Ik ook niet. Gelukkig hadden wij een musket waar je ze mee konden afschieten.quote:
quote:Op zondag 12 april 2026 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ook niet. Gelukkig hadden wij een musket waar je ze mee konden afschieten.
Hoop plezier mee gehad.quote:
Ook de doelwitten?quote:
Nee man. De ruiten van de school en van auto's schoten wij zo aan gort.quote:
Ehm, ok...quote:Op zondag 12 april 2026 18:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee man. De ruiten van de school en van auto's schoten wij zo aan gort.
Oeh Actionquote:Op zondag 12 april 2026 16:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn knikkerpot weer tevoorschijn gehaald. Die had ik verwaarloosd
Vanaf morgen weer knikkers verzamelen
Het elke dag douchen en tandenpoetsen gaat al een week goed. Dus vanaf maandag krijg dat een knikker, huishoudrooster is een knikker, naar de winkel gaan is een knikker, door de weeks overdag kleding aan (geen pyjama dus) is een knikker, lezen in de avond is een knikker (moet ik weer mezelf aanleren) en koken is een knikker
Honderd knikkers. Eens zien hoe snel de pot vol is en ik mezelf mag belonen.
De belonig is of een tijdschrift, of naar de Action, of wolletjes, of iets niet al te duurs online bestellen.
Gewoon simpel houden jamaar wel even wat leuks koppelen aan goed gedrag
En ja, ik ben ouder dan vier jaarmaar als het voor me werkt is dat prima. De doelen zijn voor de meesten een vanzelfsprekendheid, maar voor mij is het mega. 'k Ben buitengewoon goed in mezelf verwaarlozen en dat wil ik anders doen... het is me gewoon nooit goed aangeleerd en dan nog een "ik ben die zaken toch niet waard", maakt het gewoon lastig. Dus vanaf morgen weer mezelf belonen ja
Wel van de rivaliserende school en de ruiten van aso's.quote:
Vooruit danquote:Op zondag 12 april 2026 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wel van de rivaliserende school en de ruiten van aso's.
Ja het is fijn! Motiveert me enorm, het idee dat ik een beloning hebquote:Op zondag 12 april 2026 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oeh Action![]()
En nee een beloonsysteem hoef je echt geen 4 voor te zijn
Als dit voor jou werkt is dat helemaal prima
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |