SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[warning]
TS heeft professionele begeleiding en kan daar ook bij terecht als het nodig is. We kunnen hier best met z’n allen haar een hart onder de riem steken, maar we gaan NIET professionele hulp geven/aanbieden. TS zit in een traject met professionals die alle ins en outs weten en die het beste advies/hulp kunnen geven.. [/warning]
Ik vond ‘m goedddd!quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 15:12 schreef DoubleDip het volgende:
Stom dat ze niet komen.
Dan maar pizzaatje bellen vanavond.
Hopelijk werkt dat beter dan bij deze heren (gouwe ouwe)
Bekijk deze YouTube-video
Ik zou wachten .....quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even jullie mening...
Is het logisch dat ik wacht met de wasmachine aanzetten totdat de elektra gecheckt is?
En sowieso checken met bijvoorbeeld een theedoek en niet met mijn kleding of spullen
Wachten iddquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even jullie mening...
Is het logisch dat ik wacht met de wasmachine aanzetten totdat de elektra gecheckt is?
En sowieso checken met bijvoorbeeld een theedoek en niet met mijn kleding of spullen
Badderenquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Fijn
Dan overdrijf ik niet
Heb net mijn pyjama aan gedaan
Na het eten badderen
Vanavond zien we wel weer verder
Wachten en zorgen dat je niet klem komt te zitten in de wasmachine.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 16:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even jullie mening...
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 18:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wachten en zorgen dat je niet klem komt te zitten in de wasmachine.
Precies, we gaan er eens even langs!quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 20:16 schreef maily het volgende:
Ik vind het fokking schandalig dat ze jou zo afschepen en tot maandag laten wachten!!!!
langs helpt nietquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 20:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies, we gaan er eens even langs!
Erin dan?quote:
Het ontroert me dat je het zo lastig en zwaar hebt, en dan omschrijf je alles. Dat lees ik dan. En dan zie ik op het eind zo’n mega schattig slakje.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 20:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik snap het allemaal even niet meer
Het is chaos in mijn hoofd. Maandag begeleidster afgezegd. Weet dat ik het fact op mijn dak krijg.
Ben gefrustreerd. Ben bang.
Ik voel me gewoon niet fijn
Zit nu wel op een hoekje van de bank met een dekentje
Beetje kouwelijk en hoofdpijn. Dus of hormonen, of stress, of ziekig. Weet het niet
Even geen zin meer in alles
Zo maar even haken en afleiding of zo....
Wel gehaakt. Werkt altijd tegen stress
Alleen ik hoop dat ik vannacht wel kan slapen met al die onrust. Ook gewoon geen zin om weer in dat bed te gaan liggen. Maja... 'k weet niet
[ afbeelding ]
Knuffelquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 21:00 schreef Pisces het volgende:
[..]
Het ontroert me dat je het zo lastig en zwaar hebt, en dan omschrijf je alles. Dat lees ik dan. En dan zie ik op het eind zo’n mega schattig slakje.![]()
![]()
Dikke knuffel, lieve CotS. Ik kan alleen maar hopen dat je je snel iets beter voelt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |