Eerdere delen in deze reeks
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Belangrijke aankomende releases:
Helaas schijnt WW maar zo'n 5 uur aan Gameplay te hebben
Overzicht releasedates:
US of JAP spellen op je PAL Gamecube spelen:
Games/hardware bestellen en de Nederlandse douane:
Wil je games en accessoires bestellen buiten de EU dan zijn er een aantal dingen die belangrijk zijn om te weten. Over alle artikelen die in landen buiten de EU worden gekocht, moeten douanerechten (0,06% voor games en accessoires) en BTW (19%) worden betaald. De douanerechten worden betaald over de aankoopprijs van het artikel en de verzekerings- en vervoerskosten tot aan binnenkomst van het artikel in de EU. Dit is de douanewaarde. De BTW wordt geheven over de douanewaarde. Per zending geldt een vrijstelling van belasting tot een bedrag van ¤ 22,-. Is de waarde meer dan dit bedrag, dan moeten douanerechten en BTW over de totale waarde betaald worden.
Fictief voorbeeld: ik bestel een gamepad voor 24 euro bij lik-sang uit Hong Kong. Verzendkosten zijn 7 euro, dus het totaal is 31 euro. Over deze 31 euro moet allereerst 6% douanerechten betaald worden. De optelsom van de douanerechten en de verzendkosten + aankoopprijs is ¤32,86. Tenslotte moet hierover nog 19% BTW betaald worden: 32,86 *1,19 = ¤39,10 totale kosten.
bron
On-line winkels:
Allereerst benodigd voor correcte prijsinterpretatie:
Schaamteloos gedeeltelijk geklauwd van GOT:
On-line spelen met de gamecube:
Sinds 6 maart is het mogelijk om te gaan met de gamecube. Om on-line te kunnen spelen heb je allereerst een modem nodig. Deze komt in twee smaken: de 56k modem en de breedband modem. Beide modems kosten ¤49,95 in de winkel. Het enige spel waar je vooralsnog mee on-line kunt is Phantasy Star Online, wat ¤59,95 kost. Je betaalt ¤8,95 per maand om on-line te kunnen spelen en je kunt dit via creditcard en bank/giro betalen.
Openingspost met dank aan Vagere Hein !
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 26-06-2003 08:42]
Iemand hier al Skies of Arcadia: Legends gespeeld? Ben benieuwd naar player-reviews... meeste officiele reviews zijn wel positief
Release data:
Maro Kart: Double Dash!! - 18 November 2003
Mario Party 5 - 14 December 2003
quote:dan wacht ik nog even
Op donderdag 26 juni 2003 09:08 schreef Khadgar het volgende:
Nintendo NL verwacht de GBA player actie (met je vip punten) zo rond eind juli/begin augustus.
Kan ik mooi weer oranje stemmen hier
quote:Ik heb het 1 1/2 maand gespeelt (c.a. 80 uur), en toen heb ik mijn characters verwijderd
Op donderdag 26 juni 2003 11:51 schreef flappiewappie het volgende:
zijn er nou nog mensen verslaafd aan PSO 1/2 of is dat onmeunig saai via internet, ben er wel benieuwd naar
CubeZone:
quote:
[Nieuws] Gotcha Force screens en artwork
Een minder bekende, maar daarom niet minder interessante Capcom game heet Gotcha Force. Nieuwe screenshots en artwork? Wij hebben ze!Capcom kondigde een tijdje terug Gotcha Force aan, een zeer Japans ogende cartoony game met robots in de hoofdrol. Veel valt er nog niet over de game te zeggen omdat alle beschikbare informatie tot nu toe in het Japans is, maar screenshots en artwork kwam er vandaag wel.
quote:Het apparaat krijgt een 90 / 100
Conclusie
De Game Boy Player doet niets anders dan dat de naam verraadt. Het speelt slechts je collectie Game Boy, Game Boy Color en Game Boy Advance games af op je televisie, zodat je ze in alle rust vanuit je luie stoel kunt spelen. Daarmee geef ik ook meteen het belangrijkste plus- en minpunt van het ding aan. Verwacht van de Game Boy Player geen audiovisuele upgrades, nieuwe gameplay mogelijkheden of verbeterde multiplayer en je zult niet teleurgesteld worden. De Game Boy Player is een prachtig apparaatje, waar heel weinig op af valt te dingen. Het emuleert Game Boy, Game Boy Color en Game Boy Advance perfect en optimaliseert het beeld en geluid zelfs voor je televisie en bijbehorende geluidsapparatuur. Enige puntje van kritiek is het slechts leveren van de Game Boy Player in de kleur zwart, dat onder een paarse of zilvere GameCube niet lelijk is, maar echt stijlvol valt het ook niet te noemen.
quote:Of met je GBA aangesloten
Op donderdag 26 juni 2003 14:26 schreef gieling.com het volgende:
en je speelt dan gewoon met je GC joystick?
Ik speel denk ik met mijn Hori Gamepad
quote:Is dat die oranje ofzo?!?
Op donderdag 26 juni 2003 14:28 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Of met je GBA aangesloten
Ik speel denk ik met mijn Hori Gamepad
Die Hori is een GC controller in de vorm van een SNES controller
quote:Bestaan die?!?
Op donderdag 26 juni 2003 16:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, de oranje is een standaard controller maar dan uit Japan.Die Hori is een GC controller in de vorm van een SNES controller
Te bestellen bij de InsideGamer shop
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 18:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]Te bestellen bij de InsideGamer shop
quote:Woei Geruchten
GameCube 2
Dear Matt, What have you found out, if anything, about the successor to GameCube?
MattyMatt responds: A fine question. Well, I don't have enough to run with a news piece, but after talking to several insider pals around the industry here's what I've been able to come up with:
The console is being referred to as GameCube 2 internally
ATI has been in development with a graphics chip for "GCN 2" for more than a year; it's supposedly coming along very nicely
Several games are already being designed with the system in mind, though no hardware is yet available
The hardware is expected to ultimately ship at a $299 price point -- directly against Xbox 2 and PS3
The CPU partner has not been set, though the obvious choice is IBM
2005 release is likely as Nintendo wants to beat the competition to the gates
I hate to lend credit to this ongoing rumor, too, but I figure I can't ignore it. At least one industry insider I spoke with brought up the whole Microsoft/Nintendo union; apparently Microsoft -- more than Nintendo -- is interested in some kind of partnership.There are a few other smaller bits here and there, but I don't feel comfortable posting them yet. Note that while I do trust my sources on this information (they've come through dozens of times in the past), it's still so early on that anything can happen.
quote:YES!! hopelijk gaat Nintendo Samenwerken met Microsoft (hopelijk komt sony er ook nog bij), Want dan krijgen we alleen maar meer games
Op vrijdag 27 juni 2003 07:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
IGN:
[..]Woei Geruchten
quote:En hogere prijzen. Ik ben erg blij met de huidige situatie waarin de concurrentie floreert.
Op vrijdag 27 juni 2003 09:35 schreef BMH het volgende:[..]
YES!! hopelijk gaat Nintendo Samenwerken met Microsoft (hopelijk komt sony er ook nog bij), Want dan krijgen we alleen maar meer games
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 09:35 schreef BMH het volgende:[..]
YES!! hopelijk gaat Nintendo Samenwerken met Microsoft (hopelijk komt sony er ook nog bij), Want dan krijgen we alleen maar meer games
quote:Vind ik wel goed. Dan kunnen we alle games op 1 console spelen. Anders moet je 3 consoles kopen als je alle games wilt spelen
Op vrijdag 27 juni 2003 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Nee man... dan krijgen we één console: Monopolie
niet goed...
quote:Monopolie => Dure console en games
Op vrijdag 27 juni 2003 11:06 schreef BMH het volgende:[..]
Vind ik wel goed. Dan kunnen we alle games op 1 console spelen. Anders moet je 3 consoles kopen als je alle games wilt spelen
.
quote:En gelukkig heb je dan ook lage prijzen vanwege de geweldige concurrentie he
Op vrijdag 27 juni 2003 11:06 schreef BMH het volgende:[..]
Vind ik wel goed. Dan kunnen we alle games op 1 console spelen. Anders moet je 3 consoles kopen als je alle games wilt spelen
.
quote:
[Nieuws] Gerucht: Nintendo en Microsoft samen?
We hebben wat info over de GameCube 2 én een gerucht dat weer flinke discussies op zal laten waaien!Daar gaan we weer! We hebben hier wat info over de opvolger van de GameCube, gepost door IGN. ATI is nu namelijk al meer dan een jaar bezig met een grafische chip voor deze "GameCube 2". Ook zijn er op dit moment al meerdere spellen in de maak voor het aankomende systeem, hoewel er nog weinig bekend is over de hardware. Wel is bekend dat de prijs van de console waarschijnlijk rond de $300 zal liggen, en het aantal Euro's hier dus niet ver vanaf zal zijn. Er is nog geen fabrikant voor de CPU chip, maar -zo zegt IGN- IBM is een waarschijnlijke optie. Ook wordt er gezegd dat de console al in 2005 zal uitkomen. Dit is echter opvallend, aangezien de GameCube dan maar 4 jaar geleefd heeft, in tegenstelling tot de normale 5 jaar bij andere consoles. Bovendien heeft Miyamoto aan het begin van de GameCube gezegd dat er na de Cube eigenlijk geen andere console meer nodig is, aangezien de console gebruikt kon worden voor uitbreiding van de gameplay, omdat de graphics altijd mooi genoeg zouden zijn.
Verder stond in het bericht dat Microsoft meer dan ooit met Nintendo zou willen samenwerken, aldus een industrie insider. Nu lijkt dit erg onwaarschijnlijk, maar toch worden de geruchten steeds sterker.Laten we even alles beschouwen. Als we naar het gerucht kijken, en de situatie (de samenwerking) voor ons zien, zijn er natuurlijk plus en minpunten.
* Positief is natuurlijk dat Microsoft stikt van het geld, zij kunnen Nintendo (die natuurlijk ook al een behoorlijke kluis gevuld heeft) nóg meer financieel bijstaan, en zo kunnen hardware en software nóg beter worden.
* Ook positief is de gedachte dat dan een hele hoop gamedevelopers (waaronder natuurlijk Nintendo, Microsoft en hun zusterbedrijven) onder één enkele console kunnen werken, waardoor de competitie (de PS3) het erg moeilijk zal gaan krijgen.
* Een ander punt is dat -en we moeten het toegeven- het niet zo lekker gaat met Nintendo, en vooral de GameCube. Wereldwijd staat de Cube nu onder de PS2 en de Xbox verkopen, en het ziet er niet naar uit dat dit binnenkort gaat veranderen. Sony is bijna onverslaanbaar (vooral in Japan), de samenwerking zou hier verandering in kunnen brengen. De hulp van Microsoft zou altijd welkom zijn.
- Een negatief punt is natuurlijk dat Nintendo wel een deel van haar image zou kwijtraken. Nintendo is Nintendo en er werd (en wordt) verwacht dat dit altijd zo zal blijven. Bij oud-Nintendo directeur Yamauchi was dit sowieso een zekerheid, maar de situaties bij Nintendo intern is de laatste tijd flink veranderd.
- Verder zijn er mensen bang dat, als het gebeurt, Microsoft een groot deel van Nintendo in haar macht zal nemen, iets wat het bedrijf in het verleden bij andere bedrijven ook heeft gedaan. Microsoft heeft al een monopolie op PC-gebied, veel mensen willen niet dat zij ook een monopolie op de consoles zal krijgen.
Genoeg reden voor een mooie discussie, maar bedenk wel dat er een kern van waarheid in het gerucht kan zitten. In het verleden heeft Microsoft al openlijk toegegeven Nintendo te willen overkopen. We houden je hier in ieder geval op de hoogte!
quote:Een teaser
SEGA Europe Ltd Announces Worms 3D
First 3D Version of Popular Turn-based Strategy Game Comes to Latest-Generation Consoles & PC
LONDON, UK - April 25, 2003 - SEGA Europe Ltd, today announced an agreement with Team17 Software Ltd, granting SEGA Europe rights to publish 'Worms 3D' on GameCube from Nintendo®, PlayStation®2 computer entertainment system from Sony®, Xbox video game system from Microsoft®, the as well as the PC. Worms 3D is the first 3D incarnation of the highly acclaimed and best-selling Worms franchise, and this latest version marks the first time a core Worms game will appear on the latest generation consoles.
SEGA Europe has rights to publish the game across all PAL video system territories, including Europe and Australia/New Zealand, as well as US NTSC video systems including North America. The game will be localised across key European territories, including France, Germany, Spain and Italy.
The Worms phenomenon has taken the gaming world by storm for many years with sales approaching 8 million units, gripping the minds of gamers everywhere through its simple appearance yet cunningly designed gameplay. Finally, to the excitement of fans everywhere, Worms comes to PC and the latest consoles with a new dimension. Worms 3D is set in a more exciting and immersive game world than ever before, with the same winning emphasis on great multiplayer action and challenging single player fun.
The classic Worms game-play remains unchanged, featuring turn-based fighting and relying on the player to judge the trajectory and strength of their shots in order to inflict maximum damage on opponents, but this time in glorious 3D. Favorite weapons such as bazookas, grenades, dynamite, air strikes and sheep are all present with, the addition of brand new weapons designed to take advantage of the new liberating 3D landscape. With a multitude of tactics available, coupled with the ever changing, randomly generated landscapes, Worms 3D is set to take Worms award-winning gameplay to the next level.
For the newbs, een kennismaking met worms
Welcome to Worms 3D
Each Player controls a team of worms
Taking turns to obliterate their opponent
Using strategy and skill
Your worms can walk, run and jump
And use a variety of powerful and ridiculous weapons
But be warned
Steer clear of landmines
And don't loiter aroubd oil barrels
They go up with a bang
Oh, and be cautious near water
Your worms can't swim
Baseball team
Kung-fu training camp
Van Damme movie
Een paar fouten van de makers
eye don't know
Zie de verschillen met 2D en 3D
--->
--->
--->
--->
--->
--->
--->
Wallpaper
voor andere wallpapers en andere grootte http://www.worms3.com/multimedia.html?area=wall
Gezichtsuitdrukkingen van worms, briljant
He's so dreamy
Mooie post Asspirine !
Ben benieuwd hoe de Gameplay zal zijn in 3 D
Voor grotere formaten zie link vorige post
En nu wat in-game voices
hiero
enne thx voor complimenten, wacht nu alleen tot de anderen dat ook doen
[Dit bericht is gewijzigd door ASSpirine op 27-06-2003 22:37]
quote:is een multiplayer spel
Op vrijdag 27 juni 2003 23:26 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb dat worms nou nooit wat gevonden om eerlijk te zijn
quote:Ik en mijn gehuurde vrienden vinden het nog steeds niks vriend
Op vrijdag 27 juni 2003 23:34 schreef ASSpirine het volgende:[..]
is een multiplayer spel
eerst wat vrienden huren
quote:ken je de voorwaarden niet meer ?
Op zaterdag 28 juni 2003 00:15 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik en mijn gehuurde vrienden vinden het nog steeds niks vriend
Ik heb er nog goede herrineringen aan, worms 2 spelen met 5 man is leuk !!!
en lachen dat je dan doe
[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 28-06-2003 08:05]
.
quote:Jij velt wel erg vaak en snel een oordeel alleen aan de hand van screenshots?
Op zaterdag 28 juni 2003 10:22 schreef Jarno het volgende:
Ha, Mario Sunshine met wormen. Leuk.
.
quote:Ik doe dat meestal al op de naam van het spel en de developer/uitgever (voorbeelden: the matrix reloaded, the lord of the rings, in de praktijk in feite alles dat niet bij een Japanse developer/uitgever vandaan komt). Van screenshots kun je bij de meeste spellen ook al genoeg afleiden. Bij de resterende spellen download ik films en lees ik reviews.
Op zaterdag 28 juni 2003 11:38 schreef Pichu het volgende:[..]
Jij velt wel erg vaak en snel een oordeel alleen aan de hand van screenshots?
Actieve posters én lurkers: hoe bepalen jullie of een spel interessant is?
quote:Ik heb echt een uitgebreid selectiecriterium lijstje
Op zaterdag 28 juni 2003 12:04 schreef Vagere_Hein het volgende:
Actieve posters én lurkers: hoe bepalen jullie of een spel interessant is?
Door dit soort topics op diverse fora in de gaten te houden krijg ik wel ongeveer een idee van wat voor spellen ik misschien leuk zal vinden. Ik weet natuurlijk sowieso welk genre ik wel en niet leuk vind (wel: adventure/RPG, niet: shooter/sport/arcade/snelle reflexen).
Ik hou op mijn computer een lijstje bij van spellen waar ik meer informatie over wil hebben.
Dan ga ik previews en interviews lezen op zoveel mogelijk verschillende sites, een tijdje later ook de professionele reviews.
Zodra het spel uit is in the USA krijg je de eerste player-reviews. Op basis van al deze dingen vorm ik mij een beeld van het spel. Na verloop van tijd worden er dus spellen van het lijstje geschrapt en komen er andere spellen bij.
Als ik dan zeker weet dat ik het wil hebben dan koop ik het zodra het in de schappen ligt. Als ik nog twijfel dan lees ik nog meer reviews en wacht ik op de eerste reacties op de fora die ik lees (ik weet wel zo ongeveer wie een zelfde "smaak" heeft als ik.
Dit geldt overigens voor alle games, niet alleen GameCube.
quote:De bochten zijn natuurlijk aangepast aan de snelheid, en de tegenstanders gaan ongeveer even hard als jou.
Op zaterdag 28 juni 2003 13:35 schreef gieling.com het volgende:
Ff vraagje, is Fzero wel leuk, het lijkt me zo snel gaan (beelden gamekings). Dan kan je toch haast nietgoed sturen/ontwijken
quote:Daz wel de bedoeling. Het is juist het doel dat jij als enige nog aan het racen bent! Je kunt met verschillende moves (zoals de spin) vijanden laten crashen.
Op zaterdag 28 juni 2003 14:36 schreef gieling.com het volgende:
ja, maar het gaat zo snel, bots jeniet tegen alles en iedereen aan???
Maar Viewtifull Joe is most anticipated in mijn ogen. Dikke GfX; Celshaden op steroids! En vergeet Pikmin 2 niet! Meer levels, meer actie! Paarse pikmin! Maak me gek!
Het najaar ziet er goed uit voor de GameCube
pikmin ook niet echt
F-zero wel
Mario golf ken het helemaal niet, dus afwachten
Mario kart komt zo goed als zeker in huis
EN NATUURLIJK !!! WORMS 3D !!!
Die Wormen daarintegen....
screenies:
GIFTPIATM
Format: Nintendo GameCubeTM
Launch Date: TBD
ESRB: (RP) Rating Pending
Game Type: Alternative Role-Playing Game (RPG)
Accessories: Memory Card
Players: 1
MSRP: TBD
Game Summary
Giftpia offers gamers a totally new RPG experience: no combat, no weapons, no armor-and no clichés! When Pockle oversleeps and misses his Coming-of-Age Ceremony, he finds himself in deep trouble. According to the laws of his island, he has committed a terrible crime and the courts have chucked him into prison. But that's not all! Because he's a minor, they've even blurred out his face so no one can see him. Now, he's promised to pay an incredible sum of money to the island's mayor to hold another Coming-of-Age Ceremony. If he really wants to become a true adult, he'll have to learn some responsibility and help the many islanders.
Features
En Hier Is nog een coole reclame
[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 29-06-2003 14:07]
quote:nog keer geedit. nu met wat meer screens en een filmpje.
Op zondag 29 juni 2003 13:59 schreef gieling.com het volgende:[..]
quote:kwel filmpje, ga ik ff bekijken
Op zondag 29 juni 2003 14:07 schreef BMH het volgende:[..]
nog keer geedit. nu met wat meer screens en een filmpje.
quote:
Silent Hill 3 ook naar Gamecube?Als we de voorlopige cover van het aankomende engelse Nintendo Official Magazine mogen geloven, is de survival horror game Silent Hill 3 van Konami al ongeveer een maand na release geen PS2 exclusive meer. De gehele coverart omvat namelijk een CGI model van de hoofdrolspeelster uit de game, evenals dat er gesproken wordt over een 6 pagina's lange review.
Silent Hill 3 is het derde deel uit deze toch wel vrij lugubere en verontrustende survival horror serie, welke voorheen met name op de PSOne en PS2 de nodige populairiteit genoot onder de horror fans. Ook dit derde deel lijkt het tot nu toe erg goed te doen in de verkoopcharts, en daarnaast is het een van de weinige Japan developed games welke eerst released werd in Europa.
De cover zoals hier afgebeeld is nog niet definitief, en veel van de aanwezige teksten zijn tijdelijke opvulling voor de defintieve versie van het blad. Maar het feit dat SH3 zo prominent aanwezig is op de cover wil toch wel wat zeggen.
Konami lijkt de laatste tijd zowieso nauwer te zijn gaan samenwerken met Nintendo. Zo is men ook al bezig met de Gamecube exclusive MGS: TTS, en werkt Hideo Kojima inmiddels aan een innovatieve GBA game welke reageert op zonlicht.
Voor Gamecube bezitters die na Resident Evil en Eternal Darkness weer sterk verlegen zitten om een nieuwe horrortitel, en niet kunnen wachten op RE4, is dit zeker positief nieuws te noemen. Maar ook voor de mensen die verlangen naar meer mature content op de Cube is deze ontwikkeling verre van verkeerd.
Bron: www.gamers.nl
quote:Laten we het hopen.
Op zondag 29 juni 2003 15:08 schreef Strolie75 het volgende:[..]
(NOM heeft me een keer eerder voor de gek gehouden, maar dat was op 1 april, voor de rest hebben ze vaak wel gelijk)
quote:Eh, the RPG that's finally better than Goldeneye? Is het toch een spoof?
Op zondag 29 juni 2003 15:54 schreef speknek het volgende:
(NOM heeft me een keer eerder voor de gek gehouden, maar dat was op 1 april, voor de rest hebben ze vaak wel gelijk)
quote:Staat op die demodisc als je goed kijkt: 5 playable demo's
Op zondag 29 juni 2003 16:38 schreef gieling.com het volgende:
Ik wil wel graag die bonusdisk hebbenIs toch playable?!?
quote:yep en de 5e demo is ....... Soul Calibur 2
Op zondag 29 juni 2003 16:54 schreef Denni5 het volgende:[..]
Staat op die demodisc als je goed kijkt: 5 playable demo's
Maar ik weet niet goed welk spel, en ik dacht dat jullie mij misschien daarbij konden helpen.
Je moet het kunnen uitspelen (duh) maar je moet dan niet dagen vast te komen zitten.
Hij houdt wel van Zelda, en dat dat soort games.
En is Starwars Rogue leader 2 een leuk spel, om te kopen?
Iemand tips?
Daar heb ik helemaal geen tijd voor
quote:Spuit 12
Op zondag 29 juni 2003 21:38 schreef bopontrack het volgende:
Ik kan iedereen MetroidPrime aanbevelen! Puzellen en aliens knallenSuperMonkeyBall 2 is ook een goeie. En heeftie Mario Sunshine al?
quote:Is dit blad ook ergens in Nederland verkrijgbaar? Ik wil die disk wel hebben
Op zondag 29 juni 2003 15:08 schreef Strolie75 het volgende:[..]
quote:Ja, tot voor kort iig wel. Ik heb al heel lang geen computerblad meer gekocht, maar volgens mij zie ik NOM nog wel eens liggen. Het lijkt me alleen stug dat ze die bonusdisk erbij doen. Die deed Nintendo toch alleen bij consoles? En anders waren ze 25 eurie ofzo.
Op zondag 29 juni 2003 23:59 schreef Lexie het volgende:
Is dit blad ook ergens in Nederland verkrijgbaar? Ik wil die disk wel hebben.
quote:
Op maandag 30 juni 2003 09:41 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
En je post dit natuurlijk vanwege de Cube die ze in haar handen heeft
quote:
Op maandag 30 juni 2003 09:41 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
witte gamecube!
,
,
.
quote:Is dat niet gewoon een zilveren die door de flits wit lijkt?
Op maandag 30 juni 2003 10:09 schreef speknek het volgende:[..]
,
,
!
witte gamecube!
,
,
.
quote:Echt duidelijk een platinum Cube, en die witte is volgens mij vooralsnog alleen in Japan te verkrijgen.
Op maandag 30 juni 2003 11:12 schreef speknek het volgende:
Alhoewel, als tegenargument, ze moet wel ineens weer afgevallen zijn dan. Want die witte cube is er volgens mij nog niet zo lang.
quote:Zij is toch japans??!
Op maandag 30 juni 2003 11:40 schreef Denni5 het volgende:[..]
Echt duidelijk een platinum Cube, en die witte is volgens mij vooralsnog alleen in Japan te verkrijgen.
quote:Ok, ik neem maar aan dat dat een grap was
Op maandag 30 juni 2003 12:36 schreef gieling.com het volgende:[..]
Zij is toch japans??!
Het was al bijna te mooi om waar te zijn, en vandaag werd duidelijk dat het inderdaad niet waar is: Silent Hill 3 komt NIET naar de GameCube...
De afgelopen dagen ontstond er commotie omdat er op de cover van NOM (Nintendo Official Magazine, Brits officieel Nintendo blad) een grote afbeelding van Silent Hill 3 stond. Er stond op de begeleidende pagina dat dit een preview versie was van de cover van het nieuwe nummer.
Niets blijkt minder waar te zijn. Editor van het blad, Tim, heeft Cube-Europe een verklaring gegeven en zegt daarin dat Silent Hill 3 niet naar de GameCube komt. Men had het op de beta-cover gezet omdat het een game is die men op de redactie van NOM graag op de Cube zou zien. Helaas komt die wens (voorlopig/nooit) uit.
Ook het verhaal van de bonus disc is niet 100% correct. De disc wordt niet bij het volgende nummer van NOM geleverd, ondanks dat de lezers van het blad in een recente poll met 96% vóór de komst ervan stemden.
Hieronder de Engelstalige verklaring van NOM:
Blimey guys,
We've certainly got you all talking about Nintendo Official Magazine.
You're right to say we are changing in a couple of issues, but the cover that you've all seen is just a mock-up and nothing like the real thing.
As for a NOM demo disc we know it's what everyone wants. As many of you have concluded, the US image was attached to see how much readers would pay for one. There are no firm plans yet but you will be the first to know when it happens.
As for the prize draw, it's already taken place from all the emails received and Andy from Sheffield has already received his chosen prize - a copy of Burnout 2. Thanks to everyone who replied to the survey on-line, it's given the NOM team great feedback to make the new mag the best it's ever been.
We know Silent Hill's not coming to GameCube, we just wanted to have some fun thinking of games that we'd like to see on Nintendo and how much better GameCube could make them.
So come on all you Cube-Europe members, we want to know what games on other consoles would be better on GameCube and why. Just send them direct to me at tim.street@emap.com and we may use them in a future issue of NOM.
Take it easy guys.
Tim
quote:das al van een half jaar geleden
Op maandag 30 juni 2003 09:41 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Welke cube?
quote:Goed geraden, dat was sarcastisch
Op maandag 30 juni 2003 12:55 schreef Denni5 het volgende:[..]
Ok, ik neem maar aan dat dat een grap was
, want anders:
DAS CHRISTINA AGUILERA, LUL!!!!hahaha
====================================================
F-Zero GX
[img]http://www.cube-europe.com/packshots/fzero.jpg[/img
box art
F-Zero. A highly acclaimed racing-game-series since the days of the SNES. Whether it was on Nintys 16-bit console, the N64 or the GBA, many will fondly remember the adrenalin running through their veins each time they completed another lap, or how they cursed when their beloved anti-gravity car crashed right into a mine or flew off course, leaving nothing but a pillar of smoking debris. So when Nintendo announced a Gamecube-version of F-Zero, it was only logical that gamers everywhere were dying to get their hands on a movie clip, just to see whether or not the follow-up retained all the speed and thrills of its predecessors.
Well, its safe to say that F-Zero is still as speedy as ever. Together, Sega and Nintendo have pulled it off to improve the Cube-version on its N64-predessesor in every aspect imaginable. Youll remember that back in the day, F-Zero X had very basic graphics: it looked good, but Nintendo left out unneccesary backgrounds and textures to keep the game running at high speed at all times. Now as I said before, this futuristic racer is fast, but because of the Cubes added power the design team didnt have to hold back in the graphics-departement: Collosal buildings, impressive looking thunderstorms, lush forests, the occasional robot, insane rollercoaster-like racing tracks and not to mention 29 competitors moving about at 1500 km/h...all that and not a single drop in frame-rate.
Remarkable is the way that your vehicle lets itself handle very well at all times. After all, were talking about 6 tonnes of anti-gravity car here. No matter how steep the curve or how deep your descent into the depths of an unfamiliar track, as long as you pay attention to whats ahead of you, you wont crash. If you do, then its your own fault. Since anti-gravity automobiles dont exist (no really, they dont) the designers had absolute freedom to invent the most elaborate control scheme their imaginations could come up with. Thankfully they decided NOT to, instead making it real easy to handle the cars so that the player can focus on the tracks and his/her enemies.
Of course, the tracks...the ones available in the preview version had an absolutely gorgeous design. As stated above, as long as you keep your wits above you, you wont crash. Thats partly because of the fluid handling of your racer, but also because every track is designed in a way that excludes unfair layout. In the tracks Ive played, there were no turns and curves that could only be avoided after memorising them. As long as you keep your eyes peeled, theoretically any challenge can be overcome the first time you encounter it.
All players except the most talented WILL make mistakes though. Races can get so intense that it would require almost super-human concentration to drive a perfect round the first time you play a course. Dont forget those 29 other drivers who all want to finish first. They offer some heavy competition, but that large amount of fierce contestants makes F-Zero GX a real joy to play and behold, since every race is an action-packed struggle for the craved gold medal....just like in the old days.
F Zero GX is not the most original game on Gamecube; the whole idea, mechanics and gameplay borrow heavy the N64 version. Think of it as an improvement of an already great game. Same type of racing courses, same boost powers, same experience...only improved a hundred times. At least, thats what it looks like right now. Lets hope the finished PAL-version will be just as smooth, fast and fun as the demo played by us at Cube-Europe.
F-Zero GX
Racing
Developer:
Nintendo
Publisher:
Nintendo
Releases:25.07.2003
25.08.2003
Oct 2003
Sep 2003
Memorycard Slots:
22
Multiplayer:
4
voor vergrotingen moet je hier klikken
====================================================
Worms
Developer:
Team 17
Publisher:
Activision/Sega of Europe
Q1 2004
Q4 2003
Q4 2003
Q4 2003
Eindelijk krijgen wij een game eerder als die japanners
Memorycard Slots:
N/A
Multiplayer:
4
====================================================
filmpjes!!!
Film1 (9MB)
Film2 (8MB)
Film3 (13MB)
Film4 (11MB)
Film5 (??MB)
====================================================
Viewtiful Joe
Capcom's beat-'em-up Viewtiful Joe is out in Japan now, but if you live in the US you'll have to wait until late October for the anticipated game to hit home. That is, of course, unless you import it. If you're considering that option -- well, you're definitely not alone; hundreds if not thousands of other IGN readers have asked whether or not the game is import-friendly. It's with this question in mind that we bring you an import review of the game. This review is not intended to score the game in the traditional sense, but rather to let potential importers know what kind of Japanese walls they may run into while playing and recommend a purchase based on those issues. Keep reading to learn about the specifics.
The Overview
Viewtiful Joe is an extremely stylized quasi-2D side-brawler in which the main character, Joe, journeys into the land of the movies in search of his kidnapped girlfriend. Joe quickly meets up with his mentor, Captain Blue, a super-hero, who endows his abilities onto the young, inexperienced character and then sets him off to kick some serious enemy booty. At first glance, Viewtiful Joe seems like a straightforward beat-'em-up with a warped graphic presentation, but as you progress through the title you'll discover its at-first-hidden depth. Joe's polished control mechanics -- the way in which you can effortlessly slow down time, speed it up, or strike fascinating poses in fights, and more still the interaction between Joe's abilities and the environments -- are what ultimately set this punch-and-kick offering apart from any other. To call them well done would be the understatement of the year. At times, manipulating the character through the worlds and fighting characters feels close to flawless. Meanwhile, the game's graphic presentation, from the intentionally dark-lined, cel-styled worlds that Joe explores to the advanced particle system, breathtaking slow-time and speed-time effects, and fluid animation that drowns every character, is just gorgeous.
Importers should know that Viewtiful Joe isn't the longest game ever made. If you have the skills, you'll be able to make it through the brawler much quicker than you could, say, a title like Zelda or Eternal Darkness. But unlike still-shorter entries like Wario World, you'll need serious skill -- and we do mean serious -- to advance. The first boss fight in Viewtiful Joe is more difficult than any in Wario World and most in Zelda. Some of the puzzles -- linked directly to Joe's superhero powers -- are challenging, entertaining and extremely satisfying. And like Treasure's Ikaruga, there is more to playing Joe than just getting to the end. There are points systems that measure how well the hero did in each level, and real pros will want to earn perfect grades throughout the adventure.
Video
Film1
Film2
Film3
Film4
Film5
Film6
Deze zijn vooral voor adsl connections
Pagina met nog veel meer screenshots/filmpjes
====================================================
Bron: heel veel sites, waaronder: cubezone.nl & Ign
Ik moet zeggen dat ik toch wel erg benieuwd ben naar VJ .
quote:call me gieling of G
Op maandag 30 juni 2003 22:46 schreef speknek het volgende:
g.com.
Ik moet zeggen dat ik toch wel erg benieuwd ben naar VJ
.
zie fotoboek voor reden
Ook Kirby is wel cool inderdaad, maar NET iets te zoetzappig hoor...
quote:g.com is toch cooler
Op maandag 30 juni 2003 22:51 schreef gieling.com het volgende:
call me gieling of Gzie fotoboek voor reden
quote:Het wordt toch tijd voor een cursus Japans
Op maandag 30 juni 2003 23:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
IGN zegt dat VJ de moeite waard is om te importerenDus... Is wel veelbelovend
Ook Kirby is wel cool inderdaad, maar NET iets te zoetzappig hoor...
quote:Dat is het al sinds ik beelden zag van Treasure Hunter G
Op maandag 30 juni 2003 23:15 schreef Lexie het volgende:[..]
Het wordt toch tijd voor een cursus Japans
.
quote:Die wilde ik ook gamen
Op maandag 30 juni 2003 23:17 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Dat is het al sinds ik beelden zag van Treasure Hunter G
![]()
quote:Je wilt gewoon stiekem zoenen en gropen met ons op je kamer heh?
Op maandag 30 juni 2003 23:37 schreef Lexie het volgende:
Zullen we een Gamers Japans cursus starten? Dan kunnen we elkaar overhoren, samen huiswerk maken, en aantekeningen overnemen.
quote:Laatste Square Game op de SNES...
Op maandag 30 juni 2003 23:39 schreef speknek het volgende:
Soort Chrono Trigger was dat toch?
Maar we gaan waaaaaay off topic mensen
Foei !
quote:Wanna-be mod
Op maandag 30 juni 2003 23:42 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Laatste Square Game op de SNES...
Maar we gaan waaaaaay off topic mensen
Foei !
quote:Ik heb net Mario Party 4 gekocht, en Burnout 2 komt er misschien ook nog aan. Ik probeer ook nog Resident Evil 0 en Timesplitters 2 te pakken te krijgen
Op dinsdag 1 juli 2003 16:09 schreef G1Ace het volgende:
het spijt me om te zeggen, maar zelfs hier in de VS, in de winkel waren er geen spellen te vinden waardoor mijn hart sneller ging pompen
Wario World lijkt me niet ech veel soeps
quote:hehehe
Op dinsdag 1 juli 2003 17:05 schreef Lexie het volgende:[..]
Ik heb net Mario Party 4 gekocht, en Burnout 2 komt er misschien ook nog aan. Ik probeer ook nog Resident Evil 0 en Timesplitters 2 te pakken te krijgen
.
Maar kort.
quote:De meeste zijn nu voor een zacht prijsje tweedehands te vinden
Op dinsdag 1 juli 2003 18:28 schreef G1Ace het volgende:[..]
hehehe
maar kijk, ik wil nu nieuwe spellen, niet van die spellen dat in januari ofzo zijn uitgekomen
met ts2, wacht ik tot beter moment
quote:Silent Hill 3 komt NIET naar de Cube. Dat blad heeft al zen excusses aangeboden.
Op dinsdag 1 juli 2003 19:28 schreef speknek het volgende:
Misschien dat ik TS2 binnenkort ook wel voor wegdoe, ik vind hem toch niet zo leuk. Maar volgens mij valt dat lange wachten wel mee, als echt Silent Hill 3 al volgende maand naar de GC komt.
ps. Download Hier 230 mb aan Soul Cilibur 2 footage! ook veel over Link! (tis mijn Subscriber link, dus geen w8rij.
quote:Hmm, ik hou me aanbevolen
Op dinsdag 1 juli 2003 19:28 schreef speknek het volgende:
Misschien dat ik TS2 binnenkort ook wel voor wegdoe, ik vind hem toch niet zo leuk. Maar volgens mij valt dat lange wachten wel mee, als echt Silent Hill 3 al volgende maand naar de GC komt.
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 19:54 schreef BMH het volgende:
Silent Hill 3 komt NIET naar de Cube. Dat blad heeft al zen excusses aangeboden.
quote:le-zen
Op dinsdag 1 juli 2003 20:22 schreef speknek het volgende:[..]
En waarom hoor ik dat nu pas
.
quote:Ik heb nog een boel te doen
Op dinsdag 1 juli 2003 20:28 schreef speknek het volgende:, zullen we samen huiswerk doen, lexie?
quote:Allereerst
Op dinsdag 1 juli 2003 20:46 schreef Fantus het volgende:
Dag lui, ik heb vandaag m'n oranje cube met viewtiful joe gekregen maar nu werkt het niet... De disc word niet herkend (beide japans, dus daar kan het niet aan liggen). Iemand een idee?
Ornaje Cube heerst
Maar zit er niet toevallig een kras op de disc? En start de Cube wel op zonder disc?
quote:De cube werkt prima. Ik heb een gemodde van lik-sang met een knopje achterop die kan wisselen tussen jap en usa. Aangezien de tekst veranderd weet ik dat het knopje werkt, en dus ook dat ik in de japanse mode opstart met viewtiful joe. Maar geen reactie. Ik kom direct in het menu van de cube zelf, en als ik eenmaal naar boven druk om te zien welk spel erin zit krijg ik een vraagteken.
Op dinsdag 1 juli 2003 20:50 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Allereerst
Ornaje Cube heerst
Maar zit er niet toevallig een kras op de disc? En start de Cube wel op zonder disc?
Er zit geen kras op de CD, wat me wel opvalt is dat ik geen laser hoor verschuiven zoals bij andere consoles. Bij de xbox kan je het zelfs horen dus het lijkt me sterk dat de cube compleet stil is. Het lensje van de laser staat ook altijd in het midden.
als die het ook niet doet dan terugsturen, als dat kan...
quote:probeer het eens met een freeloader, of e-mail anders lik-sang voor support.
Op dinsdag 1 juli 2003 20:55 schreef Fantus het volgende:[..]
De cube werkt prima. Ik heb een gemodde van lik-sang met een knopje achterop die kan wisselen tussen jap en usa. Aangezien de tekst veranderd weet ik dat het knopje werkt, en dus ook dat ik in de japanse mode opstart met viewtiful joe. Maar geen reactie. Ik kom direct in het menu van de cube zelf, en als ik eenmaal naar boven druk om te zien welk spel erin zit krijg ik een vraagteken.
Er zit geen kras op de CD, wat me wel opvalt is dat ik geen laser hoor verschuiven zoals bij andere consoles. Bij de xbox kan je het zelfs horen dus het lijkt me sterk dat de cube compleet stil is. Het lensje van de laser staat ook altijd in het midden.
quote:Jezus wat snel,............
Op woensdag 2 juli 2003 17:41 schreef Vagere_Hein het volgende:
F-zero movie:
Ik zit er hard over te denken om dat spel meteen uit Japan te halen
--------------------------------------------------------------------------------
Op woensdag 25 juni 2003 21:36 schreef supadupagama het volgende:
Toevoeging voor de volgende openings post:
De heel goede PAL (Europese) GameCube release list op http://www.gamecubepal.com
Gigantisch grote lijst misschien, maar hij is wel heel wat overzichtelijker dan die op cube-europe. Mooie toevoeging, zou ik zeggen
--------------------------------------------------------------------------------
Genoteerd, met de toevoeging dat ik het een goed initiatief vindt
quote:Ik had hem lokaal al aangepast, het is alleen wachten totdat ik het volgende gamecubetopic kan openen
Op donderdag 3 juli 2003 14:32 schreef supadupagama het volgende:
Oooooh Vagere_Hein..........--------------------------------------------------------------------------------
Op woensdag 25 juni 2003 21:36 schreef supadupagama het volgende:
Toevoeging voor de volgende openings post:
De heel goede PAL (Europese) GameCube release list op http://www.gamecubepal.comGigantisch grote lijst misschien, maar hij is wel heel wat overzichtelijker dan die op cube-europe. Mooie toevoeging, zou ik zeggen
--------------------------------------------------------------------------------Genoteerd, met de toevoeging dat ik het een goed initiatief vindt
Zijn er eigenlijk hier mensen die Wario World hebben? Ik heb hem bewust niet gehaald omdat hij een hoog Luigi's Mansion-gehalte leek te hebben.
quote:Dat wordt volgens mij een must-have Gijs!
Op donderdag 3 juli 2003 10:12 schreef Chocobo het volgende:
TeeeeeeeeeeeeeeringBeyond good & evil
quote:Ubisoft idd
Op donderdag 3 juli 2003 14:59 schreef speknek het volgende:
Van Infogrames toch? Of zo'n Frans spel iig. Het ziet er mooi uit, maar volgens mij heeft het een hoog Ray-man gehalte.
quote:Foto
Op donderdag 3 juli 2003 16:46 schreef Zooi het volgende:
Heb m'n gameboy player in huis nu..
Er zit van alles in!
Acti, platform, adventure, sneaken, etc
En het ziet er erg cool uit!
quote:Nou, de beelden bij Gamekings spraken me niet echt aan. Maar ja, als de gameplay maar goed is
Op donderdag 3 juli 2003 18:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
BG&E gaat wel een cool spel worden. Het is eens wat anders dan standaard games.Er zit van alles in!
Acti, platform, adventure, sneaken, etc
En het ziet er erg cool uit!
[Dit bericht is gewijzigd door Lexie op 03-07-2003 19:36]
http://insider.ign.com/download/video/preview/cube/g/giftpia_vidpreview_070203_400.mov
quote:Insider
Op donderdag 3 juli 2003 19:34 schreef Strolie75 het volgende:
IGN heeft een video preview van Giftpia.http://insider.ign.com/download/video/preview/cube/g/giftpia_vidpreview_070203_400.mov
Jij, jij bully .
quote:Dat doet hij expres hoor
Op donderdag 3 juli 2003 19:38 schreef Lexie het volgende:[..]
Insider
Jij, jij bully
.
quote:Ik vind die snelheid wel meevallen eigenlijk, toen ik overal las dat ie supersnel zou gaan was ik wel benieuwd, maar dit is nauwelijks sneller dan F-Zero voor de N64.
Op donderdag 3 juli 2003 10:03 schreef Chocobo het volgende:[..]
Jezus wat snel,............
zou dat op mijn freeloader werken ?
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 17:21 schreef Chocobo het volgende:[..]
Foto
quote:xbox 0wnage.
Op donderdag 3 juli 2003 21:15 schreef Lexie het volgende:.
Gamecube on the top
.
quote:knappe vent?! dat lukt Bruce Almighty nog niet eens
Op donderdag 3 juli 2003 22:20 schreef Zooi het volgende:
Duh. Knappe vent die de Xbox bovenaan krijgt..
Dit mailtje heb ik aangekregen
quote:
Hello,Good news for you! StarCraft: Ghost will definately be coming out for the
Nintendo GameCube, as well as X-Box and Playstation 2. I'm not quite sure where
the X-Box exclusive rumor came up, but it's definately not true.
rare mensen...
Of is dat een veel te late sick joke die jullie hebben bedacht ?
quote:een geweldige spel, als je het mij vraagt
Op zaterdag 5 juli 2003 00:54 schreef speknek het volgende:
Ik weet eerlijk gezegd nog steeds niet echt wat ik van StarCraft Ghost kan verwachten...
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 22:57 schreef ASSpirine het volgende:
Ik heb naar blizzard gemaild vragend over de geruchten dat starcraft ghost nu x-box exclusive zal worden of nietDit mailtje heb ik aangekregen
[..]
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 22:57 schreef ASSpirine het volgende:
Dit mailtje heb ik aangekregen
Dit wordt echt een must-have!
quote:Ik zal wel weer allemaal onwelvoeglijke benamingen naar mijn hoofd krijgen hiervoor; maar WTF is starcraft ghost?! Nog nooit van gehoord..
Op zaterdag 5 juli 2003 13:33 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Dit wordt echt een must-have!
quote:Niet mooi ? Tja ieder zijn mening maar ik vind het er prachtig uit zien
Op zondag 6 juli 2003 02:34 schreef piet_pelle het volgende:
Wat is nou eigenlijk al de fuss about Beyond good and evil ?!
Ik heb er nou al meerdere malen wat van gezien en gelezen, maar het lijkt me echt niks speciaals. En mooi ziet het er al helemaal niet uit.
Wat is er nou dat deze game zo speciaal maakt ?!
quote:volgensmij heb jij het vooral over plaatje 2
Op zondag 6 juli 2003 07:59 schreef Chocobo het volgende:[..]
Niet mooi ? Tja ieder zijn mening maar ik vind het er prachtig uit zien
quote:Ze heeft idd wat Lara eigenschappen ja
Op zondag 6 juli 2003 10:56 schreef gieling.com het volgende:[..]
volgensmij heb jij het vooral over plaatje 2
quote:Laten we hopen dat ze wat lekkerder beweegt!
Op zondag 6 juli 2003 11:05 schreef Chocobo het volgende:
Ze heeft idd wat Lara eigenschappen ja
quote:
Op zondag 6 juli 2003 11:19 schreef gieling.com het volgende:
... knik knieën ...
Sinds de verzin-een-datum-en-verkoop-zo-veel-mogelijk-freeloaders-soap is gebleken dat geen enkele gamesverkoopsite te vertrouwen is dus neem dit 'nieuwtje' met een grote korrel zout.
quote:Plaats dan niet zo'n plaatje, dan vraag je erom.
Op donderdag 3 juli 2003 22:48 schreef Zooi het volgende:Niet doen dat fanboy gedoe. Het zijn allemaal leuke consoles.
quote:
De Tales serie heeft in Japan altijd voor een succesje garant gestaan en deze game lijkt het ook weer te gaan maken. Tales of Symphonia is een 3D RPG game, waarin je met een groepje wezens de wereld verkent. Ook in deze game staat de wereld weer eens op instorten en dit zul jij dus weer moeten voorkomen.
Zoals je ook op de screenshots kunt zien zal deze game cell-shaded graphics bevatten. Zo te zien heeft Namco geen verkeerde keus gemaakt. Het ziet er namelijk allemaal erg gelikt uit. Helaas is de Tales-serie in Europa nooit zo erg groots aangeslagen als in Japan, waardoor het nog maar de vraag is of deze Tales-game in Europa zal verschijnen.
quote:Ja goh, gek dat het niet aanslaat als je het nog niet eens uitbrengt in Europa
Op zondag 6 juli 2003 20:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tales of Symphonia info + screens: (InsideGamer)
[..][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Hier pas in 2004...
Hoewel typisch een Japanse publisher, toch heeft Capcom een hoop betekend voor gamers uit het Westen. Tegenwoordig is dat niet veel anders, aangezien Capcom met ijzersterke titels aankomt zetten. Onder andere Viewtiful Joe getuigt van lef, en in dit bericht is te lezen dat de game het boven verwachting doet. Ook een kaskraker als Resident Evil 4 ontbreekt niet in het lijstje, en een verwachte topgame als Killer 7 heeft zich er ook tussengenesteld.Capcom releaselijst GameCube (EU):
P.N. 03 29.08.03Viewtiful Joe 31.10.03
Dead Phoenix 2004
Gotcha Force Q4 2003
Killer 7 2004
Resident Evil 4 2004
Een sterke line-up, die gretig aftrek vindt bij veel gamers. Het is echter nog even doorbijten aangezien de eerste titels zich pas laten zien tegen het einde van augustus.
quote:Ik heb voor dat probleem ook al een Freeloader gehaald. Tis triest op het gamefront soms.
Op zondag 6 juli 2003 20:58 schreef Strolie75 het volgende:
Als RE4 ook maanden later wordt gereleased is het echt tijd voor een Freeloader. Ik begin aardig de schijt te krijgen van NOE.
Viewtiful Joe is praktisch helemaal Engels (nu uit, maar uitverkocht!!!)
Kirby's Airride gebruikt 1 knop dus Japans geen probleem (11 juli uit)
F-Zero GX welk Japans verhaal? 2000km/uur RACEN!!!!!!!!!!! (25 juli uit)
Ik zit nog te twijfelen of Kirby's Airride wel een goed spel is of niet, 'k wacht wel op de import reviews, maar Viewtiful Joe & F-Zero GX zijn must-haves natuurlijk ^_^
maarja, ik ben nog steeds verslaafd aan animal crossing
--edit--
owja, F-Zero heb ik gespeeld op de pu awards afgelopen donderdag. Die is ook zeker de moeite waard, ik kon niet zo snel iets negatiefs opmerken (in tegenstelling tot double dash...)
quote:Cool, goed om bevestiging te krijgen dat Viewtiful Joe een goed spel is. Heb je het gevoel dat je snel door het spel heen aan het gaan bent?
Op maandag 7 juli 2003 13:06 schreef Fantus het volgende:
Ik heb viewtiful joe nu een klein weekje en het is echt super gaaf. De controle die je hebt over joe is echt goed uitgewerkt. De chaos op je scherm is goed te overzien als je zelf speelt, en voor degene die
meekijken ziet het er nog spectaculairder uit. Goede spanningsboog, moeilijkheidsgraad groeit goed mee naarmate je verder komt, zeer geslaagd.maarja, ik ben nog steeds verslaafd aan animal crossing
Je bent trouwens de eerste hier die Animal Crossing heeft. Wat maakt hem voor jou zo verslavend?
quote:Wat vond je van het trackdesign? Wat ik opvallend vond aan de movies die ik ervan gezien heb was dat de tracks heel goed in elkaar zaten (veel bochten die net op het randje zijn, maar die je toch full speed kunt nemen mits je de ideale lijn te pakken hebt).
--edit--
owja, F-Zero heb ik gespeeld op de pu awards afgelopen donderdag. Die is ook zeker de moeite waard, ik kon niet zo snel iets negatiefs opmerken (in tegenstelling tot double dash...)
Tenslotte, wat vond je negatief aan double dash?
quote:Nee, het wordt snel moeilijk, maar niet iritant moeilijk. Het is ook niet vervelend om overnieuw te beginnen en je merkt duidelijk dat je bij ieder potje weer beter wordt, of beter kan reageren op sommige punten in het spel. Waarbij het de ene keer onhaalbaar lijkt ram je er de keer daarop gewoon doorheen en dat is de prijs die je krijgt als speler.
Op maandag 7 juli 2003 16:38 schreef Vagere_Hein het volgende:[..]
Cool, goed om bevestiging te krijgen dat Viewtiful Joe een goed spel is. Heb je het gevoel dat je snel door het spel heen aan het gaan bent?
quote:De wereld is ontzettend tof opgezet. Technisch gezien zijn er natuurlijk grenzen maar je krijgt niet snel door hoe dat in elkaar steekt. Je bent totaal vrij wat je doet dus ben je constant bezig met datgene wat je leuk vind. Je kan het vergelijken met the sims, maar dan beter (naar mijn mening). In the sims moet je naar de plee, moet je werk zoeken, etc. In animal crossing heb je de keuze hiervoor. De 'vervelende' klusjes (ik ben ze nog niet tegengekomen) duren ook enkele tientallen seconde dus saai kan het niet worden. Het is een soort volwassen versie van het ontdekken in sesamstraat van vroeger, maar dan beter
Je bent trouwens de eerste hier die Animal Crossing heeft. Wat maakt hem voor jou zo verslavend?
quote:Ik heb het maar 5 minuutjes gespeeld, maar kon niks vervelends vinden. De tracks zijn geweldig. Veel bochtenwerk die goed zijn afgestemt op de versnelpunten en de kunnen van je vliegtuig. Flink de L+R knoppen gebruiken, beetje botsen tegen andere, erg goed. In het begin slinger je wel veel trouwens, de controls zijn erg gevoelig ingesteld.
Wat vond je van het trackdesign? Wat ik opvallend vond aan de movies die ik ervan gezien heb was dat de tracks heel goed in elkaar zaten (veel bochten die net op het randje zijn, maar die je toch full speed kunt nemen mits je de ideale lijn te pakken hebt).
quote:Het ging traag, de levels die ik gespeeld heb waren te breed dus het was constant vol gas. Het speler-wisselen was wel geinig maar niet super nuttig. De multiplayer mode zal wel erg leuk worden maar in vergelijking met Mario Kart 64 zag ik weinig vernieuwende dingen. Zonde, want het kon echt stukken beter.
Tenslotte, wat vond je negatief aan double dash?
quote:'k Zal ook even commentaar geven. Ik had het spel een paar maanden geleden geimporteerd uit America. $40 gesealed, niet slecht voor met memory card!
Je bent trouwens de eerste hier die Animal Crossing heeft. Wat maakt hem voor jou zo verslavend?
Anyway, ik heb het spel een week gespeeld om zo veel mogelijk NES spelletjes te krijgen (Pinball & Donkey Kong rock hard!) en ik ben blij dat ik het spel daarvoor heb gekocht. Want buiten de af en toe zeer grappige humor vind ik AC maar saai. Telkens moet je de zelfde breng-haal-breng-haal-breng-haal taken doen om je huis af te betalen. Besides, je buurman "asshole" tegen iedereen laten zeggen blijft maar eventjes leuk Maar voor de fans van Sims zal dit wel geweldig zijn, kleertjes (of insecten) verzamelen en in je kast doen (of verkopen), maar ik hou liever het bij de ge-emuleerde NES spelletjes die ik nooit in de winkel heb kunnen kopen voor m'n NES-je.
quote::-D
Nee, Viewtiful Joe wordt snel moeilijk, maar niet iritant moeilijk. Het is ook niet vervelend om overnieuw te beginnen en je merkt duidelijk dat je bij ieder potje weer beter wordt, of beter kan reageren op sommige punten in het spel. Waarbij het de ene keer onhaalbaar lijkt ram je er de keer daarop gewoon doorheen en dat is de prijs die je krijgt als speler.
Wat ik trouwens hoorde van Mario Kart: DD is dat je met 2 Cubes, 2 spellen & 2 TV's met z'n 2-en op aparte schermen multi kan spelen, sweet!
quote:Nou dat zal wel niet vaak gebeuren, en idd tuurlijk kan je het spelen.
Wat ik trouwens hoorde van Mario Kart: DD is dat je met 2 Cubes, 2 spellen & 2 TV's met z'n 2-en op aparte schermen multi kan spelen, sweet!
btw: heeft er iemand al zon gameboy of wavebird mee kunnen krijgen?
quote:Als je nog een ongebruikte GameCube code hebt, waarom gebruik je die dan niet gewoon zelf???
Op dinsdag 8 juli 2003 13:18 schreef Refuge het volgende:
hoi ik zoek nog nintendo VIP sterren (ik heb er nog een paar nodig voor een Gameboy SP) als jullie er wat kunnen missen mail ze door naar:
Dark_deciple445@hotmail.com
ik heb ook nog een niet gebruikte GameCube code (500 punten) die ik eventueel kan ruilenbtw: heeft er iemand al zon gameboy of wavebird mee kunnen krijgen?
quote:edit: hier staat het originele artikel. Interessant is wat ze schrijven over Gamespy. Ik denk er in ieder geval het mijne van:
News: F-Zero GX LAN
Jul 8th 2003 13:47 by AshIt has been confirmed that F-Zero GX will feature LAN connectivity!
While other games such as Mario Kart: Double Dash and Kirby's Air Ride have already been announced Nintendo have confirmed that F-Zero GX will allow you to hook up two GameCubes for eight player fun!
quote:
Luckily, thanks to GameSpy, you can pretty much guarantee online play for F-Zero GX and the other titles mentioned above, and its FREE! Utilizing their GameCube tools, it's a sure bet that GameSpy will have a GameCube Tunnel up and running sometime soon, manipulating this LAN feature as a way to play GameCube titles online for free
[Dit bericht is gewijzigd door Vagere_Hein op 08-07-2003 14:29]
Ik weet niet wat ik ervan moet denken... Ik hoop dat het geen valse geruchten of speculaties zijn...
quote:
[Nieuws] Nintendo scoort
Afgelopen vrijdag sleepte Nintendo op de Power Unlimited Game Awards 2003 maar liefst 3 prijzen binnen... En daar zijn ze trots op ook!Dat Nintendo ook dit jaar weer met tenminste één Game Award naar huis zou gaan, lag wel in de lijn der verwachting. Dat het bedrijf zowel de beste game voor de GameCube als voor de GameBoy Advance heeft gemaakt in 2002, is ook nog niet zo verwonderlijk. Maar dat Nintendo óók nog eens de beste console maakt? Daar hadden veel Nintendo-fans alleen maar van kunnen dromen.
Tegen verwachting behaalde Nintendo op de Power Unlimited Game Awards 2003 vorige week niet alleen de Awards voor de beste game voor de GameCube en GameBoy Advance, maar ook een Award voor de beste console van 2002. Nintendo Benelux stuurde vandaag een persbericht rond waarin het bedrijf trots laat weten dat het dus de volgende prijzen heeft binnengesleept:
Beste GameCube-game 2002: Super Smash Bros. MeleeBeste GameBoy Advance-game 2002: Golden Sun
Beste Console 2002: Nintendo GameCube
Drie hoeraatjes voor Nintendo!
quote:Oh dat wist ik niet, ik koop van alles maar 1 exemplaar
Op dinsdag 8 juli 2003 14:06 schreef gieling.com het volgende:
je mag niet 2x een gamecube registreren...
quote:kan wel, ik houd me daar niet zo mee bezig, als ik iets koop en er zit zo'n kaartje bij registreer ik het, maar ik verdiep me verder niet in alle haken en ogen van Nintendo's registreer-policy.
Op dinsdag 8 juli 2003 21:40 schreef gieling.com het volgende:
algemeen bekend nieuws
quote:
It seems that the info NOA handed out was false and Sega have confirmed that F-Zero will NOT support LAN.
quote:Mij ook niet,........ begin te kotsen van Mario onderhand. Komt voornamelijk door slechte first party titels. Tis dat RE exclusief is anders ,....................
Op woensdag 9 juli 2003 10:08 schreef Zooi het volgende:
Het zal wel aan mij liggen maar mij lijkt dat Mario golf dus echt 2x niets.
Metroid Prime vind ik overigens de allerbeste first party titel,.... geniaal gewoon
[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 09-07-2003 15:42]
quote:'t Leukste aan die strip is eigenlijk nog wat ze met die blinde kat op de achtergrond doen
Op woensdag 9 juli 2003 18:18 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
quote:Zeker weten! Denk niet dat veel providers die zullen ondersteunen
Op woensdag 9 juli 2003 15:24 schreef gieling.com het volgende:
je bent de lul als je nu een 65K6 modem hebt
quote:
Viewtiful Joe AWOLCapcom underestimated the selling power of Viewtiful Joe and now it's run out of copies!
Viewtiful Joe has become a top selling title in Japan, in fact Capcom did not expect it to sell as well as it did. Capcom initially shipped out 50,000 copies and now they have all been snapped up.Capcom updated their official Viewtiful Joe website apologizing for the absence of copies and state that they hope to ship more out soon.
Cube-Europe.nl
Iemand interesse in een paarse GC met 2 controllers, breedband adapter en Super Smash Bros. Melee? Of moet ik 'm ff in V&A zetten?
.
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 11:15 schreef Jarno het volgende:
Ik denk dat ik de mijne maar de deur uitdoe: kan het geld goed gebruiken, zit er nooit meer achter en er komen gewoon GEEN leuke spellen voor mij uit zie ik.Iemand interesse in een paarse GC met 2 controllers, breedband adapter en Super Smash Bros. Melee? Of moet ik 'm ff in V&A zetten?
.
Vaarwel Jarno
quote:De GB-player krijg je alleen bij het GB-player paket. Ik zou gaan voor het Zelda paket, en als extra game metroid. Als je vrienden hebt moet je Super Smash bros: melee (30 eurie) ook kopen.
Op donderdag 10 juli 2003 17:56 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Goed, de knoop is door. Ik ga een GC kopen.
Maar, waar ga ik dat doen? Bij de intertoys krijg je er een gratis GB-ding bij, maar ik heb geen gb-games. Krijg je dat ding ook bij het zelda-pakket of niet?
Advies zou ik zeer waarderen
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 18:14 schreef BMH het volgende:[..]
De GB-player krijg je alleen bij het GB-player paket. Ik zou gaan voor het Zelda paket, en als extra game metroid. Als je vrienden hebt moet je Super Smash bros: melee (30 eurie) ook kopen.
Anyway, denk even na welke games je erbij wilt. Koop in ieder geval het Zelda pack. Zelda:WW heerst nu eenmaal
quote:Zou je bezwaar hebben tegen een (izg staat verkerende) 2e hands GC? Met extra controller en GBA link kabel?
Op donderdag 10 juli 2003 17:56 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Goed, de knoop is door. Ik ga een GC kopen.
Maar, waar ga ik dat doen? Bij de intertoys krijg je er een gratis GB-ding bij, maar ik heb geen gb-games. Krijg je dat ding ook bij het zelda-pakket of niet?
Advies zou ik zeer waarderen
quote:Roger that.
Op donderdag 10 juli 2003 21:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ahum, V & A ...
Op zich klinkt het wel logisch als je weet dat F-Zero en Rogue Squadron III in oktober hier dan ook uitkomen, maar het blijft natuurlijk lullig.
8x 60 euro = portmonee
[Dit bericht is gewijzigd door HomerJ op 11-07-2003 16:45]
quote:Argh! It hurt mine eyes!
Op woensdag 9 juli 2003 10:15 schreef Pichu het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [enz]
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 16:39 schreef HomerJ het volgende:
TIP:
Ga sparen want in setember/oktober/november komen goede titels uit:
Soul calibur 2
Star wars 3
Pikmin 2
Mario kart: Double dash
Worms 3d
F-Zero
XIII is ook goed
Prince of persia
Final fantasy: CC
Viewtiful Joe4 X 45 euro = 140 euro, is goed te doen
quote:Ik heb zelf een freeloader en zit sterk te twijfelen om niet gewoon de japanse versie te importeren. Dat was toch gewoon met Engelse beeldtext enzo ? Wanneer komt anders de US versie ?
Op vrijdag 11 juli 2003 15:21 schreef Vagere_Hein het volgende:
Viewtiful Joe 2 weken vertraagd in Europa. Nieuwe releasedatum 14 november.Op zich klinkt het wel logisch als je weet dat F-Zero en Rogue Squadron III in oktober hier dan ook uitkomen, maar het blijft natuurlijk lullig.
quote:Inderdaad, IGN heeft een speciale importreview gemaakt en hieruit bleek dat de schermteksten vrijwel allemaal in het Engels zijn en dat het spel erg goed te spelen is.
Op vrijdag 11 juli 2003 22:58 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik heb zelf een freeloader en zit sterk te twijfelen om niet gewoon de japanse versie te importeren. Dat was toch gewoon met Engelse beeldtext enzo ? Wanneer komt anders de US versie ?
De US versie komt 7 oktober uit. Ik ga zelf F-Zero importeren zodra hij in Japan uit is en dan bestel ik ook meteen Viewtiful Joe. Ik heb bij Lik-Sang gekeken en het verzenden van deze spellen kost slechts 9 EUR in totaal. Als je één spel bestelt dan kom je geloof ik op 5 EUR verzendkosten uit. Bedenk je overigens wel dat je een aparte memorycard moet hebben voor Japanse spellen, aangezien savegames van Europese/Amerikaanse spellen niet samen met Japanse op één memorycard kunnen staan.
quote:Die importreview ga ik lezen
Op zaterdag 12 juli 2003 01:17 schreef Vagere_Hein het volgende:[..]
Inderdaad, IGN heeft een speciale importreview gemaakt en hieruit bleek dat de schermteksten vrijwel allemaal in het Engels zijn en dat het spel erg goed te spelen is.
De US versie komt 7 oktober uit. Ik ga zelf F-Zero importeren zodra hij in Japan uit is en dan bestel ik ook meteen Viewtiful Joe. Ik heb bij Lik-Sang gekeken en het verzenden van deze spellen kost slechts 9 EUR in totaal. Als je één spel bestelt dan kom je geloof ik op 5 EUR verzendkosten uit. Bedenk je overigens wel dat je een aparte memorycard moet hebben voor Japanse spellen, aangezien savegames van Europese/Amerikaanse spellen niet samen met Japanse op één memorycard kunnen staan.
quote:Ik ga em in iedergeval niet kopen, tenzij de multiplayer cool is. Want XIII komt ook gewoon op PC uit, en dan hoef ik ook geen 50 eurie te spenderen
Op zaterdag 12 juli 2003 09:32 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Toch vraag ik me af of XIII goed te doen is op een GC.
Ben er een beetje sceptisch over.
quote:waar woon je?
Op donderdag 10 juli 2003 11:15 schreef Jarno het volgende:
Ik denk dat ik de mijne maar de deur uitdoe: kan het geld goed gebruiken, zit er nooit meer achter en er komen gewoon GEEN leuke spellen voor mij uit zie ik.Iemand interesse in een paarse GC met 2 controllers, breedband adapter en Super Smash Bros. Melee? Of moet ik 'm ff in V&A zetten?
.
lama, is kennelijk al verkocht!
[Dit bericht is gewijzigd door paarse_paashaas op 12-07-2003 12:45]
quote:Geschreven door IL21
Ik heb hem sinds gister en aangezien ik weet dat veel mensen interesse hebben in deze game zal ik er even wat over schrijven. (trouwens, ig shop bedankt voor het vasthouden)Eerst schrijf ik ff wat over de demo die veel mensen al hebben.
Ik had de demo versie van deze game ook, ik dacht dat het meerdere levels waren, maar het blijkt een level uit verschillende delen bestaat, de demo versie waar iedereen het over had is maar de helft van level 1, en de baas in de demo is niets anders dan een sub-baas.
De moeilijkheidsgraad in de echte game is vele malen meer dan de demo...deze game is zeker niet voor beginnende gamers!!!!Ik heb het spel gister tot 3 uur snachts gespeeld en vandaag ook ongeveer de hele dag en ochtend hier mijn eerste impressies.
De bewegingen zijn simpel (echter wel ff inkomen, maar went snel)
A= springen
B= niks
X= slaan
Y= Schoppen
DEze mover krijg je ietsje later in het spel
L= slow motion
R= Mach speed
Cstick = inzoomenHet is hartstikke cool combo's te maken op allerlij soorten manieren met inzoomen en slow motion enz... de bewegingen alleen al zijn puur plezier en de beelden zijn prachtig...
er zitten leuke puzzel in het spel, bijvoorbeeld een bom is net niet sterk genoeg een deur op te blazen, als je dan de tijd vertraagt tijdens de onploffing duurt de explosie langer waardoor de deur wel open gaat...of een platform die zweeft met een propeller, als je de tijd versneld gaat de propeller sneller waardoor het platform de lucht in vliegt
Het spel begint al vet moeilijk in level 1, heb er 2 uur over gedaan alleen al level 1 te halen!!! en het wordt alleen maar moeilijker verder...je kunt kiezen op het begin tussen kids (easy) en adult(normal) ik ben gelijk op adult begonnen omdat ik er langer van wil genieten...ik heb gelezen dat als je de game heb uitgespeeld er nog 2 moeilijkheidsgraten bij komen en vele extra;s (maar wat weet ik niet en wil ik nog niet weten).
elk level stikt van de minibazen en puzzeltjes, Ik kan wel begrijpen dat deze game beter verkocht dan capcom had verwacht. Vriend van me was gister ook ff over de vloer en hij vond het zo vet dat hij nu van plan ik speciaal voor deze game een GC te kopen. er zijn ook veel filmpjes tussendoor die engels zijn gesproken en jappans ondertiteld, alles is in het engels behalve de shop.
De shop krijg je na elke break (die heb je in een level dat je kan saven enzo) je kan daar verschillende items en niewe moves kopen, zoals een boomerang (voomerang) en bommen en moves als een sliding enz. De namen zijn gewoon in het engels zodat je wel weet wat je koopt, maar wat het is staat in het jappans uitgelegt, Dit is het enige japans in de game en is niet erg, omdat de namen vaak al genoeg zeker over wat je koopt. Dit spel is nog importvriendelijker dan SC2!! en die was al zo importvriendelijk...Ik ben nu in level 4, ben er al een uurtje mee bezig, is weer eens vreselijk moeilijk, dis is een van de moeilijkste 2d games sinds ghouls and ghost enzo..En het is ontzetten leuk om mannetjes te beuken, Het is echt zo super mooi als je bijvoorbeeld midden in de lucht blijft vechten zonder ook maar 1x de grond te raken en dan 12 mannetjes heb gebeukt in 1 combo, of als iemand schiet je de kogel in slow motion terugslaat...
Iedereen die ook maar een beetje lol heeft met 2d platformers als mario of magaman of wat dan ook, deze is minstens net zo goed en mischien wel beter en hij ziet er ook prachtig uit..
Spel heeft ook geweldige humor, bijv de 2de baas wil joe afkraken en noemt hem een Rockman (jappanse megaman) look-a-like)
Als je niet kan wachten tot oktober (usa versie) kun je deze game veilig aanschaffen, want 98% van deze game is in het engels...
quote:respect,
Op zaterdag 12 juli 2003 18:35 schreef BMH het volgende:
viewtiful joe, eerste indruk
[..]Geschreven door IL21
*weer een titel heeft om naar uit te kijken..,
ik hou wel van 2d platformers.., kheb nu castelvenia op de gba kan ik me uitermate mee vermaken
quote:Teeeering,... je hebt me overgehaald
Op zaterdag 12 juli 2003 18:35 schreef BMH het volgende:
viewtiful joe, eerste indruk
[..]Geschreven door IL21
quote:Insidegamer shop is het spel 70 eurie. Ergens anders weet ik et niet
Op zaterdag 12 juli 2003 19:42 schreef Chocobo het volgende:[..]
Teeeering,... je hebt me overgehaald
Waar kan ik het beste importeren ?
quote:Ik wacht even totdat dimplus hem heeft
Op zaterdag 12 juli 2003 23:05 schreef BMH het volgende:[..]
Insidegamer shop is het spel 70 eurie. Ergens anders weet ik et niet
quote:Ik heb hem eerder deze avond besteld bij Lik-sang voor 62,26 EUR inclusief verzendkosten.
Op zaterdag 12 juli 2003 23:05 schreef BMH het volgende:[..]
Insidegamer shop is het spel 70 eurie. Ergens anders weet ik et niet
quote:Kijk,... dat bedoel ik,....
Op zondag 13 juli 2003 03:44 schreef Vagere_Hein het volgende:[..]
Ik heb hem eerder deze avond besteld bij Lik-sang voor 62,26 EUR inclusief verzendkosten.
N1: NES
N2: SNES
N3: N64
N4: GC
N5: ??
[edit]
Ik ga em ook bestellen via Lik-sang (FreeLoader Viewtiful Pack with Viewtiful Joe (JAP) for Gamecube (Datel) US$ 79.90) Maar heb een vraagje.
Ik wil graag betalen via mijn bank, maar er staat ergens: "Please enter your Store Credit Code or Promotional code into the following field.", Wat moet ik daar invullen? Rekening nummer of zo?
[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 13-07-2003 09:50]
quote:Niets. Store Credit is een soort kortingsprogramma. Ik zou overigens niet weten hoe je daar aan mee kunt doen.
Op zondag 13 juli 2003 09:30 schreef BMH het volgende:
*knip*[edit]
Ik ga em ook bestellen via Lik-sang (FreeLoader Viewtiful Pack with Viewtiful Joe (JAP) for Gamecube (Datel) US$ 79.90) Maar heb een vraagje.Ik wil graag betalen via mijn bank, maar er staat ergens: "Please enter your Store Credit Code or Promotional code into the following field.", Wat moet ik daar invullen? Rekening nummer of zo?
Is dit niet handig voor de openingspost?
quote:Niet dat ik alleen er iets over te zeggen heb maar het lijkt mij van die informatie te zijn waar niemand iets mee kan.
Op zondag 13 juli 2003 11:58 schreef HomerJ het volgende:Is dit niet handig voor de openingspost?
Je plaatst me echter voor een dilemma omdat ik het goed vind dat er meegedacht wordt over de openingspost dus bij deze een wellicht overdreven poll voor de bezoekers:
Poll: Specs van de Gamecube in de openingspost?
quote:Boeit me nooit wat die specs,... maar het is een optie ja
Op zondag 13 juli 2003 11:58 schreef HomerJ het volgende:
[afbeelding]Is dit niet handig voor de openingspost?
EDIT - heb toch maar nee gestemd
quote:Moet ik ook nog xtra 6 en 19% btw erbij betalen achter af? Of is dit de uiteindelijke prijs?
Op zondag 13 juli 2003 11:48 schreef Vagere_Hein het volgende:[..]
Niets. Store Credit is een soort kortingsprogramma. Ik zou overigens niet weten hoe je daar aan mee kunt doen.
quote:Dat ligt eraan of het pakket gecontroleerd wordt. Ik heb laatst 5 controllers besteld bij lik-sang, die in een vrij grote doos verpakt waren en die is niet gecontroleerd.
Op zondag 13 juli 2003 12:55 schreef BMH het volgende:[..]
Moet ik ook nog xtra 6 en 19% btw erbij betalen achter af? Of is dit de uiteindelijke prijs?
quote:En als ie wel gecontroleerd word, halen ze et geld dan van je rekening af, of moet je aan huis dokken?
Op zondag 13 juli 2003 12:59 schreef Vagere_Hein het volgende:[..]
Dat ligt eraan of het pakket gecontroleerd wordt. Ik heb laatst 5 controllers besteld bij lik-sang, die in een vrij grote doos verpakt waren en die is niet gecontroleerd.
quote:Dan moet je thuis lappen.
Op zondag 13 juli 2003 13:07 schreef BMH het volgende:[..]
En als ie wel gecontroleerd word, halen ze et geld dan van je rekening af, of moet je aan huis dokken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |