abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP vrijdag 15 mei 2026 @ 08:15:25 #26
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220798039
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Eerst op je gezondheid richten :*
maar verder: Leuk!

En ik laat zondag of maandag of dinsdag of woensdag weten hoe HP is! De kritieken zijn iig goed. En voor het eerst naar Scheveningen. Stik nieuwsgierig inmiddels :Y
[..]
't Is ook een heel leuk mens *O*
Dat is waar O+

En ze gamet :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220798081
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Dat is waar O+

En ze gamet :@
Dames die gamen zijn super! helemaal als ze Fallout New Vegas of Mass Effect 1 en 2 als female Shepard spelen *O* *O*
pi_220798099
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 07:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

En ja! Een top cadeau. Voel me wel bezwaard, want het is echt mega duur en dat kan ik nooit terug doen. Alleen met haar verjaardag en Sinterklaas ga ik een poging doen ;)
Volgens haar ben ik haar excuus om voor haarzelf te gaan :) *O*

Fijn dat je haar "excuus" bent. Je hoeft het niet te compenseren of terug te doen!
Geniet ervan en heb het fijn, ik denk dat dat is wat telt voor haar O+ !
Je mag dit soort dingen aannemen, een oprechte dank je wel is genoeg :*
Fake it till you make it...
pi_220798101
Door jullie krijg ik nu ook zin in gamen :Y
Alleen een heel ander soort spellen (van die cozy games en zo. Van mijn vakantiegeld mag ik een nieuwe game kopen; Hozy).
Misschien een goede manier van ontspannen als ik dadelijk uit de psych kom en daarna Lidl

De psych kennende sloopt ze mijn hoofd een beetje. Ze is bepaalt geen zachte heelmeester, maar wel een super lief persoon. Alleen ze stel altijd van die nare vragen en zo

Over een uurtje die kant op iig. Daarna even thee en dan wandelen en dan gamen of knutselen. Dat klinkt als een goed plan :Y
pi_220798111
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:27 schreef Nijna het volgende:

[..]
Fijn dat je haar "excuus" bent. Je hoeft het niet te compenseren of terug te doen!
Geniet ervan en heb het fijn, ik denk dat dat is wat telt voor haar O+ !
Je mag dit soort dingen aannemen, een oprechte dank je wel is genoeg :*
Het is echt super lief en ze is net zo'n Potterfreak als ik ben :Y Dus we gaan samen genieten :) ! En ze weet inmiddels wel dat ik dankbaar ben en ga het haar nog honderd keer vertellen :+ en natuurlijk een knuffel.

Met er alleen aan denken mijn Potter-oorbellen in te doen ;) :+
pi_220798118
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Alleen een heel ander soort spellen (van die cozy games en zo. Van mijn vakantiegeld mag ik een nieuwe game kopen; Hozy).
Misschien een goede manier van ontspannen als ik dadelijk uit de psych kom en daarna Lidl

De psych kennende sloopt ze mijn hoofd een beetje. Ze is bepaalt geen zachte heelmeester, maar wel een super lief persoon. Alleen ze stel altijd van die nare vragen en zo

Over een uurtje die kant op iig. Daarna even thee en dan wandelen en dan gamen of knutselen. Dat klinkt als een goed plan :Y
Dat is een heel erg goed plan :Y ! :B
  Moderator / Redactie FP vrijdag 15 mei 2026 @ 08:33:15 #32
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220798133
quote:

Gamen kan heel ontspannend werken.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220798148
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het is echt super lief en ze is net zo'n Potterfreak als ik ben :Y Dus we gaan samen genieten :)andere ! En ze weet inmiddels wel dat ik dankbaar ben en ga het haar nog honderd keer vertellen :+ en natuurlijk een knuffel.

Met er alleen aan denken mijn Potter-oorbellen in te doen ;) :+
Je weet het he :) 1x dankjewel is genoeg anders maak je anderen verlegen door het tig keer te zeggen O-)

Ik ga ook even aan de gang met badkamer boenen.
Baai Zwaaii. :W

[ Bericht 3% gewijzigd door Iceage op 15-05-2026 08:55:30 ]
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 09:20:32 #34
38824 crew  Droopie
pi_220798472
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 07:55 schreef kree het volgende:
ik zeg het wss weer lomp. ,maar oke echt eerlijker kan ik er niet over zijn.
Je zegt het misschien lomp, of niet. Maar wel in t verkeerde topic :*
Hell To The Liars
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 09:22:53 #35
38824 crew  Droopie
pi_220798524
Succes vandaag Cots :)

En zal maar niet vragen wat voor game Hozy is, maar koop idd lekker iets voor jezelf.
Hell To The Liars
pi_220799330
Gamen is leuk ik spaar voor een PS5 en hoop dat het vakantiegeld daarin een boost kan geven
pi_220800077
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 06:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen iedereen

Hopelijk allemaal lekker geslapen

Gisteren vroeg naar bed gegaan en vandaag vroeg op. Werd gemakkelijk wakker voor de verandering en voel me niet moe

Straks naar de psych en dan stop ik even bij de Lidl
Ook even voorbereiden op dit weekend (reis opschrijven, tas inpakken, tablet opladen etc). Vast al duizend keer hier vermeld: maar naar Scheveningen naar het Harry Potter-toneelstuk O+ Echt een te groot, te lief, te fijn cadeau voor mijn verjaardag van een vriendin

maar eerst de psych, dan de voorbereiding en dan huishouden en dan hobby :Y
Voel me goed nu. Eens zien of dat na de psych nog zo is ;)
Goedemorgen,

Heel fijn om te lezen dat je goed geslapen hebt en niet moe wakker bent geworden O+
Hier nog aan het wakker worden.

Wat een enorm leuk vooruitzicht! *O*
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 07:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Daar heb je zeker gelijk in :Y O+
Het wordt een top ervaring. Niet alleen het toneelstuk, maar het weekend met die meid an sich.
quote:

Oh je gamed ook :D Wellicht wel fijn om een cozy game te doen als dat je ding is om te ontspannen.
Ben meer van het mensen afschieten om te ontspannen :D

Succes bij de psych straks :*
Smile, it's free therapy.
pi_220800142
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:18 schreef Kissingbird het volgende:

Ben meer van het mensen afschieten om te ontspannen :D
Dit verdient een eigen topic.
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
Capitalism is a terrible system. Apart from all the fucking others.
pi_220800154
Goed dat je lekker hebt geslapen en fijne dag CotS! Loze dag dit altijd een beetje. Maar zo te zien werkt iedereen die belangrijk is voor je. ^O^
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
Capitalism is a terrible system. Apart from all the fucking others.
pi_220800166
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 11:27 schreef nostra het volgende:

[..]
Dit verdient een eigen topic.
_O-
In een game o|O :P
Smile, it's free therapy.
pi_220800395
:W

Net thuis :) was weer een goede sessie
Zij vindt me een erg gevoelig mens, een emotioneel mens. Voelt als zwakte, maar zij ziet dat niet zo...

We zijn tot de conclusie gekomen dat er teveel speelt in mijn hoofd en leven. Dus we hebben twee items gepakt om aan te werken.
Het eten en bewust huilen waarbij het de bedoeling is dat ik ervaar dat het over gaat. Dat ik lang verdietig kan zijn, lang kan huilen, maar het wordt beter. De eerste paar keer mag ik een lorazepam innemen als ik er niet uitkom, maar daarna gewoon op eigen houtje ervaren

Straks dus ook een huilsessie. Incl G-schema.

En eten wordt:
Ontbijt (yoghurt met fruit en muesli)
Lunch (cracotte belegd)
Avondeten (twee cracottes belegd)
Ik weet dat het niet veel is, maar het is rustig opbouwen. De psych wil niet dat ik in een keer normaal ga doe met het risico op braken en laxeren (al doe ik beide soms wel, maar geen gewoonte gelukkig).

We zijn tot de conclusie gekomen dat suïcidaliteit voorkomt uit teveel aan mijn hoofd. Teveel emoties, teveel gepieker, teveel stress, teveel herbelevingen.
Daarnaast is suïcide iets normaals in mijn familie. Als je het niet aankan dan beroep je op de optie suïcide. Mijn vader heeft daadwerkelijke suïcide gepleegd.
Alleen mijn moeder was vaak van "als jullie vader dat mag, dan mag ik dat ook". Ze heeft mijn broer en mij eens opgesloten in huis en was voor uren weg, terwijl ze zei dat zij er ook tussenuit mocht knijpen.
Logisch, ze had twee hele moeilijke kinderen en stond er helemaal alleen voor. Neem haar niks kwalijk. Wat ik bedoel te vertellen is dat het in onze familie normaal is dat je brein die denkrichting neemt. Ik heb zelf acht pogingen gedaan waarvan zes in het ziekenhuis eindigde en daarvan vier op de IC
Dat moet veranderd worden in mijn brein

Nu ben ik moe. Heel erg moe.
Excuus voor het verpesten van de sfeer. Ben gesloopt en even geen fut om gezellig te doen en moet dadelijk ook nog bezig -O-
  vrijdag 15 mei 2026 @ 12:07:49 #42
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220800431
Gezelligheid is overrated. :{w
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 12:39:50 #43
388664 crew  Dotteke
pi_220800667
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 12:02 schreef ChildoftheStars het volgende:

Zij vindt me een erg gevoelig mens, een emotioneel mens. Voelt als zwakte, maar zij ziet dat niet zo...

We zijn tot de conclusie gekomen dat er teveel speelt in mijn hoofd en leven. Dus we hebben twee items gepakt om aan te werken.
Het eten en bewust huilen waarbij het de bedoeling is dat ik ervaar dat het over gaat. Dat ik lang verdietig kan zijn, lang kan huilen, maar het wordt beter. De eerste paar keer mag ik een lorazepam innemen als ik er niet uitkom, maar daarna gewoon op eigen houtje ervaren

En eten wordt:
Lunch (cracotte belegd)
Ik weet dat het niet veel is, maar het is rustig opbouwen. De psych wil niet dat ik in een keer normaal ga doe met het risico op braken en laxeren (al doe ik beide soms wel, maar geen gewoonte gelukkig).

We zijn tot de conclusie gekomen dat suïcidaliteit voorkomt uit teveel aan mijn hoofd. Teveel emoties, teveel gepieker, teveel stress, teveel herbelevingen.
Daarnaast is suïcide iets normaals in mijn familie. Als je het niet aankan dan beroep je op de optie suïcide. Mijn vader heeft daadwerkelijke suïcide gepleegd.
Alleen mijn moeder was vaak van "als jullie vader dat mag, dan mag ik dat ook". Ze heeft mijn broer en mij eens opgesloten in huis en was voor uren weg, terwijl ze zei dat zij er ook tussenuit mocht knijpen.
Logisch, ze had twee hele moeilijke kinderen en stond er helemaal alleen voor. Neem haar niks kwalijk. Wat ik bedoel te vertellen is dat het in onze familie normaal is dat je brein die denkrichting neemt. Ik heb zelf acht pogingen gedaan waarvan zes in het ziekenhuis eindigde en daarvan vier op de IC

Excuus voor het verpesten van de sfeer. Ben gesloopt en even geen fut om gezellig te doen en moet dadelijk ook nog bezig -O-
*;
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 15 mei 2026 @ 13:17:57 #44
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220800906
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 12:02 schreef ChildoftheStars het volgende:

En eten wordt:
Lunch (cracotte belegd)

Zag jij jezelf als een heel moeilijk kind? Dat vind ik wel heel hard oordelen over jezelf. :o
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')