <naam van savegame die je wil>"

Die replay doet het hem, dan leest ie hem kennelijk ook uit als replay wanneer die voor replays scant
pi_24156989
Stoppies, lache he

Tja, was ook niet echt een serieus rondje
pi_24157073
Zie nergens een optie om te scannen voo replays....
pi_24157149
HAHA gelukt

Mooie outfit, "Fok"

Maare, waarom zie ik hele tijd blokkerende bandjes? En die highsider Lache man
  donderdag 23 december 2004 @ 13:12:09 #64
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24157274
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:39 schreef Youp het volgende:
[..koppelllll..]
Is niet zo'n issue in de normale wegmotor wereld.
Meeste motoren zijn getuned op horsepower, because those figures sell.

Riet kan maximaal op 59 nm komen geloof ik en ervaart dat ook al als trekkracht, er is ook relatief weinig gewicht te verplaatsen natuurlijk.

Automensen zullen niet echt achterover vallen van het koppel van de Beemer op papier.
Als ze ermee rijden des te meer.

Over het algemeen kan je zeggen dat 99% van de motoren niet over de 100 Nm gaat ......
Voor auto begrippen een onbegrijpelijke waarde..
  donderdag 23 december 2004 @ 13:15:55 #65
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24157350
quote:
Op donderdag 23 december 2004 12:55 schreef Youssef het volgende:
Ik begrijp ook niet waarom ze de extensie .txt hebt gegeven en de naam veranderd? Of was dat vanzelf al Iig. Wat ik heb gedaan om ze werkend te krijgen: Naam gewijzigd naar buffer en buffer_ , en in de save map moet je ze in de map stoppen die je zelf maakt en noemt "Replay <naam van savegame die je wil>"
Kicken .. zou eigenlijk ook wel leuk zijn als je meerdere replays samen kon voegen als 1 ronde.

Kan je iedereen laten rijden en later kijken wat ze anders doen, of 5 keer een nieuwe ronde van jezelf bij elkaar plakken.
pi_24157413
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:12 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Is niet zo'n issue in de normale wegmotor wereld.
Meeste motoren zijn getuned op horsepower, because those figures sell.

Riet kan maximaal op 59 nm komen geloof ik en ervaart dat ook al als trekkracht, er is ook relatief weinig gewicht te verplaatsen natuurlijk.

Automensen zullen niet echt achterover vallen van het koppel van de Beemer op papier.
Als ze ermee rijden des te meer.

Over het algemeen kan je zeggen dat 99% van de motoren niet over de 100 Nm gaat ......
Voor auto begrippen een onbegrijpelijke waarde..
nou... daar kon je wel eens van opkijken want als ik aan kom kakken met mijn fiets heeft 65 pk dat schiet ook niet op... maar toch zit ie (bereden door een prof en op de juiste ondergrond) met 2,X sec op de 100... hoe zou dat nou komen door het enorme koppel (voor een 500cctje) (en het lage gewicht)
Hopeloos benzine verslaafd
  donderdag 23 december 2004 @ 13:25:00 #67
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24157521
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:19 schreef Youp het volgende:
nou... daar kon je wel eens van opkijken want als ik aan kom kakken met mijn fiets heeft 65 pk dat schiet ook niet op... maar toch zit ie (bereden door een prof en op de juiste ondergrond) met 2,X sec op de 100... hoe zou dat nou komen door het enorme koppel (voor een 500cctje) (en het lage gewicht)
Ja jij let er op, vandaar ik in de normale wegmotorwereld intik met posten.
Dekte mij dus al enigzins in..

Hier op de Fok MC heeft verder geen hond het er over.

Koppel is voor de meeste mensen ook een ontastbaar iets om over te praten.
pi_24157599
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:06 schreef Rietvaerder het volgende:
HAHA gelukt

Mooie outfit, "Fok"

Maare, waarom zie ik hele tijd blokkerende bandjes? En die highsider Lache man
Uuhm ja, hoe voorkom ik blokkerende bandjes? Ik ram gewoon op achteruit cq onder van de pijltjes toets. Ik heb nog geen Championship gespeeld, en met die 'trainer' lukt het me niet om credits uit te delen. Dus als mijn eigenschappen zijn nog laag, daar ligt het volgens mij aan.

Heb jij al championship gespeeld dan? Dan zullen je credits vast hoger zijn en je steering, accelerating, braking etc. beter.
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:15 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Kicken .. zou eigenlijk ook wel leuk zijn als je meerdere replays samen kon voegen als 1 ronde.

Kan je iedereen laten rijden en later kijken wat ze anders doen, of 5 keer een nieuwe ronde van jezelf bij elkaar plakken.
Je kan denk ik wel tegen de Ghost van Rietvaerder bijvoorbeeld spelen tijdens de Time Trial. Gaat heel simpel denk ik maar heb geen zin om te testen. Ik denk dat er voor elke track een ghost file is (ik zie er namelijk 16) en zo zou je bijvoorbeeld eentje van mij op jouw PC kunnen vervangen. En dan racen (kan je tenminste elke keer restarten als je weer eens op je bek gaat )
pi_24157803
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:12 schreef Patrick281 het volgende:


Riet kan maximaal op 59 nm komen geloof ik en ervaart dat ook al als trekkracht, er is ook relatief weinig gewicht te verplaatsen natuurlijk
54.....
pi_24157823
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:25 schreef Patrick281 het volgende:
Hier op de Fok MC heeft verder geen hond het er over.

Koppel is voor de meeste mensen ook een ontastbaar iets om over te praten.


Ik zal geen Bandit1200 kopen vanwege de pk's hoor.....
pi_24157855
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:29 schreef Youssef het volgende:

Heb jij al championship gespeeld dan? Dan zullen je credits vast hoger zijn en je steering, accelerating, braking etc. beter.
Ik heb geen zelf gemaakte fiets Dat zuigt hard..... heb gewoon de NSR500 van Capirossi

Owja, blokkerende banden voorkom je door soft compound te nemen, warmrijden en voorrem gebruiken met mate
  donderdag 23 december 2004 @ 13:52:34 #72
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24158081
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:40 schreef Rietvaerder het volgende:


Ik zal geen Bandit1200 kopen vanwege de pk's hoor.....
Maar ik was altijd bijna de enige die mijn koppel moest verdedigen.
Vooral tegen de rest buiten jou dus.

Iedereen zat zich te verlekkeren op de pk's van de dyno .. niemand over mijn koppel.



[ Bericht 9% gewijzigd door Patrick281 op 23-12-2004 13:59:02 ]
pi_24158219
bijna.....
pi_24158229
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:52 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Maar ik was altijd bijna de enige die mijn koppel moest verdedigen.
Vooral tegen de rest buiten jou dus.

Iedereen zat zich te verlekkeren op de pk's van de dyno .. niemand over mijn koppel.

[afbeelding]
ik wel
Hopeloos benzine verslaafd
pi_24158314
Ik ook
pi_24158321
Je koppelverloop bevat wel wat deukjes Pepijn
pi_24158336
Youp, jij bedoeld denk ik Honda...... the dreams of power !!

  donderdag 23 december 2004 @ 14:09:46 #78
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24158484
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Je koppelverloop bevat wel wat deukjes Pepijn
Ik vond hem best vlak in vergelijking met anderen.

Alleen die van Ralf was rechter, bijna onmogelijk recht zelfs. Vandaar zijn sign: koppel volgens het boekje.
pi_24158503
quote:
Op donderdag 23 december 2004 13:41 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Ik heb geen zelf gemaakte fiets Dat zuigt hard..... heb gewoon de NSR500 van Capirossi

Owja, blokkerende banden voorkom je door soft compound te nemen, warmrijden en voorrem gebruiken met mate
Hehe, al dat gedoe met instellingen. Hoe meer customizen hoe handiger, maar ook irritanter Zal ik hard of zacht nemen, groen of geel, regen banden of slicks, harde of zachte vering etc. Gewoon knallen.
pi_24158733
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Youp, jij bedoeld denk ik Honda...... the dreams of power !!

HA! kom jij maar eens met een suzuki crosser aanzetten
Hopeloos benzine verslaafd
pi_24158775
Tja Youssef... ik heb nu de ideale setup voor mijn NSR, stuurt dus echt geweldig Helemaal naar mn zin.....

Front suspension staat op 4 en achter op 5...
pi_24158787
Hmmm... chocoladevla van 19-12 smaakt nog best goed
  donderdag 23 december 2004 @ 14:24:02 #83
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_24158836
Goeie smiddags

Anders heb ik het best wel druk
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  donderdag 23 december 2004 @ 14:34:24 #84
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24159020
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Je koppelverloop bevat wel wat deukjes Pepijn
Of hij zat verkeerd in de versnellingsbak te roeren zoals jij al zei.
  donderdag 23 december 2004 @ 14:39:46 #85
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24159131
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:24 schreef Makster het volgende:
Goeie smiddags

Anders heb ik het best wel druk
Tijd vliegt hier voorbij, enigste voordeel als je het druk hebt.
Verder heb ik het zo heet alsof het 35 graden diepzomer is.
  donderdag 23 december 2004 @ 14:51:17 #86
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_24159361
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:39 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Tijd vliegt hier voorbij, enigste voordeel als je het druk hebt.
Verder heb ik het zo heet alsof het 35 graden diepzomer is.
Same here alleen jammer dat het maar 8 graden is ipv 28 ofzo
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  donderdag 23 december 2004 @ 15:08:33 #87
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24159712
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:51 schreef Makster het volgende:

[..]

Same here alleen jammer dat het maar 8 graden is ipv 28 ofzo
Ik heb de zon recht in mijn snufferd, moet zeggen dat dit ook wel doorwerkt in de hitte opbouw.

Dramatische is alleen dat ik voor het donker niet wegben hier.
De zon gaat onder om 16:31.
En ik zie dat hij pas op komt als ik al 3 kwartier aan het werk ben. Klik!
  donderdag 23 december 2004 @ 15:42:53 #88
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24160354
Even een momentje voor mijzelf.
quote:
Hoi ik zag je SM staan op Marktplaats.

Wat voor een motor kan ik inruilen?
Ik heb een BMW R1100S speciale uitvoering met chiptuning en laser uitlaten t.w.v. 9.500 euro .......

Groeten
P... B..
mail buiten kantoortijden pbart <at> chello.nl
Thuis heb ik een veeel langere versie aan alweer zo'n 40 mensen verstuurd.

Gisteren nog aan deze Husky.

pi_24160464
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:42 schreef Patrick281 het volgende:
Even een momentje voor mijzelf.
[..]

Thuis heb ik een veeel langere versie aan alweer zo'n 40 mensen verstuurd.
hopen dat ie interesse heeft (mooi ding trouwens? Je zal vast wel een pic hebben gepost maar helaas geen tijd gehad om te kijken…)

* One_Punch_Mickey heeft t een beetje gehad nu… al 2 weken lang meer werk dan tijd, en het ziet er niet naar uit dat dat gaat veranderen tot feb

Vandaag kerstpakket gekregen met envelope toch aardig
  donderdag 23 december 2004 @ 15:59:13 #90
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24160651
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Vandaag kerstpakket gekregen met envelope toch aardig
Zeker .. ik ben ooit een leuke bonus misgelopen omdat ik er toen net geen half jaar werkte zoals jij.
Dat was de regel bij dat bedrijf, heb er 5 jaar gewerkt maar de erop volgende jaren was de gratificatie geschrapt.

Check trouwens de rechterbovenkant van die foto met de Husk.
pi_24160859
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:42 schreef Patrick281 het volgende:
Even een momentje voor mijzelf.
[..]

Thuis heb ik een veeel langere versie aan alweer zo'n 40 mensen verstuurd.

Gisteren nog aan deze Husky.

[afbeelding]
Hee die is gaaf! Specs?
pi_24160956
quote:
Op donderdag 23 december 2004 15:59 schreef Patrick281 het volgende:
Check trouwens de rechterbovenkant van die foto met de Husk.
Wat zullen ze aan het doen zijn?
  donderdag 23 december 2004 @ 16:27:52 #93
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24161133
quote:
Op donderdag 23 december 2004 16:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee die is gaaf! Specs?
quote:
Type(nummer): 610 TE SUPERMOTARD
Soort: Overig
Kleur: zwart
Cylinderinhoud: 501 - 600cc
Aantal cylinders: 1-cilinder
Bouwjaar: aug - 2000
Kilometerstand: 10.000-20.000 km
Advertentie tekst: Supermotard
Husqvarna 610 TE

Inclusief:

- kenteken
- set croswielen
- originele dempers
- orineel spartbord (cros)
- technosel zadel
quote:
Model: Husqvarna TE 610 E
Year: 2000
Category: Enduro / offroad
Engine and transmission
Displacement: 577.00 ccm (35.21 cubic inches)
Engine type: Single cylinder
Stroke: 4
Power: 46.00 HP (33.6 kW)) @ 7100 RPM
Compression: 9.0:1
Bore x stroke: 98.0 x 76.5 mm (3.9 x 3.0 inches)
Valves per cylinder: 4
Cooling system: Air
Gearbox: 6-speed
Transmission type
final drive: Chain
Starter: Electric & kick
Physical measures
Weight incl. oil, gas, etc: 156.0 kg (343.9 pounds)
Front percentage of weight: 47.0
Seat height: 890 mm (35.0 inches) If adjustable, lowest setting.
Wheelbase: 1,500 mm (59.1 inches)
Chassis and dimensions
Front suspension travel: 280 mm (11.0 inches)
Rear suspension travel: 285 mm (11.2 inches)
Front tyre dimensions: 90/90-R21
Rear tyre dimensions: 140/80-R18
Front brakes: Single disc
Front brakes diameter: 260 mm (10.2 inches)
Rear brakes: Single disc
Rear brakes diameter: 220 mm (8.7 inches)
Speed and acceleration
Top speed: 160.0 km/h (99.4 mph)
0-100 km/h (0-62 mph): 5.600 seconds
60-140 km/h (37-87 mph), highest gear: 16.800 seconds
Other specifications
Fuel capacity: 9.10 litres (2.40 gallons)
Fuel consumption pr. 10 km (6.2 miles): 0.54 litres (0.14 gallons)
Niet echt veel vermogen, maar ja zal wel betrouwbaar zijn.
  donderdag 23 december 2004 @ 16:33:37 #94
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24161213
quote:
Op donderdag 23 december 2004 16:16 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Wat zullen ze aan het doen zijn?
Supersportje aan het omkatten?

Ik vind het niet echt betrouwbaar overkomen, of op zijn minst knullig zo'n foto.

Dik frame trouwens, of een oude grove Jap of een technologisch hoog ontwikkelde Bimota met raceframe.
pi_24161546
Nee klopt, wekt bij mij een beetje de indruk als een groepje 16-jarige prutsers die aan het opvoeren zijn Dat helmpje ook.....

Hoeveel moet die Husky kosten?
pi_24161569
quote:
Groeten
P... B..
mail buiten kantoortijden pbart <at> chello.nl
pi_24161654
quote:
Op donderdag 23 december 2004 16:50 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

  donderdag 23 december 2004 @ 18:10:02 #98
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24163009
quote:
Op donderdag 23 december 2004 16:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat is .. ik heb een vrij speciale achternaam. (alhoewel hij voor mij uiteraard heel gewoon is)

Blijkbaar is dat je nog nooit opgevallen via mijn mailtjes > e-mailadres.

Vroeger was het leuker toen mijn internet provider nog Bart was.
Helaas stopten die met het aanbieden van services aan partikulieren.
Allle klanten gingen 1:1 over naar Chello .. en zo werd mijn leuke mailadres ook anders ...nu zonder bart.nl..
pi_24163153
Wij hebben ook nog bART gehad idd...... toen naar Chello

* Rietvaerder heeft zojuist een Maxtor 200GB 7200rpm hdd besteld
  donderdag 23 december 2004 @ 18:41:02 #100
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24163537
quote:
Op donderdag 23 december 2004 18:18 schreef Rietvaerder het volgende:
* Rietvaerder heeft zojuist een Maxtor 200GB 7200rpm hdd besteld
Ik heb een 160 Hb Maxtor moeten kopen wegens overmacht omdat de WD 80 Gb het begaf in augustus.
Op zich had ik daar qua ruimte al meer dan genoeg aan, zeker omdat ik geregeld bijna alles opruim wat los en vastzit aan data.

Jij kwam inderdaad al aardig wat tekort zagen we op eerdere screendumps deze maand.
En je had nog FAT 8 op je systeem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')