Een kloddertje roze hier, een kloddertje roze daar. Ik moest aan Tante Til denken (De familie Knots) maar daar ben jij vast veel te jong voor.quote:Op donderdag 24 september 2026 07:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag naar de schilderclub
Heb wel een stuk beter geslapen met zekerheid
Even gegoogledquote:Op donderdag 24 september 2026 15:10 schreef qltel het volgende:
[..]
Een kloddertje roze hier, een kloddertje roze daar. Ik moest aan Tante Til denken (De familie Knots) maar daar ben jij vast veel te jong voor.
[ afbeelding ]
Leuke serie. Vol met karakters en gespeeld door 3 mensen. Jeugdsentiment voor me.quote:Op donderdag 24 september 2026 16:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even gegoogled
Dat was 1980, toen was ik -8
Vond het maar een vreemde serie.quote:Op donderdag 24 september 2026 17:49 schreef qltel het volgende:
[..]
Leuke serie. Vol met karakters en gespeeld door 3 mensen. Jeugdsentiment voor me.
Geweldig! Ik was 10 toen het begon. Precies de doelgroep!quote:Op donderdag 24 september 2026 17:49 schreef qltel het volgende:
[..]
Leuke serie. Vol met karakters en gespeeld door 3 mensen. Jeugdsentiment voor me.
Hier ookquote:Op donderdag 24 september 2026 17:49 schreef qltel het volgende:
[..]
Dat was het ook.. Maar het "kloddertje roze" vergeet ik nooit meer..quote:Op donderdag 24 september 2026 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vond het maar een vreemde serie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |