Ik wist altijd al dat die Grieken niet te vertrouwen waren.quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
En voor alle onwetenden wat betreft bakjes en Grieken enzo, ik weet het ook niet, dus vraag het Daggla.. Het heeft iets te maken met de Albert Heijn in de Utrechtse Nachtegaalstraat, alwaar de Griek in kwestie het eerdergenoemde bakje gekocht heeft, alsmede onrechtmatig in het bezit kwam van een AH-tas, want, zo verklaarde D. "Ja, dat is handig.".
Was jij daar nou bij die keer ?quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:00 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik wist altijd al dat die Grieken niet te vertrouwen waren.
Ja ! Je was erbij ! Want ik weet nog dat jij voor Veritas op onze authentieke stadsmuur hebt staan pissen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Was jij daar nou bij die keer ?
Vast wel. Ik kan mij in ieder geval wel een brokkelbakje herinneren. Maar geen tasje.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Zijn Veluwenaren ook niet te vertrouwen?quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik moet toch ERGENS pissen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja ! Je was erbij ! Want ik weet nog dat jij voor Veritas op onze authentieke stadsmuur hebt staan pissen..
Wij Veluwenaren stonden erbij en keken ernaar. Wij zijn nl. niet gewend aan allochtonen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:03 schreef engessa het volgende:
[..]
Zijn Veluwenaren ook niet te vertrouwen?
Wie waren er toen nou nog meer ?quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:03 schreef QyRoZ het volgende:
Het was trouwens niet tegen de muur, maar tegen een plant die daar 1 centimeter van af stond.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
En voor alle onwetenden wat betreft bakjes en Grieken enzo, ik weet het ook niet, dus vraag het Daggla.. Het heeft iets te maken met de Albert Heijn in de Utrechtse Nachtegaalstraat, alwaar de Griek in kwestie het eerdergenoemde bakje gekocht heeft, alsmede onrechtmatig in het bezit kwam van een AH-tas, want, zo verklaarde D. "Ja, dat is handig.".
[edit]
NiNi weet er ook meer van, want zij schijnt een van Daggla's brokkelbakjes in kwestie gemold te hebben.
[/edit]
Porque cara mia?quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
GEEN SPAANS IN MIJN NABIJE OMGEVING OF JE GAAT DOOD.
Bosmeneer/Jungleman.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wie waren er toen nou nog meer ?
Daggla, jij en ik dus. Vork, speknek, Q, maar wie nog meer ?
JM liep eerst een halve marathon,quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:03 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik moet toch ERGENS pissen..
Bosmeneer.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Een Veluwsch Normen en Waarden-offensief haalt niets uit tegen die geharde Griekse criminelen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wij Veluwenaren stonden erbij en keken ernaar. Wij zijn nl. niet gewend aan allochtonen.
Vork was er wel lang, Spek was er maar even..quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:06 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Bosmeneer.
Ohja.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bosmeneer/Jungleman.
Daggla, de man die sneller quote dan zijn schaduw.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vork was er wel lang, Spek was er maar even..
Was dat de Griekse Piemelmeet waar The_Ed en ik pas later kwamen?quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb alle foto's nog. Ergens. Meer waren er niet. Toch?quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ohja.
Maar er waren er meer. Toch ?
Ik heb nog maar 1 foto van die meet, en die is leuk. Met jou en Vork.
Ik heb nog wel een hoop hele leuke foto's (quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ohja.
Maar er waren er meer. Toch ?
Ik heb nog maar 1 foto van die meet, en die is leuk. Met jou en Vork.
Was Kwieros er tweemaal?quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:07 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Daggla, de man die sneller quote dan zijn schaduw.
Effectief gezien tel ik dan nog niet als één persoon.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:09 schreef NiNi het volgende:
[..]
Was Kwieros er tweemaal?![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:07 schreef Vork het volgende:
Wie ik?
Lurkers galore,quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Was dat de Griekse Piemelmeet waar The_Ed en ik pas later kwamen?
Dat was wel een heel erg kansloze meet dan jaquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:09 schreef NiNi het volgende:
Was Kwieros er tweemaal?![]()
Elke meeting waar ik ben is kansloos.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:10 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat was wel een heel erg kansloze meet dan ja
GMTA!quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
[..]
Lurkers galore,.
Het was heel leuk, ondanks Q's aanwezigheid..quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:10 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat was wel een heel erg kansloze meet dan ja
Ik ben negeerbaar. Je kan zeer eenvouding langs mij heen kijken.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het was heel leuk, ondanks Q's aanwezigheid..
Het was ook mijn eerste meet,!
Ik vond je eigenlijk best heel gezellig,quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:12 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ben negeerbaar. Je kan zeer eenvouding langs mij heen kijken.
Altijd die wijn weer hè?quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik vond je eigenlijk best heel gezellig,.
.
Niet!quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Now that's a first,.
WAAAAAAAAAT?quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:13 schreef Insomaniac het volgende:Ik maak me zorgen, ik maak me zorgen
Ik drijf over, ik drijf over
Die Grieken zijn ook gewoon nooit te vertrouwen hè?quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
Met andere woorden, dankzij de Griekse Piemelmeet ben ik nu al 8 maanden zielsgelukkig met mijn vriend ! WOW.
Welkom bij de hormoonclub. Ik heb ongesteldheidsrugpijn.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:13 schreef Insomaniac het volgende:Ik maak me zorgen, ik maak me zorgen
Niets te danken hoor,quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
Jaa ! Ed en Litpho !
En weten jullie, lieve kijkbuislurkers, dat het toen zien van Ed leidde tot het meer zien van Ed wat leidde tot het op Eds verjaardag komen, wat leidde tot mijn vriend daar ontmoeten ?
Met andere woorden, dankzij de Griekse Piemelmeet ben ik nu al 8 maanden zielsgelukkig met mijn vriend ! WOW.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:13 schreef Insomaniac het volgende:Ik maak me zorgen, ik maak me zorgen
Neem vandaag wat anders ajb.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:14 schreef NiNi het volgende:
Ah! Lunch! About fucking time!![]()
Het is niet de Griek-in-kwestie met wie ik nu al 8 maanden lief & leed deel hoor. Rustig maar.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:14 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Die Grieken zijn ook gewoon nooit te vertrouwen hè?.
I know. Maar toch indirect hè?quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het is niet de Griek-in-kwestie met wie ik nu al 8 maanden lief & leed deel hoor. Rustig maar.
Hond is stuk. Voor de zoveelste keer. Weer zijn heupen. Nu heb ik bedacht dat het wel HD moet zijn en das best wel ernstig. Om 15.00 naar de dierenarts en ik ben nu al zenuwachtig..quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]?
Niet? Oh,quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het is niet de Griek-in-kwestie met wie ik nu al 8 maanden lief & leed deel hoor. Rustig maar.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hond is stuk. Voor de zoveelste keer. Weer zijn heupen. Nu heb ik bedacht dat het wel HD moet zijn en das best wel ernstig. Om 15.00 naar de dierenarts en ik ben nu al zenuwachtig..
Ik weet nu al dat ik thuis kom met een potje pijnstillers en het advies om 'het voorlopig even rustig aan te doen'.
Daarnaast is mn vent ook stuk..
Alhoewel hele verhalen over AH-tasjes het beeld wel van extra overbodige details heeft voorzienquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:20 schreef Vork het volgende:
Grieken zijn sowieso niet te vertrouwen en daar heeft geen Griekse Piemelmeeting verandering in weten te brengen.
Niet leuk. Huisdieren moeten niet stuk gaan, en venten ook niet.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:18 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hond is stuk. Voor de zoveelste keer. Weer zijn heupen. Nu heb ik bedacht dat het wel HD moet zijn en das best wel ernstig. Om 15.00 naar de dierenarts en ik ben nu al zenuwachtig..
Ik weet nu al dat ik thuis kom met een potje pijnstillers en het advies om 'het voorlopig even rustig aan te doen'.
Daarnaast is mn vent ook stuk..
Vork!quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:20 schreef Vork het volgende:
Grieken zijn sowieso niet te vertrouwen en daar heeft geen Griekse Piemelmeeting verandering in weten te brengen.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alhoewel hele verhalen over AH-tasjes het beeld wel van extra overbodige details heeft voorzien.
Wat voor hond heb je trouwens ?quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:24 schreef Insomaniac het volgende:
Tnx Dagglaen Au3
Jullie maken servies stuk enzo.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Vork!.
Wat hebben we (of ik) je aangedaan dan?
ALLES VOOR MIJN INSO+.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:24 schreef Insomaniac het volgende:
Tnx Dagglaen Au3
Dobermann. Bruin. 11 maanden. Lief!quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:25 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wat voor hond heb je trouwens ?
FOTO !
Liefffffffffff!quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
ALLES VOOR MIJN INSO+.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dobermann. Bruin. 11 maanden. Lief!
[afbeelding]
Slapie doen..
[afbeelding]
In de tuin chillen met zijn beste vriendinnetje, een Dogo Argentino.
Goodmorning Vietnam.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:Zieke hondjes
.
Succes straks Inso..
Goedemorgen trouwens..
Das kut. Dobermanns, hebben die vaker last van hun heupen?quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dobermann. Bruin. 11 maanden. Lief!
[afbeelding]
Slapie doen..
[afbeelding]
In de tuin chillen met zijn beste vriendinnetje, een Dogo Argentino.
Hoi Boris.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Morgen, middag, whatever..
Kiep duh zool uhlajf!quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoi Boris.
Dobermanns zijn idd HD-gevoelig. Maar zijn ouders zijn alletwee HD-vrij en de rest van zijn lijn ook.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:35 schreef engessa het volgende:
[..]
Das kut. Dobermanns, hebben die vaker last van hun heupen?
Sterkte iig enzo!
+3 naïef.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:40 schreef Croupouque het volgende:
...en als ik terugkom is mijn topic volgepost met leuke creatieve posts, zoals ik van dit geweldige forum gewend ben.
Niet cool dus.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dobermanns zijn idd HD-gevoelig. Maar zijn ouders zijn alletwee HD-vrij en de rest van zijn lijn ook.. Kans is dus klein, maar het is niet normaal dat een Dober van 11 maanden al voor de derde keer niet kan lopen omdat zijn heup stuk is.
.
Hij is eerder al aan de prednison geweest omdat hij te snel was gegroeid en zijn heupbot dus niet meer goed in de kom zat (ofzo), dus ik hoop niet dat het weer dat is..
De hond van mijn ouders had ook HD. Hij is er aan geopereerd toen hij nog jong was. Ik weet er niet het fijne van, maar HD is gewoon kut.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dobermanns zijn idd HD-gevoelig. Maar zijn ouders zijn alletwee HD-vrij en de rest van zijn lijn ook.. Kans is dus klein, maar het is niet normaal dat een Dober van 11 maanden al voor de derde keer niet kan lopen omdat zijn heup stuk is.
.
Hij is eerder al aan de prednison geweest omdat hij te snel was gegroeid en zijn heupbot dus niet meer goed in de kom zat (ofzo), dus ik hoop niet dat het weer dat is..
Iedereen heeft recht op zijn fouten!quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:40 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
+3 naïef..
Ik heb vertrouwen in mijn mede-users.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:40 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
+3 naïef..
Het probleem is dat een hond met HD niets mag. Niet rennen, niet springen, niet huppelen... Een Dobermann heeft heel veel energie en moet dus veel rennen, springen en huppelen, anders worden ze vervelend. Daarom krijgen Dobermanns met inoperabele HD vaak een spuitje, omdat ze geen leuk leven meer hebben.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:44 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
De hond van mijn ouders had ook HD. Hij is er aan geopereerd toen hij nog jong was. Ik weet er niet het fijne van, maar HD is gewoon kut.
Een heupafwijking, waardoor de heup niet goed in de kom blijft zitten.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat is HD precies als ik vragen mag ?
Heup Displasie. In mijn eerste post erover staat een link verstopt. In het kort komt het er op neer dat de heupen vergroeid zijn, de kop van de heup past niet goed in de kom. Hierdoor loopt de hond vaak mank en heeft vaak pijn.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:45 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat is HD precies als ik vragen mag ?
Ik weet het, mijn ouders hebben een Labrador, ook een extreem energieke hond...quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:46 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het probleem is dat een hond met HD niets mag. Niet rennen, niet springen, niet huppelen... Een Dobermann heeft heel veel energie en moet dus veel rennen, springen en huppelen, anders worden ze vervelend. Daarom krijgen Dobermanns met inoperabele HD vaak een spuitje, omdat ze geen leuk leven meer hebben..
Maar het is vast niets...
Alles is wel goed afgelopen met die Labrador?quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:48 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik weet het, mijn ouders hebben een Labrador, ook een extreem energieke hond...
JA ECHT!!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:42 schreef Insomaniac het volgende:
DAG PIERRE! WAT IS DIE TIJN EEN STOMMERD HE!
Mijn oma heeft ook last van haar heupen maar daar zetten ze gewoon een nieuwe in. Ze was ook extreem energiek en zit nu al bijna 3 maand in zo'n revalidatiehuis. Heupen, bah!quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:48 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik weet het, mijn ouders hebben een Labrador, ook een extreem energieke hond...
Jij daar! Ik ben terug van de lunch!quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:49 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
JA ECHT!!!
GELUKKIG KON JIJ WEL!!!
Voor zover ik het nog niet was:quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heup Displasie. In mijn eerste post erover staat een link verstopt. In het kort komt het er op neer dat de heupen vergroeid zijn, de kop van de heup past niet goed in de kom. Hierdoor loopt de hond vaak mank en heeft vaak pijn.
Hodfr, nou heb ik spontaan eeb hongerklap.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:49 schreef NiNi het volgende:
Terug!
Incluis filet, D. Sorry.![]()
Tnx liefquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:50 schreef NiNi het volgende:
Succes zo Ins!
En wat is er met vent dan?![]()
Hij is nu een jaar of 5, is dus 4 jaar geleden geopereerd, en hij heeft nu nergens last van, misschien omdat het heel vroeg is geconstateerd. Die operatie was wel erg duur.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Alles is wel goed afgelopen met die Labrador?
Hou me op de hoogte!quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:50 schreef NiNi het volgende:
[..]
Jij daar! Ik ben terug van de lunch!
JA, IK WAS ER HELEMAAL KLAAR VOOR, BELT TIJN AF!quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:49 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
JA ECHT!!!
GELUKKIG KON JIJ WEL!!!
Alle shit komt wel tegelijk hè?quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tnx lief.
Vent heeft een hersentumor ofzo.. Gaat iig ook niet goed, maar naar de huisarts gaan ho maar.
.
Neem hem ook mee naar de dierenarts! Je bent er toch vanmiddag en zoals sommige vrouwen zeggen: mannen zijn beesten. Moet dus wel willen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tnx lief.
Vent heeft een hersentumor ofzo.. Gaat iig ook niet goed, maar naar de huisarts gaan ho maar.
.
Herkenbaar,quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
JA, IK WAS ER HELEMAAL KLAAR VOOR, BELT TIJN AF!
INDERDAAD! OETLUL!quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
JA, IK WAS ER HELEMAAL KLAAR VOOR, BELT TIJN AF!
Je moet gewoon PvdA stemmen. En verder niet aan stemwijzers doen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:52 schreef AudreyHepburn het volgende:
Trouwens, ben ik de enige die pissig & geirriteerd wordt van stemwijzerdingen ?
Anders trek je iedereen ff mee een depressie in,quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:52 schreef Croupouque het volgende:
Heel vroeger hadden we een hond, Cleo, gekocht op de Vogeltjesmarkt in Antwerpen.
Ik ben met dat beest opgegroeid, het had ook HD. We hebben haar op een gegeven moment laten inslapen toen ik een jaar of elf was. Ze kon niet meer, ze lag iedere nacht te piepen in haar mand.
Ik weet het nog zo goed, die ontzettend lange autorit van de dierenarts terug naar huis. Ik heb me nog nooit zo eenzaam gevoeld.
I looooooooove happy endings! En wat een schatje zeg!quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hij is nu een jaar of 5, is dus 4 jaar geleden geopereerd, en hij heeft nu nergens last van, misschien omdat het heel vroeg is geconstateerd. Die operatie was wel erg duur.. . Dit is hem trouwens. Hij heet 'Q'.
.
Okay, nu moet ik huilen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:52 schreef Croupouque het volgende:
Heel vroeger hadden we een hond, Cleo, gekocht op de Vogeltjesmarkt in Antwerpen.
Ik ben met dat beest opgegroeid, het had ook HD. We hebben haar op een gegeven moment laten inslapen toen ik een jaar of elf was. Ze kon niet meer, ze lag iedere nacht te piepen in haar mand.
Ik weet het nog zo goed, die ontzettend lange autorit van de dierenarts terug naar huis. Ik heb me nog nooit zo eenzaam gevoeld.
Als het begint te jeuken, don't let me know..quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:49 schreef NiNi het volgende:
Terug!
Incluis filet, D. Sorry.![]()
Huuuh! Dat is niet tof! Haal de huisarts naar hem!quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Tnx lief.
.
Dat was niet mijn bedoeling, Inso.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Okay, nu moet ik huilen.
"Het gaat vanzelf wel over".quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:55 schreef NiNi het volgende:
[..]
Huuuh! Dat is niet tof! Haal de huisarts naar hem!
Ik vind stemwijzers hoedanook stom. Het is gewoon stom om maar 8 van de 15 partijen erin te zetten. En NEE, ik ga geen PvdA stemmen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:53 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je moet gewoon PvdA stemmen. En verder niet aan stemwijzers doen.
Hij kijktquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hij is nu een jaar of 5, is dus 4 jaar geleden geopereerd, en hij heeft nu nergens last van, misschien omdat het heel vroeg is geconstateerd. Die operatie was wel erg duur.. . Dit is hem trouwens. Hij heet 'Q'.
.
Geeft niks mên, ik zat toch al op het randje.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:55 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dat was niet mijn bedoeling, Inso.
Sorry.
Ik geef je liever een veeg als je dat niet erg vindt,quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik leer.
Aanbid me.
Dat is fout.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:53 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Je moet gewoon PvdA stemmen. En verder niet aan stemwijzers doen.
Gewoon mee gaan slepen. Het is voor zijn bestwil tenslotte. Mannen...quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:55 schreef Insomaniac het volgende:
"Het gaat vanzelf wel over"..
.
Hodfr! Dat flikken kerels altijd. Zogenaamde bikkels.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
"Het gaat vanzelf wel over"..
.
Je wil een WAAKHOND in Europa.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik vind stemwijzers hoedanook stom. Het is gewoon stom om maar 8 van de 15 partijen erin te zetten. En NEE, ik ga geen PvdA stemmen.
Ja, ik zeg altijd tegen hem van 'Hey Q, doe ff die en die smiley na' en dat doet ie dan gewoon.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:56 schreef NiNi het volgende:
[..]
Hij kijkt!!
Dat is zo.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik vind stemwijzers hoedanook stom. Het is gewoon stom om maar 8 van de 15 partijen erin te zetten.
Een veeg?quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik geef je liever een veeg als je dat niet erg vindt,.
Duuuhuuuude!quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik geef je liever een veeg als je dat niet erg vindt,.
Als Inso haar stemmachine kapoet maakt mag ik een nieuwe installeren morgen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat is fout.
En jou vertrouw ik sowieso niet, als stemmachinereperateur.
Stref!quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je wil een WAAKHOND in Europa.
SP dus,.
D'66. De partij voor mensen zonder mening.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:58 schreef Croupouque het volgende:
------XXXXXXXXXXXXXXXXxxxxxxxxxxxVOTE D66 Y'ALL!xxxxxxxxXXXXXXXXXXXX------
Toffe hond, mên!quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:57 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ja, ik zeg altijd tegen hem van 'Hey Q, doe ff die en die smiley na' en dat doet ie dan gewoon..
Ik heb in ieder geval wél een mening over JOU.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:59 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
D'66. De partij voor mensen zonder mening.
Dat weet ik.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:00 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval wél een mening over JOU..
Hij is 45 kilo zwaarder dan ik, ik krijg er geen beweging in.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gewoon mee gaan slepen. Het is voor zijn bestwil tenslotte. Mannen....
En dan nog willen ze niet naar de huisarts. Want het gaat vanzelf wel over, and who needs a leg anyways!quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:57 schreef NiNi het volgende:
[..]
Hodfr! Dat flikken kerels altijd. Zogenaamde bikkels.
Hun been moet er half afrotten voor er iets wil gebeuren.
Valt me nog mee dit, voor 'n Griek.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
SP dus,.
En terecht.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:58 schreef QyRoZ het volgende:
Ik aanbid IR trouwens altijd, continue.
Pikstraf, works like a charm..quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hij is 45 kilo zwaarder dan ik, ik krijg er geen beweging in..
Ach, als het echt ernstig is gaat ie vanzelf wel..quote:En dan nog willen ze niet naar de huisarts. Want het gaat vanzelf wel over, and who needs a leg anyways!
Je liet me even schrikken. Vandaar.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:01 schreef Insomaniac het volgende:
Croupouque?!!!
NEE MAN ! NIET DOEN !quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat is zo.
Ik ga trouwens Europa Transparant stemmen. Uit protest. Want diep van binnen ben ik een rebel.
Ik heb hotfr kutstraf door die hoofdpijn van hem.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Pikstraf, works like a charm...
[..]
Ach, als het echt ernstig is gaat ie vanzelf wel...
Het enige pijntje wat mannen weigeren te negeren, en 'het gaat vanzelf over' heeft in het verleden ook dubieuze resultaten gehadquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Pikstraf, works like a charm...
Te makkelijk, ik kop um maar niet in..quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb hotfr kutstraf door die hoofdpijn van hem.
Whatever Kezman.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Te makkelijk, ik kop um maar niet in...
Hoofdpijn is trouwens wel een enorm zaadexcuus.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik heb hotfr kutstraf door die hoofdpijn van hem.
Volgens de stemwijzer wel.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
SP dus,.
Ik ben voor Ajax, Ajacieden hebben klasse..quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Whatever Kezman..
Hij kijkt helemaal scheel.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoofdpijn is trouwens wel een enorm zaadexcuus..
Ik heb er vrij veel vertrouwen in dat de nummer 7 niet in het EP zal komen, want dan moet Europa Transparant ongeveer 25% van de stemmen krijgen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
NEE MAN ! NIET DOEN !
Een of andere ontzettende klootzak, op nummer 7 bij E.T., heeft op de UU meegedaan aan de Uraad verkiezingen, met een partij met mensen wiens naam door die eikel op die lijst was gezet en allemaal nog meer narigheid. Die lul is niet te vertrouwens, die schijnt dus dit jaar voor de 2e keer met een "vervalste" partij mee te hebben gedaan aan de Uraadverkiezingen.
Eikels in de Uraad tot daar aan toe, maar die lul hoeft niet in het Europese Parlement.
Een partij waar zo'n man uberhaupt rücksichtslos in kan.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik heb er vrij veel vertrouwen in dat de nummer 7 niet in het EP moet komen, want dan moet Europa Transparant ongeveer 25% van de stemmen krijgen.
Als iets je gedachten even van de pijn af kan halen is sex dat wel, vind ik..quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:05 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hij kijkt helemaal scheel..
quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:06 schreef jogy het volgende:
YaY, ik ben een PVDA'er volgens stemwijzer.
Nou en, het EP stelt geen fuck voor, en je bent toch maar één van de 700 als je al gekozen wordt. Maar daarom kan het juist een mooie proteststem zijn om voor de PvdD te gaan. Je kan ook niet stemmen, want het maakt toch geen fuck uit, maar dat mag ik niet zeggen als politicoloog.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:10 schreef AudreyHepburn het volgende:
Maar toch, een 1-issue-partij voor zoiets als een Europees Parlement....
Ik studeer het ook nog, kan je nagaan. Maar nee, sorry I.R.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar hey, Audrey, je klinkt als een klokkenluider. Geen zin om de politiek in te gaan?
In het kader van integratie?quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Mijn laatste grote ruige plan is: Arabisch leren.
Ik weet het.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou en, het EP stelt geen fuck voor, en je bent toch maar één van de 700 als je al gekozen wordt. Maar daarom kan het juist een mooie proteststem zijn om voor de PvdD te gaan. Je kan ook niet stemmen, want het maakt toch geen fuck uit, maar dat mag ik niet zeggen als politicoloog.
Een vriend van me doet dat, en die zit nu een half jaar in Egypte. Is wel erg cool, want als ik met hem in de snackbar ben gaat ie altijd slijmen bij de eigenaar.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik studeer het ook nog, kan je nagaan. Maar nee, sorry I.R.
Mijn laatste grote ruige plan is: Arabisch leren.
Ja, dan zou ik wel gaan. Je kan trouwens ook gewoon blanco stemmen, dat wilde ik eerst doen maar goed, ik ben dol op obscure partijtjes.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik weet het.
Maar toch ! Dit is de eerste keer dat ik uberhaupt mag stemmen.
Ja, ik kom uit een PVDA-nest van heb ik jou daar, dus ik ben niet echt verrastquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:09 schreef QyRoZ het volgende:
[..].
Held!
Waah ! Dat is mijn plan dus ook. (ja, dus niet om te slijmen bij snackbarmannen)quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Een vriend van me doet dat, en die zit nu een half jaar in Egypte. Is wel erg cool, want als ik met hem in de snackbar ben gaat ie altijd slijmen bij de eigenaar.
Ik kom uit een hardcore-CDA nest, waar alles wat ook maar enigzins links is wordt vergeleken met Stalin. Dat heet nou afzetten tegen je ouders.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, ik kom uit een PVDA-nest van heb ik jou daar, dus ik ben niet echt verrast.
Ik kom uit een donkerrood gezin..quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:15 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, ik kom uit een PVDA-nest van heb ik jou daar, dus ik ben niet echt verrast.
Animal hugging hippie,quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb een Partij van de Dieren moeder..
Mijn ouders vinden dieren nuttig om op te eten. Behalve honden dan.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb een Partij van de Dieren moeder..
MIjn moeder is geen hippie, nooit geweest ook. Mijn moeder steunt Wakker Dier enzo. En ze koopt alleen maar biologische melk enzo.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Animal hugging hippie,.
Anders had je wsl ook Gerben-san geheten,quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:23 schreef QyRoZ het volgende:
Behalve honden dan..
Niet helemaal. Het is een Hij, en hij wilde na z'n VWO gewoon iets doen waar ie niks van wist. Dus werd het arabisch. Hij is ongeveer de enige niet-moslim die het doet, en vorige zomer zat ie ook een aantal weken in Jemen. Maar hij zei dat Egypte nu toch wel enorm saai was na een maand of 4, omdat er nauwelijks bier is en zo. Maar hij vond het wel een heel leuke studie (is nou derdejaars of zo).quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:16 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Waah ! Dat is mijn plan dus ook. (ja, dus niet om te slijmen bij snackbarmannen)
In mijn laatste jaar studie hier vakken Basic Arabisch volgen op de Uithof, en dan misschien daarna wel een jaartje de boel echt aanpakken in Egypte. Egyptische vriend van mij zit op de American University of Cairo daar, en zei dat ik bij hem moest komen om Arabisch te leren.
Heeft zij ook zoiets gedaan ?
Ze hebben er anders verdomd goeie substituten..quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar hij zei dat Egypte nu toch wel enorm saai was na een maand of 4, omdat er nauwelijks bier is en zo.
Zusje !quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
En oh, het is een zusje van je.
Jij vieze brokkelgriek !quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ze hebben er anders verdomd goeie substituten...
Zusjeskamp? Daar krijg ik heel nare Bund Deutscher Mädel associaties bij.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
Zusje !.
Trouwens: iedereen hier vindt het zusjeskamp echt Heel Stom, is dat bij jullie nou ook zo ?
I.R. en ik allebei in van die leuke jurkjes.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zusjeskamp? Daar krijg ik heel nare Bund Deutscher Mädel associaties bij.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:29 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Jij vieze brokkelgriek !
Of bedoelde je dat niet ?
Geilste. Post. Ever.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
I.R. en ik allebei in van die leuke jurkjes..
En dan van die massale gym-oefeningen? Met vlaggen en boekverbrandingen enzo?quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:31 schreef AudreyHepburn het volgende:
I.R. en ik allebei in van die leuke jurkjes..
Crisis! Nieuwe verkiezingen!quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:33 schreef Vork het volgende:
Whooho, Nijs is er dan eindelijk vandoor.
Teringgeil loeder is het,quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:37 schreef engessa het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat een lekker mokkel toch! Ze kijkt ook zo streng!
Ik heb dat briefje ergens anders gekregen, dus ik ook niet.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:30 schreef Vork het volgende:
Mijn ouders gaan niet stemmen morgen
Gelukkig maar, weer een stem minder voor die flikkers..quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:39 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik heb dat briefje ergens anders gekregen, dus ik ook niet.![]()
Niet!quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:40 schreef Vork het volgende:
Goed, het blijkt welweer hoe goed vrouwen functioneren binnen belangrijke functies enzo.
Ondergeschikt!quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Niet!
En daarom zullen vrouwen altijd onderschikt zijn aan mannen.
*dekking zoekt*
Nouja, *mompel* Vergeten adres te wijzigen enzo.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:40 schreef Vork het volgende:
Goed, het blijkt welweer hoe goed vrouwen functioneren binnen belangrijke functies enzo.
Ze horen gewoon achter de aanrecht, die kutwijvenquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:40 schreef Vork het volgende:
VVD, olé olé!quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gelukkig maar, weer een stem minder voor die flikkers...
Bah. VVDquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[afbeelding]
Spezjaal foor mein Nienie..
Ik denk dat ie dat vetpropje op benen bedoelde lieverd,quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:43 schreef NiNi het volgende:
[..]
Nouja, *mompel* Vergeten adres te wijzigen enzo.
GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERT! Wiehoe!quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[afbeelding]
Spezjaal foor mein Nienie..
Nah, dan zitten ze de hele dag thuis, belspelletjes te spelen en de libelle te lezen. Wat denk je dat dat welniet kost? Nee er zouden meer banen zonder alteveel verantwoordelijkheden vrij moeten komenquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:43 schreef Ripley het volgende:
Ze horen gewoon achter de aanrecht, die kutwijven
Oh nouja, hij quotte niets.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk dat ie dat vetpropje op benen bedoelde lieverd,.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat ? Is Nijs eruit ?
Ik hoorde vanmorgen op het nieuws nog dat ze bleef.
quote:Staatssecretaris Nijs treedt af[/b]
Staatssecretaris Nijs van Onderwijs treedt af. Ze zegt niet meer de ruimte te hebben om haar beleid uit te voeren na de opschudding over haar interview met Nieuwe Revu .
Spelletjes
Nijs kwam in grote problemen nadat ze in het interview minister Van der Hoeven van Onderwijs had beschuldigd van het spelen van politieke spelletjes en een gebrek aan vertrouwen in haar.
Conclusie
De Tweede Kamer gaf haar gisteren na een spoeddebat toch nog een kans, maar de staatssecretaris heeft nu de conclusie getrokken dat ze beter op kan stappen.
"Ik ben een ambitieuze staatssecretaris die lange-termijnplannen heeft om het hoger- en beroepsonderwijs te hervormen op een open en duidelijke manier die de mensen waar het echt om gaat, dichter bij de politiek brengt'', zegt Nijs. "Dat vind ik belangrijk voor de Nederalndse samenleving en de Nederlandse kiezer. Ik heb niet het vertrouwen dat ik de ruimte krijg om dit te doen.''
Donderslag
Voor minister Van der Hoeven komt het besluit van Nijs als een 'donderslag bij heldere hemel'. Ze zegt het jammer te vinden dat ze opstapt omdat ze net duidelijke afspraken hadden gemaakt over voortzetting van de samenwerking.
Ik kan nog wel een vrouw gebruiken die mijn kamer schoon wil maken. Op zich vrij simpel.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:44 schreef Vork het volgende:
[..]
Nah, dan zitten ze de hele dag thuis, belspelletjes te spelen en de libelle te lezen. Wat denk je dat dat welniet kost? Nee er zouden meer banen zonder alteveel verantwoordelijkheden vrij moeten komen
Zo zie je maar weer: die VVD'ers zijn niet te vertrouwen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat ? Is Nijs eruit ?
Lui secreet!quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat ? Is Nijs eruit ?
Prostitutie is het antwoord,quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:44 schreef Vork het volgende:
[..]
Nah, dan zitten ze de hele dag thuis, belspelletjes te spelen en de libelle te lezen. Wat denk je dat dat welniet kost? Nee er zouden meer banen zonder alteveel verantwoordelijkheden vrij moeten komen
Wat dat betreft had ze voldoende zelfkennis. Ze is inderdaad onvoorspelbaar. Gisteren heeft ze dat hele gedoe overleefd, de minister wilde nog verder en nu vond ze het zelf toch maar beter van niet. Gelukkig maar, scheelt weer een hoop ellende.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat ? Is Nijs eruit ?
Klikquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Doe's niet van die enge plaatjes.
Als dat dan ook nog eens in het ziekenfonds kan worden opgenomen?quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
Prostitutie is het antwoord,.
Who are you kidding?quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:47 schreef QyRoZ het volgende:
Doei liefies, tot vrijdag ofzo..
Je weet welke ik nu onder een clique wil stoppen he?quote:
Ik studeer, ja.quote:
De URL die in het balkje onderin verschijnt heeft me denk ik behoed voor iets heul engs.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Klik
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:51 schreef NiNi het volgende:
[..]
Je weet welke ik nu onder een clique wil stoppen he?
Deze reply heeft werkelijk nergens mee te maken. Maar bedankt voor de info.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:51 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik studeer, ja.. En in mijn vrije tijd dan werk ik bij zo'n sexsmsgedoe. Lekker geile berichtjes versturen terwijl ik aardappels sta te koken en Arabisch leer.
Wel een beetje,. Nou ja, er zijn een paar heelveelstejaars met stoere verhalen over oude ruzies, en mensen die net 2 maanden lid zijn organiseren het, maar de animo valt ook nogal tegen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Zusje !.
Trouwens: iedereen hier vindt het zusjeskamp echt Heel Stom, is dat bij jullie nou ook zo ?
Nou, over dat ik niet lui ben, maar hard werk, zal ik maar zeggen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:54 schreef NiNi het volgende:
[..]
Deze reply heeft werkelijk nergens mee te maken. Maar bedankt voor de info.
Je hebt de mental picture al?quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Niet doen mutz,.
Ach so. Smssex lekker verder dan maar.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nou, over dat ik niet lui ben, maar hard werk, zal ik maar zeggen.
Hier netzo. Over dat Hullie Onze kookploegtent platliepen enzo. En dat Catena een zooitje ongeregeld is, dat soort dingen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:54 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wel een beetje,. Nou ja, er zijn een paar heelveelstejaars met stoere verhalen over oude ruzies, en mensen die net 2 maanden lid zijn organiseren het, maar de animo valt ook nogal tegen.
Frontpeetsj, Kontpeetsj.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:55 schreef engessa het volgende:
[..]
Oeh, linken naar de concurrent!
Bij ons zeggen ze dat wij er het gewoonst uitzien, maar ons het vreemdst gedragen. Maar goed, dan maar geen zusjesweekend. Studeren gaat voor he. (H).quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Hier netzo. Over dat Hullie Onze kookploegtent platliepen enzo. En dat Catena een zooitje ongeregeld is, dat soort dingen.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:55 schreef NiNi het volgende:
[..]
Je hebt de mental picture al?
Wacht even, het kwartje valt !quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:55 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ach so. Smssex lekker verder dan maar.
Kraak een hunnebed.. Staan geloof ik al meer dan een jaar leeg..quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:57 schreef Vork het volgende:
Als we dan toch reply's gaan plaatsen die nergens iets mee hebben te maken, dan wil ik graag van de gelegenheid gebruik maken, om even te melden dat ik nogsteeds woonruimte zoek, in Arnhem welteverstaan.
Wheee. I aim to please!quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Bedankt he.. Nu krijg ik dat EN je aarsmaden niet meer uit m'n hoofd...
Dit is al de 2de die je mist,quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wacht even, het kwartje valt !
Ik zie de hele tijd niet dat bepaalde woorden links zijn, omdat ze niet meer onderstreept worden zoals vroeger. Dus ik dacht dat jij me alleen maar lui noemde, maar onder het 'lui' zat dus de url.
.
Catena schijnt uit alleen maar Diverse_Reality-figuren te bestaan. Zegt men.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Bij ons zeggen ze dat wij er het gewoonst uitzien, maar ons het vreemdst gedragen. Maar goed, dan maar geen zusjesweekend. Studeren gaat voor he. (H).
Then aim a little bit lower..quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:59 schreef NiNi het volgende:
[..]
Wheee. I aim to please!
Dat is Drenthe, jij ongeintergreerde kutGriek.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kraak een hunnebed.. Staan geloof ik al meer dan een jaar leeg...
Ehh, ja. Ik ging dus eigenlijk heel lief doen voor je.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wacht even, het kwartje valt !
Ik zie de hele tijd niet dat bepaalde woorden links zijn, omdat ze niet meer onderstreept worden zoals vroeger. Dus ik dacht dat jij me alleen maar lui noemde, maar onder het 'lui' zat dus de url.
.
The Horror, the horror. 'Wij' schijnen wel eens ruzie te hebben gemaakt met doorgedraaide gothics van andere verenigingen. Helaas weet ik er verder niks vanaf.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Catena schijnt uit alleen maar Diverse_Reality-figuren te bestaan. Zegt men.
*in kruis schoptquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Then aim a little bit lower...
Wel een brokkelbakje eronder houdenquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:02 schreef NiNi het volgende:
*in kruis schopt
Allemaal buiten de Randstad dus 1 pot nat.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat is Drenthe, jij ongeintergreerde kutGriek.
Veluwe en Noord-Groningen zijn dus hetzelfde?quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Allemaal buiten de Randstad dus 1 pot nat..
Overijssel bôppe zeker?quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Allemaal buiten de Randstad dus 1 pot nat..
Ik wil in beiden nog niet dood gevonden worden. Dus ja.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:04 schreef engessa het volgende:
[..]
Veluwe en Noord-Groningen zijn dus hetzelfde?
Barbaresque Randstedelinge.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:05 schreef NiNi het volgende:
Ik wil in beiden nog niet dood gevonden worden. Dus ja.
Allemaal boeren, dus ja.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:04 schreef engessa het volgende:
[..]
Veluwe en Noord-Groningen zijn dus hetzelfde?
JA!quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:05 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik wil in beiden nog niet dood gevonden worden. Dus ja.
Ik ook van jou.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lief,!
Mensen die hun gevoelens voor bepaalde woonplaatsen op een dergelijke manier uiten zouden eigenlijk verbannen moeten worden naar een hel als Rotterdam.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
JA!
Kijk, mijn homey begrijpt me..
Amsterdam 4 life!!!++++++++++++++++++++++++++++++++!
Voor een bezoekje aan je ouders maak ik wel een uitzondering hoor!quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Barbaresque Randstedelinge..
Wat zit jij nou steeds loos te one-line-ren?quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:05 schreef Vork het volgende:
Het is eigenlijk best mooi weer buiten.
Yo! In tha hood!quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
JA!
Doodverwensing,quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:10 schreef Vork het volgende:
[..]
Mensen die hun gevoelens voor bepaalde woonplaatsen op een dergelijke manier uiten zouden eigenlijk verbannen moeten worden naar een hel als Rotterdam.
Omdat ik niet spoor, NiNi.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:11 schreef NiNi het volgende:
Wat zit jij nou steeds loos te one-line-ren?
Word up, YO!quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:11 schreef NiNi het volgende:
[..]
Yo! In tha hood!
Heb jij nou iets met NiNi of is dat mijn paranoide verbeelding ?quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
JA!
quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:10 schreef Vork het volgende:
[..]
Mensen die hun gevoelens voor bepaalde woonplaatsen op een dergelijke manier uiten zouden eigenlijk verbannen moeten worden naar een hel als Rotterdam.
Lajf.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:10 schreef NiNi het volgende:
Voor een bezoekje aan je ouders maak ik wel een uitzondering hoor!
Laat ze maar mooi in Amsterdam blijven. Lekker rustig voor de rest van Nederland. En het mooie is dat ze ook nog denken dat ze ''belangrijk' zijn. Right!quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:10 schreef Vork het volgende:
[..]
Een dubbele minstens. Oja nu je er toch bent, jij hebt verstand van voetbal he?quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Doodverwensing,.
Just plain paranoid..quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Heb jij nou iets met NiNi of is dat mijn paranoide verbeelding ?
[..].
Dat daar geen misverstanden over zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Just plain paranoid...
Nou ja, tis wel m'n homey..
Aight!quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:18 schreef NiNi het volgende:
[..]
Dat daar geen misverstanden over zijn.
[]
Neen, ik ben confuus!quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Volgens mij zitten Nien en ik nu te GMTA-en.
Are you thinking what i'm thinking?.
Niet waar.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:22 schreef NiNi het volgende:
[..]
Neen, ik ben confuus!![]()
Tering de tering,quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:23 schreef Insomaniac het volgende:
Vrijdag terug komen om foto's te laten maken..
Heupen kunnen naar achter niet strekken en het is niet normaal dat hij zijn linkerheup zo ontziet..
Mooi, dan kan ik nu even roken.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:25 schreef NiNi het volgende:
Nou, we hebben hem hoor.
Flink balen womên. Zielig voor je hondje.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:23 schreef Insomaniac het volgende:
Vrijdag terug komen om foto's te laten maken..
Heupen kunnen naar achter niet strekken en het is niet normaal dat hij zijn linkerheup zo ontziet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |