quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
quote:Ja maar ja maar ik heb geen creditcard... Houdt hier de zin van het leven voor me op?
Neen, maak het bedrag over op 6430184 (Rekening nr van Johan-Derksen) en meldt het even hier.
Zodra het geld binnen is, ben je diezelfde dag nog supporter...
De enige verplichting die je dan aangaat, is dat je supporter van me moet wordenDat leggen we dan wel uit
gideon???quote:Op maandag 20 september 2004 23:58 schreef qyn het volgende:
Begint er steeds beter uit te zien!
Maar waar is de tijd dat we met z'n allen Gideon aanboden en vereerden?
me too.. en het is nog eens een derby ookquote:Op dinsdag 21 september 2004 09:18 schreef R_B het volgende:
gegroet iedereen...
as zondag tegen de nummer 1 thuis..
Hopelijk uitverkocht...
en dan gaan we 3 weken in winterslaap
Ik wil wel winnen...ivm supporters die er daardoor bij zouden komen...
Eerder willekeurig. Niet helemaal, want je wordt op basis van punten en doelsaldo ingedeeld, maar de VIII.600 zal het niet worden (al is dat per toeval wel mogelijk natuurlijkquote:Op dinsdag 21 september 2004 13:05 schreef R_B het volgende:
Heb ff een vraag over promotie...
Ik voetbal nu in VIII.600
Is het nu zo dat de kampioen van IX.600 naar VIII.600 gaat, of is het volkomen willekeurig?
quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:10 schreef qyn het volgende:
[..]
Eerder willekeurig. Niet helemaal, want je wordt op basis van punten en doelsaldo ingedeeld, maar de VIII.600 zal het niet worden (al is dat per toeval wel mogelijk natuurlijk).
omdat je zo fuckin' slecht was in de VIIquote:Op dinsdag 21 september 2004 13:11 schreef SuperWeber het volgende:
[..]![]()
waarom kwam ik dan in die fuckin' kut VI.501???
![]()
wanneer je 5e of hoger ben geeindigd.... en de beste 312 nummer 6...quote:Op dinsdag 21 september 2004 10:35 schreef komrad het volgende:
ik heb voor het eerst sinds 2 weken weer een thuiswedrijd en mijn supporters zijn in de wolken, dus ik verwacht ook een uitverkocht huis. Ik heb het geld ook nodig om rond te kunnen komen de komende weken. Kan iemand me vertellen wanneer je beker mag spelen?
quote:Op dinsdag 21 september 2004 13:11 schreef SuperWeber het volgende:
[..]![]()
waarom kwam ik dan in die fuckin' kut VI.501???
![]()
oy, er zijn ook kinderen bij die dit topic lezenquote:Op dinsdag 21 september 2004 14:10 schreef Grumpey het volgende:
[..]
omdat je zo fuckin' slecht was in de VIIvolgens het systeem is dat de regel...
pourqoi?quote:Op maandag 20 september 2004 17:38 zeurde Johan-Derksen om het volgende:
refused, gooi eens die Heikman uit het c-team... ik heb niemand opgegeven en dat wil ik wel zo houden...
Beetje jammer is dat...quote:Op dinsdag 21 september 2004 14:10 schreef Grumpey het volgende:
[..]
omdat je zo fuckin' slecht was in de VIIvolgens het systeem is dat de regel...
dat is dan voorlopig jammer voor me, lijkt me een aardige melkkoe die beker. 2x per week je stadion vol als je mazzel hebtquote:Op dinsdag 21 september 2004 14:11 schreef Grumpey het volgende:
[..]
wanneer je 5e of hoger ben geeindigd.... en de beste 312 nummer 6...
in divisie VI of hoger dan![]()
lamaarquote:Op dinsdag 21 september 2004 13:10 schreef qyn het volgende:
[..]
Eerder willekeurig. Niet helemaal, want je wordt op basis van punten en doelsaldo ingedeeld, maar de VIII.600 zal het niet worden (al is dat per toeval wel mogelijk natuurlijk).
Ik dacht dat als je met PIC verliest de supporters dat niet erg vinden en er gewoon meer bijkomen. Misschien even het nazoeken waard.quote:Op dinsdag 21 september 2004 12:08 schreef sir_dalord het volgende:
ik was van plan zondag te gaan piccen, omdat ik een oefenwedstrijd speel tegen het a team van vv emmen Ik wil graag zien of mijn ploeg pekel's team kan bijhouden. Maar aangezien ik tegen de nr 3 speel van de poule en deze, bij verlies van de nr 2, nog 2e kan worden, kan ik er wel vanuit gaan dat hij gaat motsen. En ik wil het echt niet riskeren om te gaan verliezen en zo minder supporters te krijgen.
Dus ik ga ook motsen.
Mijn spelers hebben zich niet beschikbaar gesteld...quote:Op dinsdag 21 september 2004 14:21 schreef REFUSED het volgende:
[..]
pourqoi?
Ik gaat hem niet aanmoedigen hoor, ik wil wel dat mijn Kai Coemans nog het spelersklassement gaat winnen :pquote:Wietse Kranenburg van VV emmen kan topscoorder van Nederland worden. Juich Wietse komende zondag aan!!!
Geboortedatum: 1982-09-20quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:06 schreef REFUSED het volgende:
zo Johan-Derksen, heb je het toch nog voor elkaar dat je speler in de picture staat.
Fok!Hattrick C-Team
quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:31 schreef qyn het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1982-09-20
Heej, jij was gisteren jarig!!![]()
GEFELICITEERD!
[09/21/04 17:04.15] <refused> zo Johan-Derksenquote:Op dinsdag 21 september 2004 17:11 schreef Johan-Derksen het volgende:
zucht...
Het is me wat...
Maar goed...
refused krijgt er een stijve van... dus dan laten we hem maar even genieten...
quote:Op dinsdag 21 september 2004 17:33 schreef R_B het volgende:
GEFELICITEERD!!!!![]()
quote:Op dinsdag 21 september 2004 20:16 schreef The_Hives het volgende:
en wie is wietse?
Ik heb het te horen gekregen op ircquote:Op dinsdag 21 september 2004 22:27 schreef pekel het volgende:
[..].
28074175
ikkequote:Op dinsdag 21 september 2004 20:16 schreef The_Hives het volgende:
en wie is wietse?
hoeveel scoor jij gemiddeld per wedstrijdquote:Op dinsdag 21 september 2004 22:30 schreef Silentuz het volgende:
[..]
ikke![]()
(serieus ^^)
voor de rest heb ik wel eens hattrick gedaan, maar gestopt vanwege gebrek aan tijd, was wel leuk.
(wilde ffkes posten omdat ik me naam zag, zie je nie vaak)
hij scoort alleen nog maar in de lokale kroeg.quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:34 schreef The_Hives het volgende:
hoeveel scoor jij gemiddeld per wedstrijd![]()
Pas maar op dat de GM's er niet achterkomenquote:Op woensdag 22 september 2004 11:50 schreef Patron het volgende:
Hey allemaal
Terug uit Griekenland...
Kampioen, hell yeah
Ik liet mijn huisgenoot soms even wat hattrick standen doorgeven maar hij vond het blijkbaar ook geestig om wat persberichten te maken
Ja ik weet het... het was wel op mijn eigen pc btw... ach maakt in deze niks uit...quote:Op woensdag 22 september 2004 11:53 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Pas maar op dat de GM's er niet achterkomen
Wel gefeliciteerd trouwens!
hoeveel was je kwijt?quote:Op woensdag 22 september 2004 13:19 schreef komrad het volgende:
ik heb vandaag een 17 jarige trainee gekocht met goed op verdedigen. Moet alleen in het tussenseizoen even zijn conditie optrainen
Waarom zou een verdediger stamina nodig hebben? Draagt niks bij aan zijn presteren.quote:Op woensdag 22 september 2004 14:00 schreef Patron het volgende:
In elk geval goed dat je daar je geld niet midden in het seizoen aan uitgeeft, ivm zijn stamina
hij is wel laag goed, duurt wel even totdat je hem naar uitstekend hebtquote:Op woensdag 22 september 2004 15:50 schreef komrad het volgende:
of tot formidabel, dat levert veel meer op Waarom denk je dat ik 100k betaal voor een 17 jarige goede verdediger. Reken maar eens uit wat zijn stats zijn als bij 19/20 is. en dan ga ik dus cashen
ja, maar dat is pas over 2 seizoenen....quote:Op woensdag 22 september 2004 15:50 schreef komrad het volgende:
of tot formidabel, dat levert veel meer op Waarom denk je dat ik 100k betaal voor een 17 jarige goede verdediger. Reken maar eens uit wat zijn stats zijn als bij 19/20 is. en dan ga ik dus cashen
0, zippo, zilch, niks, nakkes, nada...quote:Op dinsdag 21 september 2004 22:34 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hoeveel scoor jij gemiddeld per wedstrijd![]()
met je A-Team ja, en dat is dus erbarmlijk slecht tegen een IX met z'n B-Teamquote:Op woensdag 22 september 2004 19:05 schreef Johan-Derksen het volgende:DeHovenier
4-0 verloren, joh
Lang leve de Hoolieganzen
Wij hebben Amsterdam - rotterdamquote:Op woensdag 22 september 2004 21:45 schreef engessa het volgende:
Hehe, volgende week woensdag word wel een leuke dag. Ik als echte Groninger ben ook lid van Forza Groningen en die heeft met de Friesland Fed (of hoe die ook mag heten) een grote 'clash' georganiseerd. Volgende week zullen er dus in totaal zo'n 120 teams (60 Groningse en 60 Frieze) aantreden om voor eens en voor altijd (nou ja, voor het komende jaar) uit te maken welke provincie nu het beste is.
De noppen worden geslepen en de verbale schermutselingen zijn al gestart.
komrad, zie af van dit plan, dat is totale onzin en kansloze taktiek...quote:Op woensdag 22 september 2004 13:19 schreef komrad het volgende:
ik heb vandaag een 17 jarige trainee gekocht met goed op verdedigen. Moet alleen in het tussenseizoen even zijn conditie optrainen
zeg nooit nooit, bij een waardeloze conditie (alles minder dan zwak/matig ergens) kunnen ze fouten gaan maken door een te lage conditie.quote:Op donderdag 23 september 2004 01:25 schreef Grumpey het volgende:
komrad, zie af van dit plan, dat is totale onzin en kansloze taktiek...
een verdediger NOOIT trainen op conditie want dit is NIET nodig (lijkt me duidelijk nu)
ok, nooit was overdreven...quote:Op donderdag 23 september 2004 01:35 schreef REFUSED het volgende:
[..]
zeg nooit nooit, bij een waardeloze conditie (alles minder dan zwak/matig ergens) kunnen ze fouten gaan maken door een te lage conditie.
gewoon spelen met je hoogste ratings, en de spelers die in vorm zijn.quote:Op donderdag 23 september 2004 09:50 schreef R_B het volgende:
ff een vraagje:
Spelen jullie elke competitiewedstrijd in dezelfde opstelling?
of Wijzigd hij op 1/2 plekken?
Of gooi je elke keer je hele team om..?
Ik heb afgelopen week (wel gewonnen) stom gedaan, door dezelfde spelers te selecteren als 2 wedstrijden ervoor met 1 plaats wijziging..
Als je sterren gaat verglijken zie je dat sommige spelers enorm wisselvalig zijn...
Ik deed/doe ook elke vrijdag/zaterdag mybestteam/ht ratings om de nieuwe opstelling te bepalen..
zo zie je maar...
Ik heb dit seizoen erg veel geluk gehad.. *klopt af* Slechts 1 rode kaart in m'n basisgroepje en die is nu geschorst voor de laatste wedstrijd. Verder alleen wat korte kleine blessures voor b-team spelers...quote:Op donderdag 23 september 2004 10:27 schreef Keano het volgende:
Ik moet wel vaak wisselen omdat dit seizoen de blessures niet gezind zijn, gisteren weer iemand voor 1 week gehad. Ik heb dit seizoen nog geen 1 week gehad zonder blessures. Op dit moment:
pleister, 1 week, 1 week, 3 weken.
Echt irritant en ik train maar op 90%. Maar zo moet ik dus noodgedwongen steeds de opstelling veranderen, anders is die steeds hetzelfde of rouleer ik met een verdediger.
de 3e helft sowieso. om iedere tap in de kantine zit een rouwband. En als ik even tijd heb gaat om de het gebouw zelf ook nog een rouwbandquote:Op donderdag 23 september 2004 13:02 schreef R_B het volgende:
Zijn er nog teams die as. zondag met rouwbanden spelen?
Uiteraard. In de kantine zal minstens 1 barkruk leeg blijven. Op de parkeerplaats van de Arossel Arena zal er een vlieger opgelaten worden en voor 1 keer zal de sponsor aan elke bezoeker een biertje uitdelen, waarna er voor het eerste fluitsignaal massaal geproost zal worden.quote:Op donderdag 23 september 2004 13:02 schreef R_B het volgende:
Zijn er nog teams die as. zondag met rouwbanden spelen?
nee, die was al verkochtquote:Op donderdag 23 september 2004 14:18 schreef komrad het volgende:
niet zijn lever?
Ligt eraan...quote:Op donderdag 23 september 2004 14:41 schreef komrad het volgende:
ik heb trouwens een internationale friendly tegen een finse 7e klasser, wat gaat me dat ongeveer opleveren>
Denk het wel...quote:Op donderdag 23 september 2004 14:20 schreef komrad het volgende:
jammer, die wordt zeker voor de medische wetenschap gereserveerd
quote:Op donderdag 23 september 2004 18:29 schreef Grumpey het volgende:
bij mij ook....
Hives! blijf eens van die stekkers af met je fikken!
buddy geeft 726k aanquote:Op vrijdag 24 september 2004 09:05 schreef The_Hives het volgende:
en gvd vergeten jaap er voor zondag middag op te zetten
zijn tsi is met 150 gestegen tot 2710, dus hou toch maar vast aan de 500k voor maandagavond, maar ik begin toch wel zenuwachtig teworden
hoeveel heb je er nog voorje?quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:03 schreef The-Chosen1 het volgende:
ik wacht nog steeds tot ik een team toegewezen krijg
Gezien 21975041 (matchId) heeft hij er redelijk veel voor gevangen..quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:54 schreef R_B het volgende:
Hoe bedoel je leegloop:
f.c. breezer (68984)
die vorm die we hiermee verliezen hebben we zondag niet nodig. Des te eerder je weer normal kan trainen, dus eerder in het nieuwe seizoen weer redelijk in vorm bent. En je hebt nog maar 1 wedstrijdquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:53 schreef komrad het volgende:
waarom trainen jullie nu al conditie, is toch zonde van je training terwijl je nog 2 wedstrijden hebt
kleine vormdaling maarquote:Op vrijdag 24 september 2004 15:52 schreef pekel het volgende:
Trainingsupdeet:
TSI + 380
Vorm - 2
Conditie + 12
Dat is gunstigquote:Welke ploegen mogen in de beker spelen?
De beste 8192 ploegen. Dit betekent alle ploegen vanaf de Eredivisie tot en met de vijfde plaats in divisie VI.
quote:Op vrijdag 24 september 2004 17:27 schreef GotenSSJ het volgende:
Iemand nog oefenmatch nodig ?
wat levert het op behalve de eer?quote:Op vrijdag 24 september 2004 18:29 schreef pekel het volgende:
Tering, heb veel te veel spanning vanwege Wietse..
eeuwige eerquote:Op vrijdag 24 september 2004 18:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wat levert het op behalve de eer?
Ook niet liefquote:Op vrijdag 24 september 2004 17:46 schreef The_Hives het volgende:
[..]ik speel niet tegen jou
nou niets...quote:Op vrijdag 24 september 2004 19:52 schreef Grumpey het volgende:
[..]
eeuwige eer
verkapte 'niets dus'![]()
Voor een middenvelder is positiespel nog steeds de belangrijkste skill, daarna komen bijstats zoals passen... Deze zelfde speler had met bijstat passen dus misschien nog wel meer sterren gehaald...quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:43 schreef R_B het volgende:
ff een vraagje..
Wat ik vaak zie aan goeie teams.../spelers..middenvelders in dit geval...is dat ze maar 1 eigenschap supergoed hebben..
ik zag bij een team ene middenvelder...met 6 sterren ofsow..die had als positiespel utopisch of briljant...en als passen waardeloos....
ik dacht/denk nog steeds dat middenvelders toch zowel positiespel als passen moeten hebben?
3065 maarquote:Op vrijdag 24 september 2004 12:40 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hoeveel heb je er nog voorje?
Sorry, ik zal de volgende keer wat liever spelen.!quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:50 schreef DeHovenier het volgende:
En daar ben ik weer!
![]()
4-0 verloren, maar wat maakt het uit......ik pak 'm wel een keer terug
Nog een speler geblesseerd voor 2 weken....dus nu 2 spelers ieder 2 weken geblesseerd....:( En geen vervanger........
Utopisch en briljant is wel een heel groot verschil hoor:Pquote:Op vrijdag 24 september 2004 22:43 schreef R_B het volgende:
ff een vraagje..
Wat ik vaak zie aan goeie teams.../spelers..middenvelders in dit geval...is dat ze maar 1 eigenschap supergoed hebben..
ik zag bij een team ene middenvelder...met 6 sterren ofsow..die had als positiespel utopisch of briljant...en als passen waardeloos....
ik dacht/denk nog steeds dat middenvelders toch zowel positiespel als passen moeten hebben?
sorryquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ook niet lief
quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:50 schreef DeHovenier het volgende:
En daar ben ik weer!
![]()
4-0 verloren, maar wat maakt het uit......ik pak 'm wel een keer terug
Nog een speler geblesseerd voor 2 weken....dus nu 2 spelers ieder 2 weken geblesseerd....:( En geen vervanger........
het kan hard gaan, hoveel krijgen er per dag een team?quote:Op vrijdag 24 september 2004 22:58 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
3065 maar
???????quote:Op vrijdag 24 september 2004 09:44 schreef The_Hives het volgende:
de gemoedstoestand van je spelers (geļrriteerd) heeft toch ook invloed op het gedrag in oefenwedstrijden? (ivm met eventuele blessures)
Nu kun je niet meedoen aan de Fok!cupquote:Op zaterdag 25 september 2004 10:05 schreef komrad het volgende:
Ik heb me maar ff opgegeven voor eea cup zodat ik de komende 8-10 weken een zekere friendly heb waarvoor ik geen moeite hoef te doen
U vraagt, wij draaien: http://www.databased.at/h(...)sp?starter=bonuscalcquote:Op zaterdag 25 september 2004 11:59 schreef HAL9000S het volgende:
Weet iemand hoeveel geld je krijgt voor het kampioenschap in divisie 9 + topscorer?
jij wordt gedoogdquote:Op zaterdag 25 september 2004 12:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik ben ook gene supporter maar doe ook mee aan de fok cup hoor
in principe is het alleen voor fed-leden, omdat niet-leden vaak niet accepteren.quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:00 schreef komrad het volgende:
oh kan dat dan ??
[Hattrick] De tweede officiele Fok!-CUP Deel 2quote:hoe kan je je inschrijven voor de fok cup dan?
maar ik ben geen directiequote:Op zaterdag 25 september 2004 13:05 schreef The_Hives het volgende:
.
Maar jiji bent er zo vaak, dat de directie misschien anders beslist :')
je moet het zelf wetenquote:Op zaterdag 25 september 2004 13:07 schreef komrad het volgende:
moet ff kijken, want is het ook lullig om nu die andere af te zeggen, ff kijken of ze daar al reserves hebben
je hebt me doorquote:Op zaterdag 25 september 2004 13:20 schreef GotenSSJ het volgende:
Leuk ben jij SD
Wilt mij weg hebben
Waarom ben je anders lid geworden van de federatie? 1 van de redenen dat ik supporter werd, was om mee te doen met de fokfed. En je offert toch echt een federatie plaats op hoorquote:Op zaterdag 25 september 2004 13:22 schreef The_Hives het volgende:
mwah, dat belonen vind ik overdreven, ik zie niet in waarom bijvoorbeeld (voordat ik iemand vergeet
) goten en komrad niet mee kunnen doen.
Hehe tjahquote:Op zaterdag 25 september 2004 13:25 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
Waarom ben je anders lid geworden van de federatie? 1 van de redenen dat ik supporter werd, was om mee te doen met de fokfed. En je offert toch echt een federatie plaats op hoor
Er is niet zo heel veel te doen omtrent de fokfed. Een allstar team en een spelersklassement is zeker leuk, maar iedere federatie heeft een bekercompetitie. Dus ik vind dat we federatieleden voorrang moeten geven bij het aanmelden van de fokcup.
En als goten echt zo graag meedoen, geeft ie maar wat minder uit aan flessen fristi en wordt ie supporter(dat is natuurlijk maar een geintje enzo)
quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:29 schreef komrad het volgende:
@ Hives, geef wel een paar biertjes dan ipv lidmaatschap. Is toch nog veel belangrijker
je zei bierquote:Op zaterdag 25 september 2004 13:36 schreef komrad het volgende:
ik ben ook nog werkeloos en die cable is ook al niet free
Officieel Nicomart en ik maar afgelopen seizoen ging het redelijk vanzelf en volgens mij ook nog aardig goed. Ik zal binnenkort weer eens met Nico overleggen over komend seizoen.quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:18 schreef The_Hives het volgende:
ik weet niet. Ik weet niet eens wie het regelt.
volgens mij is voornamelijk de inschrijving, de indeling en de manier waarop het gespeeld wordt van belang (en volgens mij had ik die dit seizoen gedaan). De rest gaat vanzelf...quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:03 schreef engessa het volgende:
[..]
Officieel Nicomart en ik maar afgelopen seizoen ging het redelijk vanzelf en volgens mij ook nog aardig goed. Ik zal binnenkort weer eens met Nico overleggen over komend seizoen.
Dat is ook zo..quote:Op zaterdag 25 september 2004 17:34 schreef Grumpey het volgende:
[..]
en volgens mij had ik die dit seizoen gedaan
De prijs ook niet, heb er 500K voor moeten neerleggenquote:Op zaterdag 25 september 2004 21:47 schreef komrad het volgende:dat is niet misselijk
Neuh, als hij 18 is met formidabel scoren en matig passen maak ik er gewoon dikke winst op.quote:Op zaterdag 25 september 2004 21:56 schreef HAL9000S het volgende:
Vind je dat niet zonde voor een speler die nog maar eventjes 17 is??
ja pcies...iedereen zo z'n eigen intepretatie over de jungle in hattrick die transfermarkt heetquote:Op zaterdag 25 september 2004 22:15 schreef komrad het volgende:
is een keuze, de TSI zegt me niet zo veel. Veel bijstats kosten vooral ook veel geld aan salaris. Maar het is een keuze zoals ik al zei. Ik kies voor een hoofdstat. Moet alleen in het tussenseizoen zijn conditie wat optrainen. Kan geen kwaad en moet toch conditie trainen na deze week training
mijn broer zat op dezelfde speler te bieden, en hij was niet blij met je :')quote:Op zaterdag 25 september 2004 21:55 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
De prijs ook niet, heb er 500K voor moeten neerleggen :')
mijn broer kent de ins en outs, hij stijgt snel naar uitstekend hoorquote:Op zaterdag 25 september 2004 22:05 schreef DaMadKow het volgende:
Ik hoop (vermoedt) dat hij snel naar uitstekend stijgt binnen 1 a 2 weken, als dat zo is zou theoretisch zelfs uitmuntend nog haalbaar kunnen zijn. komend seizen
1k waard. mn redelijk van 17 was 13kquote:Op zondag 26 september 2004 10:39 schreef TimmyAsd het volgende:
yp van 17 jaar met matig scoren, iemand interesse?
staat er op voor 1kquote:Op zondag 26 september 2004 10:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
1k waard. mn redelijk van 17 was 13k
quote:Op zondag 26 september 2004 10:54 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
staat er op voor 1k![]()
Dan zal ik maar ff patsen met mij statsquote:Op zondag 26 september 2004 00:00 schreef HAL9000S het volgende:
M'n spelerstats, ook wel leuk om een keer te posten:
Overzicht - Je spelers
TSI per speler (gemiddeld): 992
Totale TSI van het team: 20 840
Gemiddelde leeftijd: 21
Huidige vorm (gemiddeld): redelijk
Ervaring (gemiddeld): waardeloos
Aantal spelers (coach niet meegerekend): 21
Verschillende nationaliteiten: 13
Supporters -> my stats -> summary-your playersquote:Op zondag 26 september 2004 13:08 schreef DeHovenier het volgende:
waar kan je dat zien?
quote:Op zondag 26 september 2004 13:57 schreef qyn het volgende:
chocotof - Batllestar Ga 0 - 7
Blauw-Zwart B - FC CideStyle 3 - 4
FC AZERTY - Kortans 5 - 1
ollie's boys - V-ballers 0 - 6
Jonks, gefeliciteerd! Je bent kampioen
quote:Op zondag 26 september 2004 05:16 schreef Grumpey het volgende:
[..]
mijn broer zat op dezelfde speler te bieden, en hij was niet blij met je![]()
haha had in de zoek HT ingevoerd en op enkele Topiques geklikt: overal slotjequote:Op zondag 26 september 2004 17:34 schreef Johan-Derksen het volgende:
Kan je ook even uitleggen waar je over zit te zwetsen?
Ik zie een stukje nederlandse tekst, maar meer begrijp ik niet van je verhaal....
:').quote:Op zondag 26 september 2004 17:54 schreef One_conundrum het volgende:
jaja oud wijf wat fokt zo'n extra toppik nou man die 4 posts!
haha weet ik maar die gast gaat mij een beetje de les lezen. opzoutequote:Op zondag 26 september 2004 18:06 schreef pekel het volgende:
[..].
Beheers de Nederlandse taal en respect, vreemde!
Hij heeft iets meer status in het Hattrick-leventje op Fok! enzo.quote:Op zondag 26 september 2004 18:07 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha weet ik maar die gast gaat mij een beetje de les lezen. opzoute
Beste vriend.quote:Op zondag 26 september 2004 18:07 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha weet ik maar die gast gaat mij een beetje de les lezen. opzoute
... je neemt mijn antwoord nog serieuzer dan dat jezelf neemtquote:Op zondag 26 september 2004 18:13 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Beste vriend.
Je komt hier nieuw binnenkakken.
Je praat als een allochtoon die bij elke inburgeringscursus zich ziek heeft gemeld.
Je hebt een grote bek die nergens op gebaseerd is.
Je heb duidelijk geen kaas gegeten van sfeer proeven in een topic...
Je komt niet erg vriendelijk over...
Probeer het nog eens of zoek een andere hobby...
Gegroet
Johan D. alias de Hakkelaar
Accepted...quote:Op zondag 26 september 2004 18:23 schreef One_conundrum het volgende:
haha ik zal ophouden en mij aanpassen aan de norm op dit topic.
Excuses voor de pijnlijke schenen!
Ik ben ook gewoon een HT-er
Kijk, hij weet wat een echte JD lekker vindt....quote:Op zondag 26 september 2004 18:30 schreef One_conundrum het volgende:
haha om het goed te maken
Sigaartje?
mwoahahaquote:Op zondag 26 september 2004 18:31 schreef komrad het volgende:
briljante opmerking, daar kan ik nog wel om lachen
Wouter met Tikkie Terugquote:Op zondag 26 september 2004 18:18 schreef Johan-Derksen het volgende:
one_conundrum:
Nee, qyn speelt niet het hoogst... qyn zei dat Pannaking_ het hoogst speelt...
Zie openingspost voor zn teamnaam enz
idd, vind ik ook...quote:Op zondag 26 september 2004 19:22 schreef komrad het volgende:
ik moet zeggen, dit soort initiatieven kan ik erg waarderen, mss toch maar een supporter worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |