abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221629205
DE HUIDIGE SITUATIE

Op het moment zit ik in een wisselwoning (wisselkrot) en dat is tot nu toe geen succes door allerlei gebreken en een onveilig gevoel. Slaap er niet best van. Nu wachten op technische meneren en hopen voor het beste

Ik flip behoorlijk de pan uit. Ben vaak in de war bij tijden. Maar we doen ons best.

-----

Donderdag 05/03/2026 is mijn moeder overleden via euthanasie. Twee keer hard gevallen en dat was teveel voor haar.

Vorig jaar is er ook een vriendin van me overleden
Met andere woorden, een rottig jaar gehad.

Heb op dit moment weer een kleine ruzie met een oude eetstoornis, wat niet vreemd is. Aan de ene kant ben ik het helemaal zat, maar ik durf niet anders. Gelukkig krijg ik er goede hulp bij

Samenvatting van mijn hoofd

Dit topic is geopend in een enorme crisis. Echter ben ik dit topic blijven houden om van me af te schrijven. Ik heb schizofrenie, rapid cycling bipolair, ptss en een eetstoornis die soms te kop opsteekt.

De vriendin uit de oorspronkelijke OP is helaas overleden. Dit ligt heel zwaar op mijn hart

Mijn moeder haar ziekteverloop was grillig en ze is nu overleden

Oude OP in spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[warning]
TS heeft professionele begeleiding en kan daar ook bij terecht als het nodig is. We kunnen hier best met z’n allen haar een hart onder de riem steken, maar we gaan NIET professionele hulp geven/aanbieden. TS zit in een traject met professionals die alle ins en outs weten en die het beste advies/hulp kunnen geven.. [/warning]
pi_221629226
Ik gaf een like maar dat is omdat je een nieuw deel hebt geopend en niet anders want je huidige situatie is alles behalve leuk. (Helaas)
pi_221629254
Stom dat ze niet komen.
Dan maar pizzaatje bellen vanavond.
Hopelijk werkt dat beter dan bij deze heren (gouwe ouwe)

Bekijk deze YouTube-video
pi_221629417
Ik ga een maaltijdsalade in elkaar flansen. Ik wil wel wat gezonds eten. Deze week te weinig gehad. Dan hopelijk maandag weer echt gewoon koken.

Zou zo blij zijn als alles het doet! Mijn afspraak met begeleidster van maandag afgeappt. Zo stom, kan niet anders, terwijl ik wel echt begeleiding nodig heb.

Naja... na het eten ga ik lekker de water/gasrekening opschroeven (die gaat nml naar de woningbouw) en uitgebreid tutten onder de douche. Haren wassen, scrubben. Lekker uitgebreid voor mezelf zorgen.

Dat een afspraak bij de kapper maken stel ik een weekje uit. Of bel daar woensdag heen oid
  zaterdag 22 augustus 2026 @ 15:50:12 #5
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221629463
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 15:12 schreef DoubleDip het volgende:
Stom dat ze niet komen.
Dan maar pizzaatje bellen vanavond.
Hopelijk werkt dat beter dan bij deze heren (gouwe ouwe)

Bekijk deze YouTube-video
Ik vond ‘m goedddd!
pi_221629654
Even jullie mening...
Is het logisch dat ik wacht met de wasmachine aanzetten totdat de elektra gecheckt is?

En sowieso checken met bijvoorbeeld een theedoek en niet met mijn kleding of spullen
  Spellchecker zaterdag 22 augustus 2026 @ 16:09:12 #7
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221629659
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 16:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even jullie mening...
Is het logisch dat ik wacht met de wasmachine aanzetten totdat de elektra gecheckt is?

En sowieso checken met bijvoorbeeld een theedoek en niet met mijn kleding of spullen
Ik zou wachten .....
  zaterdag 22 augustus 2026 @ 16:09:55 #8
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221629665
Zekerrrr wachten.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 22 augustus 2026 @ 16:10:58 #9
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221629672
quote:
Even jullie mening...

Wachten idd :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221629769
Fijn
Dan overdrijf ik niet

Heb net mijn pyjama aan gedaan
Na het eten badderen
Vanavond zien we wel weer verder
pi_221629917
Ik zou zeker wachten!

Geniet van je bad, heerlijk ontstressen!
pi_221630827
Ik zou ook wachten

Lekker om even goed voor jezelf te zorgen
  Moderator / Redactie FP zaterdag 22 augustus 2026 @ 18:26:29 #13
Brabo Bastard
pi_221630829
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 16:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Fijn
Dan overdrijf ik niet

Heb net mijn pyjama aan gedaan
Na het eten badderen
Vanavond zien we wel weer verder
Badderen O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  zaterdag 22 augustus 2026 @ 18:46:23 #14
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221630934
quote:
Even jullie mening...

Wachten en zorgen dat je niet klem komt te zitten in de wasmachine. ;)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP zaterdag 22 augustus 2026 @ 19:52:42 #15
Brabo Bastard
pi_221631680
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 18:46 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Wachten en zorgen dat je niet klem komt te zitten in de wasmachine. ;)
:o
"Omae wa mou shindeiru."
pi_221631703
Sluit me bij jullie aan. Wachten.
  Spellchecker zaterdag 22 augustus 2026 @ 20:16:52 #17
197773 crew  maily
pi_221631935
Ik vind het fokking schandalig dat ze jou zo afschepen en tot maandag laten wachten!!!! :(
  Moderator / Redactie FP zaterdag 22 augustus 2026 @ 20:24:58 #18
Brabo Bastard
pi_221631968
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 20:16 schreef maily het volgende:
Ik vind het fokking schandalig dat ze jou zo afschepen en tot maandag laten wachten!!!! :(
Precies, we gaan er eens even langs!
"Omae wa mou shindeiru."
  Spellchecker zaterdag 22 augustus 2026 @ 20:25:20 #19
197773 crew  maily
pi_221631972
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Precies, we gaan er eens even langs!
langs helpt niet
  Moderator / Redactie FP zaterdag 22 augustus 2026 @ 20:25:33 #20
Brabo Bastard
pi_221631975
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 20:25 schreef maily het volgende:

[..]
langs helpt niet
Erin dan?
"Omae wa mou shindeiru."
  Spellchecker zaterdag 22 augustus 2026 @ 20:26:41 #21
197773 crew  maily
pi_221631981
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 20:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Erin dan?
Als die waailap er is ja.
Helaas komt er maandag waarschijnlijk weer een ander ....
pi_221632002
Ik snap het allemaal even niet meer
Het is chaos in mijn hoofd. Maandag begeleidster afgezegd. Weet dat ik het fact op mijn dak krijg.

Ben gefrustreerd. Ben bang.
Ik voel me gewoon niet fijn

Zit nu wel op een hoekje van de bank met een dekentje
Beetje kouwelijk en hoofdpijn. Dus of hormonen, of stress, of ziekig. Weet het niet

Even geen zin meer in alles
Zo maar even haken en afleiding of zo....

Wel gehaakt. Werkt altijd tegen stress
Alleen ik hoop dat ik vannacht wel kan slapen met al die onrust. Ook gewoon geen zin om weer in dat bed te gaan liggen. Maja... 'k weet niet

pi_221632106
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 20:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is chaos in mijn hoofd. Maandag begeleidster afgezegd. Weet dat ik het fact op mijn dak krijg.

Beetje kouwelijk en hoofdpijn. Dus of hormonen, of stress, of ziekig. Weet het niet

Alleen ik hoop dat ik vannacht wel kan slapen met al die onrust. Ook gewoon geen zin om weer in dat bed te gaan liggen. Maja... 'k weet niet

[ afbeelding ]
Het ontroert me dat je het zo lastig en zwaar hebt, en dan omschrijf je alles. Dat lees ik dan. En dan zie ik op het eind zo’n mega schattig slakje. ;( O+

Dikke knuffel, lieve CotS. Ik kan alleen maar hopen dat je je snel iets beter voelt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221632231
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 21:00 schreef Pisces het volgende:

[..]
Het ontroert me dat je het zo lastig en zwaar hebt, en dan omschrijf je alles. Dat lees ik dan. En dan zie ik op het eind zo’n mega schattig slakje. ;( O+

Dikke knuffel, lieve CotS. Ik kan alleen maar hopen dat je je snel iets beter voelt.
Knuffel :*

Het gaat heel erg op en neer. Kan geen touw aan mezelf vastknopen. Kan positief masker opzetten en dat is een goed iets

Dank je wel :*

(dat haken gaat altijd door)
  zondag 23 augustus 2026 @ 08:36:08 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221633547
Hoe is’t nu?
Ben je de nacht een beetje ok doorgekomen?
pi_221633553
Goedemorgen :W :O

Het duurde erg lang tot ik sliep. Een uur liggen woelen zeker. Alleen daarna wel een goede nacht gehad en wilde ik eigenlijk doorslapen vanochtend

Lekker mijn pyjama aangetrokken, moet niks, dus ik maak er een luie dag van. Even geen toestanden aan mijn hoofd. Als iets toestand wil maken dan negeer ik dat :6 ;)
Echt geen zin in ook maar iets verantwoordelijks of een moetje

Ik ben met een heel schattig konijntje bezig. Misschien, denk het niet, lukt het om me even te concentreren op een tekening. Alleen dat wordt een uitdaging

Ik hoop dat met een beetje meer slaap dat mijn hoofd ook weer wat meer meewerkt. Dat zien we wel in de loop van de dag
  zondag 23 augustus 2026 @ 08:45:47 #27
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221633575
O+
pi_221633624
:W

Fijne rustige zondag. :Y
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 23 augustus 2026 @ 09:15:40 #29
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221633641
Geniet van je zondag! En de slak is O+
pi_221634409
Beetje weinig energie
Wel lekker bezig hoor

Alleen ik vind het lastig dat iedereen dingen vindt van de situatie van het huis. Dat ik het verkeerd aanpak en zo.
Ik ben echt wel gefrustreerd, maar ga nu niet hoog van de toren blazen. Dat doe ik eventueel als maandag geen goede oplossing is voor het probleem en zelfs dan ben ik beleefd. Dat houdt de communicatie open en ik ben wel afhankelijk van hen.
Als maandag de boel niet gemaakt kan worden mail ik weer de woningbouw. Waarom niet bellen, nou dan heb je alles zwart op wit staan en krijg je geen wellus nietus-ellende.

Merk dat de emoties alle kanten opgaan. Heb buikpijn er van. Hoor de hele tijd digitale geluidjes die er echt niet zijn. Schrik elke keer als er iemand voor het raam komt. Alleen overdag gordijnen dicht vind ik niet fijn (wel vitrage)

Moet mezelf afleiden.
Misschien straks lekker met de laptop op de bank. Al vind ik nu haken even fijner

Ben op zich niet heel negatief. Alleen ik heb het gewoon even moeilijk
pi_221634472
Zover ik gelezen en begrepen heb pak je het helemaal niet verkeerd aan.
Beetje vreemd dat je daar kritiek op krijgt. (Leg dat ook lekker naast je neer)
pi_221634478
En mijn alinea over dat ik de meningen lastig vind gaat niet over jullie. Alleen van mensen in mijn omgeving. Kennissen, niet mijn vrienden.
  zondag 23 augustus 2026 @ 10:20:31 #33
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221634500
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2026 20:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

[ afbeelding ]
Kan ook stress ontlading zijn. Misschien geeft je lichaam aan dat je even tot rust moet komen.

Dat lieve slak popje kan wel symbool staan voor hoe je je momenteel voelt. Het liefst zou je je terugtrekken in je vertrouwde huisje. :)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221634501
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 10:17 schreef Iceage het volgende:
Zover ik gelezen en begrepen heb pak je het helemaal niet verkeerd aan.
Beetje vreemd dat je daar kritiek op krijgt. (Leg dat ook lekker naast je neer)
Ja ach van die mensen die gelijk beginnen te roepen over rechten en klagen en "ik zou het niet pikken "

Tja... ik moet de woningbouw ook te vriend houden
Die rare kwibis van gisteren is een uitzondering. Tot die man toe was ik altijd tevreden en werd ik altijd goed geholpen

Morgen komt er een andere man (m/v) ervoor. Dus laat ik daar eerst op vertrouwen

Daarna zien we weer verder
pi_221634506
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 10:20 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja ach van die mensen die gelijk beginnen te roepen over rechten en klagen en "ik zou het niet pikken "

Tja... ik moet de woningbouw ook te vriend houden
Die rare kwibis van gisteren is een uitzondering. Tot die man toe was ik altijd tevreden en werd ik altijd goed geholpen

Morgen komt er een andere man (m/v) ervoor. Dus laat ik daar eerst op vertrouwen

Daarna zien we weer verder
Klopt, anders wordt je constant achteraan de lijst gezet. Je pakt het goed aan.
pi_221634511
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 10:20 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Kan ook stress ontlading zijn. Misschien geeft je lichaam aan dat je even tot rust moet komen.
Waarschijnlijk heb je gelijk ja
Merk ook dat ik gewoon een beetje hangerig ben van alles. Even een pyjamadagje en dan bikkelen we maandag verder
quote:
Dat lieve slak popje kan wel symbool staan voor hoe je je momenteel voelt. Het liefst zou je je terugtrekken in je vertrouwde huisje. :)
Ja dat slakje past wel ;) nu bezig met een schattig konijntje

En jep... ik wil heel graag naar huis. Alleen dat duurt nog twee maanden. Het is wat het is
  zondag 23 augustus 2026 @ 10:23:53 #37
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221634513
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 10:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Waarschijnlijk heb je gelijk ja
Merk ook dat ik gewoon een beetje hangerig ben van alles. Even een pyjamadagje en dan bikkelen we maandag verder
[..]
Ja dat slakje past wel ;) nu bezig met een schattig konijntje

En jep... ik wil heel graag naar huis. Alleen dat duurt nog twee maanden. Het is wat het is
Hoop voor je dat je gauw weer terug mag. Misschien gaat de verbouwing wel sneller dan gedacht. :) Zal voor je duimen.
  Spellchecker zondag 23 augustus 2026 @ 10:53:07 #38
197773 crew  maily
pi_221634640
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 10:20 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

^O^ :Y
pi_221639109
Hoop zo dat ik morgen gewoon kan koken. Geen liflafjes, maar een goede, voedzame, gezonde maaltijd. Wil gewoon kokkerellen. Niet dat ik een keukenprinses ben, maar tja...
Sowieso nadat die man is geweest naar de supermarkt. Hopelijk voor warm eten en anders voor een salade weer eens.

Ik ben zo gefrustreerd. De onrust in mijn hoofd is enorm. 'k Voel me niet veilig en op mijn gemakje. Nergens waar ik even terecht kan. Ook zoiets; iedereen zegt "vraag hulp", maar de mensen die dat roepen willen sowieso niet helpen. Geeft niet, alleen ze maken het zo gemakkelijk, terwijl dat niet zo is.

Kom gewoon amper/niet tot ontspanning. Ja, ik haak wel, maar ik ben uitgeput. Lezen wil niet lukken. Ben nog steeds koud en rillerig, niet echt koortsig, maar ook niet fit. Morgen weer vroeg eruit. Geen flauw idee wanneer er iemand komt en wanneer ik gebeld word.

Kan elk moment op de bocht vliegen.
  Spellchecker zondag 23 augustus 2026 @ 18:22:30 #40
197773 crew  maily
pi_221639162
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 18:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoop zo dat ik morgen gewoon kan koken. Geen liflafjes, maar een goede, voedzame, gezonde maaltijd. Wil gewoon kokkerellen. Niet dat ik een keukenprinses ben, maar tja...
Sowieso nadat die man is geweest naar de supermarkt. Hopelijk voor warm eten en anders voor een salade weer eens.

Ik ben zo gefrustreerd. De onrust in mijn hoofd is enorm. 'k Voel me niet veilig en op mijn gemakje. Nergens waar ik even terecht kan. Ook zoiets; iedereen zegt "vraag hulp", maar de mensen die dat roepen willen sowieso niet helpen. Geeft niet, alleen ze maken het zo gemakkelijk, terwijl dat niet zo is.

Kom gewoon amper/niet tot ontspanning. Ja, ik haak wel, maar ik ben uitgeput. Lezen wil niet lukken. Ben nog steeds koud en rillerig, niet echt koortsig, maar ook niet fit. Morgen weer vroeg eruit. Geen flauw idee wanneer er iemand komt en wanneer ik gebeld word.

Kan elk moment op de bocht vliegen.
Is er niemand in de buurt die je kunt bellen om je gezelschap te houden?
pi_221639263
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2026 18:22 schreef maily het volgende:

[..]
Is er niemand in de buurt die je kunt bellen om je gezelschap te houden?
:N

'k Zou het niet weten
  zondag 23 augustus 2026 @ 18:42:18 #42
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221639272
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 18:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

'k Zou het niet weten
;( ;(
pi_221639429
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 18:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

'k Zou het niet weten
Kunnen wij iets voor je betekenen??
pi_221639521
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 19:05 schreef Irri-tante het volgende:

[..]
Kunnen wij iets voor je betekenen??
Dat doen jullie al O+ jullie horen mijn gemiep aan, jullie denken mee en steunen mij. Alles wat kan doen jullie al O+

Het is nu gewoon dat ik moe en koud ben. Beetje bang voor de dag van morgen. Wat-als-wat-als-wat-als
'k Hoop zo dat morgen de boel gemaakt is

Stel dat de keuken morgen steeds niks doet (behalve de waterkoker dan) is dat ik wat ideeën voor eten wil. De komkommer, tomaat en paprika afwisselen voor wat anders.
  Spellchecker zondag 23 augustus 2026 @ 19:22:44 #45
197773 crew  maily
pi_221639634
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 19:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat doen jullie al O+ jullie horen mijn gemiep aan, jullie denken mee en steunen mij. Alles wat kan doen jullie al O+

Het is nu gewoon dat ik moe en koud ben. Beetje bang voor de dag van morgen. Wat-als-wat-als-wat-als
'k Hoop zo dat morgen de boel gemaakt is

Stel dat de keuken morgen steeds niks doet (behalve de waterkoker dan) is dat ik wat ideeën voor eten wil. De komkommer, tomaat en paprika afwisselen voor wat anders.
Heb jij voor jezelf (en anders kopiëren uit dit topic) zwart op wit staan wat er gebeurd is sinds de verhuis?
En hoe die vent jou afscheepte.

En vraag of ze alle stroomaansluitingen willen testen. Waar jij bij bent.
pi_221639640
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2026 19:22 schreef maily het volgende:

[..]
Heb jij voor jezelf (en anders kopiëren uit dit topic) zwart op wit staan wat er gebeurd is sinds de verhuis?
En hoe die vent jouw afscheepte.
Dat even opschrijven is slim
Heb het wel helder voor ogen ja :Y
De wisselwoning deugt van geen kant iig

Edit: je laatste zin gemist. Ik ben er sowieso bij ja en ga hem ook vragen of hij de aansluiting van de wasmachine wil checken.
  Spellchecker zondag 23 augustus 2026 @ 19:26:58 #47
197773 crew  maily
pi_221639660
Oven, kookplaat, waterkoker, wasmachine, televisie, computer?
pi_221639684
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2026 19:26 schreef maily het volgende:
Jep! "Gewoon" alle aansluitingen :Y
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 23 augustus 2026 @ 19:35:22 #49
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221639733
Laat ze het maar goed controleren. Zo'n huis moet veilig zijn en veilig aanvoelen.
pi_221640125
Is er iemand uit je bekendenkring die er morgen evt bij kan zijn?
  Spellchecker zondag 23 augustus 2026 @ 20:49:09 #51
197773 crew  maily
pi_221640195
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 19:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
doe een paar handdoekjes in de wasmachine en laat die was draaien als die meneer er is .... gewoon om te zien of het werkt en veilig is ....
pi_221640198
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 20:40 schreef Modus het volgende:
Is er iemand uit je bekendenkring die er morgen evt bij kan zijn?
Nope
Heb wel een briefje met vragen :Y
En ik heb al bedacht dat als het niet goed komt mail ik eerst. Lost dat niks op dan bel ik de woningbouw samen met fact

Ik probeer maar positief te zijn
pi_221640219
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 19:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Vergeet de koelkast en vriezer niet. Sowieso alle groepen/stoppen in je meterkast. En wat dacht je van de internetaansluiting? Of valt dat onder computer?
pi_221640245
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nope
Heb wel een briefje met vragen :Y
En ik heb al bedacht dat als het niet goed komt mail ik eerst. Lost dat niks op dan bel ik de woningbouw samen met fact

Ik probeer maar positief te zijn
Is het een idee om iemand er bij te hebben morgen, om waar nodig de woningbouw direct te bewegen snel iets te doen?

Bellen (en als ze moeilijk doen meerdere keren tot ze toegeven) werkt best goed. Is er bij jullie ook een nummer van de woningbouw waar je spoedgevallen kunt melden? Dan zou ik die bellen. Hopelijk snappen ze dan echt de urgentie.
pi_221640374
Eerst morgen even afwachten. Dat ik zaterdag toevallig een lummel had wil nog niks zeggen over morgen :Y Als dat misloopt mail ik de woningbouw en vraag ik het fact om hulp. Even stapje voor stapje. Ook heb ik vragen opgeschreven

Het is allemaal erg frustrerend, maar tja... de frustratie zit veel meer in die vervelende man gisteren.

Morgen maar vroeg op. Dan die dag weer overleven

Net even echt leuke televisie gezien (Beestenboel op één) echt een super feelgood, nostalgische televisie. Dat was even oprechte ontspanning.

Geen zin om zo naar bed te gaan. Duurt nog wel eventjes, maar toch. Echte weerstand tegen slaap momenteel. Om elf uur moet het maar denk ik. Alleen tja... het inslapen gaat moeizaam.
pi_221640888
Pffft... word maar niet slaperig. Best wel spannend allemaal
Ben ook gewoon het zat om altijd maar binnen de lijntjes te kleuren. Op tijd naar bed, genoeg slapen, netjes mijn medjes innemen, regelmaat, rust, reinheid, goed eten, et cetera

Ben een beetje boos en dwars. 'k Heb er geen zin in. Moet ik weer in het rottige rotbed liggen. Tijden woelen. 'k Heb er gewoon geen zin meer in om altijd mijn best te doen. De combinatie van een appje naar de psych en het moeten afzeggen van begeleidster gaat ook gedoe geven.
Als het zo doorgaat word ik weer eens opgenomen, hadden we het vrijdag al over. Ben het zo zo zat en heb zo geen zin in dat eeuwige verantwoordelijke gedrag. Het werpt toch geen vruchten af.

Buh, ben even naar van alles
  Spellchecker zondag 23 augustus 2026 @ 22:52:28 #57
197773 crew  maily
pi_221640911
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2026 22:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Pffft... word maar niet slaperig. Best wel spannend allemaal
Ben ook gewoon het zat om altijd maar binnen de lijntjes te kleuren. Op tijd naar bed, genoeg slapen, netjes mijn medjes innemen, regelmaat, rust, reinheid, goed eten, et cetera

Ben een beetje boos en dwars. 'k Heb er geen zin in. Moet ik weer in het rottige rotbed liggen. Tijden woelen. 'k Heb er gewoon geen zin meer in om altijd mijn best te doen. De combinatie van een appje naar de psych en het moeten afzeggen van begeleidster gaat ook gedoe geven.
Als het zo doorgaat word ik weer eens opgenomen, hadden we het vrijdag al over. Ben het zo zo zat en heb zo geen zin in dat eeuwige verantwoordelijke gedrag. Het werpt toch geen vruchten af.

Buh, ben even naar van alles
:*
pi_221641559
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2026 19:26 schreef maily het volgende:
Niet vergeten controle van de aardlekschakelaar !!!

[ Bericht 1% gewijzigd door Iceage op 24-08-2026 03:56:52 ]
pi_221641628
Goedemorgen

Nu wachten tot ik gebeld word.
Rustig wakker worden
Ben echt zo brak nu
pi_221641634
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2026 06:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Rustig wakker worden
Ben echt zo brak nu
ik had je hele verhaal niet helemaal meer gevolgd, maar gaat het onderhand wat beter? (oprechte belangstelling)
Do what you love, love what you do!
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 24 augustus 2026 @ 07:34:17 #61
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221641722
Goedemorgen CotS. Veel succes vandaag. Hopelijk wordt je vandaag goed geholpen door de woningbouw.
pi_221641835
Goedemorgen en succes vandaag.
pi_221642525
quote:
Goedemorgen

Rustig wakker worden
Ben echt zo brak nu
Succes vandaag :* O+
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  Spellchecker maandag 24 augustus 2026 @ 09:38:13 #64
197773 crew  maily
pi_221642702
quote:
Goedemorgen

Rustig wakker worden
Ben echt zo brak nu
Nog even volhouden!!

Succes!!
  maandag 24 augustus 2026 @ 09:38:41 #65
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221642703
Hopelijk krijg je vandaag wat je graag wil, CotS! :Y
pi_221643044
korte samenvatting: alles is veilig en doet het weer

Vertel straks

Maar even kort: draadjes zaten verkeerd in de stopcontacten
Nu kan ik alles weer veilig gebruiken

Vanavond eindelijk lekker warm eten
Wortels koken, ui roerbakken en een vage doen die "man van bestie" voor mij gekozen heeft. Aardappelpuree erbij.
Ik heb er zoveel zin in _O-

Heb zelfs zin om morgen naar de supermarkt te gaan. Groentes die geen paprika of komkommer of tomaat is. Niks mis met die drie. Alleen afwisseling is fijn

Morgen ook lekker mezelf verwennen met een doosje eieren

Mensen ik ben zo dankbaar. Zo ontzettend dankbaar
Kan eindelijk ontspannen en tot rust komen

De wasmachine is ook veilig. Dus vanmiddag test ik hem uit op wat theedoeken

Het lag dus niet aan mij of mijn "vrouwtje" zijn
En die man vond het ook belachelijk dat zijn collega dit niet als een spoedgeval zag

Straks komt begeleidster langs. Vanavond videobellen met andere bestie.

Eindelijk tot mezelf komen langzaam. Deze week verder even vrij van alles. Volgende week weer clubjes. Nu echt even rust

Paracetamol erin sowieso
Hoofdpijn van alles
Vandaag nog even twee dingen, maar dan echt tijd voor CotS.

Edit: dat even kort was toch het hele verhaal geworden :+

[ Bericht 3% gewijzigd door ChildoftheStars op 24-08-2026 10:33:16 ]
  Moderator maandag 24 augustus 2026 @ 10:22:43 #67
38824 crew  Droopie
pi_221643163
TL DR;

Cots wilde alleen een huisje met stroom, warm water en rust.
Maar dat was haar niet gegund :'(

Geniet van je dag meid :)

Hoe is het met je steamdeck trouwens?
Hell To The Liars
pi_221643214
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2026 10:22 schreef Droopie het volgende:
TL DR;

Cots wilde alleen een huisje met stroom, warm water en rust.
Maar dat was haar niet gegund :'(

Geniet van je dag meid :)

Hoe is het met je steamdeck trouwens?
Sorry wat stom van mijn lange verhaal :o

Die steamdeck wil aandacht, maar kopzeer
  maandag 24 augustus 2026 @ 10:28:29 #69
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221643223
Gefeliciteerd! 🎉🎉🎉
  maandag 24 augustus 2026 @ 10:33:25 #70
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221643295
Alles sal reg kom’ *O*
  Spellchecker maandag 24 augustus 2026 @ 10:36:11 #71
197773 crew  maily
pi_221643324
Wat fijn !
En nu echt ff tot rust komen *;
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
pi_221643378
Ik ben zo dankbaar
Kan het niet uitdrukken
  Spellchecker maandag 24 augustus 2026 @ 10:48:40 #74
197773 crew  maily
pi_221643385
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2026 10:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben zo dankbaar
Kan het niet uitdrukken
Meis, al die stress die nu wegvalt ...

Snap het heel goed!
pi_221643661
Wasmachine doet het ook!

Wel even zelf het water eraan gedaan. Maar die testwas gaat geloof ik wel goed

Als het goed blijft gaan was ik morgen de rest
  Moderator maandag 24 augustus 2026 @ 11:58:00 #76
441859 crew  Lenny77
pi_221643995
Goed zo!!
Nu gewoon even lekker terug landen, alles even van je af laten glijden O+
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221644654
Gelukkig dat alles nagekeken is en weer veilig. Nu je rust nemen. Je hebt ontzettend veel voor je kiezen gehad de afgelopen tijd. Erg jammer dat je zaterdag net de verkeerde monteur kreeg.

[ Bericht 13% gewijzigd door Iceage op 24-08-2026 13:47:24 ]
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 24 augustus 2026 @ 13:56:04 #78
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221644860
Wat fijn dat alles weer in orde is! En stom dat ze daar zaterdag niets aan gedaan hebben. Maar het is opgelost *O* *O* *O*
pi_221644862
Zo...begeleider is weg
Vanavond moet ik slaapmeds innemen. Even geen keuze.
'k Ben zo moe :O
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 24 augustus 2026 @ 13:56:50 #80
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_221644866
Klanten in de winkel waar ik werk kijken nu heel vreemd dat ik met pompoms sta te zwaaien :+
pi_221644965
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2026 13:56 schreef qltel het volgende:
Klanten in de winkel waar ik werk kijken nu heel vreemd dat ik met pompoms sta te zwaaien :+
*O* _O-
pi_221645073
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2026 13:56 schreef qltel het volgende:
Dat snappen ze toch wel :+
Vanaf nu ga ik ontspannen :Y
pi_221645178
Fijn dat het gefixt is! Eindelijk rust!

Ff een dagje niks is wel verdiend hoor
  Moderator / Miss SHO maandag 24 augustus 2026 @ 15:51:37 #84
22592 crew  Ole
pi_221645444
*O*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_221646185