quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Orde?
Klinkt op zich wel goed…dus je mag blijven na 19 jan? En wil je dat ook?quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:36 schreef Patrick281 het volgende:Voor mijn gevoel 2 uur zitten ouwehoeren, maar het was zeker nuttig.
Ik heb alle voorbeelden hier gepost nog even de revue laten passeren bij het gesprek.
De chef heeft er netjes op geantwoord, en ook verontschuldigingen aangeboden dat hij voortaan wat meer zal luisteren naar wat ik te zeggen heb.
Ik zei ook nog dat hij een ochtendhumeur had, dat werd ook bevestigd....![]()
De rest had hij nog wat gewone algemene puntjes.
En ik heb reiskosten gevraagd. Even routeplanner uitgedraaid ter bewijs.
Het is 9.8 kilometer hierheen, en vanaf 10 km krijg je normaal reiskosten.
Wordt even bekeken. Salaris indexering is 1.5%.
Nu weer over tot de orde van de dag.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:36 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Voor mijn gevoel 2 uur zitten ouwehoeren, maar het was zeker nuttig.
Ik heb alle voorbeelden hier gepost nog even de revue laten passeren bij het gesprek.
De chef heeft er netjes op geantwoord, en ook verontschuldigingen aangeboden dat hij voortaan wat meer zal luisteren naar wat ik te zeggen heb.
Ik zei ook nog dat hij een ochtendhumeur had, dat werd ook bevestigd....![]()
De rest had hij nog wat gewone algemene puntjes.
En ik heb reiskosten gevraagd. Even routeplanner uitgedraaid ter bewijs.
Het is 9.8 kilometer hierheen, en vanaf 10 km krijg je normaal reiskosten.
Wordt even bekeken. Salaris indexering is 1.5%.
Nu weer over tot de orde van de dag.
quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Retorische vraag....
Daar komt'ie volgend jaar op terug .. maar het zat wel goed verder zei hij.quote:Op vrijdag 24 december 2004 11:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Klinkt op zich wel goed…dus je mag blijven na 19 jan? En wil je dat ook?
Vannacht heb ik hem inderdaad helemaal lam geslagen.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:01 schreef Makster het volgende:
![]()
Goed werk, heb je hem ook nog een paar beuken gegeven?
Mag ik zeggen dat me dit verbaasd na al de verhalen die ik van jou heb gehoordquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:06 schreef Patrick281 het volgende:
Vannacht heb ik hem inderdaad helemaal lam geslagen.
Maar het was een goed gesprek, hij reageerde uitstekend op mijn confronterende vrouwengezeik.
Het had inderdaad een hele andere kant op kunnen lopen, maar hij gaf toe onder stress soms misschien verkeerd te reageren.![]()
75 % van het gesprek ging daarover, had soms het idee dat ik het gesprek aan het leiden was.
Maar dat betekende meer dat hij dus kon luisteren.
Hij kon net zo makkelijk heel boos worden, want het was niet mis wat ik te zeiken had.quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:13 schreef Makster het volgende:
Mag ik zeggen dat me dit verbaasd na al de verhalen die ik van jou heb gehoord
Positieve ontwikkeling![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2004 12:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Toch grappig dat je daar over droomt..... betekent toch dat je er mee bezig bent
quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:37 schreef Rietvaerder het volgende:
lurker
Ga zo een Big Tasty scoren denk
Yepquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:46 schreef Youssef het volgende:
WhoahahaDus bij een temperatuur van 18 graden ongeveer beginnen de banden te plakken
Dat wordt nog eens racen, lessen heb ik tot nu toe alleen nog in de winter gedaan dus het kan voor mij alleen nog leuker worden
het was nu wel lekker droog en een goed zonnetje moet ik zeggen. Temperatuur +10 graden.quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Yepmet dit weer valt er weinig te plakken
kom maar mee naar Zolder begin volgend jaar
Ik neem powers.quote:zullen we es met zijn allen flink gaan plakken met onze Roads
* One_Punch_Mickeyquote:Op vrijdag 24 december 2004 13:51 schreef Patrick281 het volgende:
Wie is er allemaal aan het werk nu.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |