quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
quote:Ja maar ja maar ik heb geen creditcard... Houdt hier de zin van het leven voor me op?
Neen, maak het bedrag over op 6430184 (Rekening nr van Johan-Derksen) en meldt het even hier.
Zodra het geld binnen is, ben je diezelfde dag nog supporter...
De enige verplichting die je dan aangaat, is dat je supporter van me moet wordenDat leggen we dan wel uit
Ja als het goed is komen ze op die manier erbij.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 03:33 schreef REFUSED het volgende:
mijn medaille is erbij geplaatst
daarbij sta ik nog 70k rood, had gehoopt iets minder in de min te staan na de boni
supporters ivm promotie zijn er nog niet bijgekomen, terwijl er de nieuwe seizoenskaarten al wel verkocht zijn. dat zal dus nog wel in de vorm van "75 new supporters signed up and paid ... in fees" komen
waarom heb je die romantische etentjes dan ook tijdens het seizoen gedaan, daar heb je de seizoensstop voorquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 11:04 schreef Johan-Derksen het volgende:
Jaja, tis me wat...
verkapte tvp, tering wat moet ik morgenavong gaan doen
ik vergeet dat steedsquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 12:09 schreef Johan-Derksen het volgende:
@Lortnoc: refused is een buitenlander.... (Finland enz)
Hij is graag apartquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:23 schreef Vision het volgende:
[..]
ik vergeet dat steeds
was me ook al af aan het vragen waarom ik nog niets had gekregen, al 10x ht gerefreshed enzo
idemquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:48 schreef Patron het volgende:
Ik moet in de beker tegen een nog grotere prutskaffer dan ik
ligt eraan, als je bij de 1e 5 bent geeindigd wel, en anders heb je nog kans als je bij de best zoveel nummers 6 hoort.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:30 schreef DeHovenier het volgende:
waar kan je dat zien dan? ik zit in de IXe, dan zal ik wel niet mee kunnen doen met de beker.....ofwel?
En aangezien jij 8e bent geworden in de IX (gefeliciteerd, je hoort bij de 1024 laagst geklasseerde teams van heel hattrick minnend Nederlandquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:30 schreef DeHovenier het volgende:
waar kan je dat zien dan? ik zit in de IXe, dan zal ik wel niet mee kunnen doen met de beker.....ofwel?
seriously, ik had deze zondag daarvoor gepland in agenda enzo...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 11:18 schreef REFUSED het volgende:
[..]
waarom heb je die romantische etentjes dan ook tijdens het seizoen gedaan, daar heb je de seizoensstop voor
Ik zit ook in de IX en ben wel 5e geeindigd. waar kan ik dan zien tegen wie ik moet spelen in de beker?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 16:33 schreef Sandyman het volgende:
[..]
En aangezien jij 8e bent geworden in de IX (gefeliciteerd, je hoort bij de 1024 laagst geklasseerde teams van heel hattrick minnend Nederland). Dus gewoon goed je best doen, en komend seizoen eindigen bij de eerste 5, en het beste is naturlijk om voor de 1e 2 plaatsten te gaan
moet je even de update installeren. Ik had die melding ookquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:15 schreef MasterMido het volgende:
Doet HAM het bij jullie?
BIj mij komt de melding: Error while retrieving Team Data: HTTP/1.1 404 Not Found
Dit heb ik sinds de site ff down was(toen de database aan het optimaliseren waren ofzo)
IX is toch divisie negen? Dan speel je nog lang geen beker..quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:07 schreef Baris het volgende:
[..]
Ik zit ook in de IX en ben wel 5e geeindigd. waar kan ik dan zien tegen wie ik moet spelen in de beker?
Waarschijnlijk niet neequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:49 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
IX is toch divisie negen? Dan speel je nog lang geen beker..
jongens, let eens even op enzo...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:03 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee
bekeruitbreidingquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:49 schreef TimmyAsd het volgende:
IX is toch divisie negen? Dan speel je nog lang geen beker..
Je kan hier kijken tegen wie je in de beker speelt: http://www.lysator.liu.se/~frid/hattrick/HTCR/data/14_full.htmlquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:40 schreef TimmyAsd het volgende:
Owkee, ik mis teveel: hoe kom je te weten tegen wie je in de beker zal spelen?
Das dus dezelfde waarmee ik van poule ruil: ik naar divisie 7, hij naar 8quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:45 schreef R_B het volgende:
[..]
Je kan hier kijken tegen wie je in de beker speelt: http://www.lysator.liu.se/~frid/hattrick/HTCR/data/14_full.html
32769 - <jouw rating> = <rating van je tegenstander>
17 jaar betekent disastrous experience? ervaring is veel belangrijker voor een aanvoerder dan leiderschap, denk daar wel aan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:09 schreef R_B het volgende:
een goed leider en een aangenaam persoon
Oke, ik speel dus in de beker. Alleen wanneer beginnen de beker wedstrijden dan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:07 schreef Grumpey het volgende:
[..]
jongens, let eens even op enzo...
vanaf volgend seizoen speeld IX dus wel beker, lees hattrick maar. Wel klote voor teams die zich net geplaatst hadden (ik enzo)...![]()
dan moeten we ronde 2 in de beker halen...quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:15 schreef sir_dalord het volgende:
leuk stukje R_B
psssst, ervaring is belangrijker dan leiderschap voor je aanvoerder
quote:26-09-2004 Zondag
* Laatste competitiewedstrijd
* Geld voor topscorer
* Bekijk hier --> (www.rembrandt.net/hattrick/series.cgi) <-- de onofficiele competitie-indeling en bekertegenstander van het nieuwe seizoen.
29-09-2004 Woensdag
* Vriendschappelijke wedstrijden
03-10-2004 Zondag
* Kwalificatiewedstrijden
* Prijzengeld voor je plaats in de competitie
* Bonusgeld voor promotie
* Abonneegeld van de supporters
* 10% stijging van supporters voor ploegen die gepromoveerd zijn
* 10% daling van supporters voor ploegen die gedegradeerd zijn
* Medailles worden toegekend
* De competitie waarin je zal komen te spelen in seizoen 13 wordt officieel
06-10-2004 Woensdag
* Bekerloting voor seizoen 13
08-10-2004 Vrijdag
* Vanaf 18:00 geen jeugdpull meer mogelijk tot zondag 19:45
10-10-2004 Zondag
* Teamgeest, zelfvertrouwen, supporters en sponsors worden gereset naar de normale waarde
* Geen wedstrijden
* Op het einde van de dag wordt het speelschema bepaald en wordt uiterlijk dan de nieuwe competitie-indeling ook in de ranglijsten verwerkt.
* Op deze zondag kun je vanaf 19:45 (Belgiė 12:45) de eerste pull van het seizoen halen van spelers die niet meer verjaren. 16 weken later worden zij pas een jaar ouder
11-10-2004 Maandag
* Spelers worden ouder, lonen worden aangepast en gele en rode kaarten worden geschrapt
13-10-2004 Woensdag
* Eerste bekerronde
17-10-2004 Zondag
* Eerste competitiewedstrijd van seizoen 13
Welke ploegen mogen in de beker spelen?
De beste 32768 ploegen. Dit betekent alle ploegen vanaf de Eredivisie tot en met de vijfde plaats in divisie IX. Verder mogen ook nog de 344 beste als 6e geėindigde teams van divisie IX meedoen.
Het competitieschema ziet er als volgt uit:
Ronde 1: 1-2, 3-4, 5-6, 7-8
Ronde 2: 6-1, 8-3, 2-7, 4-5
Ronde 3: 3-2, 5-8, 6-4, 7-1
Ronde 4: 1-4, 8-6, 2-5, 7-3
Ronde 5: 3-1, 5-7, 6-2, 4-8
Ronde 6: 1-8, 3-5, 2-4, 7-6
Ronde 7: 5-1, 6-3, 8-2, 4-7
Ronde 8 zoals ronde 7 maar met de andere ploeg als thuisploeg
en zo verder.
Edited 2004-10-01 19:03:44 by GM-Aartspam
Aartspam
Manager of Young Dutch Falcons (147710)
Division V.98 (8215)
Website (club.hattrick.org/FalconsNest)
Game Master --> nederland@hattrick.org
- Champion VI.589 season 8
- Champion V.98 season 10
Supported by LA-Martinelli, Ar1972, steelydan, qazqaz, ZAGERMAAT, lightsun and Gideon.
ok gedaanquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 19:19 schreef The_Hives het volgende:
[..]
moet je even de update installeren. Ik had die melding ook.
40e lid!quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 23:21 schreef Zwoerd het volgende:
Supporter
matig verdedigen, zou iemand er in trappen?quote:Mateja Assink (44210738)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 150
Loon: 517 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
eigenlijk moet elke Mateja ontslagen wordenquote:Op zondag 3 oktober 2004 06:27 schreef The_Hives het volgende:
[..]
matig verdedigen, zou iemand er in trappen?, gaat van middag op de lijst
![]()
jaaaah, ik heb m ook!!!!quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2004 06:24 schreef The_Hives het volgende:
tering, krijg maar 33k omdat ik 2e ben en promoveer
quote:03-10-2004 Je hebt 40 000 ¤ ontvangen omdat je kampioen of gepromoveerd bent.
03-10-2004 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geėindigd bent geeft je recht op 30 000 ¤ aan prijzengeld.
Ik ookquote:Op zondag 3 oktober 2004 10:57 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
jaaaah, ik heb m ook!!!!
Dat krijg je al na de laatste league-wedstrijd (bij mij was dat vorige weekquote:Op zondag 3 oktober 2004 11:40 schreef HAL9000S het volgende:
Ik dacht dat je ook cash kreeg voor de topscorer of is dat pas na de play-offs?
Zou je niet wachten tot het begin van volgend seizoen met verkopen?quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:05 schreef Grumpey het volgende:
Ik had weer bout YP....
wel heb ik gekeken naar de kansen van Li Kai voor de U20 van taiwan. Het was de op 4 na beste verdediger van het land, dus nu gewoon hopen dat er een paar flink onderuit geschoffeld worden zodat ik ze inhaal.
Voor de rest weer flink spelers verkocht/aan het verkopen dus we stijgen weer naar een normaal bankaccount. De teller staat alweer over de 1,1 miljoen![]()
Ik neem toch aan dat je wel meer verdedigers dan 2 in training hebt. Verkoop je tussendoor een paar goede verdedigers om je cashflowproblemen op te lossen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 18:45 schreef komrad het volgende:
ik moet nog een week of 6 overleven voordat ik een 2tal uitstekende verdedigers heb. Ik wil ze alleen niet verkopen omdat de ene een goede coach kan worden en de andere nu nog 17 is en dus bij formidabel echt heel veel geld gaat opleveren.
het is voor iedereen hoorquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:39 schreef pannaking_ het volgende:
@ The_Hives:
Bij deze mijn tekstje voor team vd week.
.
leuk stukje btwquote:Op zondag 3 oktober 2004 20:42 schreef pannaking_ het volgende:
Ja ik zag het zelf ook al heb het al veranderd!
Dank je, ik zal het zeker onthouden!quote:Op zondag 3 oktober 2004 21:07 schreef komrad het volgende:
@JD Site ziet er goed uit, als je nog een webmaster/designer nodig hebt wil ik je best helpen
Feli!quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:00 schreef MasterMido het volgende:Ik ben uit de financiele problemen
En dit is echt heel vet gemaaktquote:Op zondag 3 oktober 2004 23:01 schreef REFUSED het volgende:
mijn selectie voor komend seizoen is trouwens ook klaar
[afbeelding]
merci, maar hij is me wat te breed opzich, niet de selectie maar het plaatje zelf. toch maar even iets langere benen shoppen zodat ik 3 rijen kan maken.quote:Op zondag 3 oktober 2004 23:26 schreef qyn het volgende:
En dit is echt heel vet gemaakt
nee, want ik zet ze tegen standaardprijs, en begin volgend seizoen zal er evenveel geboden worden. Het is nu alleen wel zo dat men minder snel bied, maar als men bied betaald men gewoon dezelfde prijs die men begin volgend seizoen ook zou betalen, dus maakt geen moer uit. Daarnaast moet ik wel mijn transfer-doorloop houden want anders betaal ik me scheel aan salarissenquote:Op zondag 3 oktober 2004 17:10 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Zou je niet wachten tot het begin van volgend seizoen met verkopen?
Hoeveel ben je komend seizoen ong kwijt aan salarissen dan,quote:Op maandag 4 oktober 2004 01:09 schreef Grumpey het volgende:
[..]
nee, want ik zet ze tegen standaardprijs, en begin volgend seizoen zal er evenveel geboden worden. Het is nu alleen wel zo dat men minder snel bied, maar als men bied betaald men gewoon dezelfde prijs die men begin volgend seizoen ook zou betalen, dus maakt geen moer uit. Daarnaast moet ik wel mijn transfer-doorloop houden want anders betaal ik me scheel aan salarissen![]()
Ik nietquote:Op maandag 4 oktober 2004 08:30 schreef komrad het volgende:
Als ik het zo lees is bijna iedereen hier gepromoveerd, feli daarmee
in het nieuwe topic sta je, maar omdat de op aangepast wordt, heeft sir_dalord je er nog niet bij gezet net als een paar anderenquote:Op maandag 4 oktober 2004 09:08 schreef achterop23 het volgende:
Ik doe ook mee met hattrick. Mag ik ook in de OP?
achterop23 met team: achterop23
vorige topic had ik dit ook al gepost
De feiten liggen gewoon op tafel dat dit niet het geval is. Er wordt meer en hoger geboden in de eerste weken van de competitie. In de laatste weken, waar we nu zijn beland, krijg je echt minder voor je spelers.quote:Op maandag 4 oktober 2004 01:09 schreef Grumpey het volgende:
[..]
nee, want ik zet ze tegen standaardprijs, en begin volgend seizoen zal er evenveel geboden worden. Het is nu alleen wel zo dat men minder snel bied, maar als men bied betaald men gewoon dezelfde prijs die men begin volgend seizoen ook zou betalen, dus maakt geen moer uit. Daarnaast moet ik wel mijn transfer-doorloop houden want anders betaal ik me scheel aan salarissen![]()
Ik heb hattrick een tijdje niet gevolgd, maar hebben we nu ook al een 11e divisiequote:Op maandag 4 oktober 2004 10:53 schreef R_B het volgende:
De 2 teams die van XI komen, hebben beiden ongeveer dezelfde ratings als mijn team....
conundrum zoekt ook verdedigers! --> trainees dusquote:Op maandag 4 oktober 2004 12:25 schreef komrad het volgende:
@ fugie, ik heb een 17 jarige trainee die ik mss wil verkopen, hij is goed +3 weken training en TSI is 510 (laatste weken -60 door vormverlies)
ik zal er op letten bij spelersquote:Op maandag 4 oktober 2004 12:16 schreef Grumpey het volgende:
-poėzie-
Ik heb die 80k precies, dus kom dan weer rood, maar dat trainen van mij op dit moment schiet ook niet opquote:TSI = 0 , 45 jaar, waardeloos in vorm
Heeft matig ervaring en is een slecht leider
huldequote:wat een typwerk
neuh trainees stijgen niet snel, en anders slechts van redelijk naar goedquote:Op maandag 4 oktober 2004 12:48 schreef Grumpey het volgende:
Hmm, je kan denk ik beter wachten tot een trainie stijgt en dan van de opbrengst daarvan gelijk een goed/slecht kopen, want anders moet je dat alsnog doen.
Heb je geen bijna stijgende trainies zou ik wel die redelijk coach kopen...
ik heb nog geen spelers id of nummer gezien dus dan bied ik ook niet geef jij maar een indicatiequote:Op maandag 4 oktober 2004 13:00 schreef komrad het volgende:
wat wil je er voor geven conundrum?
Dat hoop ik wel....quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:05 schreef komrad het volgende:
is minder ja R_B, maar dan komen ze ook weer snel terug lijkt me zo
* Fugie eensch is, maar ik heb zowiezo geen geld (op dit moment dan)quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:35 schreef One_conundrum het volgende:
tjah ik weet niet je moet fugie maar ff horen ik ben niet helemaal overtuigd, ik hou toch van bijstatsen vooral conditie
volgens mij zit iedereen in andere competitie nog niet gehoord dat er twee bij elkaar zittenquote:Op maandag 4 oktober 2004 13:39 schreef R_B het volgende:
Zijn er nog mensen, die in de dit topic komen, bij elkaar ingedeeld in de competitie?
Of zit iedereen in een andere competitie?
Dat is nog niets.. ik ben in de afgelopen anderhalf week al 60 supporters kwijt geraakt.. en zoals het er nu uitziet komen daar voor de start van het seizoen nog 60 bij.. ik raak in deze 2 week dus meer supporters kwijt dan ik er in een heel seizoen bij heb gekregen. Klote laatste wedstrijd!quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:00 schreef R_B het volgende:
Lekker dit![]()
Je wint meer wedstrijden dan dat je verliest...
en toevallig verlies je de laatste wedstrijd...en elke week lopen er gem. 18 supporters weg....
04-10-2004 De club zag helaas 9 supporter(s) opzeggen als lid van de fanclub. ..
Gaat hard zo...
ik heb zelf een goed verdediger van 2 jaar ouder met slecht conditie, het is zeker geen slechte speler alleen moet je zijn conditie toch echt goed omhoog krijgen anders drukt dat te zwaar op zijn waarde (en kwaliteit).quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:45 schreef komrad het volgende:
hoe schat jij zijn waarde dan in fugie?
ik zit in IX.553
alstie goed stijgt in conditie kan die zo naar de 80-100K gaan.quote:Op maandag 4 oktober 2004 13:58 schreef komrad het volgende:
ik ga nu 2 weken zijn conditie trainen en daarna weer zijn verdedigende skills trainen. Wat zal hij waard zijn over 6 weken bv.
je kan btw in buddy of ham ofzo gewoon ff kijken wat ie waard wordt ongeveer en of het de moeite is.quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
alstie goed stijgt in conditie kan die zo naar de 80-100K gaan.
* Fugie heeft een winger en verdediger met waardeloos conditie, ik hoop heel erg dat ze beide 4 niveaus stijgen, aangezien dat aanmerkelijk gaat schelen in ratings en tsi.
buddy is niet helemaal correct, dus reken er maar een ton vanaf.quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:05 schreef komrad het volgende:
volgens buddie is hij nu al 190k waard en maakt de conditie niets uit. Ik heb hem gekocht voor 100k maar wilde heb eigenlijk houden totdat hij uitstekend was. Ik weet echter niet of ik dat financeel rond krijg
dan zal ik je buddy maar eens nakijken want conditie is vrij interresant bij verdedigers. (bij mijn buddy iig wel)quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:05 schreef komrad het volgende:
volgens buddie is hij nu al 190k waard en maakt de conditie niets uit. Ik heb hem gekocht voor 100k maar wilde heb eigenlijk houden totdat hij uitstekend was. Ik weet echter niet of ik dat financeel rond krijg
bij mij klopt ie anders aardig altijdquote:Op maandag 4 oktober 2004 14:05 schreef The_Hives het volgende:
[..]
buddy is niet helemaal correct, dus reken er maar een ton vanaf.
Nee. 100k is denk ik een stuk redelijker mits je de conditie omhoog gooit. Je kunt trouwens ook even kijken bij de transfervergelijking in Hattrick zelf, dat zit in dezelfde kolom als waar je je spelers te koop zet.quote:Op maandag 4 oktober 2004 14:18 schreef komrad het volgende:
en ham zegt dat de waarde 180k is, is ie dat nu waard of niet?
Mooi dat er weer aan gewerkt wordtquote:Op maandag 4 oktober 2004 15:02 schreef Johan-Derksen het volgende:
Vast wel
Check alvast de Fok-Federatie site op www.fokhattrick.tk
bij mij gaf hij voor een speler 7 ton aan, terwijl ik dat bij lange na niet kreeg. En dan lag niet aan het tijdstip oidquote:Op maandag 4 oktober 2004 14:14 schreef Fugie het volgende:
[..]
dan zal ik je buddy maar eens nakijken want conditie is vrij interresant bij verdedigers. (bij mijn buddy iig wel)
[..]
bij mij klopt ie anders aardig altijd
quote:Op maandag 4 oktober 2004 15:01 schreef alkaholic63 het volgende:
Een open solicitatie gestuurd naar de fok federatie, even duimen of ik word opgenomen in de federatie
er komen veel nieuwe spelers bij tegenwoordigquote:
Welkom! Het wordt gezellig druk hierquote:
ABC de Hattrick Taktieken.quote:5-3-2, drie centrale middenvelders
Algemeen: Beide vleugelspelers spelen centraal in de verdediging en één verdediger gaat naar het middenveld.
Sterkte: Zeer sterke centrale verdediging, redelijke centrale aanval en een redelijk middenveld.
Zwakte: Geen enkele vleugelspeler.
Beste countertactiek: Weer een zeer sterke centrale tactiek, verdedig centraal en val aan op de vleugels. Laat je verdedigers zoveel mogelijk centraal of naar het midden spelen
ik niet snapquote:Op maandag 4 oktober 2004 23:19 schreef MasterMido het volgende:
Taktiek is die goed voor deze opstelling?
Tactieken: centrum aanvalquote:Op maandag 4 oktober 2004 23:19 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik niet snap
ligt eraan. Je hebt op deze manier een erg verdedigend elftal. Moet wel bij je coach passenquote:Op maandag 4 oktober 2004 23:20 schreef MasterMido het volgende:
[..]
Tactieken: centrum aanval
Zou jij dat ook kiezen. Of iets anders?
komende OP sta je ook nietquote:Op maandag 4 oktober 2004 09:08 schreef achterop23 het volgende:
Ik doe ook mee met hattrick. Mag ik ook in de OP?
achterop23 met team: achterop23
vorige topic had ik dit ook al gepost
quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:58 schreef Grumpey het volgende:
Update sterrenklassement
---------------------------------------------------
team: Fc Girraffie
28.5
MatchID: 24493167
ga het huiswerk nakijkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:55 schreef Johan-Derksen het volgende:
Hmmmz ik zit hier op mn werk en ik heb een uurtje vrij.
Ik probeerde op irc te komen... maar helaas, geblokkeerd
ik probeerde op mrbookmaker.com te komen maar helaas, geblokkeerd
ik wilde online een spelletje spelen, maar helaas, geblokkeerd
maar het forum was gelukkig niet geblokkeerd.
Die moderne tijd is wel leuk, maar ik kan nu veel minder leuke dingen doen op mn werk als ik ff vrij ben... Grrrrr.
Ow ja, Hattrick is ook geblokkeerd...
Ik train deze week voor de laatste (en derdequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:05 schreef Finkelstein het volgende:
Waarschijnlijk is deze vraag al eens gevraagd in een niet zo ver verleden, maar wat trainen jullie in de komende twee weken, en waarom... Conditie? zo ja, stellen jullie dan je basis 11 op of juist je trainees + belangrijkste spelers?
conditie traint je hele selectie of je het nu wilt of nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:57 schreef R_B het volgende:
ik stel nu ik conditie train alle spelers op die lager als goed conditie hebben....
Na de update van vrijdag kijk ik of ik nog een week conditie train, of dat ik weer verder ga met positiespel...
Ik dacht alleen diegenen die ook daadwerkelijk spelen..??quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
conditie traint je hele selectie of je het nu wilt of niet
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:37 schreef R_B het volgende:
[..]
Ik dacht alleen diegenen die ook daadwerkelijk spelen..??
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:54 schreef Grumpey het volgende:
jongens, ik heb een U-20 speler in mijn selectie....
Li Kai
mijn held
dat betekent dat hij andere(n) ook heeft uitgedaagd, die eerder dan jij gereageerd hebbenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:59 schreef kavorka het volgende:
ik zag in het begischerm dat iemand mij had uitgedaagd voor een oefenpot, maar onder uitdagingen staat: geen uitdagingen ontvangen? :s
probeer de volgende keer als je een speler graag wilt hebben, hem te bookmarken (moet je wel supporter voor zijn). Dan kun je m elke keer via het bookmark-icoontje links onder in je scherm weer oproepen. ben je geen supporter, onthou dan goed zijn naam en zoeken maarquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:59 schreef kavorka het volgende:
had geboden op een speler, een ander team gaat over dat bod, hoe kan ik nu weer over dat bod? ik kan die speler nergens meer vinden..
geen idee, maar voor de zekerheid train ik deze week mijn basis (ivm blessures) en volgende week mn trainees. Die week ga ik ook weer over op playmaking, en mn trainees moeten stijgen natuurlijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:48 schreef maus-je het volgende:
Als Conditie je hele elftal traint, stel je dan een bagger elftal op in de wedstrijd om te zorgen dat je betere spelers niet gebleseerd raken, of krijgen ze dan juist meer vorm daling?
of als je gezocht heb via transferlijst en de speler bevalt, aldoor klikken op back and forward in browserquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:06 schreef Verbal_Kint het volgende:
ben je geen supporter, onthou dan goed zijn naam [of speler id]en zoeken maar![]()
De wedstrijden worden zondag bepaald. Je kan wel voor moregnavond nog een oefenwedstrijd regelen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:17 schreef kavorka het volgende:
ik kan nergens een team opstellen (dus dat trainen met basisspelers en trainees gaat niet op?). Komt dit omdat er voor mij nog geen wedstrijden zijn geregeld?
ZIt in IX.466, als ik op wedstrijdscheme klik zie ik nog geen wedstrijden
en anders ff een advertentie zetten, dan heb je binnen notime een zooitje uitdagingen binnen..quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:19 schreef The_Hives het volgende:
[..]
De wedstrijden worden zondag bepaald. Je kan wel voor moregnavond nog een oefenwedstrijd regelen.
Dan moet je in Nederland (linkerscherm) zoeken naar regio's. Daar een regio kiezen en kijken wie online zijn. Als je op een user klikt kan je zien of zij nog geen oefenwedstrijd hebben.
Tip: speel uit (ALLEEN in Nederland), want je hebt nog weinig supporters, en nodig er een stuk of 20/30 uit. Dan hapt er vast wel 1.
waarzo?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:33 schreef R_B het volgende:
[..]
en anders ff een advertentie zetten, dan heb je binnen notime een zooitje uitdagingen binnen..
Je logt in op hattrick, dan zie je in datzelfde boxje de optie 'advertenties' verschijnen ( http://www12.hattrick.org/Common/simpleads.asp )quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:46 schreef kavorka het volgende:
[..]
waarzo?
gevonden, bedankt!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:02 schreef R_B het volgende:
[..]
Je logt in op hattrick, dan zie je in datzelfde boxje de optie 'advertenties' verschijnen ( http://www12.hattrick.org/Common/simpleads.asp )
Vervolgens klik je daarop..
Dan in je scherm zie je transferadvertenties...
Je kan in het 2e pickuplijstje kiezen voor vriendschappelijke wedstrijden..
Vervolgens zie je advertentie voor 'friendlys'
Je kan nu een nieuwe advertentie zetten...
Of je klikt op 1 van de bestaande advertenties ( de username) en vervolgens kun je dat team, als het al niet uitgedaagd is, uitdagen...
suc6!
Deze verandering nog even extra in het zonnetje zetten, in december iedereen dus zijn stadion vergroten! Of eerder al natuurlijk maar dat moe je zelf wete.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:18 schreef R_B het volgende:
Naast deze veranderingen willen we je nu alvast waarschuwen voor een verandering die pas plaats zal vinden na het komende seizoen:
Vanaf seizoen 25 (NL seizoen 14), dat eind januari 2005 start, zullen de kosten om je stadion uit te breiden verdubbeld worden vergeleken met vandaag de dag. In het seizoen daarna zullen de kosten zelfs nog hoger worden. De reden voor deze verandering is gelegen in het feit dat deze kosten achtergebleven zijn, terwijl alle andere kosten hoger zijn geworden sinds de prijzen in seizoen 1 zijn vastgesteld.
maar ik moet me rechtermiddenvelder dan wel verwisselen voor een verdediger zeker..quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:30 schreef Ruudt het volgende:
Ja dat hoort zo
de naam wel jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:31 schreef kavorka het volgende:
[..]
maar ik moet me rechtermiddenvelder dan wel verwisselen voor een verdediger zeker..
dankquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:58 schreef Vision het volgende:
geweldige site
dank je, maar ik denk dat het maar voor even is hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:34 schreef R_B het volgende:
![]()
Nog gefeliciteerd met je international grumpey..
Zijn er trouwens nog mensen hier die speciaal zoeken naar transfers waarbij de mogelijkheid zich bied dat je speler international wordt/is?
in deeltje 15quote:Op dinsdag 29 juni 2004 zei Grumpey het volgende:
Heb gisternacht (ik moest toch nog uitgebreid leren aan mijn tentamen zometeen , zie gelijk het aantal posts hier toenemen met zo'n dag achter de pc....) een taiwanese trainie gekocht.
Hij is 18, is +/- 1 week verwijderd van uitstekend. U-20 is denk ik net te hoog gegrepen, er zullen ook wel weer betere 17-jarigen zijn....alhoewel....60 users in dat land, hoe groot is de kans dat er iemand 17-jarige verdedigingsheld uit jeugd heeft gehaald? gem. youth expenses zijn 16.000, dus 12 teams doen al niet mee in dat land, blijven er 48 over....
met beetje geluk komt ie nog in de U-20
Dat doet doet hij meteen in de nieuwe OP.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 08:37 schreef Grumpey het volgende:
ook het toevoegen van oude topics enzo
kquote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:15 schreef Johan-Derksen het volgende:
The_Hives, mail voor de zekerheid ook maar even naar mij.
info@johan-derksen.nl
Dat was een kort bezoekje op ircquote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:12 schreef Verbal_Kint het volgende:
international friendly net begonnen, kzie dat we allebei "pressing" tactiek hebben, zal wel een interessante wedstrijd worden.....![]()
Nee, het gaat erom dat ze effe weer een wedstrijd spelen zodat ze weer training krijgen.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:44 schreef Johan-Derksen het volgende:
Wat gaan doen?
Hoe bedoel je?
Of ze winnen maakt toch niets uit? Of speel je tegen een goede vriend?
Het gaat toch alleen om de training die ze krijgen en dat ze niet geblesseerd raken?
Ik speel vanavond tegen engessa en hij mag best 10-0 winnen.
Dat is helemaal niet erg.
Zolang mijn verdediger vrijdag maar 1niveau stijgt.
idd, heb het net geinstalleerd, ff sjekken of het allemaal werkte, ja dusquote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:39 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dat was een kort bezoekje op irc
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:57 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
idd, heb het net geinstalleerd, ff sjekken of het allemaal werkte, ja dus![]()
Ik ga ff mijn opstelling voor komend seizoen testen. En hopelijk een nieuw sterrenrecord neer zetten.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:44 schreef Johan-Derksen het volgende:
Wat gaan doen?
Hoe bedoel je?
Of ze winnen maakt toch niets uit? Of speel je tegen een goede vriend?
Het gaat toch alleen om de training die ze krijgen en dat ze niet geblesseerd raken?
Ik speel vanavond tegen engessa en hij mag best 10-0 winnen.
Dat is helemaal niet erg.
Zolang mijn verdediger vrijdag maar 1niveau stijgt.
bij je wedstrijd verslag kan je zien hoeveel sterren je die wedstrijd behaald hebt. Het totaal aantal sterren van de wedstrijd is bijvoorbeeld 20. In hattrick buddy kan je een mooi overzicht vinden van je sterrenrecord.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:46 schreef kavorka het volgende:
wat is precies dat sterrengedoe na een wedstrijd?
"sterrenrecord" ?
moet je die nu nog zoeken voor vanavond?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:14 schreef komrad het volgende:
dat is niet zo best, maar ik had toch nog geen tegenstander.
fc star city - Vitussa FCquote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:54 schreef komrad het volgende:
wordt idd een vrij kansloze missie. Waar speel je ergens dat je nu al bezig bent?
nee ok, ik dacht dat die wedstrijden zondag werden gecreeerd, maar dat is de competitiequote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:38 schreef komrad het volgende:
maar daar gaat het toch niet om.
mwah nog een stuk of 20 postsquote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:58 schreef komrad het volgende:
heb jij geld om al de vlaggetjes te verzamelen dan. Al die uitwedstrijden kosten geld. Ik laat ze gewoon naar me toe komen
BTW SD moet opschieten met de nieuwe OP want die topic is zogoed als vol
Hoe kan ik jouw wedstrijd volgen? Zie nergens waar ik MatchID kan invullenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:56 schreef REFUSED het volgende:
[..]
fc star city - Vitussa FC
Date: 6.10.2004 at 14.45
MatchID: 24555664
Bij Nederland (rechterscherm), zoeken, naar beneden scrollen, en invullen bij wedstrjid id. Als je dan de wedstrijd krijgt klikken op HTlive.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:03 schreef kavorka het volgende:
[..]
Hoe kan ik jouw wedstrijd volgen? Zie nergens waar ik MatchID kan invullen
Nee, ik speel tegen Goten.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:03 schreef komrad het volgende:
oh dan valt het nog wel mee. Zocht je nog een friendly trouwens omdat je aan mij vroeg of ik al een wedstrijd geregeld had?
Heb vanochtend tegen een roemeense 5e klasser gespeeld..quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:58 schreef komrad het volgende:
heb jij geld om al de vlaggetjes te verzamelen dan. Al die uitwedstrijden kosten geld. Ik laat ze gewoon naar me toe komen
beide te langquote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:10 schreef komrad het volgende:
@Hives, is dit iets:
Daar waar zelfs de IX'ers de beker mogen spelen
of
Bouwbedrijven maken opnieuw illegale prijsafspraken nadat HT de stadionprijs per 1-2005 gaat verhogen
heb nu staan: nu met nieuwe federatie site.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:17 schreef R_B het volgende:
of: Een nieuw seizoen, een nieuwe kans...
speelde jemet je basis of met je trainees? En waar train je in deze tussenweken op?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:09 schreef R_B het volgende:
[..]
Heb vanochtend tegen een roemeense 5e klasser gespeeld..
Kost 6.000
opbrengsten kaartverkoop: 7725
Echt veel geld verdien je niet zo...
maar ervaring is all that countsen geen gebleseerde spelers...
Tegenstander kreeg wel een rooie kaart voor een kopstoot...
De eerste mohicanen? Die snap ik nietquote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:21 schreef komrad het volgende:
ja, maar dat vind ik persoonlijk ook niet alles
bv [Hattrick] deel 36: de eerste mohicanen
Dat waren 4 lachebekjes en hier is het topicquote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:23 schreef The_Hives het volgende:
[..]
De eerste mohicanen? Die snap ik niet. Ik gooi mn titel er wel in, en anders kan een modje hem veranderen
.
Discussie hierover op irc, niet in het topic anders gaat het te snel
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |