dat staat nu juist nog maar te bezien.quote:hiernaast krijgt de bedrijfsleider een kopie van het uiteindelijke exportplan, wat voor hem of haar zeer goed te gebruiken is.
het bedrijf moet niet al te groot zijn, en eigenlijk nog niet echt exporteren..quote:op woensdag 29 september 2004 22:07 schreef serinde het volgende:
(financiële) jaarverslagen zijn van grotere bedrijven veelal op te vragen, heb je daar niks aan ?
kan ik zo naar de kvk toegaan en om een aantal jaarverslagen vragen?quote:op woensdag 29 september 2004 22:20 schreef jagermaster het volgende:
zoek ff naar een kleine bv. beetje handig met het kvk register en google werken en je bent er.
blijkbaar niet, anders had je niet in dit topic kunnen schrijvenquote:op woensdag 29 september 2004 22:28 schreef trigt013 het volgende:
weet je wat jij moet doen.....
ik heb totaal geen cijfers van welk bedrijf dan ook.. cbs cijfers zijn niet het probleem, een bedrijf vinden dat meewerkt wel.quote:op woensdag 29 september 2004 22:55 schreef #ANONIEM het volgende:
waarom zoek je geen cijfers op het cbs? als je toch een plan moet maken moet dat aan de hand van de cijfers van het bedrijf in vergelijking tot die van de gemiddelde branche (cbs cijfers). het is misschien wel handig als je cijfers hebt van een vergelijkbaar bedrijf maar daarmee maak je de fout dat je volgens mij die cijfers ook als leiddraad wilt zien... interne en externe analyse verschilt per bedrijf en je bent al snel geneigd om zijn externe bedreigingen ook als jouw bedreigingen te zien maar dat is lang niet altijd zo. als het voor je studie is lijkt het me juist van groot belang dat je het zelf maakt... of ga jij in de toekomst ook naar de concurrent om te vragen of je een kopie mag?
niet dat ik zelf nooit zoiets gedaan heb, maar zolang je het maar als voorbeeld gebruikt en niet als richtlijn is het goed. en de gegevens gewoon controleren bij het cbs en kvk en ecb van mijn part.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |