Voor jou en je mama hele fijne kerstdagen COTS! Je doet het geweldig en ik hoop oprecht dat je bij je moeder nog wat meer tot rust kan komen en kan genieten! Veel liefs en een dikke knuffel van mij!quote:Op woensdag 24 december 2025 14:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel
Fijne kerst iedereen
Fijne kerstdagen!quote:Op woensdag 24 december 2025 07:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Om zes uur wakker, want stel dat ik me verslaap
Taxi is er om 9.45 (moeders trakteert) dus dat is gemakkelijk
De kerstcadeaus vindt ze vast leuk
Komende dagen uiteraard weinig/niet online, ivm gezelligheid
Wel een afspraak geregeld voor maandag met mijn begeleider. Voelt toch wel als fijn aan. Even bespreken hoe ik mijn ritme weer op de rit moet krijgen na O&N
Mezelf kennende stort ik tweede kerstdag thuis een beetje in. Is elk jaar zo, dat maakt een extra gesprekje ook fijner.
In mijn hoofd ben ik bang dat ze boos worden omdat ik die afspraak heb laten inplannen. In de realiteit zijn ze vast tevreden dat ik op tijd zelf hulp vraag
Maar nu eerst een bakkie koffie en dan gezellig naar mijn moeder
Gaat leuk worden
ik wens jullie allemaal vast een heel fijne kerstOverige wensen voor het nieuwe jaar volgen later
![]()
Fijne kerstdagen allemaalquote:Op woensdag 24 december 2025 14:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel
Fijne kerst iedereen
Klinkt als een fijne kerstquote:Op vrijdag 26 december 2025 13:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lieve lieve lieve mensen,
Bedankt voor alle lieve woorden en wensen. Wens jullie ook niks meer dan goed en fijne tijdenDikke knuffel
Ben net thuis. Sorry zat amper op mijn mobiel, te gezellig. Als moeders even wc/douch deed keek ik eventjes. Alles gelezen en echt ontroerd door jullie... Bedankt
Nu mijn huis opwarmen (brrrr 8.5 graden). Kopje koffie erbij en even landen en rustig worden. Zo'n fijne kerst had ik niet durven dromen eigenlijk. Met mijn moeder eerst in de kruekels en daarna ik in de kliniek. Klein wonder
Volgens mij zijn we wel allebei afgedraaid nu
Geeft niet, maandag pas mijn begeleider. Laatste week dat ik boodschappen bestel. Een van mijn goede voornemens is volgend jaar naar de Lidl of Ah te gaan. Toch een stuk goedkoper
Ben trouwens enorm verwend. En mijn moeder was super blij met haar cadeaus. Erg lekker gegeten. Al verlang ik nu naar "normaal" eten.
Morgen even mijn tassen uitpakken, nu doe ik niks meer, behalve opwarmen dan en heel misschien een klein slaapje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij ook bedankt! Je bent een leuk persoon en ik lees graag hoe het met je gaat. In voor- en tegenspoed.quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik wil wel iedereen bedanken die hier meeleest en -post. En ook de lurkers. Ik ervaar erg veel steun van jullie en adviezen zijn waardevol. Ik voel me gezien en gesteund door jullie en dat waardeer ik heel erg
Zeg het niet vaak genoeg: bij deze.
Bedankt iedereen
quote:Op vrijdag 26 december 2025 18:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik wil wel iedereen bedanken die hier meeleest en -post. En ook de lurkers. Ik ervaar erg veel steun van jullie en adviezen zijn waardevol. Ik voel me gezien en gesteund door jullie en dat waardeer ik heel erg
Bedankt iedereen
Kleine moeitequote:Op vrijdag 26 december 2025 18:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bedankt iedereen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |