doe een paar handdoekjes in de wasmachine en laat die was draaien als die meneer er is .... gewoon om te zien of het werkt en veilig is ....quote:Op zondag 23 augustus 2026 19:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep! "Gewoon" alle aansluitingen
Nopequote:Op zondag 23 augustus 2026 20:40 schreef Modus het volgende:
Is er iemand uit je bekendenkring die er morgen evt bij kan zijn?
Vergeet de koelkast en vriezer niet. Sowieso alle groepen/stoppen in je meterkast. En wat dacht je van de internetaansluiting? Of valt dat onder computer?quote:Op zondag 23 augustus 2026 19:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep! "Gewoon" alle aansluitingen
Is het een idee om iemand er bij te hebben morgen, om waar nodig de woningbouw direct te bewegen snel iets te doen?quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nope
Heb wel een briefje met vragen![]()
En ik heb al bedacht dat als het niet goed komt mail ik eerst. Lost dat niks op dan bel ik de woningbouw samen met fact
Ik probeer maar positief te zijn
quote:Op zondag 23 augustus 2026 22:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Pffft... word maar niet slaperig. Best wel spannend allemaal
Ben ook gewoon het zat om altijd maar binnen de lijntjes te kleuren. Op tijd naar bed, genoeg slapen, netjes mijn medjes innemen, regelmaat, rust, reinheid, goed eten, et cetera
Ben een beetje boos en dwars. 'k Heb er geen zin in. Moet ik weer in het rottige rotbed liggen. Tijden woelen. 'k Heb er gewoon geen zin meer in om altijd mijn best te doen. De combinatie van een appje naar de psych en het moeten afzeggen van begeleidster gaat ook gedoe geven.
Als het zo doorgaat word ik weer eens opgenomen, hadden we het vrijdag al over. Ben het zo zo zat en heb zo geen zin in dat eeuwige verantwoordelijke gedrag. Het werpt toch geen vruchten af.
Buh, ben even naar van alles
Niet vergeten controle van de aardlekschakelaar !!!quote:Op zondag 23 augustus 2026 19:26 schreef maily het volgende:
Oven, kookplaat, waterkoker, wasmachine, televisie, computer?
ik had je hele verhaal niet helemaal meer gevolgd, maar gaat het onderhand wat beter? (oprechte belangstelling)quote:Op maandag 24 augustus 2026 06:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Nu wachten tot ik gebeld word.
Rustig wakker worden
Ben echt zo brak nu
Succes vandaagquote:Op maandag 24 augustus 2026 06:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Rustig wakker worden
Ben echt zo brak nu
Nog even volhouden!!quote:Op maandag 24 augustus 2026 06:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Rustig wakker worden
Ben echt zo brak nu
Sorry wat stom van mijn lange verhaalquote:Op maandag 24 augustus 2026 10:22 schreef Droopie het volgende:
TL DR;
Cots wilde alleen een huisje met stroom, warm water en rust.
Maar dat was haar niet gegund
Geniet van je dag meid
Hoe is het met je steamdeck trouwens?
Meis, al die stress die nu wegvalt ...quote:Op maandag 24 augustus 2026 10:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben zo dankbaar
Kan het niet uitdrukken
quote:Op maandag 24 augustus 2026 13:56 schreef qltel het volgende:
Klanten in de winkel waar ik werk kijken nu heel vreemd dat ik met pompoms sta te zwaaien
Dat snappen ze toch welquote:Op maandag 24 augustus 2026 13:56 schreef qltel het volgende:
Klanten in de winkel waar ik werk kijken nu heel vreemd dat ik met pompoms sta te zwaaien
Half 6 is toch vrij normaal? Ik eet ook altijd rond die tijd hoor.quote:Op maandag 24 augustus 2026 17:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik eet altijd vroeg (half zes ongeveer)
En het is gelukt
Was gezond, lekker een ik voel voldaan
Even thee, dan vaat en dan videobellen met andere bestie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |