quote:Op maandag 10 augustus 2026 19:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zeker weten
Ben een dankbaar en gezegend mens
Ja zeker. Als ik mocht kiezen zou ik anders besloten hebben, maar het is wat het is.quote:Op maandag 10 augustus 2026 22:10 schreef greysbones het volgende:
Ow Cots
Wat goed !
En wat fijn dat het huisje toch stiekem best wel meevalt
En ja liever 2 maanden ergens anders dan 2 maanden in een halve woning .
( hebben hier een jaar lang verbouwd en gewoond , zal je zeggen valt niet mee )
De herrie is er ook als ik er nog ben. Ze zijn pas in maart klaar. Alleen dit is omdat er geen toilet, badkamer of plafond boven is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 08:02 schreef DoubleDip het volgende:
Wat fijn om te lezen dat de wisselwoning meevalt.
Overigens zou ik blij zijn dat je even weg bent hoor. Heb ook wel gehoord over mensen die wel mochten blijven tijdens renovatie. Enorme puinzooi wordt dat en je zit er middenin. Echt niks lijkt me dat.
Voor die buurman van je trouwens ook niet, die zit nu middenin de herrie.
Op verzoek van Child ? Anders snap ik je veegactie echt niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:28 schreef Droopie het volgende:
Ow jee, de thee viel net over wat reacties 😇.. iom met onze favoriete user even schoongemaakt
Iom = in overleg metquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:29 schreef Iceage het volgende:
[..]
Op verzoek van Child ? Anders snap ik je veegactie echt niet.
Was op mijn verzoekquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:29 schreef Iceage het volgende:
[..]
Op verzoek van Child ? Anders snap ik je veegactie echt niet.
Dank je welquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:28 schreef Droopie het volgende:
Ow jee, de thee viel net over wat reacties 😇.. iom met onze favoriete user even schoongemaakt
Gesnapt!quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:28 schreef Droopie het volgende:
Kopje mango thee tijdens deze tropische dagen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 11:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het haakclubje was weer even fijn
Even een uurtje onder de mensen. De volle twee uur haal ik bijna nooit. Een uurtje is fijn. Ben wel helemaal uitgeput nu, maar op een goede manier.
Tijd voor thee
Nog maar een week tot mijn spullen naar de wisselwoning ga en een week plus twee dagen tot ikzelf over gaspannend!
Mis mijn moeder wel enorm. Zou zo graag even met haar praten.
Zij zei toen mijn vader zelfmoord had gepleegd: "als hij er tussenuit mag knijpen, dan mag ik dat ook". Ondanks dat euthanasie anders is, dat ik het begrijp en respecteer, dat gevoel wat zij zei, voel ik nu ook. En nee, ik ben niet boos of zo. Echter heb ik sterk het gevoel van "ik wil er ook tussenuit knijpen", een "ik kan het niet aan"
'k Ben zo moe. Niet alleen van het drukke clubje, maar ook van alle toestanden. Misschien ga ik dadelijk even een dutje doen, maar eerst thee
Ja... als hij geen familie had dan wel, maar goed... ook een beetje eigen schuld dikke bult. Negeren was geen handige tactiek van hemquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:47 schreef Cupfighter het volgende:
Fijn dat je wisselwoning meevalt
En het is heel lief dat je anderen wilt helpen maar neem niet teveel hooi op je vork
Ook iddquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 18:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kopje mango thee tijdens deze tropische dagen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |