Dat moet je dan ook niet doenquote:Op woensdag 25 februari 2026 10:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Verder wil ze dat ik straks thuiszorg afzeg... Mevrouw doet alles zelf wel of niet... En dat is super frustrerend.
Straks maak ik een beetje schoon daar.
Ik ga haar het laatste eindje van d'r leven niet pestenquote:
Ik geef je gelijk.quote:Op woensdag 25 februari 2026 14:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga haar het laatste eindje van d'r leven niet pesten
Iemand die eventueel helpt met douchen is wat anders dan de containers buiten zetten en de wc schoonmaken
Excuus, misverstandje, ik ging er vanuit dat het de HH (ook thuiszorg) was die je moest afzeggen.quote:Op woensdag 25 februari 2026 14:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga haar het laatste eindje van d'r leven niet pesten
Iemand die eventueel helpt met douchen is wat anders dan de containers buiten zetten en de wc schoonmaken
Dank je... en ja... voor haar is het een opluchting en ik gun haar die luchtquote:Op woensdag 25 februari 2026 14:52 schreef Lienekien het volgende:
Als je maar weet dat gemengde en tegenstrijdige gevoelens er ook bij horen, lieve CotS.
Geen excuus voor nodigquote:Op woensdag 25 februari 2026 15:05 schreef r_one het volgende:
[..]
Excuus, misverstandje, ik ging er vanuit dat het de HH (ook thuiszorg) was die je moest afzeggen.
Zo heb ik het ook niet ervaren hoorquote:Op woensdag 25 februari 2026 15:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
dat het geen reden is voor mij om naar te doen tegen jou
Die lijst heb ik destijds ook gebruikt na het overlijden van mijn vader. Werkt perfect.quote:Op donderdag 26 februari 2026 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien voorbarig, maar ik heb de checklist voor bij overlijden gedownload. Staat op de website van de overheid. Dan weet ik iig wat ik stapje voor stapje moet doen
quote:Op donderdag 26 februari 2026 09:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die lijst heb ik destijds ook gebruikt na het overlijden van mijn vader. Werkt perfect.
Buiten zijn is zeker goed zeker met dit lekkere weerquote:Op donderdag 26 februari 2026 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel
Misschien voorbarig, maar ik heb de checklist voor bij overlijden gedownload. Staat op de website van de overheid. Dan weet ik iig wat ik stapje voor stapje moet doen
Vandaag ben ik er wel rustig onder
Gister aan het einde van de middag kwam mijn psych op huisbezoek. Daarna even gelopen. Ze vindt het goed dat ik clubjes en zo oversla, maar ze wil wel dat ik elke dag even buiten kom
Volgens de psych is er niks mis met die afwisseling.
Het kostte vooral veel tijd bij het geval van mijn moeder om alle adressen bij elkaar te zoeken. Je zou jezelf daarmee kunnen helpen om dat alvast te doen.quote:Op donderdag 26 februari 2026 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel
Vandaag ben ik er wel rustig onder
Gister aan het einde van de middag kwam mijn psych op huisbezoek. Daarna even gelopen. Ze vindt het goed dat ik clubjes en zo oversla, maar ze wil wel dat ik elke dag even buiten kom
Volgens de psych is er niks mis met die afwisseling.
Dat dusquote:Op donderdag 26 februari 2026 12:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank je en ja... dat soort dingen staat idd ook op mijn lijstje.
Al is mijn moeder helemaal niet van de foto's
Er is één mooie en verder... nope
(Er zijn bijvoorbeeld ook geen kinderfoto's van mij)
En ze wil geen dienst. Enkel afscheid nemen, nog wat zeggen tegen haar en dat is het.
quote:Op donderdag 26 februari 2026 12:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
quote:Op donderdag 26 februari 2026 12:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
En ze wil geen dienst. Enkel afscheid nemen, nog wat zeggen tegen haar en dat is het.
Misschien goed om nog eens na te lezen/kijken wat je in 2024 al op een rijtje had gezet.quote:Op donderdag 26 februari 2026 12:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja! Goed adviesquote:Op donderdag 26 februari 2026 15:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien goed om nog eens na te lezen/kijken wat je in 2024 al op een rijtje had gezet.
WGR / Rol notaris en regelzaken
quote:
Achquote:
Dat heeft ze aangegeven. Geen dienst of toestanden, zoals zij zegt: rechtstreeks de oven inquote:Op donderdag 26 februari 2026 12:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat dus
Je moeder is er nog
Dus kan ze zelf goed aangeven wat de bedoeling is
Ze zou zelfs al een begrafenis ondernemer kunnen contacteren zodat het hele draaiboek al klaar ligt in geval van
En het jou enorm ontlast
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |