ff aan static vragen bij "zeur hier over je slotje!"quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:58 schreef Wup het volgende:
kan topic niet meer wijzigen?
tja als ik niks gemist heb zijn we snel klaar haha.quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:44 schreef Wup het volgende:
ik doe gisteren want toen was er niks aan, doet weet_ik_veel vandaag, deal?
nee, te veel beweging valt niet te capturen. Tenminste niet door mij.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup: heb je geen cap van joost die zich de tering schrikt en onder de tafel kiept? (Gisteren)
Nee, ze kwamen elkaar bij toeval tegen.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:00 schreef babette21 het volgende:
niels en clairtje hebben elkaar gevonden!?
Dan maak je er toch een swf'je van?quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:04 schreef Wup het volgende:
nee, te veel beweging valt niet te capturen. Tenminste niet door mij.
Thanx!!quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:03 schreef Wup het volgende:
Donderdag 08 April 2004,
.........
uhm, sorry maar zo leuk was het toch ook weer niet?quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dan maak je er toch een swf'je van?
Jawel, want ik heb een half uur zitten te lachen. Zo saai was de rest.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:07 schreef Wup het volgende:
uhm, sorry maar zo leuk was het toch ook weer niet?
En dat terwijl Claire zo lief is. (For the timebeing....)quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:11 schreef Markie-Mark het volgende:
Het Claire Bitch Projectik vind hem echt briljant!!!!
Dan zou ik toch maar opschieten, want je weet wat er gebeurt als je te laat bent. Dan open ik het topic.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:13 schreef Markie-Mark het volgende:
Mijn laatste geopende topic was nr 15wordt tijd dat ik weer aan de beurt ben dus
als we allemaal ons best ervoor willen doen, moeten we maar gewoon afspreken wie de volgende mag.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:13 schreef Markie-Mark het volgende:
Mijn laatste geopende topic was nr 15wordt tijd dat ik weer aan de beurt ben dus
Betsie pikt ook wel veel de laatste tijd, ze krijgt constant van dat soort opmerkingen naar haar hoofd geslingerd en dan gaat ze een beetje sip zitten kijken. Het wordt tijd dat ze zich weer eens flink afreageert op Lisette.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Renée tegen tante Betsie: "Je bent een doodgewone ordinaire knecht geworden". You know: het is nog waar ook!
Ja, en dan hoop ik dat Lisette Bettina hard onder de kloten schopt.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:19 schreef Wup het volgende:
Het wordt tijd dat ze zich weer eens flink afreageert op Lisette.
ik vind hem gewoon leuk hoor.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
Gelukkig is Frommelmans vandaag in beeld geweest.
(Dan is hij er op Paasmaandag niet!)
Jij vindt 'm lekker. Geef het nou maar toe!quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:21 schreef Wup het volgende:
ik vind hem gewoon leuk hoor.
* PANG!!! schiet springertje kapot *quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:22 schreef dunn0w het volgende:
Claire in de openings post!![]()
Aah niet doen.. het is juist so cute.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
* PANG!!! schiet springertje kapot *
Heb je dan net als Bram je mobieltje in de kots laten vallen?quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:42 schreef babette21 het volgende:
* babette is ook geen alcoholist, maar heeft toch ook al een aantal keren zwaar bezopen aan de bar gezeten...
quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Heb je dan net als Bram je mobieltje in de kots laten vallen?
Of kots je net zo ranzig als Dash 3-In-1?
Buwčččččrrrrrrccck! Vol in beeld!
Wup denkt nu: "Ach nee, begint die lul daar weer over!?"
Ja, dat springertje is inderdaad cut.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:26 schreef dunn0w het volgende:
Aah niet doen.. het is juist so cute.
Ja, toen die kwibus haar illegaal had dikgeneukt.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:29 schreef BVO het volgende:.
Was dat zwijn aan het kotsen?? Zal me een rommel geven zeg.
het was echt de meeste gore, smerige ONM scene ooit.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:29 schreef BVO het volgende:
Was dat zwijn aan het kotsen?? Zal me een rommel geven zeg.
Was het vandaag??quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:31 schreef Wup het volgende:
[..]
het was echt de meeste gore, smerige ONM scene ooit.
Buwččččrrrrrrccckk! In die Curverplastic bak. Volgens mij had ze teveel voer van Joost gevreten. Hij maakte kort er voor "spaghetti ŕ la aangebrand".quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:31 schreef Wup het volgende:
nee het was al maanden gelden en ik krijg het maar niet verdrongen.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:33 schreef BVO het volgende:
Was het vandaag??
Dan moet ik zondag even de herhaling zien.
Nee, dat was een paar maanden geleden.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:33 schreef BVO het volgende:
Was het vandaag??
Dan moet ik zondag even de herhaling zien.
Dan weet je gelijk hoeveel die container (Ariel) kan bevatten.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:34 schreef Wup het volgende:
nee het was al maanden gelden en ik krijg het maar niet verdrongen.
en je wilt het echt absoluut niet zien
Voor zover ik me kan herinneren: geen van beiden.... Kotsen is voor mietjes (oftewel: brammetjes)quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
Heb je dan net als Bram je mobieltje in de kots laten vallen?
Of kots je net zo ranzig als Dash 3-In-1?
Buwčččččrrrrrrccck! Vol in beeld!
Heb je er caps van?quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:31 schreef Wup het volgende:
Ariel hangt tegenwoordig in de kamer van Niels: de boksbal.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:37 schreef BVO het volgende:
Oh, das dan weer jammer. Vind het heerlijk om me aan dat bakbeest te ergeren
ik lag toen jankend onder de bank denk ikquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
Heb je er caps van?
Was je aan het Joosten? Die valt onder de tafel als hij schrikt. Deed Kyra toen ze een epileptische aanval kreeg. Godverdomme! Ik lag bijna naast mijn stoel. Ze speelde het met veel overtuiging.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:39 schreef Wup het volgende:
ik lag toen jankend onder de bank denk ik
echt waar? nou doe maar een extra wup-stem voor Wim Bax hoor.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:46 schreef babette21 het volgende:
De finale op 't Archief is geëindigt en "gelijk spel" tussen Sebastiaan Labrie en Wim Bax...
Als je d'r één neerschiet komen er 29 op de begrafenis!quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
* PANG!!! schiet springertje kapot *
En als ik jou neerschiet?quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:48 schreef Iwan1976 het volgende:
Als je d'r één neerschiet komen er 29 op de begrafenis!
nee joh die moeten allemaal opwachting maken op de begrafenis van Bram...quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:48 schreef Iwan1976 het volgende:
Als je d'r één neerschiet komen er 29 op de begrafenis!
Die gooien we in de kist erbij. Dan hebben ze wat te vreten.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:50 schreef Wup het volgende:
nee joh die moeten allemaal opwachting maken op de begrafenis van Bram...
Als je me neerschiet ga je me missen. (verrek, ik maak zowaar een woordspeling)quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
En als ik jou neerschiet?
Jij gelooft je eigen onzin?quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:53 schreef Iwan1976 het volgende:
Als je me neerschiet ga je me missen. (verrek, ik maak zowaar een woordspeling)
Wim Bax... Hoef ik niet lang over na te denken.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:46 schreef babette21 het volgende:
De finale op 't Archief is geëindigt en "gelijk spel" tussen Sebastiaan Labrie en Wim Bax...
zolang we Margot er niet ook bij krijgen.quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:48 schreef Svensational het volgende:
Hee babette werd genoemdmisschein komt ze wel terug
Niels vond dat Aafke Babette en Margot moest inlichten over haar gezondheidstoestand.quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:56 schreef dunn0w het volgende:
Werd vandaag Babette genoemd? Waneer?
nou hier nog 1quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:56 schreef BVO het volgende:
Wat had ik een hekel aan die Margot zeg.
Ow nou kee thnx.. kzat zeker niet op teletten ofzo.quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:59 schreef Wup het volgende:
[..]
Niels vond dat Aafke Babette en Margot moest inlichten over haar gezondheidstoestand.
Ja, had ik ff zin inquote:Op vrijdag 9 april 2004 23:04 schreef Svensational het volgende:
Wat was er nou weer mis met Margot?
Off-topic: BVO, waarom zet je ineens uit dat mensen kunnen zien dat je online bent? Dat doet Wup ook. Erg flauw
Maar wel errug lekker!quote:Op vrijdag 9 april 2004 23:08 schreef BVO het volgende:
Margot was ontzettend saai.
Imho niks.quote:Op vrijdag 9 april 2004 23:04 schreef Svensational het volgende:
Wat was er nou weer mis met Margot?
Da's op zich een goed teken: oude bekenden worden doorgaans alleen genoemd als ze 'n (korte) rentree maken.... Maar ja, Claire had 't laatst ook over Daphne, nav haar logeerpartijtje, dus het hóeft natuurlijk ook weer niks te betekenen... Conclusie van dit slap geklets:quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:59 schreef Wup het volgende:
Niels vond dat Aafke Babette en Margot moest inlichten over haar gezondheidstoestand.
nou wat een treurig stukje, dat gebeurt toch zovelen?quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:10 schreef babette21 het volgende:Voor alle fans: Tamara Brinkman
Was ook niet veel, alleen een paar keer de vraag: "Hoe was het bij Daphne" en Claire die vertelde wat voor fantastisch huis haar sister heeft... De Simonsjes zijn idd oke!!quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:12 schreef Wup het volgende:
Dat van Daphne is volledig langs me heengegaan, ik ben wel Daphne fan. Tja die Simonsjes he.
Babettequote:Als Aafke dan bezoek gaat krijgen please let it be Jannes ipv Margot.
Tja nu je het zegt.... Wat 'n enthousiasme he, haha...quote:Wel grappig dat we zo zitten te azen op wie er terug kunnen komen, ondertussen is er nog steeds niemand weg.......
Ik heb geen één fansite van haar kunnen ontdekken. En dat van die sidekick is wel leuk natuurlijk, maar ze moet gewoon op tv! Misschien kan ze Angela Schijf gaan vervangen in MvdW, die is zwanger.quote:De meeste Tamara-fansites geven inmiddels niet thuis
Daphne vind dan ook wel weer leuk in tegenstelling totquote:Op zaterdag 10 april 2004 12:12 schreef Wup het volgende:
Dat van Daphne is volledig langs me heengegaan, ik ben wel Daphne fan. Tja die Simonsjes he.
Sebas heeft zijn trots opzij gezet. Hij wil acteren maar komt nergens aan de bak, dus dan toch maar weer in een soap. Is ie tenminste met z'n vak bezig... Zou Tamaar ook 's moeten doen...quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:16 schreef Wup het volgende:
nou wat een treurig stukje, dat gebeurt toch zovelen?
Ik las dat Sebastiaan Labrie ook teleurgesteld is afgedropen naar GTST omdat hij elders niet aan de bak kon komen.
Tamara Brinkman Online is de bekendste en grootste, maar staat al 'n jaar stil... en tegenwoordig verwijst die link niet met naar díe site, maar naar haar Glamago-site (waar ook al een jaar niks is gebeurd...)quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb geen één fansite van haar kunnen ontdekken. En dat van die sidekick is wel leuk natuurlijk, maar ze moet gewoon op tv! Misschien kan ze Angela Schijf gaan vervangen in MvdW, die is zwanger.
Omdat dat stoer is.....quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:22 schreef Svensational het volgende:
waarom verbergt iedereen tegenwoordig zijn onlinestatus?
mijn computer staat 24/7 aan.quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:22 schreef Svensational het volgende:
waarom verbergt iedereen tegenwoordig zijn onlinestatus?
quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
Omdat dat stoer is.....![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:33 schreef Wup het volgende:
[..]
mijn computer staat 24/7 aan.
Dan is die online status niet altijd handig, bv in vraag & aanbod topic wordt dan heel snel reactie verwacht. Vandaar dus.
Verder ben ik graag stoer
en om iemand die Claire onleuk kan vinden te pesten ....
aaaaah wat lief!!!! :')quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:40 schreef Wup het volgende:
ow ik was Babette helemaal vergeten gisteren.
Ze waren wel schattig hoor, zo in ut washok van Carlo
[afbeelding]
sorry ik lach niet graag iemand uit, maar een omaatje met jezusfilms?quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:01 schreef babette21 het volgende:
aaaaah wat lief!!!!![]()
![]()
Hoop dat ik zondag nog ff de hh kan zien (al vrees ik het ergst met een oma op bezoek, 80 jezus-films en een kapotte vcr...![]()
Da's beter dan wat Frank deed. Op de boot op de keukentafel zodat Jan S. en LN 'm konden betrappen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:40 schreef Wup het volgende:
ow ik was Babette helemaal vergeten gisteren.
Ze waren wel schattig hoor, zo in ut washok van Carlo
Kijk, jij snapt het...quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:00 schreef Svensational het volgende:
Zondag is het Pasen en worden er dus jezusfilms uitgezonden. Haar oma zal die wel willen zien. Tis niet dat ze ze meeneemt ofzo. Denk ik tenminste
Agreequote:Op zaterdag 10 april 2004 14:58 schreef babette21 het volgende:
Sven, ga ff stemmen tellen... kverveelme....![]()
Oké is goed. Wat een rotwerk vind ik dat.quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:58 schreef babette21 het volgende:
Sven, ga ff stemmen tellen... kverveelme....![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Agree.
Ik d8 trouwens dat jij stemmen zou gaan tellenquote:Op zaterdag 10 april 2004 15:22 schreef babette21 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godverdegodver..... heb ik net 'n heel interview voor 't Archief zitten overtypen, loopt m'n pc vast....
Je zal 'm toch (samen met Bram) uit 't raam flikkeren......![]()
Jij reageerde weer 'ns langzaamquote:Op zaterdag 10 april 2004 15:04 schreef Svensational het volgende:
[..]Heet jij Sven?
quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij reageerde weer 'ns langzaam.
haha jaaaa dat zijn zeer zwaar bewaakte geheimenquote:Op zaterdag 10 april 2004 19:39 schreef Noa-lynn het volgende:
Wup ik heb nog een vraagje.Waar haal jij die plaatjes vandaan.Of is dat geheim.(kan natuurlijk ook!)
En over een tijdje heb je caps van een uit 't raam vallende Bram? Desnoods neem je 't in slow motion op.quote:Op zaterdag 10 april 2004 19:46 schreef Wup het volgende:
haha jaaaa dat zijn zeer zwaar bewaakte geheimen
het zijn gewoon screenshots van de uitzendingen.
Ik heb eerder het idee dat 't een beetje een Heartbreak HIgh-verhaaltje wordt: die vervelende Nick Poulos (ofzo) moest ook zo nodig bokser worden, kreeg 'n ram voor z'n harses en stond nooit meer op....quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
En ook van de nieuwe kop van Carlo. De originele wordt n.l. binnenkort door een freefighter verbouwd.
Helaas zal het nog meevallen, want veel hersens heeft die analfabeet niet.quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:42 schreef babette21 het volgende:
Ik heb eerder het idee dat 't een beetje een Heartbreak HIgh-verhaaltje wordt: die vervelende Nick Poulos (ofzo) moest ook zo nodig bokser worden, kreeg 'n ram voor z'n harses en stond nooit meer op....![]()
Tell me something I dón't know.....quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Helaas zal het nog meevallen, want veel hersens heeft die analfabeet niet.
jaja, daar post ik me ook suf.... relax haha!!!quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:19 schreef Svensational het volgende:
wat doen jullie hier? 't is Idols dat de klok slaat nu![]()
Daar heb ik geen tijd voor. Ik ben een heel seizoen videotapes aan het doorspitten. Ben ik nog wel het hele weekend zoet mee.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:19 schreef Svensational het volgende:
wat doen jullie hier? 't is Idols dat de klok slaat nu![]()
Wil je die onzin in het juiste topic plaatsen?quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:26 schreef Svensational het volgende:
Die Irma fans heb je hier ook dus
quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Volgende week staat Bobje voor LNs deur. Heeft zeker geld nodig en probeert het af te troggelen. De nieuwe bad guy!
Sodeflikker eens op met die Irma!quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:33 schreef Svensational het volgende:
Zo! Nu weet ik eindelijk hoe Bram verongelukt. Hij kiept om bij het plaatsen van nieuwe kozijnen. Een sport van de ladder breekt af.quote:Op zondag 11 april 2004 00:11 schreef babette21 het volgende:
Is gebeurd.... en morgen weer gewoon ONM-gezwats...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Sodeflikker eens op met die Irma!
Je hebt daar zo'n 3 uur - dat wij in de Idols-gekte zaten - de tijd voor gehad om over na te denken... en dit is alles wat je kon verzinnen?? Valt me van je tegen W_I_V, had origineler van je verwacht...quote:Op zondag 11 april 2004 00:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo! Nu weet ik eindelijk hoe Bram verongelukt. Hij kiept om bij het plaatsen van nieuwe kozijnen. Een sport van de ladder breekt af.
Hij was druk bezg met zijn archief door te spittenquote:Op zondag 11 april 2004 00:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
Je hebt daar zo'n 3 uur - dat wij in de Idols-gekte zaten - de tijd voor gehad om over na te denken... en dit is alles wat je kon verzinnen?? Valt me van je tegen W_I_V, had origineler van je verwacht...![]()
Het zal tot jou als een verrassing komen, maar zelfs ik heb een leven buiten ONM om.quote:Op zondag 11 april 2004 00:20 schreef babette21 het volgende:
Je hebt daar zo'n 3 uur - dat wij in de Idols-gekte zaten - de tijd voor gehad om over na te denken... en dit is alles wat je kon verzinnen?? Valt me van je tegen W_I_V, had origineler van je verwacht...![]()
Ehhhh... Seizoen twee begon niet op 28 augustus 1999 ....quote:Op zondag 11 april 2004 00:26 schreef Svensational het volgende:
Hij was druk bezg met zijn archief door te spitten
W_I_V het word tijd dat jij een tv-kaar gaat kopen, zodat je ook caps kunt gaan maken van je hele archief vanaf seizoen 2!
Ga jij nou maar lekker caps maken!quote:Op zondag 11 april 2004 00:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ehhhh... Seizoen twee begon niet op 28 augustus 1999 ....
Btw.: Tv kaaren zijn uit de handel.
Zijn ze ooit in de handel geweest danquote:Op zondag 11 april 2004 00:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
Btw.: Tv kaaren zijn uit de handel.
Dan moet ik toch eerst, wat jij een tv kaar noemt, kopen.quote:Op zondag 11 april 2004 00:30 schreef Svensational het volgende:
Ga jij nou maar lekker caps maken!
Nee, wel tv kaarsen, tv lampen (die eerst moesten warm worden), tv kaarten, kwartetkaarten, goochelkaarten, ....quote:Op zondag 11 april 2004 00:31 schreef Svensational het volgende:
Zijn ze ooit in de handel geweest dan
Jij loopt de boel te vervalsen! Er staat gewoon tv-kaart!quote:Op zondag 11 april 2004 00:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dan moet ik toch eerst, wat jij een tv kaar noemt, kopen.
Tja, Topicbasherational is weer slap aan het penisen.quote:Op zondag 11 april 2004 00:32 schreef babette21 het volgende:
het niveau daalt....
maar heb zelf ook weinig zinnigs te melden, dus zal jullie er verder maar niet op aanspreken
Wat voor een taart?quote:Op zondag 11 april 2004 00:34 schreef Svensational het volgende:
Jij loopt de boel te vervalsen! Er staat gewoon tv-kaart!
We gaan Wup niet volposten?quote:Op zondag 11 april 2004 00:38 schreef babette21 het volgende:
precies, 't is 'n mooi topic - met dank aan de kunsten van Wup - die we niet met onzin zouden volposten...
Ik zeg dan ook: welterusten...![]()
![]()
Trusten?quote:Op zondag 11 april 2004 00:39 schreef Svensational het volgende:truste
![]()
Ik ga nog niet naar bed! Ik zei truste tegen babette. Ik bezat me thuis wel. Irma is er nl. uitquote:Op zondag 11 april 2004 00:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Trusten?
Moet jij je niet in de eerste de beste ballentent gaan bezatten?
Ach, je vindt zo wel weer een andere vriendin.quote:Op zondag 11 april 2004 00:49 schreef Svensational het volgende:
Ik ga nog niet naar bed! Ik zei truste tegen babette. Ik bezat me thuis wel. Irma is er nl. uit![]()
Ik ken nog een mooie surinaamse schone uit Limburgquote:Op zondag 11 april 2004 00:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ach, je vindt zo wel weer een andere vriendin.
Ik ken nog een klootzak uit Eindhoven. Heb je daar wat aan? -- Ik heb je wel in de gaten.quote:Op zondag 11 april 2004 00:55 schreef Svensational het volgende:
Ik ken nog een mooie surinaamse schone uit Limburg
neuh, heb ik neit zo veel aan, wie is die klootzakquote:Op zondag 11 april 2004 00:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik ken nog een klootzak uit Eindhoven. Heb je daar wat aan? -- Ik heb je wel in de gaten.
Jij misschien?quote:Op zondag 11 april 2004 01:00 schreef Svensational het volgende:
neuh, heb ik neit zo veel aan, wie is die klootzak
ik woon niet in Eindhovenquote:Op zondag 11 april 2004 01:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jij misschien?
Dan hebben ze je uit Eindhoven getrapt en woon je nu bij Aafke? Je verdiende loon!quote:Op zondag 11 april 2004 01:03 schreef Svensational het volgende:
ik woon niet in Eindhoven
ik vraag me nog altijd af hoe jannes en lizzy Huize Couwenberg in ca. één dag compleet vernieuwd/gemoderniseerd hebbenquote:Op zondag 11 april 2004 01:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dan hebben ze je uit Eindhoven getrapt en woon je nu bij Aafke? Je verdiende loon!
Ze hebben JP ingehuurd. Die was vroeger decorbouwer.quote:Op zondag 11 april 2004 01:08 schreef Svensational het volgende:
ik vraag me nog altijd af hoe jannes en lizzy Huize Couwenberg in ca. één dag compleet vernieuwd/gemoderniseerd hebben
waar gebruik je ze eigenlijk voor?quote:Op zondag 11 april 2004 11:21 schreef Noa-lynn het volgende:
Hé Wup.Dank je wel hoor.Die screenshots bedoelde ik!Als ze van de week weer een relatie krijgen moet je er ook plaatjes van opzetten hoor!
misschien als behangetje?!quote:Op zondag 11 april 2004 13:14 schreef Wup het volgende:
waar gebruik je ze eigenlijk voor?
gezellie...quote:Op zondag 11 april 2004 15:09 schreef babette21 het volgende:
misschien als behangetje?!![]()
Ik heb wat pics van jou op mijn cluppie (van 't Net) geplaatst...quote:Op zondag 11 april 2004 15:40 schreef Wup het volgende:
gezellie...
nee ik vind alles prima maar als die pics bij de jongens van het net geplaatst worden ga ik er voortaan een dik watermerk op plakken....vandaar die vraag.
jij en Svensational zijn vrijgesteld van mijn gezeur.quote:Op zondag 11 april 2004 15:41 schreef babette21 het volgende:
Ik heb wat pics van jou op mijn cluppie (van 't Net) geplaatst...![]()
Maar ALTIJD met bronvermelding!!!![]()
Done...quote:Op zondag 11 april 2004 16:31 schreef Svensational het volgende:
Wup, MM en WIV, jullie moeten nog stemmen:
The Ultimate ONM-tournament!
En ik dan?quote:Op zondag 11 april 2004 15:42 schreef Wup het volgende:
jij en Svensational zijn vrijgesteld van mijn gezeur.
Ik ga een paar mooie voor je zoeken.quote:Op zondag 11 april 2004 17:51 schreef Svensational het volgende:
Hee Iwan, jij had toch ook caps van Goudkust? Heb jij misschien een paar goede caps van Vivienne als Sophie in Goudkust? Volgens mij had je laatst ook al zoiets geplaatst, maar ik ben ze kwijt![]()
Heb je geen foto's van Vivienne in de Playboy?quote:Op zondag 11 april 2004 18:07 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik ga een paar mooie voor je zoeken.
Kun je die zelf niet scannen... of krijg je de pagina's niet meer van elkaar?quote:Op zondag 11 april 2004 18:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Heb je geen foto's van Vivienne in de Playboy?
Dat is het probleem niet. Ze heeft nooit geposeerd voor de Playboy.quote:Op zondag 11 april 2004 18:14 schreef Iwan1976 het volgende:
Kun je die zelf niet scannen... of krijg je de pagina's niet meer van elkaar?
een paar topics geleden op verzoek van weet_ik_veel heb ik een zwikkie geplaatst.quote:Op zondag 11 april 2004 17:51 schreef Svensational het volgende:
Hee Iwan, jij had toch ook caps van Goudkust? Heb jij misschien een paar goede caps van Vivienne als Sophie in Goudkust? Volgens mij had je laatst ook al zoiets geplaatst, maar ik ben ze kwijt![]()
jij doet daar toch niet aan? zo wel, dan geldt het uiteraard ook voor jouquote:Op zondag 11 april 2004 17:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
En ik dan?
Ik spaar de foto's bijeen tot ik een cd-rom vol heb en dan verkoop ik ze.quote:Op zondag 11 april 2004 18:20 schreef Wup het volgende:
jij doet daar toch niet aan? zo wel, dan geldt het uiteraard ook voor jou
Viviënne is een vrouw met klasse.quote:Op zondag 11 april 2004 18:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat is het probleem niet. Ze heeft nooit geposeerd voor de Playboy.
Ik hoop dat die kerel met zijn bolle kop eenmalig was.quote:Op zondag 11 april 2004 18:27 schreef Wup het volgende:
ik denk echt dat we nog wel meer van Maiko Kemper te zien gaan krijgen, en dat Joyce een flink verhaaltje gaat krijgen.
Bettina doet er alles aan om haar huid te redden, al moet ze er voor kruipen. En al ze Tuur de deur uit heeft gewerkt is ze er wer de hoogste baas.quote:Ik vind dat Bettina weer wat stoerder mag worden. Renee heeft gelijk, straks kruipt ze nog op dr knietjes door het Beatrix.
Het voorstuk van afgelopen vrijdag klopte volgens mij niet. Maar: als Chris Huug bespringt, krijgt ie peper in zijn reet en gaat hij, om het voorval te verdringen, weer als een tijger achter de wijven aan en dan heeft hij met zijn aanstaande vriendin straks weer de grootste heibel.quote:en zag ik nou Chris komen binnenstormen bij Hugo die zich aan het omkleden was in het voorstukje volgende week?
zou het er dan toch van gaan komen. Dat zou zooo lollig zijn.
Geweldig! Thanx!quote:Op zondag 11 april 2004 18:32 schreef Wup het volgende:
voor weet_ik_veel
verzoekje [Save target as.....]
wat is er nou weer mis met hem?quote:Op zondag 11 april 2004 18:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik hoop dat die kerel met zijn bolle kop eenmalig was.
dat zal allemaal best maar het misstaat haar behoorlijk ditquote:Bettina doet er alles aan om haar huid te redden, al moet ze er voor kruipen. En al ze Tuur de deur uit heeft gewerkt is ze er wer de hoogste baas.
nou ik zou het wel waarderen als Hugo eens een normaal verhaalllijntje kreeg, maar ik kan me er al haast niks meer bij voorstellen.quote:Het voorstuk van afgelopen vrijdag klopte volgens mij niet. Maar: als Chris Huug bespringt, krijgt ie peper in zijn reet en gaat hij, om het voorval te verdringen, weer als een tijger achter de wijven aan en dan heeft hij met zijn aanstaande vriendin straks weer de grootste heibel.
Ik had er liever een lekker Claire bij. Claire 1 en Claire 2 kunnen dan geregeld met elkaar botsenquote:Op zondag 11 april 2004 18:43 schreef Wup het volgende:
[quote] wat is er nou weer mis met hem?
Bettina ist eine Sau. Das ist ortsbekannt.quote:dat zal allemaal best maar het misstaat haar behoorlijk dit
Huug was altijd al een zlappuh lul. Ik had die Claire al uit huis gezet toen ze met Sid vogelde en ik had haar nooit meer teruggenomen, toen Vicious haar afdankte.quote:nou ik zou het wel waarderen als Hugo eens een normaal verhaalllijntje kreeg, maar ik kan me er al haast niks meer bij voorstellen.
Ach ja... van Walsum = lul, behalve Joost, maar die is zich ook al aardig aan het aanpassen aan de familietrekjes.quote:Op zondag 11 april 2004 18:53 schreef Wup het volgende:
leuke scene trouwens tussen Claire en Hugo in de Engel op maandag, het is gewoon jammer dat die Hugo zo een ongelofelijke saaie sul is. Dat kan nooit meer goedkomen.
hihi was dinsdag.....
nietus, Arthur is geweldig, en Tara zou leuk moeten zijn. Joost is nou ja passe, en Hugo moet maar full time reclame spotjes gaan insprekenquote:Op zondag 11 april 2004 18:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ach ja... van Walsum = lul, behalve Joost, maar die is zich ook al aardig aan het aanpassen aan de familietrekjes.
Tuur is een zlootkakquote:Op zondag 11 april 2004 19:01 schreef Wup het volgende:
nietus, Arthur is geweldig
Die is lekker, dus leuk.quote:en Tara zou leuk moeten zijn
Oder übergeschnappt? Hij draait nog eens door met zijn horrorfilmscript.quote:Joost is nou ja passe
NEEEEEEEE! Bij die spots is het geluid irritant hard.quote:en Hugo moet maar full time reclame spotjes gaan inspreken
ik heb een urgente top 3quote:Op zondag 11 april 2004 19:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup: maak eens een top 5 van de personages die eruit moeten, in volgorde van urgentie.
Kilo Utrecht Tango! Bram vergat ik. Zo zie je maar weer dat je niet de enige bent die fouten maakt.quote:Op zondag 11 april 2004 19:14 schreef Wup het volgende:
ik heb een urgente top 3
1. Bram
2. Kyra
3. Hugo
Je vindt 'm lekker! Dat is heel wat anders!quote:Op zondag 11 april 2004 19:27 schreef Wup het volgende:
ik vind Frommelmans echt steeds leuker worden.
die moet vaste cast worden
wees blij dat er niet weer zo een slome sufkut zijn intrede doet....quote:Op zondag 11 april 2004 19:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Je vindt 'm lekker! Dat is heel wat anders!
Pik Frommelmans is een achterbakse smerige smerige! Hij heeft het achter de ellebogen.
Wat een grof taalgebruik heb jij. Dat zou ik niet kunnen!quote:Op zondag 11 april 2004 19:31 schreef Wup het volgende:
wees blij dat er niet weer zo een slome sufkut zijn intrede doet....
De Brammetjes en Huugjes hebben ze er gewoon ingezet om wat homopubliek aan te trekken, denk ik, want die karakters voegen niks aan de serie toe. Helpen alleen maar de verhaallijnen naar de kloten.quote:dit soort types zijn toch veel leuker dan dan Brammetjes en Huugjes.
En ik wil een moddergevecht tussen Tara en Lizzy.quote:Op zondag 11 april 2004 19:35 schreef Wup het volgende:
ik wil een bitchfight tussen Claire & Daphne..........
Heb je ook nog plaats voor jonge mensen of ruk je ze allemaal uit het bejaardehuis?quote:Op zondag 11 april 2004 19:37 schreef Iwan1976 het volgende:
Top 5 van acteurs die erin moeten:
1. Marianne Vloetgraven (als ma Van Walsum)
2. Maiko Kemper (als Gilles)
3. Koen Smit (als ex van Hugo)
4. Gepke Witteveen (als vrouw van Gilles)
5. Timon Moll (als vervanger van Duuk)
hee een groot deel had ik al genoemd vorige keer, alleen Gepke zit ik niet op te wachtenquote:Op zondag 11 april 2004 19:37 schreef Iwan1976 het volgende:
Nee. Sylvie Meis.quote:Op zondag 11 april 2004 19:40 schreef Wup het volgende:
Esmee de La Bretoniere als Claire 2
sorry die ken ik niet?quote:Op zondag 11 april 2004 19:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nee. Sylvie Meis.
Marianne Vloetgraven = Nelleke Terborg uit Medisch Centrum West. Dat moet zo blijven. Geen andere rol meer voor haar!quote:Op zondag 11 april 2004 19:39 schreef Wup het volgende:
hee een groot deel had ik al genoemd vorige keer, alleen Gepke zit ik niet op te wachten
Marianne Vloetgraven als Ma van Walsum zou echt helemaal top geweldig zijn en dan is er al helemaal geen reden meer waarom Arthur weg moet.
We? We willen dat hij er uit wordt geflikkerd. Niet dat hij een flikker wordt!quote:Waarom willen we in eens en masse Hugo aan de man?
Da's de meid die gisteren de TMFawards presenteerde. Je weet wel ... die met de grote joekels.quote:Op zondag 11 april 2004 19:43 schreef Wup het volgende:
sorry die ken ik niet?
dan is goudkust waarschijnlijk geheel aan je je voorbijgegaan. Gemis hoor.quote:Op zondag 11 april 2004 19:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Marianne Vloetgraven = Nelleke Terborg uit Medisch Centrum West. Dat moet zo blijven. Geen andere rol meer voor haar!.
mja da's waar. Maar daarvoor wil ik hem nog wel even aan de Chris zien.quote:We? We willen dat hij er uit wordt geflikkerd. Niet dat hij een flikker wordt!
Koen Smit ken ik niet. Timon Moll wil ik absoluut niet in ONM, Dat is zo'n flikker-achtig typje. Met zo'n rare stemquote:Op zondag 11 april 2004 19:37 schreef Iwan1976 het volgende:
nee dus. TMF is ook iets wat ik nooit zie, vandaar.quote:Op zondag 11 april 2004 19:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Da's de meid die gisteren de TMFawards presenteerde. Je weet wel ... die met de grote joekels.
Tja, van de familie Cloppenburg weet ik niet veel.quote:Op zondag 11 april 2004 19:46 schreef Wup het volgende:
dan is goudkust waarschijnlijk geheel aan je je voorbijgegaan. Gemis hoor.
quote:mja da's waar. Maar daarvoor wil ik hem nog wel even aan de Chris zien.
Ja, dus toch wel he! Ik ga ze eens terugzoeken. iemand en idee in welk topic dat was?quote:Op zondag 11 april 2004 18:19 schreef Wup het volgende:
[..]
een paar topics geleden op verzoek van weet_ik_veel heb ik een zwikkie geplaatst.
zouden er nog moeten staan.
Ze speelde Ice in Costa 2.quote:Op zondag 11 april 2004 19:48 schreef Wup het volgende:
nee dus. TMF is ook iets wat ik nooit zie, vandaar.
weet_ik_veel doe ook es wat voor de kost en help Svensationalquote:Op zondag 11 april 2004 19:50 schreef Svensational het volgende:
Ja, dus toch wel he! Ik ga ze eens terugzoeken. iemand en idee in welk topic dat was?
ja Costa zie ik dus ook niet.quote:Op zondag 11 april 2004 19:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ze speelde Ice in Costa 2.
Ik weet niet hoe ik moet uploaden......quote:Op zondag 11 april 2004 19:51 schreef Wup het volgende:
weet_ik_veel doe ook es wat voor de kost en help Svensational
Sylvie Meisquote:Op zondag 11 april 2004 19:51 schreef Wup het volgende:
ja Costa zie ik dus ook niet.
Je hoefde alleen maar het topic te vindenquote:Op zondag 11 april 2004 19:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik moet uploaden......
Zeg, vind jij ook dat Wup een leuke icon moet plaatsen?quote:Op zondag 11 april 2004 19:56 schreef Svensational het volgende:
Wup, je bent een schatJe hebt ze gevonden
Hoe moet ik dat doen?quote:Op zondag 11 april 2004 19:57 schreef Svensational het volgende:
Je hoefde alleen maar het topic te vinden
Als je belooft dat Claire niet in de topictitel zitquote:Op zondag 11 april 2004 19:55 schreef Wup het volgende:
als beloning mag nieuwe topic weer doen. Toch?
De zoek-functie gebruiken!quote:Op zondag 11 april 2004 19:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat doen?
Ben jij helemaal besodeflikkerd!? Claire moet er in!quote:Op zondag 11 april 2004 19:59 schreef Svensational het volgende:
Als je belooft dat Claire niet in de topictitel zit
Hoe gaat dat?quote:De zoek-functie gebruiken!
dank je wel, tja ik kan er weinig over zeggen als ik haar nooit heb zien spelen, maar zo op het eerste gezicht zou ik zeggen, doe mij Esmee de La Bretoniere maar hoor.quote:Op zondag 11 april 2004 19:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
url
Ja, je hebt gelijk. na lange tijd heb jij er ook één genomen dus nu is Wup aan de beurt!quote:Op zondag 11 april 2004 19:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Zeg, vind jij ook dat Wup een leuke icon moet plaatsen?
nope, die krijgt een topicje rustpauzequote:Op zondag 11 april 2004 19:59 schreef Svensational het volgende:
Als je belooft dat Claire niet in de topictitel zit
Qua borstomvang heb ik toch liever Sylvie.quote:Op zondag 11 april 2004 20:00 schreef Wup het volgende:
dank je wel, tja ik kan er weinig over zeggen als ik haar nooit heb zien spelen, maar zo op het eerste gezicht zou ik zeggen, doe mij Esmee de La Bretoniere maar hoor.
Dan zorg je er maar voor dat IK niet eerder dan jij ben. Als ik het topic open gaat het heel zeker over Claire!quote:Op zondag 11 april 2004 20:01 schreef Wup het volgende:
nope, die krijgt een topicje rustpauze
[omkoopmodus] Stuur maar eens een foto van jezelf. Dan bekijken Sven en ik wel of jij het recht hebt om het volgende topic te openen [/omkoopmodus]quote:Op zondag 11 april 2004 20:04 schreef Wup het volgende:
[omkoopmodus]maar ik heb de hele dag cadeautjes zitten plaatsen voor jullie[/omkoopmodus]
Costa (=Cotsa)quote:Op zondag 11 april 2004 19:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ze speelde Ice in Costa 2.
hear!quote:Op zondag 11 april 2004 20:11 schreef Svensational het volgende:
Wup heeft dat recht wel!!!!! Wups topics zijn leuk
Sylvie en Froukje zijn lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrr! De rest is inderdaad kut.quote:Op zondag 11 april 2004 20:09 schreef Iwan1976 het volgende:
Costa (=Cotsa)![]()
Ach, Sven kruipt gewoon in je reet tot hij er aan de slokdarm weer uit komt.quote:Op zondag 11 april 2004 20:13 schreef Wup het volgende:
hear!
quote:Op zondag 11 april 2004 20:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ach, Sven kruipt gewoon in je reet tot hij er aan de slokdarm weer uit komt.
jaquote:Op zondag 11 april 2004 20:43 schreef Svensational het volgende:
Wup, de foto's van Vivienne die je net gepost hebt, zijn dat dezelfde als die je al eerder gepost hebt?
Aardig doe ik alleen tegen lekkere wijven......quote:Op zondag 11 april 2004 20:16 schreef Svensational het volgende:Doe nou eens aardig
![]()
Leuk! Ik ben groot fan van die telefilms.quote:Op zondag 11 april 2004 20:49 schreef Svensational het volgende:
Volgende week zaterdagavond zal isis Cabolet een rol spelen in de telefilm "Deining"
zie ik Kitty Courbois?quote:Op zondag 11 april 2004 20:55 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Kun jij dan caps voor mij maken? Van Isis voor "de jongens van het net"quote:Op zondag 11 april 2004 20:53 schreef Wup het volgende:
[..]
Leuk! Ik ben groot fan van die telefilms.
Ja, die zie je jaquote:Op zondag 11 april 2004 20:57 schreef Wup het volgende:
[..]
zie ik Kitty Courbois?
uhm, ik beloof niks want ik weet niet of ik thuis ben danquote:Op zondag 11 april 2004 20:57 schreef Svensational het volgende:
Kun jij dan caps voor mij maken? Van Isis voor "de jongens van het net"
quote:Cella is een vrouw die alles tegelijk kan. Ze heeft een baan bij de lokale televisie waar ze als een Amsterdamse Ruby Wax mensen interviewt die op de pont van kwart voor negen naar de stad gaan. Ze presenteert het programma -'Cella Vie'- met ongegeneerde flair, en weet mensen heel direct in het hart te raken zonder zichzelf buiten schot te houden. Cella is gelukkig gescheiden, heeft een dochter Charlie (15) en een zoon van 21, Jan, en ze is vast besloten een betere moeder voor hen te zijn dan haar eigen moeder was voor haar. Cella Vie wordt waanzinnig goed bekeken en Cella's ster blijft niet onopgemerkt in het Hilversumse tot groot genoegen van haar producent - en van Cella zelf natuurlijk. Wanneer Cella een leuke man interviewt die als een baksteen voor haar valt, lijkt de toekomst haar voluit toe te lachen. Maar het tij begint te keren wanneer tijdens een surpriseparty voor haar vijftigste verjaardag (Cella zelf zou deze dag het liefst onopgemerkt voorbij zien gaan) haar vader Marius - van wie ze altijd intens heeft gehouden - een hartaanval krijgt en sterft. Vanaf dat moment komt haar moeder, - ooit een gevierd violiste en net zo dol op het spotlicht als Cella,- steeds dichter op haar huid. De aanvankelijke warrigheid en vergeetachtigheid blijkt de ziekte van Alzheimer. Min of meer gedwongen door de omstandigheden neemt Cella haar dementerende moeder in huis en begint zich te realiseren dat haar moeder een groot geheim heeft meegedragen in haar leven wat Cella absoluut wil ontrafelen. Maar de aftakeling van haar moeder's geheugen maakt het steeds lastiger te ontdekken wat er precies is gebeurd. Cella's bestaan begint door de enorme belasting van de ziekte van haar moeder te wankelen. Op haar werk maakt Cella onvergefelijke fouten. Haar dochter Charlie kan de chaos van haar moeder niet langer verdragen en loopt weg van huis. Haar zoon Jan komt nauwelijks zijn bed meer uit en Cella besluit zelf dat ze niet in staat is om lief te hebben en laat haar geliefde in de steek. Wanneer Cella's moeder onopgemerkt de deur uit loopt en bijna te water raakt, realiseert Cella hoe ongerust ze is geweest en hoeveel haar moeder voor haar betekent. Het is bijna dankzij haar moeder's ziekte dat Cella een andere blik krijgt op haar moeder's leven en dat van zichzelf. Wanneer haar moeder in een verpleeghuis is beland kan Cella opnieuw beginnen. 'Sadder and wiser', maar gelukkig niet minder zichzelf.
Producent: Waterland Film
Schrijver: Jetske Spanjer / Moniek Kramer
Regisseur: Nicole van Kilsdonk
Omroep: RVU
Premiere: 17 april 2004
Cast en Crew: o.a. Isis Cabolet als Charlie, Jacqueline Blom als Cella, Kitty Courbois als Johanna en Jaap Maarleveld als Marius.
Dan zorg je er maar voor dat je thuis bent! Het is je plicht om voor ons caps te maken!quote:Op zondag 11 april 2004 20:59 schreef Wup het volgende:
uhm, ik beloof niks want ik weet niet of ik thuis ben dan
maar niet voor die jongens van het net, ik heb de morele plicht die te boycotten.quote:Op zondag 11 april 2004 21:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dan zorg je er maar voor dat je thuis bent! het is je plicht om voor ons caps te maken!![]()
Ik zit niet op Het Net, maar op Tiscali.quote:Op zondag 11 april 2004 21:02 schreef Wup het volgende:
maar niet voor die jongens van het net, ik heb de morele plicht die te boycotten.
Waarom eigenlijk?quote:Op zondag 11 april 2004 21:02 schreef Wup het volgende:
[..]
maar niet voor die jongens van het net, ik heb de morele plicht die te boycotten.
Omdat jullie haar caps dan financieel uitbuiten.quote:Op zondag 11 april 2004 21:05 schreef Svensational het volgende:
Waarom eigenlijk?
ik haat ze, ik haat zequote:Op zondag 11 april 2004 21:05 schreef Svensational het volgende:
Waarom eigenlijk?
Mij haat ze niet....quote:Op zondag 11 april 2004 21:13 schreef Svensational het volgende:
he meot toch een reden hebben dat je ze zo haat. Maar goed die site van jou dan: leuk
Mij ook nietquote:Op zondag 11 april 2004 23:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Mij haat ze niet....
Helaas hangt er over tweeëneenhalve maand de cliff weer voor de deur.quote:Op maandag 12 april 2004 00:07 schreef Wup het volgende:
haha, ik zeg alleen maar dat ik er niet voor thuis ga blijven.
anders ben ik heus niet beroerd een paar captures te maken hoor.
Ik vond het trouwens een leuk ONM weekje.
en ik verwacht eigenlijk ook wel dat het leuk gaat blijven.
mja moeten we een andere hobby gaan zoeken....quote:Op maandag 12 april 2004 00:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Helaas hangt er over tweeëneenhalve maand de cliff weer voor de deur.
Wij?quote:Op maandag 12 april 2004 00:10 schreef Wup het volgende:
mja moeten we een andere hobby gaan zoeken....
hihi, bangerdjequote:Op maandag 12 april 2004 00:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wij?
Je bent toch niets met mij van plan, hoop ik!?
Ik had het niet over gemene dingen.....quote:Op maandag 12 april 2004 00:15 schreef Wup het volgende:
hihi, bangerdje
Luister jij eens even, opscheppertje! Wij hebben hier allen geen leven en de zomerstop is voor jou net zo kut als voor mij.quote:Op maandag 12 april 2004 00:20 schreef Svensational het volgende:
Tijdens de zomercliff heb ik genoeg te doen
yep leukquote:Op maandag 12 april 2004 00:27 schreef Svensational het volgende:
Ze zouden ONM moeten herhalen vanaf het begin!!!!
Right! Dan kan ik die ook opnemen. Dan maken we nog mee dat en hoe Jannes werd gemaakt..... Daphne & FranK & Vic Kever & Sander en haar andere neukertjes.quote:Op maandag 12 april 2004 00:27 schreef Svensational het volgende:
Ze zouden ONM moeten herhalen vanaf het begin!!!!
Dat worden dan slapeloze nachten voor jou, want dan zit jij te capsen like there's no tomorrow....quote:Op maandag 12 april 2004 00:24 schreef Wup het volgende:
heel lang gelden deden ze bij GTST tijdens de zomerstop altijd hele nachten herhalingen.
zouden bij ONM van mij ook wel mogen doen, maar ja, dat haalt het natuurlijk niet bij tellsell.....
quote:Op maandag 12 april 2004 00:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat worden dan slapeloze nachten voor jou, want dan zit jij te capsen like there's no tomorrow....
Ik weet nog iets beters. Wup neemt dan alle afleveringen helemaal op de hd op, brandt ze op schijf en verkoopt aan ons voor een vriendenprijsje een stapel dvd'tjes...quote:Op maandag 12 april 2004 00:33 schreef Svensational het volgende:![]()
Kijk jij eerst maar eens naar mijn avatarquote:Op maandag 12 april 2004 00:27 schreef BVO het volgende:
Ja, ik wil die eerste afleveringen ook wel eens zien.
Net als bij GTST.
haha, toch die nieuwe hobbyquote:Op maandag 12 april 2004 00:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat worden dan slapeloze nachten voor jou, want dan zit jij te capsen like there's no tomorrow....
Heb je daarbij hulp nodig?quote:Op maandag 12 april 2004 00:38 schreef Wup het volgende:
haha, toch die nieuwe hobby
Neh, Wup is al lief genoeg voor ons. Dat opnemen mag jij doenquote:Op maandag 12 april 2004 00:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik weet nog iets beters. Wup neemt dan alle afleveringen helemaal op de hd op, brandt ze op schijf en verkoopt aan ons voor een vriendenprijsje een stapel dvd'tjes...
quote:Op maandag 12 april 2004 00:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kijk jij eerst maar eens naar mijn avatar
Arrrrrgggh! Daarvoor heb ik geen hardware! Onthoud toch eens iets! (quote:Op maandag 12 april 2004 00:40 schreef Svensational het volgende:
Neh, Wup is al lief genoeg voor ons. Dat opnemen mag jij doen![]()
Jawel. Laat maar weer eens zien dat je totaal geen smaak hebt ......quote:Op maandag 12 april 2004 00:40 schreef BVO het volgende:
Vanaf vrijdag hoop ik er een zelfgemaakte foto vanHind
te hebben
.
quote:Op maandag 12 april 2004 00:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jawel. Laat maar weer eens zien dat je totaal geen smaak hebt ......
Jij gaat met je zuurverdiende geld van Veronica Magazine naar de Megapool (quote:Op maandag 12 april 2004 00:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Arrrrrgggh! Daarvoor heb ik geen hardware! Onthoud toch eens iets! ()
Nee, dat is Carola Smit! Dat je het effe weet.quote:Op maandag 12 april 2004 00:46 schreef BVO het volgende:
Hind is dus absoluut een van de mooiste en zeker beste zangeressen van Nederland.
Dat is een goede optie. Hier in mijn woonplaats blijft de MegaPool open. De eigenaar zit er op franchise in.quote:Op maandag 12 april 2004 00:47 schreef Svensational het volgende:
Jij gaat met je zuurverdiende geld van Veronica Magazine naar de Megapool () en aldaar koop jij een dvd-recorder. Je koopt er nog een paar dvd-r schijfjes en klaar is kees.....ehh....weet_ik_veel
Zonde dat deze alweer dicht moetquote:Op maandag 12 april 2004 00:49 schreef Svensational het volgende:
Is Wup er nog???? Zij moet zo het nieuwe topic openen!
Kom maar opquote:Op maandag 12 april 2004 00:50 schreef Wup het volgende:
mag dat al?
De modjes slapen toch alquote:Op maandag 12 april 2004 00:50 schreef Wup het volgende:
mag dat al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |