Sterktequote:Op zondag 28 november 2004 19:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Het klinkt vrij ernstig .. Dizer sterkte jongen....
Sterkte!quote:Op zondag 28 november 2004 19:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Het klinkt vrij ernstig .. Dizer sterkte jongen....
Dat doen pooiers met hun bitches schijnt hetquote:Op zondag 28 november 2004 19:49 schreef BVO het volgende:
Die smilieverhalen heb ik hier trouwens ook weleens gehoord...
Maar het schijnt idd niet waar te zijn.
Dat is coolquote:Op zondag 28 november 2004 19:49 schreef Duiveltja het volgende:
Ik heb 3 vleugels in de OP pic
Dat klopt niet
Zou je anders niet regelmatig in de krant iets moeten lezen over mensen die in smileys veranderd waren?quote:Op zondag 28 november 2004 19:49 schreef BVO het volgende:
Die smilieverhalen heb ik hier trouwens ook weleens gehoord...
Maar het schijnt idd niet waar te zijn.
Ja idd.quote:Op zondag 28 november 2004 19:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Het is wel dood eng.
Ben echt blij dat het niet waar is.
Ja, dat lijkt me ook wel ja.quote:Op zondag 28 november 2004 19:51 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Zou je anders niet regelmatig in de krant iets moeten lezen over mensen die in smileys veranderd waren?
Ja,ze hadden er bij mij op school ook over.Ging rond over MSN enzo.quote:Op zondag 28 november 2004 19:51 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Zou je anders niet regelmatig in de krant iets moeten lezen over mensen die in smileys veranderd waren?
Jij altijd met je honden.quote:Op zondag 28 november 2004 19:52 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja idd.
Moet er niet aan denken als je ff alleen met de honden loop savonds dat er een paar jongetjes vragen of je wil neuken of dat ''die andere optie'' wil doenEn dat ze dan je ''mond'' open scheuren.
Ril......quote:Op zondag 28 november 2004 19:52 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja idd.
Moet er niet aan denken als je ff alleen met de honden loop savonds dat er een paar jongetjes vragen of je wil neuken of dat ''die andere optie'' wil doenEn dat ze dan je ''mond'' open scheuren.
Barrelquote:Op zondag 28 november 2004 19:53 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jij altijd met je honden.![]()
Haha jep.Waarom ben je niet op MSN?quote:Op zondag 28 november 2004 19:54 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Barrel![]()
Omdat ik dan weer met andere mensen moet praten waar ik ff geen zin in hebquote:Op zondag 28 november 2004 19:56 schreef Orginial het volgende:
[..]
Haha jep.Waarom ben je niet op MSN?![]()
Gokje zomaar hoor,maar je bedoelt toch niet mij?quote:Op zondag 28 november 2004 19:57 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Omdat ik dan weer met andere mensen moet praten waar ik ff geen zin in heb
Nee hoor..quote:Op zondag 28 november 2004 19:58 schreef Orginial het volgende:
[..]
Gokje zomaar hoor,maar je bedoelt toch niet mij?
Grote broer...![]()
![]()
* Orginial dag kan niet meer kapot.quote:Op zondag 28 november 2004 19:59 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nee hoor..
Ik ken wel een mop die wel wat weg heeft van dit verhaal.quote:Op zondag 28 november 2004 19:52 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja idd.
quote:Op zondag 28 november 2004 19:47 schreef Dizer het volgende:
Dan maar deze
Hij is inderdaad niet leukquote:Op zondag 28 november 2004 20:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ken wel een mop die wel wat weg heeft van dit verhaal.
---
Loopt een man door Afrika, erg moe, erge honger, erge dorst... Komt hij opeens een negerstam tegen.
"Wat wil je: Hallie Wallie, of dood?" vraagt het opperhoofd.
Die man wil niet dood, dus zegt: "Doe maar Hallie Wallie"
Vervolgens is hij het lijdend voorwerp in een brute tribal orgie. Maar hij mag blijven leven. Gepijnigd vervolgt hij zijn weg. Totdat hij weer een negerstam ontmoet. Het opperhoofd zegt:
"Je mag kiezen: dood, of Hallie Wallie."
De man kiest toch maar voor Hallie Wallie, want hij wil nog niet dood. Weer klapt een hele negerstam over hem heen. Maar de man kan daarna (hevig gepijnigd) zijn weg vervolgen.
De honger en dorst en vermoeidheid nemen toe. Als hij bijna niet meer kan, ontmoet de man een derde negerstam. De man denkt: 'ik ben nu toch al half dood en ik kan nog zo'n groepsverkrachting echt niet verdragen.'
"Maak me maar dood," roept de man dus meteen.
"Okee," zegt het opperhoofd. "Maar eerst: Hallie Wallie!"
---
Hm, vroeger vond ik hem leuker.![]()
Toen ik dat eenmaal doorhad, had ik hem al helemaal uitgetypt.quote:Op zondag 28 november 2004 20:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hij is inderdaad niet leuk![]()
Ik snap hem nietquote:Op zondag 28 november 2004 20:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ken wel een mop die wel wat weg heeft van dit verhaal.
---
Loopt een man door Afrika, erg moe, erge honger, erge dorst... Komt hij opeens een negerstam tegen.
"Wat wil je: Hallie Wallie, of dood?" vraagt het opperhoofd.
Die man wil niet dood, dus zegt: "Doe maar Hallie Wallie"
Vervolgens is hij het lijdend voorwerp in een brute tribal orgie. Maar hij mag blijven leven. Gepijnigd vervolgt hij zijn weg. Totdat hij weer een negerstam ontmoet. Het opperhoofd zegt:
"Je mag kiezen: dood, of Hallie Wallie."
De man kiest toch maar voor Hallie Wallie, want hij wil nog niet dood. Weer klapt een hele negerstam over hem heen. Maar de man kan daarna (hevig gepijnigd) zijn weg vervolgen.
De honger en dorst en vermoeidheid nemen toe. Als hij bijna niet meer kan, ontmoet de man een derde negerstam. De man denkt: 'ik ben nu toch al half dood en ik kan nog zo'n groepsverkrachting echt niet verdragen.'
"Maak me maar dood," roept de man dus meteen.
"Okee," zegt het opperhoofd. "Maar eerst: Hallie Wallie!"
---
Hm, vroeger vond ik hem leuker.![]()
Als ik hem ga uitleggen wordt 'ie er echt niet leuker op hoor.quote:Op zondag 28 november 2004 20:05 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik snap hem niet![]()
haha, zal ik dat maar ff voor je verbeterenquote:Op zondag 28 november 2004 20:35 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hier moeten spaties in
sorry ik ben een enorme zeikerd![]()
Zo goed mieren-neukerquote:Op zondag 28 november 2004 20:41 schreef bar_rel het volgende:
[..]
haha, zal ik dat maar ff voor je verbeteren![]()
Oh bedoel je datquote:Op zondag 28 november 2004 20:46 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Na de punten staan nog geen spaties
Goedendag mijn heerquote:Op zondag 28 november 2004 20:47 schreef Bupatih het volgende:
Ben ik ook weer,
deze keer
www.avatarity.comquote:Op zondag 28 november 2004 20:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Weet iemand nog een site vol met avatars voor mij?
De vrouw met een mooiere glimlach dan Bridget of Eddy Zoey.quote:Op zondag 28 november 2004 20:51 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nu Bupatih weer hier is
ben ik weer besmet met het rijm-virus
inplaats van die komma's een spatiequote:Op zondag 28 november 2004 20:50 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, wat dacht jij dan??
oke oke oke je hebt gelijkquote:Op zondag 28 november 2004 21:01 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Zo is het een stuk beter
heb ik je nominatie voor georgina's tieten award?!quote:Op zondag 28 november 2004 21:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Gevote heeft
Idd,één is al meer dan genoeg.quote:Op maandag 29 november 2004 06:38 schreef Svensational het volgende:
Airelle is Dunn0wIk vroeg me al af waar je was, totdat je me zo liefdevol begroette in ONM en ik je ondertitel las
En _bigmac_ moest ook meteen een nieuwe account doen
quote:Op maandag 29 november 2004 14:34 schreef Orginial het volgende:
[..]
Idd,één is al meer dan genoeg.![]()
Orgiequote:Op maandag 29 november 2004 14:53 schreef Orginial het volgende:
[..]
Mark![]()
Hey je ga me niet uitschelden hequote:Op maandag 29 november 2004 15:03 schreef Orginial het volgende:
[..]
Winston!![]()
Nietes.Die drinkt "Senseo-koffie"quote:Op maandag 29 november 2004 15:06 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hey je ga me niet uitschelden he.Winston is een belediging!
Heyquote:Op maandag 29 november 2004 14:53 schreef Orginial het volgende:
[..]
Mark![]()
Winston is in SOP een goede acteur,hij wordt heel sterk neergezet.quote:Op maandag 29 november 2004 15:12 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nietes.Die drinkt "Senseo-koffie"![]()
Jazeker.quote:Op maandag 29 november 2004 15:19 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hey,
gaat dat Sop! nog door vanavond?
Ik ben denk ik wel weer van de partijquote:Op maandag 29 november 2004 15:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
Jazeker.![]()
Ik ook wel.Wie kan ik nu weer overnemen?quote:Op maandag 29 november 2004 15:34 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik ben denk ik wel weer van de partij
Dat is waar een van jou is al te veel .quote:Op maandag 29 november 2004 14:34 schreef Orginial het volgende:
[..]
Idd,één is al meer dan genoeg.![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 15:41 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik ook wel.Wie kan ik nu weer overnemen? :')
Aantal posts: 15400 (gemiddeld 45 per dag)quote:Op maandag 29 november 2004 15:42 schreef BVO het volgende:
Pssst: SOP #3: Ralf en zijn drugspraktijken .
Niks.quote:Op maandag 29 november 2004 16:35 schreef niksan het volgende:
bupa!!!
wat is er..
quote:Op maandag 29 november 2004 16:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niks.
Ik mag toch wel blij zijn dat er weer een normaal iemand is![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 16:42 schreef niksan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Bupatih ook blij is
nou..nee. Net zoals de meeste hier geleerd, althans geprobeerdquote:Op maandag 29 november 2004 16:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nog wat leuks gedaan dit weekend?
quote:Op maandag 29 november 2004 16:46 schreef niksan het volgende:
[..]
nou..nee. Net zoals de meeste hier geleerd, althans geprobeerd
nu hoef ik nog maar 1 onderdeel te leren![]()
en jij?? nog uit geweest??![]()
Het woord zegt het al...quote:Op maandag 29 november 2004 16:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Uitgaan wat is dat ook al weer?
Zegt de ene kaars tegen de andere kaars:quote:Op maandag 29 november 2004 16:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Uitgaan wat is dat ook al weer?
Dan ben ik eigelijk elke dag uit als ik op school zitquote:Op maandag 29 november 2004 17:05 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Het woord zegt het al...
je gaat-uit. Dus je ga je huis uit.
![]()
Mijn naam is een geheim.quote:Op maandag 29 november 2004 16:50 schreef bar_rel het volgende:
Hey Orgi waar ben je nou?
wat is nou eigenlijk je echte naam..?
quote:Op maandag 29 november 2004 17:09 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dan ben ik eigelijk elke dag uit als ik op school zit![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 16:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]Wat ben je blij
Uh..Ik heb aan mijn profielwerkstuk gewerkt (over de economie in China)
En ik ben niet uit geweest...Al een hele tijd niet
Nou succes dan maarquote:Op maandag 29 november 2004 17:14 schreef niksan het volgende:
[..]whiieee!!!
ik ga weer verder!!![]()
![]()
Niksan!quote:Op maandag 29 november 2004 17:14 schreef niksan het volgende:
[..]whiieee!!!
ik ga weer verder!!![]()
![]()
Bupatih gaat me binnenkort voorbij denk ik.quote:Op maandag 29 november 2004 16:37 schreef niksan het volgende:
[..]
Aantal posts: 15400 (gemiddeld 45 per dag)
toe maar
jij ook!quote:Op maandag 29 november 2004 17:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Niksan!.
Succes morgen..
Treintjequote:Op maandag 29 november 2004 17:19 schreef Orginial het volgende:
Mijn naam begint met een T en eindigt met E.![]()
Theodor-Antonie-Jakob-Frederik-Freek-Jan-Willem de derde?quote:Op maandag 29 november 2004 17:19 schreef Orginial het volgende:
Mijn naam begint met een T en eindigt met E.![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 17:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Straks weer folders barruh [afbeelding]
Nietesquote:Op maandag 29 november 2004 17:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Bupatih gaat me binnenkort voorbij denk ik..
rondbrengen.quote:Op maandag 29 november 2004 17:27 schreef bar_rel het volgende:
[..]
![]()
Ha dan voel je je zeker wel erg laag als je dat moet doenquote:Op maandag 29 november 2004 17:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
rondbrengen.
Ga net als mij in een McDonalds werken, word je toch zo aangenomenquote:Op maandag 29 november 2004 17:30 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik doe het nog niet eens alleen ..
Ik mag pas stoppen van me pa als ik een ander baantje heb gevonden maar daar ben ik te lui voor.
alsof dat niet laag isquote:Op maandag 29 november 2004 17:31 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ga net als mij in een McDonalds werken, word je toch zo aangenomen :')
quote:Op maandag 29 november 2004 17:34 schreef Christine het volgende:
Wie zijn alle nieuwe mensen? Wat is er met Dizer? Waarom praten jullie over smiliemannen (terwijl a heel lang geleden bekend was dat het een hoax is)? Waarom heb ik topic #100 gemist? Heeft iemand mij gemist?
Hoi mensen
Nou, beter dan kranten lopen.quote:Op maandag 29 november 2004 17:33 schreef niksan het volgende:
[..]
alsof dat niet laag is
Hoiquote:Op maandag 29 november 2004 17:34 schreef Christine het volgende:
Wie zijn alle nieuwe mensen? Wat is er met Dizer? Waarom praten jullie over smiliemannen (terwijl a heel lang geleden bekend was dat het een hoax is)? Waarom heb ik topic #100 gemist? Heeft iemand mij gemist?
Hoi mensen
Een hoop baggeraars die niet aanquote:Op maandag 29 november 2004 17:34 schreef Christine het volgende:
Wie zijn alle nieuwe mensen?
Iets met z'n werk...quote:Wat is er met Dizer?
Ja, ik wist het ook allang.quote:Waarom praten jullie over smiliemannen (terwijl a heel lang geleden bekend was dat het een hoax is)?
De topics worden tegenwoordig volgebaggerd.quote:Waarom heb ik topic #100 gemist?
Uiteraard.quote:Heeft iemand mij gemist?
quote:
Hooiii Christine.quote:Hoi mensen
quote:Op maandag 29 november 2004 17:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Folders he geen kranten.
Met kranten zijn de mensen teminste nog blij
Wat wil je nou?quote:Op maandag 29 november 2004 17:41 schreef Tom_Tom- het volgende:. Christine.
.
.
H. is tof..
Een haat-liefde verhouding.quote:Op maandag 29 november 2004 17:41 schreef Christine het volgende:
Wat wil je nou?-smilies of
-smilies?
Ik breng ze allebei rond.quote:Op maandag 29 november 2004 17:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Folders he geen kranten.
Met kranten zijn de mensen teminste nog blij
quote:Op maandag 29 november 2004 17:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Een haat-liefde verhouding..
Dat levert de beste seks op. Zegt men.quote:Op maandag 29 november 2004 17:43 schreef Christine het volgende:
Met jou altijd![]()
![]()
Word je daar niet gek van?quote:Op maandag 29 november 2004 17:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik breng ze allebei rond.
Nee, huis-aan-huis-kranten.quote:Op maandag 29 november 2004 17:44 schreef bar_rel het volgende:
Word je daar niet gek van?
Je loopt s'ochtends?
Dat doet me denken aan iets schokkends dat ik las in boebiedoe's lijstje...quote:Op maandag 29 november 2004 17:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat levert de beste seks op. Zegt men.
quote:Op maandag 29 november 2004 17:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, huis-aan-huis-kranten.. Op zaterdag.
Hoiquote:Op maandag 29 november 2004 17:45 schreef Bupatih het volgende:
Hoi Christine,
Ik ben Bupatih.
quote:Op maandag 29 november 2004 17:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan iets schokkends dat ik las in boebiedoe's lijstje...Ik eis uitleg
Ik heb niet, ik herhaal niet met BlaatschaaP geneukt.quote:Op maandag 29 november 2004 17:46 schreef Christine het volgende:
Dat doet me denken aan iets schokkends dat ik las in boebiedoe's lijstje...Ik eis uitleg
dat van BlaatschaaP en Tom wel ja...of bedoelde je dat niet??quote:Op maandag 29 november 2004 17:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Heb je het ook gelezen?
quote:Op maandag 29 november 2004 17:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb niet, ik herhaal niet met BlaatschaaP geneukt.
Zie je tom, iedereen weet er van!quote:Op maandag 29 november 2004 17:49 schreef niksan het volgende:
[..]
dat van BlaatschaaP en Tom wel ja...of bedoelde je dat niet??
maar waarom moet hij het uitleggen??quote:Op maandag 29 november 2004 17:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Zie je tom, iedereen weet er van!
Hoiquote:Op maandag 29 november 2004 17:51 schreef Tania18 het volgende:
Hoi
Hoi aangemaan barrel is de naamquote:Op maandag 29 november 2004 17:51 schreef Tania18 het volgende:
Hoi
quote:Op maandag 29 november 2004 17:53 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hoi aangemaan barrel is de naam![]()
![]()
?quote:Op maandag 29 november 2004 17:54 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Sssssssssssst... als ik het zou vertellen zou het niet stiekem meer zijn.quote:Op maandag 29 november 2004 17:52 schreef niksan het volgende:
[..]
maar waarom moet hij het uitleggen??
of hadden jij en Tom stiekem een verhouding??![]()
![]()
![]()
Ben jij wel een leuke nieuwe user dan?quote:Op maandag 29 november 2004 17:54 schreef bar_rel het volgende:
[..]
?
Dus een foto van mijn tieten mag niet?quote:Op maandag 29 november 2004 17:55 schreef Bupatih het volgende:
Mensen (en vooral vrouwen)
Jullie moeten mij even helpen. Ik zit met een nogal groot probleem.
Ik weet niet op wie ik moet stemmen op de volgende Award:
De Angelina Jolie Award Lekkerste User (v)
Ik weet het echt niet.
Daarom vraag ik jullie om een foto van de voorkant, achterkant en één van het gezicht hier te posten, zodat ik mijn keuze kan maken.
Mailen kan eventueel ook.
Bedankt voor jullie aandacht
quote:Op maandag 29 november 2004 17:55 schreef Bupatih het volgende:
Mensen (en vooral vrouwen)
Jullie moeten mij even helpen. Ik zit met een nogal groot probleem.
Ik weet niet op wie ik moet stemmen op de volgende Award:
De Angelina Jolie Award Lekkerste User (v)
Ik weet het echt niet.
Daarom vraag ik jullie om een foto van de voorkant, achterkant en één van het gezicht hier te posten, zodat ik mijn keuze kan maken.
Mailen kan eventueel ook.
Bedankt voor jullie aandacht
Nou...quote:Op maandag 29 november 2004 17:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ben jij wel een leuke nieuwe user dan?![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 17:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Sssssssssssst... als ik het zou vertellen zou het niet stiekem meer zijn.
Over verhoudingen gesproken, waar is BVO gebleven
Waarom dacht je dat ik nooit meer kom chattenquote:Op maandag 29 november 2004 17:56 schreef niksan het volgende:
[..]
je hebt het aardig druk Christine!
quote:Op maandag 29 november 2004 17:56 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou...![]()
Ik doe niks verkeerd hier, vraag de andere maar![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 17:57 schreef Christine het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat ik nooit meer kom chatten
Wat is er nou weerquote:Op maandag 29 november 2004 17:57 schreef niksan het volgende:
[..]
Dat hoort mijns insziens bij de voorkant. Of ik heb niet opgelet tijdens de anatomie-lessen.quote:Op maandag 29 november 2004 17:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Dus een foto van mijn tieten mag niet?
Ah, dat is een 'ja' ?quote:Op maandag 29 november 2004 17:56 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Nee, volgens mij is dat een 'quote:Op maandag 29 november 2004 18:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah, dat is een 'ja' ?
Ja! Hier!quote:Op maandag 29 november 2004 17:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Sssssssssssst... als ik het zou vertellen zou het niet stiekem meer zijn.
Over verhoudingen gesproken, waar is BVO gebleven
Wie heeft het nou over tietenquote:Op maandag 29 november 2004 18:03 schreef Tania18 het volgende:
* Bupatih zoekt foto's op computer.... nee helaas... geen tietenfoto gevonden
Oh.quote:Op maandag 29 november 2004 18:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja! Hier!
Ik had het ook gelezen van jou en blaatschaap, Tommerd..
Ik heb nog nooit een FOK!ker gehad.. Hou ik zo.
.
quote:Op maandag 29 november 2004 18:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh.
Ik heb net vernomen dat Hind zich wilde aanmelden bij Fok!
Rustig maar.quote:Op maandag 29 november 2004 18:06 schreef Christine het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het ging niet alleen om neuken, maar om een sexuele handeling met het doel een orgasme. Ofzo.quote:Op maandag 29 november 2004 17:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik heb niet, ik herhaal niet met BlaatschaaP geneukt.
Hoezo kies je niet voor tietatoet dan?quote:Op maandag 29 november 2004 18:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wie heeft het nou over tieten
Voorkant, achterkant, gezicht. (Kleren geen bezwaar)
Voila
Wie is blaatschaapquote:Op maandag 29 november 2004 18:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Het ging niet alleen om neuken, maar om een sexuele handeling met het doel een orgasme. Ofzo..
* bar_rel zoekt het topic weer even op.
tietatoetquote:Op maandag 29 november 2004 18:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hoezo kies je niet voor tietatoet dan?![]()
Dan neem ik mijn woorden terug.quote:Op maandag 29 november 2004 18:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh.
Ik heb net vernomen dat Hind zich wilde aanmelden bij Fok!
Dat zou in principe ook via MSN kunnen, toch?quote:Op maandag 29 november 2004 18:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Het ging niet alleen om neuken, maar om een sexuele handeling met het doel een orgasme. Ofzo..
Je bent toch al 18?quote:Op maandag 29 november 2004 18:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan neem ik mijn woorden terug..
Maar bij haar is het wachten tot het huwelijk he.. das ook weer zoiets..
Niks mis mee... toch?quote:Op maandag 29 november 2004 18:07 schreef BVO het volgende:
Maar bij haar is het wachten tot het huwelijk he.. das ook weer zoiets..
quote:Op maandag 29 november 2004 18:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat zou in principe ook via MSN kunnen, toch?![]()
quote:
Op zich is het wel goed enzo, ligt eraan wanneer ze van plan is te trouwen.quote:Op maandag 29 november 2004 18:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Niks mis mee... toch?
quote:Op maandag 29 november 2004 18:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb wel eens briefsex gedaan met een meisje uit Nieuw-Zeeland.
Moest ik 4 weken wachten op mijn orgasme.
Oh ja, dat is zo.quote:
quote:Op maandag 29 november 2004 18:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb wel eens briefsex gedaan met een meisje uit Nieuw-Zeeland.
Moest ik 4 weken wachten op mijn orgasme.
Tommerds FOK!-vriendin.quote:Op maandag 29 november 2004 18:10 schreef bar_rel het volgende:
Ik loop achter..wie is blaatschaap?
Maar wel zin in Hind.quote:Op maandag 29 november 2004 18:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh ja, dat is zo..
Maar heb nog geen zin in een huwelijk..
quote:Op maandag 29 november 2004 18:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Tommerds FOK!-vriendin..
Waarmee hij volgens boebiedoes neuklijstje sexueel contact heeft gehad..
Dat is dan ook wel weer zo ja.quote:Op maandag 29 november 2004 18:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar wel zin in Hind.
Dan moet je je principes maar laten varen.
Of zij moet haar principes laten varen.quote:Op maandag 29 november 2004 18:13 schreef Bupatih het volgende:
Dan moet je je principes maar laten varen.
Dat doet ze wel voor mij.quote:Op maandag 29 november 2004 18:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Of zij moet haar principes laten varen.
quote:Het lijstje omvat stellen die samen handelingen hebben verricht met het eventuele doel het verkrijgen van een orgasme (al dan niet gelukt)
Maar doe jij het in principe alleen met allochtonen, of ook wel eens met blondines?quote:Op maandag 29 november 2004 18:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer zo ja..
quote:Op maandag 29 november 2004 18:15 schreef digispeed het volgende:
goedenavond !
Dames gaan voor, Christine.quote:Op maandag 29 november 2004 18:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Of zij moet haar principes laten varen.
eet ze, ga ook de alsagna maar is in de oven gooienquote:Op maandag 29 november 2004 18:16 schreef bar_rel het volgende:
Ff eten![]()
Omdat je van die lekkere foto's heb.quote:Op maandag 29 november 2004 18:15 schreef Tania18 het volgende:
![]()
Waarom stemmen er mensen op mij?!?![]()
![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 18:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat je van die lekkere foto's heb..
.
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 29 november 2004 18:15 schreef Tania18 het volgende:
![]()
Waarom stemmen er mensen op mij?!?![]()
![]()
Rotterdammerquote:Op maandag 29 november 2004 18:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat je van die lekkere foto's heb..
.
quote:Op maandag 29 november 2004 18:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Ik weet nog stééds niet op wie ik moet stemmen.![]()
![]()
Tania's ogen?
ZOWIEE's glimlach/
toetatoets' haren?
Ik heb niks tegen blondjes hoor.quote:Op maandag 29 november 2004 18:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar doe jij het in principe alleen met allochtonen, of ook wel eens met blondines?
quote:Op maandag 29 november 2004 18:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Rotterdammer
Kom jij nou maar eens met duidelijke foto'squote:Op maandag 29 november 2004 18:18 schreef niksan het volgende:
[..]
er is genoeg te zienquote:Op maandag 29 november 2004 18:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kom jij nou maar eens met duidelijke foto's
Dan praten we verder.
Ik ookquote:Op maandag 29 november 2004 18:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen blondjes hoor..
En het is ook niet zo dat ik een allochtonen-fetisch heb..
Maar ik val mééstal op meisjes met donker haar en evt. (licht)getinte huid..
Zowel Hind als d'r zus is nog vrijgezel.quote:Op maandag 29 november 2004 18:22 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik ook... binnenkort maar ff een getinte tweeling zoeken ofnie
![]()
Mooie lippenquote:Op maandag 29 november 2004 18:21 schreef niksan het volgende:
[..]
er is genoeg te zien
En haar moeder?quote:Op maandag 29 november 2004 18:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Zowel Hind als d'r zus is nog vrijgezel..
dat zegt genoegquote:Op maandag 29 november 2004 18:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mooie lippen
Mooi half oog.
Dan moet ik het daar maar mee doen, hè
echt waar ????quote:Op maandag 29 november 2004 18:23 schreef Christine het volgende:
En ik dan
Als je goed zoekt kom je mijn tieten wel tegen op fok hoor
Oh, Christine toch!!quote:Op maandag 29 november 2004 18:23 schreef Christine het volgende:
En ik dan
Als je goed zoekt kom je mijn tieten wel tegen op fok hoor
D'r moeder is een kaas.quote:
En toch heb ik geen stemmen :'(quote:Op maandag 29 november 2004 18:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, Christine toch!!
Er is niks mis met Hollandersquote:Op maandag 29 november 2004 18:25 schreef BVO het volgende:
[..]
D'r moeder is een kaas..
Over tieten gesproken; waren die naaktfoto's in FB van Yvonne?.
In een Waarom is Calvobbes weg?-topic..quote:Op maandag 29 november 2004 18:26 schreef Christine het volgende:
Naaktfoto's in FB
Dat is dan een halve stemquote:Op maandag 29 november 2004 18:24 schreef niksan het volgende:
[..]
dat zegt genoeg
Ik wil ook mijn tieten posten op Fok!quote:Op maandag 29 november 2004 18:27 schreef digispeed het volgende:
waarom post iemand naaktfoto's op FOK.
Kun je beter op sexcam.nl gaan zitten, dan verdien je er nog wat mee
Niet toevallig opgeslagen?quote:Op maandag 29 november 2004 18:26 schreef BVO het volgende:
[..]
In een Waarom is Calvobbes weg?-topic..
Kwamen er een stuk of 5 langs...
ben benieuwd Bupa, laat maar zien ??quote:Op maandag 29 november 2004 18:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wil ook mijn tieten posten op Fok!
JAAAA! Gewoon doen!quote:Op maandag 29 november 2004 18:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wil ook mijn tieten posten op Fok!
quote:Op maandag 29 november 2004 18:30 schreef digispeed het volgende:
[..]
ben benieuwd Bupa, laat maar zien ??
Die zus was toen ook altijd wel lekkerquote:Op maandag 29 november 2004 18:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Zowel Hind als d'r zus is nog vrijgezel..
Ik denk dat hij ze alletwee wilquote:Op maandag 29 november 2004 18:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Die zus was toen ook altijd wel lekker
Maar die mag jij.
D'r zus ziet er denk ik nóg (quote:Op maandag 29 november 2004 18:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Die zus was toen ook altijd wel lekker
Maar die mag jij.
(_._)quote:Op maandag 29 november 2004 18:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]![]()
TEGELIJKERTIJDquote:Op maandag 29 november 2004 18:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ze alletwee wil
Op z'n Marokkaans.quote:Op maandag 29 november 2004 18:32 schreef Christine het volgende:
[..]
TEGELIJKERTIJD![]()
Klinkt wel gewaagd ja.quote:Op maandag 29 november 2004 18:32 schreef Christine het volgende:
[..]
TEGELIJKERTIJD![]()
5x bukken richting Mekkaquote:Op maandag 29 november 2004 18:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Op z'n Marokkaans.![]()
hoe gaat dat, die ken ik nog nietquote:Op maandag 29 november 2004 18:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Op z'n Marokkaans.![]()
En daarna "op z'n geitjes"quote:Op maandag 29 november 2004 18:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
5x bukken richting Mekka![]()
Richting Mekka.quote:Op maandag 29 november 2004 18:34 schreef digispeed het volgende:
[..]
hoe gaat dat, die ken ik nog niet
Timing, Beev. Het draait allemaal om timing en snelheid.quote:Op maandag 29 november 2004 18:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Richting Mekka.
-edit: Zoals Bupa zei dus..
Je bent in alles zeker zo snel?!quote:Op maandag 29 november 2004 18:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Timing, Beev. Het draait allemaal om timing en snelheid.
Als ze oraal genomen wil worden:quote:Op maandag 29 november 2004 18:34 schreef Christine het volgende:
[..]
En daarna "op z'n geitjes"
Dat zijn 3 whahahahaha posts binnen de 2 minuten ... jij bent de leukste fokker!quote:Op maandag 29 november 2004 18:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
5x bukken richting Mekka![]()
Hij is de grappigste, ik de leukste.quote:Op maandag 29 november 2004 18:35 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat zijn 3 whahahahaha posts binnen de 2 minuten ... jij bent de leukste fokker!
Nu de andere categorieen nog... waar is trouwens de Kim Holland award gebleven
Whehequote:Op maandag 29 november 2004 18:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Je bent in alles zeker zo snel?!.
Nietus, dat ben ik... van jou staan er geen tieten op fokquote:Op maandag 29 november 2004 18:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij is de grappigste, ik de leukste.. Vind ik dan.
.
Moet beev toch zijn sik nog laten staan!quote:Op maandag 29 november 2004 18:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als ze oraal genomen wil worden:
Bèèèèf, Bèè-èèèf
wie houd er niet van snelquote:Op maandag 29 november 2004 18:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe
.Rotterdamse humor zeker![]()
Ik kan natuurlijk zeggen dat ik het helemaal met je eens ben en ik kan ook opscheppen over hoe grappig ik wel niet ben...Maar ja...Dan heb ik meteen de Henk-Jan Smits award binnenquote:Op maandag 29 november 2004 18:35 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat zijn 3 whahahahaha posts binnen de 2 minuten ... jij bent de leukste fokker!
Nu de andere categorieen nog... waar is trouwens de Kim Holland award gebleven
Post die van jou eerst maar 'ns.quote:Op maandag 29 november 2004 18:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Nietus, dat ben ik... van jou staan er geen tieten op fok
nou troost je ik ben al genomineerd door een aantal, flauw hoor !quote:Op maandag 29 november 2004 18:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk zeggen dat ik het helemaal met je eens ben en ik kan ook opscheppen over hoe grappig ik wel niet ben...Maar ja...Dan heb ik meteen de Henk-Jan Smits award binnen
Zijn twee verschillende idd...quote:Op maandag 29 november 2004 18:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij is de grappigste, ik de leukste.. Vind ik dan.
.
We hebben ooit, euhm, gedate. En dat wist Jerruh. En dus.quote:Op maandag 29 november 2004 17:49 schreef Christine het volgende:![]()
Waarom staat het er dan![]()
nee toch ???quote:Op maandag 29 november 2004 18:41 schreef mark_03 het volgende:
Digispeed... gegarandeerd succes!
die lui kan ik echt niet meer zien/horen!quote:Op maandag 29 november 2004 18:42 schreef bar_rel het volgende:
De tokkies oh god...live...![]()
Ik lig in de deuk hier..quote:Op maandag 29 november 2004 18:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
die lui kan ik echt niet meer zien/horen!
ooit een bekende actrice,nu helaas vergane gloriequote:Op maandag 29 november 2004 18:43 schreef BVO het volgende:
Wie is dat in je ava digispeed?
quote:Op maandag 29 november 2004 18:44 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik lig in de deuk hier..
www.tokkietv.nl
Wou je anders op d'r stemmenquote:Op maandag 29 november 2004 18:43 schreef BVO het volgende:
Wie is dat in je ava digispeed?
Nee, ik blijf bij Anita.quote:Op maandag 29 november 2004 18:45 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wou je anders op d'r stemmen![]()
Slijmbalquote:Op maandag 29 november 2004 18:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, ik blijf bij Anita..
Ik moet ook nog stemmen, zit hie pas zon 3 maandjes dus het stemmen zal moeilijk wordenquote:Op maandag 29 november 2004 18:46 schreef Tania18 het volgende:
Ik vind het moeilijk om te stemmen![]()
ze is al 10 jaar niet mee op tv geweest hoorquote:Op maandag 29 november 2004 18:45 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Wou je anders op d'r stemmen :')
Dat heb ik ook... heb alle fotoboek ondertussen ff gecheckt... maar blijft moeilijkquote:Op maandag 29 november 2004 18:48 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik moet ook nog stemmen, zit hie pas zon 3 maandjes dus het stemmen zal moeilijk worden![]()
Nu heb je wel gegarandeerd succesquote:Op maandag 29 november 2004 18:49 schreef digispeed het volgende:
[..]
ze is al 10 jaar niet mee op tc geweest hoor
Haha, als je een keuze maakt krijg je natuurlijk meteen users tegen jequote:Op maandag 29 november 2004 18:50 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook... heb alle fotoboek ondertussen ff gecheckt... maar blijft moeilijk![]()
quote:Op maandag 29 november 2004 18:51 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Is er geen Philip Freriks award voor beste Nederlandse taal beheersingHad ik er ook een gewonnen
Dan heb je toch nog een award gewonnenquote:Op maandag 29 november 2004 18:51 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Haha, als je een keuze maakt krijg je natuurlijk meteen users tegen jeomdat je hem/haar hebt genomineerd voor overgewaardeerd oid
![]()
Haha juist!!quote:Op maandag 29 november 2004 18:53 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dan heb je toch nog een award gewonnen
Maar een award zit er voor mij niet inquote:Op maandag 29 november 2004 18:53 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Haha juist!!![]()
Verstoten door de B-Kwaliteit usersquote:Op maandag 29 november 2004 18:55 schreef Bupatih het volgende:
Waar zijn de kwaliteits-A-users nou opeens gebleven?
hier ben ik al, schat !quote:Op maandag 29 november 2004 18:55 schreef Bupatih het volgende:
En weg is je Jim Carrey award nominatiequote:Op maandag 29 november 2004 18:55 schreef Bupatih het volgende:
quote:Op maandag 29 november 2004 18:57 schreef mark_03 het volgende:
[..]
En weg is je Jim Carrey award nominatie
Whehequote:Op maandag 29 november 2004 18:57 schreef mark_03 het volgende:
[..]
En weg is je Jim Carrey award nominatie
Wat dan?quote:Op maandag 29 november 2004 19:07 schreef Airelle het volgende:
God god.. ik moet even mijn frustraties kwijt.
Economie tentamen vandaag![]()
![]()
.
Volgens mij ging het over een ander hoofdstukquote:Op maandag 29 november 2004 19:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |