abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221838733
DE HUIDIGE SITUATIE

Bijna klaar met de renovatie. Zestien oktober weer terug verhuizen. Dat is heel fijn. Geeft ook veel spanning

Emotioneel gaat het niet fantastisch. Ik voel me echt vaak erg slecht.
Zeker na mijn val. De hersenschudding en gebroken neus zijn nog niet over

-----

Donderdag 05/03/2026 is mijn moeder overleden via euthanasie. Twee keer hard gevallen en dat was teveel voor haar.

Vorig jaar is er ook een vriendin van me overleden
Met andere woorden, een rottig jaar gehad.

Heb op dit moment weer een kleine ruzie met een oude eetstoornis, wat niet vreemd is. Aan de ene kant ben ik het helemaal zat, maar ik durf niet anders. Gelukkig krijg ik er goede hulp bij

Samenvatting van mijn hoofd

Dit topic is geopend in een enorme crisis. Echter ben ik dit topic blijven houden om van me af te schrijven. Ik heb schizofrenie, rapid cycling bipolair, ptss en een eetstoornis die soms te kop opsteekt.

De vriendin uit de oorspronkelijke OP is helaas overleden. Dit ligt heel zwaar op mijn hart

Mijn moeder haar ziekteverloop was grillig en ze is nu overleden

Oude OP in spoiler
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[warning]
TS heeft professionele begeleiding en kan daar ook bij terecht als het nodig is. We kunnen hier best met z’n allen haar een hart onder de riem steken, maar we gaan NIET professionele hulp geven/aanbieden. TS zit in een traject met professionals die alle ins en outs weten en die het beste advies/hulp kunnen geven.. [/warning]
  Moderator / Redactie FP dinsdag 22 september 2026 @ 15:54:54 #2
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221838734
Nieuw topic *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221838956
Gisteren heeft de woningbouw een mail van me gehad en ik loop zo te stressen...
Als ik vrijdag nog niks gehoord heb mail ik nog een keer

Het terughangen van lampen en gordijnrails is wel geregeld.

Alleen ik wil weten hoe het met de sleutels geregeld is. Krijg een nieuw voordeurslot, dus mijn sleutels werken niet meer...

Zoals gewoonlijk ben ik misselijk van de stress.
Woensdag ook maar even bespreken met mijn begeleider hoe dit aan te vliegen.

Ik kan me zo verliezen op details... En ik heb zo weinig gevoel voor controle en ben gefrustreerd en misschien zelfs een beetje boos. Ik wil meer controle hebben, meer duidelijkheid. Ik heb geen flauw idee wat ik moet doen -O-
  Spellchecker dinsdag 22 september 2026 @ 16:54:57 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221839016
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2026 16:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

Alleen ik wil weten hoe het met de sleutels geregeld is. Krijg een nieuw voordeurslot, dus mijn sleutels werken niet meer...

Ik kan me zo verliezen op details... En ik heb zo weinig gevoel voor controle en ben gefrustreerd en misschien zelfs een beetje boos. Ik wil meer controle hebben, meer duidelijkheid. Ik heb geen flauw idee wat ik moet doen -O-
Het is voor vandaag ook een beetje veel te veel wat ik gelezen heb ....

Heb je iets waar je je erg op moet concentreren (tellen van haakpatroon) dat je aandacht een beetje kan afleiden?
  dinsdag 22 september 2026 @ 18:54:42 #5
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221839463
quote:

Waarom vraag je ze niet of je even een kijkje in je huis mag nemen? Kun je meteen zien hoe ver ze zijn. :) Dat geeft vast wat rust.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221839616
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2026 16:54 schreef maily het volgende:

[..]
Het is voor vandaag ook een beetje veel te veel wat ik gelezen heb ....

Heb je iets waar je je erg op moet concentreren (tellen van haakpatroon) dat je aandacht een beetje kan afleiden?
Ja...zeker die enorme paniek vanochtend bij het clubje maakt het niet gemakkelijker. Kom maar niet neer eruit. Was zo ontzettend gênant en stom van me :o
Nu lekker serietje kijken en bijkomen. Ben blij wanneer het bedtijd is. En ik hoop vannacht wel te slapen

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2026 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Waarom vraag je ze niet of je even een kijkje in je huis mag nemen? Kun je meteen zien hoe ver ze zijn. :) Dat geeft vast wat rust.
We mogen het huis niet in.
Plus dat ik er ook van zou flippen, al die vreemden in mijn huis... Brrr
Moet het maar even uitzingen. Wil gewoon weten wanneer ik de sleutels heb en dan heb ik rust. De laatste beren op de weg
  dinsdag 22 september 2026 @ 19:33:44 #7
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221839658
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2026 19:25 schreef ChildoftheStars het volgende:

We mogen het huis niet in.
Plus dat ik er ook van zou flippen, al die vreemden in mijn huis... Brrr
Moet het maar even uitzingen. Wil gewoon weten wanneer ik de sleutels heb en dan heb ik rust. De laatste beren op de weg
Volhouden dan! :*
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_221839673
quote:

Ik vind dat een voordeursleutel op het lijstje "wordt geregeld/ komt goed" hoort te staan en niet op een lijstje met problemen ;)
Hell To The Liars
pi_221841416
Goedemorgen

Wat een avond gehad joh. Ging niet goed

Nu wel goed wakker geworden
Straks komt mijn begeleider langs

En hopen dat de mail van de woningbouw komt. Ben er zo gestrest van. Strak van de stress. Drie bedrijven die allemaal hun eigen ding los doen.

Kan hier zo slecht tegen

Naja... eerst gesprek en dan boodschappen doen. Verder geen verplichtingen
pi_221841599
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 08:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

En hopen dat de mail van de woningbouw komt. Ben er zo gestrest van. Strak van de stress. Drie bedrijven die allemaal hun eigen ding los doen.

Kan hier zo slecht tegen

Hopelijk krijg je met hulp alles wat duidelijker :*
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  woensdag 23 september 2026 @ 09:40:11 #11
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_221841814
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 08:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Kan hier zo slecht tegen

Hopelijk kan je begeleider wat voor je betekenen. :) En anders gezellig samen een kopje thee drinken. ;)

Wens je een fijne dag toe! *O*
pi_221842361
De hulpverlening zit achter de woningbouw aan. Als ik vandaag geen duidelijkheid heb belt ze morgen weer.

Zodat ik rustig het weekend in ga.

Boodschappen gedaan
Nu even bijkomen
Haken of zo
  Moderator / Redactie FP woensdag 23 september 2026 @ 12:52:29 #13
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_221842727
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 11:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
De hulpverlening zit achter de woningbouw aan. Als ik vandaag geen duidelijkheid heb belt ze morgen weer.

Boodschappen gedaan
Nu even bijkomen
Haken of zo
Alles komt goed CotS :*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_221843127
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2026 11:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

Boodschappen gedaan
Nu even bijkomen
Haken of zo
Mooi uit handen gegeven, delegeren :).
pi_221843172
Dank jullie wel

Ik heb mail en meer duidelijkheid
Genoeg om voor nu rust te hebben.

Over anderhalf week stuur ik weer de vraag of ze meer weten.

Krijg sowieso op tijd de sleutel. En mag maandag erna de sleutel van de wisselwoning inleveren

Het wordt steeds een beetje concreter. Voor november is alles aan kant in huis.

Nu echt proberen niet druk te maken over theoretische problemen die er helemaal niet zijn en die waarschijnlijk ook niet gaan komen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')