quote:Op donderdag 2 september 2004 13:28 schreef DeHovenier het volgende:
OK. Ik word binnenkort Supporter (nog geld opsturen), en daarna wil ik lid worden van de Federatie! Goed plan?![]()
quote:Ja maar ja maar ik heb geen creditcard... Houdt hier de zin van het leven voor me op?
Neen, maak het bedrag over op 6430184 (Rekening nr van Johan-Derksen) en meldt het even hier.
Zodra het geld binnen is, ben je diezelfde dag nog supporter...
De enige verplichting die je dan aangaat, is dat je supporter van me moet worden Dat leggen we dan wel uit
in een oefenwedstrijd zou het niet uit moeten maken.. maar ik ga het ff opzoeken...quote:Op donderdag 2 september 2004 12:51 schreef REFUSED het volgende:
[..]
euh, een poor (very high) middenveld haal ik wel als ik thuis speel en echt niet als ik uit speel, dan is het een paar stappen lager. dus ik weet niet waar jullie het ooit vandaan gehaald hebben, maar volgens mij klopt er niet zoveel van. heb je een link waarnaar het staat toevallig?
Het geldt dus net zo veel voor friendlies als normale wedstrijden. En om de cup een beetje spannend te maken ga ik uit spelen in het hoge noordenquote:The home team is helped by their spectators. Ordinarily you have a larger percentage of possession at home than away. Referees will tend to award the home side penalties more often than the away side…
If the match is a local derby, neither team will get the home team advantage.
ooooh, dus had ik thuis gespeeld, dan had ik madkow vast verslagenquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:24 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Het geldt dus net zo veel voor friendlies als normale wedstrijden. En om de cup een beetje spannend te maken ga ik uit spelen in het hoge noorden
waarschijnlijk wel jaquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:45 schreef sir_dalord het volgende:
ooooh, dus had ik thuis gespeeld, dan had ik madkow vast verslagen![]()
pheer mijn middenveld :')quote:Op vrijdag 3 september 2004 12:24 schreef Lortnoc het volgende:
Het geldt dus net zo veel voor friendlies als normale wedstrijden. En om de cup een beetje spannend te maken ga ik uit spelen in het hoge noorden
aangezien we elk seizoen een fok!cup organiseren, valt deze dus ook tijdens het zomervakantiequote:Op maandag 6 september 2004 15:17 schreef Smoerf het volgende:
FC Giraffe heeft nooit tegen mij gespeeld in de 8ste finale en ik heb geen her gekregen dus hij staat onterecht in de kwart finales , mijn is beter dan de zijne dus de Fokcup klopt weer eens niet (en trouwens wie organiseerd er nu in cup midden in de zomer vakantie!!!!!!!!!)
Je hebt zelf aangegeven mee te willen doen.quote:Op maandag 6 september 2004 15:17 schreef Smoerf het volgende:
FC Giraffe heeft nooit tegen mij gespeeld in de 8ste finale en ik heb geen her gekregen dus hij staat onterecht in de kwart finales , mijn is beter dan de zijne dus de Fokcup klopt weer eens niet (en trouwens wie organiseerd er nu in cup midden in de zomer vakantie!!!!!!!!!)
ik meen ooit in een van de topics gelezen te hebben dat je voor dinsdag geaccepteerd moet hebben en anders een walkover aan je broek krijgt. niet meer dan normaal trouwensquote:Op maandag 6 september 2004 15:17 schreef Smoerf het volgende:
FC Giraffe heeft nooit tegen mij gespeeld in de 8ste finale en ik heb geen her gekregen dus hij staat onterecht in de kwart finales
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 8 september 2004 23:43 schreef DaMadKow het volgende:
5-2 gewonnen van Raffie en daarmee gekwalificeerd voor de halve finale
gelukkig was me reservekeeper het slachtoffer.. voor 1 weekje dus ik heb geluk...quote:Op woensdag 8 september 2004 18:16 schreef Keano het volgende:
Whoops al 2 rode kaarten ...
volgende week al. anders wordt het erg krap tijd met het einde van het seizoen in zicht, en waarom zou je een week rust willen? alleen maar onnodige vertragingquote:Op donderdag 9 september 2004 00:34 schreef nicomart het volgende:
is volgende week de volgende ronde of over 2 weken?
ik wil ook niet speciaal een week rust maar ik wilde weten of ik nou wel of niet een friendly kon accepterenquote:Op donderdag 9 september 2004 00:51 schreef REFUSED het volgende:
[..]
volgende week al. anders wordt het erg krap tijd met het einde van het seizoen in zicht, en waarom zou je een week rust willen? alleen maar onnodige vertraging
In de eerste week van de winter/zomerstop (of hoe dat dan ook heet). Dan kan iedereen zijn a-team op stellen zonder training te verliezen.quote:Op zaterdag 18 september 2004 01:49 schreef Lortnoc het volgende:
Organisatie? Wat is de bedoeling, volgende week of eerste week na seizoen de finale spelen?
a) Heel lief van jequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:55 schreef engessa het volgende:
100000 tekens
Yep doen wequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:13 schreef nicomart het volgende:
en hoe houden we rekening met de nieuwe bekerregels? zo ongeveer iedereen gaat bekeren
lekker antwoordquote:Op woensdag 6 oktober 2004 07:38 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Yep doen we
Hmmz geen whiskey meer voor mij...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:21 schreef nicomart het volgende:
[..]
lekker antwoord![]()
ik vroeg 'hoe?'![]()
Mmmm...aan de ene kant zou je dit misschien wel moeten doen aan de andere kant lullig voor de mensen die ver gaan komen.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:25 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Hmmz geen whiskey meer voor mij...
Ik denk dat we een week moeten kiezen wanneer we willen beginnen met de cup.
Ieder die dan nog in de beker zit, kan dan helaas niet meedoen met de cup.
Zoiets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |