Kun je NU iemand bellen? Je bestie?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 22:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Inmiddels zoveel slechte ervaringen met slapen in dit huis dat ik echt gedemotiveerd om naar bed te gaan
Zeker na de angst van vanmiddag
Fact heeft bericht om te bellen over hoe dit weekend door te komen, dit gaat niet goed
Ja dit. Bellen!quote:Op donderdag 27 augustus 2026 22:06 schreef maily het volgende:
[..]
Kun je NU iemand bellen? Je bestie?
Heb al met mijn bestie geappt. Die laat ik lekker slapen, ze zit met een ziek kind, dus slaapt amper.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 22:06 schreef maily het volgende:
[..]
Kun je NU iemand bellen? Je bestie?
Klinkt alsof je niet tot elf uur moet wachten met bellen ....quote:Op donderdag 27 augustus 2026 22:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heb al met mijn bestie geappt. Die laat ik lekker slapen, ze zit met een ziek kind, dus slaapt amper.
Het is gewoon roofbouw die week dat ik hier zit. Ben jaren niet zo bang geweest als dat ik nu en hier ben.
Mocht het niet gaan dan bel ik de crisisdienst denk ik wel. Een plan voor het weekend kan morgen ook wel gemaakt worden.
Om elf uur probeer ik het maar weer. Alleen met heel veel weerzin. 'k Ben dit stomme gedoe echt spuugzat.
Dank je welquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 00:19 schreef Shii het volgende:
Houd je haaks ChildoftheStars.Ik kwam je topic tegen door de actieve topics.
Niets zo vervelend als je huis niet veilig aanvoelt.
Ah lezen geeft wel afleiding hopelijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 00:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Gelukkig een tijdelijke woning
En net besloten om toch maar te proberen te lezen in bed zo... misschien heb ik een paar uurtjes rust
En hopelijk weet het fact morgen wat, dit is geen doen
Jij ook vast een slaap lekker![]()
En ik ben gewoon wakker hèquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 00:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Gelukkig een tijdelijke woning
En net besloten om toch maar te proberen te lezen in bed zo... misschien heb ik een paar uurtjes rust
En hopelijk weet het fact morgen wat, dit is geen doen
Jij ook vast een slaap lekker![]()
Dank je welquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 01:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
En ik ben gewoon wakker hè
Dus je mag gerust hier posten
Of in dm
Lekker druppelende regenquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 01:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Begon net weg te zakken
Keihard te regeren
Nu daar maar naar luisteren
Licht aan een slaapmasker een optie ?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 16:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Aan de ene kant voel ik me relatief oké, zolang ik onderuit hang
Aan de andere kant is het een lastige dag > omdat ik onderuit hang
Rond een uur of tien slaappillen erin en hopen dat ik eindelijk een fatsoenlijke nacht maak
Ga toch proberen om zonder licht te slapen. Misschien ben ik dan wat gemakkelijker weg
Wel begonnen aan een volgende knuffel en ik hoop (vingers gekruist) dat ik morgen fut heb voor tekenen/schilderen
Gelukkig weekend, dan mag ik lekker een pyjamadagje
Slapen zal toch eens moeten lukken dunkt mij
Ik heb er aan gedacht.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 17:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Licht aan een slaapmasker een optie ?
Zou je iemand willen laten logeren?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 16:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Aan de ene kant voel ik me relatief oké, zolang ik onderuit hang
Aan de andere kant is het een lastige dag > omdat ik onderuit hang
Rond een uur of tien slaappillen erin en hopen dat ik eindelijk een fatsoenlijke nacht maak
Ga toch proberen om zonder licht te slapen. Misschien ben ik dan wat gemakkelijker weg
Wel begonnen aan een volgende knuffel en ik hoop (vingers gekruist) dat ik morgen fut heb voor tekenen/schilderen
Gelukkig weekend, dan mag ik lekker een pyjamadagje
Slapen zal toch eens moeten lukken dunkt mij
Dank je wel voor de tip!quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:28 schreef Cupfighter het volgende:
Ik weet niet wat er in Groningen mogelijk is, hier is er Ixta Noa en die bieden respijt aan, dat is een slaapplek voor 2 weken waar je overdag ook nog de mogelijkheden hebt aan te sluiten bij de inloop, het zijn geen therapeuten maar wel vrijwilligerswerk met ervaringsdeskundiheid
Ik heb wel goede ervaringen met Ixta Noa gehad
Ik lees net dat Ixta Noa ook in Groningen zit
Ik zou niet weten wie. Mijn vrienden hebben drukke banen en wonen ver weg. Hebben gezinnen. Dus tja... zal er alleen doorheen moeten gaan vrees ikquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:33 schreef maily het volgende:
[..]
Zou je iemand willen laten logeren?
In een andere kamer.
Om je minder onrustig etc./niet alleen te voelen?
met een slaapmasker kun je makkelijk glurenquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 17:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb er aan gedacht.
Alleen denk dat als ik iets hoor direct wil zien. Durf me dan niet te bewegen
Ach... nait soezen en lamp uit, pil inhopelijk lukt het
Moet me er een keer overheen zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |