Kan welquote:Op vrijdag 5 september 2025 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je mag ook eerder he.
Doe ik eigenlijk nooitquote:Op vrijdag 5 september 2025 19:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En gewoon een luisterboek zonder iets te doen? Lekker luisteren op de bank/bed?
Snap ik wel, heb ik ook moeite mee. Maar juist dan een goede oefening. Je hoeft natuurlijk ook niet gelijk een uur te liggen luisteren. Al is het maar 5 minuten, kan al heel veel rust geven.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Doe ik eigenlijk nooit
Iets met rare concentratie
Straks verder met de boeken van Harry Potter in bed
Ik lig in de ochtend wel tijdens het wakker worden een uur radio te luisteren. Sky > lekker muziekje en daar start ik lekker mee opquote:Op vrijdag 5 september 2025 20:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Snap ik wel, heb ik ook moeite mee. Maar juist dan een goede oefening. Je hoeft natuurlijk ook niet gelijk een uur te liggen luisteren. Al is het maar 5 minuten, kan al heel veel rust geven.
Lekker bezig geweest toch? Goed gedaan!quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag is wel even echt bijkomen. Lekker veel series kijken en heeeeeeel veeeeel lezen. Mijn moeder heeft een nieuwe ereader voor me gekochtdie is ingewijd (Naja... lees nu 6 boeken door elkaar en luister één. Meer kan mijn brein niet aan merk ik)
Morgen wil ik weer knutselen. Vandaag een half uur gehaakt en daarna een uur gejankt. Morgen hopelijk wat tekenen of schilderen. Of haken of borduren. Maar iets
De was van mijn moeder is weer gedaan. Morgen wassen voor mezelf
Keuken schoon en de woonkamer ook weer schoon
Maandag wordt weer hollen en vliegen. Woensdag een dagje vrij. En verder wil ik niet in mijn agenda kijken
Jaquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:17 schreef qltel het volgende:
[..]
Lekker bezig geweest toch? Goed gedaan!
quote:Op zaterdag 6 september 2025 19:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag is wel even echt bijkomen. Lekker veel series kijken en heeeeeeel veeeeel lezen. Mijn moeder heeft een nieuwe ereader voor me gekochtdie is ingewijd (Naja... lees nu 6 boeken door elkaar en luister één. Meer kan mijn brein niet aan merk ik)
Morgen wil ik weer knutselen. Vandaag een half uur gehaakt en daarna een uur gejankt. Morgen hopelijk wat tekenen of schilderen. Of haken of borduren. Maar iets
De was van mijn moeder is weer gedaan. Morgen wassen voor mezelf
Keuken schoon en de woonkamer ook weer schoon
Maandag wordt weer hollen en vliegen. Woensdag een dagje vrij. En verder wil ik niet in mijn agenda kijken
Lekker lezen danquote:
Dat vind ik ook van mezelfquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker lezen dan
Ik ook, moet het alleen meer doen
Boek ligt op het nachtkastjequote:Op zaterdag 6 september 2025 19:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van mezelf
En op de bankquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Boek ligt op het nachtkastje
dat helpt niet. onder je hoofdkussen schijnt te schelenquote:Op zaterdag 6 september 2025 19:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Boek ligt op het nachtkastje
quote:Op zaterdag 6 september 2025 20:00 schreef maily het volgende:
[..]
dat helpt niet. onder je hoofdkussen schijnt te schelen
En dan 6 tegelijk net als @:ChildoftheStars
Ach, misschien kan ik toch één ding goed: meerdere verhalen door elkaar volgenquote:Op zondag 7 september 2025 08:06 schreef Nijna het volgende:
6 boeken door elkaar? Ik lees er 1 en luister er 1 en die verhalen gaan al door elkaar lopen. Misschien had ik 2 verschillende genres moeten kiezen
Je kan wel meerdere dingen goed, onderschat jezelf niet teveelquote:Op zondag 7 september 2025 15:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach, misschien kan ik toch één ding goed: meerdere verhalen door elkaar volgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |