nee titel kan je niet meer aanpassen, had ik vorige ook, moet je modje lief aan gaan kijkenquote:Op woensdag 28 april 2004 17:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Waarom kan ik de openingspost niet wijzigen? Ik wilde nog iets veranderen, maar blijkbaar gaat dat niet meer.
BeloofT heb ik nooit iets en wie zegt dat die foto van jou komt?quote:Op woensdag 28 april 2004 17:11 schreef Wup het volgende:
wat duurde dat lang?
en je had een banner belooft...
jatmuis....
Het gaat niet om de topictitel. Ik wilde de openingspost van meer tekst voorzien.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:14 schreef Wup het volgende:
nee titel kan je niet meer aanpassen, had ik vorige ook, moet je modje lief aan gaan kijken
dat zou gewoon moeten kunnen met edit....quote:Op woensdag 28 april 2004 17:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het gaat niet om de topictitel. Ik wilde de openingspost van meer tekst voorzien.
jankerdquote:Op woensdag 28 april 2004 17:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
BeloofT heb ik nooit iets en wie zegt dat die foto van jou komt?
Zeikerd.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:19 schreef Wup het volgende:
jankerd
quote:Op woensdag 28 april 2004 18:52 schreef Svensational het volgende:
Ik heb al een paar topics niet kunnen zeiken dus bij deze: Wat een baggeropeningspost
Wat raar dat jij steeds denkt dat iemand jou iets heeft gevraagd, terwijl dat maar zelden voorkomt.quote:Op woensdag 28 april 2004 18:52 schreef Svensational het volgende:
Ik heb al een paar topics niet kunnen zeiken dus bij deze: Wat een baggeropeningspost
Geen pieken zonder dalen.quote:Op woensdag 28 april 2004 18:52 schreef Svensational het volgende:
Heb je weer lopenquote:Op woensdag 28 april 2004 19:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat raar dat jij steeds denkt dat iemand jou iets heeft gevraagd, terwijl dat maar zelden voorkomt.
Kwestie van rukken en volproppen.quote:Op woensdag 28 april 2004 19:42 schreef Iwan1976 het volgende:
Renée Couwenberg: "Is het gelukt?"
Joyce Couwenberg: "Eitje."
Dan heb ik die nummers zeker niet meer? Who cares? Doe zelf ook eens wat, luie donder!quote:Op woensdag 28 april 2004 20:07 schreef Svensational het volgende:
Wat me nu pas opvalt: topic # 26 t/m 31 staan niet bij de links
Svensational: Heeft u iets te zeiken, bel Svensational!©quote:Op woensdag 28 april 2004 20:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dan heb ik die nummers zeker niet meer? Who cares? Doe zelf ook eens wat, luie donder!
06-topicbasherquote:Op woensdag 28 april 2004 20:37 schreef Svensational het volgende:
Svensational: Heeft u iets te zeiken, bel Svensational!©
Nee, dan heb je een nummer te veel!quote:Op woensdag 28 april 2004 20:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
06-topicbasher
Is dat je mobiele nummer?
En na zijn heldhaftige woorden sjokte SjokSjok weg! Ik hoop dat hij zijn hals over de threshold breekt.quote:Op woensdag 28 april 2004 20:51 schreef Noa-lynn het volgende:
jeetje ja,wat een lul die Koen.Vreselijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 28 april 2004 20:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
"Fffffuck A-aafke, ik eh, zucht, zag ... de de de mat niet liggen en ik ik ik weet niet wat ik er mee aan moet ...!" Zoiets zou hij toch zeggen.....
Ja, jij blijkbaar wel...quote:Op woensdag 28 april 2004 20:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ff ontopic: zag ik nou echt Grijpstra in ONM?
JP is er toevallig ook bij en zegt:quote:Op woensdag 28 april 2004 21:03 schreef Svensational het volgende:![]()
W8 ff ... je hebt gelijk. Ik ken die vent uit Medisch Centrum West. Daarin speelde hij de ex van Mathilde Bakker, een vrouw die de ziekte non-hodgekin (lympheklierkanker) had.quote:Op woensdag 28 april 2004 21:06 schreef Iwan1976 het volgende:
Ja, jij blijkbaar wel...
Ik zag gewoon acteur Jan Jaap Jansen in de rol van kinderarts Jaap de Vries.
Ik ken 'm niet anders.quote:Op woensdag 28 april 2004 21:06 schreef Markie-Mark het volgende:
Koen wordt nu wel een klein beetje vervelend![]()
Moosehead was vandaag wel redelijk op dreef. Gisteren smeet hij Tuurs bureaubladopvulling op de tegels. Mijn God, wat was Moosehead pissed!quote:Beetje suffe aflevering zo zonder Claire en Arthur, de helden van ONM
Sommige namen krijg ik niet uit mijn keyboard. Wen er maar aan.quote:Op woensdag 28 april 2004 21:17 schreef Svensational het volgende:
Kun je ze niet gewoon bij naam noemen?
En het ligt aan jou, want iedereen snapt het, behalve ons aller ongeletterde Svensational / MM.quote:Op woensdag 28 april 2004 21:29 schreef Svensational het volgende:
Dus?
Ja, die mensen lijken op jou. Kan ik ook niets aan doen.quote:Op woensdag 28 april 2004 21:38 schreef Svensational het volgende:
Ik snap ze wel, vind het alleen irritant.
Frederik de Groot heeft echt een absolute flutrol, heel vreemd dat hij zich daarvoor leentquote:Op woensdag 28 april 2004 21:06 schreef Markie-Mark het volgende:
Koen wordt nu wel een klein beetje vervelend
Beetje suffe aflevering zo zonder Claire en Arthur, de helden van ONM
haha, dichterlijke kwaliteiten.........quote:Op woensdag 28 april 2004 21:42 schreef Svensational het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hup voor Wup
't Is maar goed dat wij tweeėn het ONMforum hier zo opleuken.quote:Op woensdag 28 april 2004 21:41 schreef Wup het volgende:
zonder Claire en Arthur kan ONM wel inpakken.
Er was gewoon niks aan vandaag.
Oh en dan noem je mij "irritant" terwijl jij hier met die springertjes ligt te kutten.quote:Op woensdag 28 april 2004 21:42 schreef Svensational het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 april 2004 21:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
't Is maar goed dat wij tweeėn het ONMforum hier zo opleuken.
ik zou niet weten waarvan.... ik heb alleen maar onleukheid gezienquote:Op woensdag 28 april 2004 20:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup: hoe staat het met de caps van vandaag? Deze keer zonder de datum in beeld aub. Spaart mij weer wat knipwerk.
Ach, vrijdag maakt Tuur ook een veegbeweging en dan ligt die lul van Ellen uit het raam.quote:Op woensdag 28 april 2004 21:44 schreef Svensational het volgende:
Waarschijnlijk hoor je Bram nu nog weken zeggen dat het de schuld is van Arthur en blijft ie maar janken dat "die ic-couveuses besteld hadden moeten worden"
Ik ook. Maar ze kan alleen op internet als ze bij haar papa en mama is en daar komt ze niet elke dagquote:Op woensdag 28 april 2004 21:42 schreef Wup het volgende:
ik mis Babette
Wup, Babette en ik maken het hier leuk. Jij loopt alleen maar te bashen. Ik zou je maar eens moeten ignoren.quote:Op woensdag 28 april 2004 21:45 schreef Svensational het volgende:Hou nou eens op
En dat terwijl mijn deur altijd voor haar open staat.quote:Op woensdag 28 april 2004 21:46 schreef Svensational het volgende:
Ik ook. Maar ze kan alleen op internet als ze bij haar papa en mama is en daar komt ze niet elke dag
Tieten raden?quote:Op woensdag 28 april 2004 21:49 schreef Wup het volgende:
heren doe nou eens een beetje liever, hoewel, dit is nog altijd beter dan tieten raden natuurlijk
Jij maakt het leuk? Je bedoelt dat je loopt te zeuren om caps en vervolgens als je ze krijgt ga je huilen dat ze niet goed zijn?quote:Op woensdag 28 april 2004 21:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wup, Babette en ik maken het hier leuk. Jij loopt alleen maar te bashen. Ik zou je maar eens moeten ignoren.
Ja, de kinderboerderij gaat sluiten. Alle dieren worden naar de slachterij gebracht.quote:Op woensdag 28 april 2004 21:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
Huh? Hoor ik iemand? Is er iemand?
O ja, de filmopnamen van Joost zijn gestart.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:01 schreef Svensational het volgende:
Ja, de kinderboerderij gaat sluiten. Alle dieren worden naar de slachterij gebracht.![]()
Morgen.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:03 schreef Wup het volgende:
ik ben de verhaaltjes even kwijt, wanneer gaan Claire en Arthur weer ruzie maken?
Gisteren was je erg leuk ja, maar toen kon het ook over Claire en haar fles drank gaan.quote:Op woensdag 28 april 2004 21:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Bovendien heb ik alleen maar gezegd dat ik graag de datum 'n kul uit de jpegs wil. 's Nachts, als Wup en ik alleen hier zijn is het hier erg gezellig.
Ik wist niet dat Ellen een mannelijk lid heeft.quote:Op woensdag 28 april 2004 21:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ach, vrijdag maakt Tuur ook een veegbeweging en dan ligt die lul van Ellen uit het raam.
moeten ze vooral Arthur eruit halen en er allemaal jong grut in proppen, kijkt er straks helemaal geen hond meer.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:13 schreef Markie-Mark het volgende:
De kijkcijfers zijn de laatste tijd trouwens dramatisch, gisteren 426.00 kijkers
Jawel, want ze woont met Moosehead de Brulboei samen. Hadden ze die lul toch op de ambulance gelaten.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:10 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik wist niet dat Ellen een mannelijk lid heeft.
Dat ze er maar wat meer Lingerielizzy's in zetten!quote:Op woensdag 28 april 2004 22:14 schreef Wup het volgende:
moeten ze vooral Arthur eruit halen en er allemaal jong grut in proppen, kijkt er straks helemaal geen hond meer.
die zijn niet allemaal zo zielig als jij hoorquote:Op woensdag 28 april 2004 22:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat ze er maar wat meer Lingerielizzy's in zetten!Kijkt heel mannelijk hetero Nederland.
Nee, maar wel beregeil!quote:Op woensdag 28 april 2004 22:22 schreef Wup het volgende:
die zijn niet allemaal zo zielig als jij hoor
sinds je er zelf blijkbaar geen last van hebt als je superirritant doet.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
Trouwens: sinds wanneer val jij me in de rug aan?
quote:Op woensdag 28 april 2004 22:22 schreef Wup het volgende:
[..]
die zijn niet allemaal zo zielig als jij hoor
Hoe zat dat ook alweer. Victor had een AGIO nodig en stelde Claire aan (de geile beerquote:Op woensdag 28 april 2004 22:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jawel, want ze woont met Moosehead de Brulboei samen. Hadden ze die lul toch op de ambulance gelaten.
ja, sorry.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:31 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik vind het zo jammer, in het begin was dit zo'n leuk topic
Ja maar die waren wel zonder Wup, Iwan en Babette21quote:Op woensdag 28 april 2004 22:31 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik vind het zo jammer, in het begin was dit zo'n leuk topic
Maar dat is jouw schuld neitquote:Op woensdag 28 april 2004 22:35 schreef Wup het volgende:
ja, sorry.
haha ik bedoel niet dat dat door jouw komst verandert is hoor, en zeker ook niet door die van Iwan en Babette!! Maar er zijn best veel mensen weg zoals Riann en ook smashbro postte hier in het hele beginquote:Op woensdag 28 april 2004 22:35 schreef Wup het volgende:
[..]
ja, sorry.
Je vergeet Lemijn. Die heb ik ook weggejaagd.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:39 schreef Markie-Mark het volgende:
haha ik bedoel niet dat dat door jouw komst verandert is hoor, en zeker ook niet door die van Iwan en Babette!! Maar er zijn best veel mensen weg zoals Riann en ook smashbro postte hier in het hele begin
Jij bent alleen maar op je pik getrapt omdat ik in de openingspost een jpeg van jou zou hebben gebruikt.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:28 schreef Wup het volgende:
sinds je er zelf blijkbaar geen last van hebt als je superirritant doet.
Idd ja Bartje helemaal vergetenquote:Op woensdag 28 april 2004 22:45 schreef Svensational het volgende:
Cybart startte deze reeks ooit. Ook hier nooit meer gezien...
Heb ik die ook weggejaagd?quote:Op woensdag 28 april 2004 22:53 schreef Markie-Mark het volgende:
Idd ja Bartje helemaal vergeten![]()
Dat was ver voor jou tijdquote:Op woensdag 28 april 2004 22:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Heb ik die ook weggejaagd?
Mijn taak zit er pas op als ik jou heb weggejaagd.quote:Op woensdag 28 april 2004 23:00 schreef Markie-Mark het volgende:
Dat was ver voor jou tijdJe moet niet denken dat jij iedereen kan wegjagen en zeker niet dat je daar trots op moet zijn zielig figuur
Mij en MM jaag je niet zo makkelijk weg. Wij zijn er vanaf het eerste uur en blijven tot het laatste!quote:Op woensdag 28 april 2004 23:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
Mijn taak zit er pas op als ik jou heb weggejaagd.
We'll see....quote:Op woensdag 28 april 2004 23:11 schreef Svensational het volgende:
Wij zijn er vanaf het eerste uur en blijven tot het laatste!
Vrijdag wordt het ook leuk, want dan wordt die de Boei ontslagen. De tafel van de directeur illegaal afruimen wordt niet getolereerd.quote:Op woensdag 28 april 2004 22:08 schreef Wup het volgende:
Gisteren was je erg leuk ja, maar toen kon het ook over Claire en haar fles drank gaan.
ze moeten gewoon wel wat aanleveren anders gaat het hier altijd vreselijk off-topic
Wup heeft het druk met het maken van caps en is straks weer terug.quote:Op woensdag 28 april 2004 23:30 schreef Svensational het volgende:
w_i_v, het lijkt erop dat je weer iemand hebt weggejagen, nl. Wup. Nog steeds zo trots?
quote:Op woensdag 28 april 2004 23:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wup heeft het druk met het maken van caps en is straks weer terug.
Nee, ik vind die datum storend. Zo kan ik die pics niet meer voor andere projecten gebruiken.quote:Op woensdag 28 april 2004 23:36 schreef Svensational het volgende:
Wup is beledigd omdat je die datum erop stom vind
Nou, ik ben er toch al aardig op vooruit gegaan door een openingsplaatje er in te zetten. Gimme some credit.quote:Op woensdag 28 april 2004 23:38 schreef Svensational het volgende:
Disclaimer: Niet alles wat ik zeg meen ik, ik probeer alleen dit topic zo snel mogelijk vol te krijgen. Kan Wup of Iwan een hele mooie nieuwe openen
Maar de stijl van de titels is nog steeds het zelfde:quote:Op woensdag 28 april 2004 23:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nou, ik ben er toch al aardig op vooruit gegaan door een openingsplaatje er in te zetten. Gimme some credit.
Dat doen ze bij Baantjer ook en niemand die er om zanikt.quote:Op woensdag 28 april 2004 23:55 schreef Svensational het volgende:
Maar de stijl van de titels is nog steeds het zelfde:
ONM # (topicnr.) ~ (Naam ONM-personage) en (iets met de lopende verhaallijn)
Altijd dat woordje en
In feite zeg je dus dat een topictitel alleen maar mag klinken zoals jij 't leuk vindt.quote:Op woensdag 28 april 2004 23:55 schreef Svensational het volgende:
Altijd dat woordje en
Ik zie bij jou allen rode x'en.quote:Op donderdag 29 april 2004 00:13 schreef Svensational het volgende:
Bedoel je deze?
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ja, ikzelf ookquote:Op donderdag 29 april 2004 00:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik zie bij jou allen rode x'en.
Nee, maar iets meer originaliteit is nooit wegquote:Op donderdag 29 april 2004 00:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
In feite zeg je dus dat een topictitel alleen maar mag klinken zoals jij 't leuk vindt.
Ik ga de komende dagen eens flink met het Officepakketje stoeien. Ik wil ook zo'n mooie banners ą la Wup.quote:Op donderdag 29 april 2004 00:17 schreef Svensational het volgende:
Nee, maar iets meer originaliteit is nooit weg
Wow, ik ben het eens met weet_ik_veelquote:Op donderdag 29 april 2004 00:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup, waar ben je? Svensational en ik missen je.
Dat zit volgens mij in MsOffice 2004.quote:Op donderdag 29 april 2004 00:25 schreef Svensational het volgende:
Dan kom je met Office niet zo ver denk ik. Dan meot je Photoshop of Jasc Paint Shop Pro 8 hebben
Is dat zo???? Ik wist helemaal niet dat er een MS Office 2004 wasquote:Op donderdag 29 april 2004 00:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat zit volgens mij in MsOffice 2004.
quote:Op donderdag 29 april 2004 00:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat zit volgens mij in MsOffice 2004.
PSP zit er niet in he?quote:Op donderdag 29 april 2004 00:53 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]Je bedoelt vast Microsoft Office XP 2003.... maar dan nog....
Ik kan in de Illustratie collectie geen OnM-banners vinden.
Ik durf bijna niet te vragen wat voor projecten dat zijn.quote:Op woensdag 28 april 2004 23:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nee, ik vind die datum storend. Zo kan ik die pics niet meer voor andere projecten gebruiken.
Er zit geen tekenprogramma in Microsoft Office.quote:Op donderdag 29 april 2004 00:59 schreef Svensational het volgende:
PSP zit er niet in he?
Ik heb wel Photodraw in het Office 2002 pakket....quote:Op donderdag 29 april 2004 00:59 schreef Svensational het volgende:
PSP zit er niet in he?
En een cusus volgen:quote:Op donderdag 29 april 2004 01:12 schreef Svensational het volgende:
Als weei_ik_veel echt banner wil maken met PSP, meot hij PSP8 downloaden:
http://www5.jasc.com/pub/nl/psp810nltr.exe
quote:Op donderdag 29 april 2004 01:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb wel Photodraw in het Office 2002 pakket....
quote:Microsoft PhotoDraw®, including PhotoDraw 2000, has been discontinued.
Ik heb het echter en het werkt. Staat wel op een aparte cd-rom.quote:Op donderdag 29 april 2004 01:27 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Da's erg vreemd.quote:Op donderdag 29 april 2004 01:24 schreef Svensational het volgende:
Ik snap het nog steeds niet, Iwan. Ik heb mijn instellingen hetzelfde als jij (wat volgens mij ook de standaard-instelling is) maar nog worden mijn jpg's lelijk
Verras ons.quote:Op donderdag 29 april 2004 01:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb al een heel leuk idee voor een ONMbanner. Wacht maar eens af.....
Terwijl die dingen al dinsdag zijn gebeurd...quote:Bram heeft de moeilijke taak de ouders van de overleden baby in te lichten. Hij zweert nooit meer een tekort aan apparatuur een mensenleven te laten kosten. Joost is op talentenjacht in de Galaxy om de volgende dag een serieuze casting te kunnen organiseren. Nico sleurt hem in enthousiasme mee en beiden geven de meisjes de meest vreemde opdrachten.
Net als die schoonveegactie op het bureau van de toekomstige directeur van het VWAZ.quote:Op donderdag 29 april 2004 13:40 schreef Svensational het volgende:
Ze mogen die verhaaltjes wel eens wat beter schrijven! Er klopt geen hol van!
Terwijl die dingen al dinsdag zijn gebeurd...![]()
Dat staat er toch niet inquote:Op donderdag 29 april 2004 15:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Net als die schoonveegactie op het bureau van de toekomstige directeur van het VWAZ.
30 April:quote:Op donderdag 29 april 2004 15:56 schreef Svensational het volgende:
Dat staat er toch niet in
quote:Hoi, beste bezoeker.
Onderweg Naar Morgen is bij de laatste maand opnames tot de zomervacantie aangeland. Dat betekent voor mij het einde in de TV-serie. Voor mij zitten de tv-opnames erop. Intussen heb ik ook al afscheid genomen van de 'cast'. Stuk voor stuk TOPmensen. Het voelt ook wel een beetje eenzaam, zo zonder de werksfeer in de studio en de tekstrepetities thuis.
Och, het blijft moeilijk om van leuke dingen afscheid te nemen. Van de andere kant maakt het weer nieuwe dingen mogelijk. Ik wilde schrijven: "maar - van de andere kant". Ik mag echter geen 'MAAR' meer zeggen van acteerdocent Joe Weston. Geen 'maar' meer, eerder 'en' of 'ik zie het zo'. Kijken he, nog tot het einde van dit ONM-seizoen en geen 'maar?'.
GROETEN TOM
Wat heeft Claire nog met Ariel te maken? Ik ben blij dat die mollige meid oprot.quote:Op donderdag 29 april 2004 18:41 schreef Wup het volgende:
hoi, hoi hoi, verhaaltjes van weet_ik_veel
ik zie veel te veel Joost gezeik.
ik wil geen Joost.
Ariel foetsie? dat gaat wel snel....
ik weet niet of dat een goed teken is ivm Claire eigenlijk....
Ik begrijp je woede. Svensational en MM kunnen vaak strontvervelend zijn.quote:ps: sorry dat ik boos werd gisteravond.
als ze Joost meeneemt mag ze van mij heel snel weg.quote:Op donderdag 29 april 2004 20:06 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik ben Nico in korte tijd leuk gaan vinden ze mag blijven
ik zal um niet missenquote:Op donderdag 29 april 2004 19:12 schreef Iwan1976 het volgende:
Onderweg Naar Morgen is bij de laatste maand opnames tot de zomervacantie aangeland. Dat betekent voor mij het einde in de TV-serie
Tom Mickers als Carlo Breidenbach
Ja, dat valt me ook tegen. Een dag zonder Claire is een dag niet geleefd.quote:Op donderdag 29 april 2004 19:45 schreef Wup het volgende:
waar zijjn Claire nou?
haha, sorry Arthur hoorde er ook bij, maar ik heb echt vreselijke met mn toetsenbordquote:Op donderdag 29 april 2004 20:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, dat valt me ook tegen. Een dag zonder Claire is een dag niet geleefd.
Die Nico mogen ze er met een duizelingwekkende rotvaart uitmikken. Samen met Bram uit het raam. Anna moet een blijvertje zijn, want die ziet er verdomd lekker uit. Ze moet stoppen met die filmkul en de plaats van Ariel achter de bar innemen. Ariel dondert met haar tietenmoederlijn gelukkig op naar Groningen. Nou maar hopen dat de schrijvers ONM niet naar die stad verplaatsen.quote:Op donderdag 29 april 2004 20:30 schreef Wup het volgende:
Volgens mij had Anna gewoon dezelfde tekst gekregen als Lizzy gisteren toen ze haar gram ging halen bij Nico
Heb je ruzie met je keyboard?quote:Op donderdag 29 april 2004 20:52 schreef Wup het volgende:
haha, sorry Arthur hoorde er ook bij, maar ik heb echt vreselijke met mn toetsenbord
maar het is inderdaad KMP zo zonder die 2.
KMP? Je bedoelt "Kilo Utrecht Tango"!?quote:Op donderdag 29 april 2004 20:52 schreef Wup het volgende:
maar het is inderdaad KMP zo zonder die 2.
Nico mag best blijven maar Joost moet weg. Samen met dat stomme filmgedoe.quote:Op donderdag 29 april 2004 20:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Die Nico mogen ze er met een duizelingwekkende rotvaart uitmikken. Samen met Bram uit het raam. Anna moet een blijvertje zijn, want die ziet er verdomd lekker uit. Ze moet stoppen met die filmkul en de plaats van Ariel achter de bar innemen. Ariel dondert met haar tietenmoederlijn gelukkig op naar Groningen. Nou maar hopen dat de schrijvers ONM niet naar die stad verplaatsen.
mja en dat met peren.....quote:Op donderdag 29 april 2004 21:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
KMP? Je bedoelt "Kilo Utrecht Tango"!?
Kut met peren .... hmmmmm ... lekker met slagroom!quote:Op donderdag 29 april 2004 21:00 schreef Wup het volgende:
mja en dat met peren.....
ow begin je weer....quote:Op donderdag 29 april 2004 21:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kut met peren .... hmmmmm ... lekker met slagroom!
Ariel is anderen te veel tot last.quote:Op donderdag 29 april 2004 21:00 schreef Wup het volgende:
Ariel daar heb ik geen last van.
Ehhhh .... jij kwam met de uitdrukking "kmp" ....quote:Op donderdag 29 april 2004 21:03 schreef Wup het volgende:
ow begin je weer....
nou ja Paradise Hotel begint
Ik denk dat Joyce het kwakpotje met opzet op de tegels heeft gegooid. Zondag j.l. zag ik in een voorproefje dat ze Duuk begon te zoenen. Zal ik je eens iets vertellen? Ze wil door Duukie rechtstreeks worden geļnsemineerd.quote:Op donderdag 29 april 2004 20:00 schreef Wup het volgende:
en morgen weer dat ongedoe tussen Joyce en Duuk...
mopper de mopper de mopper.......
ik vind het een stom verhaal, ik hoop dat snel voorbij is en dat Joyce alsjeblieft niet gaat werpen zeg.quote:Op donderdag 29 april 2004 21:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik denk dat Joyce het kwakpotje met opzet op de tegels heeft gegooid. Zondag j.l. zag ik in een voorproefje dat ze Duuk begon te zoenen. Zal ik je eens iets vertellen? Ze wil door Duukie rechtstreeks worden geļnsemineerd.
Wat heb jij vandaag? Wat een ruige taal?quote:Op donderdag 29 april 2004 21:09 schreef Wup het volgende:
ik vind het een stom verhaal, ik hoop dat snel voorbij is en dat Joyce alsjeblieft niet gaat werpen zeg.
mot ja, gooit steeds ongevraagd woorden wegquote:Op donderdag 29 april 2004 20:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Heb je ruzie met je keyboard?
Oh, ik had het best wel leuk gevonden als hij de halve haan, die zich "vriend" van Aafke noemt, eens een paar rammen had verkocht. Jammer voor Sjok... ehhhh ... Koen, maar wel leuk voor de scčne.quote:Op donderdag 29 april 2004 21:13 schreef Wup het volgende:
en Niels begint me nu ook behoorlijk te irriteren met zn overdreven gezeik om niks steeds.
ik ben wel in een positief buitje weer.........
Dat heb ik bij mij opgelost. Gewoon wat sporen op de printplaat in het keyboard met koperdraad aan elkaar gelast.quote:Op donderdag 29 april 2004 21:15 schreef Wup het volgende:
mot ja, gooit steeds ongevraagd woorden weg
Koen mag geen mening hebben, Joyce mag geen vaderloos kind, alle van Walsums moeten aan het mes geregen.....quote:Op donderdag 29 april 2004 21:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Oh, ik had het best wel leuk gevonden als hij de halve haan, die zich "vriend" van Aafke noemt, eens een paar rammen had verkocht. Jammer voor Sjok... ehhhh ... Koen, maar wel leuk voor de scčne.
Dat gedoe met die donorbaby is gewoon vervelend. Ik gun Joyce sowieso geen kind. En ze is nog veel te oud ook.quote:Duuk heeft de tijd van zijn leven. Mag hij volgende week weer rukken.
Nico is gewoon een puber, ik hou niet zo pubers in soaps. Maar er lopen er rond die vervelender zijn. Carlo gaat gelukkig snel weg.quote:Nico is gewoon een zielige snol. Anderen uitlachen en als ze een koekje van eigen deeg krijgt staat ze er met de mond vol tanden. Bovendien haat ik het als mensen de partner van een ander proberen af te pakken.
Dat is maar goed ook!quote:Op donderdag 29 april 2004 21:26 schreef Wup het volgende:
Koen mag geen mening hebben
Is inderdaad overdreven, want de vader is bekend. Duuk zal op zijn manier van het kind houden.quote:Joyce mag geen vaderloos kind
Hugo en die ouwe van 'm wel, ja. Joost en Tara staan er buiten.quote:alle van Walsums moeten aan het mes geregen.....
Zodat jij je aan zijn gespierde lichaam kunt verlekkeren, viespeuk? (quote:Laat die vent gaan boksen ofzo, dan maakt hij zich nog een beetje nuttig.
Ze is 39 ... ehhh ... 43, dat kan nog net, maar als ze niet zo stom was geweest had ze destijds het kind van Frank behouden.quote:Dat gedoe met die donorbaby is gewoon vervelend. Ik gun Joyce sowieso geen kind. En ze is nog veel te oud ook.
Carlo's "hoofd" wordt er af geslagen en die Nico krijgt ruzie met een jaloerse Lizzy. Jaloerse Lizzy's wil je niet meemaken, believe me!quote:Nico is gewoon een puber, ik hou niet zo pubers in soaps. Maar er lopen er rond die vervelender zijn. Carlo gaat gelukkig snel weg.
En partner afpakken moet juist in soap.
Daar dacht Niels toch anders over.quote:Op donderdag 29 april 2004 21:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hugo en die ouwe van 'm wel, ja. Joost en Tara staan er buiten.
te oud dus dat zei ik al.quote:Ze is 39 ... ehhh ... 43, dat kan nog net, maar als ze niet zo stom was geweest had ze destijds het kind van Frank behouden.
Lijkt me hardstikke leuk, ze speelt goed nu ze eindelijk af en toe wat te doen krijgt, pissig worden enzo; jaloers zal ze ook wel leuk doen, dus kom maar op.quote:Jaloerse Lizzy's wil je niet meemaken, believe me!.
mja, ik ben ook al helemaal aan het klagen.....quote:Op donderdag 29 april 2004 21:48 schreef Svensational het volgende:
Nou, er was weer weinig aan vanavond
Aan Joost en Tara heeft hij geen hekel.quote:Op donderdag 29 april 2004 21:45 schreef Wup het volgende:
Daar dacht Niels toch anders over.
Wees blij dat ze iets tegen de vergrijzing doet.quote:te oud dus dat zei ik al.
Stanley Kubrick in de dop. Straks willen alle vrouwen 'm hebben en laten we eerlijk wezen: als Hugo een meid meekrijgt, dan moet het Joost ook lukken. Joost moet ze zelfs voor Hugo aanrukken in de Galaxy.quote:Lijkt me hardstikke leuk, ze speelt goed nu ze eindelijk af en toe wat te doen krijgt, pissig worden enzo; jaloers zal ze ook wel leuk doen, dus kom maar op.
het is alleen wel een erg ongeloofwaardig verhaal dat er vrouwen bestaan die gaan vechten om Joost of all monsters.......
Ja, en daarvan ben ik heb slachtoffer!quote:Op donderdag 29 april 2004 21:49 schreef Wup het volgende:
mja, ik ben ook al helemaal aan het klagen.....
nee dat is nou juist zo triest, alsof zij er iets aan kunnen doen dat ze van Walsumpjes zijn......quote:Op donderdag 29 april 2004 21:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
Aan Joost en Tara heeft hij geen hekel.
door een oud wijf een baby in de schoot te werpen?quote:Wees blij dat ze iets tegen de vergrijzing doet.
Hugo ziet er toch wel honderd keer beter uit dan Joost? iedereen ziet er 100 keer beter uit dan Joost. Hugo is saai en Joost is irritant. Pick your choice..... Ik pasquote:Stanley Kubrick in de dop. Straks willen alle vrouwen 'm hebben en laten we eerlijk wezen: als Hugo een meid meekrijgt, dan moet het Joost ook lukken. Joost moet ze zelfs voor Hugo aanrukken in de Galaxy.
heel lang geleden, 2 dagen terug, was ik nog helemaal enthousiast.....quote:Op donderdag 29 april 2004 21:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, en daarvan ben ik heb slachtoffer!![]()
Claire is officieel nog een van Walsum. Moet zij ook de hals krijgen omgedraaid? Als hij dat doet ga ik Niels persoonlijk een paar klappen verkopen. 10 Euro per stuk.quote:Op donderdag 29 april 2004 21:56 schreef Wup het volgende:
heel lang geleden, 2 dagen terug, was ik nog helemaal enthousiast.....
Ik heb niet gezegd dat Huug er beter dan Joost uitziet. Wat mij betreft hebben ze beiden de kop van een ongelikte beer. Saai en irritant zijn ze tegenwoordig beiden.quote:Op donderdag 29 april 2004 21:55 schreef Wup het volgende:
Hugo ziet er toch wel honderd keer beter uit dan Joost? iedereen ziet er 100 keer beter uit dan Joost. Hugo is saai en Joost is irritant. Pick your choice..... Ik pas
Als ze een kasplantje wordt kunnen ze haar bij Ed's rozen zetten.quote:Op donderdag 29 april 2004 21:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
Maar als ik het goed begrijp sterft Aafke op de operatietafel? Of wordt ze een kasplantje?
Chris had ik al verwacht en ik juich het toe.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:03 schreef Iwan1976 het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Chris nog een tijdje in het Beatrix blijft... maar hij heeft (nog) geen vast contract. Over Gilles is nog niets bekend.
Dat kan niet. Ed had geen broeikas. De rozen stonden buiten, op het lapje grond tussen het huis en het tuinhuis, waarin Jan en alleman woonde. Misschien kunnen ze Aafke onder de assimilatielampen zetten, drogen en er een jointje van rollen?quote:Op donderdag 29 april 2004 22:03 schreef Iwan1976 het volgende:
Als ze een kasplantje wordt kunnen ze haar bij Ed's rozen zetten.
Ik citeer Wup: "KMP!" Moet Frommelmans Claire nou nog een heel seizoen blijven irriteren?quote:Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Chris nog een tijdje in het Beatrix blijft... maar hij heeft (nog) geen vast contract.
quote:Op donderdag 29 april 2004 22:06 schreef Wup het volgende:
Chris had ik al verwacht en ik juich het toe.
The punishment fits the crime.quote:Ariel trekt bij Gilles in.....
haha, Claire maakt gehakt van dat krielkipje.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik citeer Wup: "KMP!" Moet Frommelmans Claire nou nog een heel seizoen blijven irriteren?
waarvan ingodsnaam?quote:Op donderdag 29 april 2004 22:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Veel caps hoef ik vandaag niet te verwachten, denk ik....
Sinds wanneer draait men gehakt van een kip? Kun je beter soep van trekken. Van Ariels maakt men gehakt en van Joosts / Nico's / Hugo's brandhout. En van gedroogde Aafke's maakt men nederwiedewiedewiet.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:12 schreef Wup het volgende:
haha, Claire maakt gehakt van dat krielkipje.
Dat zeg ik. Er is vandaag niets te capsen.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:12 schreef Wup het volgende:
waarvan ingodsnaam?
Van die levensgrote pukkel op het gezicht van Nico.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:12 schreef Wup het volgende:
[..]
waarvan ingodsnaam?
I don't get it. Ik moet de band ff terugspoelen ...quote:Op donderdag 29 april 2004 22:15 schreef Svensational het volgende:
Je bedoelt van Ariel in het ziekenhuis die Carlo na staat te doen? Dat zag er echt belachelijk uit
Dat was geen pukkel, maar neusboorsel.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:16 schreef Svensational het volgende:
Van die levensgrote pukkel op het gezicht van Nico.
Sinds het feit dat Claire het prototype van een monogame vrouw is, zullen zijn en Frommelmans niet op elkaar gaan liggen......quote:Op donderdag 29 april 2004 22:17 schreef Wup het volgende:
Trouwens, als Chris nog een tijdje blijft lijkt het me niet denkbeeldig dat hij en Claire partners in crime in het Beatrix zullen worden.
Hij komt er snel genoeg achter wat voor nutteloze brave slome sukkel Hugo is, daar schiet hij natuurlijk nul mee op.
Als JP zegt dat Carlo niet in 't ziekenhuis moet belanden staat Ariel heel mongolig te boksen...quote:Op donderdag 29 april 2004 22:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
I don't get it. Ik moet de band ff terugspoelen ...
Nee, dat zei ik ook niet, ik denk nog steeds dat Chris is niet voor de vrouwen is, en een co-assistentje is nogal benedens Claire's stand lijkt me ........quote:Op donderdag 29 april 2004 22:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
Sinds het feit dat Claire het prototype van een monogame vrouw is, zullen zijn en Frommelmans niet op elkaar gaan liggen......
dat heb ik ook niet gezien . Maar ik sukkel wel vaker weg tijdens suffe scenes.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:20 schreef Svensational het volgende:
Als JP zegt dat Carlo niet in 't ziekenhuis moet belanden staat Ariel heel mongolig te boksen...
Dat is me ontgaan. Ik kijk het straks ff terug.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:20 schreef Svensational het volgende:
Als JP zegt dat Carlo niet in 't ziekenhuis moet belanden staat Ariel heel mongolig te boksen...
Je snapt het niet. Ik denk dat ze juist wel op elkaar gaan liggen. Chris F. voor de carričre en Claire voor de sex, want Niels maakt volgens mij niet veel meer paraat.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:22 schreef Wup het volgende:
Nee, dat zei ik ook niet, ik denk nog steeds dat Chris is niet voor de vrouwen is, en een co-assistentje is nogal benedens Claire's stand lijkt me ........
Je dacht toch niet aan w_i_v?quote:Op donderdag 29 april 2004 22:23 schreef Wup het volgende:
dat heb ik ook niet gezien . Maar ik sukkel wel vaker weg tijdens suffe scenes.
ja ik begreep het wel en ik protesteer. Voor de sex vergrijpt ze zich toch niet aan een krielkipjuh.... ze zoekt het sowieso hogerop. Of had ie nog een rijke pappie?quote:Op donderdag 29 april 2004 22:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Je snapt het niet. Ik denk dat ze juist wel op elkaar gaan liggen. Chris F. voor de carričre en Claire voor de sex, want Niels maakt volgens mij niet veel meer paraat.
Waarschijnlijk zat ik toen te Ariellen (voer verhapstukken).quote:Op donderdag 29 april 2004 22:23 schreef Wup het volgende:
dat heb ik ook niet gezien . Maar ik sukkel wel vaker weg tijdens suffe scenes.
Ja, ouwe Frommelmans is de leverancier van allerlei medische apparatuur.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:29 schreef Wup het volgende:
ja ik begreep het wel en ik protesteer. Voor de sex vergrijpt ze zich toch niet aan een krielkipjuh.... ze zoekt het sowieso hogerop. Of had ie nog een rijke pappie?
Viagra wil misschien wel helpen.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Is Idols op tv? Het is hier zo slapjes.
Ik zou zeggen: neem jij maar een pilletje. Eens kijken wat voor een uitwerking die Bayertroep op een vrouw heeft. Heb je Duuk straks niet meer nodig, tante Joyce.....quote:Op donderdag 29 april 2004 22:45 schreef Joyce1982 het volgende:
Viagra wil misschien wel helpen.
Volgens mij eet jij 24/7quote:Op donderdag 29 april 2004 22:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zat ik toen te Ariellen (voer verhapstukken).
quote:Op donderdag 29 april 2004 22:54 schreef Joyce1982 het volgende:
Met m'n rosa lingeriesetje heb ik geen pillen nodig!![]()
Wat is dat voor een snack?quote:Op donderdag 29 april 2004 22:54 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij eet jij 24/7
In de vooruitblik heb ik die fout hersteld.quote:Op donderdag 29 april 2004 23:00 schreef Svensational het volgende:
wiv, je hebt een fout gemaakt. in VM staat er een keer als je Nico bedoelt hij ipv zij. Nou lijkt het net of Joost homo is.
Of Nico.quote:Op donderdag 29 april 2004 23:00 schreef Svensational het volgende:
wiv, je hebt een fout gemaakt. in VM staat er een keer als je Nico bedoelt hij ipv zij. Nou lijkt het net of Joost homo is.
Geen idee. De wegen van een vrouw zijn ondoorgrondelijk.quote:Op donderdag 29 april 2004 23:08 schreef Svensational het volgende:
Is Wup weer kwaad op ons?
neuh, ik was even voor je bezig....quote:Op donderdag 29 april 2004 23:08 schreef Svensational het volgende:
Is Wup weer kwaad op ons?
Ja, met het verneuken van die jpegs.quote:Op donderdag 29 april 2004 23:11 schreef Wup het volgende:
neuh, ik was even voor je bezig....
Ja, ik vind die logo's ook niet mooi.quote:Op donderdag 29 april 2004 23:11 schreef Svensational het volgende:
Zeg nou zelf, ze ziet er toch belachelijk uit zo!
Dankjewel!!! Je caps zien er scherp uit de laatste tijdquote:Op donderdag 29 april 2004 23:11 schreef Wup het volgende:
[..]
neuh, ik was even voor je bezig....
wen er maar aan.quote:Op donderdag 29 april 2004 23:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
Maar ik word wel woest op Wup. Ik haat logo's......
Juist leuk die logo's!!!! En Wup heeft al moeie voor je gedaan de logo's minder zichtbaar te maken dus nou niet meer huilen hoor.quote:Op donderdag 29 april 2004 23:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, ik vind die logo's ook niet mooi.
Ja, maar nou staan ze over dat lekkere lichaam van Ariel en dat vind ik niet leuk, want nou zie ik er minder van......quote:Op donderdag 29 april 2004 23:14 schreef Svensational het volgende:
Juist leuk die logo's!!!! En Wup heeft al moeie voor je gedaan de logo's minder zichtbaar te maken dus nou niet meer huilen hoor.
quote:Op donderdag 29 april 2004 23:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, maar nou staan ze over dat lekkere lichaam van Ariel en dat vind ik niet leuk, want nou zie ik er minder van......
Dan moet Babette21 toch maar eens wat vaker online komen en dan mag zij de caps maken.....quote:Op donderdag 29 april 2004 23:13 schreef Wup het volgende:
wen er maar aan.
Jij lult het topic toch ook wel eens zinloos vol? En klop niet zo op de grond. Straks staan de onderburen te zaniken.quote:Op donderdag 29 april 2004 23:17 schreef Svensational het volgende:Zeer geloofwaardig dit, wiv.
mja we willen Babette....quote:Op donderdag 29 april 2004 23:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dan moet Babette21 toch maar eens wat vaker online komen en dan mag zij de caps maken.....![]()
Mja, ik ga best wel vaak offtopic ja. De onderburen staan al te bonken met de bezem.quote:Op donderdag 29 april 2004 23:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jij lult het topic toch ook wel eens zinloos vol? En klop niet zo op de grond. Straks staan de onderburen te zaniken.
Huh? Jij ook al?quote:Op donderdag 29 april 2004 23:19 schreef Wup het volgende:
mja we willen Babette....
Sinds wanneer heeft babette21 een tv in/out?quote:Op donderdag 29 april 2004 23:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dan moet Babette21 toch maar eens wat vaker online komen en dan mag zij de caps maken.....![]()
Weet je zeker dat het onderbuurmans bezem is?quote:Op donderdag 29 april 2004 23:20 schreef Svensational het volgende:
Mja, ik ga best wel vaak offtopic ja. De onderburen staan al te bonken met de bezem.
quote:Op donderdag 29 april 2004 23:19 schreef Wup het volgende:
[..]
mja we willen Babette....
Meer dan drie regels kan Carlo niet onthouden.quote:Op donderdag 29 april 2004 23:20 schreef Wup het volgende:
dat bezoekje van Carlo aan Aafke duurde trouwens ook niet meer dan 3 seconden, en het werd wel 4 keer genoemd alsof het een soort heldendaad was.....
M'n tapijt krijgt witte vlekken nu...quote:Op donderdag 29 april 2004 23:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het onderbuurmans bezem is?
Natuurlijk heeft ze een in- en uitgang.quote:Op donderdag 29 april 2004 23:21 schreef Svensational het volgende:
Sinds wanneer heeft babette21 een tv in/out?
Dan maak je geen logo's?quote:Op donderdag 29 april 2004 23:22 schreef Wup het volgende:
en als er morgen weer geen Arthur & Claire komt dan ga ik in staking.
Ik staak met je mee.quote:Op donderdag 29 april 2004 23:22 schreef Wup het volgende:
en als er morgen weer geen Arthur & Claire komt dan ga ik in staking.
Betonrot in de vloer?quote:Op donderdag 29 april 2004 23:23 schreef Svensational het volgende:
M'n tapijt krijgt witte vlekken nu...
haha, zeur toch niet zo, dat doe ik met reden dus hou erover op.quote:Op donderdag 29 april 2004 23:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dan maak je geen logo's?
Zou kunnen.quote:Op donderdag 29 april 2004 23:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Betonrot in de vloer?
En ik zeur met reden, dus hou er over op.quote:Op donderdag 29 april 2004 23:26 schreef Wup het volgende:
haha, zeur toch niet zo, dat doe ik met reden dus hou erover op.
Je hebt echt een hekel aan ze he?quote:Op donderdag 29 april 2004 23:26 schreef Wup het volgende:
[..]
haha, zeur toch niet zo, dat doe ik met reden dus hou erover op.
ik heb echt moordfantasieen, en Babette is liefquote:Op donderdag 29 april 2004 23:28 schreef Svensational het volgende:
Je hebt echt een hekel aan ze he?Babette heeft 't ook helemaal gehad met ze...
Wat ben jij toch een misselijk ventje! Je bent Wup echt het bloed onder de nagels vandaan aan het halen.quote:Op donderdag 29 april 2004 23:28 schreef Svensational het volgende:
Je hebt echt een hekel aan ze he?Babette heeft 't ook helemaal gehad met ze...
Jajaja, we weten nou wel dat je Bram uit het raam wilt mikken ....quote:Op donderdag 29 april 2004 23:29 schreef Wup het volgende:
ik heb echt moordfantasieen, en Babette is lief
quote:Op donderdag 29 april 2004 23:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een misselijk ventje! Je bent Wup echt het bloed onder de nagels vandaan aan het halen.
Voor wie? Waar heb je het nou weer over?quote:Op donderdag 29 april 2004 23:31 schreef Wup het volgende:
misschien werkt weet_ik_veel wel voor ze, hij heeft zoveel baantjes
oke, doe ikquote:Op donderdag 29 april 2004 23:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
En ik zeur met reden, dus hou er over op.![]()
Enne .... maak maar al rap een nieuw topic aan, anders doe ik het en je weet wat er dan gebeurt.
Oh.... ik dacht dat het over de logo's ging.....quote:Op donderdag 29 april 2004 23:31 schreef Svensational het volgende:Wup en ik hebben het over "de jongens van hetnet"
tis een lang traumatisch verhaal....quote:Op donderdag 29 april 2004 23:33 schreef Svensational het volgende:
Ik vraag me nog altijd af waarom Wup zo'n hekel aan ze heeft...Zal wel een eeuwigdurend mysterie blijven
Geen Claire hequote:Op donderdag 29 april 2004 23:32 schreef Wup het volgende:
[..]
oke, doe ik
Je bent er ooit weggejaagd?quote:Op donderdag 29 april 2004 23:34 schreef Wup het volgende:
tis een lang traumatisch verhaal....
Ik heb de tijdquote:Op donderdag 29 april 2004 23:34 schreef Wup het volgende:
[..]
tis een lang traumatisch verhaal....
Dat ze maar iets over Joyce opent....quote:Op donderdag 29 april 2004 23:34 schreef Svensational het volgende:
Geen Claire he
ik bel Duuk welquote:Op donderdag 29 april 2004 23:35 schreef Svensational het volgende:
Ik heb de tijd
ik ben altijd best Joyce fan, maar dit verhaaltje is gewoon prutquote:Op donderdag 29 april 2004 23:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat ze maar iets over Joyce opent....
ow, je was er al bijna klaar mee??? Dan is 't goed hoorquote:Op donderdag 29 april 2004 23:35 schreef Wup het volgende:
[..]
oeps...
Weet je het zeker? Beetje lullig als je dan de hele tijd in lachen uitbarst.quote:Op donderdag 29 april 2004 23:36 schreef Wup het volgende:
[..]
ik bel Duuk wel
tsja ik zou niet weten waar anders de inspiratie vandaan moet komen, bovendien het is een rond nummertje dus dat moet voor Claire gereserveerd worden.quote:Op donderdag 29 april 2004 23:37 schreef Svensational het volgende:
ow, je was er al bijna klaar mee??? Dan is 't goed hoor![]()
vat 't even samen danquote:Op donderdag 29 april 2004 23:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb de tijd
Dat was ook de bedoeling. Ze moest toch iets in d'r -je weet wel- stoppen.quote:Op donderdag 29 april 2004 23:37 schreef Wup het volgende:
ik ben altijd best Joyce fan, maar dit verhaaltje is gewoon prut
nee, ze moet gewoon weer met haar alter gaan stoeien, da's veel leuker.quote:Op donderdag 29 april 2004 23:40 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat was ook de bedoeling. Ze moest toch iets in d'r -je weet wel- stoppen.
Als we in dezelfde snelheid gaan als nu is #50 er over 20 dagen al!quote:Op donderdag 29 april 2004 23:39 schreef Wup het volgende:
en straks nadert #50.....
Ik zou 'm deze week niet de hand schudden. Misschien is dat rukken wat uit de klauwen gelopen?quote:Op donderdag 29 april 2004 23:36 schreef Wup het volgende:
ik bel Duuk wel
* Iwan1976 kijkt Wup lief aan en vraagt of hij het volgende topic mag openen.quote:Op donderdag 29 april 2004 23:32 schreef Wup het volgende:
oke, doe ik
mja we moeten wat rustiger aan doen en #50 uitstellen tot aan de zomercliff.....quote:Op donderdag 29 april 2004 23:41 schreef Svensational het volgende:
Als we in dezelfde snelheid gaan als nu is #50 er over 20 dagen al!
Volgens mij stoeit ze volgende week met Duuk. Ze gaan aan elkaan lebberen.quote:Op donderdag 29 april 2004 23:41 schreef Wup het volgende:
nee, ze moet gewoon weer met haar alter gaan stoeien, da's veel leuker.
wie kan een lief kijken Iwan nou weerstaan.quote:Op donderdag 29 april 2004 23:42 schreef Iwan1976 het volgende:
* Wup kijkt Wup lief aan en vraagt of hij het volgende topic mag openen.
(Het wordt een topic speciaal voor weet_ik_veel)
met de zomercliff zijn we bij #100quote:Op donderdag 29 april 2004 23:42 schreef Wup het volgende:
[..]
mja we moeten wat rustiger aan doen en #50 uitstellen tot aan de zomercliff.....
Wat is daarmee?quote:Op donderdag 29 april 2004 23:43 schreef Svensational het volgende:
hmm...Ariėl dus
quote:Op donderdag 29 april 2004 23:45 schreef Svensational het volgende:
Hoe heette dat overleden kindje van laatst?
Knipoog? Da's een rare naam voor een kind.quote:Op donderdag 29 april 2004 23:45 schreef Wup het volgende:
quote:Op donderdag 29 april 2004 23:45 schreef Wup het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |