abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220198313
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 10:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Verder wil ze dat ik straks thuiszorg afzeg... Mevrouw doet alles zelf wel of niet... En dat is super frustrerend.
Straks maak ik een beetje schoon daar.
Dat moet je dan ook niet doen :N
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_220199346
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 11:36 schreef r_one het volgende:

[..]
Dat moet je dan ook niet doen :N
Ik ga haar het laatste eindje van d'r leven niet pesten
Iemand die eventueel helpt met douchen is wat anders dan de containers buiten zetten en de wc schoonmaken
  woensdag 25 februari 2026 @ 14:23:38 #53
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220199354
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 14:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Iemand die eventueel helpt met douchen is wat anders dan de containers buiten zetten en de wc schoonmaken
Ik geef je gelijk.

Als je het kan opbrengen, doe het.

:*
The love you take is equal to the love you make.
pi_220199362
Vandaag ben ik zwaar emotioneel (ah was net droog, typ dit, jank weer)

Even achter de laptop met een bak thee. Daarna weer haken. Ik moet wat doen. Ik word gek zo

Wil dat het rustig wordt in mijn leven. Alleen dat betekent dat ik mijn moeder dood wens en dat bedoel helemaal niet zo. Ik wil gewoon dat zij beter wordt (gebeurt niet, ik weet het) en dat alles normaal is

2026 is gewoon een rotjaar voor me. Eigen is het rot sinds die vriendin overleed. Daarna dat gebroken bekken, toen die ribben, toen dat coma, en nu dit.
Het is even rot en naar en zwaar en stom stom stom

Maar goed... tissue pakken, afleiding zoeken en verder gaan
  roze woensdag 25 februari 2026 @ 14:29:34 #55
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220199378
Ook huilen mag. :*
Your beauty never ever scared me.
pi_220199383
Moeder belde net, maandag komt die tweede arts langs. En vrijdag spreek ik weer met haar eigen HA

Pffffft... waarom is niet een enorme wachttijd of zo
Ja, lekker egocentrisch
maar ik ben gebroken eventjes
  woensdag 25 februari 2026 @ 14:52:03 #57
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220199455
Als je maar weet dat gemengde en tegenstrijdige gevoelens er ook bij horen, lieve CotS.
pi_220199499
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 14:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Excuus, misverstandje, ik ging er vanuit dat het de HH (ook thuiszorg) was die je moest afzeggen.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_220199597
quote:
1s.gif Op woensdag 25 februari 2026 14:52 schreef Lienekien het volgende:
Als je maar weet dat gemengde en tegenstrijdige gevoelens er ook bij horen, lieve CotS.
Dank je... en ja... voor haar is het een opluchting en ik gun haar die lucht
Alleen ik vind het voor mezelf stom... maar goed... ik ga me wel redden en misschien word ik ooit weer gelukkig...

quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 15:05 schreef r_one het volgende:

[..]
Excuus, misverstandje, ik ging er vanuit dat het de HH (ook thuiszorg) was die je moest afzeggen.
Geen excuus voor nodig :*
Sorry voor mijn heftige reactie :@ subtiliteit lukt even niet blijkbaar :o maar geen excuus :N

Edit: geen excuus bedoel ik mee dat het geen reden is voor mij om naar te doen tegen jou En ik bedoel natuurlijk met de eerste regel dat het helemaal geen reden is voor jou om sorry te zeggen
pi_220199944
Dikke knuffel
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
pi_220200476
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 15:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
dat het geen reden is voor mij om naar te doen tegen jou
Zo heb ik het ook niet ervaren hoor :*

(er zat toch ook geen enkel waarde-oordeel in? gewoon de facts straight, niks mis mee)
.
pi_220204099
Dank jullie wel O+

Misschien voorbarig, maar ik heb de checklist voor bij overlijden gedownload. Staat op de website van de overheid. Dan weet ik iig wat ik stapje voor stapje moet doen

Vandaag ben ik er wel rustig onder
Gister aan het einde van de middag kwam mijn psych op huisbezoek. Daarna even gelopen. Ze vindt het goed dat ik clubjes en zo oversla, maar ze wil wel dat ik elke dag even buiten kom

Volgens de psych is er niks mis met die afwisseling.
  donderdag 26 februari 2026 @ 09:46:04 #63
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220204370
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

Misschien voorbarig, maar ik heb de checklist voor bij overlijden gedownload. Staat op de website van de overheid. Dan weet ik iig wat ik stapje voor stapje moet doen

Die lijst heb ik destijds ook gebruikt na het overlijden van mijn vader. Werkt perfect. :)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_220204377
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 09:46 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Die lijst heb ik destijds ook gebruikt na het overlijden van mijn vader. Werkt perfect. :)
*;
pi_220204673
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel O+

Gister aan het einde van de middag kwam mijn psych op huisbezoek. Daarna even gelopen. Ze vindt het goed dat ik clubjes en zo oversla, maar ze wil wel dat ik elke dag even buiten kom

Buiten zijn is zeker goed zeker met dit lekkere weer
pi_220205152
quote:
Dank jullie wel O+

Het kostte vooral veel tijd bij het geval van mijn moeder om alle adressen bij elkaar te zoeken. Je zou jezelf daarmee kunnen helpen om dat alvast te doen.

Foto's scannen etc was ook intensief werk + een geschikte foto zoeken voor op de rouwkaart & rouw-advertentie.

Wat mij persoonlijk heel erg had geholpen, was dat mijn familie waarbij het contact toch verwaterd was, zich verantwoordelijk voelde om mij op te vangen. Mijn nicht bleef de eerste dagen bij mij logeren. Ik vond die steun heel erg fijn. En mijn familie vond het zelf ook fijn: ze waren erop voorbereid dat ik met mijn psychische issues eigenlijk tot niks in staat was en dat alles op hen aankwam en waren positief verrast dat ik mij toch kon herpakken en mij nuttig kon maken mbt de uitvaart.

~~~~~~~~~

Als je behoefte hebt, kan ik je per PM de tekst sturen die ik tijdens de uitvaart aan mijn moeder had voorgedragen. Misschien helpt het je hoe je zoiets over jouw eigen moeder zou kunnen voordragen. (Als je tijdens dat moment te emotioneel bent, lezen de uitvaart-ondernemers dat voor jou voor.)
pi_220205690
Dank je en ja... dat soort dingen staat idd ook op mijn lijstje.
Al is mijn moeder helemaal niet van de foto's
Er is één mooie en verder... nope

(Er zijn bijvoorbeeld ook geen kinderfoto's van mij)

En ze wil geen dienst. Enkel afscheid nemen, nog wat zeggen tegen haar en dat is het.
pi_220205875
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 12:16 schreef ChildoftheStars het volgende:

En ze wil geen dienst. Enkel afscheid nemen, nog wat zeggen tegen haar en dat is het.
Dat dus
Je moeder is er nog
Dus kan ze zelf goed aangeven wat de bedoeling is
Ze zou zelfs al een begrafenis ondernemer kunnen contacteren zodat het hele draaiboek al klaar ligt in geval van
En het jou enorm ontlast :*
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  donderdag 26 februari 2026 @ 15:05:03 #69
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220206688
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 12:16 schreef ChildoftheStars het volgende:

:{ :'(
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP donderdag 26 februari 2026 @ 15:05:29 #70
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220206690
quote:

:o ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 26 februari 2026 @ 15:32:13 #71
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220207043
quote:

Misschien goed om nog eens na te lezen/kijken wat je in 2024 al op een rijtje had gezet.

WGR / Rol notaris en regelzaken
pi_220207087
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2026 15:32 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Misschien goed om nog eens na te lezen/kijken wat je in 2024 al op een rijtje had gezet.

WGR / Rol notaris en regelzaken
Ja! Goed advies O+ Dank je wel

quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 15:05 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
:{ :'(
quote:
Ach :) Ze is er niet van

quote:
99s.gif Op donderdag 26 februari 2026 12:39 schreef greysbones het volgende:

[..]
Dat dus
Je moeder is er nog
Dus kan ze zelf goed aangeven wat de bedoeling is
Ze zou zelfs al een begrafenis ondernemer kunnen contacteren zodat het hele draaiboek al klaar ligt in geval van
En het jou enorm ontlast :*
Dat heeft ze aangegeven. Geen dienst of toestanden, zoals zij zegt: rechtstreeks de oven in
Dat is mij te bruut, wil eventjes afscheid nemen mijn broer die kans geven. Alleen in stille kring "zonder poespas"
pi_220207194
Net bijgelezen Cots. Wat heftig allemaal! Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel! En post vooral ook je vragen over alles wat je wil weten. Er zijn in dit topic geweldige users die je van raad willen voorzien!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')