quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 400.000 teams wereldwijd!
quote:Ja maar ja maar ik heb geen creditcard... Houdt hier de zin van het leven voor me op?
Neen, maak het bedrag over op 6430184 (Rekening nr van Johan-Derksen) en meldt het even hier.
Zodra het geld binnen is, ben je diezelfde dag nog supporter...
De enige verplichting die je dan aangaat, is dat je supporter van me moet wordenDat leggen we dan wel uit
ja, dat werkt niet (meer?).quote:Op maandag 13 september 2004 15:28 schreef DeHovenier het volgende:
Vraagje.......als ik een team aanklik in die lijst in de OP, krijg ik op een nieuw scherm van Hattrick hde beginpagina te zien met bij de inlogveldjes dat er een sessie-time-out is. Gebuert dat wel meer?
ik zag het..quote:Op maandag 13 september 2004 15:27 schreef komrad het volgende:
tvp en kan iemand die zooi voor mijn naam weghalen, thanx
In je toekomstig functioneringsgesprek moeten we toch eens je werktempo aan de orde stellenquote:Op maandag 13 september 2004 15:31 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik ga deze week besteden aan de OP.
klopt, ik ben er nog niet aan toegekomen..quote:Op maandag 13 september 2004 16:02 schreef rattaplan het volgende:
ik sta er nog steeds niet tussen...
rattaplan met eindhoven_united
eindelijk eens een nuttige bijdrage van refused..quote:Op maandag 13 september 2004 18:28 schreef REFUSED het volgende:
als iedereen die nog geen speler heeft in het a/b-team nou zijn beste speler(s) post (hoogste sterrenaantal, bij meerdere gewoon allemaal posten want dan hebben we keus, krijgen we niet bijvoorbeeld 10 middenvelders) dan kan sir_dalord/qyn ook weer aan de slag met het updaten van de teams
tegen de nummer 3. De winnaar promoveertquote:Op maandag 13 september 2004 19:40 schreef Johan-Derksen het volgende:
kut voor je en mooi voor je
Clash? Zondag?
Vertel!![]()
Hehe thnx snelle Jellequote:Op maandag 13 september 2004 18:42 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ruudt: doneEn nu niet meer janken
Iedereen doet goed zijn best.quote:Op dinsdag 14 september 2004 00:33 schreef TimmyAsd het volgende:
TVPtje..
Godverdomme wat gaat dit snel zeg..
Grun'nquote:Op dinsdag 14 september 2004 00:45 schreef engessa het volgende:
[..]
Iedereen doet goed zijn best.
Maar wat hoorde ik? Bier drinken in Grunn? Mocht het echt druk worden heb ik eventueel ook nog wel wat plekjes vrij om te pitten (zal ik eerst ff overleggen moeten met mijn ouders) op 30 minuutjes treinen van Grunn.
Nee, ze hebben de deadlines gewoon opgeschoven :')quote:Op dinsdag 14 september 2004 10:26 schreef Y2J het volgende:
nog gelukt met de transfer qyn ?
das best nepquote:Op dinsdag 14 september 2004 10:29 schreef qyn het volgende:
[..]
Nee, ze hebben de deadlines gewoon opgeschoven![]()
(ondanks dat ze beiden buiten de officiele downtime vielen)
En wie ben jij?
Chris Jericho :')quote:Op dinsdag 14 september 2004 10:51 schreef DeHovenier het volgende:
Hij is Y2J :p
quote:Op dinsdag 14 september 2004 10:52 schreef qyn het volgende:
[..]
Chris Jericho
Maar ik ben d'r al uit
En best nep idd, helemaal voor niks zo vroeg opgestaan
hoe kan je dat nu weer te laat zien?!?!?quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:00 schreef DeHovenier het volgende:
best wel vaag.....ik heb een zwak keeper (28099966) gekocht voor 1005, het bieden is geeindigd, maar ik heb m nog niet binnen......ik zag overigens te laat dat hij zwak was en niet redelijk.....
Als ie binnen is, ontsla hem dan maar weerquote:Op dinsdag 14 september 2004 13:00 schreef DeHovenier het volgende:
best wel vaag.....ik heb een zwak keeper (28099966) gekocht voor 1005, het bieden is geeindigd, maar ik heb m nog niet binnen......ik zag overigens te laat dat hij zwak was en niet redelijk.....
mijnes had er deze week ook 4. en die stond er al in. je speler wordt er alleen bijgezet als ie beter is geloof ik.quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:11 schreef Vision het volgende:
wanneer worden de teams in de OP eigenlijk geupdate? Mijn winger heeft nu 4 sterren ipv 3 (en dat is zelfs meer dan de wingers in het 1e team)
Zo heb ik mijn redelijk keeper gekocht voor 37.000 euries..quote:Op dinsdag 14 september 2004 14:45 schreef DeHovenier het volgende:
dat is wel handig ja.....maar zo kunnen we over iedere onderwerp een topic openen...:P
Ik zie nou dat er veel keepers op de TS staan voor 5000 en minder met een 'redelijk'op keepen. Dus wat doe ik, ik bied op elke keeper die ik tegenkom met redelijk en hoop dat ik deze keer niet word overboden
Goed bezig Keano
Euh, dat overbieden hoort er soms een beetje bij .. Dan bied jij ook weer over en doet hij dat ook, tot één van de twee er met de keeper vandoor gaatquote:Op dinsdag 14 september 2004 14:45 schreef DeHovenier het volgende:
dat is wel handig ja.....maar zo kunnen we over iedere onderwerp een topic openen...:P
Ik zie nou dat er veel keepers op de TS staan voor 5000 en minder met een 'redelijk'op keepen. Dus wat doe ik, ik bied op elke keeper die ik tegenkom met redelijk en hoop dat ik deze keer niet word overboden :')
Jah, maar dat zou ik niet doen door op 27 39 keepers tegelijk een bod uit te brengen!quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:18 schreef DeHovenier het volgende:Idd wat weinig ja
Ik heb nou 27 keepers staan waar ik op geboden heb.....daar moet er toch wel 2 bij zitten die ik kan kopen!! Anders word ik gek! Er zitten er 2 bij met 'goed'......mijn kapitaal is op dit moment 84.173 euri, maar ik wil niet alles opmaken aan 2 spelers
Ik wil maximaal 20.000 bieden voor een keeper, dat gaat wel lukken toch!
Vergelijkbare keepers zijn voor 50.000 verkocht, dus ik denk dat ie wel redelijk is.quote:Hernando Mausisa (40689945)
19 years, passable form, healthy
A controversial person who is temperamental and upright.
Has disastrous experience and wretched leadership abilities.
Nationality: Philippines
Total Skill Index (TSI): 2 440
Wage: 1 731 ¤/week
Owner: Grizzly gulch
Warnings: 0
Stamina: wretched Goaltending: passable
Playmaking: disastrous Passing: disastrous
Winger: disastrous Defending: disastrous
Scoring: disastrous Set Pieces: passable
Goeie tip qyn! Mijn enige bid was gelijk raakquote:Bancha Phimrod (40687417)
18 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is temperamental and honest.
Has disastrous experience and inadequate leadership abilities.
Nationality: Prathet Thai
Total Skill Index (TSI): 2 330
Wage: 1 584 ¤/week
Owner: Piyarom Park
Stamina: wretched Goaltending: passable
Winger: wretched Defending: disastrous
Scoring: disastrous Set Pieces: wretched
dan schop je 's nachts je pa uit zijn kamer en zorg je dat dan je deadline verlooptquote:Op dinsdag 14 september 2004 21:18 schreef DeHovenier het volgende:
ik kan nooit op internet als de deadline verloopt......dan heb ik net les, dan zit mn broertje/zusje erachter, dan slaapt mm moeder weer (de internet-pc staat bij haar op de kamer en ze moet 's nachts werken, wat betekent dat ze overdag moet slapen)........erg vervelend......maar mn vader en ik zijn bezig om een kabel naar mijn pc te trekken zodat ik ook internet krijg op mn pc......maar dat gaat wel een lange tijd duren nog.....
Nee, ik had 2 baggerkeepers staan, waardoor ik nogal eens een wedstrijdje verloor. En ik had even wat geld over om een passable mannetje te kopen. Door een goeie deal kon ik ineens op 2 man bieden. Nu heb ik tenminste wat normaals om in m'n team te zettenquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:51 schreef Lortnoc het volgende:
Ga je keepers trainen ofzo
Hoeveel sta je in de plus?quote:Op woensdag 15 september 2004 08:24 schreef Grumpey het volgende:
het valt me nu pas op dat ik nog niet ge-tvpt-ed heb....
*schaam*
voor de geintresseerden ben nu nog 4 ton verwijderd van de top 15 rijkste clubs van VI. Het wordt wel steeds verleidelijker het uit te geven trouwens.
Refused, heb je dat team nu al vol met 11 man die fiery en dishonest zijn?
gaat snel, train het niet. Leuke cashcow dat is engels sdquote:Op woensdag 15 september 2004 11:09 schreef komrad het volgende:
Trainen jullie wel eens keepers?, en gaat dat snel?
weet niet, maar heb een keer 3 per seizoen gehoord.quote:Op woensdag 15 september 2004 11:30 schreef komrad het volgende:
ja maar mijn keepers zijn niet je van het en ik kan de cash wel gebruiken, hoeveel weken per level?
800kquote:Op woensdag 15 september 2004 12:55 schreef komrad het volgende:
en wat levert een uitmuntende verdiger op?
het is saaier dan normaal..quote:Op woensdag 15 september 2004 13:12 schreef komrad het volgende:
dus eigenlijk is het handiger om keepers te trainen
Voor 40.000 zul je niet verder komen dan een passable keeper met TSI rond de 2300...quote:Op woensdag 15 september 2004 12:43 schreef DeHovenier het volgende:
het lukt me gewoon niet om een keeper te kopen!
Ik heb een goede keeper gezien met een TSI van boven de 3000.....is ie voor meer dan 100.000 weggegaan......en ik had 40.000 geboden
eh, 800k klopt nietquote:Op woensdag 15 september 2004 13:11 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
800k
dacht ik
owja
cashcow
Uit een vd sites die genoemd wordt in de op:quote:Op woensdag 15 september 2004 13:38 schreef komrad het volgende:
maar wat is nu de beste tactiek, verdigers of keepers trainen
waarom een extra keeper?quote:Op woensdag 15 september 2004 14:04 schreef DeHovenier het volgende:
lol......net een keeper gekocht voor 50.000 tijdens mn informaticales
Was wel een leuke bidwar, maar uiteindelijk ging hij niet hoger dan 50.000, dus mocht ik 'm. Ik heb nou wel 38K aan cash over, dus dat wordt moeilijk voor een extra keeper......maar we zullen zien
ow, je gaat keepers trainenquote:Op woensdag 15 september 2004 14:17 schreef DeHovenier het volgende:
maar mn coach wil ik niet verkopen als keeper....
np.quote:Op woensdag 15 september 2004 14:28 schreef DeHovenier het volgende:Sorry, wist ik niet
Niet meer op 39 tegelijk bieden hequote:Op woensdag 15 september 2004 14:31 schreef DeHovenier het volgende:
en weer aan het bieden.....:)
Idd, mijn keeper heeft volgend jaar een salaris van rond de 2500K...dat vind ik vrij fors...quote:Op woensdag 15 september 2004 14:15 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
waarom een extra keeper?
ze kosten ongelooflijk veel aan salaris kosten..
eentje is meer dan genoeg en zet je trainer als reserve keeper neer. Zo belangrijk is een keeper echt niet bij het begin
PARDON ?quote:Op woensdag 15 september 2004 14:42 schreef R_B het volgende:
[..]
Idd, mijn keeper heeft volgend jaar een salaris van rond de 2500K...dat vind ik vrij fors...
Mijn tweena beste speler verdient daar nog niet eens de helft van...maar haalt wel elke week hetzelfde sterren aantal..
Toen ik begon had ik een matig keeper...dat is nu mijn reserve keeper...
Je kan niet picen en motsen met oefenwedstrijden...(ook al kan je het instellen)quote:Op woensdag 15 september 2004 14:45 schreef DeHovenier het volgende:
nu je t zegt.....2500K
EDIT 3: Mijn coach heeft redelijk leiderschap. Zal de TS snel stijgen of juist langzaam? Anders zal ik PIC moetsen spelen vanavond.....(PIC in oefenwedstrijden heeft toch sowiezo invloed op de ts, of alleen de competitiewedstrijden?)
Kom dan eens bij mij buurten. Er staan er nog 2 te koopquote:Op woensdag 15 september 2004 15:14 schreef komrad het volgende:
Jammer, ik kan nog wel een gratis , bijna golvende, keeper gebruiken
daar heb je toch alleen wat aan als het een goed leider is?quote:Op woensdag 15 september 2004 15:03 schreef R_B het volgende:
lol..
Dat is sinds het bij mij gebeurde altijd het 2e waar ik naar kijk.....
een gemeen persoon.......![]()
Mijn 2e keeper is trouwens een populair persoon...die ga ik ook niet zomaar aan het golven zetten...ook al is het een kutkeeper...![]()
quote:Op woensdag 15 september 2004 15:42 schreef komrad het volgende:
geef ff de nummers door dan
quote:Jan-Kees Noll (12695117)
22 years, solid form, healthy
A nasty fellow who is balanced and dishonest.
Has poor experience and passable leadership abilities.
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 090
Wage: 1 148 ¤/week
Owner: HMS Arossel
Stamina: poor Goaltending: inadequate
Scoring: disastrous Set Pieces: weak
quote:Gencay Katagan (11479099)
29 years, solid form, healthy
A nasty fellow who is balanced and dishonest.
Has poor experience and weak leadership abilities.
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 480
Wage: 828 ¤/week
Owner: HMS Arossel
Stamina: solid Goaltending: weak
Playmaking: wretched Passing: wretched
Scoring: wretched Set Pieces: inadequate
Als er staat 17:15 als deadline bedoelen ze eigenlijk 17:15:59 (het einde van die minuut telt dus, wel handig om te weten)/quote:Op woensdag 15 september 2004 14:39 schreef DeHovenier het volgende:
?? Volgens mij loopt die klok van Hattrick 30 seconden voor....toen de deadline al verstreken was bij een speler kon er nog steeds een club overbieden....wat ook werd gedaan :S
niet altijdquote:Op woensdag 15 september 2004 17:16 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Als er staat 17:15 als deadline bedoelen ze eigenlijk 17:15:59 (het einde van die minuut telt dus, wel handig om te weten)/
Als je nou gewoon even naar HT gaat, kun je het gelijk zien, maar ik geloof dat ze allebei voor 1000 op de lijst staan... of nog minder zelfsquote:Op woensdag 15 september 2004 17:56 schreef komrad het volgende:
Wat moet die eerste keeper kosten?
euh, een clown = populair met goed leiderschap.quote:Op woensdag 15 september 2004 20:06 schreef DeHovenier het volgende:
Ik zie net dat hij een populair persoon is met matige leiderschap......bijna een clown dus
Waarom? Opbrengst wordt gedeeldquote:Op woensdag 15 september 2004 20:24 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben beschikbaar voor een oefematch as woensdag, maar op 1 voorwaarde........bij mij thuis!
Netjes!quote:Op woensdag 15 september 2004 20:32 schreef TimmyAsd het volgende:
Met 2-3 gewonnen van Qyn
volgens mij heb je het niet helemaal goed begrepeenquote:Op woensdag 15 september 2004 20:55 schreef DeHovenier het volgende:
vraagje: trainees train je op vrijdag voor bv verdedigen, dan worden ze ook daadwerkelijk getraind. Als je diezelfde trainees opstelt op woensdag, worden ze dan net zo goed getraind als op de vrijdag?
Maw geldt de woensdag in dit geval als de vrijdag? (twee vrijdagen in 1 week dus)
Mijn fantastische middenveld heeft het weer gepresteerdquote:Op woensdag 15 september 2004 20:06 schreef DeHovenier het volgende:
lol.....met 5-0 van Engessa's 11 gewonnen :p Alleen wel 3 gele kaarten voor mn team, en 1 blessure (MatchID: 24015355)......voor 4 weken geblesseerd! En dat al in de 1e 5 minuten :S.
Ik zie net dat hij een populair persoon is met matige leiderschap......bijna een clown dus
bijna goed...quote:Op woensdag 15 september 2004 13:11 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
800k
dacht ik
owja
cashcow
ja, ik had me vergist in de statsquote:Op donderdag 16 september 2004 00:21 schreef Grumpey het volgende:
[..]
bijna goed...
1,7 miljoen is dichter bij de waarheid
quote:Ja maar ja maar ik heb geen creditcard... Houdt hier de zin van het leven voor me op?
Neen, maak het bedrag over op 6430184 (Rekening nr van Johan-Derksen) en meldt het even hier.
Zodra het geld binnen is, ben je diezelfde dag nog supporter...
De enige verplichting die je dan aangaat, is dat je supporter van me moet worden Dat leggen we dan wel uit
4 inmiddels.quote:Op donderdag 16 september 2004 09:16 schreef The_Hives het volgende:
1-0 gewonnen van HAL344386883486
Had je je basis opgesteld of ben ik zo slecht![]()
wel een speler van 25 voor 5 weken geblesseerd.
buitenlanders uitnodigen, en instellen dat jij thuisspeelt.quote:Op donderdag 16 september 2004 09:17 schreef komrad het volgende:
zou het niet weten, hoe krijg je een internationale friendly met een thuiswedstrijd voor elkaar?
ja hoor, ik heb een keer een 4e klasser uit het buitenland gehad, terwijl hij wist dat het hem geld zou kosten.quote:Op donderdag 16 september 2004 09:29 schreef komrad het volgende:
Ja dat snap ik maar daar trapt toch niemand in
ongeveer 1000, 1100...quote:Op donderdag 16 september 2004 08:48 schreef R_B het volgende:
Vandaag een oefenpot geregeld tegen iemand uit: Magyarorszįg
Welk land is dat...![]()
Ben benieuwd....of dat wat cash gaat opleveren..(het is bij mij thuis namelijk)
Als je normaal rond de 500 supporters voor een friendly thuis hebt...hoeveel zouden er dan bij een int. friendly komen? 3000 ofzo?
Magyarorszįg is Hongarije...quote:Op donderdag 16 september 2004 08:48 schreef R_B het volgende:
Vandaag een oefenpot geregeld tegen iemand uit: Magyarorszįg
Welk land is dat...![]()
Ben benieuwd....of dat wat cash gaat opleveren..(het is bij mij thuis namelijk)
Als je normaal rond de 500 supporters voor een friendly thuis hebt...hoeveel zouden er dan bij een int. friendly komen? 3000 ofzo?
EN die vlaggetjes bij 'club page' sparen is zoiezo leukquote:Op donderdag 16 september 2004 09:41 schreef Gabberhead het volgende:
[..]
Magyarorszįg is Hongarije...
En ik speel de laatste tijd (buiten de Fok!cup) alleen maar oefenpotten tegen buitenlanders. Zo kom je nog eens wat leuke landen tegen
wat voor vlaggetjes?quote:Op donderdag 16 september 2004 09:42 schreef qyn het volgende:
[..]
EN die vlaggetjes bij 'club page' sparen is zoiezo leuk![]()
Als je in Hattrick bij 'more info about team' (dat uitklapmenu rechts) naar 'club page' gaat, zie je vlaggetjes :')quote:Op donderdag 16 september 2004 09:46 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wat voor vlaggetjes?
ik kan op school niet op irc komen, klote als je een vraag hebt
)
ik ziet hetquote:Op donderdag 16 september 2004 09:52 schreef qyn het volgende:
[..]
Als je in Hattrick bij 'more info about team' (dat uitklapmenu rechts) naar 'club page' gaat, zie je vlaggetjes
Wat is verstandiger qyn:quote:Op donderdag 16 september 2004 09:52 schreef qyn het volgende:
- ja Hives ik heb toch niets te doen-
Hmm, zijn vleugelaanval is wel flink zwakker dan zijn centrale aanval (als in meer dan een vol niveau) .. Je zou een vleugelspeler naar het midden kunnen overwegen; maar het is ook een optie om met 2 centrale verdedigers te werken en een wing-back naar het middenveld te zetten..quote:Op donderdag 16 september 2004 09:57 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Wat is verstandiger qyn:
tegenstander speelt 3-5-2 met centrumaanval. Vleugel middenvelders staan dus naar binnen opgesteld.
Ik speel uiteraard ook 3-5-2. Zal ik mijjn verdedigers dan op verdedigend instellen. Of zaal ik die naar binnen laten spelen?
thnx voor de goede analysequote:Op donderdag 16 september 2004 10:16 schreef qyn het volgende:
[..]
Hmm, zijn vleugelaanval is wel flink zwakker dan zijn centrale aanval (als in meer dan een vol niveau) .. Je zou een vleugelspeler naar het midden kunnen overwegen; maar het is ook een optie om met 2 centrale verdedigers te werken en een wing-back naar het middenveld te zetten..
Ik denk wel dat je je centrale verdediging iets omhoog moet krikken; zwak (hoog) aanval tegen zwak (laag) centrale verdediging geeft hem meer kans om te scoren.. Gaat spannende wedstrijd worden![]()
(maar ik zelf zou dus eerder kiezen voor 2 centrale verdedigers en een vleugel op defensive, ipv twee wing backs naar het midden te zetten. Zijn linkeraanval is het zwakst, dus ik zou je rechter wing-back hiervoor opofferen).
ja.quote:Op donderdag 16 september 2004 10:25 schreef komrad het volgende:
Wat een analyses allemaal, halen jullie dat allemaal uit zijn vorige wedstrijdrapporten?
3-4-3 bedoel ik uiteraardquote:Op donderdag 16 september 2004 10:34 schreef komrad het volgende:
dat snap ik maar, 3-4-4 is 1 iemand te veel op het vled als je nog wel een keeper wil opstellen
Jah, zo dusquote:Op donderdag 16 september 2004 10:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
thnx voor de goede analyse
Dus volgens jou : rechter wingback dan als extra middenvelder, en linker wingback op verdedigend, met 2 centrale verdedigers.
Ik speel trouwens mots. Waarschijnlijk doet hij dat ook, omdat het voor het te gevaarlijk is om dit tegen de nummer 1 te doen. ondanks dat ik van de nummer 1 gewonnen heb. Zij hebben een verschil van 3 punten, dus zal hij ze van mij moeten pakken.
Verdories, weer wat geleerd.. Hmm.. moet maar wat vaker uit gaan spelen, want er staan nu nog maar 2 vlaggetjes.. Ik heb er meer in m'n spelerslijstquote:Op donderdag 16 september 2004 09:52 schreef qyn het volgende:
[..]
Als je in Hattrick bij 'more info about team' (dat uitklapmenu rechts) naar 'club page' gaat, zie je vlaggetjes
Ik ben Dapp're Strijders. Ben dus 1 punt voor op nummer 3. 1 en 2 promoverenquote:Team Gespeeld Goals Punten
1. FC Century 12 55 - 11 33
2. Dapp're Strijders 12 46 - 9 31
3. FC Bouma 12 52 - 11 30
4. JOZ 12 21 - 24 16
5. Lion Coons 12 25 - 28 15
6. flodder 12 8 - 38 7
7. Herenteam 12 11 - 52 6
8. ranboys 12 6 - 51 4
klik eens op deze link dan krijg je ze te zienquote:Op donderdag 16 september 2004 12:36 schreef bolsonnn het volgende:
zijn er nog kampioenen in de zaal?
ik gok FC Allbright (21462)quote:Op donderdag 16 september 2004 12:39 schreef The_Hives het volgende:
wat is je teamnaam en id?
ja, tenzij het je meer kost om naar het buitenland te reizen natuurlijk. en thuisvoordeel geldt ook bij friendlies, dus als je uit speelt zal je middenveld iets zwakker zijn.quote:Op donderdag 16 september 2004 12:48 schreef DeHovenier het volgende:
@ JD.......volgens mij heb ik je adresgegevens nodig om mn overschrijvingskaart in te vullen....of moet ik mijn gegevens invullen?? Je rekeningnr heb ik al.....maar ik zit dus nog met die adresgegevens...............
Werkt het zo bij friendly's.....dus gewoon de team met de meeste supporters hoort thuis te spelen, want als het geld verdeeel wordt krijgt de bezoekende team meer geld dan wanneer het bezoekende team thuis speelt mey\t minder supporters?
het was een stille hint voor de OPquote:Op donderdag 16 september 2004 12:48 schreef REFUSED het volgende:
[..]
ik gok FC Allbright (21462)
Jaap de Groningerquote:Op donderdag 16 september 2004 13:00 schreef DeHovenier het volgende:
:S wie is Jaap?
quote:Op donderdag 16 september 2004 13:08 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Jaap de Groninger
1 van mijn spelersquote:Op donderdag 16 september 2004 13:16 schreef DeHovenier het volgende:
wie is Jaap de Groninger dan
quote:Op donderdag 16 september 2004 13:18 schreef The_Hives het volgende:
1 van mijn spelers
eh mis ik iets?quote:Op donderdag 16 september 2004 13:19 schreef REFUSED het volgende:
[..]![]()
![]()
of ga je biedenquote:Op donderdag 16 september 2004 13:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
eh mis ik iets?![]()
quote:Jaap de Groninger (29306032)
21 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 570
Loon: 738 ¤/week
Eigenaar: Dapp're Strijders
Waarschuwingen: 1
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: uitstekend Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carričre: 7
Hattricks in carričre: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 5
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
maar voor je zelf gaat het ook wat snellerquote:Op donderdag 16 september 2004 13:39 schreef DeHovenier het volgende:
geklaard!
Ja, ik weet het....ik heb nog veel te leren
quote:Op donderdag 16 september 2004 13:40 schreef DeHovenier het volgende:
Jaap zou ik niet willen hebben eik......
zeg dat niet te hard waar The_Hives bij isquote:Op donderdag 16 september 2004 13:40 schreef DeHovenier het volgende:
Jaap zou ik niet willen hebben eik......
er zijn opzich ook webbased irc-clients. (fok heeft er ook een, maar kan hem zo 1-2-3 niet vinden)quote:Op donderdag 16 september 2004 13:40 schreef DeHovenier het volgende:
EDIT: ik zit nou op school, maar als ik thuis kom zal ik mirc downen (als de pc dan niet bezet is)
preciesquote:Op donderdag 16 september 2004 13:41 schreef REFUSED het volgende:
[..]
zeg dat niet te hard waar The_Hives bij is
[..]
quote:er zijn opzich ook webbased irc-clients. (fok heeft er ook een, maar kan hem zo 1-2-3 niet vinden)
pardon? Welke positie? Dat lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 16 september 2004 13:44 schreef DeHovenier het volgende:
ik vind het slechte stats gewoon......positiespel op uitstekend maar dat heb ik niet echt nodig.....in welke postitie stond Jaap?
op doel, dus je kan hem trainen hoorquote:Op donderdag 16 september 2004 13:44 schreef DeHovenier het volgende:
in welke postitie stond Jaap?
ik heb hem tenslotte niet voor niets maar 9 goals tegenquote:Op donderdag 16 september 2004 13:51 schreef REFUSED het volgende:
[..]
op doel, dus je kan hem trainen hoor
quote:Op donderdag 16 september 2004 13:52 schreef DeHovenier het volgende:
dus The_Hives is gelijk beledigd als ik een speler van hem niet wil
![]()
Grow up Hives
(neem dit niet te letterlijk asjeblieft)
ja positiespel voor keepers wordt zwaar onderschat. het is ook als keeper belangrijk om altijd op de goede plaats te staan.quote:Op donderdag 16 september 2004 13:53 schreef The_Hives het volgende:
ik heb hem tenslotte niet voor niets maar 9 goals tegen
quote:Op donderdag 16 september 2004 13:56 schreef sir_dalord het volgende:
HIVES![]()
ik heb je gemist man
positiespel is van belang voor een keeper. Hoe vaak komt het niet voor dat je een goal tegen krijgt omdat de keeper op de verkeerde plek staat? Ik bedoel, met positiespel waardeloos staat hij bij een corner ineens bij de cornervlag. Ik geef refused gelijk, het wordt zwaar onderschatquote:Op donderdag 16 september 2004 13:57 schreef DeHovenier het volgende:
maar wat heb je aan een keeper met als keepen: waardeloos, positiespel: uitstekend en hij heeft 7 goals gescoord
Vind ik een beetje vaag.....
quote:Op donderdag 16 september 2004 13:59 schreef The_Hives het volgende:
[..]
![]()
het is maar tijdelijk. Over 10 minuten stap ik op de trein een ben ik weer minimaal een week afhankelijk van de buurman zijn pc
![]()
en die 7 doelpunten komt voornamelijk door zijn goede conditie. Dat zorgt ervoor dat hij snel weer terug is.quote:Op donderdag 16 september 2004 14:00 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
positiespel is van belang voor een keeper. Hoe vaak komt het niet voor dat je een goal tegen krijgt omdat de keeper op de verkeerde plek staat? Ik bedoel, met positiespel waardeloos staat hij bij een corner ineens bij de cornervlag. Ik geef refused gelijk, het wordt zwaar onderschat
als een keeper de dode spelmomenten neemt, kan hij ook bijvoorbeeld uit vrije trappen en penalties scoren.quote:Op donderdag 16 september 2004 13:57 schreef DeHovenier het volgende:
maar wat heb je aan een keeper met als keepen: waardeloos, positiespel: uitstekend en hij heeft 7 goals gescoord
Vind ik een beetje vaag.....
idd, tevens kan hij de flanken versterken als hij goed winger heeft. Vergeet dat niet. Hij kan namelijk langs de zijkant een aanval opzetten. Dat in combinatie met goed positiespel, heb je een geweldige keeper in huis.quote:Op donderdag 16 september 2004 14:01 schreef The_Hives het volgende:
[..]
en die 7 doelpunten komt voornamelijk door zijn goede conditie. Dat zorgt ervoor dat hij snel weer terug is.
kan je die druk wel aan alleen?quote:Op donderdag 16 september 2004 14:01 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
verschrikkelijk man.. De gezelligheid is gewoon weg weet je![]()
Bovendien moet ik de OP nu in mijn eentje bijhouden![]()
ach, ik red het niet weet je. Ik heb wel mijn sociale leven moeten opgeven voor de OP, maar de waardering die ik ervoor krijg, is onbetaalbaar. Hoeveel naamtopics zijn er door fokhattrickers wel niet geopend waarin zij mij bedanken voor mijn inzet?quote:Op donderdag 16 september 2004 14:04 schreef The_Hives het volgende:
[..]
kan je die druk wel aan alleen?Tijd voor een lekkere stagiaire
.
als ik tijd heb moet ik toch maar eens langsgaan bij de computerboer, is misschien ook wel verstandig![]()
maar goed. Je moet wat meer ervaring met hattrick hebben om hier gericht voor te kunnen in kopen.quote:Op donderdag 16 september 2004 14:03 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
idd, tevens kan hij de flanken versterken als hij goed winger heeft. Vergeet dat niet. Hij kan namelijk langs de zijkant een aanval opzetten. Dat in combinatie met goed positiespel, heb je een geweldige keeper in huis.
Zo is zijn stats met waardeloos keepen eigenlijk gewoon niet meer van belang
idd, dat komt natuurlijk nog wel.quote:Op donderdag 16 september 2004 14:06 schreef The_Hives het volgende:
[..]
maar goed. Je moet wat meer ervaring met hattrick hebben om hier gericht voor te kunnen in kopen.
Waarschijnlijk vind Hovenier het daarom een waardeloze speler
ik voel me nog steeds schuldig. Als je niet begint mogen we je eigenlijk niet zo uitlachen. Ik ben blij dat je er evengoed bovenop gekomen bent (de schulden danquote:Op donderdag 16 september 2004 14:08 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
idd, dat komt natuurlijk nog wel.
Weet je nog dat ik een uistekende goalkeeper kocht met waardeloos playmaking en een zwakke conditie voor 230.000?
die heb ik toen mooi moeten ontslaan. Jullie lagen toen mooi in een deuk
dat weten wequote:Op donderdag 16 september 2004 14:05 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ach, ik red het niet weet je. Ik heb wel mijn sociale leven moeten opgeven voor de OP, maar de waardering die ik ervoor krijg, is onbetaalbaar. Hoeveel naamtopics zijn er door fokhattrickers wel niet geopend waarin zij mij bedanken voor mijn inzet?
![]()
true, maar ik heb het wel geleerd nu weet je. En had de FAQ gewoon moeten lezen. Daarin staat vanzelf dat keepen niet eens een secondaire eigenschap is voor een goede keeperquote:Op donderdag 16 september 2004 14:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik voel me nog steeds schuldig. Als je niet begint mogen we je eigenlijk niet zo uitlachen. Ik ben blij dat je er evengoed bovenop gekomen bent (de schulden dan).
![]()
of een andere. Ik weet niet precies welke, maar daarin staan welke stats je nodig hebt voor welke spelers. Ik ga hem zometeen ff voor je opzoeken. Dat schema is van belang als je nieuwe spelers wilt gaan kopenquote:Op donderdag 16 september 2004 14:12 schreef DeHovenier het volgende:
je bedoelt die NewbieFAQ?
ach misschien vangt hij na het trainen hier ook nog wat voorquote:Op donderdag 16 september 2004 14:21 schreef sir_dalord het volgende:
sorry DH, we waren te laat met onze adviezen
gewoon trainen tot over de uitstekend en dan verkopen voor 150kquote:Op donderdag 16 september 2004 14:21 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ach misschien vangt hij na het trainen hier ook nog wat voor
quote:Op donderdag 16 september 2004 14:23 schreef The_Hives het volgende:
Ik ben weg, heb weer ff goed gelachen, hopelijk kan ik zondag op irc
tja, jij zou er nog meer voor biedenquote:Op donderdag 16 september 2004 14:23 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
gewoon trainen tot over de uitstekend en dan verkopen voor 150k
Er zullen genoeg mensen denken dat ze een topkeeper in huis hebben gehaald
dat kloptquote:Op donderdag 16 september 2004 14:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
tja, jij zou er nog meer voor biedenvroeger....
vind je het erg als ik zeg dat we je voor de gek hebben gehouden?quote:Op donderdag 16 september 2004 14:28 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben er nog
spelers hebben ook gevoelquote:Op donderdag 16 september 2004 14:31 schreef komrad het volgende:
dus ik doe het maar met mijn prutsers.
idd, daar gaat zijn TS(teamspirit)quote:Op donderdag 16 september 2004 14:33 schreef The_Hives het volgende:
[..]
spelers hebben ook gevoel![]()
hij is geschrokkenquote:Op donderdag 16 september 2004 14:29 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
vind je het erg als ik zeg dat we je voor de gek hebben gehouden?
die heb ik ook pas te laat opgemerktquote:Op donderdag 16 september 2004 14:36 schreef komrad het volgende:
he dat is een nieuw bestand, dat heb ik nog nooit gezien sir_dalord. FF checken
Dat snap ik ook wel een beetjequote:Op donderdag 16 september 2004 14:37 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hij is geschrokken
quote:Op donderdag 16 september 2004 14:39 schreef DeHovenier het volgende:
hoezo voor de gek hebben gehouden?
pas als hij lid is van de Fedquote:Op donderdag 16 september 2004 14:40 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel een beetje
Maar hij moet het zien als zijn ontgroening. Vanaf nu is hij een volwaardige fokhattricker
met andere woorden, Jaap is een middenvelderquote:Op donderdag 16 september 2004 14:40 schreef sir_dalord het volgende:
[..]een keeper heeft geen positiespel nodig en ook geen winger
gewoon keepen, dat is het enige wat telt bij een keeper
quote:Op donderdag 16 september 2004 14:43 schreef komrad het volgende:
Dan wordt ik dus ook niet voor vol aangezien. lekker is dat
quote:Op donderdag 16 september 2004 14:43 schreef komrad het volgende:
Dan wordt ik dus ook niet voor vol aangezien. lekker is dat
het beviel welquote:Op donderdag 16 september 2004 14:45 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
:')
ik heb ook geen ontgroening gehad hoor
dit is trouwens de eerste toekomstige fokhattrick federatie lid die een ontgroening heeft gehad. Eigenlijk moeten we het vaker doen bij nieuwe leden![]()
mij ookquote:Op donderdag 16 september 2004 14:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
het beviel wel
hmmz, ik weet het nog niet. Ik denk er over na, want eigenlijk doen we daar niet aan..quote:Op donderdag 16 september 2004 14:49 schreef Jonks het volgende:
mmm mag ik ook in de openings post?
zou mijn gevoel van waardering een beetje boosten
Weet JD je mail al? anders zal ik hem ff vermeldenquote:Op donderdag 16 september 2004 14:51 schreef DeHovenier het volgende:
ik wilo best lid worden van de FED, maar die gegevens he..ik moet adres gegevens hebben om de overschrijvingskaart in te vullen......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |