abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21704677
OK. Ik word binnenkort Supporter (nog geld opsturen), en daarna wil ik lid worden van de Federatie! Goed plan?
Children of the night. What music they make.
pi_21704907
quote:
Op donderdag 2 september 2004 13:28 schreef DeHovenier het volgende:
OK. Ik word binnenkort Supporter (nog geld opsturen), en daarna wil ik lid worden van de Federatie! Goed plan?

al zou ik dat geld via ofwel Johan-Derksen, ofwel Grumpey ofwel engessa regelen. Die hebben een creditcard.
  donderdag 2 september 2004 @ 14:00:02 #203
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_21705314
quote:
Ja maar ja maar ik heb geen creditcard... Houdt hier de zin van het leven voor me op?
Neen, maak het bedrag over op 6430184 (Rekening nr van Johan-Derksen) en meldt het even hier.
Zodra het geld binnen is, ben je diezelfde dag nog supporter...
De enige verplichting die je dan aangaat, is dat je supporter van me moet worden Dat leggen we dan wel uit
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
pi_21705541
Ja, dat bedoel ik met geld opsturen

EDIT: ik zal t wel vandaag opsturen, dan vergeet ik het niet
pi_21717246
quote:
Op donderdag 2 september 2004 12:51 schreef REFUSED het volgende:

[..]

euh, een poor (very high) middenveld haal ik wel als ik thuis speel en echt niet als ik uit speel, dan is het een paar stappen lager. dus ik weet niet waar jullie het ooit vandaan gehaald hebben, maar volgens mij klopt er niet zoveel van. heb je een link waarnaar het staat toevallig?
in een oefenwedstrijd zou het niet uit moeten maken.. maar ik ga het ff opzoeken...
pi_21724827
quote:
The home team is helped by their spectators. Ordinarily you have a larger percentage of possession at home than away. Referees will tend to award the home side penalties more often than the away side…

If the match is a local derby, neither team will get the home team advantage.
Het geldt dus net zo veel voor friendlies als normale wedstrijden. En om de cup een beetje spannend te maken ga ik uit spelen in het hoge noorden
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_21725225
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 12:24 schreef Lortnoc het volgende:

[..]

Het geldt dus net zo veel voor friendlies als normale wedstrijden. En om de cup een beetje spannend te maken ga ik uit spelen in het hoge noorden
ooooh, dus had ik thuis gespeeld, dan had ik madkow vast verslagen
pi_21725250
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 12:45 schreef sir_dalord het volgende:
ooooh, dus had ik thuis gespeeld, dan had ik madkow vast verslagen
waarschijnlijk wel ja

Signature?
pi_21725303
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 12:46 schreef DaMadKow het volgende:

[..]

waarschijnlijk wel ja

vrijdag 3 september 2004 @ 12:58:01 #210
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_21725450
FC teh FFF'rs: neem mijn uitdaging eens aan !
pi_21726075
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 12:24 schreef Lortnoc het volgende:
pheer mijn middenveld :')

Vitussa FC - Paralympic Tricycle Team 
Date: 7.9.2004 at 20.00
MatchID: 23925653
Arena: Apple Base Stadium
  maandag 6 september 2004 @ 15:17:31 #212
87151 Smoerf
No Worries, Be Happy
pi_21785896
FC Giraffe heeft nooit tegen mij gespeeld in de 8ste finale en ik heb geen her gekregen dus hij staat onterecht in de kwart finales , mijn is beter dan de zijne dus de Fokcup klopt weer eens niet (en trouwens wie organiseerd er nu in cup midden in de zomer vakantie!!!!!!!!!)
pi_21785943
Had je zijn uitdaging maar moeten accepteren...
Begin september zomervakantie? Dan doe ik toch iets niet goed
Signature?
pi_21786184
quote:
Op maandag 6 september 2004 15:17 schreef Smoerf het volgende:
FC Giraffe heeft nooit tegen mij gespeeld in de 8ste finale en ik heb geen her gekregen dus hij staat onterecht in de kwart finales , mijn is beter dan de zijne dus de Fokcup klopt weer eens niet (en trouwens wie organiseerd er nu in cup midden in de zomer vakantie!!!!!!!!!)
aangezien we elk seizoen een fok!cup organiseren, valt deze dus ook tijdens het zomervakantie

Je wist van te voren dat de fok!cup midden in de vakantie zou worden gehouden. Je had toen al kunnen weten dat je niet kon, dus dat had je dan wellicht even door kunnen geven
  maandag 6 september 2004 @ 15:37:44 #215
32422 engessa
Who's dirty?
pi_21786223
quote:
Je hebt zelf aangegeven mee te willen doen.
pi_21786625
quote:
FC Giraffe heeft nooit tegen mij gespeeld in de 8ste finale en ik heb geen her gekregen dus hij staat onterecht in de kwart finales
ik meen ooit in een van de topics gelezen te hebben dat je voor dinsdag geaccepteerd moet hebben en anders een walkover aan je broek krijgt. niet meer dan normaal trouwens mensen stoppen veel tijd in het organiseren van zo'n cup en er zijn al een behoorlijk aantal die gewoonweg de moeite niet nemen even een friendly te accepten.
  woensdag 8 september 2004 @ 18:16:42 #217
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_21823903
Whoops al 2 rode kaarten ...
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_21829516
5-2 gewonnen van Raffie en daarmee gekwalificeerd voor de halve finale
Signature?
pi_21830140
quote:
Op woensdag 8 september 2004 23:43 schreef DaMadKow het volgende:
5-2 gewonnen van Raffie en daarmee gekwalificeerd voor de halve finale
Gefeliciteerd.
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
pi_21830456
quote:
Op woensdag 8 september 2004 18:16 schreef Keano het volgende:
Whoops al 2 rode kaarten ...
gelukkig was me reservekeeper het slachtoffer.. voor 1 weekje dus ik heb geluk...

En in de volgende ronde van de fokcup!!!!!

ik heb de wedstrijd gemist want ik zat in de arena. Gelukkig was het daar ook best prettig toeven
  donderdag 9 september 2004 @ 00:22:31 #221
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_21830482
met 4-0 op de broek gehad
pi_21830673
is volgende week de volgende ronde of over 2 weken?
pi_21830957
quote:
Op donderdag 9 september 2004 00:34 schreef nicomart het volgende:
is volgende week de volgende ronde of over 2 weken?
volgende week al. anders wordt het erg krap tijd met het einde van het seizoen in zicht, en waarom zou je een week rust willen? alleen maar onnodige vertraging
pi_21839774
De wedstrijden voor volgende week.....

De halve finales:

I. Paralympic Tricycle Team - MadKow
J. FC The FFF'ers - Insane Ones

Het wordt spannender en spannender
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
pi_21841276
quote:
Op donderdag 9 september 2004 00:51 schreef REFUSED het volgende:

[..]

volgende week al. anders wordt het erg krap tijd met het einde van het seizoen in zicht, en waarom zou je een week rust willen? alleen maar onnodige vertraging
ik wil ook niet speciaal een week rust maar ik wilde weten of ik nou wel of niet een friendly kon accepteren
pi_21841327
Paralympic Tricycle Team - MadKow

Bekijk wedstrijd: HT Live
Datum: 15-09-2004 om 17:00
MatchID: 24017088
Stadion: Paralympic Revalidation Centre

De wedstrijd moet nog gespeeld worden
Signature?
pi_21867776
FC The FFFrs - insane ones

Bekijk wedstrijd: HT Live
Datum: 15-09-2004 om 17:00
MatchID: 24042336
Stadion: FC The FFFrs Arena

De wedstrijd moet nog gespeeld worden

hopen dat er genoeg supporters van mij mee gaan... dan kan ik nog wat verdienen aan deze pot.. ik zal toch wel niet winnen
pi_21974558
hmm... lijkt ajax utrecht wel bij mij
pi_21975156
7-1 verloren dus van Lortnoc, ondanks dat ik mijn a-team opgesteld had en toch echt 31,5 sterren haalde

Gefeliciteerd Lortnoc
Signature?
pi_21975441
ik heb kansloos met 5-2 verloren.... toch ff 0-2 voorgestaan
maar ja, dat mocht niet baten Maar was toch ruim tevreden met de halve finale
pi_22031318
Organisatie? Wat is de bedoeling, volgende week of eerste week na seizoen de finale spelen?
  zaterdag 18 september 2004 @ 11:13:01 #232
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_22033724
Over 2,5 week, begreep ik... Dus na laatste comp wedstrijd
pi_22034829
quote:
Op zaterdag 18 september 2004 01:49 schreef Lortnoc het volgende:
Organisatie? Wat is de bedoeling, volgende week of eerste week na seizoen de finale spelen?
In de eerste week van de winter/zomerstop (of hoe dat dan ook heet). Dan kan iedereen zijn a-team op stellen zonder training te verliezen.
pi_22193376
tvp
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_22203863
maggikmeedoen? Asjblieeeeft?

*lief kijkt*
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 17:55:28 #236
32422 engessa
Who's dirty?
pi_22423924
Even wat breinspinsels van mijn kant. Johan_Derksen heeft aangegeven dat hij dit seizoen de cup wil organiseren. Dat is hartstikke lief maar die beste jongen krijgt het volgens mij heel erg druk met alles wat hij voor Fok! wil doen dus ben ik meer dan bereid om de Fok!Cup te organiseren. Mijn CV is wat dat betreft natuurlijk meer dan indrukwekkend aangezien de eerst editie georganiseerd was door Nicomart en mij en deze een daverend succes was

Maar goed, mijn hersenspinsels:

We kunnen het dit seizoen op meerdere manieren doen:

We kunnen deze week de inschrijvingen openen, alle gegadigden in poules indelen, een paar groepsrondes gaan spelen, de besten door laten gaan naar de kwart finale en dan in de eerst week van de winterstop de finale houden.Net als afgelopen seizoen dus. We kunnen er dan voor kiezen om de Cup voor alle FOkkers te organiseren zodat we misschien wel 60 deelnemers krijgen of we houden de Cup exclusief voor Fok!Fed leden.

Wat mij persoonlijk eigenlijk veel leuker lijkt is een soort van friendly competitie te houden. Gebruikers regelen onderling wedstrijden (zo lang het maar volgens de bekerregels is) en melden de wedstrijd bij mij (via HT-mail, gewone mail of in een van de topics). De winnaar van de wedstrijd krijgt 3 punten, de verliezer 1. Speel je geen friendly krijg je dus niets. Om het een beetje eerlijk te houden kun je met strafgoals gaan werken voor ploegen die in een hogere divisie spelen. Voorbeeldje:
Pietje speelt in IV en daagt Jantje uit VIII uit. Pietje speelt maar liefst 4 divisie hoger en krijgt daarom 4 strafgoals tegen. Word de uitslag in de wedstrijd bijvoorbeeld 3-0 voor Pietje komen daar de vier strafgoals bij en is het toch nog 3-4 voor Jantje! Misschien dat deze strafgoals nog enige verfijning verdient maar dit lijkt mij een stuk eerlijker en spannender, op deze manier kan iedereen winnen! Nog enkele voordelen van deze manier zijn dat de druk bij de deelnemer ligt en niet bij de organisatie. Vorig seizoen gaven mensen zich wel op voor de Fok!Cup maar hoorde je verder helemaal niets meer van ze wat voor de nodige frustaties zorgde. Hier heb je helemaal geen last meer van aangezien de deelnemers nu zelf de wedstrijden moeten regelen en deze zelf moeten melden. Doe je dit niet dan is het je eigen probleem! Ook heb je geen last van een vast schema waar je je aan moet houden en wat je eventueel kunt vergeten of wat lastig te regelen is als je op vakantie bent. Verder krijg je een duidelijkere ranglijst met de beste teams, topscoorders en spelers met de meeste kaarten, iets wat lastiger te realiseren is als je met poules werkt (de ene poule kan een stuk zwaarder zijn dan de andere).

Graag hoor ik jullie mening hier over, kiezen jullie voor de FokCup oude stijl, voor de Fok!Cup voor alleen Fok!Fed leden of voor een Fok! Competitie? Of misschien wel een tussenweg, dus eerst een Fok! Competitie waarna de 4 ploegen met de meeste punten nog wat knock out wedstrijden gaan spelen om de uiteindelijke winnaar te bepalen.
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 18:03:08 #237
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_22424080
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 17:55 schreef engessa het volgende:
100000 tekens
a) Heel lief van je
b) Sirdalord wilde ook graag de Fok!Cup oppakken, en hem kennende zal hij ook veel hooi op z'n vork kunnen en willen nemen om een betere fokcup te hebben dan ooit tevoren
c) Ik hoef ook niet alles naar me toe geschoven te krijgen maar heb wel een bepaalde binding met de fok!cup... Namelijk het feit dat ik er nog nooit een punt heb gehaald.
Wat mij betreft is het natuurlijk geen probleem om het met z'n 3-en te doen, maar we moeten even kijken hoe praktisch alles zou gaan.
d) Sorry, ben meer voorstander van poule systeem... Er doen alleen mensen mee aan de fokcup waarvan we weten dat ze regelmatig posten en/of betrouwbaar zijn qua matches afspreken ende zo... Ik denk dat we daar minder problemen mee zullen krijgen...

Whoei, hij noemde me lief
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 18:06:14 #238
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_22424133
Verandering is okay . Zal een stuk eerlijker worden.

Ben voor Fok! competitie en daarna knock out wedstrijden
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 18:10:53 #239
32422 engessa
Who's dirty?
pi_22424224
Het is een poll! Geweldig! Even stemmen dus! En maar 1 keer

Poll: Hoe moet de Fok!Cup er volgend jaar uit zien?
  • Poulesysteem! Oud en vertrouwd
  • Poulesysteem! Alleen voor de elite!
  • Fok!Competitie!
  • Maakt mij niet uit, zolang ik maar mee doe.
  • Opzouten met je Fok!Cup!
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

De uitslag van de poll is een indicatie, geen "dat moeten we komend seizoen doen".
  • pi_22426206
    Ik vind het geweldig om de fok!cup te organiseren. Het is toch een van de smaakmakers van de fokfed. En ik kan idd wel wat hooi om mijn vork nemen(nu niet, want ik heb een zware voedselallergie )

Maar ik ben er ook voorstander van om zoveel mogelijk mensen te betrekken bij de federatie. En engessa heeft idd bewezen het goed te kunnen. Ikzelf heb momenteel al de OP en het all star team voor de kiezen.

Dus als hij de fok!cup wil organiseren, mag hij mijn plaats innemen. Wilt hij dat niet doen, dan doe ga ik gaarne door

ik ben trouwens niet voor een fok!competitie. Het probleem is dat we nooit iedereen tegen elkaar kunnen laten spelen. Veel te chaotisch. Zoals de fok!cup dit jaar is gehouden, vind ik hem het beste
      dinsdag 5 oktober 2004 @ 19:54:26 #241
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_22426409
    @sirdalord: yeah, je hebt gelijk

@engessa: zullen wij het dan samen doen, waarbij jij best het voortouw mag nemen?
    pi_22427345
    ik ben ook meer voor het oude poule systeem. ik denk dat je (vooral) met het zelf regelen veel meer wedstrijden onder de vaste posters krijgt, en minder tegen newbies.

ook denk ik dat je dan meer VI vs VI krijgt en IX tegen IX, aangezien je met de stafdoelpunten toch al snel een veel moeilijker resultaat neer moet zetten dan zonder.
    Ik heb nog nooit een duel gewonnen in de cup en speel in div VI. met strafdoelpunten zou het voor mij al niet eens meer de moeite zijn om mee te doen aangezien ik dan al standaard met 3-4 goals achter sta voor ik ben begonnen
    Als de natuur perfect was...
    ... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
    pi_22431777
    en hoe houden we rekening met de nieuwe bekerregels? zo ongeveer iedereen gaat bekeren
      woensdag 6 oktober 2004 @ 07:38:41 #244
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_22436608
    quote:
    Op dinsdag 5 oktober 2004 23:13 schreef nicomart het volgende:
    en hoe houden we rekening met de nieuwe bekerregels? zo ongeveer iedereen gaat bekeren
    Yep doen we
    pi_22441139
    Ik ben voor het oude systeem, als er gewoon elke week een nieuwsbrief wordt verstuurd en hier in het topic een berichtje van de organisatie wat er komende week op het programma staat dan komt het wel goed met het accepteren e.d. Dit seizoen was de organisatie een beetje afwezig.

Daarnaast zou er wel een soort ladder competitie kunne komen, dus als je van hoger geplaatse mensen wint krijg je meer. Zo haal je het klasseverschil er een beetje uit.
      woensdag 6 oktober 2004 @ 19:57:48 #246
    32422 engessa
    Who's dirty?
    pi_22449915
    Fok!Cup word de eerste 2 tot 3 weken nog niets, iedereen speelt nog in de beker dus we kunnen nog even discussiėren.
    pi_22450351
    quote:
    Op woensdag 6 oktober 2004 07:38 schreef Johan-Derksen het volgende:

[..]

Yep doen we
    lekker antwoord

ik vroeg 'hoe?'
      woensdag 6 oktober 2004 @ 21:25:45 #248
    95623 Johan-Derksen
    Hoofdredacteur VI
    pi_22451927
    quote:
    Op woensdag 6 oktober 2004 20:21 schreef nicomart het volgende:

[..]

lekker antwoord

ik vroeg 'hoe?'
    Hmmz geen whiskey meer voor mij...
    Ik denk dat we een week moeten kiezen wanneer we willen beginnen met de cup.
    Ieder die dan nog in de beker zit, kan dan helaas niet meedoen met de cup.
    Zoiets?
    pi_22452113
    quote:
    Op woensdag 6 oktober 2004 21:25 schreef Johan-Derksen het volgende:

[..]

Hmmz geen whiskey meer voor mij...
    Ik denk dat we een week moeten kiezen wanneer we willen beginnen met de cup.
    Ieder die dan nog in de beker zit, kan dan helaas niet meedoen met de cup.
    Zoiets?
    Mmmm...aan de ene kant zou je dit misschien wel moeten doen aan de andere kant lullig voor de mensen die ver gaan komen.

Als we een zo strak mogelijk schema in elkaar timmeren zouden we het nog vrij lang kunnen uitstellen. Scheelt ook dat er nu geen zomervakantie in zit.
      donderdag 7 oktober 2004 @ 00:41:34 #250
    32422 engessa
    Who's dirty?
    pi_22458020
    Als we een "competitie" gaan organiseren hebben we geen last van de beker, spelers kunnen dan gewoon tegen elkaar gaan spelen als het hun uitkomt.

Gaan we voor de oude, vertrouwde methode zullen we inderdaad een strak schema moeten maken met weinig "rustweken" en soweiso een screening houden om mensen die maar 1 of 2 wedstrijdjes meespelen eruit te houden.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')