quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
quote:Ja maar ja maar ik heb geen creditcard... Houdt hier de zin van het leven voor me op?
Neen, maak het bedrag over op 6430184 (Rekening nr van Johan-Derksen) en meldt het even hier.
Zodra het geld binnen is, ben je diezelfde dag nog supporter...
De enige verplichting die je dan aangaat, is dat je supporter van me moet wordenDat leggen we dan wel uit
wat is je doel hiermee? Alleen geld binnen halen, of hierna gericht trainees kopen?quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:02 schreef MasterMido het volgende:
hmmm nog een topic.
Team ID 365119 koop hier uw spelers. Wij hebben grote spelers kleine spelers goede spelers slechte spelers dure spelers goedkope spelers blanke spelers getinte spelers dikke spelers dunne spelers
Help dit team de overleven door een wat geld over temaken naar mijn club. BV door het bieden op een speler![]()
hoeveel schuld heb je dan?quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:16 schreef MasterMido het volgende:
ja ik houde jongste trainees nog. En kan ik later verkopen. Dit is om te overleven. Moet tussen door
in verhouding met jou niet, maar voor zijn league voldoende.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:19 schreef One_conundrum het volgende:
hij heeft niet veel soeps vind ik hoor hives
dat weten zij ook. Ze zijn niet gek, en mido heeft die trainees nodig om straks te verdienen. Die moet hij dus houden.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:20 schreef One_conundrum het volgende:
je kan trouwens nu nog die 17 jarigen verkopen aan een leek over 2 3 weken zijn ze 18! en levert het minder op
ach, was meer een noodroep, en er zijn er meerdere van hetzelfde niveau als mido. Ik ben niet veel beter.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:23 schreef One_conundrum het volgende:
jah maar moet je dan hier reclame maken...
zijn der meer lui uit zijn league?
dat van trainen heb je gelijk in maar als hij echt geld wil kan hij beter proberen zo'n 17-jarige aan een LEEK te slijten je kunt het proberen toch dan kleine beetje kosten moet je daarvoor riskerenquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:21 schreef The_Hives het volgende:
dat weten zij ook. Ze zijn niet gek, en mido heeft die trainees nodig om straks te verdienen. Die moet hij dus houden.
we hadden in vorige topic toch verteld hoe wij dat deden met trainees? Mido moet zich daaraan vasthouden, want dan is hij veel sneller financieel gezond.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:28 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
dat van trainen heb je gelijk in maar als hij echt geld wil kan hij beter proberen zo'n 17-jarige aan een LEEK te slijten je kunt het proberen toch dan kleine beetje kosten moet je daarvoor riskeren
quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:16 schreef MasterMido het volgende:
ja ik houde jongste trainees nog. En kan ik later verkopen. Dit is om te overleven. Moet tussen door
hij wil toch overleven?, geld is geld, maar ik weet niet hoeveel hij in de min staatquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:32 schreef The_Hives het volgende:
we hadden in vorige topic toch verteld hoe wij dat deden met trainees? Mido moet zich daaraan vasthouden, want dan is hij veel sneller financieel gezond.
Ik snap jou wel dat hij die 17-jarigen moet verkopen vlak voor hun verjaardag, maar in deze situatie is hij liever wat ouderen kwijt
maar ff een serieuze vraag: wat is jou visie met trainen?quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:42 schreef One_conundrum het volgende:
Anthony Koeman 2x geel (2 weken out)
TSI = 1 140 , 19 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Koppen]
Conditie: matig Keepen: waardeloos
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: redelijk
deze is nog wel ok trouwens jammer van zijn blessure en persoonlijkheid
van 1 trainee redt je dat niet nee, maar vergeet niet dat je er 10 hebt (of een paar basisspelers die je traint + de rest verkoopbare trainees)quote:jah is seker waar maar waar haal jij van het geld van die trainee vervolgens GOEIE NUTTIGE BASIS spelers vandaan zoals middenvelders met passen en of verdedigen ook redelijk.
briljant positiespelquote:wat is beter Formidabel Pos en goed pas en uitstekend cond?
Of pos briljant, conditie form
bij een vleugelverdediger heb je aan positiespel bijna helemaal niets. daar zijn verdedigen en in mindere mate vleugelspel (als je hem aanvallend wil instellen om de vleugelaanval te ondersteunen) belangrijkquote:maar voor vleugelspelers is positiespel goed juist wel goed
multifunctioneel is leuk, maar totaal niet nuttig als ze niets aan die extra skills hebben.quote:en ik heb misschien maar 18 spelers maar ze zijn wel mulitfunctioneel
in de aanval heb je alleen maar scoren en in mindere mate passen nodig. alleen als je hem verdedigend wil zetten kun je playmaking gebruiken, maar bijvoorbeeld verdedigen bij een aanvaller heb je niets aan.quote:en aanval hebben met goede bijstats
Ik ben d'r weerquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:24 schreef REFUSED het volgende:
Bericht van Johan-Derksen: Door een onverklaarbare reden kan ik niet meer inloggen... Heb al mail gestuurd naar fok.nl dus ik moet maar ff wachten... Ik mis jullie nu al!! Kus!
quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:24 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Ik ben d'r weer
quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:19 schreef REFUSED het volgende:
mag ik mag ik mag ik?
true that, (had ik al gezegd dat ik redelijk lui ben?)quote:van 1 trainee redt je dat niet nee, maar vergeet niet dat je er 10 hebt (of een paar basisspelers die je traint + de rest verkoopbare trainees)
ok, maar hypothetisch kan het ook best uitmundend of formidabel zijn met rest niks, briljant is groot verschilquote:briljant positiespel
quote:bij een vleugelverdediger heb je aan positiespel bijna helemaal niets. daar zijn verdedigen en in mindere mate vleugelspel (als je hem aanvallend wil instellen om de vleugelaanval te ondersteunen) belangrijk
ik heb mijn ene vleugelspeler met pos goed dit seizoen omwille blessures en vorm verlies van vaste mid mid regelmatig op mid mid gehad. heb geen Keepers of verdedigers met pos uitstekend!quote:multifunctioneel is leuk, maar totaal niet nuttig als ze niets aan die extra skills hebben.
[..]
Conditie: matig Keepen: rampzaligquote:in de aanval heb je alleen maar scoren en in mindere mate passen nodig. alleen als je hem verdedigend wil zetten kun je playmaking gebruiken, maar bijvoorbeeld verdedigen bij een aanvaller heb je niets aan.
Trainees zijn wel je toekomst, Als je geen jonge spelers hebt die snel trainen zal je per week een paar ton verliezen op je concurrenten die dat wel doen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:02 schreef One_conundrum het volgende:
Dit is wat mijn kijk en natuurlijk zijn trainees leuk maar ik speel GVD in V ik moet een goed middenveld en aanval hebben met goede bijstats
Dat valt reuze mee hoor. Als je hoger speelt dan de, laten we zeggen, zevende divisie is het gewoonweg niet meer mogelijk om een A en een B-team te onderhouden. Kost onnodig veel geld. Kijk, ik speel in de V, en heb gewoon een A-team (11 spelers), verder nogquote:Op dinsdag 28 september 2004 20:38 schreef pannaking_ het volgende:
[..]
Trainees zijn wel je toekomst, Als je geen jonge spelers hebt die snel trainen zal je per week een paar ton verliezen op je concurrenten die dat wel doen.
en 18 spelers??!
Paar blessures en/of schorsingen en je bent de lul.
Inderdaad, de kans is heel erg klein. En mocht het toch een keer gebeuren, dan heb ik wel enkele tonnen ter beschikking om snel even een vervanger van hetzelfde kaliber te halen, en daarna weer te verkopen voor ongeveer hetzelfde bedragquote:Op dinsdag 28 september 2004 21:41 schreef pannaking_ het volgende:
Tsja ik heb al eens bij vrienden gezien ( die spelen 5e divisie ) dat ze binnen 1 linie(niet de trainingslinie) 2 blessures hadden dus bij jou zou dat al een probleem worden(of je moet je formatie veranderen)
Maarja die kans is natuurlijk niet zo groot maar toch:P
352? Dat is niet de meest efficiente opstelling, maximaal 8 verdedigers in de week. 451 of 442 is wat dat betreft iets beterquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:15 schreef Fugie het volgende:
* engessa gaat 352 spelen en verdedigers trainen
Kort samen gevat, in 3 seizoenen kun je dus met maximaal resultaat zo'n 30 miljoen verdienen, genoeg om op elke positie een 4 of 5 sterren speler te kopen om zodoende een team te creeëren wat mee kan draaien in IV en makkelijk V waarna je ook nog een paar miljoen over houd om je stadion naar 50.000 plekken toe te brengen en een uitstekende coach aan te schaffen.quote:HET GROTE ARISTOS' TRAINING-EFFECTIVITEITS ONDERZOEK
--------------------------------------------------------------------------------
Ik ben even aan het rekenen geslagen om te onderzoeken welke training het meeste oplevert. Let op: Ik heb geenszins de bedoeling gehad een waterdichte bereking te maken, deze berekeing is puur als indicatie bedoeld.
Uitgangspunten:
-Aantal trainees per week | Aantal weken per levelstijging
Playmaking: 6+2 | 7
Winger: 4+2 | 5
Scoring: 6 | 6,5
Keeper: 2 | 5
Defending: 10 | 8
-Je begint met 17 jarigen die solid zijn.
-De prijzen die gebruikt zijn, zijn van HAM TPE is. Deze prijzen worden veronderstelt correct te zijn.
-Er is gekeken naar de training na 40 weken. Dit lijkt relevant voor 3 seizoenen.
-In het geval van winger en keeper zijn er geen prijzen voor titanic spelers in de TPE. Ik heb de gemiddelde hoogte van de laatste 4 respectivelijk 3 stijgingen per level (dus brilliant > magn > wc > supern) gebruikt.
Limitations
-In hoeverre zijn de prijzen van HAM TPE correct? (Vooral het verschil in prijs tussen een magn en wc scorer is erg groot (2 million))
-In hoeverre begint iedereen met 17 jarige?
-In hoeverre gebruikt met 40 weken training?
-In hoeverre gebruikt men de 50% trainingsplaatsen bij pm en winger?
-Ik ben ervanuit gegaan dat de spelers 17 jaar blijven tijdens de 40 weken, dit klopt natuurlijk niet met de werkelijkheid.
--------------------------------------------------------------------------------
Maar nu de RESULTATEN:
(De resultaten zijn in millioenen euro's WINST. De bovenstaande limitations en aannames in oog nemend.)
Playmaking: 25.5 million 81%
Winger: 29.4 million 94%
Scoring: 31.3 million 100%
Keeper: 13.8 million 44%
Defending: 29.3 million 94%
Kortom scoring is volgens deze berekening op het moment de beste training, kort gevolgt door defending en winger. Keeper-training is daarentegen absoluut niet rendabel.
psssssst, Fugie was sarcastischquote:Op dinsdag 28 september 2004 23:03 schreef engessa het volgende:
352? Dat is niet de meest efficiente opstelling, maximaal 8 verdedigers in de week. 451 of 442 is wat dat betreft iets beter![]()
Ben zo'n beetje levend resultaat, niet van de 30 miljoen maar wel van het team dat er nu staat na 3 seizoenen. Voor One_Conodrum ook wel leuk om daar eens blik op te werpen...quote:Kort samen gevat, in 3 seizoenen kun je dus met maximaal resultaat zo'n 30 miljoen verdienen, genoeg om op elke positie een 4 of 5 sterren speler te kopen om zodoende een team te creeëren wat mee kan draaien in IV en makkelijk V waarna je ook nog een paar miljoen over houd om je stadion naar 50.000 plekken toe te brengen en een uitstekende coach aan te schaffen.
3-5-2, en B-team natuurlijk. En een geirriteerde team-geest. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:54 schreef Johan-Derksen het volgende:
qyn, hoe ga jij spelen morgen? 3-5-2? 4-4-2? met b-team mag ik toch aannemen?
psst dat was ik nietquote:Op dinsdag 28 september 2004 23:16 schreef REFUSED het volgende:
[..]
psssssst, Fugie was sarcastisch
Kijk,quote:Op woensdag 29 september 2004 02:16 schreef REFUSED het volgende:
ik heb gehoord dat er een betere versie van de Fok!Federatie-site aan gaat komen, hier alvast een onderdeel ervan af
Op zich is dit natuurlijk een prachtige beredenatie, dat keepers trainen niet uit kan. Maar vertel jij mij dan maar eens hoe een beginnend team, 6 17-jarige solid spitsen in het begin van het seizoen kan kopen? Dat is gewoon niet mogelijk. En daarom denk ik dat keepers trainen voor beginnende teams juist wel rendabel is. Want 2 18-jarigen kunnen ze meestal wel betalen, train die 1 seizoen, en je hebt uitmuntende keepers. Maar dan nog kun je geen 17 jarige solid spitsen in het begin van het seizoen halen...quote:Op dinsdag 28 september 2004 23:03 schreef engessa het volgende:
Kort samen gevat, in 3 seizoenen kun je dus met maximaal resultaat zo'n 30 miljoen verdienen, genoeg om op elke positie een 4 of 5 sterren speler te kopen om zodoende een team te creeëren wat mee kan draaien in IV en makkelijk V waarna je ook nog een paar miljoen over houd om je stadion naar 50.000 plekken toe te brengen en een uitstekende coach aan te schaffen.
een en al oorquote:Op woensdag 29 september 2004 01:24 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ben zo'n beetje levend resultaat, niet van de 30 miljoen maar wel van het team dat er nu staat na 3 seizoenen. Voor One_Conodrum ook wel leuk om daar eens blik op te werpen...
interessante lezingquote:Op woensdag 29 september 2004 11:59 schreef Lortnoc het volgende:
Trouwens vergeet vanavond niet af te stemmen op dé wedstrijd van het seizoen....de Fok! Cup finale tussen Paralympic Tricycle Team en FC the FFF'ers.
Paralympic Tricycle Team (143310) - FC The FFFrs (144714)
MatchID: 24289447
Arena: Paralympic Revalidation Centre
Volgens ingewijden hebben de spelers van PTT zich afgelopen wedstrijd gespaard om vanavond optimaal te kunnen presteren. Hans op de Laak, vaste volger van PTT is er van overtuigd dat zijn paralympische helden zich helemaal gaan geven:"Ozze jonges gaon d'r gans veur, ik weit zeker detse eur bend speciaal hebbe opgepomp, eur protheses extra vas hebbe gezatte en zich 't snot veur de auge gaon speule."
Eregast van vanavond is Stephen Hawking, hij zal voorafgaande aan de wedstrijd een lezing geven onder de noemer "Van quarks naar buckyballs: Voetbal in de natuurkunde." De lezing is bij te wonen in de aula van de Radboud Universiteit.
het was toch juist de bedoeling om het volgende week te doen zodat je gewoon met je a-team in de competitie kon spelen omdat je volgende week maar 1 wedstrijd hebtquote:Op woensdag 29 september 2004 11:59 schreef Lortnoc het volgende:
Trouwens vergeet vanavond niet af te stemmen op dé wedstrijd van het seizoen....de Fok! Cup finale tussen Paralympic Tricycle Team en FC the FFF'ers.
Uhhh...ah zo. Nou ja, had even niet verder gedacht dan dat dit de eerste wedstrijd na het seizoen wasquote:Op woensdag 29 september 2004 12:57 schreef REFUSED het volgende:
[..]
het was toch juist de bedoeling om het volgende week te doen zodat je gewoon met je a-team in de competitie kon spelen omdat je volgende week maar 1 wedstrijd hebt
niet dat het mij iets uitmaakt natuurlijk
Nee daar gaat het niet om. Het gaat om de trainingquote:Op woensdag 29 september 2004 14:42 schreef Keano het volgende:
Net verloren met 2-1 in ScotlandIk had twee keer meer dan 70% balbezit, maar goed geen blessures en daar gaat het eigenlijk om.
quote:Op woensdag 29 september 2004 15:02 schreef Fugie het volgende:
er is en vraag aan mij
klik op de pagina waar je clublogo ook op staat op de regio waar je in speelt, in het volgende scherm op online users, vervolgens daag je iedereen uit die online is en nog geen friendly heeft. dan kom je wel aan een friendly.quote:Op woensdag 29 september 2004 15:00 schreef DeHovenier het volgende:
hetzelfde plan als komrad, maar ik heb noig geen tegenstander voor een ffriendly
ik probeer ook een antwoord te vinden, maar er liggen geen broodkruimels meer dus ben beetje de weg kwijtquote:Op woensdag 29 september 2004 15:09 schreef Johan-Derksen het volgende:
Het is wel degelijk ontopic... Ik probeer Fugie zo ver te krijgen een antwoord te vinden op een vraag... En die vraag ging over Hattrick. Want Hattrick is ons leven...
Dat snap ik maar het is voor de trainees moeilijk trainen als ze er voor 4 weken uitliggen hequote:Op woensdag 29 september 2004 14:48 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Nee daar gaat het niet om. Het gaat om de training
Hé Fugie ik heb je hulp nodig! Hoe zou jij het volgende geformuleerd hebben?quote:Op woensdag 29 september 2004 15:09 schreef Fugie het volgende:
ik probeer ook een antwoord te vinden, maar er liggen geen broodkruimels meer dus ben beetje de weg kwijt![]()
Ow?quote:Op woensdag 29 september 2004 15:23 schreef REFUSED het volgende:
[..]
JD vond het ook wel grappig :')
Sys rq (503460)quote:Op woensdag 29 september 2004 15:19 schreef DeHovenier het volgende:
bedankt voor de tip refused, maar ik zie mn regio nergens staan op mijn clublogopagina :S
De site zuigt nog harder dan een 10 euro hoer op de wallen, daarnaast doe je er geen flikker aan en verneuk je alles voor anderen. En nu ga je nog lopen kankeren ook, dus mag je lekker optiefenquote:Op woensdag 29 september 2004 15:23 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Hé Fugie ik heb je hulp nodig! Hoe zou jij het volgende geformuleerd hebben?
[Fugie mode]Ben je nou echt zo stom! Iedereen kan toch inzien dat de huidige site niet voldoet en dat we een andere webmaster willen die wél de moeite neemt de main site up-to-date te houden. Jij wordt gewoon keihard afgeserveerd door ons. We dachten eerst nog coulant te zijn en je eerst de kans te geven om zelf te bedanken, maar nu je weer zo dwars gaat liggen geef je ons geen andere keus om je genadeloos af te schieten.[/Fugie mode]
Ik vond het niet echt op jouw manier van afzeiken lijken, dus misschien kan je me verbeteren zodat het beter uit de verf komt.
dit is niet bot bedoeld trouwens, JD vond het ook wel grappig
quote:Op woensdag 29 september 2004 15:28 schreef Fugie het volgende:
De site zuigt nog harder dan een 10 euro hoer op de wallen, daarnaast doe je er geen flikker aan en verneuk je alles voor anderen. En nu ga je nog lopen kankeren ook, dus mag je lekker optiefen
je moet er doorheen kunnen prikkenquote:Op woensdag 29 september 2004 15:32 schreef DeHovenier het volgende:
ik ga al![]()
quote:Op woensdag 29 september 2004 15:32 schreef DeHovenier het volgende:
ik ga al![]()
keep dreaminquote:Op woensdag 29 september 2004 15:38 schreef DeHovenier het volgende:
ik weet dat dat als een grapje is bedoeld
ik weet niet welke regio de grootste is van Nederland, maar daar maak je opzich het meeste kans omdat daar natuurlijk de meeste mensen online zitten mocht het in je eigen regio niet echt lukken.quote:Op woensdag 29 september 2004 15:38 schreef DeHovenier het volgende:
Er zijn er weinig die nog vrij staan, maar ik hou vol!
en als het kan, vooral mensen uitnodigen die supporter zijn, die kunnen onderin lezen dat je hun uitgedaagd hebquote:Op woensdag 29 september 2004 15:38 schreef DeHovenier het volgende:
Er zijn er weinig die nog vrij staan, maar ik hou vol!
zijn beste team?quote:Op woensdag 29 september 2004 15:54 schreef Ruudt het volgende:
7-1 verloren van een Belgische 6e klasser
Het beginkapitaal is inderdaad niet meegenomen in deze berekening waardoor het niet helemaal waarheidsgetrouw is. Maar als je het iets waarheidsgetrouwer maakt door 17 jarige redelijk spitsen te kopen halverwege of zelfs aan het eind van het seizoen heb je echt geen 12 miljoen nodig!quote:Op woensdag 29 september 2004 11:27 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Op zich is dit natuurlijk een prachtige beredenatie, dat keepers trainen niet uit kan. Maar vertel jij mij dan maar eens hoe een beginnend team, 6 17-jarige solid spitsen in het begin van het seizoen kan kopen? Dat is gewoon niet mogelijk. En daarom denk ik dat keepers trainen voor beginnende teams juist wel rendabel is. Want 2 18-jarigen kunnen ze meestal wel betalen, train die 1 seizoen, en je hebt uitmuntende keepers. Maar dan nog kun je geen 17 jarige solid spitsen in het begin van het seizoen halen...
Dus het verhaal van GoT (waar ik actief lid ben) klopt natuurlijk als een bus, alleen moet je dan wel een startkapitaal hebben van laten we grofweg zeggen, 12 miljoen![]()
Nee, 2e teamquote:Op woensdag 29 september 2004 16:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
zijn beste team?
Ach, beter verliezen dan blessures
je wilt ze gaan opstellen als verdedigende aanvaller? (want je weet dat je niets aan scoring hebt als middenvelder right) als je ze als middenvelder wilt kopen zou ik voor een speler zonder solid scoring gaan, ben je veel goedkoper uit.quote:Op woensdag 29 september 2004 18:07 schreef Fugie het volgende:
ik twijfel tussen het kopen van de volgende 2 spelers:
27709818
30086194
adviseer mij eens aub
voor aanvallende middevelder wil je toch zo hoog mogelijk scoren of ligt dat aan mij ?quote:Op woensdag 29 september 2004 18:13 schreef REFUSED het volgende:
[..]
je wilt ze gaan opstellen als verdedigende aanvaller? (want je weet dat je niets aan scoring hebt als middenvelder right) als je ze als middenvelder wilt kopen zou ik voor een speler zonder solid scoring gaan, ben je veel goedkoper uit.
maar als je perse voor een van de 2 wil kiezen of je koopt ze als verdedigende aanvaller, dan voor de eerste (argentijn) want die heeft als spits minder nutteloze bijstats (poor winger/defending waar je als aanvaller toch niets aan hebt) en hij is dus ook hoger solid/excellent/passable scoring/playmaking/passing gezien de TSI die bijna allemaal in die 3 skills zit, terwijl bij die zwitser er toch aardig wat TSI wegdruipt naar het inadequate wingeren/defenden.
voor aanvallende middenvelder gaat juist passen meer tellen, scoren nog steeds geen invloed.quote:Op woensdag 29 september 2004 18:52 schreef Fugie het volgende:
voor aanvallende middevelder wil je toch zo hoog mogelijk scoren of ligt dat aan mij ?
Friendly? Och verrek, zie nu net dat ik 3-2 verloren heb van een of ander waailappenteamquote:Op woensdag 29 september 2004 19:05 schreef Johan-Derksen het volgende:
Goh, qyn, heb jij nog een friendly gespeeld vandaag?
Leuk plaatje...quote:Op woensdag 29 september 2004 19:57 schreef qyn het volgende:
@fugie
Bekijk dit diagram maar eens:
[afbeelding]
Daar zie je welke ratings invloed hebben op bepaalde posities. Zoals je bijvoorbeeld ziet, is dat scoren niet van belang is voor middenvelders.
mooi als toevoeging aan de Fok!Hattrick-Bijbelquote:Op woensdag 29 september 2004 21:08 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ja voor je het weet ben je 5 topics verder en probeer het dan nog maar eens te vinden
ik wil geeneens meer reageren maar ik doe het tochquote:Op woensdag 29 september 2004 22:39 schreef Fugie het volgende:
heb lekker een goed scoren middevelder gekoopt
ik hou daar wel van, allround spelers ook al boeit het nix
je keepers zullen door gebrek aan keeperscoaches in skills niet slechter worden, hooguit achteruit gaan in vorm, waardoor ze vervolgens wel slechter presteren.quote:Op woensdag 29 september 2004 23:12 schreef MasterMido het volgende:
ben ik weer om financieele redenensta er al wat beter voor. Maar ben nog steeds aan het bezuinigen. Ik heb 1 keepers trainer. Maar ik train op verdedigen. Kan ik die keepers trainer ontslaan zonder gevolgen. dat mijn keepers slechter worden.
tenzij al me spitsen kapot gaan en ik dus deze middevelder in de spits kan plaatsen zonder problemenquote:Op woensdag 29 september 2004 22:50 schreef REFUSED het volgende:
[..]
ik wil geeneens meer reageren maar ik doe het toch
een allround middenvelder is iemand die ook veel passing/verdedigen heeft. scoren voor een middenvelder zou je kunnen vergelijken met keepen voor een middenvelder
in zoverre problemen dat je dan weer zonder middenvelder zit dusquote:Op donderdag 30 september 2004 10:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
tenzij al me spitsen kapot gaan en ik dus deze middevelder in de spits kan plaatsen zonder problemen![]()
heb al ff gekeken op mirc.com wat een gedoe eerst installeren en dan iets met kanalen opzoeken die tijd kan ik beter anders besteden, maar omdat ik nog gewensd ben kijk ik zo wel ffquote:Op woensdag 29 september 2004 18:14 schreef SuperWeber het volgende:
One_conundrum....
Kom je nog eens langs op IRC???
irc.fok.nl
/join #fokhattrick
pff ingewikkeld maar ff heel goed bestuderen...quote:Op woensdag 29 september 2004 21:02 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Leuk plaatje...
Maar ff opgeslagen
ik heb nu 5 centrale middevelders.quote:Op donderdag 30 september 2004 10:13 schreef Grumpey het volgende:
[..]
in zoverre problemen dat je dan weer zonder middenvelder zit dus![]()
wat pas een goede spits is, en welke ik op zekerz had gekocht als ik nog geld over had (helaas niet, grrr) is deze speler --> 10615135
ideale spitsenaam!maar goed, iemand die me nog de resterende 1,1 miljoen kan aangeven?
ik vind hem coolquote:Op donderdag 30 september 2004 10:39 schreef DeHovenier het volgende:
waarom is het eik zo'n goede spitsennaam? Alexey Turbovich is niets bijzonders, ofwel?
Wil ik de jIRC applet installeren en uitvoeren?!quote:Op donderdag 30 september 2004 10:26 schreef Johan-Derksen het volgende:
one_nogiets...
Het kan ook makkelijker...
Surf naar http://irc.fok.nl en vul je naam in en bij channel vul je #fokhattrick in...
Dan is het nog geen 10 sec werk...
Ja, dat moet... Druk maar op jaquote:Op donderdag 30 september 2004 10:57 schreef One_conundrum het volgende:
ik ben leek J_D moet dat
jullie izjn op 2 fronten actief nu mis ik de helft!quote:Op donderdag 30 september 2004 11:17 schreef Grumpey het volgende:
het praat! woei, een nieuw irc-kind in ons midden! en ik persoonlijk doe verslag van de eerste woordjes:
<Conundrum> Folluk!
<Johan-Derksen> Conundrum
<Johan-Derksen> kerol
<Conundrum> nou goeiemorgen
<Johan-Derksen> je bent er
<Johan-Derksen> welkom
<Conundrum> was der al ff
<Johan-Derksen> dat was een hele bevalling
<Johan-Derksen> ow
<Johan-Derksen> maar je had chat-angst?
<Conundrum> maar pa moest der ff bij
lief he![]()
ge ken teruglezequote:Op donderdag 30 september 2004 11:41 schreef One_conundrum het volgende:
jullie izjn op 2 fronten actief nu mis ik de helft!
Hey wij zijn er nog wel!!quote:Op donderdag 30 september 2004 12:21 schreef One_conundrum het volgende:
Anders Eggman (560437)
38 jaar, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft formidabel ervaring en is een goed leider.
1,9 mil voor een toekomstig trainer Jeuzs dan moet nog al wat kosten kun je niet beter een externe aanemen...
SuperWeber zoekt ook nog...quote:Op donderdag 30 september 2004 13:06 schreef DeHovenier het volgende:
Mijn aanbod BLIJFT staan beste mensen...wie wil tegen mij as woensdag?
Doe eens openstellen voor uitdagingenquote:Op donderdag 30 september 2004 13:06 schreef DeHovenier het volgende:
wat wil je...zoveel fok!kers die Hattrick spelen
Mijn aanbod BLIJFT staan beste mensen...wie wil tegen mij as woensdag?
EDIT: spam mijn gastboek eens vol
Oftewel ik wil wel een oefenpotje tegen jequote:Op donderdag 30 september 2004 14:11 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Doe eens openstellen voor uitdagingen
Klarquote:Op donderdag 30 september 2004 14:38 schreef DeHovenier het volgende:
lol, helemaal over het hoofd gezien
Daag me maar uit
ik verwacht dat je ze allemaal gaat halenquote:Op donderdag 30 september 2004 15:45 schreef The_Hives het volgende:
mijn doelstellingen voor volgend seizoen:
- handhaven in VII (Ik wil niet promoveren).
- volledige aantal trainees aanschaffen (heb er nu 1)
- financieel gezond worden
- nieuwe coach
- groter stadion
al verwacht ik alleen mn eerste doelstelling te halen
quote:Op donderdag 30 september 2004 15:52 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik verwacht dat je ze allemaal gaat halen
welkomquote:Op donderdag 30 september 2004 16:14 schreef achterop23 het volgende:
Laat ik mij ook even in het topic mengen (wist ik veel dat hattrick ook op fok!forum te vinden was).
Ik ben zondag kampioen geworden (level 8....). Maar goed, voor mijn 1e seizoen geen slecht resultaat.
Alleen het mindere: ik zit nu al 10 weken lang met een schuld van 200.000 (steeds iets meer, dan iets minder).
Hoe kom ik uit deze zooi?
In level 7, komen daar mensen naar je stadion?
woordvoerders is ook voor sponsorinkomsten.quote:Op donderdag 30 september 2004 16:34 schreef komrad het volgende:
ik zou alleen niet spel mijn ass trainers offeren voor 5 woordvoerders, ik heb er 2 en mijn supportsclub groeit als kool
als het continu blijft, is tenminste je economie wel gezondquote:Op donderdag 30 september 2004 16:34 schreef achterop23 het volgende:
Het feit is niet dat ik failliet raak.
Is zit nu al 10 weken lang op mijn breakeven punt.
Alleen heb ik 200.000 verlies.
Ik wacht met spelers verkopen. Eerst maar eens kijken hoe de inkomsten binnen komen in t nieuwe seizoen (ook maar eerst even de kampioensbonus binnenhalen...toch?!?)
en nu doen alsof je het meentquote:Op donderdag 30 september 2004 18:06 schreef Johan-Derksen het volgende:
Het spijt me verschrikkelijk
Geregeldquote:Op donderdag 30 september 2004 18:14 schreef DaMadKow het volgende:
Jaaaa mijn spelers moeten beroemd worden
Post je wel de link als de review af is?quote:Op donderdag 30 september 2004 18:15 schreef engessa het volgende:
[..]
Geregeld
Natuurlijk!quote:Op donderdag 30 september 2004 18:16 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Post je wel de link als de review af is?![]()
Stoer! Kijken of dat wat extra mensen hier oplevertquote:Op donderdag 30 september 2004 18:18 schreef engessa het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Tadaa: http://games.fok.nl/userreview.php?urid=720!
Vetjes! Goed geschrevenquote:Op donderdag 30 september 2004 18:18 schreef engessa het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Leuke review! Volgende week oefenwedstrijd? Zullen we eens zien hoe mijn miezerige teampje het doetquote:Op donderdag 30 september 2004 18:18 schreef engessa het volgende:
[..]
Natuurlijk!
leuk stukjequote:Op donderdag 30 september 2004 18:18 schreef engessa het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Over 2 weken wil ik best een oefenwedstrijdje tegen je doen. Mag je me compleet vernederen om maar te bewijzen dat jij de grootste, de beste en de tofste bent.quote:Op donderdag 30 september 2004 20:20 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Leuke review! Volgende week oefenwedstrijd? Zullen we eens zien hoe mijn miezerige teampje het doet
Nu mijn spelers nog in beeld![]()
gvd nog een speler die ik had kunnen hebben, vroeg weg. Maarja, als je al 20 minuten probeert om op die pagina te komenquote:Deadline: 01-10-2004 om 03:40
Vraagprijs: 20 000 €
Hoogste bod:
37 000 € door Gluey Porch Treatments
Het bieden is geëindigd!
ja, ik draag mijn kennis ook over aan mijn broer enzo, en ik wist dat deze ging stijgen in 1 week....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 07:20 schreef DaMadKow het volgende:
Trainingsupdate:
Vorm: +4 / -5
TSI: +470 / -290
Scoren: +1
Jan Marten Bitterling gelijk naar uitstekend scoren, die is zijn 500K dus wel waard geweest
ik vind mooiquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:15 schreef Johan-Derksen het volgende:
Als dit de hele update is, is het mooi kut ...
vorm -8
tsi: +450 -310
M'n slechtste update ooit... Mooi kut dus.... GVD
Ik vind pisvlekquote:Fugie
met 35 sterren draai je al mee in de top van VIquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:29 schreef sir_dalord het volgende:
doelstellingenmeedraaien in de top van VII met eventuele promotie. 35 sterren halen(haal er nu 32,5 dus lijkt me geen onmogelijke opgave) basis voor de toekomst leggen.
En dat was het eigenlijk wel. Ik ben snel tevreden
Echt niet in alle divisie 6'en. Het verschilt echt enorm. Ik speel nu in de V, en er zijn VI waar ik op mijn sloffen kampioen zou worden, maar ook waar ik het lastig zou krijgen, hetzelfde met de IV. Je kunt nooit zeggen dat je met een bepaald aantal sterren altijd bovenin wat voor divisie dan ook zult meedraaienquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
met 35 sterren draai je al mee in de top van VI
kan je in bekerwedstrijden piccen dan ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:09 schreef pannaking_ het volgende:
Mijn (voorlopige(pas als ze in een PA in HT announcent worden zijn ze definitief)) doelstellingen:
-Bij de eerste in 4 eindigen in mijn competitie(IV)
-1 of 2 excellent spitsen binnenhalen, en aan het eind van het seizoen een formidable keeper.
-Stadion uitbreiden naar tussen de 65000 en 75000 plaatsen.
-Bekerronde 4 halen(ik ga alles piccen in de beker dus als ik de 4e ronde haal ben ik al blij)
welke klasse speel je?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:12 schreef diedlaughing het volgende:
ik wil in iedergeval promoveren
dit seizoen er net naast gegrepen, scheelde maar 1 punt met de nr 2
en kijken of mijn topscoorder van dit seizoen weer topscoorder kan worden
of een andere speler van mijn elftal
ja, en zelfs motsenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
kan je in bekerwedstrijden piccen dan ?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:22 schreef pannaking_ het volgende:
dus nu kan ik de eerste 2 rondes tegen verrotte teams uit de VIII en VII spelen
dan ligt het dus niet aan mijquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:25 schreef Ruudt het volgende:
ham doet het niet
niet krijg errorquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:26 schreef Johan-Derksen het volgende:
ham doet het wel
de Spaanse kampioen heeft een bezoek aan mn guestbook gebrachtquote:Number 12 of 12 by suppoter1crs 1.10.2004 at 06.33
A tico has passed by this beautiful country and has fallen in love with, for that reason, every night, when fireworks appears in the midfield, pura_vida's star will shine in your stadium. Alonso
Aangenaamquote:In de eerste rondes van de grote Beker-toernooien wordt er gespeeld in 4 groepen.
Handhaven in de VI en dat zal lastig zat worden.quote:Doelstellingen
Ik werd 2e met 27.5 ster in de VII dus je bent goed op wegquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:47 schreef SuperWeber het volgende:
Oke...
Mijn doelstellingen dit seizoen:
Kampioen VII worden...
40 sterretjes ruim passeren, moet met mijn 36 nu makkelijk te doen zijn...
Ik weet niet zeker of ik dit al eerder gepost had maar ik doe het gewoon nog een keer
oh dat is mooiquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:45 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Aangenaam
Hmmmmmmm...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:48 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Ik werd 2e met 27.5 ster in de VII dus je bent goed op weg
thnx Gabberhead, dat was inderdaad het probleemquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:14 schreef Gabberhead het volgende:
Voor de mensen met HAMproblemen, even naar de website van LOKE gaan en de nieuwste versie downloaden. Ze hebben de support voor online HRF eruitgegooid en vervangen door iets nieuws.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:24 schreef Lortnoc het volgende:
Doelstellingen voor volgend jaar:
-Prolongatie Fok! Cup
Thnxquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:14 schreef Gabberhead het volgende:
Voor de mensen met HAMproblemen, even naar de website van LOKE gaan en de nieuwste versie downloaden. Ze hebben de support voor online HRF eruitgegooid en vervangen door iets nieuws.
ik haal 40 ster, en wordt 3e....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
met 35 sterren draai je al mee in de top van VI
Ik 36 en degradeerdequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:15 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik haal 40 ster, en wordt 3e....
(rest my case)
te VET gewoon. Sta ik me hier een beetje te kwalificeren voor de beker een seizoen lang, is het kansloos voor niets geweest....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:23 schreef Johan-Derksen het volgende:
Volgend seizoen: 32.000 teams in de Beker
Er is voor het aankomende seizoen een grote verandering in de maak wat de Beker betreft: de oude bovengrens van 8192 deelnemende teams is opgeheven. In alle landen met tussen de 19.000 en 30.000 teams krijgen de beste 16.384 teams voortaan de gelegenheid om in de Beker te spelen. In landen met 35.000 teams of meer komen nu de beste 32.768 teams uit in de eerste Beker-ronde. Deze verandering gaat onmiddellijk in. Lees hier alle details over de uitbreiding van het Beker-toernooi.
als het goed is heb ik mijn spaties weggehaald maar doet vervelendquote:
ix.230quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:35 schreef ActaniA het volgende:
ActaniA met Malibu Boys
Gister me team gekregen dus nu beetje spelers aankopen voor nieuwe seizoen. Val mooi aan het einde van seizoen dus kan echt me eigen team opbouwen. Ik zal uitkomen in de topklasse IV.230
zoiezo aan te raden, vanwege ervaringsboost in beker. Alleen trainies wisselen...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:37 schreef engessa het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen met de beker. Ik heb straks een league met minimaal 3 walk overteams dus misschien kan ik mijn eerste bekerwedstrijd wel met mijn a-team spelen!
Hehehe.. ik dacht ook al, sinds wanneer beginnen nieuwe teams in nederland in de 4e divisiequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:41 schreef Ruudt het volgende:
[..]
ix.230
En aan mijquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:38 schreef REFUSED het volgende:
de Spaanse kampioen heeft een bezoek aan mn guestbook gebracht
maar ook aan die van Johan-Derksen dus zo speciaal is het niet meer
Training was dus nog niet afgelopen.....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 07:20 schreef DaMadKow het volgende:
Trainingsupdate:
Vorm: +4 / -5
TSI: +470 / -290
Scoren: +1
Jan Marten Bitterling gelijk naar uitstekend scoren, die is zijn 500K dus wel waard geweest
Moet je ff 4 topics terugkijken, daar stond een overzichtje van afgelopen zondag...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:41 schreef Vision het volgende:
Buiten SW niemand meer gedegradeerd? En nog onverwachte kampioenen?
altijd onverwacht wanneer sd kampioen wordtquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:41 schreef Vision het volgende:
Buiten SW niemand meer gedegradeerd? En nog onverwachte kampioenen?
dan kost het je alleen makelaars kosten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:54 schreef MasterMido het volgende:
Ik heb speler iets te goed koop in de verkoop gedaan. Kan ik het nog verhogen? als ik op bied druk dan kost het mij zeker weer meer geld?
als je op de transfervergelijking kijkt, meer dan die ton die jij vraagt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:02 schreef MasterMido het volgende:
Kick Vluggen (34397959)
22 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Nederland
Conditie: redelijk Keepen: waardeloos
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: matig Spelhervatting: matig
Voor hoeveel zou ik die kunnen verkopen?
Ruwweg idd...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:10 schreef Johan-Derksen het volgende:
2.5 ton denk ik...
Lijkt er idd meer op.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]
als je op de transfervergelijking kijkt, meer dan die ton die jij vraagt.
-edit- 350 tot 400k volgens qyn op irc
hij wordt toch wel gekochtquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:38 schreef MasterMido het volgende:
shit ik kan niet hoger bieden omdat ik nietmeer geld heb:( dus als iemand hem moet hebbe kopuh
ik ben ook van plan een jaartje in VII te blijven hangenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:26 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Lijkt er idd meer op.
Hebben sommigen van jullie dit stuk wel eens gelezen?
Losing for fun and profit....
http://www.htzine.net/archives/001029.html
Moet zeggen dat ik daar ook wel rekening mee gehouden heb toen ik twee seizoenen geleden een kwalificatie moest spelen voor de V. Wordt tijd dat de staff daar eens iets aan gaat doen.
waar is dat op gebaseerd?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:39 schreef Vision het volgende:
weet niet of deze link al voorbij is gekomen maar je kan hier kijken tegen wie je in de beker speelt: http://www.lysator.liu.se/~frid/hattrick/HTCR/data/14_full.html
32769 - <jouw rating> = <rating van je tegenstander>
dus even in de lijst kijken en je weet je tegenstander al (als het goed is). Ik moet tegen de nummer 8 uit divisie VII. niets te vrezen, en dus een extra ronde inkomsten
ow ok, het is een walkover team, dus zal een nieuwe voor in de plaats komenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:57 schreef Lortnoc het volgende:
Op het principe dat de hoogst geplaatste (nr. 1 eredivisie) tegen de laagst geplaatste speelt (nr. zoveel van een of andere IX). Jij zat dus net onder de helft en moet dus tegen een theoretisch betere tegenstander.
Dat is dus precies wat ik dit seizoen gedaan heb. Met mijn waardeloos middenveld maak ik dus no way een kans in VI en daarom heb ik er voor gekozen om nog een seizoen in VII te bljiven, veel centjes te verdienen en hopelijk 3,5 tot 4 sterren middenvelders aan te kopen en ongeslagen naar VI te promoveren.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:26 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Lijkt er idd meer op.
Hebben sommigen van jullie dit stuk wel eens gelezen?
Losing for fun and profit....
http://www.htzine.net/archives/001029.html
Moet zeggen dat ik daar ook wel rekening mee gehouden heb toen ik twee seizoenen geleden een kwalificatie moest spelen voor de V. Wordt tijd dat de staff daar eens iets aan gaat doen.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Newbie meld!
Vanaf volgend seizoen hoop ik ook een teampje te bemachtigen. Ik ben ingeschreven, is het nu al mogelijk om een wedstrijd te bekijken?
en heb je daar geld voor dan? Of ga je lekker rood staan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:18 schreef Baris het volgende:
Ik ben vorige seizoen 5e geworden in de IX. Ik ga de komende dagen effe goede spelers kopen en goede trainers aanschaffen. Ik wil de volgende seizoen minstens 2e worden zodat ik kan promoveren.
Zo ziet dat er ongeveer uit:quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Newbie meld!
Vanaf volgend seizoen hoop ik ook een teampje te bemachtigen. Ik ben ingeschreven, is het nu al mogelijk om een wedstrijd te bekijken?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:15 schreef HAL9000S het volgende:
Zojuist een bericht gestuurd naar de U21 coach van Maleisie, mijn 17 jarige verdediger goed gaat bijna naar uitstekend en in dat geval is hij beter dan de speler die er nu staat. Zou wel erg leuk zijn!! Z'n TSI is iig nu al 400k hoger dan de prutser die er nu staat
Ik neem gewoon een redelijke trainer. Daarvoor heb ik geld genoeg. Verder koopp ik goedkope spelers die goede kwaliteiten hebben.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:20 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en heb je daar geld voor dan? Of ga je lekker rood staan?
slecht, maakt dat zoveel uit dan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:28 schreef HAL9000S het volgende:
trainen: redelijk , leiderschap: ?
OKe, thanks.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:31 schreef HAL9000S het volgende:
Yep, het (ontbreken) van leiderschap schijnt nogal wat negatief effekt te hebben op je TS, ietswat je nooit moet onderschatten heb ik dit seizoen geleerd. Laat staan in divisie IX.
Ja, maar dat is eigenlijk ook logisch.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:32 schreef HAL9000S het volgende:
Je ziet ook gelijk dat een coach met een beter leiderschap echt een heel stuk duurder is.
http://www.rembrandt.net/hattrick/series.cgiquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:02 schreef The_Hives het volgende:
maar ik dacht dat die site er voor was om te kijken wie zn plaats je volgend jaar in nam en in welke divisie je dan terecht kwam.
Dat is dus hetzelfde teamquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:42 schreef Vision het volgende:
[..]
http://www.rembrandt.net/hattrick/series.cgi
even je land en competitie selecteren en je kan het zien
In Nederland om 2:00 uur 's nachts... (dus de nacht van zaterdag op zondag)quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:11 schreef nielsharley het volgende:
weet iemand hoelaat zaterdag nacht de economische update plaats vind, anders word het ff zoeken. ik heb 6 spelers op de transferlijst staan en als ze niet verkocht worden zaterdag 21:00 worden ze ontslagen.
Maar om 21:00 ben ik niet thuis en wil het dan doen als ik terug kom van stappen om uurtje of 4:00.
weet je het te vinden ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:57 schreef pannaking_ het volgende:
Ik ik ik:P
Met mijn ubersterke middenveld van afgelopen week:D en 44 sterren:) Kampioenschap van de V.98 binnengehaald+ directe promotie naar de IV.13
het is wat omslachtig, maar zou je de vragen overkunnen nemen? Dit moet nog aangepast worden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:09 schreef pannaking_ het volgende:
moet ik iets submitten ofzow dat vind ik namelijk niet helemaal wel team van de week etc. kom ik tegen maar verder niks.
Ik probeer altijd eerst uit te zoeken hoeveel hij waard is, als ik er niet uitkom, vraag ik het op IRC.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:15 schreef nielsharley het volgende:
Als jullie een speler op de transferlijst zetten kies je dan een hoog bedrag wat je er zeker voor wil hebben?
of zet je hem met 0 € op de transferlijst en hoop je dat daardoor er meer op geboden word?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:35 schreef pannaking_ het volgende:
@ The_Hives: komt voor elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |