quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
quote:Ja maar ja maar ik heb geen creditcard... Houdt hier de zin van het leven voor me op?
Neen, maak het bedrag over op 6430184 (Rekening nr van Johan-Derksen) en meldt het even hier.
Zodra het geld binnen is, ben je diezelfde dag nog supporter...
De enige verplichting die je dan aangaat, is dat je supporter van me moet wordenDat leggen we dan wel uit
quote:sir_dalord is de OP aan het vernieuwen. De huidige is te groot en te onoverzichtelijk.
Daarom is deze OP dus nog niet geupdate. Ik ga alles omgooien en ik vond het daarom niet nodig om nieuwe ploegen nog in in deze te gaan invoeren.
verwacht in de nieuwe OP dus het volgende:overzichtelijk schema van fokhattrick ploegen die tevens up to date kan worden gehouden zonder dat er een nieuwe topic nodig is. meer nadruk op de fokfed activiteiten links zullen overzichtelijk worden neergezet.
kortom: overzichtelijk is het nieuwe sleutelwoord..
Ik hoop om vanaf deel 37 de nieuwe op te kunnen introduceren...
hoogachtend,
sir_dalord
als je middenvelders redelijk zijn, zou ik het nog een week trainen. Conditie is best belangrijkquote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:30 schreef R_B het volgende:
![]()
Op woensdag 6 oktober 2004 15:09 schreef R_B het volgende:
[..]
Heb vanochtend tegen een roemeense 5e klasser gespeeld..
Kost 6.000
opbrengsten kaartverkoop: 7725
Echt veel geld verdien je niet zo...
maar ervaring is all that counts en geen gebleseerde spelers...
Tegenstander kreeg wel een rooie kaart voor een kopstoot...
speelde jemet je basis of met je trainees? En waar train je in deze tussenweken op?
-----------------------------------
Ik train ff op conditie....heb nog een aantal mensen op zwak staan...(middenvelders) en dat moet gewoon omhoog...
Ik hoop volgende week of die week erop weer verder te kunnen gaan met positiespel....
ik daag teams uit in hogere divisies van landen. er is altijd wel 1 die accept, en dan zijn we beide blij. vorige week 10k+ inkomsten (4k netto) en nu 7k inkomsten (1k netto). geen kosten dus.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 ergens in het vorige topic schreef komrad het volgende:
heb jij geld om al de vlaggetjes te verzamelen dan. Al die uitwedstrijden kosten geld. Ik laat ze gewoon naar me toe komen
je sais...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:49 schreef Lortnoc het volgende:
't Gaat om je middenvelders RB, bij de rest is het (bijna) niet relevant. Dus als je middenvelders een fatsoenlijke condititie hebben zou ik het niet verder trainen, misschien nog voor je evt. wingers towards middle.
In dit geval speelt vorm ook een rol....quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:57 schreef kavorka het volgende:
vanavond mijn allereerste wedstrijd, welliswaar een oefenwedstrijd maar het zweet staat al tussen me billen
Ik heb trouwens twee keepers:
keeper 1 met keepen: waardeloos
TSI = 180 , 24 jaar, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider
keeper 2 met keepen: slecht
TSI = 110 , 27 jaar, slecht in vorm
Heeft zwak ervaring en is een waardeloos leider [Onvoorspelbaar]
Volgens de website waar je de beste opstelling kan laten uitrekenen moet ik keeper 1 in de basis zetten. Maar keeper 2 is toch beter dan keeper 1 (slecht boven waardeloos). Of moet ik kijken naar de TSI?
Deze keepers zaten al in mijn team, ik ben ook al op zoek naar een betere keeper. Tevens op zoek naar een betere spits, hoef ik dan alleen te letten op scoren en passen (leeftijd, vorm etc. buiten beschouwing gelaten). Vleugelspel boeit dus niet voor een spits? (speel 5-3-2)quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:09 schreef R_B het volgende:
[..]
In dit geval speelt vorm ook een rol....
Heb je die 2 keepers gekocht, of had je ze bij je team zitten?
Ik zou er anders 1 met keepen redelijk aanschaffen...ben je wel tussen de 30 en de 50.000 euries kwijt...maarja...
ik wil best trouwens voor de gein eens 5-5-0 spelen tegen iemand die het ook doet, heb je weer een funny fact erbijquote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:44 schreef Johan-Derksen het volgende:
in combi met het aanschouwen van een rode ansichtkaart uit finland...
Moet je maar niet van me winnenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:08 schreef Lortnoc het volgende:
5-2 van ons aller Timmy gewonnen. Helaas wel middenvelder geblesseert voor 3 weken.
Wat slecht van mij...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:02 schreef Johan-Derksen het volgende:
Zo tegen Engessa
wie doet dat nou nietquote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:02 schreef The_Hives het volgende:
Ik heb met 4-0 gewonnen van GotenSSJ
zeg, je hebt het wel over qynquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:28 schreef Grumpey het volgende:
2-1 tegen qyn
Eigenlijk ging 't best goed met Gideon nog in het veldquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:28 schreef Grumpey het volgende:
2-1 tegen qyn
goedquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:39 schreef R_B het volgende:
Hebben jullie misschien een advies voor mij hoe te gaan spelen?
Heb ik gelezen..quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:04 schreef REFUSED het volgende:
[..]
goed
nee maar even serieus: ligt echt aan je spelersmateriaal. kan ik zo geen echt boeiende uitspraken over doen. als je zeker weet hoe hij gaat spelen check dan The ABC of Tactics eens. staan goede counter-tactieken in.
thxquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:55 schreef Johan-Derksen het volgende:
Toegevoegd
humm, ik schat jouw team toch echt hoger in dan dat van qyn!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:50 schreef Grumpey het volgende:
ja, dat dacht ik ook van mij en qyn, en toch win ik
Een goed trainer is duur ja. Of je op die manier geld verdiend weet ik niet, want ik probeer precies hetzelfde als jouquote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:58 schreef komrad het volgende:
Ja dat snap ik allemaal wel, ik bedoel alleen of mijn financiele redenatie klopt. Ik wil eigenlijk een goed trainer, maar dat kan ik me niet echt veroorloven denk ik zo. is een redelijk trainer, met 3 assistenten goed genoeg als je geld wil verdienen met training
Dat zal je zelf ook al gevonden hebben. Ik kan verder niets vinden over de invloed van assistenttrainers. Ik heb iemand een keer horen zeggen dat die vooral van invloed zijn op bijvoorbeeld de vorm, en niet zozeer op het aantal weken training dat gegeven wordt. Maar bewijs kan ik niet vinden.quote:Trainen kost tijd
De tijd die je training kost hangt af van de eigenschap waar je op traint, de trainings-intensiteit en de coach plus het aantal assistent coaches.
Voor 17-19 jaar oude spelers met 100% trainings-intensiteit, een goede coach en 9 assistent coaches.
Voor ieder jaar dat een speler ouder is, of elke gradatie lager dan goed voor coach moet je een week extra rekenen bij de onderstaande waarden:
ik moet even afwachten tijdens de competitie wat mijn tweewekelijkse resultaat is, zonder trainees mee te tellen. Daarom ga ik nu een aantal trainees kopen die snel stijgen. En als ik 2 wekelijks gezond ben, koop ik trainees die ik 2 stats laat stijgen. Zo probeer ik aan het einde van het seizoen genoeg geld te hebben om mijn stadion met 10 tot 15k uit te breiden.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:17 schreef komrad het volgende:
ok thanx, maar dat wis ik idd al, ik sta nu wel 120k in de min daarom ga drastisch snijden in mijn assistenten, immers 5 assistentne minder is 7,5 k terwijl mijn totale rentelast 6k is, op lange termijn werkt dat dus en die 120k zijn natuurlijk niet alleen van de trainer. Ik verwacht de komende weken wel wat winst te maken, met een thuiswedstrijd voor de beker dus dan worden de rente lasten snel minder en kom ik er nog sneller uit. annuiteiten he. wat ik probeer te doen is mijn training versnellen terwijl de kosten op jaarbasis lager zijn, dus daar moet ik wel beter van worden
was ook de rede van die smilie, als je die ziet moet je het niet al te serieus nemenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 03:58 schreef REFUSED het volgende:
[..]
humm, ik schat jouw team toch echt hoger in dan dat van qyn!niet denigrerend t.o.v. qyn bedoeld maar check je verdediging eens, en dat in combinatie met de middenvelders die je laatst hebt gekocht
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:54 schreef SuperWeber het volgende:
Gefeli!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:54 schreef SuperWeber het volgende:
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/profiel.gif]afbeelding][/url]![]()
![]()
nou, met diequote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:39 schreef Grumpey het volgende:
was ook de rede van die smilie, als je die ziet moet je het niet al te serieus nemen![]()
hoezo zou je niet mee mogen doen, je bent actief en federatie-lid. en hebt een of ander persoon die toevallig vandaag jarig is uit de VIe VIIe divisie op 2-2 gehouden in zijn huisquote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:53 schreef DeHovenier het volgende:
leuk idee Lortnoc! Nog een goede redenen erbij om de Fok!Cup te winnen? (als ik tenminste mee mag doen :'))
Goalkeeping coach - Improves your goalkeeper form, and goalkeeping skills.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:12 schreef The_Hives het volgende:
Dat zal je zelf ook al gevonden hebben. Ik kan verder niets vinden over de invloed van assistenttrainers. Ik heb iemand een keer horen zeggen dat die vooral van invloed zijn op bijvoorbeeld de vorm, en niet zozeer op het aantal weken training dat gegeven wordt. Maar bewijs kan ik niet vinden.
thnx, voor het zoekenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:37 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Goalkeeping coach - Improves your goalkeeper form, and goalkeeping skills.
Assistant coach - Same effect as if you had a more skilled coach, meaning your outfield players' form improves and they get more out of training sessions. The coach's abilities for leadership are unaffected, though.
uit de officiele hattrick rules, dus dat assistent trainers alléén maar invloed hebben op de vorm is onwaar (ging idd eerst een discussie over in een of ander topic). in hoeverre ze het wel doen staat er dus niet bij, maar reken er maar op dat ze ook wel een behoorlijke invloed hebben op de training en niet bijna alleen maar op de vorm.
Speel je geen beker?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:44 schreef DeHovenier het volgende:
wil er nog iemand een friendly tegen me spelen as woensdag? ik sta vrij!
EDIT: overigens: SuperWeber gefeliciteerd :D !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vooral die import finnenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:15 schreef R_B het volgende:
owja...![]()
klote finnen![]()
nee, hij bedoelt buitenlanders uitdagenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:15 schreef R_B het volgende:
owja...![]()
klote finnen![]()
en dat allemaal voor de cupquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik ben supporter
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik ben supporter
morgen op een tijd dat 3 dagen erna het drukst is, maar das logisch toch? altijd zo snel mogelijk op de transferlist zetten, wachten totdat die 19 is geworden maakt hem echt niet meer waardquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:30 schreef Johan-Derksen het volgende:
Maar ja, voor hoeveel zet je hem dan op de lijst en wanneer...?
Was een donatie van iemandquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:10 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
hoeveel weken zakgeld was dat?
ga een beetje om 6 euro zitten vragenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:01 schreef komrad het volgende:
nee, maar echt draagkrachtig ben ik niet bepaald, net afgestudeerd en werk aan het zoeken
13 jaar weet je welquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:01 schreef Johan-Derksen het volgende:
13?
Alleen professioneel toch?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:07 schreef Johan-Derksen het volgende:
Nee, ik hou me niet bezig met 13 jarigen
ligt eraan wanneer die update uitgebracht isquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:39 schreef DeHovenier het volgende:
er is een nieuwe update voor Buddy, maar dat hebben de bezitters van Buddy denk ik zelf al wel gemerkt
per jaar is 20 euroquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:30 schreef komrad het volgende:
ik dacht dat het veel duurder was trouwens, maar oke.
moet je zelf ervarenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:05 schreef Verbal_Kint het volgende:
wat is het voordeel van buddy t.o.v. HAM?
1/6 jaarquote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:01 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ligt eraan wanneer die update uitgebracht is
[..]
per jaar is 20 euro. Goten heeft 1/3 jaar.
ik ben blij dat Johan-Derksen in ons midden is, die kan Hives en Goten tenminste nog wat rekenen bijbrengen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:45 schreef GotenSSJ het volgende:
1/6 jaar
wis ik veel dat die 6 euro voor 3 maanden wasquote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:49 schreef REFUSED het volgende:
[..]
ik ben blij dat Johan-Derksen in ons midden is, die kan Hives en Goten tenminste nog wat rekenen bijbrengen.
3 maanden is altijd nog 3/12 = 1/4e jaar
smoes-jesquote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:52 schreef The_Hives het volgende:
wis ik veel dat die 6 euro voor 3 maanden was
op irc gaf je me gelijkquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:00 schreef REFUSED het volgende:
[..]
smoes-jes
dan eis ik nu een quote waarin ik dat zegquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:01 schreef The_Hives het volgende:
op irc gaf je me gelijk
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:09 schreef REFUSED het volgende:
[..]
dan eis ik nu een quote waarin ik dat zeg
en het zal dus nu waarschijnlijk verdacht stil blijven
quote:[18:51] <Hives> hahaha, ik rekende 3x6 is 18 dus zal wel 1/3 jaar zijn, en die 2 euro betaal je gewoon extra
[18:53] <refused> euh
[18:53] <refused> dan had ik je verkeerd begrepen
[18:54] <refused> maar voor Goten blijft het staan
[18:54] <Hives>
Mooie sig tochquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:16 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hey The Hives, verander je sig eens ff rap
quote:Timmy Fast Nielsen (41990404)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Fast is my second name
Een aangenaam persoon die temperamentvol en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Specialiteit: Snel
voor hoeveel?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:34 schreef Ruudt het volgende:
Ik zag deze speler en ik kon het niet laten om hem te kopen
[..]
speler gaat voor tussen de 4,5 ton a 5 ton denk ik...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:37 schreef REFUSED het volgende:
[..]
morgen op een tijd dat 3 dagen erna het drukst is, maar das logisch toch? altijd zo snel mogelijk op de transferlist zetten, wachten totdat die 19 is geworden maakt hem echt niet meer waard
en ik zou gewoon voor normale 18jarige prijs erop zetten en er op gokken dat iemand er op biedt als hij nog 18 is. (en wat dat is moet je maar aan Grumpey vragen)
godver. Mattricks en HTRatings werken ook al niet meerquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:43 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ja maar de URL klopt niet
HEREN DAMES!
Hattrick Buddy is niet meer gratis...
Nu gratis te gebruiken met 29x een download mogelijkheid.
Daarna dien je te betalen...
8.50 euro...
Wat is jullie keuze? Overstappen naar een ander gratis proggel? Of verder gaan met een (gereg.) HAM? Of nix?
met HAM...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:32 schreef kavorka het volgende:
hoe zie je de TU? met welk programma?
Ik heb HAM thuis draaien, zal er vanavond eens naar kijken. Zit nu ook op me werk. Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:37 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
met HAM...
Als je HAM weken gebruikt, dan kan ie ontwikkelingen zien en geeft hij ook aan in hoeverre je team veranderd is, vergeleken met de week ervoor.
Er is een tabblad en daar kan je kijken naar de wijzigingen.
Geen idee hoe dat heet, ik zit nu op mn werk en kan dus niet ff kijken...
Heb je HAM of is het voor de toekomst?
4000, redelijk midje van 19.. nix waard nu nog dusquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:54 schreef forza22 het volgende:
[..]
voor hoeveel?
Van HT ratings is een nieuwe versie, die alleen nog maar met xml werkt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:43 schreef The_Hives het volgende:
[..]
godver. Mattricks en HTRatings werken ook al niet meer
Helaas....quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:54 schreef Grumpey het volgende:
www.tomattrick.org werkt nog wel, en dat is ook gratis en vet mooi en je hoeft niks te downen want het is webbrowser-based.
all i need dus....
ff gedetailleerd nu: Bij HAM, ga naar "Tools" vervolgens "List of changes", kies dan het tabblad "Team", vervolgens kun je rechtsboven in het schermpje verschillende attributen aanvinken zoals Form, TSI, Stamina, wat je wil dus.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:32 schreef kavorka het volgende:
hoe zie je de TU? met welk programma?
Ik ben te beroerd om te dokken zowel voor supporter als voor HAM of Buddyquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:48 schreef Patron het volgende:
www.hattrickforever.com schijnt ook een (gratis) progje te hebben...
Ik ga gewoon dokken voor buddy denk ik
Ben je ook uit principe tegen elke vorm van betaling voor andere goederen? Waarom zouden progs gratis moeten zijn itt brood of melk?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:45 schreef komrad het volgende:
ik ben eigenlijk uit principe tegen elke vorm van betaling voor progs maar oke het is niet anders soms. eens zien of ik toch niet met een ander prog uitkan
Ik vind dat we allang blij mogen zijn dat hattrick zelf gratis is..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:23 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Ben je ook uit principe tegen elke vorm van betaling voor andere goederen? Waarom zouden progs gratis moeten zijn itt brood of melk?
Gevonden:quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:23 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ff gedetailleerd nu: Bij HAM, ga naar "Tools" vervolgens "List of changes", kies dan het tabblad "Team", vervolgens kun je rechtsboven in het schermpje verschillende attributen aanvinken zoals Form, TSI, Stamina, wat je wil dus.
trainingsupdate KSC Grubbenvorst
Stamina +10/-1
Form +3/-6 (waaronder +2 voor mijn coach, boeiend)
TSI +1240/-690
moet zeggen valt me nog mee qua vormverlies
niet onaardigquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:36 schreef kavorka het volgende:
[..]
Gevonden:
TU DSM Maassluis
Stamina: +17/0
Form: +12/0
TSI +1440/-130
wel goed denk?
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:37 schreef Lortnoc het volgende:
Traint echt iedereen conditie hier? Zonde van je weken, kun je beter voor een paar k meer spelers met een goede basisconditie kopen.
Ik train zelf gewoon stug door met m'n normale training (scoren).
Ik ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:37 schreef Lortnoc het volgende:
Traint echt iedereen conditie hier? Zonde van je weken, kun je beter voor een paar k meer spelers met een goede basisconditie kopen.
Tijdens het seizoen kan de conditie toch dalen...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:37 schreef Lortnoc het volgende:
aangezien mijn basis spelers allemaal minimaal redelijk als conditie hebben en op een enkeling na ook allemaal prima in vorm zijn zie ik geen reden om af te wijken van mijn positiespel training. die gaat dus ook gewoon stug doorquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:37 schreef Lortnoc het volgende:
Conditie daalt in principe niet voor spelers, behalve als ze zo oud zijn dat d'r skills gaan dalen (vanaf 28 ongeveer) .. En als ze op formidabel staan, dan dalen ze als je weer conditie triant ..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:45 schreef R_B het volgende:
[..]
Tijdens het seizoen kan de conditie toch dalen...
Dit is een mooi moment om het er weer bij te trainen
MatchID: 24627742quote:Suomi startte in een strategische onbegrijpelijke 2-6-2-opstelling.
Blunderrrrrquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:57 schreef Vision het volgende:
in de halve finale om de world cup heeft de finse bondscoach wel een hele grote blunder begaan.
[..]
MatchID: 24627742
dat was zo bedoeldquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:57 schreef Vision het volgende:
in de halve finale om de world cup heeft de finse bondscoach wel een hele grote blunder begaan.
Laat ik maar niks zeggenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:57 schreef Vision het volgende:
[..]
waarom zou je in godsnaam 2-6-2 willen spelenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:58 schreef REFUSED het volgende:
dat was zo bedoeld
enige kans die ze maakten was MOTSen en dan middenveld zo sterk mogelijk maken tegen de veel betere spelers van de Engeland die 3-4-3 gingen spelen. maar Engeland MOTSte ook en hadden vervolgens meer balbezit
ik ookquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:37 schreef Lortnoc het volgende:
het is achterlijk voor training...om te winnen valt het best wel mee hoor, al moet je dan wel goede verdedigers hebben.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:43 schreef Vision het volgende:
[..]
waarom zou je in godsnaam 2-6-2 willen spelen
ik blijfj het achterlijk vinden, helemaal als ie het zo bedoeld had.
Whoei! Er is wel al 3 keer geboden op Stavenuiter; wel 8K nu!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 09:47 schreef The_Hives het volgende:
Ik heb nu 4 trainees en een redelijkespits gekocht. Vanmiddag nog een redelijke spits van qyn kopen, en ik ben klaar voor het nieuwe seizoen.
Ik moet in de beker tegen een 6e klasser, maar er staat dat zjin opstelling gereset is, terwijl hij net gepromoveerd is. Zijn spelers zijn gewoon te zien net als zijn laatste opstelling, maar ik kan bijvoorbeeld niet zien wanneer hij voor het laatste ingelogd heeft.
Feli dan met Sasha Adamczijkquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:39 schreef Vision het volgende:
ik ga eens kijken of ik nog een goed verdediger op de kop kan tikken. gisteren niet echt veel geluk mee gehad
Jammer geen Stavenuiter voor Hivesquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:36 schreef qyn het volgende:
[..]
Whoei! Er is wel al 3 keer geboden op Stavenuiter; wel 8K nu!
Die trainees doe je wel goed; ik zag dat je die van vanochtend ook nog hebt kunnen halen.. Dat ze maar snel mogen stijgen
![]()
En een line-up reset betekent inderdaad dat 't een walkover team is geworden:
Ownerless teams
If a team becomes ownerless (deserted by its human user) it will continue to use the standard lineup until this lineup is reset automatically. Such a reset is made 3 times each season: Before the mid-week games of week 1 (the first cup game), week 8 (mid-season), and week 15 (the qualifying games). When the reset is made, all ownerless teams that have had previous human owners will revert to a Walk Over lineup (0 players).
Je krijgt echt geen extra training. Anders had je toch gewoon een oefenwedstrijd gespeeld...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:19 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Jammer geen Stavenuiter voor Hives.
Verder sta ik in de 2e ronde van de beker.
Het is dan dus een WO team. Zijn opstelling is gereset
Mooie regel dat bijna iedereen met de beker mee mag doen. Gratis cash en extra training
.
de eerste waar ik op geboden heb meteen raakquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:50 schreef qyn het volgende:
Feli dan met Sasha Adamczijk
hehe, thnx.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:24 schreef Johan-Derksen het volgende:Whoei, feli The_Hives
En toch is de kop van noord hollland te ver
mwah bedoel eigenlijk dat een bekerwedstrijd zwaarder meetelt voor de training. Net zo dat je beter internationale oefenwedstrijden kan hebbenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:25 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Je krijgt echt geen extra training. Anders had je toch gewoon een oefenwedstrijd gespeeld...
training niet hoorquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:19 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Mooie regel dat bijna iedereen met de beker mee mag doen. Gratis cash en extra training
.
het is een VI Jonksquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:06 schreef Jonks het volgende:
Hives, die WO wordt nog opgevuld voor woensdag als ie in VIII of IX zit. is nog genoeg wachtlijst ^^
eigenlijk vind ik sowieso dat ze beter die 15% in IX aan de beker kunnen laten meedoen dan WOs. wo's gewoon uitsluiten van beker, dat is iig geen competitievervalsing zoals dat in de competitie is.
Vision, wat was zijn TSI en hoeveel heb je ervoor betaald?
Thanks
Nou ja als je zo aandringdquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:30 schreef Johan-Derksen het volgende:
DE NIEUWE VRIENDIN VAN GOTEN
[afbeelding]
Goten handen boven de dekensquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou ja als je zo aandringd
Nah dat mens is niksquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:39 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Goten handen boven de dekens [afbeelding]
anders moet je moeder wéér het bed verschonen.
Tuurlijk altijd al geweestquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:25 schreef komrad het volgende:
Hahaha, GOTEN is wel populair aan het worden hier (ook als spotobject)
ik ga morgen weer eens zien hoe mijn economische situatie wordt, en hopen op een grote opkomst voor de beker woensdag
teamspirit boost en wonderbaarlijk vertrouwen zijn me wel 15k waard, maarja iedereen zijn afweging natuurlijk. die 15k verdien ik vervolgens wel terug de komende wedstrijden door aankomende wedstrijd niet te verliezen of dikker te winnen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:52 schreef Jonks het volgende:
maar 10 psychologen.. is 15k per week.. voor beter zelfvertrouwen.. zelfvertrouwen stijgt toch vanzelf als je je eerste wedstrijd wat scoort en wint?
ik ben benieuwd hoe je die 15k aan psy's wil verdedigen![]()
Ik kreeg een berichtje van je tegenstander, die wilde hulp bij de keuze of hij moest motsen woensdag.... Na mijn adviezen zal hij waarschijnlijk gewoon PIC spelen nuquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:40 schreef Verbal_Kint het volgende:
volgende week eerste ronde beker tegen IXe klasser, ben zelf degradant uit V, nu dus zesde klasser, moet kunnen dus
Beetje jammer zo'n berichtje...quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:58 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Ik kreeg een berichtje van je tegenstander, die wilde hulp bij de keuze of hij moest motsen woensdag.... Na mijn adviezen zal hij waarschijnlijk gewoon PIC spelen nu![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:58 schreef REFUSED het volgende:
Goten, ik heb even een slecht tijdelijk maar wel passend logo voor je in elkaar gezet
[afbeelding]
voel je vooral niet verplicht hem te gebruiken, hij zuigt namelijk nogal
ja maar dat moet via dit centrale topic hequote:Op zondag 10 oktober 2004 10:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Had je mijn mailtje voor C-Team nog gehad ?
Zijn de eerste YP's van het seizoen vaak van zo'n niveau dan'?quote:Op zondag 10 oktober 2004 11:34 schreef Keano het volgende:
En iedereen al zenuwachtig voor de pull? Ik las op het forum dat er in Portugal al een uitstekend verdediger van 17 gepulld was.
Nee, die kansen zijn net zo groot, maar als je de eerste dag van het seizoen een 17-jarige uitstekend in een basisstat pulled, dan mag je toch wel een klein dansje doen van blijdschapquote:Op zondag 10 oktober 2004 12:30 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Zijn de eerste YP's van het seizoen vaak van zo'n niveau dan'?
uiteraard..quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:33 schreef qyn het volgende:
[..]
Nee, die kansen zijn net zo groot, maar als je de eerste dag van het seizoen een 17-jarige uitstekend in een basisstat pulled, dan mag je toch wel een klein dansje doen van blijdschap![]()
Van wat ik heb gelezen, begreep ik dat er juist niet zo heel veel mensen op komen dagen bij zo'n eerste ronde...quote:Op zondag 10 oktober 2004 11:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ga de eerste ronde verliezen (moet tegen iemand uit VI, en m'n beste speler is dus ook nog eens verkocht) maar ik hoop dat m'n stadion dan wel een keer vol zal zijn, en bijna 15000 kaartjes verkopen is toch wel leuk.
ik verkoop hem ook denk ik, van dat geld beloof ik mezelf wel dat ik wel een goede trainie ervoor terug koop...quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:44 schreef Lortnoc het volgende:
Gefeliciteerd!
Moeilijke vraag grumpey, als ie u-20 kan halen denk ik dat ik 'm wel ga trainen, als ie dat niet gaat halen denk ik toch verpatsen. Met 4 miljoen ofzo wat je dan krijgt koop je gewoon het kampioenschap.
en dat terwijl je door mij verslagen wasquote:Op zondag 10 oktober 2004 18:12 schreef Ruudt het volgende:
Olé!
btw, de hovenier - superweber 17-0 en superweber wint?
Lijkt me niet, als je hem houdt moet je het alleen voor de eer doen (dus u-20), een 17 jarige excellent scoren levert je iets van 4 miljoen op, aan het eind van het seizoen levert je outstanding of brilliant met veel mazzel spits je net zoveel op.quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:09 schreef komrad het volgende:
Als ik zo'n trainee heb staat ie binnen 3 seconden op de transferlijst
hoewel ik hem zou kunnen trainen natuurlijk en dan na een jaar echt veel kan verdienen moeilijk
BTW JD
quote:Gerwin Brenninkmeyer (44895659)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 30
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: Brouwhuis '04
Waarschuwingen: 0
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Heb ik er wel voor over, jammer dat geen 17 is alleen.quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:57 schreef Johan-Derksen het volgende:
HAM "zegt" 21k...
Niet slecht
Goed, en dan schiet het wel op...quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:07 schreef nielsharley het volgende:
@ Johan-Derksen hoe goed is je jeugdopleiding?
Mijn jeudopleiding is matig en de hoogste eigenschap van mijn YP is matig schiet niet op zo
Ik denk dat qua gratis progjes Hattrick Organizer nog het handigst is ..quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:55 schreef achterop23 het volgende:
Welke programma's gebruiken jullie?
Ik hoop het, hij staat er voor 75k op.quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:25 schreef Grumpey het volgende:
@ keano,
die gaat je geld opbrengen...ik gok iets van 90k ofzo
het was niet eens een clownquote:Op zondag 10 oktober 2004 21:06 schreef komrad het volgende:
@the hives, die van mij had hetzelfde euvel
elk bod accepterenquote:Op zondag 10 oktober 2004 22:51 schreef Taste het volgende:
Nicolaas Benedictus Barrois (44895355)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 200
Loon: 552 ¤/week
Eigenaar: TasteTheVictory
Waarschuwingen: 0
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Tsja, die TSI is wel zo laag dat ik me afvraag of ik er nog wat voor krijg. Er is nu al 2k op geboden, (had m voor 0 d'r op gezet), hoeveel denken jullie dat ik KAN vragen? Anders overbied ik zelf even... Thanks mede-fokkers... Zijn er hier nog superpulls geweest eigenlijk?
Geen grapjes over rolstoelsportersquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:50 schreef qyn het volgende:
YP is weer golfen...
Wel rolstoelgolfen, want z'n beide knieschijven zijn traditiegetrouw verbrijzeld![]()
Hey hey, je zou kunnen zeggen dat ik zo indirect de sport promootquote:Op zondag 10 oktober 2004 22:58 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Geen grapjes over rolstoelsporters![]()
Ik ook de vorige 2 keer, nu eentje met met magisch hoge TSI van 60quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:04 schreef The_Hives het volgende:
ik had speler met TSI 0
positiespel telt dan meer dan winger, maar winger telt nog steeds wel mee. wel degene met hoogste playmaking die niet centraal speelt erneer planten dus. (als je goed playmaking / disastrous winger hebt of passable playmaking / inadequate winger zou ik voor de 2e gaan overigens, maar dat is een hypotetisch gevalquote:Op maandag 11 oktober 2004 00:21 schreef Vision het volgende:
en nog een vraagje: een vleugelspeler die naar het midden speelt, maakt die dan alleen nog maar gebruik van zijn positiespel of telt vleugelspel wel nog als meeste?
waar kan je iemand nomineren?quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:14 schreef Grumpey het volgende:
en je kan weer stemmen op de bondscoach...
ik heb suggestie, laten we alle stemmen van de Fok Federatie op 1 hoop gooien, en allemaal op Qyn stemmen! En vervolgens een toto op welke plek ie eindigd
ik stem op Qyn in ieder geval
ik zou zeggen: ga voor Xanathornquote:Op maandag 11 oktober 2004 10:14 schreef Grumpey het volgende:
en je kan weer stemmen op de bondscoach...
ik heb suggestie, laten we alle stemmen van de Fok Federatie op 1 hoop gooien, en allemaal op Qyn stemmen! En vervolgens een toto op welke plek ie eindigd
ik stem op Qyn in ieder geval
quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:50 schreef komrad het volgende:
de eer van een nieuw topic is aan jou Hives
zal het van de week even lezenquote:en Xanathorn is een goede kandidaat. Echt lachwekken die speaches op het forum van hattrick van 13 jarige HT'ers die denken wel even bondscoach te worden,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |