Ik zie spare meer als ehm.. spare als in.. dat je dan niet meer kunt kopen.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:06 schreef Tijn het volgende:
Nee, dat biertje van vanmiddag was de spare one!
Duh!
Ik heb hem al bedankt.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:06 schreef laffer het volgende:
zullen we kees in dit topic nog eens bedanken??
we zijn het verplicht: Bedankt Kees!
Nou ja, het was iig de laatstequote:Op woensdag 9 juni 2004 02:06 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik zie spare meer als ehm.. spare als in.. dat je dan niet meer kunt kopen.
Maar dan juist geformuleerd..
dat is niet genoeg, we moeten meer doen!!!!quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:06 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik heb hem al bedankt..
Ah, je ziet een reservewiel dus ook als het laatste wiel.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou ja, het was iig de laatste
Geen DDoS meer uitvoeren op de fokservers?quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:08 schreef laffer het volgende:
[..]
dat is niet genoeg, we moeten meer doen!!!!
Geen rijbewijsgrapjes hequote:Op woensdag 9 juni 2004 02:08 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ah, je ziet een reservewiel dus ook als het laatste wiel.
En "good" uitgesproken als "bon"?quote:Good point (spreek uit: pwaent)..
Het is inderdaad de stomste TT everquote:Op woensdag 9 juni 2004 02:08 schreef PrivateRyan het volgende:
Stomme TT. Bedenk eens wat, Tijn.
De vorige van mij was toch het ergst? Toch?quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is inderdaad de stomste TT ever
Oh, sorry.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Geen rijbewijsgrapjes he![]()
Nee, gewoon als goot.quote:[..]
En "good" uitgesproken als "bon"?
Ik wist neits.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is inderdaad de stomste TT ever
EUhm. Nou ja. Dat weet niemand in principe, dus dan kan ik het wel negeren. Of we maken er juist een gimmick van. Maar serieus, alsof we het ooit over auto's hebbenquote:Op woensdag 9 juni 2004 02:11 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Oh, sorry.. Maar ehm.. hoe moet het dan met ons geheim? Mag daar ook geen autogebeuren in voorkomen?
Jaja, ik zit te denken.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:12 schreef PrivateRyan het volgende:
VBedenk dan ook wat!.
Ik hou me altijd in.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
EUhm. Nou ja. Dat weet niemand in principe, dus dan kan ik het wel negeren. Of we maken er juist een gimmick van. Maar serieus, alsof we het ooit over auto's hebben
BIJNA net zo stom. Dus gedeeld eerste plaats.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jaja, ik zit te denken.
Ik denk... het moet vrouwen lokken.
Dus iets met... chocola.
Maar dat smelt met dit weer
Wordt het chocomel
Mmmm, chocomel
Ik dacht gewoon aan chocomel, dat jij er nou gelijk een TT in zietquote:Op woensdag 9 juni 2004 02:15 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
BIJNA net zo stom. Dus gedeeld eerste plaats..
Ik zie overal tieten in.quote:Op woensdag 9 juni 2004 02:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon aan chocomel, dat jij er nou gelijk een TT in ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |