Eerdere delen in deze reeks
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Belangrijke aankomende releases:
Overzicht releasedates:
US of JAP spellen op je PAL Gamecube spelen:
Games/hardware bestellen en de Nederlandse douane:
Wil je games en accessoires bestellen buiten de EU dan zijn er een aantal dingen die belangrijk zijn om te weten. Over alle artikelen die in landen buiten de EU worden gekocht, moeten douanerechten (0,06% voor games en accessoires) en BTW (19%) worden betaald. De douanerechten worden betaald over de aankoopprijs van het artikel en de verzekerings- en vervoerskosten tot aan binnenkomst van het artikel in de EU. Dit is de douanewaarde. De BTW wordt geheven over de douanewaarde. Per zending geldt een vrijstelling van belasting tot een bedrag van ¤ 22,-. Is de waarde meer dan dit bedrag, dan moeten douanerechten en BTW over de totale waarde betaald worden.
Fictief voorbeeld: ik bestel een gamepad voor 24 euro bij lik-sang uit Hong Kong. Verzendkosten zijn 7 euro, dus het totaal is 31 euro. Over deze 31 euro moet allereerst 6% douanerechten betaald worden. De optelsom van de douanerechten en de verzendkosten + aankoopprijs is ¤32,86. Tenslotte moet hierover nog 19% BTW betaald worden: 32,86 *1,19 = ¤39,10 totale kosten.
bron
On-line winkels:
Allereerst benodigd voor correcte prijsinterpretatie:
Schaamteloos gedeeltelijk geklauwd van GOT:
On-line spelen met de gamecube:
Sinds 6 maart is het mogelijk om te gaan met de gamecube. Om on-line te kunnen spelen heb je allereerst een modem nodig. Deze komt in twee smaken: de 56k modem en de breedband modem. Beide modems kosten ¤49,95 in de winkel. Het enige spel waar je vooralsnog mee on-line kunt is Phantasy Star Online, wat ¤59,95 kost. Je betaalt ¤8,95 per maand om on-line te kunnen spelen en je kunt dit via creditcard en bank/giro betalen.
Eerdere topic maar die van Hein heerste veeeeeel meer
Ik open wel een nieuwe maar het geen tijd voor een super post. Wil wel even de review van Warioworld posten die me niet echt denderend lijkt.
Presentation
Odd, over-the-top presentation includes slick, but goofy menu system, a good helping of Wario humor and GBA downloads. 8.0
Graphics
Very pretty at points and underwhelming others; one boss is bump-mapped and surrounded by particles while the worlds a low-polgyon and sometimes blurry. 7.0
Sound
Funky, Wario-ized tunes and crisp voice work. The problem is that the one-liners are constantly repeated. 7.0
Gameplay
Fun, but fairly standard platformer; great control mechanics, quirky level design, lots of variety, but not too difficult 7.0
Lasting Appeal
Can be beaten in five hours; no multiplayer mode; GBA downloads are more gimmick than anything else. 4.0
OVERALL SCORE (not an average) 7.1
[Dit bericht is gewijzigd door Chocobo op 20-06-2003 18:59]
quote:De eindsprint zal goed zijn...
Dat bedoel ik.... De Gamecube verliest zo echt grond hoor....
quote:Een nieuwe GOEDE Mariogame en een ouderwetse Zelda game zou ze goed doen
Op vrijdag 20 juni 2003 10:00 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
De eindsprint zal goed zijn...
quote:Dat duurt dus nog wel een jaar denk ik als die pas op E3 2004 getoond word...
[Nieuws] Waarom Mario 128 niet op de E3 was
Er is een bijzondere reden voor het niet tonen van Super Mario 128 op de afgelopen E3 geweest...Overde nieuwe Mario-game, die onder de codenaam Super Mario 128 door het leven gaat, is niet op de in mei gehouden E3 beurs aan de pers getoond. Daar heeft Nintendo natuurlijk een goede reden voor gehad.
Het Duitse GameFront meldt vandaag dat dit te maken heeft met de baanbrekende ideeën die in de nieuwe Mario-game zitten. In de nieuwe Mario-game schijnt een dusdanig revolutionair idee te zitten, dat Nintendo als de dood is om het nu al vrij te geven. Op deze manier zouden concurrenten deze ideeën nog op het laatste moment in hun voordeel kunnen gebruiken, en daar zit Nintendo natuurlijk niet op te wachten.
Wanneer Super Mario 128 wél aan het publiek wordt getoond, is nog steeds niet bekend. Er gaan geruchten dat de game op de ECTS, die in Londen in september wordt gehouden, getoond zal worden. Andere bronnen suggereren dat Nintendo 'm pas op de E3 van 2004 gaat tonen.
We houden je op de hoogte!
quote:
StarCraft: Ghost - Only on Xbox?What began as inside gossip among gaming publications and their pals, has turned into a full-blown tsunami of speculation. Still not shown on any other platform besides the Xbox when demoed to gaming magazines or at trade shows, the Blizzard-produced action/adventure title based on its most popular universe seems to be headed in the direction of the big green M. Especially considering its graphics engine -- can the other systems produce those kind of visuals?
From what we've learned, the chances of Ghost going Xbox-exclusive are pretty good. While the worst-case scenario could see an expected three-month window for Xbox owners over the other consoles, our pals "in the know" are maintaining that StarCraft will appear on only one system in 2004, and we'll give you one guess as to which one it is.
Bron: IGN
quote:Ik d8 meer aan Mario Kart/Tennis/Golf/128, Killer 7, Viewtiful Joe enzo
Een nieuwe GOEDE Mariogame en een ouderwetse Zelda game zou ze goed doen En even stoppen met die waterfetish van Miyamoto aub
quote:Geef niks,... heb een Xbox maar tis wel lame idd
Op vrijdag 20 juni 2003 10:17 schreef Strolie75 het volgende:[..]
![]()
![]()
Heeft M$ weer met een zak geld lopen strooien!?!
quote:Ik kan even geen Mario meer zien vriend
Op vrijdag 20 juni 2003 10:20 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Ik d8 meer aan Mario Kart/Tennis/Golf/128, Killer 7, Viewtiful Joe enzo
quote:Zolang ie tennist, kart of golft ken ik m nog net hebbe
Ik kan even geen Mario meer zien vriend
quote:Ja, daahaag. HET spel ligt altijd net om de hoek. SMS, MP, WW, etc. En elke keer is het weer net niet. Okay, MP was erg okay, maar toch niet de killer waar Nintendo op gehoopt had.
Op vrijdag 20 juni 2003 10:00 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
De eindsprint zal goed zijn...
Ik word bijzonder jaloers op de XBOX bezitters, kan ik je melden. Zeker gezien het feit dat ik online gamen erg leuk vind. Maja. Ik ga echt niet nog een console kopen.
Het moet echt iets zijn voor tussendoor, ben een casual gamer, geen RPG enzo. Is Burn Out 2 echt zo goed? Zelf zat ik idd te denken aan WW, maar die valt wel erg tegen. Langer dan een uur of 5 mag een spel wel meegaan.
quote:Metroid Prime is idd FANTASTISCH, maar verder zuigt Nintendo echt.... op de RE reeks na dan
Op vrijdag 20 juni 2003 10:27 schreef Jarno het volgende:[..]
Ja, daahaag. HET spel ligt altijd net om de hoek. SMS, MP, WW, etc. En elke keer is het weer net niet. Okay, MP was erg okay, maar toch niet de killer waar Nintendo op gehoopt had.
Ik word bijzonder jaloers op de XBOX bezitters, kan ik je melden. Zeker gezien het feit dat ik online gamen erg leuk vind. Maja. Ik ga echt niet nog een console kopen.
quote:Ik hoor erg goede verhalen over Burnout 2
Op vrijdag 20 juni 2003 10:28 schreef Jarno het volgende:
Magoed, welk spel moet ik nou gaan halen?Het moet echt iets zijn voor tussendoor, ben een casual gamer, geen RPG enzo. Is Burn Out 2 echt zo goed? Zelf zat ik idd te denken aan WW, maar die valt wel erg tegen. Langer dan een uur of 5 mag een spel wel meegaan.
Of is Enter the Matrix nog de moeite waard?
Het moet maar je ding zijn.
Verder zie ik niet in wat iedereen zeurt?
Metroid Prime, Zelda, Eternal Darkness, En nog HEEL veel andere games zijn echt gewoon GOED ! Maar iedereen verwacht dat Nintendo zo maar even games maakt die beter zijn dan Mario 64 en OoT. DAT GAAAT niet zomaar... OoT is fucking een van de beste spellen allertijden.
Square komt ook niet over FF VII heen tot nu toe, maar daar hoor je niemand over
En wat heeft Xbox nou WERKELIJK aan top titels op dit moment die GEEN race of shooter zijn ?!
Sorry voor dit eventuele "fanboy" gedrag maar dat vind ik gewoon !
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:Maar wat spelen de Xboxers online? Race Games en Shooters
quote:Is een hele leuke racer, en poepsnel!
Op vrijdag 20 juni 2003 10:30 schreef Jarno het volgende:
Ik denk dat het die word. Ik heb wel zin in een leuke racer.
quote:Schijnt erg slecht te zijn, spel is meegelift op de hype van de film.
Of is Enter the Matrix nog de moeite waard?
Ga je toch niet voor Ikaragu?
quote:Nee, die schijnt echt heel moeilijk te zijn. En ik heb geen tijd om echt VOL in een game te duiken. En dat moet je toch wel doen met dit spel als ik het zo lees.
Op vrijdag 20 juni 2003 10:34 schreef Strolie75 het volgende:Ga je toch niet voor Ikaragu?
quote:Wordt gewoon moe van die waterfetish. Nokkuh en maak een Mario game die we verdienen. Tuurlijk heeft Nintendo goede games Gijs en op de Xbox heb ik ook maar 3 games ofzo,....... maar verwacht gewoon na zolang wachten wel weer eens wat goeds begrijp je ? Op welk systeem dan ook
Op vrijdag 20 juni 2003 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar wat spelen de Xboxers online? Race Games en ShootersHet moet maar je ding zijn.
Metroid Prime, Zelda, Eternal Darkness, En nog HEEL veel andere games zijn echt gewoon GOED ! Maar iedereen verwacht dat Nintendo zo maar even games maakt die beter zijn dan Mario 64 en OoT. DAT GAAAT niet zomaar... OoT is fucking een van de beste spellen allertijden.
Square komt ook niet over FF VII heen tot nu toe, maar daar hoor je niemand over
En wat heeft Xbox nou WERKELIJK aan top titels op dit moment die GEEN race of shooter zijn ?!
quote:Ik heb de GC gekocht omdat ik voornamelijk (van vroeger, dus) van platformers hou. Hield. Want als ze 1 genre vakkundig verneukt hebben...
Op vrijdag 20 juni 2003 10:37 schreef Chocobo het volgende:[..]
Wordt gewoon moe van die waterfetish. Nokkuh en maak een Mario game die we verdienen. Tuurlijk heeft Nintendo goede games Gijs en op de Xbox heb ik ook maar 3 games ofzo,....... maar verwacht gewoon na zolang wachten wel weer eens wat goeds begrijp je ? Op welk systeem dan ook
quote:Ok, dat snap ik ook wel. Ik werd ook een beetje moe van het varen in WW en het spuiten in SMS, maar zijn die spellen daarom niet goed? Nee, ze voldoen niet aan onze verwachtingen omdat we de lat te hoog leggen
Op vrijdag 20 juni 2003 10:37 schreef Chocobo het volgende:[..]
Wordt gewoon moe van die waterfetish. Nokkuh en maak een Mario game die we verdienen. Tuurlijk heeft Nintendo goede games Gijs en op de Xbox heb ik ook maar 3 games ofzo,....... maar verwacht gewoon na zolang wachten wel weer eens wat goeds begrijp je ? Op welk systeem dan ook
quote:Ga dan maar voor Burnout 2, erg leuke game en je duikt er zo in! In GAM loopt nog ergens een topic over dit spel.
Op vrijdag 20 juni 2003 10:37 schreef Jarno het volgende:
Nee, die schijnt echt heel moeilijk te zijn. En ik heb geen tijd om echt VOL in een game te duiken. En dat moet je toch wel doen met dit spel als ik het zo lees.
quote:IDD! Ik heb geen Xbox gekocht, omdat ik al een PC heb
Op vrijdag 20 juni 2003 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar wat spelen de Xboxers online? Race Games en ShootersHet moet maar je ding zijn.
En Xbox live is zo cool en nieuw.. EUuuh tuurlijk.
quote:Eh, nee. Ik speel namelijk geen spellen op de PC.
Op vrijdag 20 juni 2003 10:40 schreef BMH het volgende:Iedereen heeft die spellen al op de PC
quote:Hey, hun ZIJN iig live. Ik zeg het vaak, en ik zeg het weer: Nintendo gaat de boot volledig missen v.w.b. het online spelen.
En Xbox live is zo cool en nieuw.. EUuuh tuurlijk.
quote:JA
Op vrijdag 20 juni 2003 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ok, dat snap ik ook wel. Ik werd ook een beetje moe van het varen in WW en het spuiten in SMS, maar zijn die spellen daarom niet goed? Nee, ze voldoen niet aan onze verwachtingen omdat we de lat te hoog leggen
Ik houd graag de ontwikkelaars scherp (nieuws en geruchten bereikt iedereen) Ik leg idd graag de lat hoog, want ik wil meer en groter en beter vriend MEER, GROTER EN BETER,.... *Evil lach* MHOEHAHAHAHAHAHAH
Nee tis echt zo,......... we doen het nu in dit Gamecube topic maar ik zal en blijf pleiten voor betere games dan ik al gespeeld heb. De ontwikkelaar moeten geprikkeld worden. Zo hoop ik dat MGS3 beter wordt dan alle MGS bij elkaar,......... zo wil ik dat er idd een FF aankomt die FFVII idd verslaat,......... zo wil ik dat Halo 2 ook echt beter wordt dan Halo en ga zo maar door.
Of dat lukt is een andere kwestie maar zo nu en dan komt er ineens een game die dat wel doet en Nintendo heeft dat tot nu toe alleen maar bij ED en MP gedaan voor mij. Das het enige wat is zeg vriend
quote:Daz bullshit, Want de meeste Cube bezitters hebben een goede PC, anders zouden ze wel een Xbox kopen. De Gamecube is er voor de Party games die je samen kan doen. Mijn moeder zit zelfs te zeuren of ik zelda wil doen, omdat ze het leuk vind om er naar te kijken.
Op vrijdag 20 juni 2003 10:43 schreef Jarno het volgende:[..]
Eh, nee. Ik speel namelijk geen spellen op de PC.
[..]Hey, hun ZIJN iig live. Ik zeg het vaak, en ik zeg het weer: Nintendo gaat de boot volledig missen v.w.b. het online spelen.
quote:?
Op vrijdag 20 juni 2003 10:45 schreef BMH het volgende:[..]
Want de meeste Cube bezitters hebben een goede PC
quote:Nintendo heeft bewust niet voor online gamen gekozen, ze geloven er niet in. Ze zijn van mening dat breedband internet nog niet wijd genoeg verspreid is (11% in VS, Europa en Japan geloof ik) en ze hebben geen zin om te concurreren met Sony en M$. Nintendo wil zich in de toekomst blijven concentreren op Games die je met meerdere mensen achter één console kunt blijven spelen, al dan niet in combinatie met de GBA SP.
Op vrijdag 20 juni 2003 10:43 schreef Jarno het volgende:
Hey, hun ZIJN iig live. Ik zeg het vaak, en ik zeg het weer: Nintendo gaat de boot volledig missen v.w.b. het online spelen.
quote:Ik ken genoeg mensen zonder PC, met GC hoor? En als je je als console alleen op party-games mikt, ben je dus te beperkt bezig en zul je nooit de top bereiken.
Daz bullshit, Want de meeste Cube bezitters hebben een goede PC, anders zouden ze wel een Xbox kopen. De Gamecube is er voor de Party games die je samen kan doen. Mijn moeder zit zelfs te zeuren of ik zelda wil doen, omdat ze het leuk vind om er naar te kijken.
En hoe goed was MP4 nou eigenlijk *echt* ?
quote:Als ik dit hoor, moet ik altijd denken aan MS die een paar jaar geleden riep dat het Internet maar een hype was en dat ze er daarom geen brood in zagen.
Op vrijdag 20 juni 2003 10:46 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Nintendo heeft bewust niet voor online gamen gekozen, ze geloven er niet in. Ze zijn van mening dat breedband internet nog niet wijd genoeg verspreid is (11% in VS, Europa en Japan geloof ik) en ze hebben geen zin om te concurreren met Sony en M$. Nintendo wil zich in de toekomst blijven concentreren op Games die je met meerdere mensen achter één console kunt blijven spelen, al dan niet in combinatie met de GBA SP.
quote:Een party game is misschien het verkeerde woord, meer een gezins-game (voor jong & oud)
Op vrijdag 20 juni 2003 10:46 schreef Jarno het volgende:[..]
Ik ken genoeg mensen zonder PC, met GC hoor? En als je je als console alleen op party-games mikt, ben je dus te beperkt bezig en zul je nooit de top bereiken.
quote:Ik vond WW ook erg goed (op een paar zaken op het einde na), maar ik heb OOT nooit gespeeld. Ik moet bekennen dat ik tot nu toe erg veel plezier aan mijn GC heb gehad, mede door games als Resident Evil, Zelda, MP (Cho
Op vrijdag 20 juni 2003 10:44 schreef Chocobo het volgende:
Of dat lukt is een andere kwestie maar zo nu en dan komt er ineens een game die dat wel doet en Nintendo heeft dat tot nu toe alleen maar bij ED en MP gedaan voor mij. Das het enige wat is zeg vriend
quote:Brilliant !
Op vrijdag 20 juni 2003 10:46 schreef Jarno het volgende:[..]
En dat meen ik serieus, samen met Timesplitters 2 DE ideale MultiPlayer titel op de Cube imho.
quote:En zo denk ik er zelf ook over. Ik heb een blauwe maandag online gespeeld op de PC toen ik hier net ADSL had en een nieuwe PC. Het trekt me echt niet
Op vrijdag 20 juni 2003 10:46 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Nintendo heeft bewust niet voor online gamen gekozen, ze geloven er niet in. Ze zijn van mening dat breedband internet nog niet wijd genoeg verspreid is (11% in VS, Europa en Japan geloof ik) en ze hebben geen zin om te concurreren met Sony en M$. Nintendo wil zich in de toekomst blijven concentreren op Games die je met meerdere mensen achter één console kunt blijven spelen, al dan niet in combinatie met de GBA SP.
quote:Das onzin, want ik speel zelf geen spellen op de PC. Het gaat me meer om het aanbod op de Xbox; Racegames en shooters zijnniet mijn ding
Daz bullshit, Want de meeste Cube bezitters hebben een goede PC, anders zouden ze wel een Xbox kopen. De Gamecube is er voor de Party games die je samen kan doen. Mijn moeder zit zelfs te zeuren of ik zelda wil doen, omdat ze het leuk vind om er naar te kijken.
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 10:49 schreef Strolie75 het volgende:[..]
MP (Cho
)
quote:Kijk en DAAR heb je precies het probleem te pakken... We moeten te lang wachten
Op vrijdag 20 juni 2003 10:49 schreef Jarno het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik ben best blij hoor met m'n GC. De paar games die ik heb, speel ik met plezier en ze zitten meestal goed in elkaar. Ik heb alleen het idee dat men er een beetje laks mee omgaat. Kijk bijv. naar de verschrikkelijke focus van Nintendo op Japan en de US. Soms vergeten ze echt dat er nog een heel continent tussen ligt.
quote:Tis een leuk Multiplayer spel ja, maar briljant zou ik het niet willen noemen vriend
Op vrijdag 20 juni 2003 10:52 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Brilliant !
En dat meen ik serieus, samen met Timesplitters 2 DE ideale MultiPlayer titel op de Cube imho.
quote:Wachten zou nog op zich okay zijn, maar sommige games komen hier helemaal niet uit. En dat zijn juist die freaky Japanse spellen die zo leuk zijn!
Op vrijdag 20 juni 2003 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Kijk en DAAR heb je precies het probleem te pakken... We moeten te lang wachten
quote:Nintendo concentreert zich op zijn kracht. En ik moet zeggen dat ik meer plezier heb gehad bij het spelen van Mario Kart 64 met 4 man dan ik ooit heb gehad met achter mijn monitor CS spelen.
Op vrijdag 20 juni 2003 10:47 schreef Jarno het volgende:
Als ik dit hoor, moet ik altijd denken aan MS die een paar jaar geleden riep dat het Internet maar een hype was en dat ze er daarom geen brood in zagen.
Laat Sony en M$ maar online gaan, er is zeker nog een markt voor het soort games dat Nintendo maakt. Kijk bijvoorbeeld maar naar het succes van Animal Crossing in de VS en Japan, dit is een online spel dat je offline moet spelen (memorycards, codes). Maar hieromheen is wel een hele community ontstaan van mensen die nu in real life contact met elkaar hebben. Online games blijven meestal bepert tot obscure forums.
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 20-06-2003 10:54]
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 10:53 schreef Jarno het volgende:[..]
Wachten zou nog op zich okay zijn, maar sommige games komen hier helemaal niet uit. En dat zijn juist die freaky Japanse spellen die zo leuk zijn!
quote:Kwestie van smaak Gijs, RE vind ik weer kut
Op vrijdag 20 juni 2003 10:53 schreef Chocobo het volgende:[..]
Tis een leuk Multiplayer spel ja, maar briljant zou ik het niet willen noemen vriend
quote:Ik hou normaal niet van vechtspellen en heb geen gamende vrienden.
Op vrijdag 20 juni 2003 10:55 schreef Jarno het volgende:
Let's talk Soul Caliber 2. DAAR heb ik nou zin in!
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 10:57 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik hou normaal niet van vechtspellen en heb geen gamende vrienden.
Kon je dat nou maar online spelen he. .
quote:Precies zo hoort het! Gamers moeten buiten/ op skool ook gaan praten over wat ze hebben gehaalt in hun game, en hoe ver ze zijn. Dat is veel leuker dan door een microfoon de dingen te zeggen.
Op vrijdag 20 juni 2003 10:54 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Nintendo concentreert zich op zijn kracht. En ik moet zeggen dat ik meer plezier heb gehad bij het spelen van Mario Kart 64 met 4 man dan ik ooit heb gehad met achter mijn monitor CS spelen.
Laat Sony en M$ maar online gaan, er is zeker nog een markt voor het soort games dat Nintendo maakt. Kijk bijvoorbeeld maar naar het succes van Animal Crossing in de VS en Japan, dit is een online spel dat je offline moet spelen (memorycards, codes). Maar hieromheen is wel een hele community ontstaan van mensen die nu in real life contact met elkaar hebben. Online games blijven meestal bepert tot obscure forums.
quote:Ik heb een Cube, een goeie PC en een XBox
Soul Calibur 2 talk ? : Beste fighter ooit ! Ik zit alleen vast in de Weapon Master mode, kut japans ook...
quote:Exactly
Op vrijdag 20 juni 2003 10:55 schreef Jarno het volgende:
Let's talk Soul Caliber 2. DAAR heb ik nou zin in!
En Strolie, de Single Player opties schijnen best uitgebreid te zijn!
quote:Ik vestig echt AL m'n hoop op de Single Player mode, daar hoor ik goeie dingen over. Verder heb ik ook niet echt veel vrienden die langs komen om te gamen.
Op vrijdag 20 juni 2003 10:58 schreef Notorious_Roy het volgende:En Strolie, de Single Player opties schijnen best uitgebreid te zijn!
quote:Ik spuug op fighters,......... games zonder inhoud als je het mij vraagt
Op vrijdag 20 juni 2003 10:58 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Ik heb een Cube, een goeie PC en een XBox
Soul Calibur 2 talk ? : Beste fighter ooit ! Ik zit alleen vast in de Weapon Master mode, kut japans ook...
No offence Baatman !
quote:Dat heet concurreren. Of het eerlijk is laten we even in het midden.
Op vrijdag 20 juni 2003 10:59 schreef Strolie75 het volgende:
Om even op Microsoft terug te komen, hun gedrag begint me de keel uit te hangen. Third Party developer maakt een coole game, M$ komt langs met een zak geld en opeens is hij exclusie op de kruisdoos. Kijk, de PS2 en de GC hebben ook exclusives, maar die worden meestal door Sony en Nintendo zelf ontwikkeld. Dat is de hele bedrijfsfilosofie van M$, kopen en jatten.
Iedereen lachte MS uit toen ze hun eigen console gingen maken, maar ondertussen.
quote:Als je 3 controllers heb is alles toch ok Neem je cube gewoon een keer mee naar een paar vrienden, of zelfs naar de scouting
Ik hou normaal niet van vechtspellen en heb geen gamende vrienden.
quote:Soul Calibur is geen Fighting game
Op vrijdag 20 juni 2003 10:59 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik spuug op fighters,......... games zonder inhoud als je het mij vraagt
No offence Baatman !
Das Material ARTS
quote:Nee, ik zit liever naast iemand op de bank! Kratje bier erbij en mekaar de huid volschelden. Verder heb ik te weinig tijd om een spel echt intensief te spelen, online wordt mijn aars dan altijd gekicked.
Op vrijdag 20 juni 2003 10:57 schreef Jarno het volgende:
Kon je dat nou maar online spelen he..
quote:
Ik hou normaal niet van vechtspellen
quote:
heb geen gamende vrienden.
quote:Ik bedoel die bij me in de buurt wonen, vriend!
Op vrijdag 20 juni 2003 11:01 schreef Chocobo het volgende:
Toen ik aan het rondkijken was voor een console, waren de modem en breedband adapter aangekondigd en zou het online gamen weldra een start krijgen op de GC! Ofzoiets. Daar heb ik 'm toch een beetje voor gekocht.
Net als met de handheld markt, fucking sony brengt nu ook zo'n ding uit en nu komen er allen maar minder games op de GBA en ook op doe PSP. Waarom kan het nu niet zo zijn als vroeger ((s)nes) tijd.
quote:Alleen PSO inderdaad, das een beetje karig...
Op vrijdag 20 juni 2003 11:03 schreef Jarno het volgende:
Maar waar het me eigenlijk een beetje om gaat, is dat Nintendo nu degene is die bepaalt dat online gamen niks voor ons is. En niet de gamer zelf.Toen ik aan het rondkijken was voor een console, waren de modem en breedband adapter aangekondigd en zou het online gamen weldra een start krijgen op de GC! Ofzoiets. Daar heb ik 'm toch een beetje voor gekocht.
quote:Zeker als RPG's toch niet helemaal je ding zijn.
Op vrijdag 20 juni 2003 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Alleen PSO inderdaad, das een beetje karig...
quote:Soul caliber word wel gezien als DE fighting game anders...
Op vrijdag 20 juni 2003 10:59 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik spuug op fighters,......... games zonder inhoud als je het mij vraagt
No offence Baatman !
quote:Phew
Op vrijdag 20 juni 2003 11:02 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik bedoel die bij me in de buurt wonen, vriend!
quote:bron: Gamespy
Mace Griffin Bounty Hunter has shipped for the PlayStation 2 and Xbox. Versions for the GameCube and PC will ship in early September, Vivendi Universal Games announced.Protagonist Mace Griffin once was a valued member of the elite police force "The Rangers," but after he became the unsuspecting pawn in a sabotaged incident that killed his comrades and disbanded "The Rangers," he was sent to jail for ten years.
Emerging from prison hardened and bitter, he becomes a bounty hunter, a vocation that gives him access to classified information and a means to aggressively search for the people who set him up to fall. The character of Mace Griffin is being brought to life by hard rock front man, actor and spoken word artist, Henry Rollins. Further details at the official site.
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 11:02 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik bedoel die bij me in de buurt wonen, vriend!
Ik wil wel op je schelden hoor .
misschien star fox 2, maar dat zie ik wel dan weer
nintendo komt echt wel online, er zijn heel veel vertaalfouten gemaakt met mario kart, en het zou me niet verbazen als dat de eerste online game van nintendo wordt
M$ heeft goede ontwikkelaars in huis, alleen de goede spellen die M$ uit eigen huis kan ontwikkelen, zijn AGE of whatever RTS games en de madness series race games
Ze nemen over, ze nemen over, en ze maken hevige verliezen ondertussen, en het is alleen maar kwestie van tijd voordat ze uit dit fiasco terugtrekken
quote:Ik heb een cube en een hele goede PC. Gamecube heb ik gekocht omdat spellen haast nooit op de PC komen. Maar op de PC speel ik wel:GTA 3, GTA: Vice city(PS-2)En splinter cell en binnnenkort Halo
Op vrijdag 20 juni 2003 10:58 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Ik heb een Cube, een goeie PC en een XBox
Ik zie nog geen exclusiefe toppers van de NGC naar PC gaan.
Sjesus....
quote:* gieling.com eens is
Op vrijdag 20 juni 2003 13:03 schreef Zooi het volgende:
Wat een heerlijk fanboy gedrag weer. bah.
Stop gewoon eens allemaal met afgeven op wat een ander allemaal wel niet fout doet of whatever, en ga genieten van games.Sjesus....
quote:ja papa.
Stop gewoon eens allemaal met afgeven op wat een ander allemaal wel niet fout doet of whatever, en ga genieten van games.Sjesus....
quote:Eindelijk, voor deze reply heb ik 3 pagina's doorgespit.
Het moet gewoon eens afgelopen zijn met dat gezeik. Kruip eens achter je Cube en geniet er van ipv op een forum te zitten zeuren over alles wat niet goed is.
Ik heb nu in de 20 games en daarvan is er maar een die ik echt slecht kan noemen en dat is Turok: Evolution. De rest van de spellen hebben mij allemaal geboeid en deze zomer ga ik daarvan er hopelijk ook wat meer uitspelen want dat heb ik bij de meeste nog niet gedaan.
Maar nu eerst me maar eens richten op Skies of Acardia: Legend die ik woensdag gekocht heb...
quote:Een forum is JUIST de plek om over dit soort dingen te discussieren. En echt fanboy gedrag is het nou ook weer niet helemaal. Er zijn "fanboys" die zelf ook commentaar hebben op Nintendo.
Op vrijdag 20 juni 2003 13:52 schreef Phydomir het volgende:[..]
Eindelijk, voor deze reply heb ik 3 pagina's doorgespit.
Het moet gewoon eens afgelopen zijn met dat gezeik. Kruip eens achter je Cube en geniet er van ipv op een forum te zitten zeuren over alles wat niet goed is.
Ik heb nu in de 20 games en daarvan is er maar een die ik echt slecht kan noemen en dat is Turok: Evolution. De rest van de spellen hebben mij allemaal geboeid en deze zomer ga ik daarvan er hopelijk ook wat meer uitspelen want dat heb ik bij de meeste nog niet gedaan.
Maar nu eerst me maar eens richten op Skies of Acardia: Legend die ik woensdag gekocht heb...
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 13:56 schreef gieling.com het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk nooit fangirls???
Mister WiseGuy drops in
quote:Sorry da'k niet wezenloos bij elke nieuwe "TOPGAME" die over 3 maanden in de schappen ligt
Op vrijdag 20 juni 2003 13:52 schreef Phydomir het volgende:[..]
Eindelijk, voor deze reply heb ik 3 pagina's doorgespit.
quote:Heel nintendo zuigt,( net als sony en m$,) alleen de games die ze maken zijn zo goed
Op vrijdag 20 juni 2003 13:58 schreef Jarno het volgende:[..]
Sorry da'k niet wezenloos bij elke nieuwe "TOPGAME" die over 3 maanden in de schappen ligt
ga posten. Ik geniet echt wel van m'n games, echter het beleid bij Nintendo zuigt op sommige punten.
quote:Jij hebt toch ooit die breedbandadapter en PSO gekocht??
Op vrijdag 20 juni 2003 11:06 schreef Jarno het volgende:[..]
Zeker als RPG's toch niet helemaal je ding zijn.
Bevalt het een beetje???
quote:Kunnen we niet eens een Multiplayer game avondje/dag/weekendje bij iemand organiseren?? Gewoon een aantal cubes meenemen, inclusief tv en dan er een gezellige avond van maken met zijn allen.
Op vrijdag 20 juni 2003 10:59 schreef Jarno het volgende:
Verder heb ik ook niet echt veel vrienden die langs komen om te gamen.
Ook al vind ik het heel vervelend dat Nintendo niet online is, er gaat bijna niets boven gamen met een groepje vrienden.
SMB2 : Monkeyflight rulez met 4 man tegelijkertijd.
quote:Mja, PSO is wel okay maar ik weet weer waarom ik niet zo van RPGs hield, my god wat een gedoe allemaal. Kost me teveel tijd enzo. Boeit me ook totaaaaal niet.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:13 schreef mvt het volgende:[..]
Jij hebt toch ooit die breedbandadapter en PSO gekocht??
Bevalt het een beetje???
quote:Burnout 1 was wat ik er af en toe van gespeeld heb enorm lekker. Het was net als Ikagura veel scripted events, dus als je veel speelt wist je bij elke bocht wat je erachter kon verwachten. Dat was enorm handig bij de challange waar je geen schade mocht rijden. Maar als je er niet zo diep in zat kmt het veel meer op je reflexen en goede stuurmanskunsten aan. Wat er na een bocht komt is dan minder verwacht, maar dat maakt het juist leuk en moeilijker. Ondanks dat kan je het wel uitspelen.
Op vrijdag 20 juni 2003 10:28 schreef Jarno het volgende:
Is Burn Out 2 echt zo goed?
Burnout 2 heb ik nog niet gespeeld, maar schijnt nog beter te zijn.
quote:Dat dacht ik ook. Vooral om te investeren in de breedbandadapter vond ik een stap teveel om PSO te proberen. En het betaalaspect vind ik ook niet echt pretig, je bent al ¤ 120 kwijt en dan moet je maandelijks nog meer gaan betalen.
Op vrijdag 20 juni 2003 16:17 schreef Jarno het volgende:[..]
Mja, PSO is wel okay maar ik weet weer waarom ik niet zo van RPGs hield, my god wat een gedoe allemaal. Kost me teveel tijd enzo. Boeit me ook totaaaaal niet.
Dat was wel weer zo, als je geruchten hoorde over de Cube Online zou het net als XBOX live "gratis" moeten. Hopelijk zit er een kern van waarheid in. Tot die tijd Mario Kart DD via gamezone ofzo online spelen (wanneer hij uit is)
quote:Vind ik meevallen, ik vind
Op vrijdag 20 juni 2003 16:15 schreef mvt het volgende:[..]
SMB2 : Monkeyflight rulez met 4 man tegelijkertijd.
quote:Een kritische kijk is altijd belangrijk
Op vrijdag 20 juni 2003 13:54 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Een forum is JUIST de plek om over dit soort dingen te discussieren. En echt fanboy gedrag is het nou ook weer niet helemaal. Er zijn "fanboys" die zelf ook commentaar hebben op Nintendo.
quote:Gamma
Op vrijdag 20 juni 2003 17:14 schreef Chocobo het volgende:[..]
Een kritische kijk is altijd belangrijk
Of blijft het bij die screensavers en wallpapers..
quote:Dat zuigt inderdaad. Print dit uit, print dat uit en kleur het in.
Op vrijdag 20 juni 2003 17:40 schreef FilmFanaat het volgende:
Ik ben nou zo'n nintendovip account begonnen, maar zijn er nog leuke dingen die je kan sparenOf blijft het bij die screensavers en wallpapers..
quote:Precies.. Al gaat het maar om pluche nintendo figuren.
Op vrijdag 20 juni 2003 17:54 schreef Zooi het volgende:[..]
Dat zuigt inderdaad. Print dit uit, print dat uit en kleur het in.
.
Al is het maar een simpele GBA game ofzo, dat zou leuk zijn, accessoires, dat soort dingen.
Is deze Spyro net zo goed als die destijds op de playstation is uitgebracht?
quote:Nintendovip.com sucked ::7
Op vrijdag 20 juni 2003 17:40 schreef FilmFanaat het volgende:
Ik ben nou zo'n nintendovip account begonnen, maar zijn er nog leuke dingen die je kan sparenOf blijft het bij die screensavers en wallpapers..
quote:Helemaal mee eens, dat is de reden dat ik hier kom als fan van nintendospellen.
Een forum is JUIST de plek om over dit soort dingen te discussieren. En echt fanboy gedrag is het nou ook weer niet helemaal. Er zijn "fanboys" die zelf ook commentaar hebben op Nintendo.
quote:En dan open ik met zo'n stink postje
Op vrijdag 20 juni 2003 18:47 schreef Vagere_Hein het volgende:
Goh, ik kom na een werkdag terug en er is al een nieuw gamecubetopic geopend (waar ik een openingspost voor klaar had staan) dat al voor 1/3e gevuld is.
Sorry,.....
quote:Post 100, bij mij een nieuwe bladzijde!
En hier weer verder met deel XXXI. Met de release van de Gameboy Player heeft de gamecube er meteen een catalogus van honderden titels bij gekregen. Ook de release van vandaag van Wario's World moet (de jeugdige gamer?) wat vreugde brengen. De eerste reviews melden echter dat het een vrij kort spel is.Eerdere delen in deze reeks
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30Belangrijke aankomende releases:
- Vanaf vandaag zal de game boy player in Nederland te verkrijgen zijn. Je kunt hiermee je gb(a)-spellen via de gamecube op je tv spelen. Nintendo heeft meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om hem te bundelen met de gamecube en ook deze bundel zal vanaf vandaag in de Nederlandse winkels te koop zijn voor 199 euro. Als je braaf het gros van je nintendo-spellen in Europa hebt gekocht en een hoop sterren verzameld hebt kun je de game-boy player ook via de zogenaamde sterrencatalogus gaan bestellen. Hoeveel sterren dit je gaat kosten is nog niet bekend. De game boy player, overigens alleen in het zwart te verkrijgen, zal 60 euro in de winkel gaan kosten.
- Net als luigi krijgt Wario ook zijn eigen spel op de cube: Wario World. Het spel is in opdracht van Nintendo ontwikkeld door Treasure, bekend van Ikaruga, en is vanaf vandaag te koop in Nederland.
- Op 27 juni brengt Capcom het nieuwste deel in de Mega Man serie uit op de cube: Mega Man Network Transmission. Het ziet er een beetje vreemd uit met cell shaded graphics maar dat zeiden ze over Zelda ook
.
- Viewtiful Joe, wederom een cell shaded-product van Capcom, is zo'n game die je in beweging moet hebben gezien voordat je hem op waarde kunt schatten. Het is een vechtspel à la Double Dragon, wat betekent dat je Joe te allen tijde alleen van de zijkant ziet vechten. Wat apart is, is dat het spel volledig in 3D is gemaakt. Hierdoor zijn de wendingen binnen de levels indrukwekkend omdat je bijvoorbeeld ineens een steeg inloopt die voorheen alleen maar bij de achtergrond van het spel leek te horen. Wat de game bijzonder gelikt maakt zijn de slow motion-effecten waarmee allehande projectielen ontweken kunnen worden. Op 26 juni komt Viewtiful Joe uit in Japan en op 30 september is Amerika aan de beurt. Op 31 oktober kunnen wij hem verwachten.
- Op 25 juli komt F-Zero uit in Japan en op 25 augustus zijn de Noord Amerikanen aan de beurt. In Europa mogen we in oktober gaan genieten. Het spel zal ongeveer 20 tracks bevatten en je kunt uit meer dan 30 characters kiezen. Verder kun je je gamecube memorycard ook bij de arcadeversie gebruiken, waarbij je nieuwe characters en machineonderdelen kunt uitwisselen.
- Mario Kart Double Dash!! wordt de naam van de langverwachte gamecube versie van Mario Kart. Er is voor de verandering een Europese releasemaand genoemd voordat er iets over bekend was over releases in Japan of de VS: november 2003. De belangrijkste feature van het spel lijkt de LAN-optie te worden, waarbij het mogelijk zal zijn om met maximaal acht gekoppelde gamecubes tegen elkaar te spelen. De koppeling zal tot stand moeten komen via de breedband adapter van de gamecube en waarschijnlijk een zelf te kopen router/switch/hub. Verder zullen er op iedere kart twee karakters zitten: één om de kart te besturen en de andere om projectielen af te afvuren. De 'kanonnier' en 'chauffeur' kunnen tijdens het rijden van plaats wisselen. Ieder karakter zal zijn/haar eigen items en sterke punten hebben dus de truc zal zijn om ze op de goede momenten van plaats te laten wisselen.
- Lucasarts heeft een aantal details vrijgegeven van Star Wars Rogue Squadron III Rebel Strike. Het ziet ernaar uit dat spelers in deze editie naast het gebruikelijke schiet en vliegwerk in de ons bekende voertuigen vanuit de derde persoon door levels zullen kunnen gaan rennen en schieten. De meest opvallende feature is dat er een 2-speler co-op modus in zal komen waarbij spelers in split screen alle levels van Rogue Squadron II samen kunnen gaan spelen. De game zal deze herfst in de VS uitkomen en hopelijk niet veel later hier.
Overzicht releasedates:
US of JAP spellen op je PAL Gamecube spelen:
- De freeloader is een bootdisk waarmee de regiobeveiliging van de Gamecube uitgeschakeld wordt waardoor je importspellen kunt spelen. Informatie van de fabrikant.
- De action replay is een bootdisk met enerzijds een freeloader-functionaliteit en anderzijds een invoermogelijkheid voor codes om bijvoorbeeld te kunnen cheaten. Verder zijn er al voorbeelden bekend van codes die door de fabrikant ontwikkeld zijn die niet 100% correct werkende importspellen 'patchen' zodat ze wel correct functioneren. Informatie van de fabrikant. De action replay is hier relatief goedkoop te bestellen (rond de 26 euro).
- Let op: je kunt alleen een freeloader/action replay gebruiken als je tv weergave in 60 hz ondersteunt. Bekijk hiervoor de handleiding van je tv of noteer het merk en serienummer en mail de fabrikant.
- Site waar de compatibiliteit van verschillende spellen getest is met de freeloader/action replay. Tot nu toe doen alle geteste importspellen het op de PAL gamecube
Games/hardware bestellen en de Nederlandse douane:
Wil je games en accessoires bestellen buiten de EU dan zijn er een aantal dingen die belangrijk zijn om te weten. Over alle artikelen die in landen buiten de EU worden gekocht, moeten douanerechten (0,06% voor games en accessoires) en BTW (19%) worden betaald. De douanerechten worden betaald over de aankoopprijs van het artikel en de verzekerings- en vervoerskosten tot aan binnenkomst van het artikel in de EU. Dit is de douanewaarde. De BTW wordt geheven over de douanewaarde. Per zending geldt een vrijstelling van belasting tot een bedrag van ¤ 22,-. Is de waarde meer dan dit bedrag, dan moeten douanerechten en BTW over de totale waarde betaald worden.
Fictief voorbeeld: ik bestel een gamepad voor 24 euro bij lik-sang uit Hong Kong. Verzendkosten zijn 7 euro, dus het totaal is 31 euro. Over deze 31 euro moet allereerst 6% douanerechten betaald worden. De optelsom van de douanerechten en de verzendkosten + aankoopprijs is ¤32,86. Tenslotte moet hierover nog 19% BTW betaald worden: 32,86 *1,19 = ¤39,10 totale kosten.
bronOn-line winkels:
Allereerst benodigd voor correcte prijsinterpretatie:Schaamteloos gedeeltelijk geklauwd van GOT:
- DVDBoxOffice.com Canadese on-line winkel, lage prijzen, 7 à 8 dagen verzendtijd en geen verzend- en importkosten bij spellen, dvd's en kleine hardware. Let op: alle spellen die je hier bestelt zijn alleen met freeloader of Action replay te spelen op een Europese Cube.
- GoblinDirect Britse on-line winkel, geen import kosten maar wel verzendkosten en één week verzendtijd. Let bij het bestellen goed op de regio van waaruit je spellen bestelt. Alle NTSC-spellen die je hier bestelt zijn alleen met freeloader of action replay te spelen op een Europese Cube.
- Lik-Sang On-line winkel uit Hong Kong, je betaalt verzend- en importeerkosten. Verzendtijd varieert van 3 dagen tot 3 weken. Vooral handig voor Japanse spellen en gadgets. Let op: alle spellen die je hier bestelt zijn alleen met freeloader of action replay te spelen op een Europese Cube.
- DvdCrave Australische on-line winkel, verzendkosten 3 euro voor 1 spel. Geen importkosten. Via Credit Card betalen. Verzendtijd is 10 dagen, zelfs vlak voor de kerstdagen. Naar keuze kan er ook sneller verzonden worden met hogere verzendkosten, zie hier voor details. Vooral handig voor PAL-spellen die goedkoper in Australië zijn want zelfs met verzendkosten bespaar je hierdoor vaak 15 euro omdat er voor ons Europeanen 9% btw-korting van de prijs per spel af gaat.
On-line spelen met de gamecube:
Sinds 6 maart is het mogelijk om te gaan met de gamecube. Om on-line te kunnen spelen heb je allereerst een modem nodig. Deze komt in twee smaken: de 56k modem en de breedband modem. Beide modems kosten ¤49,95 in de winkel. Het enige spel waar je vooralsnog mee on-line kunt is Phantasy Star Online, wat ¤59,95 kost. Je betaalt ¤8,95 per maand om on-line te kunnen spelen en je kunt dit via creditcard en bank/giro betalen.
quote:Daar ben ik het volledig mee eens. Het enige waar ik me aan erger is dat dit een eindeloze discussie is. Er is al 100x verteld dat Nintendo, Europa achter stelt en dat Zelda misschien niet geworden is wat velen hoopte en dat MP de sales ook niet extreem heeft kunnen boosten.
Daarom wordt ik er dus een beetje moe van...
MAAR WAAROM STAAT 'IE NOG NIET IN DE VIP CATALOGUS ?
Hahaaa, momenteel 3035 sterren, nog een gesealde europese zelda in m'n la liggen met 250 sterren, dus kommaar... (met mijn geluk kost 'ie 4000 ofzo en kan ik die sterren nog niet nuttig gebruiken )
quote:Ja,....... dat zijn de ports
Op vrijdag 20 juni 2003 19:19 schreef G1Ace het volgende:
ik zag vandaag iets vaags bij de mediamarkt
ik wist niet dat resident evil 2 en 3 al uit waren voor de cube
quote:Gijs, haal ze gewoon voor de PSX, ik was voor ¤ 20 euro klaar.
Op vrijdag 20 juni 2003 19:36 schreef Chocobo het volgende:
Ja,....... dat zijn de portsDie moet ik nog halen trouwens
quote:De GBA Platinum was 6000 punten voor 100 euro zeg maar. De GBA Player kost 60 euro. Dus 3600 punten zou je zeggen... Reken dus inderdaad maar op 4000
Op vrijdag 20 juni 2003 19:23 schreef Wunk het volgende:
Oy, vandaag de release van de gameboy player...MAAR WAAROM STAAT 'IE NOG NIET IN DE VIP CATALOGUS ?
Hahaaa, momenteel 3035 sterren, nog een gesealde europese zelda in m'n la liggen met 250 sterren, dus kommaar... (met mijn geluk kost 'ie 4000 ofzo en kan ik die sterren nog niet nuttig gebruiken)
quote:Kan ik ook doen, maar het zijn niet exacte ports geloof ik. Er zit hier en daar veranderingen in het spel.
Op vrijdag 20 juni 2003 19:37 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Gijs, haal ze gewoon voor de PSX, ik was voor ¤ 20 euro klaar.
quote:kut, nog 2000 te gaan
Op vrijdag 20 juni 2003 19:38 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
De GBA Platinum was 6000 punten voor 100 euro zeg maar. De GBA Player kost 60 euro. Dus 3600 punten zou je zeggen... Reken dus inderdaad maar op 4000
quote:Ik ga me daar niet druk over maken hoor... Heb nu StarFox, 2e hands, zonder vip punten. Boeien
Op vrijdag 20 juni 2003 19:44 schreef gieling.com het volgende:[..]
kut, nog 2000 te gaan
quote:Nope, zijn exacte ports.
Op vrijdag 20 juni 2003 19:39 schreef Chocobo het volgende:
Kan ik ook doen, maar het zijn niet exacte ports geloof ik. Er zit hier en daar veranderingen in het spel.
quote:Ga ook geen spellen ervoor kopen ofzo, zou alleen handig zijn, kan je nog verkopen op ebay ofzo
Op vrijdag 20 juni 2003 19:47 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik ga me daar niet druk over maken hoor... Heb nu StarFox, 2e hands, zonder vip punten. Boeien
quote:dacht dat alleen bij 2 ze wat opvoeringen hadden gedaan
Op vrijdag 20 juni 2003 19:48 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Nope, zijn exacte ports.
quote:Zijn ze nou exact of niet
Op vrijdag 20 juni 2003 19:58 schreef G1Ace het volgende:[..]
dacht dat alleen bij 2 ze wat opvoeringen hadden gedaan
quote:toch niet opgevoerd
Op vrijdag 20 juni 2003 20:21 schreef Chocobo het volgende:[..]
Zijn ze nou exact of niet
quote:En hoe vind je Starfox? best wel aardig, toch?
Op vrijdag 20 juni 2003 19:47 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik ga me daar niet druk over maken hoor... Heb nu StarFox, 2e hands, zonder vip punten. Boeien
quote:Let op, je kan maar één exemplaar van een spel of systeem registreren, trek dus niet je verzamel zelda uit de verpakking als je er al een hebt geregistreerd!
Op vrijdag 20 juni 2003 19:23 schreef Wunk het volgende:
Oy, vandaag de release van de gameboy player...MAAR WAAROM STAAT 'IE NOG NIET IN DE VIP CATALOGUS ?
Hahaaa, momenteel 3035 sterren, nog een gesealde europese zelda in m'n la liggen met 250 sterren, dus kommaar... (met mijn geluk kost 'ie 4000 ofzo en kan ik die sterren nog niet nuttig gebruiken)
Je kan je ondertussen toch vermaken met je andere spellen...
Ik moet bv nog Zelda uitspelen, PSO en heb pas fifa binnen.
Dus ik weet wel wat ik moet doen voordat een "topper" aankomt en het kan me eerlijk gezegd ook niet schelen dat het pas over x aantal maanden komt.
Want als ik aan een nieuwe game begint laat ik de andere links liggen en dan duurt het best lang voordat ik weer begin aan een oude game
Maarjah, wat is tegenwoordig nog x-box excl....
Splinter-cell was dat toch ook, maar kijk nu es aan
En Halo toch ook ?
Ik kijk echt uit naar Starcraft en worms 3
quote:Maar wel van de Dreamcast versie, die grafies toch wel wat beter als de psx versies waren.
Op vrijdag 20 juni 2003 19:48 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Nope, zijn exacte ports.
June 20, 2003 - The latest issue of Japan's Nintendo Dream magazine is apparently home to good news for Mario fanatics who were a bit disappointed with Mario Sunshine. According to the magazine, Nintendo's upcoming Mario 128 title is being built around a new idea that's never before been seen in a game. Apparently, Nintendo refrained from putting the title on display at E3 in order to prevent it from being stolen.
Nintendo development grand daddy Shigeru Miyamoto has gone on record (with Japan's Playboy magazine, of all things) stating that Mario 128 will feature a freshness that was lacking from Mario Sunshine. We presume this is what he was referring to.
We'll be back with more as soon as we learn it.
quote:Tja dat krijg je als de consument zo zit te zeiken over de release dates. Laat Nintendo gewoon rustig zijn gang gaan, en fok ze niet op, Dan krijg je goede games.
Op zaterdag 21 juni 2003 09:19 schreef Chocobo het volgende:
Miyamoto erkent fout !Mario 128 wordt vernieuwend. Eerst zien dan geloven !
June 20, 2003 - The latest issue of Japan's Nintendo Dream magazine is apparently home to good news for Mario fanatics who were a bit disappointed with Mario Sunshine. According to the magazine, Nintendo's upcoming Mario 128 title is being built around a new idea that's never before been seen in a game. Apparently, Nintendo refrained from putting the title on display at E3 in order to prevent it from being stolen.Nintendo development grand daddy Shigeru Miyamoto has gone on record (with Japan's Playboy magazine, of all things) stating that Mario 128 will feature a freshness that was lacking from Mario Sunshine. We presume this is what he was referring to.
We'll be back with more as soon as we learn it.
quote:?
Op zaterdag 21 juni 2003 09:37 schreef BMH het volgende:[..]
Tja dat krijg je als de consument zo zit te zeiken over de release dates. Laat Nintendo gewoon rustig zijn gang gaan, en fok ze niet op, Dan krijg je goede games.
quote:Vele gamers zaten te zeiken op Nintendo, omdat ze nog geen Mario game hadden uitgebracht op de Cube. Daarom hebben ze Sunshine een beetje haastig afgemaakt, en de verwachtingen niet waar kunnen maken (Spel is wel super vet hoor).
Op zaterdag 21 juni 2003 09:38 schreef Chocobo het volgende:[..]
?
quote:Heb ik ook niet, ik heb een importzelda (Zonder PU print en met apart Ocraina of Time doosje
Let op, je kan maar één exemplaar van een spel of systeem registreren, trek dus niet je verzamel zelda uit de verpakking als je er al een hebt geregistreerd!
* Wunk baalt er alleen nog wel van dat er geen VIP codes bij z'n Eternal Darkness zaten
quote:Nintendo staat er bekend om dat ze spellen niet haastig afmaken (qua concept). Levels eruit snijden doen ze wel (Wind Waker) waardoor het spel slechts korter wordt dan gepland. Bij Sunshine zat de basis fout: de hele setting (kinderachtige characters, te vrolijke muziek) en al die oninteressante levels met van die kus-mijn-kloten-sidequests sloegen gewoon nergens op.
Op zaterdag 21 juni 2003 09:41 schreef BMH het volgende:[..]
Vele gamers zaten te zeiken op Nintendo, omdat ze nog geen Mario game hadden uitgebracht op de Cube. Daarom hebben ze Sunshine een beetje haastig afgemaakt, en de verwachtingen niet waar kunnen maken (Spel is wel super vet hoor).
En terechte kritiek leveren is altijd goed.
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 11:25 schreef Vagere_Hein het volgende:[..]
... met van die kus-mijn-kloten-sidequests...
quote:Yeahhh,... weer een shooter
Op zaterdag 21 juni 2003 14:00 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb zin in Roque squodran 3
Ik zag wel weer ISS-3 in de winkels liggen, maar die willen we niet .
quote:Hij is al uit op de PSX en PS2, een Cube of Xbox versie zijn niet aangekondigd.
Op zaterdag 21 juni 2003 16:51 schreef keeper het volgende:
Is er nou al iets bekend over Pro Evolution Soccer 2 voor de Cube?Ik zag wel weer ISS-3 in de winkels liggen, maar die willen we niet
.
quote:Nog niet eens aan begonnen
Op vrijdag 20 juni 2003 23:01 schreef Zeiksnor het volgende:[..]
En hoe vind je Starfox? best wel aardig, toch?
Je doet er in ieder geval erg lang over en het is toch een verkapte Zelda:OOT
quote:Ik heb nu 2 spellen gekocht bij Bart Smit en bij beide spellen zaten geen vip codes..
Op zaterdag 21 juni 2003 10:29 schreef Wunk het volgende:[..]
Heb ik ook niet, ik heb een importzelda (Zonder PU print en met apart Ocraina of Time doosje
![]()
), en daar zitten geen VIP codes bij
* Wunk baalt er alleen nog wel van dat er geen VIP codes bij z'n Eternal Darkness zaten
Is dit nou waar, of is iemand uit de winkel er vandaar met mijn vip punten. Ging trouwens om Burnout 2 en Need for Speed 2..
quote:Nope, Twin Snakes en Mario Kart zijn de volgende. Ik zat eerst te wachten op Starcraft: Ghost, maar geruchten gaan dat t'ie kruisdoos exclusie wordt!
Op zaterdag 21 juni 2003 20:11 schreef Chocobo het volgende:
Gebeurd er nog iets spannends op het Gamecube gebied ? Komen er nog must-haves aan ?
Ik denk dat ik mijn PS2 weer eens wat liefde ga geven.
quote:Klopt,....... tis alleen bij first party titels voor zover ik weet
Op zaterdag 21 juni 2003 19:42 schreef FilmFanaat het volgende:[..]
Ik heb nu 2 spellen gekocht bij Bart Smit en bij beide spellen zaten geen vip codes..
Zegt die gast in de winkel dat ze alleen bij "GameCube only" zitten.Is dit nou waar, of is iemand uit de winkel er vandaar met mijn vip punten. Ging trouwens om Burnout 2 en Need for Speed 2..
quote:Ik ga ook voor die titels,.....Gamecube gaat stof happen de komende tijd dus. Ik geef mijn PS2 al de meeste tijd trouwens
Op zaterdag 21 juni 2003 20:16 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Nope, Twin Snakes en Mario Kart zijn de volgende. Ik zat eerst te wachten op Starcraft: Ghost, maar geruchten gaan dat t'ie kruisdoos exclusie wordt!
Ik denk dat ik mijn PS2 weer eens wat liefde ga geven.
quote:Ik ga eerst MP en RE0 nog even uitspelen.
Op zaterdag 21 juni 2003 20:18 schreef Chocobo het volgende:
Ik ga ook voor die titels,.....Gamecube gaat stof happen de komende tijd dus. Ik geef mijn PS2 al de meeste tijd trouwens
quote:Krijg de eindbaas van MP niet mol,........
Op zaterdag 21 juni 2003 20:18 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik ga eerst MP en RE0 nog even uitspelen.
*zucht*
Ik suck ik games en ik wordt oud
quote:Nah, ik heb altijd al gesucked met eindbazen.
Op zaterdag 21 juni 2003 20:21 schreef Chocobo het volgende:
Ik suck ik games en ik wordt oud
quote:We posten op Fok! Gijs, dus sucken deden we sowieso al.
Op zaterdag 21 juni 2003 20:24 schreef Chocobo het volgende:
We sucken dus allemaal
Overigens komt S ul Calibur natuurlijk ook nog mid augustus.
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 20:27 schreef speknek het volgende:
Echt niet. Tweede keer en Prime lag te huilen onder mijn voet..
quote:15 september
Op zaterdag 21 juni 2003 20:27 schreef speknek het volgende:
Overigens komt Sul Calibur natuurlijk ook nog mid augustus.
quote:Gaat wat te snel voor me, maar waarom moeten we daar ons druk over maken ? Komt ergens in Oktober uit geloof ik.
Op zondag 22 juni 2003 01:27 schreef piet_pelle het volgende:
Ik zou me eerder druk maken over wanneer F-zero nou eindelijk 's een keertje komt.
De Gameboyplayer en WarioWorld zijn wel uit geloof ik !
quote:Die eerste is wel een musthave voor mijn kuiken. De laatste is een big no-no.
Op zondag 22 juni 2003 09:55 schreef Chocobo het volgende:[..]
Gaat wat te snel voor me, maar waarom moeten we daar ons druk over maken ? Komt ergens in Oktober uit geloof ik.
quote:5 uur gameplay idd
Op zondag 22 juni 2003 11:35 schreef Zooi het volgende:[..]
De laatste is een big no-no.
quote:De player was de 18e al uit. Advance War op de tv is trouwens geweldig.
Op zondag 22 juni 2003 09:55 schreef Chocobo het volgende:
Wat ik tot nu toe gezien heb van de GBAPlayer is dat de echte gameplay games die niet voor enorme graphics gaan echt goed zijn op de GBAPlayer. Een spel als Advance Wars is door zijn stijl niet irritant lelijk (ivm hedendaagse games) en speelt door zijn hoge replay waarde lekker weg. Ook de oude ports laten je qua graphics terug gaan in de tijd, ook leuk dus. Voordel is natuurlijk ook dat je gewoon beter ziet wat er te zien is. Mijn moeder kijkt nu opeens mee, terwijl ze eerst er niets van kon zien. (of je daar nou blij mee moet zijn )
Wat me alleen minder lijkt zijn de games die meer op graphics zijn gemaakt dan spelplezier. GT Advance is eigenlijk zo'n spel waar je van denkt "Wow, kan dat op zo'n klein ding", maar op een scherm wel tegenvalt. Daarnaast zijn de circuits kort en waar de graphics dat eerst verborgen doen ze dat nu minder.
Maar ik ben tevreden. Kan ik tenminste Bomberman linken met mijn GBA.
quote:Klinkt postitief
Op zondag 22 juni 2003 12:33 schreef mvt het volgende:[..]
De player was de 18e al uit. Advance War op de tv is trouwens geweldig.
Wat ik tot nu toe gezien heb van de GBAPlayer is dat de echte gameplay games die niet voor enorme graphics gaan echt goed zijn op de GBAPlayer. Een spel als Advance Wars is door zijn stijl niet irritant lelijk (ivm hedendaagse games) en speelt door zijn hoge replay waarde lekker weg. Ook de oude ports laten je qua graphics terug gaan in de tijd, ook leuk dus. Voordel is natuurlijk ook dat je gewoon beter ziet wat er te zien is. Mijn moeder kijkt nu opeens mee, terwijl ze eerst er niets van kon zien. (of je daar nou blij mee moet zijn
)
Wat me alleen minder lijkt zijn de games die meer op graphics zijn gemaakt dan spelplezier. GT Advance is eigenlijk zo'n spel waar je van denkt "Wow, kan dat op zo'n klein ding", maar op een scherm wel tegenvalt. Daarnaast zijn de circuits kort en waar de graphics dat eerst verborgen doen ze dat nu minder.
Maar ik ben tevreden. Kan ik tenminste Bomberman linken met mijn GBA.
60 euro kost ie heh?
quote:volgens mij 50. Maar als je ff wacht kun je je sterren ruilen voor een GBP (hopelijk)
Op zondag 22 juni 2003 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Klinkt postitief
60 euro kost ie heh?
quote:59.95
Op zondag 22 juni 2003 14:41 schreef BMH het volgende:[..]
volgens mij 50. Maar als je ff wacht kun je je sterren ruilen voor een GBP (hopelijk)
De E3 bood achteraf gezien relatief weinig spannends. Er was echter aan het begin een moment, waarop iedereen in opperste staat van concentratie was: Miyamotos nieuwe project zou worden vertoond! En het was... Pacman! Errr... Pacman? Is Miyamoto een beetje in de jaren 80 blijven hangen? Is ie gek geworden? Na dit moment van spanning dat een totale anti-climax veroorzaakte, ging iedereen weer verder met de gewone gang van zaken. Men keek naar Mario Kart, F-Zero, Metal Gear Solid: The Twin Snakes en het andere normale spul. Wij waren het hele project alweer zo ongeveer vergeten toen we aankwamen op de Preview Day, waar we tot onze grote verbazing wél Pacman aantroffen, maar games als Prince of Persia: The Sands of Time, Geist, Kirbys Air Ride, Mario Golf, Starfox enzovoort niet. Nintendo was vergeten een GBA aan te sluiten op de Cube met de Pacman demo, dus er viel helemaal niks mee te doen. Deze pod was dan ook een hele tijd leeg; iedereen ging aan de slag met 1080, F-Zero, Mario Kart en dergelijke. Toen kwam een aantal mensen, waaronder wij, op het idee om eens te gaan vragen waar dat nou op sloeg. We konden een GBA lenen van Nintendo, om Pacman uit te proberen. Toch maar eens bekijken waarom Miyamoto geen nieuw spannend avontuur aan het maken is maar een vaag project, grotendeels gebaseerd op een game die stamt uit het begin van de jaren 80.
Speler 1, 2 en 3 hebben allemaal een rond schermpje op de tv, en besturen allemaal met hun Cube controller een spookje dat ronddwaalt in het welbekende Pacman doolhof, terwijl een vierde speler met de GBA de welbekende (zeven achtste) gele pizza bestuurt. Voor de übern00bs die niet weten wat de spookjes moeten doen: die moeten dat gele happertje zien te tikken. Gebeurt dit, dan krijgt het spookje in kwestie punten en ruilt deze speler zijn controller voor de GBA van de speler die Pacman bestuurde, op het schermpje van de GBA (zodat de spookjes niet zien waar Pacman is, behalve als hij vlak naast ze staat). De computer houdt bij welke speler de GBA heeft en zorgt dus dat de punten naar de goede speler gaan. In totaal duurt een potje (?) 300 seconden. Na deze 5 minuutjes, die sneller voorbij gaan dan je zou denken, is de GBA een paar keer van speler gewisseld en ben je erachter gekomen dat Pacman nog altijd zijn charme heeft!
Vier keer zoveel charme zelfs! Pacman vanaf de andere kant bekijken, namelijk die van de spookjes, blijkt leuker dan je zou denken! De spookjes moeten rennen zodra Pacman een groot bolletje te pakken heeft en de spookjes op kan eten, en Pacman moet de spookjes ontlopen als hij geen groot bolletje opgegeten heeft. Een soort heel simpel, ouderwets spelletje kat en muis dus. Het is simpel, en hoewel sommige mensen vaak denken dat dat iets negatiefs is, blijkt juist vaak dat simpele concepten het best werken. De meeste mensen hebben geen zin in het doorwerken van een handleiding van het formaat Harry Potter 5 (oh mijn god, wat is dat boek dik zeg). Super Monkey Ball was ook hartstikke simpel en bleek ook een hartstikke tof spel. Echter denk ik dat je in Super Monkey Ball wel veel makkelijker variatie in de gameplay kon toevoegen dan bij Pacman GC. Eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee hoe ze er meer van willen maken dan wat we in de demo zagen. En dat is lang niet genoeg om een serieus product te maken. Misschien is het een idee om een disc met meerdere van dit soort GBA-GC spelletjes te maken (Tetras Trackers er ook gelijk maar bij misschien? Donkey Kong Plus die op E3 2002 werd aangekondigd?) want voor alleen zoiets simpels betaalt vrijwel niemand het volle pond. Dan kun je ook nog zeggen, maak het spel extra goedkoop. Maar dan is het meer moeite voor Nintendo dan het uiteindelijk op zal leveren, of het kost alsnog te veel. Een flink dilemma dus.
Het concept wat Miyamoto heeft bedacht slaat bij ons weer in als een bom... maar hoelang kun je pret hebben van dit simpele kat en muis spelletje? Hoeveel mensen hebben 3 controllers en een GBA en 3 vrienden die zin hebben in Pacman GC? Hoeveel mensen hebben geld over voor een iets coolere versie van dat klassieke Pacman wat je inmiddels overal kunt downloaden of voor een euro uit de budgetbak kunt vissen? We zijn benieuwd wat Nintendo van plan is met dit geinige project. Zodra er meer over bekend wordt gemaakt, zullen we het je uiteraard laten weten.
Olivier zegt:
Ik liep bijna voorbij de GameCube-pod met Pacman erin, omdat ik hier eigenlijk niets speciaals van verwachtte. "Gewoon de zoveelste update van Pacman..." verzuchtte ik naïef. Ik zat ernaast. Pacman wordt misschien wel dé multiplayergame voor de GameCube. Als je uitgelachen bent, kun je verder lezen, ik moet het namelijk nog uitleggen. Het klinkt misschien stom dat zo'n simpel spelletje door mij "dé multiplayergame voor de GameCube" genoemd wordt, maar daar zit iets achter. We hebben met de CubeZone staff en met Boris van Power Unlimited/GameKings diverse potjes gespeeld, en door de simpliciteit is deze game geniaal. Haal je oma erbij, je buurvrouw, je vriendinnetje: iedereen kan meteen aan de slag met Pacman en onmiddellijk een geduchte concurrent vormen. Het betrekken van de GameBoy Advance bij de game is een vondst die alleen maar door Shigeru Miyamoto bedacht had kunnen worden en wéér maakt Miyamoto iets waar ik razend enthousiast over ben. Laat Nintendo alsjeblieft wel voorzichtig omspringen met de prijs van het spelletje, want simpliciteit mag wat mij betreft wel in de prijs van de game verwerkt worden.
--------------------------------------------------
Lijkt me best leuk,
Net zoals bij Timesplitters 2 virus,
Je loopt achter iemand aan en hij wordt besmet en je moet rennen voor je leven best lol
quote:
[Nieuws] Witte GameCube op komst
Ter gelegenheid van de release van Final Fantasy: Crystal Chronicles komt er een nieuwe kleur GameCube op de markt...Na de mintgroene GameCube die bij Tales of Symphonia in Japan zal worden uitgebracht, is Nintendo of Japan opnieuw van plan een speciale GameCube uit te geven. Deze keer ter gelegenheid van de release van Final Fantasy: Crystal Chronicles.
Bij het Japanse blad V-Jump zal binnenkort een wedstrijd gehouden worden waarin de lezers één van de 150 'kristalwitte' GameCubes kunnen winnen. Naast een kristalwitte GameCube zit er ook een controller en GameBoy Player in dezelfde kleur bij.
Helaas ziet het er naar uit dat de gelimiteerde oplage alleen in Japan zal blijven. Mocht iets anders blijken, dan lees je het op CubeZone.
quote:
[Nieuws] Paper Mario 2 bevestigd
Paper Mario 2 is nu officieel door Nintendo bevestigd... Lees verder voor de details!Paper Mario 2 komt eraan. Voor oplettende lezers van CubeZone is dat niets nieuws, omdat we dit eerder al inclusief bevestiging van Nintendo Benelux konden melden.
Nu echter brengt ook het bekende Britse tijdschrift Nintendo Official Magazine (officieel Brits Nintendo-magazine) het nieuws. Men is er daar nog niet zeker van of het om een nieuwe game gaat, maar Nintendo Benelux verzekerde ons er enige weken geleden van dat Paper Mario wél een geheel nieuwe game is. Wij gaan voorlopig maar af op de mannen en vrouwen bij Nintendo Benelux. In de tussentijd kun je hieronder het artikeltje vinden en een scan van het artikeltje:
Making Paper
Nintendo Cuts Out an RPG SequelRemember Paper Mario on N64? Its a bit late to play catch up now, that game fetches much cash on eBay. Basically it was a brilliant twist on the RPG theme, reinventing the Mario cast as cardboard cut-outs with levels that fold up like they're made of paper. You'll get your chance to see it, as it's on the slate for Gamecube. It's unclear as yet if it's a remake or an entirely new game, but we're betting on the latter. Release is set for the middle of 2004, so for now this is just an early heads up. And a cool Mario picture to look at."
Zodra we je meer kunnen vertellen over Paper Mario 2, laten we het je via CubeZone natuurlijk weten!
quote:De filmpjes:
[Nieuws] Auto Modellista in actie
Auto Modellista komt binnenkort voor de GameCube uit. Drie filmpjes zijn vrijgegeven om de kwaliteiten van de game te demonstreren!Auto Modellista komt op 3 juli aanstaande in Japan in de winkels te liggen. De game zal een verbeterde versie zijn van de eerder verschenen Playstation 2 versie. De GameCube-versie heeft nieuwe auto's, nieuwe circuits, multiplayer (2 spelers) support, enzovoort. Al deze kleine verbeteringen moeten er voor zorgen dat Auto Modellista op de GameCube flink gaat verkopen.
Om deze wens kracht bij te zetten, heeft uitgever Capcom een aantal filmpjes van Auto Modellista vrijgegeven. Je kunt ze hieronder downloaden. Ze zijn ingepakt met Winzip.
http://www.capcom.co.jp/am_us-tuned/mpg/special001.zip
http://www.capcom.co.jp/am_us-tuned/mpg/demo001.zip
http://www.capcom.co.jp/am_us-tuned/mpg/demo002.zip
quote:Deze pacman is zo gruwelijk geweldig, dat wil je niet geloven!
Op zondag 22 juni 2003 16:03 schreef HomerJ het volgende:
Op de Preview Day stond ook een demo van Miyamoto's nieuwste project: een geavanceerde versie van Pacman, die gericht is op 4 speler multiplayer.Lijkt me best leuk,
Net zoals bij Timesplitters 2 virus,
Je loopt achter iemand aan en hij wordt besmet en je moet rennen voor je leven best lol
quote:
Op zondag 22 juni 2003 19:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Blabla over Paper Mario 2
quote:Was te verwachten
[Nieuws] Nieuwe Zelda speelbaar op E3 2004
Er komt een nieuwe The Legend of Zelda game voor de GameCube na The Wind Waker. En die game wordt op de E3 van 2004 speelbaar voor de pers neergezet!De opvolger van The Legend of Zelda: The Wind Waker komt op de E3 2004 in een speelbare vorm. Dat zei Eiji Aonuma, de regisseur van Majora's Mask en The Wind Waker in een persconferentie. Dit viel er precies te lezen in het Britse Nintendo Official Magazine dat dit nieuws bracht:
"Speaking at an E3 news conference, The Wind Waker's director, Eiji Aonuma, mentioned that the next game in his series would be playable at E3 2004"
Op de E3 2004 zien we dus zeker meer van deze nieuwe Zelda-game, waar Aonuma en zijn team al geruime tijd aan bezig schijnen te zijn. Meer nieuws volgt zodra het er is!
quote:Ze hadden natuurlijk nog 3 Dungeons liggen die half af waren.
Op maandag 23 juni 2003 07:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Was te verwachten
quote:Ik bereid me al voor op een hoop connectivity. Ik kwam bij TWW een tijdje ook niet verder, toen kocht ik een GC->GBA snoertje en probeerde het uit. Meteen kreeg ik een bericht hoe ik het moest halen.
CubeZone:
[..]Was te verwachten
quote:Nou zeg! Een goede game moet natuurlijk wel in style worden gespeelt, dus daarom maken ze (eerst) deze lijpe cube.
Op maandag 23 juni 2003 11:38 schreef Khadgar het volgende:
Gaan ze een cube maken, in plaats van een fatsoenlijk spel afmaken... Ik snap ze niet hoor.
ps. Eerst is tussen haakjes omdat er al een heleboel top games zijn.
quote:Specials -> hogere verkoop Cubes -> meer cubes in omloop -> grotere userbase -> meer interesse van 3rd Party ontwikkelaars.
Op maandag 23 juni 2003 11:38 schreef Khadgar het volgende:
Gaan ze een cube maken, in plaats van een fatsoenlijk spel afmaken... Ik snap ze niet hoor.
En zo moeilijk is dit ook weer niet te maken, je gebruikt hooguit een ander verfje in je productieprocess.
quote:
Op maandag 23 juni 2003 11:52 schreef Jarno het volgende:
Ja, wow, een witte cube. Ga idd eens wat nuttigs doen, Nintendo. Ome Bill heeft ook geen 999 varianten van de X-Box! Djeez.
quote:Had m op de PS2 na 1 dag gauw weer geruild omdat het IMO absoluut niet lekker speelde...
Auto Modellista ziet er erg lekker uit trouwens. Speelt het ook een beetje?
quote:Hopen dat deze weer eens echt vernieuwend wordt, want sinds OoT staat het praktisch stil..
CubeZone:
[..]Was te verwachten
Misschien wat Animal Crossing of Harvest Moon elementen erin verwerken? Dat zou wel weer eens wat anders zijn .
quote:Het was wel een heel erg makkelijke. Ik had natuurlijk ook wat Gameboys met kleurtjes over de laatste jaren kunnen laten zien
Op maandag 23 juni 2003 13:23 schreef Jarno het volgende:
Touche, mvt..
Maar je hebt gelijk dat ze zichook moeten concentreren op goede games. Maar dit soort acties zijn erg goed voor de banden met 3rd party leveranciers. En natuurlijk voor de Cube verkoop.
Een (verwachtte) grote userbase is mijns inziens cruciaal voor succes. Daardoor zijn anderen eerder geneigd wat te maken voor de Cube. Een geintje zoals MS flikte met Halo kan ook alleen maar omdat Halo op de Xbox goed zou verkopen. En dat was wegens het verwachtte aantal Xboxen. Ook Final Fantasy is zo'n titel die de PS1 maakte en gemaakt werd door de PS1.
Juist door de koppelverkoop met een special edition trek je mensen over de streep om een Cube te laten kopen, wat de industrie aanwakkerd om meer in de Cube te investeren.
quote:Wit is mooi bij Final Fantasy.
Op maandag 23 juni 2003 13:38 schreef Jarno het volgende:
Mja, ik snap wel dat een leuke Metroid Prime / GC bundel wat mensen over de streep kan trekken, maar een witte ipv een paarse? Het zal wel aan mij liggen..
quote:Alsof je alleen maar FF speelt. Maar goed, het zal dus aan mij liggen verder.
Op maandag 23 juni 2003 13:43 schreef BMH het volgende:[..]
Wit is mooi bij Final Fantasy.
Het viel me op dat ik maar slecht een keuze kan maken qua game. 't Is toch 60 euro... Echte kaskrakers zitten er nu niet tussen, de meeste heb ik al gespeeld...
quote:Jij moet andere winkels zoeken. 60 eurie voor een game jeees.
Op maandag 23 juni 2003 13:44 schreef Jarno het volgende:[..]
Alsof je alleen maar FF speelt. Maar goed, het zal dus aan mij liggen verder.
Het viel me op dat ik maar slecht een keuze kan maken qua game. 't Is toch 60 euro... Echte kaskrakers zitten er nu niet tussen, de meeste heb ik al gespeeld...
quote:Nouja, 50 of 60. Zoiets, iig.
Op maandag 23 juni 2003 14:19 schreef BMH het volgende:[..]
Jij moet andere winkels zoeken. 60 eurie voor een game jeees.
quote:
Op maandag 23 juni 2003 15:09 schreef BMH het volgende:alleen maar games maken voor consoles die wel geld in het laatje brengen
Hard.
quote:Klote, kwil Burnout 3 ook... als ie ooit uit komt , maar wel op mijn cube
Op maandag 23 juni 2003 15:09 schreef BMH het volgende:
Acclaim (burnout) stopt met het ontwikkelen van Gamecube games
Volgens de baas van Acclaim gaan ze alleen maar games maken voor consoles die wel geld in het laatje brengen. Dus geen Burnout 3 op de cube.
quote:alsof ze op de xbox en ps2 geld kunnen maken
Op maandag 23 juni 2003 15:09 schreef BMH het volgende:
Acclaim (burnout) stopt met het ontwikkelen van Gamecube games
Volgens de baas van Acclaim gaan ze alleen maar games maken voor consoles die wel geld in het laatje brengen. Dus geen Burnout 3 op de cube.
quote:
Op maandag 23 juni 2003 18:05 schreef G1Ace het volgende:[..]
besides, ze maken toch baggere games
Interessant leesvoer op gamesindustry.biz:
quote:
Lik-Sang founder speaks out on Nintendo court case
Rob Fahey 12:37 23/06/2003
"A serious trial, with competent Judges, is now definitely needed to settle the question once and for all..."Following last week's triumphant announcement by Nintendo that it had won a victory over Hong Kong based mail order retailer Lik-Sang, one of the company's founders, Alex Kampl, has spoken publicly about the ruling.
We were also contacted this week by Pacific Game, the company which took over the running of Lik-Sang.com last November, who pointed out that the current court case does not affect the mail order service as it stands now, since Pacific Game and Lik-Sang.com are not named as defendants in the case.
We have reproduced Kampl's statement in full below - it highlights a number of key facts which were not made clear in Nintendo's announcement, most notably the fact that this was a Summary Judgement rather than a full trial, and that a Notice of Appeal has already been served by Kampl.
While Nintendo's comments last week suggested that this was the end of a story, it would now appear that it's only the beginning - and the final outcome may be of vital importance to how the industry as a whole approaches piracy, especially in the pirate hotbeds of the Far East such as Hong Kong.
--------------------------------------------------------------------------------
I hope with the following information I am able to give you a little insight into the recent happenings and about the misleading press release of Nintendo.Before the Nintendo Press release has been distributed, I have delivered a Notice of Appeal to Nintendo, as well as to the High Court of Hong Kong. I am not exactly sure why Nintendos press department didnt mention a word about it.
The Judgment was not a real trial yet, it was a Summary Judgment with a single Judge. Usually such Summary Judgments are in case of bounced bank checks where no trial is needed and everything is straight forward.
With all due respect to the High Court of Hong Kong, but no Intellectual Property (IP) specialist was assigned to this case. Already at the first hearing the Judge mentioned that its a pity Hong Kong has no IP specialist anymore and that he finds the Copyright Law of Hong Kong very confusing. After some research, it looks like the Judge is a specialist for maritime laws. He made several comments during the hearings which seemed to observers like this was his first IP case ever.
The Summary Judgment itself was based on the Section 273 of the Hong Kong Copyright Ordinance about "circumventing a copy-protection". No copy-protection exists in the Gameboy or Gameboy Advance game cartridges. The Judge didnt hear a specialist or at least an independent 3rd party expert opinion - he took it for granted from the explanations by Nintendo that there is a copy-protection.
Furthermore, the Judge found that "by analogy with drugs, it[the setcion 273] is not aimed at the drug addict but at the drug trafficker". I fail to understand his logic, as this would mean that the drug store selling the injection needles to drug addicts or maybe even the manufacturer of the container where the drug addict keeps the drug could be held liable?
After legal actions in the USA against Bung Enterprises in the late nineties (for selling and manufacturing videogame development and backup equipment) this was the second Court Judgment ever regarding products of this nature. Regarding information made available to me in the Court Room, the case against Bung and its US distributor Carl Industries Inc was brought to an end in their disfavor by Bung not complying with Court Orders and not paying ordered penalties. The actual judgment was written by Nintendo representatives, without the Judge properly going through the arguments. The legality or illegality of the products in question has therefore never been argued in a real trial anywhere in the world. A serious trial, with competent Judges, is now definitely needed to settle the question once and for all. This is why I have decided to appeal.
I am not happy about the direction where this is heading, neither are supporters and legitimate users of the tools. Again, I have to stress once more, that the very same hardware under attack is used by thousands of hobbyist users and even professional developers for legitimate purpose. Very embarrassing for Nintendo: even the large publisher, who made the original game used in Court for demonstrating purpose, bought hundreds and hundreds of Flash Cartridges from my company for beta testing. And so did numerous other top 10 publishers listed in the stock market.
The products I have sold are not circumventing any copy protections, same as a Floppy Disk Drive and a 3.5" Disk doesn't in fact there is no copy-protection existing, as commonly known by the gaming industry.
I completely understand Nintendos fight against piracy, but I believe they are aiming at the wrong targets. With Digital Media and the Internet nowadays, publishers will have to change their strategy. They just cant win the fight against the Progress without removing our primary rights: presumption of innocence and the right for backup. Nintendo doesnt need to prove you are a pirate anymore, it is assumed you all are if you have the technical means to copy.
Alex Kampl
Hier nog wat bullshit wat de makers te vertellen hebben:
quote:
"The Hobbit" is a third-person action-adventure game set in the world of Middle-earth. In the game, players take the persona of Bilbo Baggins, an unassuming Hobbit who has been unwittingly thrust into an epic adventure. In the game, players explore the magical world of Middle-earth where they'll need to jump gaping chasms, climb treacherous mountains, solve mind-bending puzzles and battle hordes of enemies just to survive. They'll also meet enchanting Elves, battle-ready Dwarves, a powerful Wizard, massive Trolls, bloodthirsty Goblins, and more as they traverse from the peaceful lands of the Shire to the harrowing forests of Mirkwood.
Zwaard dat DOOR een vijand heen lijkt te gaan, kale vlakte met 2 poppetjes d'r op... .
quote:Bron: planetgamecube.com
We contacted the publisher to check up on this rumor.Rumors on the Internet today suggest that Acclaim's new CEO has decided to completely drop support for Nintendo systems. The rumors say that upcoming games like XGRA and Legends of Wrestling III will be finished for GameCube, but no new projects will be started for the system.
We contacted Acclaim about the rumor. They say that quotes in the rumor have been taken out of context, and that the publisher is not actually dropping GameCube or GBA support. Rather, in contrast to their former policy of releasing every title on every system, Acclaim will now evaluate each title and decide which system(s) it best fits. This new publishing strategy goes for GameCube, GBA, PS2, and Xbox. Acclaim is NOT dropping support for Nintendo systems, although it's entirely possible that GameCube will see fewer of the company's games than it previously has.
Acclaim also confirmed that all of the currently announced GameCube titles will be completed and released (barring any specific, unrelated cancellations).
Nieuwe Fifa 2004 trailer online
quote:Hier is de nieuwe trailer.
Product Description
For true football fans that demand the finest gameplay and comprehensive game modes, FIFA Football 2004 is the most complete and authentic soccer experience. A new Career Mode gives you the chance to take a team from the lower divisions, battle through ranks, sign new players, and turn them into champions. The action is deeper than ever with advanced levels of player detail and responsiveness. When you want to take on new competitors, connect to EA SPORTSTM online for PlayStation 2 or PC for match up gameplay, tournaments, downloadable content, and more. With immersive atmospheres, benchmark presentation, total realism with the world's premier clubs, and industry-leading gameplay, FIFA Football 2004 returns as the true authority in soccer gaming.Key Features
Groundbreaking Gameplay: FIFA Football 2004 offers a fine-tuned game engine and a new animation engine dramatically enhancing the smoothness in player movement through organic motion.
Expanded Database and Controls: Enjoy richer depth to team AI, attributes, tactics, playing styles, and individual player personalities. New depth to control keeps FIFA Football 2004 easy to pick up and play but gives greater depth for the master.
Be the Ultimate Player Manager: Be your own player manager with FIFA's deep Career Mode. Build your own squad and guide your club to the Championship by making calculated front-line decisions. Manage your team's budget and promote or relegate your players to sustain team objectives on the pitch. When one season ends and another begins new challenges will present themselves. The most successful player managers should also be ready for promotions, as some of the world's top clubs may have new job offers.
In-game Management: You think it's easy being the Manager? Prove your tactical genius on the fly. Don't second-guess yourself after the final whistle-make adjustments mid-game and call plays in real time via the d-pad.
Immersive Environments: More than 300 new crowd chants at an ever growing list of officially licensed stadiums help put you in the best seat in the house. From stadiums small and large, no football gaming experience offers a more complete library of the game's authentic environments. An all-new dynamic weather feature even affects gameplay.
Broadcast Plus: Get a fresh perspective on game presentation with cutting-edge broadcast style quality. New camera angles, intelligent commentary and rich effects make up part of the authentic package.
Play With The Best: More than 500 official licenses, including 16 leagues, 350 teams and 10,000 players are available. From the fast pace of Europe's super leagues to the Americas Club Championship, which allows you to play with the top clubs from the top European leagues such as Spain, England, Italy, Germany and France. FIFA Football 2004 provides for the most authentic selection of the world's top teams, players, and environments.
A Game With No Boundaries: Take on opponents from anywhere around the globe via EA SPORTS online (PlayStation 2 and PC only). An online lobby area where gamers can meet, greet, chat and play FIFA Football 2004 head to head provides the ultimate interactive experience.
quote:Als je me ff toevoegd met MSN geef ik je een paar links. (msn= UW_4u@hotmail.com )
Op dinsdag 24 juni 2003 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn ze oud? Ik kende ze nog niet
quote:http://gamestore.ign.com/product.asp?product%5Fid=220315
Op dinsdag 24 juni 2003 13:51 schreef Jarno het volgende:
Zijn er ook screens van MG? Ik heb GEEN idee wat ik me erbij voor moet stellen en het lijkt me een mega-lame spel eigenlijk.
quote:ben niet zo'n golfliefhebber, lijkt me dus niets.
Tees, clubs, golf carts, and ... Piranha Plants?! It must be Mario Golf! Mario, Peach, Donkey Kong and a cast of their cohorts have dusted off their clubs and set their sights on the Toadstool Tour championship. Two new styles of golf courses and a new swing system offer both the seasoned Mario golfer and those new to the game a fresh look at golfing in the Mushroom Kingdom.
* Choose to play on a conventional course or an all-new course designed from the ground up to be all about the Mushroom Kingdom! Chip over warp pipes and avoid hazards like Piranha Plants, Chain Chomps and Thwomps when playing on Mario-inspired courses.* Tee for two, three or four! You can tee-off solo or fill out a foursome for some friendly competition.
* Control your swing in a manual mode for experts and a partially automated mode for novices.
quote:mg?
Zijn er ook screens van MG? Ik heb GEEN idee wat ik me erbij voor moet stellen en het lijkt me een mega-lame spel eigenlijk.
quote:Metal Gear, je weet wel, van dat hoesje uit Strolie75 zijn post
Op dinsdag 24 juni 2003 14:01 schreef BMH het volgende:[..]
mg?
quote:Mario Golf
Op dinsdag 24 juni 2003 14:01 schreef BMH het volgende:[..]
mg?
quote:Ik heb nog nooit een Mario Gold spel gespeelt (
Op dinsdag 24 juni 2003 14:04 schreef Jarno het volgende:
Meestal zijn jullie zo snel met afkortingen.
Iemand nog nieuws over starcraft ghost ?
quote:Volgens mij zijn het allemaal geruchten hoor. Geen enkele partij (developer/publisher) heeft er nog iets van gezegd.
Op dinsdag 24 juni 2003 16:44 schreef ASSpirine het volgende:
Is dat zo'n goede spel ?
Heb het nooit gespeeld, anders huur ik em eerst een keer en zal dan wel verder zien...
Iemand nog nieuws over starcraft ghost ?![]()
![]()
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 23:30 schreef Hooghoudt het volgende:
Waar komt dat gerucht dat Starcraft: Ghost X-Box-exclusive zou worden eigenlijk vandaan?
quote:van; http://www.blizzard.com/ghost/faq.shtml
Q: On what platforms will StarCraft: Ghost be available?
A: A: We are currently developing the game for PlayStation®2, Nintendo® GameCube, and the Xbox video game system from Microsoft. Further details regarding platform/country specifics will be released in the months ahead.
quote:En nu maar hopen dat ik ook in zo'n hotel zit deze zomer
[Nieuws] Hotel Mario Live!
Nintendo gaat in Amerika hotelkamers voorzien van een GameCube!Ga je op vakantie naar Amerika? Dan heb je kans dat je een hotelkamer tegenkomt met een GameCube erin! Nintendo heeft samen met LodgeNet, een leverancier van electronica aan hotels, namelijk een deal gesloten om haar kamers met Ninty's nieuwste console te vullen! LodgeNet heeft in Amerika meer dan 5000 hotels en meer dan 875000 kamers.
quote:De trailer
[Nieuws] Rogue Squadron III commercial!
Wil je meer zien van RS3? No problemo, we hebben hier de Amerikaanse TV reclame!We hebben al een tijdje niets gehoord van Rogue Squadron 3, maar hier hebben we toch weer iets leuks. We hebben hier een leuke, maar korte reclame van dit nieuwste Star Wars spel wat later dit jaar zal uitkomen. De commercial bevat in-game beelden maar is helaas van redelijk lage kwaliteit. Toch is het best de moeite waard om even te kijken, vooral omdat je hem zo binnen hebt! Houd CubeZone in de gaten voor meer nieuws over dit veelbelovende spel!
quote:
[Nieuws] Nintendo Fusion Tour
Nintendo en muziek gaan best samen! Dat bewijst de Nintendo Fusion Tour. Een tour die binnenkort in Amerika begint!Na de Sonic Happy Meals en de GameCube hotels heb je nu nog een reden om naar Amerika te gaan: De Nintendo Fusion Tour. Nintendo gaat namelijk een tour houden met bekende bands om gaming en muziek samen te brengen. De bands die mee zullen werken zijn Evanescence (van de hit: Bring me back, de soundtrack van DareDevil), Cold, Revis, Cauterize en Finger Eleven. De tour zal door 25 grote Amerikaanse steden gaan en bovendien zal tijdens de optredens ook de mogelijkheid zijn om te gamen op zowel GameCubes als GBA's. Emigreren wordt steeds verleidelijker.
quote:Filmpje
Beyond Good & Evil is het nieuwste pareltje in wording binnen Ubi Soft's gelederen, waar door Rayman bedenker Michel Anal al 3 jaar aan wordt gewerkt. Alhoewel het opvallend stil was rond het spel, heeft Ubi Soft nu de geest gekregen, en overlaadt zij ons met informatie over het verhaal, een handvol screens en footage van de game. Natuurlijk laten wij jullie niet met lege handen achter en zetten wij alles op een rij van BG&E.
Een sterk verhaal is aan dit spel zeker besteedt; de vredige planeet Hyllis schrikt wakker wanneer bloeddorstige buitenaardse wezens neerstrijken. Alhoewel de regering de bevolking geruststelt met de mededeling dat alles onder controle is, weet journalist Jade dat er meer achter schuilt.Met haar camera en aikidostok gaat zij op zoek naar de waarheid en komt tot de ontdekking dat er meer achter de invasie schuilt dan zij ooit voor mogelijk hield. Nadat een rebellerende organisatie haar twijfels bevestigd, begeeft zij zich naar de kern van het mysterie.
Vastberaden om de bevolking de ogen te laten openen, en de waarheid te laten onderzien, begeeft Jade zich van haar psychische en spirituele grenzen; ze zal snel ontdekken dat zelfs deze limieten niet zijn wat ze zijn. Haar tocht naar de waarheid kent geen grenzen..
Naast de informatie en de nieuwe screenshots (vanaf 21) die Ubi Soft ons heeft voorgeschotelt, hebben wij een video van de game bij onze collega's van GameCube-online gespot:
BG& E footage [wmv]
Beyond Good & Evil is een titel om zeker in de gaten te houden. Met een boeiende verhaallijn, een interesant hoofdpersonage en Ubi Soft achter het stuur ziet de game er veelbelovend uit. Wij weten in ieder geval dat er weer een titel is die met argusogen moet worden gevolgd.
Dit word ook een topper jongens !
quote:Dit is filmpje van PS-2, dus zal GAmecube wel wat mooier worden
Op woensdag 25 juni 2003 10:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
InsideGamer:
[..]
Dit word ook een topper jongens !
.
quote:Moet ie mooier dan? Het ziet er goed genoeg uit voor mij
Op woensdag 25 juni 2003 11:12 schreef HomerJ het volgende:[..]
Dit is filmpje van PS-2, dus zal GAmecube wel wat mooier worden
Ik heb alle vertrouwen in dit spel!
quote:Ik heb hem toendertijd gekocht voor Resident Evil, intussen heb ik ook MP en Zelda gespeeld. Maar de komende tijd komt er inderdaad niet veel uit waarbij ik zoiets heb van "dit moet ik hebben".
Op woensdag 25 juni 2003 11:12 schreef Jarno het volgende:
Misschien moet ik dat ding maar wegdoen ook, ik zie gewoon niks waar m'n bloed sneller van gaat stromen ofzo.
Ik wacht wel op MGS:TS en RE4.
Als is het wel fijn dat steeds meer games tegenwoordig op meerdere consoles uitkomen. Zo kun je dus kiezen welke versie je koopt. Burnout 2, Splinter Cell zien er bijvoorbeeld op de GC veel beter uit dan op de PS2. Dus misschien koop ik Starcraft: Ghost en Beyond Good & Evil ook nog wel.
Damn, ik ben best wel ziek
quote:Die titels hou ik in de gate
Op woensdag 25 juni 2003 11:41 schreef BMH het volgende:
Ik wacht nu op:
Mario Kart
Soul Calibur II
Final Fantasy:CC
Beyond Good & Evil
Tales of Symphonia
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 11:41 schreef BMH het volgende:
Ik wacht nu op:
Mario Kart
Pikmin 2
Final Fantasy:CC
Beyond Good & Evil
Harvest Moon: A Wonderful Life
Star Wars Roque Squadron 3
quote:Ik wil niet veel zeggen, maar daar worden toch alledrie de consoles genoemd? Of heb ik nou een oogafwijking...
Op dinsdag 24 juni 2003 23:48 schreef paarse_paashaas het volgende:[..]
[..]van; http://www.blizzard.com/ghost/faq.shtml
quote:In de nieuwe PU werd ook al alleen de Xbox genoemd bij Starcraft Ghost... Beetje vreemd.
Op woensdag 25 juni 2003 12:10 schreef Hooghoudt het volgende:[..]
Ik wil niet veel zeggen, maar daar worden toch alledrie de consoles genoemd? Of heb ik nou een oogafwijking...
quote:Anders word ie het eerste half jaar (tot 2004) Xbox exclusief en later gaan ze em toch uitbrengen op de cube en PS2.
Op woensdag 25 juni 2003 13:23 schreef G1Ace het volgende:
blizzard zei multi platform
daar gaan ze zich echt aan houden
Ach, we wachten af.
quote:Ik heb ook nog 10 screenshots (watermerk vrij natuurlijk), dus als iemand nog een ftp heeft kan ik ze ff uppen.
London, June 23rd 2003 - The blockbuster fighting game of 2002 makes its way to the Nintendo GameCubeTM as Atari (Nasdaq: ATAR) today announced that Dragon Ball Z®: BudokaiTM will be available for Nintendo players nationwide this October. Created by DIMPS, Dragon Ball Z®: Budokai has shipped more than 3.5 million units worldwide since its December 2002 release on the PlayStation®2 computer entertainment system."We are thrilled to bring Dragon Ball Z: Budokai to the Nintendo GameCube. It features a heart-pounding interactive story that runs parallel to some of the most exciting sagas from the animated television series," said Matt Broughton, International Communications Director at ATARI. "Nintendo GameCube owners will now be able to enjoy all the Dragon Ball Z® excitement that made Budokai on PS2 such a hit."
Dragon Ball Z: Budokai spans from the SaiyanTM Saga through the Cell Games and allows players to experience the fantastic DBZ® universe. The game features five heart-pounding fighting modes, including Story Mode, where players reenact some of the most exciting scenes from the animated series, and Tournament Mode, where players can face off to crown a single DBZ® fighting champion. With 23 of the most famous DBZ® heroes and villains in full 3D, Dragon Ball Z: Budokai spans 29 heart-stopping levels and features over 60 different combo moves per character, including their most infamous attacks from the animated series.
Originally developed in Japan, the Dragon Ball series has become the number one animated series in many countries including Japan, France, Spain, Hong Kong and Mexico. It is the top-rated series on Cartoon Network's Toonami block and was the number-one rated show among all U.S. cable TV programs for 'tweens 9-14, boys 9-14 and men 12-24 during the 2002 season's launch line-up.
quote:Foutje van PU.
Op woensdag 25 juni 2003 12:11 schreef SmashBro het volgende:[..]
In de nieuwe PU werd ook al alleen de Xbox genoemd bij Starcraft Ghost... Beetje vreemd.
quote:Zal niet de eerste keer zijn
Op woensdag 25 juni 2003 14:11 schreef Hooghoudt het volgende:[..]
Foutje van PU.
Maarja, het zal wel allemaal goed komen.
quote:Wat een kutspel is dat zeg. Mijn broer heeft bij zijn vriendin een Playstation2 staan. Maar wat een kutgame zeg. Jaggies, zeer kort vechten, veel te veel tussenfilmpjes en de stemmen in het Japans zodat je de ondertiteling moet gebruiken. Ik hoop echt dat die een forse upgrade krijgt anders is het gewoon zonde van je geld.
Op woensdag 25 juni 2003 13:36 schreef BMH het volgende:
Dragon Ball Z: Budokai
[..]Ik heb ook nog 10 screenshots (watermerk vrij natuurlijk), dus als iemand nog een ftp heeft kan ik ze ff uppen.
Camp Hyrule is niet, zoals je misschien zou verwachten, een zomerkamp waarin je Nintendo-fans in levende lijven kunt ontmoeten. Nee, Camp Hyrule is een online evenement, waarin je mini-games kunt spelen en samen met je kamergenoten (die van over de hele wereld komen) kunt discussiëren over Nintendo.
Van 29 tot en met 31 juli kun je je op de site van Camp Hyrule inschrijven om mee te doen aan het online evenement. Meer informatie over het kamp vind je ook op de site. Klik op onderstaande link om erheen te gaan!
http://www.camphyrule.com/
----------------------------------------------------------------------------------
Ik ga me wel aanmelden best fun
quote:Op de 64 was het best heel leuk.
quote:Leonard ???
Op woensdag 25 juni 2003 09:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
IGN:[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
LeonardO !!!
Dat was me nog niet eens opgevallen Als ze dat maar gaan veranderen !
quote:Meneer spagethie
Op woensdag 25 juni 2003 19:36 schreef ASSpirine het volgende:[..]
Leonard ???
LeonardO !!!
De heel goede PAL (Europese) GameCube release list op http://www.gamecubepal.com
Gigantisch grote lijst misschien, maar hij is wel heel wat overzichtelijker dan die op cube-europe. Mooie toevoeging, zou ik zeggen
quote:Genoteerd, met de toevoeging dat ik het een goed initiatief vindt
Op woensdag 25 juni 2003 21:36 schreef supadupagama het volgende:
Toevoeging voor de volgende openings post:De heel goede PAL (Europese) GameCube release list op http://www.gamecubepal.com
Gigantisch grote lijst misschien, maar hij is wel heel wat overzichtelijker dan die op cube-europe. Mooie toevoeging, zou ik zeggen
Wat is er ASSpirine?
quote:het is een surprise
Op donderdag 26 juni 2003 00:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
?Wat is er ASSpirine?
Natuurlijk voorbehouden voor de GC-topic en later open ik wel een nieuwe in GAM
October 2003:
31th: Viewtiful Joe - Action - Production Studio 4 (Capcom) - 1
Dragon Ball Z: Budokai - Fighting - Bandai (Atari) - 1-2
F-Zero GX - Racing - Sega Amusement Vision (Nintendo) - 1-4
Harvest Moon: A Wonderful Life - Simulation - Victor Interactive/Natsume (Ubi Soft) - 1
Phantasy Star Online: Card Battle (Episode III: C.A.R.D. Revolution) - RPG - Sega Sonic Team (Atari) - ?
Pokémon Box: Ruby & Saphire (Memory Magic) - Expansion - Nintendo - 1
Soul Calibur 2 (Link edition) - Fighting - Namco (Nintendo) - 1-2
Sphinx and the Shadow of Set - Adventure - Eurocom (THQ) - 1
Worms 3D - Strategy - Team 17 (Sega) - 1-4
[Dit bericht is gewijzigd door ASSpirine op 26-06-2003 00:54]
Ik wacht af
Het is iets waar je wel van moet houden, maar ik denkdat de meesten dat ook doen
Dan kan ik die nog ff maken namelijk
ik zal er nog even mee wachten tot ik em laat zien, zal wel niet lang meer duren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |