quote:Op maandag 24 augustus 2026 13:56 schreef qltel het volgende:
Klanten in de winkel waar ik werk kijken nu heel vreemd dat ik met pompoms sta te zwaaien
Dat snappen ze toch welquote:Op maandag 24 augustus 2026 13:56 schreef qltel het volgende:
Klanten in de winkel waar ik werk kijken nu heel vreemd dat ik met pompoms sta te zwaaien
Half 6 is toch vrij normaal? Ik eet ook altijd rond die tijd hoor.quote:Op maandag 24 augustus 2026 17:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik eet altijd vroeg (half zes ongeveer)
En het is gelukt
Was gezond, lekker een ik voel voldaan
Even thee, dan vaat en dan videobellen met andere bestie
Half 6 is vroeg hoor.quote:Op maandag 24 augustus 2026 18:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Half 6 is toch vrij normaal? Ik eet ook altijd rond die tijd hoor.
Eens,al mijn vrienden eten een stuk later dan ikquote:Op maandag 24 augustus 2026 21:10 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Half 6 is vroeg hoor.
Ben dan vaak nog niet klaar met werken of zelfs nog onderweg.
Dat is zeker waar van de lange avond. Ben ook opgegroeid met half 6 aan tafel, maar mijn biologische klok staat gewoon niet zo vroeg wat eten betreft. Liever een uurtje later.quote:Op maandag 24 augustus 2026 21:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eens,al mijn vrienden eten een stuk later dan ik
En het geeft mij het gevoel van een lange avond en dat is fijn. In verband met RRR moet ik vaste tijden in en uit bed. Dus Al tussen tien en elf naar bed (ook vroeg dus) en anders duurt de avond mij te kort
Ja, ik eet ook vanuit huis uit zo vroeg iddquote:Op maandag 24 augustus 2026 22:20 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dat is zeker waar van de lange avond. Ben ook opgegroeid met half 6 aan tafel, maar mijn biologische klok staat gewoon niet zo vroeg wat eten betreft. Liever een uurtje later.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |