Doe jij maar lekker hoorquote:Op zaterdag 11 april 2026 15:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn tevredenheid met de was is wel een trigger voor jullie he
Ayways laat me lekker mal zijn
Ja doe es gek, draai een wasquote:Op zaterdag 11 april 2026 15:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Doe lekker gek, doe ik ook. Ik loop altijd met een helm op.quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik een vergiet.quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doe lekker gek, doe ik ook. Ik loop altijd met een helm op.
Zo is mijn geheugen soms.quote:
Ruimt-ie zichzelf ook uit?quote:
Als je een vergiet opzet, merk je het niet. Heeeeerlijkquote:Op zaterdag 11 april 2026 15:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zo is mijn geheugen soms.
Ik snap het wel hoor, lege wasmand en de geur van schone was! Heerlijk.quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Helaasquote:Op zaterdag 11 april 2026 16:00 schreef r_one het volgende:
[..]
Ruimt-ie zichzelf ook uit?![]()
Dat zou pas gaaf zijn
Totdat ie begon te centrifugerenquote:Op zaterdag 11 april 2026 18:30 schreef Ole het volgende:
Zo vind ik het geluid van vaatwasser_ wasmachine iets rustgevend hebben. Doet me aan ouderlijk huis denken. Dat ik in bed lag en dan de wasmachine draaide.
Zelf dat heeft wel watquote:Op zaterdag 11 april 2026 18:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Totdat ie begon te centrifugeren
Hier klonk het alsof er een Chinook boven het huis hingquote:
Ja... er komen positieve herinneren van naar bovenquote:Op zaterdag 11 april 2026 16:25 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, lege wasmand en de geur van schone was! Heerlijk.
Hier was dat een zoemende vriezer.quote:
Gaat je lukkenquote:Op zaterdag 11 april 2026 18:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... er komen positieve herinneren van naar boven
Als kind vond ik het al heerlijk. Dus mijn moeder zorgde dat er net een verse was hing als ik uit school kwam
Sowieso de geur van schoonmakenIk hoop echt dat het me lukt om al mijn doelen voor nu te behalen. Het zijn er maar vier...
Met schoonmaken heb ik het dan weer nietquote:Op zaterdag 11 april 2026 18:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... er komen positieve herinneren van naar boven
Als kind vond ik het al heerlijk. Dus mijn moeder zorgde dat er net een verse was hing als ik uit school kwam
Sowieso de geur van schoonmakenIk hoop echt dat het me lukt om al mijn doelen voor nu te behalen. Het zijn er maar vier...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |