abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221629205
DE HUIDIGE SITUATIE

Op het moment zit ik in een wisselwoning (wisselkrot) en dat is tot nu toe geen succes door allerlei gebreken en een onveilig gevoel. Slaap er niet best van. Nu wachten op technische meneren en hopen voor het beste

Ik flip behoorlijk de pan uit. Ben vaak in de war bij tijden. Maar we doen ons best.

-----

Donderdag 05/03/2026 is mijn moeder overleden via euthanasie. Twee keer hard gevallen en dat was teveel voor haar.

Vorig jaar is er ook een vriendin van me overleden
Met andere woorden, een rottig jaar gehad.

Heb op dit moment weer een kleine ruzie met een oude eetstoornis, wat niet vreemd is. Aan de ene kant ben ik het helemaal zat, maar ik durf niet anders. Gelukkig krijg ik er goede hulp bij

Samenvatting van mijn hoofd

Dit topic is geopend in een enorme crisis. Echter ben ik dit topic blijven houden om van me af te schrijven. Ik heb schizofrenie, rapid cycling bipolair, ptss en een eetstoornis die soms te kop opsteekt.

De vriendin uit de oorspronkelijke OP is helaas overleden. Dit ligt heel zwaar op mijn hart

Mijn moeder haar ziekteverloop was grillig en ze is nu overleden

Oude OP in spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[warning]
TS heeft professionele begeleiding en kan daar ook bij terecht als het nodig is. We kunnen hier best met z’n allen haar een hart onder de riem steken, maar we gaan NIET professionele hulp geven/aanbieden. TS zit in een traject met professionals die alle ins en outs weten en die het beste advies/hulp kunnen geven.. [/warning]
pi_221629226
Ik gaf een like maar dat is omdat je een nieuw deel hebt geopend en niet anders want je huidige situatie is alles behalve leuk. (Helaas)
pi_221629254
Stom dat ze niet komen.
Dan maar pizzaatje bellen vanavond.
Hopelijk werkt dat beter dan bij deze heren (gouwe ouwe)

Bekijk deze YouTube-video
pi_221629417
Ik ga een maaltijdsalade in elkaar flansen. Ik wil wel wat gezonds eten. Deze week te weinig gehad. Dan hopelijk maandag weer echt gewoon koken.

Zou zo blij zijn als alles het doet! Mijn afspraak met begeleidster van maandag afgeappt. Zo stom, kan niet anders, terwijl ik wel echt begeleiding nodig heb.

Naja... na het eten ga ik lekker de water/gasrekening opschroeven (die gaat nml naar de woningbouw) en uitgebreid tutten onder de douche. Haren wassen, scrubben. Lekker uitgebreid voor mezelf zorgen.

Dat een afspraak bij de kapper maken stel ik een weekje uit. Of bel daar woensdag heen oid
  zaterdag 22 augustus 2026 @ 15:50:12 #5
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221629463
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 15:12 schreef DoubleDip het volgende:
Stom dat ze niet komen.
Dan maar pizzaatje bellen vanavond.
Hopelijk werkt dat beter dan bij deze heren (gouwe ouwe)

Bekijk deze YouTube-video
Ik vond ‘m goedddd!
pi_221629654
Even jullie mening...
Is het logisch dat ik wacht met de wasmachine aanzetten totdat de elektra gecheckt is?

En sowieso checken met bijvoorbeeld een theedoek en niet met mijn kleding of spullen
  Spellchecker zaterdag 22 augustus 2026 @ 16:09:12 #7
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221629659
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 16:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even jullie mening...
Is het logisch dat ik wacht met de wasmachine aanzetten totdat de elektra gecheckt is?

En sowieso checken met bijvoorbeeld een theedoek en niet met mijn kleding of spullen
Ik zou wachten .....
  zaterdag 22 augustus 2026 @ 16:09:55 #8
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221629665
Zekerrrr wachten.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 22 augustus 2026 @ 16:10:58 #9
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221629672
quote:
Even jullie mening...

Wachten idd :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221629769
Fijn
Dan overdrijf ik niet

Heb net mijn pyjama aan gedaan
Na het eten badderen
Vanavond zien we wel weer verder
pi_221629917
Ik zou zeker wachten!

Geniet van je bad, heerlijk ontstressen!
pi_221630827
Ik zou ook wachten

Lekker om even goed voor jezelf te zorgen
  Moderator / Redactie FP zaterdag 22 augustus 2026 @ 18:26:29 #13
Brabo Bastard
pi_221630829
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 16:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Fijn
Dan overdrijf ik niet

Heb net mijn pyjama aan gedaan
Na het eten badderen
Vanavond zien we wel weer verder
Badderen O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 22 augustus 2026 @ 18:46:23 #14
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221630934
quote:
Even jullie mening...

Wachten en zorgen dat je niet klem komt te zitten in de wasmachine. ;)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP zaterdag 22 augustus 2026 @ 19:52:42 #15
Brabo Bastard
pi_221631680
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 18:46 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Wachten en zorgen dat je niet klem komt te zitten in de wasmachine. ;)
:o
"Omae wa mou shindeiru."
pi_221631703
Sluit me bij jullie aan. Wachten.
  Spellchecker zaterdag 22 augustus 2026 @ 20:16:52 #17
197773 crew  maily
pi_221631935
Ik vind het fokking schandalig dat ze jou zo afschepen en tot maandag laten wachten!!!! :(
  Moderator / Redactie FP zaterdag 22 augustus 2026 @ 20:24:58 #18
Brabo Bastard
pi_221631968
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 20:16 schreef maily het volgende:
Ik vind het fokking schandalig dat ze jou zo afschepen en tot maandag laten wachten!!!! :(
Precies, we gaan er eens even langs!
"Omae wa mou shindeiru."
  Spellchecker zaterdag 22 augustus 2026 @ 20:25:20 #19
197773 crew  maily
pi_221631972
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Precies, we gaan er eens even langs!
langs helpt niet
  Moderator / Redactie FP zaterdag 22 augustus 2026 @ 20:25:33 #20
Brabo Bastard
pi_221631975
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 20:25 schreef maily het volgende:

[..]
langs helpt niet
Erin dan?
"Omae wa mou shindeiru."
  Spellchecker zaterdag 22 augustus 2026 @ 20:26:41 #21
197773 crew  maily
pi_221631981
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 20:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Erin dan?
Als die waailap er is ja.
Helaas komt er maandag waarschijnlijk weer een ander ....
pi_221632002
Ik snap het allemaal even niet meer
Het is chaos in mijn hoofd. Maandag begeleidster afgezegd. Weet dat ik het fact op mijn dak krijg.

Ben gefrustreerd. Ben bang.
Ik voel me gewoon niet fijn

Zit nu wel op een hoekje van de bank met een dekentje
Beetje kouwelijk en hoofdpijn. Dus of hormonen, of stress, of ziekig. Weet het niet

Even geen zin meer in alles
Zo maar even haken en afleiding of zo....

Wel gehaakt. Werkt altijd tegen stress
Alleen ik hoop dat ik vannacht wel kan slapen met al die onrust. Ook gewoon geen zin om weer in dat bed te gaan liggen. Maja... 'k weet niet

pi_221632106
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 20:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is chaos in mijn hoofd. Maandag begeleidster afgezegd. Weet dat ik het fact op mijn dak krijg.

Beetje kouwelijk en hoofdpijn. Dus of hormonen, of stress, of ziekig. Weet het niet

Alleen ik hoop dat ik vannacht wel kan slapen met al die onrust. Ook gewoon geen zin om weer in dat bed te gaan liggen. Maja... 'k weet niet

[ afbeelding ]
Het ontroert me dat je het zo lastig en zwaar hebt, en dan omschrijf je alles. Dat lees ik dan. En dan zie ik op het eind zo’n mega schattig slakje. ;( O+

Dikke knuffel, lieve CotS. Ik kan alleen maar hopen dat je je snel iets beter voelt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221632231
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 21:00 schreef Pisces het volgende:

[..]
Het ontroert me dat je het zo lastig en zwaar hebt, en dan omschrijf je alles. Dat lees ik dan. En dan zie ik op het eind zo’n mega schattig slakje. ;( O+

Dikke knuffel, lieve CotS. Ik kan alleen maar hopen dat je je snel iets beter voelt.
Knuffel :*

Het gaat heel erg op en neer. Kan geen touw aan mezelf vastknopen. Kan positief masker opzetten en dat is een goed iets

Dank je wel :*

(dat haken gaat altijd door)
  zondag 23 augustus 2026 @ 08:36:08 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221633547
Hoe is’t nu?
Ben je de nacht een beetje ok doorgekomen?
pi_221633553
Goedemorgen :W :O

Het duurde erg lang tot ik sliep. Een uur liggen woelen zeker. Alleen daarna wel een goede nacht gehad en wilde ik eigenlijk doorslapen vanochtend

Lekker mijn pyjama aangetrokken, moet niks, dus ik maak er een luie dag van. Even geen toestanden aan mijn hoofd. Als iets toestand wil maken dan negeer ik dat :6 ;)
Echt geen zin in ook maar iets verantwoordelijks of een moetje

Ik ben met een heel schattig konijntje bezig. Misschien, denk het niet, lukt het om me even te concentreren op een tekening. Alleen dat wordt een uitdaging

Ik hoop dat met een beetje meer slaap dat mijn hoofd ook weer wat meer meewerkt. Dat zien we wel in de loop van de dag
  zondag 23 augustus 2026 @ 08:45:47 #27
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221633575
O+
pi_221633624
:W

Fijne rustige zondag. :Y
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 23 augustus 2026 @ 09:15:40 #29
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221633641
Geniet van je zondag! En de slak is O+
pi_221634409
Beetje weinig energie
Wel lekker bezig hoor

Alleen ik vind het lastig dat iedereen dingen vindt van de situatie van het huis. Dat ik het verkeerd aanpak en zo.
Ik ben echt wel gefrustreerd, maar ga nu niet hoog van de toren blazen. Dat doe ik eventueel als maandag geen goede oplossing is voor het probleem en zelfs dan ben ik beleefd. Dat houdt de communicatie open en ik ben wel afhankelijk van hen.
Als maandag de boel niet gemaakt kan worden mail ik weer de woningbouw. Waarom niet bellen, nou dan heb je alles zwart op wit staan en krijg je geen wellus nietus-ellende.

Merk dat de emoties alle kanten opgaan. Heb buikpijn er van. Hoor de hele tijd digitale geluidjes die er echt niet zijn. Schrik elke keer als er iemand voor het raam komt. Alleen overdag gordijnen dicht vind ik niet fijn (wel vitrage)

Moet mezelf afleiden.
Misschien straks lekker met de laptop op de bank. Al vind ik nu haken even fijner

Ben op zich niet heel negatief. Alleen ik heb het gewoon even moeilijk
pi_221634472
Zover ik gelezen en begrepen heb pak je het helemaal niet verkeerd aan.
Beetje vreemd dat je daar kritiek op krijgt. (Leg dat ook lekker naast je neer)
pi_221634478
En mijn alinea over dat ik de meningen lastig vind gaat niet over jullie. Alleen van mensen in mijn omgeving. Kennissen, niet mijn vrienden.
  zondag 23 augustus 2026 @ 10:20:31 #33
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221634500
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 20:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

[ afbeelding ]
Kan ook stress ontlading zijn. Misschien geeft je lichaam aan dat je even tot rust moet komen.

Dat lieve slak popje kan wel symbool staan voor hoe je je momenteel voelt. Het liefst zou je je terugtrekken in je vertrouwde huisje. :)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221634501
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 10:17 schreef Iceage het volgende:
Zover ik gelezen en begrepen heb pak je het helemaal niet verkeerd aan.
Beetje vreemd dat je daar kritiek op krijgt. (Leg dat ook lekker naast je neer)
Ja ach van die mensen die gelijk beginnen te roepen over rechten en klagen en "ik zou het niet pikken "

Tja... ik moet de woningbouw ook te vriend houden
Die rare kwibis van gisteren is een uitzondering. Tot die man toe was ik altijd tevreden en werd ik altijd goed geholpen

Morgen komt er een andere man (m/v) ervoor. Dus laat ik daar eerst op vertrouwen

Daarna zien we weer verder
pi_221634506
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 10:20 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja ach van die mensen die gelijk beginnen te roepen over rechten en klagen en "ik zou het niet pikken "

Tja... ik moet de woningbouw ook te vriend houden
Die rare kwibis van gisteren is een uitzondering. Tot die man toe was ik altijd tevreden en werd ik altijd goed geholpen

Morgen komt er een andere man (m/v) ervoor. Dus laat ik daar eerst op vertrouwen

Daarna zien we weer verder
Klopt, anders wordt je constant achteraan de lijst gezet. Je pakt het goed aan.
pi_221634511
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 10:20 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Kan ook stress ontlading zijn. Misschien geeft je lichaam aan dat je even tot rust moet komen.
Waarschijnlijk heb je gelijk ja
Merk ook dat ik gewoon een beetje hangerig ben van alles. Even een pyjamadagje en dan bikkelen we maandag verder
quote:
Dat lieve slak popje kan wel symbool staan voor hoe je je momenteel voelt. Het liefst zou je je terugtrekken in je vertrouwde huisje. :)
Ja dat slakje past wel ;) nu bezig met een schattig konijntje

En jep... ik wil heel graag naar huis. Alleen dat duurt nog twee maanden. Het is wat het is
  zondag 23 augustus 2026 @ 10:23:53 #37
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221634513
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 10:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Waarschijnlijk heb je gelijk ja
Merk ook dat ik gewoon een beetje hangerig ben van alles. Even een pyjamadagje en dan bikkelen we maandag verder
[..]
Ja dat slakje past wel ;) nu bezig met een schattig konijntje

En jep... ik wil heel graag naar huis. Alleen dat duurt nog twee maanden. Het is wat het is
Hoop voor je dat je gauw weer terug mag. Misschien gaat de verbouwing wel sneller dan gedacht. :) Zal voor je duimen.
  Spellchecker zondag 23 augustus 2026 @ 10:53:07 #38
197773 crew  maily
pi_221634640
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 10:20 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

^O^ :Y
pi_221639109
Hoop zo dat ik morgen gewoon kan koken. Geen liflafjes, maar een goede, voedzame, gezonde maaltijd. Wil gewoon kokkerellen. Niet dat ik een keukenprinses ben, maar tja...
Sowieso nadat die man is geweest naar de supermarkt. Hopelijk voor warm eten en anders voor een salade weer eens.

Ik ben zo gefrustreerd. De onrust in mijn hoofd is enorm. 'k Voel me niet veilig en op mijn gemakje. Nergens waar ik even terecht kan. Ook zoiets; iedereen zegt "vraag hulp", maar de mensen die dat roepen willen sowieso niet helpen. Geeft niet, alleen ze maken het zo gemakkelijk, terwijl dat niet zo is.

Kom gewoon amper/niet tot ontspanning. Ja, ik haak wel, maar ik ben uitgeput. Lezen wil niet lukken. Ben nog steeds koud en rillerig, niet echt koortsig, maar ook niet fit. Morgen weer vroeg eruit. Geen flauw idee wanneer er iemand komt en wanneer ik gebeld word.

Kan elk moment op de bocht vliegen.
  Spellchecker zondag 23 augustus 2026 @ 18:22:30 #40
197773 crew  maily
pi_221639162
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 18:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoop zo dat ik morgen gewoon kan koken. Geen liflafjes, maar een goede, voedzame, gezonde maaltijd. Wil gewoon kokkerellen. Niet dat ik een keukenprinses ben, maar tja...
Sowieso nadat die man is geweest naar de supermarkt. Hopelijk voor warm eten en anders voor een salade weer eens.

Ik ben zo gefrustreerd. De onrust in mijn hoofd is enorm. 'k Voel me niet veilig en op mijn gemakje. Nergens waar ik even terecht kan. Ook zoiets; iedereen zegt "vraag hulp", maar de mensen die dat roepen willen sowieso niet helpen. Geeft niet, alleen ze maken het zo gemakkelijk, terwijl dat niet zo is.

Kom gewoon amper/niet tot ontspanning. Ja, ik haak wel, maar ik ben uitgeput. Lezen wil niet lukken. Ben nog steeds koud en rillerig, niet echt koortsig, maar ook niet fit. Morgen weer vroeg eruit. Geen flauw idee wanneer er iemand komt en wanneer ik gebeld word.

Kan elk moment op de bocht vliegen.
Is er niemand in de buurt die je kunt bellen om je gezelschap te houden?
pi_221639263
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2026 18:22 schreef maily het volgende:

[..]
Is er niemand in de buurt die je kunt bellen om je gezelschap te houden?
:N

'k Zou het niet weten
  zondag 23 augustus 2026 @ 18:42:18 #42
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221639272
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 18:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

'k Zou het niet weten
;( ;(
pi_221639429
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 18:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

'k Zou het niet weten
Kunnen wij iets voor je betekenen??
pi_221639521
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 19:05 schreef Irri-tante het volgende:

[..]
Kunnen wij iets voor je betekenen??
Dat doen jullie al O+ jullie horen mijn gemiep aan, jullie denken mee en steunen mij. Alles wat kan doen jullie al O+

Het is nu gewoon dat ik moe en koud ben. Beetje bang voor de dag van morgen. Wat-als-wat-als-wat-als
'k Hoop zo dat morgen de boel gemaakt is

Stel dat de keuken morgen steeds niks doet (behalve de waterkoker dan) is dat ik wat ideeën voor eten wil. De komkommer, tomaat en paprika afwisselen voor wat anders.
  Spellchecker zondag 23 augustus 2026 @ 19:22:44 #45
197773 crew  maily
pi_221639634
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 19:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat doen jullie al O+ jullie horen mijn gemiep aan, jullie denken mee en steunen mij. Alles wat kan doen jullie al O+

Het is nu gewoon dat ik moe en koud ben. Beetje bang voor de dag van morgen. Wat-als-wat-als-wat-als
'k Hoop zo dat morgen de boel gemaakt is

Stel dat de keuken morgen steeds niks doet (behalve de waterkoker dan) is dat ik wat ideeën voor eten wil. De komkommer, tomaat en paprika afwisselen voor wat anders.
Heb jij voor jezelf (en anders kopiëren uit dit topic) zwart op wit staan wat er gebeurd is sinds de verhuis?
En hoe die vent jou afscheepte.

En vraag of ze alle stroomaansluitingen willen testen. Waar jij bij bent.
pi_221639640
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2026 19:22 schreef maily het volgende:

[..]
Heb jij voor jezelf (en anders kopiëren uit dit topic) zwart op wit staan wat er gebeurd is sinds de verhuis?
En hoe die vent jouw afscheepte.
Dat even opschrijven is slim
Heb het wel helder voor ogen ja :Y
De wisselwoning deugt van geen kant iig

Edit: je laatste zin gemist. Ik ben er sowieso bij ja en ga hem ook vragen of hij de aansluiting van de wasmachine wil checken.
  Spellchecker zondag 23 augustus 2026 @ 19:26:58 #47
197773 crew  maily
pi_221639660
Oven, kookplaat, waterkoker, wasmachine, televisie, computer?
pi_221639684
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2026 19:26 schreef maily het volgende:
Jep! "Gewoon" alle aansluitingen :Y
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 23 augustus 2026 @ 19:35:22 #49
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221639733
Laat ze het maar goed controleren. Zo'n huis moet veilig zijn en veilig aanvoelen.
pi_221640125
Is er iemand uit je bekendenkring die er morgen evt bij kan zijn?
  Spellchecker zondag 23 augustus 2026 @ 20:49:09 #51
197773 crew  maily
pi_221640195
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 19:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
doe een paar handdoekjes in de wasmachine en laat die was draaien als die meneer er is .... gewoon om te zien of het werkt en veilig is ....
pi_221640198
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 20:40 schreef Modus het volgende:
Is er iemand uit je bekendenkring die er morgen evt bij kan zijn?
Nope
Heb wel een briefje met vragen :Y
En ik heb al bedacht dat als het niet goed komt mail ik eerst. Lost dat niks op dan bel ik de woningbouw samen met fact

Ik probeer maar positief te zijn
pi_221640219
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 19:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Vergeet de koelkast en vriezer niet. Sowieso alle groepen/stoppen in je meterkast. En wat dacht je van de internetaansluiting? Of valt dat onder computer?
pi_221640245
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nope
Heb wel een briefje met vragen :Y
En ik heb al bedacht dat als het niet goed komt mail ik eerst. Lost dat niks op dan bel ik de woningbouw samen met fact

Ik probeer maar positief te zijn
Is het een idee om iemand er bij te hebben morgen, om waar nodig de woningbouw direct te bewegen snel iets te doen?

Bellen (en als ze moeilijk doen meerdere keren tot ze toegeven) werkt best goed. Is er bij jullie ook een nummer van de woningbouw waar je spoedgevallen kunt melden? Dan zou ik die bellen. Hopelijk snappen ze dan echt de urgentie.
pi_221640374
Eerst morgen even afwachten. Dat ik zaterdag toevallig een lummel had wil nog niks zeggen over morgen :Y Als dat misloopt mail ik de woningbouw en vraag ik het fact om hulp. Even stapje voor stapje. Ook heb ik vragen opgeschreven

Het is allemaal erg frustrerend, maar tja... de frustratie zit veel meer in die vervelende man gisteren.

Morgen maar vroeg op. Dan die dag weer overleven

Net even echt leuke televisie gezien (Beestenboel op één) echt een super feelgood, nostalgische televisie. Dat was even oprechte ontspanning.

Geen zin om zo naar bed te gaan. Duurt nog wel eventjes, maar toch. Echte weerstand tegen slaap momenteel. Om elf uur moet het maar denk ik. Alleen tja... het inslapen gaat moeizaam.
pi_221640888
Pffft... word maar niet slaperig. Best wel spannend allemaal
Ben ook gewoon het zat om altijd maar binnen de lijntjes te kleuren. Op tijd naar bed, genoeg slapen, netjes mijn medjes innemen, regelmaat, rust, reinheid, goed eten, et cetera

Ben een beetje boos en dwars. 'k Heb er geen zin in. Moet ik weer in het rottige rotbed liggen. Tijden woelen. 'k Heb er gewoon geen zin meer in om altijd mijn best te doen. De combinatie van een appje naar de psych en het moeten afzeggen van begeleidster gaat ook gedoe geven.
Als het zo doorgaat word ik weer eens opgenomen, hadden we het vrijdag al over. Ben het zo zo zat en heb zo geen zin in dat eeuwige verantwoordelijke gedrag. Het werpt toch geen vruchten af.

Buh, ben even naar van alles
  Spellchecker zondag 23 augustus 2026 @ 22:52:28 #57
197773 crew  maily
pi_221640911
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 22:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Pffft... word maar niet slaperig. Best wel spannend allemaal
Ben ook gewoon het zat om altijd maar binnen de lijntjes te kleuren. Op tijd naar bed, genoeg slapen, netjes mijn medjes innemen, regelmaat, rust, reinheid, goed eten, et cetera

Ben een beetje boos en dwars. 'k Heb er geen zin in. Moet ik weer in het rottige rotbed liggen. Tijden woelen. 'k Heb er gewoon geen zin meer in om altijd mijn best te doen. De combinatie van een appje naar de psych en het moeten afzeggen van begeleidster gaat ook gedoe geven.
Als het zo doorgaat word ik weer eens opgenomen, hadden we het vrijdag al over. Ben het zo zo zat en heb zo geen zin in dat eeuwige verantwoordelijke gedrag. Het werpt toch geen vruchten af.

Buh, ben even naar van alles
:*
pi_221641559
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2026 19:26 schreef maily het volgende:
Niet vergeten controle van de aardlekschakelaar !!!

[ Bericht 1% gewijzigd door Iceage op 24-08-2026 03:56:52 ]
pi_221641628
Goedemorgen

Nu wachten tot ik gebeld word.
Rustig wakker worden
Ben echt zo brak nu
pi_221641634
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2026 06:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Rustig wakker worden
Ben echt zo brak nu
ik had je hele verhaal niet helemaal meer gevolgd, maar gaat het onderhand wat beter? (oprechte belangstelling)
Do what you love, love what you do!
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 24 augustus 2026 @ 07:34:17 #61
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221641722
Goedemorgen CotS. Veel succes vandaag. Hopelijk wordt je vandaag goed geholpen door de woningbouw.
pi_221641835
Goedemorgen en succes vandaag.
pi_221642525
quote:
Goedemorgen

Rustig wakker worden
Ben echt zo brak nu
Succes vandaag :* O+
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  Spellchecker maandag 24 augustus 2026 @ 09:38:13 #64
197773 crew  maily
pi_221642702
quote:
Goedemorgen

Rustig wakker worden
Ben echt zo brak nu
Nog even volhouden!!

Succes!!
  maandag 24 augustus 2026 @ 09:38:41 #65
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221642703
Hopelijk krijg je vandaag wat je graag wil, CotS! :Y
pi_221643044
korte samenvatting: alles is veilig en doet het weer

Vertel straks

Maar even kort: draadjes zaten verkeerd in de stopcontacten
Nu kan ik alles weer veilig gebruiken

Vanavond eindelijk lekker warm eten
Wortels koken, ui roerbakken en een vage doen die "man van bestie" voor mij gekozen heeft. Aardappelpuree erbij.
Ik heb er zoveel zin in _O-

Heb zelfs zin om morgen naar de supermarkt te gaan. Groentes die geen paprika of komkommer of tomaat is. Niks mis met die drie. Alleen afwisseling is fijn

Morgen ook lekker mezelf verwennen met een doosje eieren

Mensen ik ben zo dankbaar. Zo ontzettend dankbaar
Kan eindelijk ontspannen en tot rust komen

De wasmachine is ook veilig. Dus vanmiddag test ik hem uit op wat theedoeken

Het lag dus niet aan mij of mijn "vrouwtje" zijn
En die man vond het ook belachelijk dat zijn collega dit niet als een spoedgeval zag

Straks komt begeleidster langs. Vanavond videobellen met andere bestie.

Eindelijk tot mezelf komen langzaam. Deze week verder even vrij van alles. Volgende week weer clubjes. Nu echt even rust

Paracetamol erin sowieso
Hoofdpijn van alles
Vandaag nog even twee dingen, maar dan echt tijd voor CotS.

Edit: dat even kort was toch het hele verhaal geworden :+

[ Bericht 3% gewijzigd door ChildoftheStars op 24-08-2026 10:33:16 ]
  Moderator maandag 24 augustus 2026 @ 10:22:43 #67
38824 crew  Droopie
pi_221643163
TL DR;

Cots wilde alleen een huisje met stroom, warm water en rust.
Maar dat was haar niet gegund :'(

Geniet van je dag meid :)

Hoe is het met je steamdeck trouwens?
Hell To The Liars
pi_221643214
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2026 10:22 schreef Droopie het volgende:
TL DR;

Cots wilde alleen een huisje met stroom, warm water en rust.
Maar dat was haar niet gegund :'(

Geniet van je dag meid :)

Hoe is het met je steamdeck trouwens?
Sorry wat stom van mijn lange verhaal :o

Die steamdeck wil aandacht, maar kopzeer
  maandag 24 augustus 2026 @ 10:28:29 #69
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221643223
Gefeliciteerd! 🎉🎉🎉
  maandag 24 augustus 2026 @ 10:33:25 #70
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221643295
Alles sal reg kom’ *O*
  Spellchecker maandag 24 augustus 2026 @ 10:36:11 #71
197773 crew  maily
pi_221643324
Wat fijn !
En nu echt ff tot rust komen *;
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
pi_221643378
Ik ben zo dankbaar
Kan het niet uitdrukken
  Spellchecker maandag 24 augustus 2026 @ 10:48:40 #74
197773 crew  maily
pi_221643385
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2026 10:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben zo dankbaar
Kan het niet uitdrukken
Meis, al die stress die nu wegvalt ...

Snap het heel goed!
pi_221643661
Wasmachine doet het ook!

Wel even zelf het water eraan gedaan. Maar die testwas gaat geloof ik wel goed

Als het goed blijft gaan was ik morgen de rest
  Moderator maandag 24 augustus 2026 @ 11:58:00 #76
441859 crew  Lenny77
pi_221643995
Goed zo!!
Nu gewoon even lekker terug landen, alles even van je af laten glijden O+
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221644654
Gelukkig dat alles nagekeken is en weer veilig. Nu je rust nemen. Je hebt ontzettend veel voor je kiezen gehad de afgelopen tijd. Erg jammer dat je zaterdag net de verkeerde monteur kreeg.

[ Bericht 13% gewijzigd door Iceage op 24-08-2026 13:47:24 ]
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 24 augustus 2026 @ 13:56:04 #78
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221644860
Wat fijn dat alles weer in orde is! En stom dat ze daar zaterdag niets aan gedaan hebben. Maar het is opgelost *O* *O* *O*
pi_221644862
Zo...begeleider is weg
Vanavond moet ik slaapmeds innemen. Even geen keuze.
'k Ben zo moe :O
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 24 augustus 2026 @ 13:56:50 #80
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221644866
Klanten in de winkel waar ik werk kijken nu heel vreemd dat ik met pompoms sta te zwaaien :+
pi_221644965
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2026 13:56 schreef qltel het volgende:
Klanten in de winkel waar ik werk kijken nu heel vreemd dat ik met pompoms sta te zwaaien :+
*O* _O-
pi_221645073
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2026 13:56 schreef qltel het volgende:
Dat snappen ze toch wel :+
Vanaf nu ga ik ontspannen :Y
pi_221645178
Fijn dat het gefixt is! Eindelijk rust!

Ff een dagje niks is wel verdiend hoor
  Moderator / Miss SHO maandag 24 augustus 2026 @ 15:51:37 #84
22592 crew  Ole
pi_221645444
*O*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_221646185
Ik eet altijd vroeg (half zes ongeveer)
En het is gelukt *O*
Was gezond, lekker een ik voel voldaan

Even thee, dan vaat en dan videobellen met andere bestie
  maandag 24 augustus 2026 @ 18:42:39 #86
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221646414
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2026 17:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik eet altijd vroeg (half zes ongeveer)
En het is gelukt *O*
Was gezond, lekker een ik voel voldaan

Even thee, dan vaat en dan videobellen met andere bestie
Half 6 is toch vrij normaal? Ik eet ook altijd rond die tijd hoor.
pi_221647509
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2026 18:42 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Half 6 is toch vrij normaal? Ik eet ook altijd rond die tijd hoor.
Half 6 is vroeg hoor.
Ben dan vaak nog niet klaar met werken of zelfs nog onderweg.
pi_221647715
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2026 21:10 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Half 6 is vroeg hoor.
Ben dan vaak nog niet klaar met werken of zelfs nog onderweg.
Eens,al mijn vrienden eten een stuk later dan ik :Y

En het geeft mij het gevoel van een lange avond en dat is fijn. In verband met RRR moet ik vaste tijden in en uit bed. Dus Al tussen tien en elf naar bed (ook vroeg dus) en anders duurt de avond mij te kort
pi_221648067
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2026 21:39 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

En het geeft mij het gevoel van een lange avond en dat is fijn. In verband met RRR moet ik vaste tijden in en uit bed. Dus Al tussen tien en elf naar bed (ook vroeg dus) en anders duurt de avond mij te kort
Dat is zeker waar van de lange avond. Ben ook opgegroeid met half 6 aan tafel, maar mijn biologische klok staat gewoon niet zo vroeg wat eten betreft. Liever een uurtje later.
pi_221648080
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2026 22:20 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Dat is zeker waar van de lange avond. Ben ook opgegroeid met half 6 aan tafel, maar mijn biologische klok staat gewoon niet zo vroeg wat eten betreft. Liever een uurtje later.
Ja, ik eet ook vanuit huis uit zo vroeg idd
En zonder baan maakt het niet uit. Ben dol op avonden, dus tja :Y
Om tien/elf naar bed al (lees dan tot een uur of twaalf. Dus ongeveer acht uur slaap). Vind het sfeertje van avond fijn. Ook fijn aan de ber-maanden, lekker vroeg donker
pi_221648229
-O- moet van het fact slaapmeds nemen, want ik hier slecht slaap
Echter voel ik me te onveilig om het te durven, moet daar echt wat op verzinnen
Morgen bellen ze, dus maar even een plan maken. Begrijp hen wel, alleen ben oprecht bang
pi_221648265
Morgen daarover praten. Van 1 dag geen slaapmeds nemen ga je niet dood, je slaapt alleen moeilijker. In het algemeen is het wel goed om hun advies op te volgen maar 1 dag dat niet doen als het je teveel stress geeft lijkt me niet schadelijk
  Spellchecker dinsdag 25 augustus 2026 @ 11:09:33 #93
197773 crew  maily
pi_221649622
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2026 22:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
-O- moet van het fact slaapmeds nemen, want ik hier slecht slaap
Echter voel ik me te onveilig om het te durven, moet daar echt wat op verzinnen
Morgen bellen ze, dus maar even een plan maken. Begrijp hen wel, alleen ben oprecht bang
Hopelijk heb je wel goed geslapen.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 25 augustus 2026 @ 11:50:43 #94
Brabo Bastard
pi_221649855
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 11:09 schreef maily het volgende:

[..]
Hopelijk heb je wel goed geslapen.
Hoop ik ook.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_221650015

Beetje kort doch goed geslapen
Hopelijk heb ik komende nacht wel het lef heb voor slaapmeds. Heb inmiddels veel in te halen
En geen wekker morgen

Boodschappen gedaan en gewandeld en nu lekker haken. Tuindeur open. Heerlijk. Helaas is de tuin zo verwilderd dat er zitten geen optie is. En geen tuingereedschap en geen tuiniermotivatie

Maar zo zit ik er ook prima bij

Moet komende nacht wel meds nemen. Fact begon over opname. Dus moet me echt over die angst heen zetten
  dinsdag 25 augustus 2026 @ 13:39:39 #96
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221650814
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 12:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
:

Fact begon over opname.
Waarom?
pi_221652223
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2026 21:39 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik hou ook van lange avonden dus ik eet ook om half zes meestal
pi_221652226
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 13:39 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Waarom?
Psychotisch klachten
Bipolair uit de bocht vliegen
Ptss toestanden
Het gaat net wel/niet goed. Dus dan willen ze me een paar dagen daar hebben om me weer in ritme te drukken. Alleen dat wil ik niet. Dus de slaappil ligt klaar. Misschien toch ook weer een mes onder mijn kussen en de lamp aan

Het is echt even angsten negeren
pi_221652231
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 15:38 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Psychotisch klachten
Ptss toestanden
Het gaat net wel/niet goed. Dus dan willen ze me een paar dagen daar hebben om me weer in ritme te drukken. Alleen dat wil ik niet. Dus de slaappil ligt klaar. Misschien toch ook weer een mes onder mijn kussen en de lamp aan

Mes onder je kussen?
pi_221652307
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 15:39 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Mes onder je kussen?
Gevoel van veiligheid

Er is een periode geweest, toen ik tiener was, dat er een reële angst was waarbij mijn moeder en ik ieder met een wapen sliepen. Er waren toen veel toestanden met mijn broer (die woonde niet meer thuis) en we bang waren dat hij binnen zou komen
pi_221652532
Probeer morgen mezelf te dwingen tot wat tekenen en schilderen
Vraagt meer aandacht en concentratie
Alleen ik wil het weer oppakken

Vanavond lukt hopelijk het lezen ook weer
Ben het een beetje zat dat dingen telkens niet lukken. Alleen op den duur moet je jezelf een schop geven en gewoon weer doen. Of iig proberen
pi_221652809
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 15:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Gevoel van veiligheid

Er is een periode geweest, toen ik tiener was, dat er een reële angst was waarbij mijn moeder en ik ieder met een wapen sliepen. Er waren toen veel toestanden met mijn broer (die woonde niet meer thuis) en we bang waren dat hij binnen zou komen
Ik snap het
Klote dat je dit mee hebt moeten maken zeg
  dinsdag 25 augustus 2026 @ 18:46:24 #103
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221653195
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 15:38 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Psychotisch klachten
Ptss toestanden

Ah zo. Lief aangeboden van ze, maar ik kan je geen ongelijk geven hoor.
pi_221653789
Waaaaarom voel ik me altijd zo schuldig
Heb drie kwartier lang een Jehovahgetuige aan de deur. Zeggen "geen interesse" vond ik te sneu... en ik vind alsnog sneu en voel ik me schuldig

Vijfenveertig (plusminus) minuten! Bizar verhaal aanhoren...

Hopelijk kom ik nu niet op een soort aanbellijst te staan. Heb een paar jaar terug een Johovah aan de deur gehad die meerdere malen kwam, want ik niet wegstuur _O-

Ulch
  Spellchecker dinsdag 25 augustus 2026 @ 20:07:20 #105
197773 crew  maily
pi_221653803
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heb drie kwartier lang een Jehovahgetuige aan de deur. Zeggen "geen interesse" vond ik te sneu... en ik vind alsnog sneu en voel ik me schuldig

Hopelijk kom ik nu niet op een soort aanbellijst te staan. Heb een paar jaar terug een Johovah aan de deur gehad die meerdere malen kwam, want ik niet wegstuur _O-

Ulch
Tijd voor een videodeurbel :P
pi_221653835
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 20:07 schreef maily het volgende:

[..]
Tijd voor een videodeurbel :P
Tijd om de deur niet open te doen :Y
Thuis met de intercom is gemakkelijker, want dan zie je ze niet. Dan is het "mag ik..?" en dan "sorry, nee, maar veel succes en een fijne avond"
  Spellchecker dinsdag 25 augustus 2026 @ 20:09:42 #107
197773 crew  maily
pi_221653841
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Thuis met de intercom is gemakkelijker, want dan zie je ze niet. Dan is het "mag ik..?" en dan "sorry, nee, maar veel succes en een fijne avond"
Nog beter :Y
pi_221653862
Het is ook veel te gevaarlijk om de deur open te doen in de avond :N
Echt een enorm risico
Moet ik niet weer doen :N Zeker in de avond niet

Stomme stomme stomme ik
pi_221653902
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 20:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is ook veel te gevaarlijk om de deur open te doen in de avond :N
Echt een enorm risico
Moet ik niet weer doen :N Zeker in de avond niet

Stomme stomme stomme ik
Niet zo negatief over jezelf, zo laat was het niet en het waren Jehova getuigen, ik zou er alleen de volgende keer geen 3 kwartier mee bezig zijn, zonde van je tijd
pi_221654250
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Volgende keer ben je dus gewoon niet thuis. Kun je eventueel nog een buur appen zodat ze opdringerige Jehova's voor je kunnen wegjorissen?
pi_221654347
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 20:42 schreef DoubleDip het volgende:

[..]
Volgende keer ben je dus gewoon niet thuis. Kun je eventueel nog een buur appen zodat ze opdringerige Jehova's voor je kunnen wegjorissen?
Gewoon niet opendoen ja
Lekker laten bellen en lekker blijven zitten :)

En dan maar mijn schuldgevoelens overleven

ik heb eigenlijk nog niet bij de buren durven aanbellen om me voor te stellen :@
  Spellchecker dinsdag 25 augustus 2026 @ 20:50:16 #112
197773 crew  maily
pi_221654354
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Gewoon niet opendoen ja
Lekker laten bellen en lekker blijven zitten :)

En dan maar mijn schuldgevoelens overleven

ik heb eigenlijk nog niet bij de buren durven aanbellen om me voor te stellen :@
Die doen waarschijnlijk ook niet open :P
Je zou een kaartje in de bus kunnen doen.
pi_221654399
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 20:50 schreef maily het volgende:

[..]
Die doen waarschijnlijk ook niet open :P
Je zou een kaartje in de bus kunnen doen.
Oh ja dat is wel een goede oplossing

Kan ik morgen wel eventjes fiksen

Ben zo bang om te storen en zo sociaal ongemakkelijk.

--------

Ga proberen of ik mezelf om elf uur zo gek krijg om een slaappil in te nemen. Zit al vanaf na het eten in de weerstand. Ik begrijp niet waarom dit huis zo onveilig aanvoelt. En ik begrijp ook niet waarom ik het niet los kan laten.
pi_221655863
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 20:53 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh ja dat is wel een goede oplossing

Kan ik morgen wel eventjes fiksen

Ben zo bang om te storen en zo sociaal ongemakkelijk.

--------

Ga proberen of ik mezelf om elf uur zo gek krijg om een slaappil in te nemen. Zit al vanaf na het eten in de weerstand. Ik begrijp niet waarom dit huis zo onveilig aanvoelt. En ik begrijp ook niet waarom ik het niet los kan laten.
Ik denk dat als je dat eenmaal in gedachten hebt
Het ook moeilijk weg te schakelen is
Accepteren dat het nu zo voelt
Betekend niet dat het ook zo is
Je bent gewend aan je bovenwoning
Waar je nu eenmaal minder snel last hebt van..

En
Ik denk dat jouw brein je nu eenmaal graag bang heeft
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  woensdag 26 augustus 2026 @ 09:39:13 #115
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221656621
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 augustus 2026 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

Ulch
Plak zo'n sticker op je deur en klaar.
  Moderator / Redactie FP woensdag 26 augustus 2026 @ 09:58:45 #116
Brabo Bastard
pi_221656734
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 09:39 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Plak zo'n sticker op je deur en klaar.
Dit ja. Of gewoon niet opendoen idd.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_221657174
Slaappil heeft geholpen
Om kwart over tien wakker _O-
Morgen weer normaal doen

Vandaag even bellen met de psych

Verder creabea

Misschien knip ik zo het ergste onkruid uit de tuin (dingen tussen de tegels langer dan ik) zodat ik een keukenstoel buiten kan zetten.

Ben zo blij dat ik thuis zelf geen tuin heb _O-
pi_221659407
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2026 11:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Slaappil heeft geholpen
Om kwart over tien wakker _O-
Morgen weer normaal doen

Vandaag even bellen met de psych

Verder creabea

Misschien knip ik zo het ergste onkruid uit de tuin (dingen tussen de tegels langer dan ik) zodat ik een keukenstoel buiten kan zetten.

Ben zo blij dat ik thuis zelf geen tuin heb _O-
Fijn dat je goed geslapen hebt. :Y

Ik heb een best behoorlijk grote tuin en ben daar elke dag heel blij mee. :Y

Fijne dag verder.
pi_221661580
Vandaag een beetje in een dissociatieve bui
Nu er even uit, maar schiet er telkens in en uit
Psych wil dat ik de komende twee nachten zeker ook slaapmeds neem
Van mijn schoonzus een heel lief cadeau gekregen (DIY-pakket om een kraaltjeskerstboom te maken), waar ik vrijdag met koel weer mee begin

Ondanks de positieve dingen voel ik me echt verrot
Lukt me ook even niet zo goed om de schijn op te houden
pi_221663685
Netjes, kwart over tien naar bed. Netjes gelezen tot kwart voor elf. Natuurlijk worden wakker om tien voor twee
Enge geluiden, onprettig voelen

Net ongesteld geworden, voor ik naar ben ging

Als mijn thee op heb op de bank gaan dutten
pi_221663789
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 02:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Netjes, kwart over tien naar bed. Netjes gelezen tot kwart voor elf. Natuurlijk worden wakker om tien voor twee
Enge geluiden, onprettig voelen

Net ongesteld geworden, voor ik naar ben ging

Als mijn thee op heb op de bank gaan dutten
Hopelijk slaap je :*
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
pi_221664213
quote:
99s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 04:39 schreef greysbones het volgende:

[..]
Hopelijk slaap je :*
Iets drieën in slaap gevallen

Wel op de bank, iets met angst en zo

Misschien dadelijk even mijn bedje alsnog proberen
  donderdag 27 augustus 2026 @ 09:21:49 #123
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221664409
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 08:44 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Iets drieën in slaap gevallen

Wel op de bank, iets met angst en zo

Misschien dadelijk even mijn bedje alsnog proberen
Gaat het weer ietsje beter?
pi_221666026
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 09:21 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Gaat het weer ietsje beter?
Ik heb even anderhalf uur geslapen
Nu meer oke

Op zich valt de vermoeidheid mee, alleen een erg pijnlijke ongesteldheid. Net pijnstillers genomen, hopelijk werken die snel

Verder beetje haken met een serie is prima :Y
Had gisteren bedacht om vandaag chocolade te halen, geen fut voor.

Mu thee iig
pi_221666375
Psych heeft een appje over slapen

Was er zo van overtuigd dat er ratten waren die in mijn mond wilden kruipen _O-

Even afwachten wat zij zegt

Nu maar rustig haken
Sowieso slapen met het raam dicht. De onrust van alle geluiden zijn dan minder. Dan maar een benauwd hok
pi_221666378
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 11:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik heb even anderhalf uur geslapen
Nu meer oke

Op zich valt de vermoeidheid mee, alleen een erg pijnlijke ongesteldheid. Net pijnstillers genomen, hopelijk werken die snel

Verder beetje haken met een serie is prima :Y
Had gisteren bedacht om vandaag chocolade te halen, geen fut voor.

Mu thee iig
Had je je slaapmedicatie niet ingenomen?

Ik begrijp je weerstand en waar dat van komt maar als je slaaptekort te groot wordt dan ga je nog meer in die spiraal zitten. Je gaat door de vermoeidheid niet meer helder kunnen denken, nog meer angstig worden en weerstand krijgen en dan gaat op een bepaald moment een opname geen optie meer zijn maar een noodzaak. Ik lees dat je dit liever niet wil, wat ik begrijp, maar dan zal je helaas zelf voor je nachtrust moeten zorgen?

Dit is geen kritiek he? Gewoon een bezorgdheid. Jij weet meestal erg goed wat nodig is voor jezelf staande te houden. Maar je fundament is even weggevallen en je slaap begint mee te lijden. En ik weet wat slaaptekort met mijn psyche kan doen, ieders psyche trouwens;(
pi_221666467
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 12:05 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Had je je slaapmedicatie niet ingenomen?

Ik begrijp je weerstand en waar dat van komt maar als je slaaptekort te groot wordt dan ga je nog meer in die spiraal zitten. Je gaat door de vermoeidheid niet meer helder kunnen denken, nog meer angstig worden en weerstand krijgen en dan gaat op een bepaald moment een opname geen optie meer zijn maar een noodzaak. Ik lees dat je dit liever niet wil, wat ik begrijp, maar dan zal je helaas zelf voor je nachtrust moeten zorgen?

Dit is geen kritiek he? Gewoon een bezorgdheid. Jij weet meestal erg goed wat nodig is voor jezelf staande te houden. Maar je fundament is even weggevallen en je slaap begint mee te lijden. En ik weet wat slaaptekort met mijn psyche kan doen, ieders psyche trouwens;(
Ik had ze wel ingenomen, alleen ik werd ineens wakker.
Slaap thuis altijd met de ramen open, alleen hier geeft dat teveel geluid (de rand van rolgordijnen tegen de ramen tikken etc). Dat maakt me al angstig en toen hoorde ik ineens ratten en muizen rondlopen en piepen.

Dus ik heb net met de psycholoog en psychiater gesproken. Heb vanochtend direct bericht gestuurd. De afspraak is slapen met raam dicht, ook al is dat muf (overdag als ik er ben luchten). En een lorazepam naast mijn bed (halfje) om te nemen om me weer uit de paniek te halen en in standje slaap te duwen.

De paniek/schrik/onveiligheid was groter dan de slaappil.

Je hebt helemaal gelijk, voelt ook zeker niet als kritiek. Alleen ik was wel braaf geweest en had ze ingenomen :Y
Als ik alsnog slecht slaap vannacht app ik morgen direct weer het fact. Alleen dat zien we dan wel. Nog twee nachten met Zopiclon nemen en dan weer zonder proberen (is ook de afspraak)
pi_221666507
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 12:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik had ze wel ingenomen, alleen ik werd ineens wakker.
Slaap thuis altijd met de ramen open, alleen hier geeft dat teveel geluid (de rand van rolgordijnen tegen de ramen tikken etc). Dat maakt me al angstig en toen hoorde ik ineens ratten en muizen rondlopen en piepen.

Dus ik heb net met de psycholoog en psychiater gesproken. Heb vanochtend direct bericht gestuurd. De afspraak is slapen met raam dicht, ook al is dat muf (overdag als ik er ben luchten). En een lorazepam naast mijn bed (halfje) om te nemen om me weer uit de paniek te halen en in standje slaap te duwen.

De paniek/schrik/onveiligheid was groter dan de slaappil.

Je hebt helemaal gelijk, voelt ook zeker niet als kritiek. Alleen ik was wel braaf geweest en had ze ingenomen :Y
Als ik alsnog slecht slaap vannacht app ik morgen direct weer het fact. Alleen dat zien we dan wel. Nog twee nachten met Zopiclon nemen en dan weer zonder proberen (is ook de afspraak)
Heel strak plan O+
Je bent, ondanks de pittige omstandigheden, super goed bezig. Blijf dat zelf ook zo zien he O+
pi_221666554
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 12:30 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Heel strak plan O+
Je bent, ondanks de pittige omstandigheden, super goed bezig. Blijf dat zelf ook zo zien he O+
Dank je :* O+

Baal alleen zo dat het me niet lukt om me veilig te voelen

Zodra ik hier wegga is dat gevoel er vast wel en dan weer wennen aan mijn thuis _O-
pi_221666664
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Zodra ik hier wegga is dat gevoel er vast wel en dan weer wennen aan mijn thuis _O-
Mja dat herken ik wel. En dat is echt geen fijn gevoel... En dan neig ik ook om allerlei trucjes uit te halen maar dan schiet ik helemaal in OCD gedrag :X

Daarom dat ik zeg dat jij het echt goed doet! Mag je trots op zijn!!
  donderdag 27 augustus 2026 @ 13:18:36 #131
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221667008
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 12:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Psych heeft een appje over slapen

Was er zo van overtuigd dat er ratten waren die in mijn mond wilden kruipen _O-

Even afwachten wat zij zegt

Nu maar rustig haken
Sowieso slapen met het raam dicht. De onrust van alle geluiden zijn dan minder. Dan maar een benauwd hok
Misschien een tip (het werkt voor mij): maak gebruik van ambience geluiden als je wil gaan slapen. Kan van alles zijn waar jij je prettig bij voelt, zoals vallende regen of huilende wind. :)
pi_221667408
Wilde net zoiets voorstellen
Koptelefoon/oortjes met muziek die je prettig vindt een idee ?
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
pi_221667419
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ennn
Geef jezelf even de tijd
Nieuwe plek
Nieuwe geluiden
Waar je brein aan moet wennen
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  Moderator / Redactie FP donderdag 27 augustus 2026 @ 15:02:57 #134
Brabo Bastard
pi_221667581
quote:
99s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 14:39 schreef greysbones het volgende:

[..]
Ennn
Geef jezelf even de tijd
Nieuwe plek
Nieuwe geluiden
Waar je brein aan moet wennen
Dit ja :Y
"Omae wa mou shindeiru."
pi_221667705
Koptelefoon vind ik niet fijn. Wil wel kunnen horen wat er gebeurt. Beetje te eng

En misschien idd tijd. Hoop het

Deed net een dutje. Medicijnen die bezorgd werden. Klemde een beetje met veel gemorrel
Wist niet dat je zo bang kon zijn en later normale post. Pfffft...

Het nare is dat mijn standaard reactie bij stress bevriezen is. Dus ik kan niet eens op mezelf vertrouwen

Maar goed... zo zij het
  donderdag 27 augustus 2026 @ 19:09:34 #136
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221669219
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 15:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Koptelefoon vind ik niet fijn. Wil wel kunnen horen wat er gebeurt. Beetje te eng

Telefoon naast je bed werkt ook prima hoor. Heb zelf ook geen oortjes in. Het moet wel realistisch zijn. :P
pi_221669242
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 19:09 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Telefoon naast je bed werkt ook prima hoor. Heb zelf ook geen oortjes in. Het moet wel realistisch zijn. :P
Kijk vanavond even of het fijn is

Ik heb enkel een "normale" koptelefoon, geen oortjes, dus dat ligt bizar :+
  donderdag 27 augustus 2026 @ 19:12:11 #138
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221669253
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 19:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Kijk vanavond even of het fijn is

Ik heb enkel een "normale" koptelefoon, geen oortjes, dus dat ligt bizar :+
Ja, geen koptelefoon op in bed. :D Ben ooit bijna een keer gewurgd door het snoer. :P
pi_221669287
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 19:12 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ja, geen koptelefoon op in bed. :D Ben ooit bijna een keer gewurgd door het snoer. :P
Kan ook draadloos ;)
maar nee, moet even met los geluid "luisteren" en kijken of mijn telefoon dat wel een nacht trekt zonder leeg te gaan
  donderdag 27 augustus 2026 @ 19:18:00 #140
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221669304
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 19:16 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Kan ook draadloos ;)
maar nee, moet even met los geluid "luisteren" en kijken of mijn telefoon dat wel een nacht trekt zonder leeg te gaan
Mocht je een oude smartphone hebben liggen, dan kun je die ook prima gebruiken. Zolang Youtube het maar doet.
  donderdag 27 augustus 2026 @ 19:35:48 #141
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221669539
CotS, omdat je veel haakt: is het geen idee om de dieren die over hebt aan een kinderziekenhuis te schenken?
pi_221669614
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 19:18 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Mocht je een oude smartphone hebben liggen, dan kun je die ook prima gebruiken. Zolang Youtube het maar doet.
Niet hier. Ach moet ook niet miepen

quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 19:35 schreef Boca_Raton het volgende:
CotS, omdat je veel haakt: is het geen idee om de dieren die over hebt aan een kinderziekenhuis te schenken?
Nee, want ze zijn niet kindveilig en kunnen ook niet de wasmachine in. Voor die knuffels zijn er veel, strenge regels. Geheel terecht
  donderdag 27 augustus 2026 @ 19:42:18 #143
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221669634
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 19:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Niet hier. Ach moet ook niet miepen
[..]
Nee, want ze zijn niet kindveilig en kunnen ook niet de wasmachine in. Voor die knuffels zijn er veel, strenge regels. Geheel terecht
:{ Ow, jammer. Ik zag ‘t wel zitten.
pi_221669709
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 19:42 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
:{ Ow, jammer. Ik zag ‘t wel zitten.
Op gebied van knutselen en haken ben ik erg egocentrisch/egoïstisch: Doe het puur voor mijn eigen plezier (ontspanning) en doe het voor mezelf, niet voor anderen. Wil daarin eigenlijk ook geen concessies doen. Daarom is het zeer zeer zeer zelden dat ik voor anderen haak. Hooguit vijf keer gedaan in vijftien jaar tijd. Hooguit zet ik soms na een tijd iets in de weggeefkast.

Haken vooral is een truc om mijn hoofd niet teveel weg laten dwalen in psychotische krochten.

Het is heel slecht van me, maar tja...
  donderdag 27 augustus 2026 @ 19:51:08 #145
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221669746
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Op gebied van knutselen en haken ben ik erg egocentrisch/egoïstisch: Doe het puur voor mijn eigen plezier (ontspanning) en doe het voor mezelf, niet voor anderen. Wil daarin eigenlijk ook geen concessies doen. Daarom is het zeer zeer zeer zelden dat ik voor anderen haak. Hooguit vijf keer gedaan in vijftien jaar tijd. Hooguit zet ik soms na een tijd iets in de weggeefkast.

Haken vooral is een truc om mijn hoofd niet teveel weg laten dwalen in psychotische krochten.

Het is heel slecht van me, maar tja...
Niet slecht (het is van jou!) maar wel opvallend. Maar waar laat je ze dan allemaal..?
pi_221669777
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 19:51 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Niet slecht (het is van jou!) maar wel opvallend. Maar waar laat je ze dan allemaal..?
Gewoon in de boekenkasten en hobbykamer en in de vensterbanken etc
En afwisselen
En soms een paar naar de weggeefkast.
pi_221669791
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Gewoon in de boekenkasten en hobbykamer en in de vensterbanken etc
En afwisselen
En soms een paar naar de weggeefkast.
Durf het bijna niet te vragen?
Hoeveel heb je er ondertussen :D
Hell To The Liars
pi_221669808
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 19:53 schreef Droopie het volgende:

[..]
Durf het bijna niet te vragen?
Hoeveel heb je er ondertussen :D
Geen flauw idee _O-
Veel, maar dat vind ik gezellig O+
pi_221669848
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 19:54 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Geen flauw idee _O-
Veel, maar dat vind ik gezellig O+
Mijn vader heeft 78(!) Van die glazen diertjes.

Vind ik ook echt heel leuk staan.
Hell To The Liars
pi_221669893
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 19:58 schreef Droopie het volgende:

[..]
Mijn vader heeft 78(!) Van die glazen diertjes.

Vind ik ook echt heel leuk staan.
Dat idee dus! Gewoon gezelligheid :Y
pi_221671395
Inmiddels zoveel slechte ervaringen met slapen in dit huis dat ik echt gedemotiveerd om naar bed te gaan -O-

Zeker na de angst van vanmiddag

Fact heeft bericht om te bellen over hoe dit weekend door te komen, dit gaat niet goed
  Spellchecker donderdag 27 augustus 2026 @ 22:06:48 #152
197773 crew  maily
pi_221671404
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 22:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Inmiddels zoveel slechte ervaringen met slapen in dit huis dat ik echt gedemotiveerd om naar bed te gaan -O-

Zeker na de angst van vanmiddag

Fact heeft bericht om te bellen over hoe dit weekend door te komen, dit gaat niet goed
Kun je NU iemand bellen? Je bestie?
  Moderator / Redactie FP donderdag 27 augustus 2026 @ 22:08:36 #153
Brabo Bastard
pi_221671417
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 22:06 schreef maily het volgende:

[..]
Ja dit. Bellen!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_221671434
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 22:06 schreef maily het volgende:

[..]
Heb al met mijn bestie geappt. Die laat ik lekker slapen, ze zit met een ziek kind, dus slaapt amper.

Het is gewoon roofbouw die week dat ik hier zit. Ben jaren niet zo bang geweest als dat ik nu en hier ben.

Mocht het niet gaan dan bel ik de crisisdienst denk ik wel. Een plan voor het weekend kan morgen ook wel gemaakt worden.

Om elf uur probeer ik het maar weer. Alleen met heel veel weerzin. 'k Ben dit stomme gedoe echt spuugzat.
  Spellchecker donderdag 27 augustus 2026 @ 22:11:22 #155
197773 crew  maily
pi_221671450
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2026 22:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Heb al met mijn bestie geappt. Die laat ik lekker slapen, ze zit met een ziek kind, dus slaapt amper.

Het is gewoon roofbouw die week dat ik hier zit. Ben jaren niet zo bang geweest als dat ik nu en hier ben.

Mocht het niet gaan dan bel ik de crisisdienst denk ik wel. Een plan voor het weekend kan morgen ook wel gemaakt worden.

Om elf uur probeer ik het maar weer.
Alleen met heel veel weerzin. 'k Ben dit stomme gedoe echt spuugzat.
Klinkt alsof je niet tot elf uur moet wachten met bellen ....
pi_221671513
Waarom zou je wachten met bellen? Waarom niet gewoon nu vast?
pi_221671572
Ik denk dat niet naar bed durven gaan valt onder crisis

Eigenlijk überhaupt geen zin om de hulpverlening in te schakelen. Die roepen slaapmeds, maar die werken niet nu. De angst is groter dan de werking van die pillen.
Dat erkennen ze wel, maar ja... duw er een extra pil bij

Merk dat ik gefrustreerd ben en raak.

Zit gewoon een beetje te spelen met de tijd. Elf uur naar bed. Of niet. Of wel. Of niet

...

Het is gewoon ingewikkeld nu en iets verkeerd zeggen tegen mij heel gemakkelijk. Als ik de verkeerde tref als ik bel kan enorm triggeren.
pi_221672069
Zo'n moment dat ik wel weet wat het fact van me verlangt, maar ik kan me er gewoon niet toe zetten. Op dit moment ben ik bang. Wil niet weer die paniekaanvallen. Nog nooit eerder zo hard gedacht dat ik dood zou gaan op een nare manier.
Dit huis voelt zo verschrikkelijk onveilig aan. En niemand lijk het te snappen. Ben zo teruggeworpen in mijn jeugd. Alles moeten horen, want het is gewoon onveilig en moet direct kunnen reageren. Alleen durf daar ook niet op te vertrouwen, want ik bevries van angst

Waar PTSS keihard met Schizofrenie botst. Ik ben al angstig door de PTSS, alleen ik hoor en zie en ervaar dingen die anderen niet meekrijgen. Die toevallig heel goed aansluit bij de PTSS.

Hopelijk belt het fact me morgen, heb iig een appje gestuurd.

Ik voel me afschuwelijk
pi_221672076
Houd je haaks ChildoftheStars. :* Ik kwam je topic tegen door de actieve topics.

Niets zo vervelend als je huis niet veilig aanvoelt. *;
pi_221672083
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 00:19 schreef Shii het volgende:
Houd je haaks ChildoftheStars. :* Ik kwam je topic tegen door de actieve topics.

Niets zo vervelend als je huis niet veilig aanvoelt. *;
Dank je wel O+
Gelukkig een tijdelijke woning :Y
En net besloten om toch maar te proberen te lezen in bed zo... misschien heb ik een paar uurtjes rust

En hopelijk weet het fact morgen wat, dit is geen doen

Jij ook vast een slaap lekker :* O+
pi_221672096
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 00:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dank je wel O+
En net besloten om toch maar te proberen te lezen in bed zo... misschien heb ik een paar uurtjes rust

Ah lezen geeft wel afleiding hopelijk. :*

Of nadenken over iets creatiefs dat je wil gaan maken? Ik zat afgelopen dagen ineens weer helemaal in de haakmodus en zit dan YT-filmpjes te kijken om eenvoudig een leuke trui te haken. Soms liggen mijn projecten heel lang stil en ineens heb ik dan weer zin om iets op te pakken. En dan lig ik in m'n bed alvast een trui te haken, bij wijze van spreken.
pi_221672180
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 00:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dank je wel O+

En ik ben gewoon wakker hè
Dus je mag gerust hier posten
Of in dm
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
pi_221672232
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 01:04 schreef greysbones het volgende:

[..]
En ik ben gewoon wakker hè
Dus je mag gerust hier posten
Of in dm
Dank je wel

Begon net weg te zakken
Keihard te regeren
Nu daar maar naar luisteren
pi_221672253
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 01:26 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dank je wel

Begon net weg te zakken
Keihard te regeren
Nu daar maar naar luisteren
Lekker druppelende regen
Of hard oorverdovende regen O+
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
pi_221672336
Ik weet niet goed wat ik moet zeggen behalve dat ik hoop dat je angsten over het huis gaan verdwijnen.

Sterkte!
  vrijdag 28 augustus 2026 @ 08:28:06 #166
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221672705
Oef CotS, wat was het weer zwaar gisterenavond? Hoe is het nu? Hopelijk neemt het fact snel contact op. :*
pi_221675323
Goedemorgen Cots
Nou ja goedenmiddag
Hopelijk een goed helpend gesprek gehad :* O+
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
pi_221675759
Hey

Sorry voor een late reactie
Dan jullie wel :*

Vannacht een uurtje om drie slaap gehad
Om acht uur wekker, want ik zou om half tien videobellen met een vriendin. Alleen zij dacht half elf (ik had gelijk :+ ) Datwas balen

Mijn begeleider is net weg
Moet vanavond extra meds nemen en morgen ook. Zondag zonder proberen en dan maandag weer bellen

Iedereen is het erover eens dat het niet goed gaat. Ik ook

Het nare is dat hier niet echt een oplossing voor is. Ik moet er eenmaal doorheen. Alleen als het slapen zo blijft komt er eerder vroeger dan later een opname

Ben zo moe
pi_221677042
Aan de ene kant voel ik me relatief oké, zolang ik onderuit hang
Aan de andere kant is het een lastige dag > omdat ik onderuit hang
Rond een uur of tien slaappillen erin en hopen dat ik eindelijk een fatsoenlijke nacht maak

Ga toch proberen om zonder licht te slapen. Misschien ben ik dan wat gemakkelijker weg

Wel begonnen aan een volgende knuffel en ik hoop (vingers gekruist) dat ik morgen fut heb voor tekenen/schilderen

Gelukkig weekend, dan mag ik lekker een pyjamadagje

Slapen zal toch eens moeten lukken dunkt mij
pi_221677156
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 16:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Rond een uur of tien slaappillen erin en hopen dat ik eindelijk een fatsoenlijke nacht maak

Ga toch proberen om zonder licht te slapen. Misschien ben ik dan wat gemakkelijker weg

Wel begonnen aan een volgende knuffel en ik hoop (vingers gekruist) dat ik morgen fut heb voor tekenen/schilderen

Licht aan een slaapmasker een optie ?
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
pi_221677244
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 17:04 schreef greysbones het volgende:

[..]
Licht aan een slaapmasker een optie ?
Ik heb er aan gedacht.
Alleen denk dat als ik iets hoor direct wil zien. Durf me dan niet te bewegen

Ach... nait soezen en lamp uit, pil in ;) hopelijk lukt het

Moet me er een keer overheen zetten
pi_221677816
Ik weet niet wat er in Groningen mogelijk is, hier is er Ixta Noa en die bieden respijt aan, dat is een slaapplek voor 2 weken waar je overdag ook nog de mogelijkheden hebt aan te sluiten bij de inloop, het zijn geen therapeuten maar wel vrijwilligerswerk met ervaringsdeskundiheid
Ik heb wel goede ervaringen met Ixta Noa gehad
Ik lees net dat Ixta Noa ook in Groningen zit
  Spellchecker vrijdag 28 augustus 2026 @ 18:33:22 #173
197773 crew  maily
pi_221677842
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 16:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

Zou je iemand willen laten logeren?
In een andere kamer.

Om je minder onrustig etc./niet alleen te voelen?
pi_221677990
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 18:28 schreef Cupfighter het volgende:
Ik weet niet wat er in Groningen mogelijk is, hier is er Ixta Noa en die bieden respijt aan, dat is een slaapplek voor 2 weken waar je overdag ook nog de mogelijkheden hebt aan te sluiten bij de inloop, het zijn geen therapeuten maar wel vrijwilligerswerk met ervaringsdeskundiheid
Ik heb wel goede ervaringen met Ixta Noa gehad
Ik lees net dat Ixta Noa ook in Groningen zit
Dank je wel voor de tip!
Ben daarvan op de hoogte idd. Ken ook wel mensen die daar zijn geweest :Y
Op dit moment wil ik toch hier slapen, want ik moet er toch aan wennen. Fact en ik zijn van mening dat "even doorbijten" het beste is.
Als het niet gaat dan met het fact overleggen wat verstandig is

Inloopplekken zijn voor mij niet prettig. Ik ben geen fan van lotgenotencontact. Kan niet goed uitleggen waarom. Het is "gewoon niet mijn ding". Zelfde verhaal dat ik absoluut geen therapiegroepen wil et cetera. Dat geeft verschrikkelijk veel stress en ik lig altijd buiten de groep in zulke settingen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 18:33 schreef maily het volgende:

[..]
Zou je iemand willen laten logeren?
In een andere kamer.

Om je minder onrustig etc./niet alleen te voelen?
Ik zou niet weten wie. Mijn vrienden hebben drukke banen en wonen ver weg. Hebben gezinnen. Dus tja... zal er alleen doorheen moeten gaan vrees ik

Gewoon heel erg hard hopen dat ik vannacht wel slaap en dat ik niet verder in de problemne geraak.
pi_221678256
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 17:12 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik heb er aan gedacht.
Alleen denk dat als ik iets hoor direct wil zien. Durf me dan niet te bewegen

Ach... nait soezen en lamp uit, pil in ;) hopelijk lukt het

Moet me er een keer overheen zetten
met een slaapmasker kun je makkelijk gluren
tis meer het idee dat je niet je licht uit hoeft te doen maar wel de rust aan je ogen
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
pi_221678264
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 19:29 schreef greysbones het volgende:

[..]
met een slaapmasker kun je makkelijk gluren
tis meer het idee dat je niet je licht uit hoeft te doen maar wel de rust aan je ogen
Als het vanavond niet lukt ga ik morgen opzoek naar een slaapmasker :Y
Het proberen waard idd
pi_221678286
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 19:30 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Als het vanavond niet lukt ga ik morgen opzoek naar een slaapkamer :Y
Het proberen waard idd
misschien ook prettiger voor je brein
dat je wat escapes hebt
soort trick your brain
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
pi_221678299
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 19:32 schreef greysbones het volgende:

[..]
misschien ook prettiger voor je brein
dat je wat escapes hebt
soort trick your brain
Ja
Op dit moment kan het me even niet meer schelen hoe, als ik maar slaap. En ook even gewoon een uurtje of acht doorslapen. Want twee tot vier uur red ik wel. Alleen heb gewoon meer dan dat nodig
pi_221678345
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 18:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dank je wel voor de tip!
Ben daarvan op de hoogte idd. Ken ook wel mensen die daar zijn geweest :Y
Op dit moment wil ik toch hier slapen, want ik moet er toch aan wennen. Fact en ik zijn van mening dat "even doorbijten" het beste is.
Als het niet gaat dan met het fact overleggen wat verstandig is

Inloopplekken zijn voor mij niet prettig. Ik ben geen fan van lotgenotencontact. Kan niet goed uitleggen waarom. Het is "gewoon niet mijn ding". Zelfde verhaal dat ik absoluut geen therapiegroepen wil et cetera. Dat geeft verschrikkelijk veel stress en ik lig altijd buiten de groep in zulke settingen.
[..]
Ik zou niet weten wie. Mijn vrienden hebben drukke banen en wonen ver weg. Hebben gezinnen. Dus tja... zal er alleen doorheen moeten gaan vrees ik

Gewoon heel erg hard hopen dat ik vannacht wel slaap en dat ik niet verder in de problemne geraak.
Voor mij werken inloopgroepen wel daar heb ik het idee dat ik als mens tenminste nog mee tel, maar als je er stress van krijgt is dat inderdaad geen aanrader

Hoop dat je vannacht goed slaapt
pi_221678557
Ik heb vet lang gedoucht. Stond er wel tien minuten onder oid
Haren wassen, maskertjes, scrubben... één en al zelfzorg. Ruik lekker, voel me fris. En belangrijker, ben een beetje rozig. Nu lekker hangen en warme kamillethee drinken en rustig worden.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 28 augustus 2026 @ 20:08:31 #181
Brabo Bastard
pi_221678572
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2026 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb vet lang gedoucht. Stond er wel tien minuten onder oid
Haren wassen, maskertjes, scrubben... één en al zelfzorg. Ruik lekker, voel me fris. En belangrijker, ben een beetje rozig. Nu lekker hangen en warme kamillethee drinken en rustig worden.
Doe lekker rustig aan en je eigen ding :*
"Omae wa mou shindeiru."
pi_221680382
*O*

Geslapen

Netjes tot de wekker
Nu thee en koffie

Nachtlamp uit en overlooplamp aan en de deur een stuk dicht
Komende nacht proberen om helemaal donker te slapen

Maar nu rustig wakker worden
pi_221680387
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 08:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
*O*

Geslapen

Netjes tot de wekker
Nu thee en koffie

het is hier iig stuk koeler nu als afgelopen nachten. scheelt ook wel weer :)
pi_221680419
quote:
*O*

Geslapen

Netjes tot de wekker
Nu thee en koffie

*O* :Y *O*
pi_221680479
Fijn zeg dat je goed geslapen hebt
pi_221680790
Jullie weten niet hoe opgelucht ik ben

Vanavond gewoon weer om half elf naar bed en slapen.
Niemand heeft me vermoord _O-

Als de was gedaan is ga ik wat schilderen denk ik :Y
Nu haken
pi_221680844
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 09:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

Nu haken
Nice, nou volhouden toch :)
  Moderator / Redactie FP zaterdag 29 augustus 2026 @ 09:25:28 #188
Brabo Bastard
pi_221680892
quote:
*O*

Geslapen

Netjes tot de wekker
Nu thee en koffie

Goed nieuws lieve CotS O+
"Omae wa mou shindeiru."
pi_221681545
quote:

Nu haken
Wat fijn Cots
Wat enorm fijn! O+
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
pi_221681638
quote:

Nu haken
Fijn dat het goed ging vannacht. Succes met schilderen.
  zaterdag 29 augustus 2026 @ 13:35:31 #191
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221682742
quote:

Nu haken
*O* *O* *O*
pi_221684428
Vandaag een goede dag
Lekker bezig, wel erg moe, maar dat geeft niet. Komende nacht weer lekker slapen

Mis mijn moeder wel eventjes heel erg. Zit eigenlijk in een soort ontkenning en net lukte dat even niet

Proberen maar verder rustig te knutselen. Poeh he...

Misschien zo lekker met de laptop onderuit. Thuis is het rond vier uur naar beneden en koffie. Serie kijken. Moet wel leren om rust te nemen.
  zaterdag 29 augustus 2026 @ 18:38:53 #193
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221686059
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 augustus 2026 16:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag een goede dag
Lekker bezig, wel erg moe, maar dat geeft niet. Komende nacht weer lekker slapen

Mis mijn moeder wel eventjes heel erg. Zit eigenlijk in een soort ontkenning en net lukte dat even niet

Proberen maar verder rustig te knutselen. Poeh he...

Misschien zo lekker met de laptop onderuit. Thuis is het rond vier uur naar beneden en koffie. Serie kijken. Moet wel leren om rust te nemen.
Je doet het goed. :) Wens je een fijne avond toe! :Y
pi_221689387
Weer een erg slechte nacht
Ik ben gesloopt
  Moderator / Redactie FP zondag 30 augustus 2026 @ 09:43:01 #195
Brabo Bastard
pi_221689391
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2026 09:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben gesloopt
;( :*
"Omae wa mou shindeiru."
pi_221689645
Mijn handen weigeren ook gewoon dienst
En voel me fysiek echt niet fijn
Ik wil gewoon naar huis -O- ik heb heimwee, gewoon mijn eigen bedje, mijn hobbykamer, geen paniekaanvallen en zo

Nu lukt niets. Zelfs haken niet. Echt alles is eventjes rot
  zondag 30 augustus 2026 @ 10:35:07 #197
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221689678
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2026 09:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben gesloopt
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2026 10:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik wil gewoon naar huis -O- ik heb heimwee, gewoon mijn eigen bedje, mijn hobbykamer, geen paniekaanvallen en zo

Hang in there! Hopelijk verloopt de rest van de dag wel positief. :) :*
  Spellchecker zondag 30 augustus 2026 @ 11:01:03 #198
197773 crew  maily
pi_221689791
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2026 10:26 schreef ChildoftheStars het volgende:

Heel begrijpelijk ....
pi_221693132
Morgen belt begeleider
Dat is wel eventjes fijn denk ik, ergens ook niet. Zij weten de oplossing ook niet
Ja... ze snappen dat ik bang ben, maar snappen niet dat ik mezelf er maar niet overheen kan zetten. Overdag kan ik de schrik en paniekaanvallen weg ademen en redeneren. Alleen in de nacht niet. Dan durf ik niet eens me te bewegen om een lorazepam in te nemen.

Wel een anderhalf uur gehaakt. Nu is de batterij echt op.
Hoop zo enorm dat ik vannacht wel kan slapen
Hoe moet ik dit volhouden -O-

Sorry dat ik vandaag zo negatief ben. Het is me gewoon teveel en ben zo teleurgesteld en verdrietig en bang
pi_221694302
Goed dat morgen de begeleider belt

Oplossing lijkt me ook lastig

Hoop dat je vannacht goed slaapt

Sterkte
  zondag 30 augustus 2026 @ 18:47:27 #201
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221695071
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2026 15:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

Sorry dat ik vandaag zo negatief ben. Het is me gewoon teveel en ben zo teleurgesteld en verdrietig en bang
Neem het jezelf niet zo kwalijk. Je kunt er niks aan doen. :*
  zondag 30 augustus 2026 @ 19:21:15 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221695308
Alleen maar even een :* want er valt zo weinig te zeggen… ik gun het zo dat het anders zou zijn. :*
pi_221695332
Lekker een warme douche weer
En op tijd een pil nemen
Zodat je al soezig bent in bed
Laat je licht gewoon aan op de gang

Vind het heel knap dat je toch doorzet
Hoe moeilijk je het ook hebt
Je geeft je zelf erg vaak te weinig credits
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
pi_221695798
Jullie zijn echt super lief. Bedankt voor alle steun altijd O+

Inderdaad lekker een douch genomen, zit nu onder een dekentje televisie te kijken.
Om half elf naar boven en hoop op zegen

Het erge is dat ik inmiddels weer over mijn vermoeidheid heen ben.
Alleen niet te druk om maken. Straks ga ik lekker liggen lezen in bed. Hopen op het beste

Morgen lekker creatief bezig :) werkje uitzoeken om te doen dinsdag op de haakclub

Zit te twijfelen of ik mezelf trakteer op een setje speciale potloden. Niet zo duur, alleen ik weet niet...
pi_221695814
Ja hoor, bestel die potloden, maak jezelf blij O+
En verder :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221695833
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2026 20:59 schreef Blues het volgende:
Ja hoor, bestel die potloden, maak jezelf blij O+
En verder :*

SPOILER
Denk er nog even over na, het is wel dertig euro. Alleen even een nachtje over slapen :Y misschien als beloning als ik goed slaap

(Edit: en ja ik kan ze betalen, alleen wil gewoon een goede reden hebben. Dat maakt het extra leuk :Y )

Nee, ik kijk Beestenboel. Echt geweldig. Glimlachen, lol, echt heerlijk

[ Bericht 8% gewijzigd door ChildoftheStars op 30-08-2026 21:08:53 ]
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 30 augustus 2026 @ 21:04:03 #207
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221695835
Ook ik heb verder niets nuttigs te zeggen. Maar ik hoop dat je je snel beter voelt..
pi_221695984
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2026 21:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
:O
Ik ga naar bed
Wish me sleep ;)
🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑

;)
pi_221697183
Goedemorgen Cots
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  Moderator / Redactie FP maandag 31 augustus 2026 @ 08:37:54 #211
Brabo Bastard
pi_221697226
Goedemorgen CotS O+
"Omae wa mou shindeiru."
pi_221697445
Goedemorgen

Geslapen *O*
En zou nog steeds kunnen slapen _O- dus aan de koffie en dan maar creabea doen
  maandag 31 augustus 2026 @ 09:28:19 #213
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221697494
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Geslapen *O*
*O* *O*
  Moderator / Redactie FP maandag 31 augustus 2026 @ 09:57:41 #214
Brabo Bastard
pi_221697732
quote:
Goedemorgen

Geslapen *O*
*O*
"Omae wa mou shindeiru."
pi_221698159
quote:
Goedemorgen

Geslapen *O*
Dat wordt elke avond schaapjes posten *G*
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 31 augustus 2026 @ 11:37:39 #216
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221698393
Dat heb je goed gedaan. Vannacht weer!
  Spellchecker maandag 31 augustus 2026 @ 11:38:05 #217
197773 crew  maily
pi_221698397
quote:
Goedemorgen

Geslapen *O*
*O* _O_
  maandag 31 augustus 2026 @ 11:48:12 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221698481
One night at a time! *O*
pi_221698910
Ja voel me een stuk beter
Lekker getekend, oefeningen gedaan om beter te worden (scroll en scribble) je geeft een slinger op een pinterest bord. Tekent dat je ziet en mag maximaal vijf minuten. Erg leuk

Helaas wel een blaasontsteking
Dus veel drinken. Plasje weggegeven aan de HA. Alleen het is niet ernstig. Gewoon een beetje meh.

Alleen ik knutsel. Dus het zit wel goed
pi_221699006
quote:
Goedemorgen

Geslapen *O*
en die potloden kopen *O* *O*
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
pi_221699245
quote:
99s.gif Op maandag 31 augustus 2026 12:48 schreef greysbones het volgende:

[..]
en die potloden kopen *O* *O*
Ik bestel ze morgen :@
Want woensdag ben ik thuis om ze te ontvangen *O*
Plus dat ik er dan nog een nachtje over geslapen heb ;)

Voel me direct beter na afgelopen nacht :Y

Morgen eindelijk weer clubje en even boodschappen doen. Even normaal zal ook goed zijn

Als het minder gaat sluit ik me graag afmelden van de buitenwereld. Dat gevoel heb ik ook best heftig nu. Alleen dat is niet gezond. Al ben ik er maar een half uurtje
pi_221699488
Heel fijn om je weer met een positief geluid te horen. :Y
pi_221701318
'k Merk dat ik (heel onhandig) zenuwachtig ben voor komende nacht. Hier heb ik nog geen twee keer achter elkaar goed geslapen :o
Morgen clubje en boodschappen :) hopelijk lukt dat allemaal... Hopelijk daarna ook nog energie voor geen-dutje. Na clubje + boodschappen komt er meestal geen dingen uit handen. Alle prikkels en zo. Geeft niet, gewoon op instellen

Ben blij dat er dingen uit handen gekomen zijn :)
Best veel getekend, gehaakt. Ondanks de blaasontsteking.
Vanavond weer veel televisie, boekje erbij... kalm worden/blijven. Dan hopen dat ik vannacht toch slaap :Y
pi_221701564
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2026 18:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
'k Merk dat ik (heel onhandig) zenuwachtig ben voor komende nacht. Hier heb ik nog geen twee keer achter elkaar goed geslapen :o
Morgen clubje en boodschappen :) hopelijk lukt dat allemaal... Hopelijk daarna ook nog energie voor geen-dutje. Na clubje + boodschappen komt er meestal geen dingen uit handen. Alle prikkels en zo. Geeft niet, gewoon op instellen

Ben blij dat er dingen uit handen gekomen zijn :)
Best veel getekend, gehaakt. Ondanks de blaasontsteking.
Vanavond weer veel televisie, boekje erbij... kalm worden/blijven. Dan hopen dat ik vannacht toch slaap :Y
Je focust enorm op het slapen
En ik snap het
Maar het helpt je niet

Ga lekker douchen weer straks ( je hoefde gas water en licht niet te betalen toch)

Focus op morgen
Lekker clubje
Wat ga je halen aan boodschappen
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
pi_221701616
quote:
99s.gif Op maandag 31 augustus 2026 19:17 schreef greysbones het volgende:

[..]
En ik snap het
Maar het helpt je niet

Ga lekker douchen weer straks ( je hoefde gas water en licht niet te betalen toch)

Focus op morgen
Lekker clubje
Snap het wel. Alles valt bij het wel of niet hebben van goede nachtrust . Slaap ook al maanden slecht. Buren gooien met dingen midden in de nacht waardoor ik recht op zit. Kost een uur of langer om weer in te slapen. Andere buren gooien met deuren tegen de ochtend. Dan ga ik er maar gelijk uit om 06:00 of eerder.

Laatste keer dat ik een normale nacht doorgeslapen heb is maanden geleden. En daar heeft overdag alles onder te lijden.

Laatst een keer bij mijn ouders blijven slapen en voelde me direct 10x beter.
pi_221703087
Goedemorgen Cots :* O+
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
pi_221703420
Goedemorgen :O :W

Inslapen drama, doorslapen prima
Straks naar clubje. Even wakker worden eerst .'k Moet echt even zin maken.

quote:
99s.gif Op maandag 31 augustus 2026 19:17 schreef greysbones het volgende:

[..]
En ik snap het
Maar het helpt je niet

Focus op morgen
Lekker clubje
Slapen is belangrijk, maar met schizofrenie een enorme psychosetrigger.
Gelukkig is het wel gelukt :)

En gewoon de weekboodschappen. Niks spannends. Avondeten, brood, fruit, etc

quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2026 19:23 schreef C64 het volgende:

[..]
Snap het wel. Alles valt bij het wel of niet hebben van goede nachtrust . Slaap ook al maanden slecht. Buren gooien met dingen midden in de nacht waardoor ik recht op zit. Kost een uur of langer om weer in te slapen. Andere buren gooien met deuren tegen de ochtend. Dan ga ik er maar gelijk uit om 06:00 of eerder.

Laatste keer dat ik een normale nacht doorgeslapen heb is maanden geleden. En daar heeft overdag alles onder te lijden.

Laatst een keer bij mijn ouders blijven slapen en voelde me direct 10x beter.
Klopt
Sterkte :*
Klinkt extreem vermoeiend en naar -O-
pi_221703709
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2026 08:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen :O :W

Inslapen drama, doorslapen prima
Straks naar clubje. Even wakker worden eerst .'k Moet echt even zin maken.
[..]
Slapen is belangrijk, maar met schizofrenie een enorme psychosetrigger.
Gelukkig is het wel gelukt :)

En gewoon de weekboodschappen. Niks spannends. Avondeten, brood, fruit, etc
[..]
Klopt
Sterkte :*
Klinkt extreem vermoeiend en naar -O-
Kijk weer een nachtje bijgeslapen
Veel plezier op je clubje :*
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 1 september 2026 @ 09:48:07 #229
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221703764
Goedemorgen CotS en meelezers.

Fijn dat je weer goed geslapen hebt. Veel plezier bij het clubje en succes met boodschappen doen
pi_221704572
En weer thuis
Clubje was gezellig. Alleen had echt heel weinig energie. Boodschappen zijn gelukt

Nu op de bank met de laptop en bijkomen
Misschien straks wat met de handjes doen. Eerst rusten. Geen dutje, maar lekker slechte serie
pi_221707226
Vandaag een best goede dag gehad
Minder uit handen gekomen dan normaal, maar niet vreemd.
Komende nacht ga ik proberen gewoon in het donker te slapen. Nu wachten op DHL. Ja, heb een cadeautje voor mezelf gekocht ;)
Nu lekker Malibu Peer drinken. Goed dat er alcohol in zit, anders zou ik het te vaak drinken, zo lekker. Kan me geen beter drankje inbeelden iig

In het donker slapen zou wel fijn zijn. Denk dat ik dan uitgeruster wakker word

Morgen komt er een mannetje een nieuwe watermeter plaatsen oid. Dus wel redelijk op tijd opstaan. Lekker knutselen en wachten op de beste man :) Dan ga ik lekker weer scroll & scribble doen. Plus twee projecten afmaken. En dan nog haken. Morgen wordt een goede dag.

En ja, na mijn drankje drink ik twee glazen water, geen zorgen :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door ChildoftheStars op 01-09-2026 19:07:48 ]
pi_221709852
Vannacht ineens buikgriep
Ging out op de wc
Neus stuk, bulten en pijn. Bril stuk. Wel een reserve
Voel me njg steeds erg ziek.
Straks mannetje voor de watermeter

Ga nu maar de wc schoonmaken en dan op de bank liggen
pi_221709912
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ging out op de wc

Auw. Beterschap! Is er een bestie in de buurt die iets voor je kan doen?
  woensdag 2 september 2026 @ 09:34:23 #234
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221709944
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ging out op de wc

Beterschap Child! :*

Hopelijk zijn je verwondingen niet al te erg. :o
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 2 september 2026 @ 09:44:35 #235
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221710007
Oeps, beterschap. Hopelijk valt het mee
  Spellchecker woensdag 2 september 2026 @ 10:02:41 #236
197773 crew  maily
pi_221710113
Beterschap! En hopelijk is de watermeter snel vervangen. ^O^
pi_221711284
Dank jullie
Heb al van mensen de feedback gekregen dat mijn neus een klein beetje scheef staat. Hopelijk zwelling.
Iemand van het handwerkclubje heeft kamillethee en biscuitjes gebracht. Heb geen honger, maar er moet wel wat in.

Mijn gezicht doet zoveel pijn
  woensdag 2 september 2026 @ 13:12:55 #238
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221711330
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 13:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie
Heb al van mensen de feedback gekregen dat mijn neus een klein beetje scheef staat. Hopelijk zwelling.
Iemand van het handwerkclubje heeft kamillethee en biscuitjes gebracht. Heb geen honger, maar er moet wel wat in.

Laat een arts zsm naar je neus kijken.
pi_221712019
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 13:12 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Laat een arts zsm naar je neus kijken.
Mee eens.

Sterkte en beterschap Child.
  Spellchecker woensdag 2 september 2026 @ 16:33:31 #240
197773 crew  maily
pi_221712726
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 13:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie

Ga naar je huisarts en laat het nakijken!
pi_221712898
Beterschap Cots
pi_221712989
Beterschap CotS, als het zoveel pijn doet bel dan even de huisarts om te overleggen of ze je moeten zien.
Misschien is er wel iets kapot/gebroken in je gezicht.
Fake it till you make it...
pi_221713257
Wat hier gezegd wordt. Bel morgen je huisarts en ga even langs. Zekere voor het onzekere.
pi_221713276
Dank jullie wel
Al gesproken met de dokter
En morgen komen ze bloedprikken

Sowieso hersenschudding
Vermoedelijk ook die neus niet heel.

Verder buikgriep en blaasontsteking

Met andere woorden; ben echt niet lekker. Even aanzien iig
  Spellchecker woensdag 2 september 2026 @ 18:15:16 #245
197773 crew  maily
pi_221713288
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 18:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel

Sowieso hersenschudding

Goed dat je gebeld hebt.
Beterschap!!! :*
  woensdag 2 september 2026 @ 18:40:26 #246
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221713430
quote:
Dank jullie wel

Sowieso hersenschudding

Van hoogtepunten naar diepe dalen. Het is duidelijk niet echt je week. ;(

Hoop voor je dat je je morgen beter voelt. :)
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 2 september 2026 @ 19:03:14 #247
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221713551
Pffff, dat is wel veel ineens. Hopelijk gaat het snel beter.
pi_221713739
O+

Straks lekker naar bed
In tegenstelling tot eerder kan ik amper wachten
Televisie kijken is al inspannend
pi_221713852
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 19:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
O+

Straks lekker naar bed
Neem je rust met een hersenschudding als tv kijken inspannend is, misschien dan lekker op tijd je bed in :*
pi_221714072
quote:
O+

Straks lekker naar bed
potverdikkie Cots
tipje
niet teveel tv kijken met een hersenschudding
tekenen is dan wel weer een goede afleiding
ook lezen of haken
Beterschap mop O+
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  Moderator / Redactie FP woensdag 2 september 2026 @ 20:09:39 #251
Brabo Bastard
pi_221714108
quote:
O+

Straks lekker naar bed
Lekker slapen O+
"Omae wa mou shindeiru."
pi_221714124
Wat een pech zeg! :o Beterschap en doe rustig aan. Een goede nacht slaap zal je helpen.
pi_221714280
quote:
Dank jullie wel

Sowieso hersenschudding

Véél beterschap! :*
  Moderator / Miss SHO woensdag 2 september 2026 @ 21:39:45 #254
22592 crew  Ole
pi_221714833
Ach lieverd! Heel veel beterschap :*

En mag je eventueel iets nemen dat je lekker slaapt?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_221715627
Goedemorgen Cots
Hopelijk een beetje geslapen
O+
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
pi_221715844
Goedemorgen Cots

Hopelijk gaat het vandaag een stukje beter dan gisteren.

Het laatste wat mensen moeten doen is medelijden met andere mensen, dat haten ze meestal.

Maar jij hebt wel de hoofdprijs te pakken met pech zeg :'(

Dikke knuffel en hopelijk heeft de huisarts wat goede adviezen met de medicatie of herstel :*

Wij denken aan je.
Hell To The Liars
pi_221715857
wat ze mij hebben gezegd aantal jaar terug, elke keer als je denkt dat er een deur dicht gaat, dan gaat er raampje voor je open. :)

Onthouw die, ook met jou komt t wel goed.
pi_221715950
Hey goedemorgen lieverds,

Moet mijn bed uit want ergens tussen acht en twaalf bloedprikken
Ze komen hier
Nu onder dekentje op de bank, best wel koorts, vervelend
Paracetamol (en normale meds) geprobeerd, maar dat kwam eruit

Sorry dat ik niet op alles reageer, lukt gewoon even niet :@
  donderdag 3 september 2026 @ 09:34:21 #259
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221716318
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 07:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

Ze komen hier

Doe rustig aan en laat de boel maar de boel. Vandaag even niks. :)
pi_221716952
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 07:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

Ze komen hier

Helemaal niet erg
Even aan jezelf denken nu :*
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  Moderator / Redactie FP donderdag 3 september 2026 @ 10:40:39 #261
Brabo Bastard
pi_221716988
quote:

Ze komen hier

*knuffelt*
"Omae wa mou shindeiru."
  Forum Admin donderdag 3 september 2026 @ 11:01:22 #262
1025 crew  Armani XL
pi_221717178
Heel veel sterkte lieverd
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_221717392
quote:

Ze komen hier

donderdag 3 september 2026 @ 13:26:48 #264
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221717996
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 11:37 schreef Blues het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]
Benieuwd wie hier die groene kikker is. :P
pi_221718003
Beterschap Child :*
pi_221718457
Jullie zijn lief. Bedankt

quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 11:37 schreef Blues het volgende:

[..]
[ link | afbeelding ]
O+ O+ O+ die is geweldig :*

---

zit de hele tijd naar de knipperende cursor te kijken voor een update, maar error. Sorry
  Moderator / Redactie FP donderdag 3 september 2026 @ 14:45:17 #267
Brabo Bastard
pi_221718469
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 13:26 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Benieuwd wie hier die groene kikker is. :P
Ik niet.
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 3 september 2026 @ 14:46:11 #268
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221718477
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik niet.
Ik ook niet. :P Maar dat mag CotS bepalen. ;)
pi_221719264
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik niet.
Jij :D
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
pi_221719273
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 14:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie zijn lief. Bedankt
[..]
O+ O+ O+ die is geweldig :*

---

zit de hele tijd naar de knipperende cursor te kijken voor een update, maar error. Sorry
Komt wel Cots
Nu echt ff aan jezelf denken
We lopen niet weg als je geen update geeft
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
pi_221719473
Denk aan jezelf @:ChildoftheStars, dit is jouw topic, geen TikTok livestream ofzoiets. Beterschap!
pi_221719536
Nee weet ik
Alleen iedereen is zo lief dat ik het onaardig van mezelf vind om niet te reageren

Maja... heb het iig flink te pakken. Lig vooral maar te liggen.
  Spellchecker donderdag 3 september 2026 @ 17:44:09 #273
197773 crew  maily
pi_221719560
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 17:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nee weet ik
Alleen iedereen is zo lief dat ik het onaardig van mezelf vind om niet te reageren

Precies wat de bedoeling is :*
  donderdag 3 september 2026 @ 18:39:49 #274
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221719874
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 17:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

Dat doen zieke mensen eh. :D

Hopelijk ben je morgen meer mobiel. :*
pi_221720458
quote:
Nee weet ik

Goed drinken
dat is het belangrijkste
en rusten :*
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  Moderator / Redactie FP donderdag 3 september 2026 @ 19:54:57 #276
Brabo Bastard
pi_221720475
quote:
Nee weet ik

We begrijpen het CotS :*
"Omae wa mou shindeiru."
pi_221721312
quote:
Nee weet ik

Dan doe je het juist goed!
Hoop dat je vannacht goed slaapt. Beterschap.
pi_221722980
Hey

Ik hoop vandaag te kunnen douchen
En misschien iets substantielers te eten van biscuitjes
Moet er nog niet aan denken, maar de dag duurt nog even

Verder uitzieken
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 4 september 2026 @ 09:57:05 #279
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221722991
Ik hoop dat je je snel beter voelt en weer een beetje normaal kunt eten, CotS. Beterschap!
pi_221723024
Beterschap en rustig aan vandaag!
pi_221724060
Na een dagje rustige buik loop ik weer helemaal leeg -O- terwijl ik amper eet (zo nu en dan biscuitjes).

Gemeen virusje te pakken iig

Einde klacht, ik ga weer even liggen. Bril van die kapotte neus af
  Spellchecker vrijdag 4 september 2026 @ 12:54:37 #282
197773 crew  maily
pi_221724074
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 12:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Na een dagje rustige buik loop ik weer helemaal leeg -O- terwijl ik amper eet (zo nu en dan biscuitjes).

Gemeen virusje te pakken iig

Einde klacht, ik ga weer even liggen. Bril van die kapotte neus af
:{ :*
pi_221724978
Zit zo te dubben of ik durf te douchen
Lijkt me aan de ene kant wel lekker, maar heb zo geen energie en ben bang out te gaan
  Spellchecker vrijdag 4 september 2026 @ 15:03:39 #284
197773 crew  maily
pi_221724993
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 15:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lijkt me aan de ene kant wel lekker, maar heb zo geen energie en ben bang out te gaan
Dan even aan de wastafel opfrissen? Desnoods op een krukje?
  vrijdag 4 september 2026 @ 15:03:47 #285
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221724995
quote:
Je kunt je ook van top tot teen wassen eh. Kun je rustig aan doen. :)
pi_221725258
Je hebt het flink te pakken

Doe voorzichtig en beterschap
pi_221726052
quote:
Zitten kost minder energie. Desnoods alleen met een nat washandje bij de wastafel als je te moe bent.
pi_221726077
Douchen doe ik later. Dingen die buiten de bank of het bed is teveel even

Scherm doet ook pijn

Soort pijnlijk stinkbeest ben ik nu
pi_221726750
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 18:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Douchen doe ik later. Dingen die buiten de bank of het bed is teveel even

Scherm doet ook pijn

goed uitzieken
en ja dan stink je maar een beetje(al is het denk ik meer het gevoel dat je stinkt, dan dat je daadwerkelijk stinkt )
Douchen komt wel
en inderdaad anders met krukje
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
pi_221727525
Douchen komt wel weer als je je beter voelt.
Als je bang bent om out te gaan, dan misschien gaan zitten, val je in elk geval een stuk minder ver naar beneden dan wanneer je staat. Maar wellicht verstandiger om te wachten met douchen tot je je wat vaster op je benen voelt.
Washandje kan ook en anders maar even stinken hoor, als je je beter voelt dan komt de rest ook weer. Beterschap!
pi_221727750
Niks mis met even afwachten hoor. Komt vanzelf als je je beter voelt. Dan beter op bed liggen of op de bank zitten.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 5 september 2026 @ 09:15:42 #293
Brabo Bastard
pi_221728499
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2026 09:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

Goed geslapen gelukkig
Goedemorgen O+

Goed nieuws *O*
"Omae wa mou shindeiru."
  Spellchecker zaterdag 5 september 2026 @ 09:27:02 #294
197773 crew  maily
pi_221728539
quote:

Goed geslapen gelukkig
_O_ ^O^ O+
pi_221728610
quote:

Goed geslapen gelukkig
O+
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 5 september 2026 @ 09:54:12 #296
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221728821
Mooi!
  zaterdag 5 september 2026 @ 09:56:54 #297
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221728865
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 18:08 schreef ChildoftheStars het volgende:

Ben voor een hoop uitgemaakt, maar nog nooit voor stinkbeest. :D
pi_221728880
Net ontdekt dat niezen en neussnuiten met een kapotte neus niet slim is. Echt steretjes zien van de pijn

Straks proberen wat te eten

Nu schermen aan de kant

O+
pi_221728904
Fijn dat je goed geslapen hebt, nu rustig aan doen nog
pi_221728982
quote:

Goed geslapen gelukkig
*O* _O_ *O*

Nog 1 post en is dit deel alweer vol.