abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219577661
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 14:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel O+

Fijne kerst iedereen ~:)
Voor jou en je mama hele fijne kerstdagen COTS! Je doet het geweldig en ik hoop oprecht dat je bij je moeder nog wat meer tot rust kan komen en kan genieten! Veel liefs en een dikke knuffel van mij!
pi_219578043
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 07:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Om zes uur wakker, want stel dat ik me verslaap _O-
Taxi is er om 9.45 (moeders trakteert) dus dat is gemakkelijk
De kerstcadeaus vindt ze vast leuk

Komende dagen uiteraard weinig/niet online, ivm gezelligheid

Wel een afspraak geregeld voor maandag met mijn begeleider. Voelt toch wel als fijn aan. Even bespreken hoe ik mijn ritme weer op de rit moet krijgen na O&N
Mezelf kennende stort ik tweede kerstdag thuis een beetje in. Is elk jaar zo, dat maakt een extra gesprekje ook fijner.
In mijn hoofd ben ik bang dat ze boos worden omdat ik die afspraak heb laten inplannen. In de realiteit zijn ze vast tevreden dat ik op tijd zelf hulp vraag

Maar nu eerst een bakkie koffie en dan gezellig naar mijn moeder
Gaat leuk worden

ik wens jullie allemaal vast een heel fijne kerst O+
:P Overige wensen voor het nieuwe jaar volgen later :P O-)
Fijne kerstdagen!
pi_219578095
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 14:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel O+

Fijne kerst iedereen ~:)
Fijne kerstdagen allemaal
Hell To The Liars
pi_219579165
Fijne kerstdagen allemaal
  donderdag 25 december 2025 @ 11:09:47 #130
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219586830
Wat ben ik blij dat je bij je moeder bent CotS. Het was in jouw huis echt te koud geweest.
  donderdag 25 december 2025 @ 12:40:53 #131
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_219588055
Kerstknuffel voor cots. Geniet van de liefde om je heen. Je verdiend het.

En ook een dikke knuffel voor al die users hier die je zoveel adviezen en liefde brengen. Het is een mooie plek hier en daar ben jij cots de hoofdoorzaak van
pi_219600069
Lieve lieve lieve mensen,

Bedankt voor alle lieve woorden en wensen. Wens jullie ook niks meer dan goed en fijne tijden O+ Dikke knuffel

Ben net thuis. Sorry zat amper op mijn mobiel, te gezellig. Als moeders even wc/douch deed keek ik eventjes. Alles gelezen en echt ontroerd door jullie... Bedankt O+

Nu mijn huis opwarmen (brrrr 8.5 graden). Kopje koffie erbij en even landen en rustig worden. Zo'n fijne kerst had ik niet durven dromen eigenlijk. Met mijn moeder eerst in de kruekels en daarna ik in de kliniek. Klein wonder

Volgens mij zijn we wel allebei afgedraaid nu
Geeft niet, maandag pas mijn begeleider. Laatste week dat ik boodschappen bestel. Een van mijn goede voornemens is volgend jaar naar de Lidl of Ah te gaan. Toch een stuk goedkoper

Ben trouwens enorm verwend. En mijn moeder was super blij met haar cadeaus. Erg lekker gegeten. Al verlang ik nu naar "normaal" eten.
Morgen even mijn tassen uitpakken, nu doe ik niks meer, behalve opwarmen dan en heel misschien een klein slaapje
  Moderator / Redactie FP vrijdag 26 december 2025 @ 13:34:24 #133
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219600143
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 13:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lieve lieve lieve mensen,

Bedankt voor alle lieve woorden en wensen. Wens jullie ook niks meer dan goed en fijne tijden O+ Dikke knuffel

Ben net thuis. Sorry zat amper op mijn mobiel, te gezellig. Als moeders even wc/douch deed keek ik eventjes. Alles gelezen en echt ontroerd door jullie... Bedankt O+

Nu mijn huis opwarmen (brrrr 8.5 graden). Kopje koffie erbij en even landen en rustig worden. Zo'n fijne kerst had ik niet durven dromen eigenlijk. Met mijn moeder eerst in de kruekels en daarna ik in de kliniek. Klein wonder

Volgens mij zijn we wel allebei afgedraaid nu
Geeft niet, maandag pas mijn begeleider. Laatste week dat ik boodschappen bestel. Een van mijn goede voornemens is volgend jaar naar de Lidl of Ah te gaan. Toch een stuk goedkoper

Ben trouwens enorm verwend. En mijn moeder was super blij met haar cadeaus. Erg lekker gegeten. Al verlang ik nu naar "normaal" eten.
Morgen even mijn tassen uitpakken, nu doe ik niks meer, behalve opwarmen dan en heel misschien een klein slaapje
Klinkt als een fijne kerst O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 26 december 2025 @ 13:58:52 #134
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_219600577
Wat fijn dat je kerst zo leuk is geweest. En een goed voornemen ook nog, dat gaat je vast lukken! Rust maar lekker uit en wordt rustig.
  Spellchecker vrijdag 26 december 2025 @ 14:14:37 #135
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219601444
Het was echt een boekenwormenkerst. Heel erg veel lezen, lekkers erbij, televisie een beetje. Veel gelachen... Het was perfect

Voel me toch een beetje moe nu... Morgen lekker uitslapen morgen :)

Één januari ga ik weer normale tijd naar bed en twee januari sta ik weer op om normale tijd

Tot voor woensdag even verder met "de lijst". Paar dingen niet gedaan. Geeft niet :) Maandag sowieso weer schoonmaakrooster volgen. Rust Reinheid Regelmaat en Recreatie

En vanaf morgen genieten van alle nieuwe knutsels
En van de nieuwe kookboeken.

Ben een beetje aan het wauwelen van vermoeidheid en overprikkeldheid, ondanks het ontspannen samen zijn. Een ander huis en toch met iemand anders zijn. Ben ik niet gewend
pi_219603070
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ :* Fijn om te lezen Cots hier en in je volgende post dat je mooie/ leuke kerstdagen hebt gehad.
Smile, it's free therapy.
  vrijdag 26 december 2025 @ 18:34:27 #138
364037 ChildoftheStars
pi_219603853
Ik wil wel iedereen bedanken die hier meeleest en -post. En ook de lurkers. Ik ervaar erg veel steun van jullie en adviezen zijn waardevol. Ik voel me gezien en gesteund door jullie en dat waardeer ik heel erg

Zeg het niet vaak genoeg: bij deze.
Bedankt iedereen O+
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 26 december 2025 @ 18:41:21 #139
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_219603927
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 18:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik wil wel iedereen bedanken die hier meeleest en -post. En ook de lurkers. Ik ervaar erg veel steun van jullie en adviezen zijn waardevol. Ik voel me gezien en gesteund door jullie en dat waardeer ik heel erg

Bedankt iedereen O+
Jij ook bedankt! Je bent een leuk persoon en ik lees graag hoe het met je gaat. In voor- en tegenspoed. O+
  vrijdag 26 december 2025 @ 21:00:00 #140
421867 greysbones
pi_219605435
quote:

Bedankt iedereen O+
>:) O+ O+ O+
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Moderator / Redactie FP vrijdag 26 december 2025 @ 21:04:17 #141
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_219605482
quote:

Bedankt iedereen O+
Kleine moeite O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')