nou ik doelde op dat je het koppel vergeleek... en toen vergeleek ik de restquote:Op donderdag 23 december 2004 12:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Wat heeft dit met de Beemer te maken?
[..]
ja die kende ik al...quote:Op donderdag 23 december 2004 12:11 schreef Patrick281 het volgende:
Ik kan hem even niet vinden, maar wel deze CR500 op kenteken.
[afbeelding]
![]()
Ah, Beemer is natuurlijk een hele andere motor, 97 pk aan het achterwiel en magische stuureigenschappen zelfs boven de + 180 km/u.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:12 schreef Youp het volgende:
nou ik doelde op dat je het koppel vergeleek... en toen vergeleek ik de rest
Hij doet aan inruil .. zegt'ie .... ff kijken of ik iets van 9 rooien kan inruilen.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:12 schreef Youp het volgende:
[..]
ja die kende ik al...maar op MF staat nog ergens een geilere
da's best netjesquote:Op donderdag 23 december 2004 12:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ah, Beemer is natuurlijk een hele andere motor, 97 pk aan het achterwiel en magische stuureigenschappen zelfs boven de + 180 km/u. [afbeelding]
Met turbokitje schijnt'ie ook wel een aardig 2'takt karakter niet lineaire turbokick te kunnen krijgen.
Een kennis van de MotorXtra jongens waar wij een dynomeet gehouden hebben heeft 140 pk aan het achterwiel met het ding.![]()
Shoot me, wie let er op Nm.quote:
M=P/2*pi*nquote:Op donderdag 23 december 2004 12:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Shoot me, wie let er op Nm.
Maar omgerekend zou dat meer dan pk's moeten zijn als ik naar mijn motor kijk.
Ik weet niet of een turbo daar ook veel aan bijdraagt of dat juist de pk's alleen zo sterk stijgen...
Lol, netjes gereden hoorquote:Op donderdag 23 december 2004 10:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Hier een filmpje van een rondje Mugello op de vroege ochtend
http://members.chello.nl/amridder/mrsuz
http://members.chello.nl/amridder/mrsuz2
Is niet zo'n issue in de normale wegmotor wereld.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:39 schreef Youp het volgende:
[..koppelllll..]
Kicken .. zou eigenlijk ook wel leuk zijn als je meerdere replays samen kon voegen als 1 ronde.quote:Op donderdag 23 december 2004 12:55 schreef Youssef het volgende:
Ik begrijp ook niet waarom ze de extensie .txt hebt gegeven en de naam veranderd? Of was dat vanzelf alIig. Wat ik heb gedaan om ze werkend te krijgen: Naam gewijzigd naar buffer en buffer_ , en in de save map moet je ze in de map stoppen die je zelf maakt en noemt "Replay <naam van savegame die je wil>"
nou... daar kon je wel eens van opkijkenquote:Op donderdag 23 december 2004 13:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is niet zo'n issue in de normale wegmotor wereld.
Meeste motoren zijn getuned op horsepower, because those figures sell.
Riet kan maximaal op 59 nm komen geloof ik en ervaart dat ook al als trekkracht, er is ook relatief weinig gewicht te verplaatsen natuurlijk.
Automensen zullen niet echt achterover vallen van het koppel van de Beemer op papier.
Als ze ermee rijden des te meer.
Over het algemeen kan je zeggen dat 99% van de motoren niet over de 100 Nm gaat ......
Voor auto begrippen een onbegrijpelijke waarde..
Ja jij let er op, vandaar ik in de normale wegmotorwereld intik met posten.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:19 schreef Youp het volgende:
nou... daar kon je wel eens van opkijkenwant als ik aan kom kakken met mijn fiets heeft 65 pk
dat schiet ook niet op... maar toch zit ie (bereden door een prof en op de juiste ondergrond) met 2,X sec op de 100... hoe zou dat nou komen
door het enorme koppel (voor een 500cctje) (en het lage gewicht)
Uuhm ja, hoe voorkom ik blokkerende bandjes?quote:Op donderdag 23 december 2004 13:06 schreef Rietvaerder het volgende:
HAHA gelukt
Mooie outfit, "Fok"![]()
Maare, waarom zie ik hele tijd blokkerende bandjes? En die highsiderLache man
Je kan denk ik wel tegen de Ghost van Rietvaerder bijvoorbeeld spelen tijdens de Time Trial. Gaat heel simpel denk ik maar heb geen zin om te testen.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kicken .. zou eigenlijk ook wel leuk zijn als je meerdere replays samen kon voegen als 1 ronde.
Kan je iedereen laten rijden en later kijken wat ze anders doen, of 5 keer een nieuwe ronde van jezelf bij elkaar plakken.
54.....quote:Op donderdag 23 december 2004 13:12 schreef Patrick281 het volgende:
Riet kan maximaal op 59 nm komen geloof ik en ervaart dat ook al als trekkracht, er is ook relatief weinig gewicht te verplaatsen natuurlijk
quote:Op donderdag 23 december 2004 13:25 schreef Patrick281 het volgende:
Hier op de Fok MC heeft verder geen hond het er over.![]()
Koppel is voor de meeste mensen ook een ontastbaar iets om over te praten.
Ik heb geen zelf gemaakte fietsquote:Op donderdag 23 december 2004 13:29 schreef Youssef het volgende:
Heb jij al championship gespeeld dan? Dan zullen je credits vast hoger zijn en je steering, accelerating, braking etc. beter.![]()
quote:Op donderdag 23 december 2004 13:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zal geen Bandit1200 kopen vanwege de pk's hoor.....
ik welquote:Op donderdag 23 december 2004 13:52 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar ik was altijd bijna de enige die mijn koppel moest verdedigen.
Vooral tegen de rest buiten jou dus.
Iedereen zat zich te verlekkeren op de pk's van de dyno .. niemand over mijn koppel.
[afbeelding]
Ik vond hem best vlak in vergelijking met anderen.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Je koppelverloop bevat wel wat deukjes Pepijn
Hehe, al dat gedoe met instellingen. Hoe meer customizen hoe handiger, maar ook irritanterquote:Op donderdag 23 december 2004 13:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik heb geen zelf gemaakte fietsDat zuigt hard..... heb gewoon de NSR500 van Capirossi
Owja, blokkerende banden voorkom je door soft compound te nemen, warmrijden en voorrem gebruiken met mate
HA! kom jij maar eens met een suzuki crosser aanzettenquote:Op donderdag 23 december 2004 14:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Youp, jij bedoeld denk ik Honda...... the dreams of power !!
Of hij zat verkeerd in de versnellingsbak te roeren zoals jij al zei.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Je koppelverloop bevat wel wat deukjes Pepijn
quote:Op donderdag 23 december 2004 14:24 schreef Makster het volgende:
Goeie smiddags
Anders heb ik het best wel druk![]()
Same here alleen jammer dat het maar 8 graden is ipv 28 ofzoquote:Op donderdag 23 december 2004 14:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tijd vliegt hier voorbij, enigste voordeel als je het druk hebt.
Verder heb ik het zo heet alsof het 35 graden diepzomer is.![]()
Ik heb de zon recht in mijn snufferd, moet zeggen dat dit ook wel doorwerkt in de hitte opbouw.quote:Op donderdag 23 december 2004 14:51 schreef Makster het volgende:
[..]
Same here alleen jammer dat het maar 8 graden is ipv 28 ofzo![]()
Thuis heb ik een veeel langere versie aan alweer zo'n 40 mensen verstuurd.quote:Hoi ik zag je SM staan op Marktplaats.
Wat voor een motor kan ik inruilen?
Ik heb een BMW R1100S speciale uitvoering met chiptuning en laser uitlaten t.w.v. 9.500 euro .......
Groeten
P... B..
mail buiten kantoortijden pbart <at> chello.nl
quote:Op donderdag 23 december 2004 15:42 schreef Patrick281 het volgende:
Even een momentje voor mijzelf.
[..]
Thuis heb ik een veeel langere versie aan alweer zo'n 40 mensen verstuurd.
Zeker .. ik ben ooit een leuke bonus misgelopen omdat ik er toen net geen half jaar werkte zoals jij.quote:Op donderdag 23 december 2004 15:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Vandaag kerstpakket gekregenmet envelope
toch aardig
Hee die is gaaf! Specs?quote:Op donderdag 23 december 2004 15:42 schreef Patrick281 het volgende:
Even een momentje voor mijzelf.
[..]
Thuis heb ik een veeel langere versie aan alweer zo'n 40 mensen verstuurd.
Gisteren nog aan deze Husky.
[afbeelding]
Wat zullen ze aan het doen zijn?quote:Op donderdag 23 december 2004 15:59 schreef Patrick281 het volgende:
Check trouwens de rechterbovenkant van die foto met de Husk.![]()
quote:Op donderdag 23 december 2004 16:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Hee die is gaaf! Specs?
quote:Type(nummer): 610 TE SUPERMOTARD
Soort: Overig
Kleur: zwart
Cylinderinhoud: 501 - 600cc
Aantal cylinders: 1-cilinder
Bouwjaar: aug - 2000
Kilometerstand: 10.000-20.000 km
Advertentie tekst: Supermotard
Husqvarna 610 TE
Inclusief:
- kenteken
- set croswielen
- originele dempers
- orineel spartbord (cros)
- technosel zadel
quote:Model: Husqvarna TE 610 E
Year: 2000
Category: Enduro / offroad
Engine and transmission
Displacement: 577.00 ccm (35.21 cubic inches)
Engine type: Single cylinder
Stroke: 4
Power: 46.00 HP (33.6 kW)) @ 7100 RPM
Compression: 9.0:1
Bore x stroke: 98.0 x 76.5 mm (3.9 x 3.0 inches)
Valves per cylinder: 4
Cooling system: Air
Gearbox: 6-speed
Transmission type
final drive: Chain
Starter: Electric & kick
Physical measures
Weight incl. oil, gas, etc: 156.0 kg (343.9 pounds)
Front percentage of weight: 47.0
Seat height: 890 mm (35.0 inches) If adjustable, lowest setting.
Wheelbase: 1,500 mm (59.1 inches)
Chassis and dimensions
Front suspension travel: 280 mm (11.0 inches)
Rear suspension travel: 285 mm (11.2 inches)
Front tyre dimensions: 90/90-R21
Rear tyre dimensions: 140/80-R18
Front brakes: Single disc
Front brakes diameter: 260 mm (10.2 inches)
Rear brakes: Single disc
Rear brakes diameter: 220 mm (8.7 inches)
Speed and acceleration
Top speed: 160.0 km/h (99.4 mph)
0-100 km/h (0-62 mph): 5.600 seconds
60-140 km/h (37-87 mph), highest gear: 16.800 seconds
Other specifications
Fuel capacity: 9.10 litres (2.40 gallons)
Fuel consumption pr. 10 km (6.2 miles): 0.54 litres (0.14 gallons)
quote:Op donderdag 23 december 2004 16:16 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat zullen ze aan het doen zijn?
quote:
Ik heb een 160 Hb Maxtor moeten kopen wegens overmacht omdat de WD 80 Gb het begaf in augustus.quote:Op donderdag 23 december 2004 18:18 schreef Rietvaerder het volgende:
* Rietvaerder heeft zojuist een Maxtor 200GB 7200rpm hdd besteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |