SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[warning]
TS heeft professionele begeleiding en kan daar ook bij terecht als het nodig is. We kunnen hier best met z’n allen haar een hart onder de riem steken, maar we gaan NIET professionele hulp geven/aanbieden. TS zit in een traject met professionals die alle ins en outs weten en die het beste advies/hulp kunnen geven.. [/warning]
Ik vond ‘m goedddd!quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 15:12 schreef DoubleDip het volgende:
Stom dat ze niet komen.
Dan maar pizzaatje bellen vanavond.
Hopelijk werkt dat beter dan bij deze heren (gouwe ouwe)
Bekijk deze YouTube-video
Ik zou wachten .....quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even jullie mening...
Is het logisch dat ik wacht met de wasmachine aanzetten totdat de elektra gecheckt is?
En sowieso checken met bijvoorbeeld een theedoek en niet met mijn kleding of spullen
Wachten iddquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even jullie mening...
Is het logisch dat ik wacht met de wasmachine aanzetten totdat de elektra gecheckt is?
En sowieso checken met bijvoorbeeld een theedoek en niet met mijn kleding of spullen
Badderenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Fijn
Dan overdrijf ik niet
Heb net mijn pyjama aan gedaan
Na het eten badderen
Vanavond zien we wel weer verder
Wachten en zorgen dat je niet klem komt te zitten in de wasmachine.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even jullie mening...
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wachten en zorgen dat je niet klem komt te zitten in de wasmachine.
Precies, we gaan er eens even langs!quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 20:16 schreef maily het volgende:
Ik vind het fokking schandalig dat ze jou zo afschepen en tot maandag laten wachten!!!!
langs helpt nietquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies, we gaan er eens even langs!
Erin dan?quote:
Het ontroert me dat je het zo lastig en zwaar hebt, en dan omschrijf je alles. Dat lees ik dan. En dan zie ik op het eind zo’n mega schattig slakje.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 20:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik snap het allemaal even niet meer
Het is chaos in mijn hoofd. Maandag begeleidster afgezegd. Weet dat ik het fact op mijn dak krijg.
Ben gefrustreerd. Ben bang.
Ik voel me gewoon niet fijn
Zit nu wel op een hoekje van de bank met een dekentje
Beetje kouwelijk en hoofdpijn. Dus of hormonen, of stress, of ziekig. Weet het niet
Even geen zin meer in alles
Zo maar even haken en afleiding of zo....
Wel gehaakt. Werkt altijd tegen stress
Alleen ik hoop dat ik vannacht wel kan slapen met al die onrust. Ook gewoon geen zin om weer in dat bed te gaan liggen. Maja... 'k weet niet
[ afbeelding ]
Knuffelquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:00 schreef Pisces het volgende:
[..]
Het ontroert me dat je het zo lastig en zwaar hebt, en dan omschrijf je alles. Dat lees ik dan. En dan zie ik op het eind zo’n mega schattig slakje.![]()
![]()
Dikke knuffel, lieve CotS. Ik kan alleen maar hopen dat je je snel iets beter voelt.
Kan ook stress ontlading zijn. Misschien geeft je lichaam aan dat je even tot rust moet komen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 20:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik snap het allemaal even niet meer
Het is chaos in mijn hoofd. Maandag begeleidster afgezegd. Weet dat ik het fact op mijn dak krijg.
Ben gefrustreerd. Ben bang.
Ik voel me gewoon niet fijn
Zit nu wel op een hoekje van de bank met een dekentje
Beetje kouwelijk en hoofdpijn. Dus of hormonen, of stress, of ziekig. Weet het niet
Even geen zin meer in alles
Zo maar even haken en afleiding of zo....
Wel gehaakt. Werkt altijd tegen stress
Alleen ik hoop dat ik vannacht wel kan slapen met al die onrust. Ook gewoon geen zin om weer in dat bed te gaan liggen. Maja... 'k weet niet
[ afbeelding ]
Ja ach van die mensen die gelijk beginnen te roepen over rechten en klagen en "ik zou het niet pikken "quote:Op zondag 23 augustus 2026 10:17 schreef Iceage het volgende:
Zover ik gelezen en begrepen heb pak je het helemaal niet verkeerd aan.
Beetje vreemd dat je daar kritiek op krijgt. (Leg dat ook lekker naast je neer)
Klopt, anders wordt je constant achteraan de lijst gezet. Je pakt het goed aan.quote:Op zondag 23 augustus 2026 10:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ach van die mensen die gelijk beginnen te roepen over rechten en klagen en "ik zou het niet pikken "
Tja... ik moet de woningbouw ook te vriend houden
Die rare kwibis van gisteren is een uitzondering. Tot die man toe was ik altijd tevreden en werd ik altijd goed geholpen
Morgen komt er een andere man (m/v) ervoor. Dus laat ik daar eerst op vertrouwen
Daarna zien we weer verder
Waarschijnlijk heb je gelijk jaquote:Op zondag 23 augustus 2026 10:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kan ook stress ontlading zijn. Misschien geeft je lichaam aan dat je even tot rust moet komen.
Ja dat slakje past welquote:Dat lieve slak popje kan wel symbool staan voor hoe je je momenteel voelt. Het liefst zou je je terugtrekken in je vertrouwde huisje.
Hoop voor je dat je gauw weer terug mag. Misschien gaat de verbouwing wel sneller dan gedacht.quote:Op zondag 23 augustus 2026 10:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je gelijk ja
Merk ook dat ik gewoon een beetje hangerig ben van alles. Even een pyjamadagje en dan bikkelen we maandag verder
[..]
Ja dat slakje past welnu bezig met een schattig konijntje
En jep... ik wil heel graag naar huis. Alleen dat duurt nog twee maanden. Het is wat het is
quote:Op zondag 23 augustus 2026 10:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kan ook stress ontlading zijn. Misschien geeft je lichaam aan dat je even tot rust moet komen.
Dat lieve slak popje kan wel symbool staan voor hoe je je momenteel voelt. Het liefst zou je je terugtrekken in je vertrouwde huisje.![]()
Is er niemand in de buurt die je kunt bellen om je gezelschap te houden?quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoop zo dat ik morgen gewoon kan koken. Geen liflafjes, maar een goede, voedzame, gezonde maaltijd. Wil gewoon kokkerellen. Niet dat ik een keukenprinses ben, maar tja...
Sowieso nadat die man is geweest naar de supermarkt. Hopelijk voor warm eten en anders voor een salade weer eens.
Ik ben zo gefrustreerd. De onrust in mijn hoofd is enorm. 'k Voel me niet veilig en op mijn gemakje. Nergens waar ik even terecht kan. Ook zoiets; iedereen zegt "vraag hulp", maar de mensen die dat roepen willen sowieso niet helpen. Geeft niet, alleen ze maken het zo gemakkelijk, terwijl dat niet zo is.
Kom gewoon amper/niet tot ontspanning. Ja, ik haak wel, maar ik ben uitgeput. Lezen wil niet lukken. Ben nog steeds koud en rillerig, niet echt koortsig, maar ook niet fit. Morgen weer vroeg eruit. Geen flauw idee wanneer er iemand komt en wanneer ik gebeld word.
Kan elk moment op de bocht vliegen.
quote:Op zondag 23 augustus 2026 18:22 schreef maily het volgende:
[..]
Is er niemand in de buurt die je kunt bellen om je gezelschap te houden?
Dat doen jullie alquote:Op zondag 23 augustus 2026 19:05 schreef Irri-tante het volgende:
[..]
Kunnen wij iets voor je betekenen??
Heb jij voor jezelf (en anders kopiëren uit dit topic) zwart op wit staan wat er gebeurd is sinds de verhuis?quote:Op zondag 23 augustus 2026 19:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat doen jullie aljullie horen mijn gemiep aan, jullie denken mee en steunen mij. Alles wat kan doen jullie al
Het is nu gewoon dat ik moe en koud ben. Beetje bang voor de dag van morgen. Wat-als-wat-als-wat-als
'k Hoop zo dat morgen de boel gemaakt is
Stel dat de keuken morgen steeds niks doet (behalve de waterkoker dan) is dat ik wat ideeën voor eten wil. De komkommer, tomaat en paprika afwisselen voor wat anders.
Dat even opschrijven is slimquote:Op zondag 23 augustus 2026 19:22 schreef maily het volgende:
[..]
Heb jij voor jezelf (en anders kopiëren uit dit topic) zwart op wit staan wat er gebeurd is sinds de verhuis?
En hoe die vent jouw afscheepte.
Jep! "Gewoon" alle aansluitingenquote:Op zondag 23 augustus 2026 19:26 schreef maily het volgende:
Oven, kookplaat, waterkoker, wasmachine, televisie, computer?
doe een paar handdoekjes in de wasmachine en laat die was draaien als die meneer er is .... gewoon om te zien of het werkt en veilig is ....quote:Op zondag 23 augustus 2026 19:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep! "Gewoon" alle aansluitingen
Nopequote:Op zondag 23 augustus 2026 20:40 schreef Modus het volgende:
Is er iemand uit je bekendenkring die er morgen evt bij kan zijn?
Vergeet de koelkast en vriezer niet. Sowieso alle groepen/stoppen in je meterkast. En wat dacht je van de internetaansluiting? Of valt dat onder computer?quote:Op zondag 23 augustus 2026 19:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep! "Gewoon" alle aansluitingen
Is het een idee om iemand er bij te hebben morgen, om waar nodig de woningbouw direct te bewegen snel iets te doen?quote:Op zondag 23 augustus 2026 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nope
Heb wel een briefje met vragen![]()
En ik heb al bedacht dat als het niet goed komt mail ik eerst. Lost dat niks op dan bel ik de woningbouw samen met fact
Ik probeer maar positief te zijn
quote:Op zondag 23 augustus 2026 22:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Pffft... word maar niet slaperig. Best wel spannend allemaal
Ben ook gewoon het zat om altijd maar binnen de lijntjes te kleuren. Op tijd naar bed, genoeg slapen, netjes mijn medjes innemen, regelmaat, rust, reinheid, goed eten, et cetera
Ben een beetje boos en dwars. 'k Heb er geen zin in. Moet ik weer in het rottige rotbed liggen. Tijden woelen. 'k Heb er gewoon geen zin meer in om altijd mijn best te doen. De combinatie van een appje naar de psych en het moeten afzeggen van begeleidster gaat ook gedoe geven.
Als het zo doorgaat word ik weer eens opgenomen, hadden we het vrijdag al over. Ben het zo zo zat en heb zo geen zin in dat eeuwige verantwoordelijke gedrag. Het werpt toch geen vruchten af.
Buh, ben even naar van alles
Niet vergeten controle van de aardlekschakelaar !!!quote:Op zondag 23 augustus 2026 19:26 schreef maily het volgende:
Oven, kookplaat, waterkoker, wasmachine, televisie, computer?
ik had je hele verhaal niet helemaal meer gevolgd, maar gaat het onderhand wat beter? (oprechte belangstelling)quote:Op maandag 24 augustus 2026 06:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Nu wachten tot ik gebeld word.
Rustig wakker worden
Ben echt zo brak nu
Succes vandaagquote:Op maandag 24 augustus 2026 06:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Rustig wakker worden
Ben echt zo brak nu
Nog even volhouden!!quote:Op maandag 24 augustus 2026 06:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Rustig wakker worden
Ben echt zo brak nu
Sorry wat stom van mijn lange verhaalquote:Op maandag 24 augustus 2026 10:22 schreef Droopie het volgende:
TL DR;
Cots wilde alleen een huisje met stroom, warm water en rust.
Maar dat was haar niet gegund
Geniet van je dag meid
Hoe is het met je steamdeck trouwens?
Meis, al die stress die nu wegvalt ...quote:Op maandag 24 augustus 2026 10:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben zo dankbaar
Kan het niet uitdrukken
quote:Op maandag 24 augustus 2026 13:56 schreef qltel het volgende:
Klanten in de winkel waar ik werk kijken nu heel vreemd dat ik met pompoms sta te zwaaien
Dat snappen ze toch welquote:Op maandag 24 augustus 2026 13:56 schreef qltel het volgende:
Klanten in de winkel waar ik werk kijken nu heel vreemd dat ik met pompoms sta te zwaaien
Half 6 is toch vrij normaal? Ik eet ook altijd rond die tijd hoor.quote:Op maandag 24 augustus 2026 17:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik eet altijd vroeg (half zes ongeveer)
En het is gelukt
Was gezond, lekker een ik voel voldaan
Even thee, dan vaat en dan videobellen met andere bestie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |