abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221144852
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:13 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Win je met gemak. :Y
:Y :Y :Y
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:17:52 #277
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221144874
quote:
99s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:14 schreef greysbones het volgende:

[..]
:Y :Y :Y
Gewoon die helm omdraaien en hoeken. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP donderdag 25 juni 2026 @ 13:32:50 #278
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221144965
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:13 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Win je met gemak. :Y
Kan jullie allebei tegelijk aan :{w

Maar we kapen het topic weer :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 25 juni 2026 @ 13:39:55 #279
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221145002
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Kan jullie allebei tegelijk aan :{w

:D _O- :W
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP donderdag 25 juni 2026 @ 13:40:22 #280
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221145005
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:39 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

:(
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 13:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Kan jullie allebei tegelijk aan :{w

Maar we kapen het topic weer :@

"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221153625
Goedemorgen :W

Wilde om zes uur opstaan, maar mijn lijf vond zeven uur een beter idee.
Wel even gehaakt en getekend. Toen het nog koel was. Na dit berichtje weer naar boven, voor zolang het te doen is

Slapen ging vannacht wel goed :Y
Vrees voor komende nacht ;)
Moet douchen wacht ik expres mee tot een moment dat het me te warm wordt :)

Vrees dat ik niet veel ga doen vandaag ;) morgen en zondag even goed opruimen voor maandag. Dan is het een stuk koeler

Fijne dag iedereen!
  Moderator / Redactie FP vrijdag 26 juni 2026 @ 10:05:23 #282
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221153631
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen :W

Wilde om zes uur opstaan, maar mijn lijf vond zeven uur een beter idee.
Wel even gehaakt en getekend. Toen het nog koel was. Na dit berichtje weer naar boven, voor zolang het te doen is

Slapen ging vannacht wel goed :Y
Vrees voor komende nacht ;)
Moet douchen wacht ik expres mee tot een moment dat het me te warm wordt :)

Vrees dat ik niet veel ga doen vandaag ;) morgen en zondag even goed opruimen voor maandag. Dan is het een stuk koeler

Fijne dag iedereen!
Goedemorgen CotS O+

Hou je hoofd koel :*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221153785
Ah, ik zit weer met het schuldgevoel dat ik niks uitvreet vandaag _O-
Net als iedereen die deze keuze zou kunnen maken doet
Ik heb een beetje geknutseld en nu is de koek op. Voel me zo lui, maar ik krijg niks uit mijn handen -O- Ook gewoon nergens zin in. Misschien zijn dat ook wel hormonen. Als mijn drinken op is mezelf misschien een flinke schop onder mijn hol geven :Y

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Goedemorgen CotS O+

Hou je hoofd koel :*
Komt goed, jij ook he :*
  Moderator / Redactie FP vrijdag 26 juni 2026 @ 10:57:45 #284
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221153956
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah, ik zit weer met het schuldgevoel dat ik niks uitvreet vandaag _O-
Net als iedereen die deze keuze zou kunnen maken doet
Ik heb een beetje geknutseld en nu is de koek op. Voel me zo lui, maar ik krijg niks uit mijn handen -O- Ook gewoon nergens zin in. Misschien zijn dat ook wel hormonen. Als mijn drinken op is mezelf misschien een flinke schop onder mijn hol geven :Y
[..]
Komt goed, jij ook he :*
Lukt me wel :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:19:09 #285
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221155032
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als mijn drinken op is mezelf misschien een flinke schop onder mijn hol geven :Y

Hmmm... flexibele beentjes. ;)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221155170
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah, ik zit weer met het schuldgevoel dat ik niks uitvreet vandaag _O-
Net als iedereen die deze keuze zou kunnen maken doet
Ik heb een beetje geknutseld en nu is de koek op. Voel me zo lui, maar ik krijg niks uit mijn handen -O- Ook gewoon nergens zin in. Misschien zijn dat ook wel hormonen. Als mijn drinken op is mezelf misschien een flinke schop onder mijn hol geven :Y
[..]
Komt goed, jij ook he :*
Het is code rood hier
Veel doen niks
Had eigenlijk school vandaag maar is gecanceld en nu hang ik even op de bank
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_221155605
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:53 schreef PabstBlueRibbon het volgende:


~~~~~~~

Bij deze wel een vraag aan jou en ook @:ChildoftheStars Is dit wel herkenbaar voor jullie? Zo ja, wat werkt voor jullie het beste om dat soort negatieve gedachten te corrigeren?
Ik til je vraag even naar mijn topic. Bij CF zijn topic reageren voelt ongemakkelijk, want dat is zijn verhaal. En niet reageren voelt ook fout, dus even hier nu :Y

Volgens de psych maak ik heel erg veel denkfouten. Er zijn een paar dingen waarbij ik uit angst gewoon bijna agressief word. Weerstand uit angst.
Één van die situaties zijn groepen. Groepstherapie weiger ik. Als mijn behandelaren het woord groep zeggen gaan de hakken in het zand. Daar kun je me echt paniekboosheid geven. Ben zo bang voor groepen mensen.
Net als die keer dat het bij schilderen ging mis, ik in mijn eentje voor de dichte deur stond. Daar had ik gelijk bepaalde trauma's geplakt: afwijzing, pesten, niet goed genoeg zijn, teveel zijn, et cetera. Daarna heeft het nog twee of drie weken geduurd voordat ik weer durfde te gaan. En toen was iedereen direct enthousiast dat ik er was (en zelfs dan vraag ik me af of dat enthousiasme echt is). Überhaupt ben ik bang dat mensen op zijn best mij tolereren in hun groepen... Meestal ga ik na een uur weg, want dan trek ik het niet meer (teveel prikkels) en dan ben ik altijd bang wat ze gaan zeggen over mij, of dat ze opgelucht zijn enzo

(het tweede ding waarbij je boospaniek krijgt is alles waarbij lichamelijk contact verwacht wordt. Van mijn beste vrienden een knuffel is oke, maar verder accepteer ik letterlijk niks. Bijvoorbeeld ook niet de medische screening van fact. Überhaupt alles wat met lichamelijkheid te maken heeft. Kortebroenen, jurken, etc zijn voor alleen thuis. Liefst loop ik in jeans en hoodie rond. Of nog beter snuggle).

En het corrigeren gebeurt door veel praten met de hulpverleners en G-schema's. En dan blijven die patronen alsnog altijd. Alleen je leert ze bewuster bij te sturen en proberen de zachtere stem, de zachtere boodschap heel bewust aan te spreken. Altijd roep ik "nait soezen". Daar werken we inmiddels twee jaar aan. Als mijn leven rustig is lukt dat wel redelijk, dan denk ik "nait soezen, maar misschien toch maar even rust nemen" bijvoorbeeld. Nu ik midden in een rouwperiode zit, is de nait soezen vol terug en lukt het me niet om daar de zachtere kant tegenover te plaatsen.

Maar ja... de zelfhaat, het ongemak van mij zijn, alles wat ik fout heb gedaan > ik verzuip erin. Ik haat mezelf zo verschrikkelijk. Soms is het ondragelijk om mij te zijn. En tja... daar wordt heel erg veel therapie tegenaan gegooid. Als ik moet ik die zelfhaat ook eens gaan uitspreken naar mijn behandelaren. Al ben ik bang voor de consequenties.

Anyway, dit dus :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')