abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221633553
Goedemorgen :W :O

Het duurde erg lang tot ik sliep. Een uur liggen woelen zeker. Alleen daarna wel een goede nacht gehad en wilde ik eigenlijk doorslapen vanochtend

Lekker mijn pyjama aangetrokken, moet niks, dus ik maak er een luie dag van. Even geen toestanden aan mijn hoofd. Als iets toestand wil maken dan negeer ik dat :6 ;)
Echt geen zin in ook maar iets verantwoordelijks of een moetje

Ik ben met een heel schattig konijntje bezig. Misschien, denk het niet, lukt het om me even te concentreren op een tekening. Alleen dat wordt een uitdaging

Ik hoop dat met een beetje meer slaap dat mijn hoofd ook weer wat meer meewerkt. Dat zien we wel in de loop van de dag
  zondag 23 augustus 2026 @ 08:45:47 #27
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221633575
O+
pi_221633624
:W

Fijne rustige zondag. :Y
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 23 augustus 2026 @ 09:15:40 #29
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221633641
Geniet van je zondag! En de slak is O+
pi_221634409
Beetje weinig energie
Wel lekker bezig hoor

Alleen ik vind het lastig dat iedereen dingen vindt van de situatie van het huis. Dat ik het verkeerd aanpak en zo.
Ik ben echt wel gefrustreerd, maar ga nu niet hoog van de toren blazen. Dat doe ik eventueel als maandag geen goede oplossing is voor het probleem en zelfs dan ben ik beleefd. Dat houdt de communicatie open en ik ben wel afhankelijk van hen.
Als maandag de boel niet gemaakt kan worden mail ik weer de woningbouw. Waarom niet bellen, nou dan heb je alles zwart op wit staan en krijg je geen wellus nietus-ellende.

Merk dat de emoties alle kanten opgaan. Heb buikpijn er van. Hoor de hele tijd digitale geluidjes die er echt niet zijn. Schrik elke keer als er iemand voor het raam komt. Alleen overdag gordijnen dicht vind ik niet fijn (wel vitrage)

Moet mezelf afleiden.
Misschien straks lekker met de laptop op de bank. Al vind ik nu haken even fijner

Ben op zich niet heel negatief. Alleen ik heb het gewoon even moeilijk
pi_221634472
Zover ik gelezen en begrepen heb pak je het helemaal niet verkeerd aan.
Beetje vreemd dat je daar kritiek op krijgt. (Leg dat ook lekker naast je neer)
pi_221634478
En mijn alinea over dat ik de meningen lastig vind gaat niet over jullie. Alleen van mensen in mijn omgeving. Kennissen, niet mijn vrienden.
  zondag 23 augustus 2026 @ 10:20:31 #33
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221634500
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 20:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik snap het allemaal even niet meer
Het is chaos in mijn hoofd. Maandag begeleidster afgezegd. Weet dat ik het fact op mijn dak krijg.

Ben gefrustreerd. Ben bang.
Ik voel me gewoon niet fijn

Zit nu wel op een hoekje van de bank met een dekentje
Beetje kouwelijk en hoofdpijn. Dus of hormonen, of stress, of ziekig. Weet het niet

Even geen zin meer in alles
Zo maar even haken en afleiding of zo....

Wel gehaakt. Werkt altijd tegen stress
Alleen ik hoop dat ik vannacht wel kan slapen met al die onrust. Ook gewoon geen zin om weer in dat bed te gaan liggen. Maja... 'k weet niet

[ afbeelding ]
Kan ook stress ontlading zijn. Misschien geeft je lichaam aan dat je even tot rust moet komen.

Dat lieve slak popje kan wel symbool staan voor hoe je je momenteel voelt. Het liefst zou je je terugtrekken in je vertrouwde huisje. :)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221634501
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 10:17 schreef Iceage het volgende:
Zover ik gelezen en begrepen heb pak je het helemaal niet verkeerd aan.
Beetje vreemd dat je daar kritiek op krijgt. (Leg dat ook lekker naast je neer)
Ja ach van die mensen die gelijk beginnen te roepen over rechten en klagen en "ik zou het niet pikken "

Tja... ik moet de woningbouw ook te vriend houden
Die rare kwibis van gisteren is een uitzondering. Tot die man toe was ik altijd tevreden en werd ik altijd goed geholpen

Morgen komt er een andere man (m/v) ervoor. Dus laat ik daar eerst op vertrouwen

Daarna zien we weer verder
pi_221634506
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 10:20 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja ach van die mensen die gelijk beginnen te roepen over rechten en klagen en "ik zou het niet pikken "

Tja... ik moet de woningbouw ook te vriend houden
Die rare kwibis van gisteren is een uitzondering. Tot die man toe was ik altijd tevreden en werd ik altijd goed geholpen

Morgen komt er een andere man (m/v) ervoor. Dus laat ik daar eerst op vertrouwen

Daarna zien we weer verder
Klopt, anders wordt je constant achteraan de lijst gezet. Je pakt het goed aan.
pi_221634511
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 10:20 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Kan ook stress ontlading zijn. Misschien geeft je lichaam aan dat je even tot rust moet komen.
Waarschijnlijk heb je gelijk ja
Merk ook dat ik gewoon een beetje hangerig ben van alles. Even een pyjamadagje en dan bikkelen we maandag verder
quote:
Dat lieve slak popje kan wel symbool staan voor hoe je je momenteel voelt. Het liefst zou je je terugtrekken in je vertrouwde huisje. :)
Ja dat slakje past wel ;) nu bezig met een schattig konijntje

En jep... ik wil heel graag naar huis. Alleen dat duurt nog twee maanden. Het is wat het is
  zondag 23 augustus 2026 @ 10:23:53 #37
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221634513
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 10:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Waarschijnlijk heb je gelijk ja
Merk ook dat ik gewoon een beetje hangerig ben van alles. Even een pyjamadagje en dan bikkelen we maandag verder
[..]
Ja dat slakje past wel ;) nu bezig met een schattig konijntje

En jep... ik wil heel graag naar huis. Alleen dat duurt nog twee maanden. Het is wat het is
Hoop voor je dat je gauw weer terug mag. Misschien gaat de verbouwing wel sneller dan gedacht. :) Zal voor je duimen.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Spellchecker zondag 23 augustus 2026 @ 10:53:07 #38
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221634640
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 10:20 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

^O^ :Y
pi_221639109
Hoop zo dat ik morgen gewoon kan koken. Geen liflafjes, maar een goede, voedzame, gezonde maaltijd. Wil gewoon kokkerellen. Niet dat ik een keukenprinses ben, maar tja...
Sowieso nadat die man is geweest naar de supermarkt. Hopelijk voor warm eten en anders voor een salade weer eens.

Ik ben zo gefrustreerd. De onrust in mijn hoofd is enorm. 'k Voel me niet veilig en op mijn gemakje. Nergens waar ik even terecht kan. Ook zoiets; iedereen zegt "vraag hulp", maar de mensen die dat roepen willen sowieso niet helpen. Geeft niet, alleen ze maken het zo gemakkelijk, terwijl dat niet zo is.

Kom gewoon amper/niet tot ontspanning. Ja, ik haak wel, maar ik ben uitgeput. Lezen wil niet lukken. Ben nog steeds koud en rillerig, niet echt koortsig, maar ook niet fit. Morgen weer vroeg eruit. Geen flauw idee wanneer er iemand komt en wanneer ik gebeld word.

Kan elk moment op de bocht vliegen.
  Spellchecker zondag 23 augustus 2026 @ 18:22:30 #40
197773 crew  maily
pi_221639162
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 18:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoop zo dat ik morgen gewoon kan koken. Geen liflafjes, maar een goede, voedzame, gezonde maaltijd. Wil gewoon kokkerellen. Niet dat ik een keukenprinses ben, maar tja...
Sowieso nadat die man is geweest naar de supermarkt. Hopelijk voor warm eten en anders voor een salade weer eens.

Ik ben zo gefrustreerd. De onrust in mijn hoofd is enorm. 'k Voel me niet veilig en op mijn gemakje. Nergens waar ik even terecht kan. Ook zoiets; iedereen zegt "vraag hulp", maar de mensen die dat roepen willen sowieso niet helpen. Geeft niet, alleen ze maken het zo gemakkelijk, terwijl dat niet zo is.

Kom gewoon amper/niet tot ontspanning. Ja, ik haak wel, maar ik ben uitgeput. Lezen wil niet lukken. Ben nog steeds koud en rillerig, niet echt koortsig, maar ook niet fit. Morgen weer vroeg eruit. Geen flauw idee wanneer er iemand komt en wanneer ik gebeld word.

Kan elk moment op de bocht vliegen.
Is er niemand in de buurt die je kunt bellen om je gezelschap te houden?
pi_221639263
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2026 18:22 schreef maily het volgende:

[..]
Is er niemand in de buurt die je kunt bellen om je gezelschap te houden?
:N

'k Zou het niet weten
  zondag 23 augustus 2026 @ 18:42:18 #42
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221639272
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 18:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

'k Zou het niet weten
;( ;(
pi_221639429
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 18:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

'k Zou het niet weten
Kunnen wij iets voor je betekenen??
pi_221639521
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 19:05 schreef Irri-tante het volgende:

[..]
Kunnen wij iets voor je betekenen??
Dat doen jullie al O+ jullie horen mijn gemiep aan, jullie denken mee en steunen mij. Alles wat kan doen jullie al O+

Het is nu gewoon dat ik moe en koud ben. Beetje bang voor de dag van morgen. Wat-als-wat-als-wat-als
'k Hoop zo dat morgen de boel gemaakt is

Stel dat de keuken morgen steeds niks doet (behalve de waterkoker dan) is dat ik wat ideeën voor eten wil. De komkommer, tomaat en paprika afwisselen voor wat anders.
  Spellchecker zondag 23 augustus 2026 @ 19:22:44 #45
197773 crew  maily
pi_221639634
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 19:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat doen jullie al O+ jullie horen mijn gemiep aan, jullie denken mee en steunen mij. Alles wat kan doen jullie al O+

Het is nu gewoon dat ik moe en koud ben. Beetje bang voor de dag van morgen. Wat-als-wat-als-wat-als
'k Hoop zo dat morgen de boel gemaakt is

Stel dat de keuken morgen steeds niks doet (behalve de waterkoker dan) is dat ik wat ideeën voor eten wil. De komkommer, tomaat en paprika afwisselen voor wat anders.
Heb jij voor jezelf (en anders kopiëren uit dit topic) zwart op wit staan wat er gebeurd is sinds de verhuis?
En hoe die vent jou afscheepte.

En vraag of ze alle stroomaansluitingen willen testen. Waar jij bij bent.
pi_221639640
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2026 19:22 schreef maily het volgende:

[..]
Heb jij voor jezelf (en anders kopiëren uit dit topic) zwart op wit staan wat er gebeurd is sinds de verhuis?
En hoe die vent jouw afscheepte.
Dat even opschrijven is slim
Heb het wel helder voor ogen ja :Y
De wisselwoning deugt van geen kant iig

Edit: je laatste zin gemist. Ik ben er sowieso bij ja en ga hem ook vragen of hij de aansluiting van de wasmachine wil checken.
  Spellchecker zondag 23 augustus 2026 @ 19:26:58 #47
197773 crew  maily
pi_221639660
Oven, kookplaat, waterkoker, wasmachine, televisie, computer?
pi_221639684
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2026 19:26 schreef maily het volgende:
Oven, kookplaat, waterkoker, wasmachine, televisie, computer?
Jep! "Gewoon" alle aansluitingen :Y
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 23 augustus 2026 @ 19:35:22 #49
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221639733
Laat ze het maar goed controleren. Zo'n huis moet veilig zijn en veilig aanvoelen.
pi_221640125
Is er iemand uit je bekendenkring die er morgen evt bij kan zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')