abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218532220
Dank jullie wel voor de complimenten O+
@maily de kerstkaarten schilder ik wel elk jaar zelf, maar ik werk liever op A5, ook al heb ik A6 aquarelkaarten liggen voor het geval dat

update

De hele kudde begeleiders komen straks bij me langs om een plan te maken. Ik vind het spannend! Het kan aan mijn mentale staat liggen, maar ik heb er geen goed gevoel over. Mijn "normale" begeleiders komen altijd op huisbezoek (verpleegkundigen), maar de psych niet. En eigenlijk moet ik het huishouden zo doen, maar ik heb er geen fut voor. Ik heb echt zo'n steen in mijn maag. Ik hoop dat het zonder opname opgelost kan worden. En ik houd er niet zo van om te spreken met meerdere begeleiders in één sessie.

Anyways, nog een uurtje geduld, dan zijn ze hier en daarna horen jullie wel even hoe het gegaan is
  maandag 18 augustus 2025 @ 10:32:14 #127
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218532247
Sterkte, CotS. :*
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 18 augustus 2025 @ 10:40:13 #128
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218532395
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 10:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel voor de complimenten O+
@:maily de kerstkaarten schilder ik wel elk jaar zelf, maar ik werk liever op A5, ook al heb ik A6 aquarelkaarten liggen voor het geval dat

update

De hele kudde begeleiders komen straks bij me langs om een plan te maken. Ik vind het spannend! Het kan aan mijn mentale staat liggen, maar ik heb er geen goed gevoel over. Mijn "normale" begeleiders komen altijd op huisbezoek (verpleegkundigen), maar de psych niet. En eigenlijk moet ik het huishouden zo doen, maar ik heb er geen fut voor. Ik heb echt zo'n steen in mijn maag. Ik hoop dat het zonder opname opgelost kan worden. En ik houd er niet zo van om te spreken met meerdere begeleiders in één sessie.

Anyways, nog een uurtje geduld, dan zijn ze hier en daarna horen jullie wel even hoe het gegaan is
Sterkte :*
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_218532539
Ik begin een beetje tegen een paniekaanval aan te hangen -O-
  maandag 18 augustus 2025 @ 11:10:07 #130
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218532560
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 11:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Adem in, adem uit. Laat het maar gebeuren. Ze komen allemaal om je te helpen.
  Moderator maandag 18 augustus 2025 @ 11:48:57 #131
388664 crew  Dotteke
pi_218532785
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 11:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
*;
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_218532861
Oké...
Even wat gesleutel aan de pillen (en drie nachten 2.5mg lorazepam).
En even dagelijks mijn snoet laten zien bij hen
Dagen inplannen. Rust pakken. Woensdag kijken we verder

Afspraken voor deze week afgezegd.

-O-

Bleh
pi_218533001
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 12:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké...

-O-

Bleh
Het is even niet leuk maar misschien wel even nodig
Ik hoop dat je je rust krijgt
  maandag 18 augustus 2025 @ 12:30:11 #134
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218533013
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 12:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké...

-O-

Bleh
Maar niet zo erg als je vreesde.

Houd moed, lieve CotS. :*
pi_218533075
Ja, gelukkig mag ik thuis blijven, dat valt mee.
Ik weet niet of ik mijn moeder moet vertellen dat het niet lekker gaat. Aan de ene kant is het fijn, maar ze raakt zo in paniek dan. Dat wil ik haar niet aandoen.

Het is zo moeilijk om moed te houden... Ik ga zo vaak onderuit... maar goed... nu maar even vertrouwen op de hulpverlening. Ik heb geen keuze

Net even boodschappen besteld, anders eet ik deze week niet. Vrijdag even kijken of de supermarkt weer lukt
  maandag 18 augustus 2025 @ 12:43:54 #136
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218533095
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 12:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik weet niet of ik mijn moeder moet vertellen dat het niet lekker gaat. Aan de ene kant is het fijn, maar ze raakt zo in paniek dan. Dat wil ik haar niet aandoen.

Het is zo moeilijk om moed te houden... Ik ga zo vaak onderuit... maar goed... nu maar even vertrouwen op de hulpverlening. Ik heb geen keuze

Net even boodschappen besteld, anders eet ik deze week niet. Vrijdag even kijken of de supermarkt weer lukt
Het maakt echt niet uit hoe vaak je onderuit gaat, als je maar weer opkrabbelt. En ja, dat is soms heel zwaar en kan soms heel lang duren, maar jij hebt tot nu toe laten zien dat je het elke keer weer kan. Nu ook weer :*

Neem je rust, wees lief voor jezelf :*
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
  maandag 18 augustus 2025 @ 13:00:52 #137
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218533179
quote:

Je hebt er soms wel een zware taak aan, dat moed houden. Ik geloof wel dat je het kunt en ik hoop dat wij een klein beetje kunnen helpen door je af en toe wat moed in te spreken en door je soms een duwtje te geven de goede kant op. De goede kant van: aardig zijn voor jezelf, kiezen voor leuke dingen, proberen goed voor jezelf te zorgen, etc.

Ik vind het al heel goed dat je boodschappen hebt besteld. Zelf gaan zit er nu even niet in.

Kijk het misschien maar even een paar dagen aan. Als je tegen je moeder kunt zeggen: het ging even echt kut, maar ik heb hulp gevraagd en het gaat al weer de goede kant op, dan is de boodschap al minder zorgelijk. Lijkt me wel lastig kiezen tussen zelf graag even je verhaal kwijt willen en haar paniek er niet bij willen hebben.
pi_218533377
quote:
Ik weet niet of ik mijn moeder moet vertellen dat het niet lekker gaat.
Heeft het voor jou echt meerwaarde om jezelf op de been te houden, als zij weet hoe het met je gaat? Wie help je ermee voort?

Denk eerst nu aan jezelf, zorgen om je moeder en haar paniek kun je er nu even niet bij gebruiken. Denk aan je emmertje.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_218534799
Dank jullie wel, Fok is echt een warm bad.

Ik zit al een tijdje te proberen om goed en compleet te reageren. Alleen ik heb zaagsel in mijn hoofd. Sorry als ik wat vergeet

Mijn hoofd is erg moeizaam soms. Ik heb het gevoel dat ik altijd voor de kleinste dingen enorm moet knokken en nu ben ik dat even zat. Iedereen zegt dat het 'vanzelf' wel goed komt. Kom het ook, en dan twee maanden later: BAM terug bij af

En tja... supermarkt is echt even geen optie. Al die prikkels, mensen, geluiden, kleuren, geuren. Alles bij elkaar moeten scharrelen en keuzes maken... Het zijn veel dingen bij elkaar...

En ik wil op zich open zijn naar mijn moeder, alleen ze vindt het niet leuk als het slecht met me gaat. En ik vind het ook lastig naar vrienden (die weten het wel al trouwens) omdat zij weten hoe erg ik kan escaleren
Ach... app morgen mijn moeder wel eventjes.

Ach... ik ben ook gewoon moe en chagrijnig nu
  Moderator maandag 18 augustus 2025 @ 17:14:35 #140
382129 crew  Donna
pi_218534932
Boodschappen bestellen is echt niks mis mee he.
  Moderator / Redactie FP maandag 18 augustus 2025 @ 17:16:03 #141
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_218534944
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 16:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel, Fok is echt een warm bad.

Ik zit al een tijdje te proberen om goed en compleet te reageren. Alleen ik heb zaagsel in mijn hoofd. Sorry als ik wat vergeet

Mijn hoofd is erg moeizaam soms. Ik heb het gevoel dat ik altijd voor de kleinste dingen enorm moet knokken en nu ben ik dat even zat. Iedereen zegt dat het 'vanzelf' wel goed komt. Kom het ook, en dan twee maanden later: BAM terug bij af

En tja... supermarkt is echt even geen optie. Al die prikkels, mensen, geluiden, kleuren, geuren. Alles bij elkaar moeten scharrelen en keuzes maken... Het zijn veel dingen bij elkaar...

En ik wil op zich open zijn naar mijn moeder, alleen ze vindt het niet leuk als het slecht met me gaat. En ik vind het ook lastig naar vrienden (die weten het wel al trouwens) omdat zij weten hoe erg ik kan escaleren
Ach... app morgen mijn moeder wel eventjes.

Ach... ik ben ook gewoon moe en chagrijnig nu
*knuffel geeft*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_218534967
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 17:14 schreef Donna het volgende:
Boodschappen bestellen is echt niks mis mee he.
Ja... vind het moeilijk te accepteren, maar klopt.

Las het vrijdag nog niet lukt dan even Picnic ipv Flink, ivm de prijs en keuzes

quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 17:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
*knuffel geeft*
*;
pi_218535001
Ik moet even irritant positief doen en tegen mijn gevoel ingaan, anders gaat het niet goed komen. Dus even een lijstje met goede punten

• Ik had chipjes voor mezelf gekocht. Even een bakje. En het is geen eetbui geworden. Handje gehad en de rest weggegooid (jaja... eten weggooien is not done, maar een diëtist zegt ook dat mezelf als afvalbak gebruiken ook not done is) dus ik heb een normale portie gehad en ben er tevreden mee.

• Ennnnn ik heb bijna 400¤ teruggekregen van de energierekening. In plaats van de kachel op 16 gaat hij naar 16.5 In de avond heb ik een heerlijke elektrische plaid van een lieve Fokker gehad. Dus dan gaat de kachel uit. En met een snuggle is 16.5 echt warm genoeg voor mij

• Fokkers en mijn vrienden zijn geweldig voor mij nu. Daar ben ik enorm dankbaar voor

• Ik heb nog niet naar de demonen geluisterd

Het is wringen, maar dat zijn even alle positieve dingen die ik nu kan verzinnen
pi_218537019
Mijn psych heeft een hele lange app gekregen
Crisisdienst bellen is even te eng.
Die app geeft wel rust en ik kon even rustig mijn gedachten en gevoelens uiteen zetten
  maandag 18 augustus 2025 @ 21:14:52 #145
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_218537142
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 21:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn psych heeft een hele lange app gekregen
Crisisdienst bellen is even te eng.
Die app geeft wel rust en ik kon even rustig mijn gedachten en gevoelens uiteen zetten
miste je net al
goed dat het opschrijven/typen je de rest geeft :*
Thinking is difficult, that’s why most people judge
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')