SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 augustus 2026 20:59 schreef Blues het volgende:
Ja hoor, bestel die potloden, maak jezelf blij![]()
En verder
Denk er nog even over na, het is wel dertig euro. Alleen even een nachtje over slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.misschien als beloning als ik goed slaap
(Edit: en ja ik kan ze betalen, alleen wil gewoon een goede reden hebben. Dat maakt het extra leuk)
Nee, ik kijk Beestenboel. Echt geweldig. Glimlachen, lol, echt heerlijk
[ Bericht 8% gewijzigd door ChildoftheStars op 30-08-2026 21:08:53 ]
quote:Op maandag 31 augustus 2026 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Geslapen
En zou nog steeds kunnen slapendus aan de koffie en dan maar creabea doen
Goedemorgen
Geslapen
Dat wordt elke avond schaapjes postenquote:Op maandag 31 augustus 2026 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Geslapen
Goedemorgen
Geslapen
en die potloden kopenquote:Op maandag 31 augustus 2026 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Geslapen
Ik bestel ze morgenquote:
Je focust enorm op het slapenquote:Op maandag 31 augustus 2026 18:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
'k Merk dat ik (heel onhandig) zenuwachtig ben voor komende nacht. Hier heb ik nog geen twee keer achter elkaar goed geslapen
Morgen clubje en boodschappenhopelijk lukt dat allemaal... Hopelijk daarna ook nog energie voor geen-dutje. Na clubje + boodschappen komt er meestal geen dingen uit handen. Alle prikkels en zo. Geeft niet, gewoon op instellen
Ben blij dat er dingen uit handen gekomen zijn![]()
Best veel getekend, gehaakt. Ondanks de blaasontsteking.
Vanavond weer veel televisie, boekje erbij... kalm worden/blijven. Dan hopen dat ik vannacht toch slaap
Snap het wel. Alles valt bij het wel of niet hebben van goede nachtrust . Slaap ook al maanden slecht. Buren gooien met dingen midden in de nacht waardoor ik recht op zit. Kost een uur of langer om weer in te slapen. Andere buren gooien met deuren tegen de ochtend. Dan ga ik er maar gelijk uit om 06:00 of eerder.quote:Op maandag 31 augustus 2026 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je focust enorm op het slapen
En ik snap het
Maar het helpt je niet
Ga lekker douchen weer straks ( je hoefde gas water en licht niet te betalen toch)
Focus op morgen
Lekker clubje
Wat ga je halen aan boodschappen
Slapen is belangrijk, maar met schizofrenie een enorme psychosetrigger.quote:Op maandag 31 augustus 2026 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je focust enorm op het slapen
En ik snap het
Maar het helpt je niet
Ga lekker douchen weer straks ( je hoefde gas water en licht niet te betalen toch)
Focus op morgen
Lekker clubje
Wat ga je halen aan boodschappen
Kloptquote:Op maandag 31 augustus 2026 19:23 schreef C64 het volgende:
[..]
Snap het wel. Alles valt bij het wel of niet hebben van goede nachtrust . Slaap ook al maanden slecht. Buren gooien met dingen midden in de nacht waardoor ik recht op zit. Kost een uur of langer om weer in te slapen. Andere buren gooien met deuren tegen de ochtend. Dan ga ik er maar gelijk uit om 06:00 of eerder.
Laatste keer dat ik een normale nacht doorgeslapen heb is maanden geleden. En daar heeft overdag alles onder te lijden.
Laatst een keer bij mijn ouders blijven slapen en voelde me direct 10x beter.
Kijk weer een nachtje bijgeslapenquote:Op dinsdag 1 september 2026 08:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen![]()
Inslapen drama, doorslapen prima
Straks naar clubje. Even wakker worden eerst .'k Moet echt even zin maken.
[..]
Slapen is belangrijk, maar met schizofrenie een enorme psychosetrigger.
Gelukkig is het wel gelukt![]()
En gewoon de weekboodschappen. Niks spannends. Avondeten, brood, fruit, etc
[..]
Klopt
Sterkte
Klinkt extreem vermoeiend en naar
Auw. Beterschap! Is er een bestie in de buurt die iets voor je kan doen?quote:Op woensdag 2 september 2026 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vannacht ineens buikgriep
Ging out op de wc
Neus stuk, bulten en pijn. Bril stuk. Wel een reserve
Voel me njg steeds erg ziek.
Straks mannetje voor de watermeter
Ga nu maar de wc schoonmaken en dan op de bank liggen
Beterschap Child!quote:Op woensdag 2 september 2026 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vannacht ineens buikgriep
Ging out op de wc
Neus stuk, bulten en pijn. Bril stuk. Wel een reserve
Voel me njg steeds erg ziek.
Straks mannetje voor de watermeter
Ga nu maar de wc schoonmaken en dan op de bank liggen
Laat een arts zsm naar je neus kijken.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie
Heb al van mensen de feedback gekregen dat mijn neus een klein beetje scheef staat. Hopelijk zwelling.
Iemand van het handwerkclubje heeft kamillethee en biscuitjes gebracht. Heb geen honger, maar er moet wel wat in.
Mijn gezicht doet zoveel pijn
Mee eens.quote:Op woensdag 2 september 2026 13:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Laat een arts zsm naar je neus kijken.
Ga naar je huisarts en laat het nakijken!quote:Op woensdag 2 september 2026 13:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie
Heb al van mensen de feedback gekregen dat mijn neus een klein beetje scheef staat. Hopelijk zwelling.
Iemand van het handwerkclubje heeft kamillethee en biscuitjes gebracht. Heb geen honger, maar er moet wel wat in.
Mijn gezicht doet zoveel pijn
Goed dat je gebeld hebt.quote:Op woensdag 2 september 2026 18:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel
Al gesproken met de dokter
En morgen komen ze bloedprikken
Sowieso hersenschudding
Vermoedelijk ook die neus niet heel.
Verder buikgriep en blaasontsteking
Met andere woorden; ben echt niet lekker. Even aanzien iig
Van hoogtepunten naar diepe dalen. Het is duidelijk niet echt je week.quote:Op woensdag 2 september 2026 18:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel
Sowieso hersenschudding
Neem je rust met een hersenschudding als tv kijken inspannend is, misschien dan lekker op tijd je bed inquote:Op woensdag 2 september 2026 19:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Straks lekker naar bed
In tegenstelling tot eerder kan ik amper wachten
Televisie kijken is al inspannend
potverdikkie Cotsquote:Op woensdag 2 september 2026 19:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Straks lekker naar bed
Lekker slapenquote:Op woensdag 2 september 2026 19:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Straks lekker naar bed
Véél beterschap!quote:Op woensdag 2 september 2026 18:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie wel
Sowieso hersenschudding
Doe rustig aan en laat de boel maar de boel. Vandaag even niks.quote:Op donderdag 3 september 2026 07:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hey goedemorgen lieverds,
Moet mijn bed uit want ergens tussen acht en twaalf bloedprikken
Ze komen hier
Nu onder dekentje op de bank, best wel koorts, vervelend
Paracetamol (en normale meds) geprobeerd, maar dat kwam eruit
Sorry dat ik niet op alles reageer, lukt gewoon even niet
Helemaal niet ergquote:Op donderdag 3 september 2026 07:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze komen hier
*knuffelt*quote:Op donderdag 3 september 2026 07:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze komen hier
quote:Op donderdag 3 september 2026 07:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze komen hier
Benieuwd wie hier die groene kikker is.quote:
quote:
Ik niet.quote:Op donderdag 3 september 2026 13:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Benieuwd wie hier die groene kikker is.
Ik ook niet.quote:
Komt wel Cotsquote:Op donderdag 3 september 2026 14:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie zijn lief. Bedankt
[..]![]()
![]()
die is geweldig
---
zit de hele tijd naar de knipperende cursor te kijken voor een update, maar error. Sorry
Precies wat de bedoeling isquote:Op donderdag 3 september 2026 17:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nee weet ik
Alleen iedereen is zo lief dat ik het onaardig van mezelf vind om niet te reageren
Maja... heb het iig flink te pakken. Lig vooral maar te liggen.
Dat doen zieke mensen eh.quote:Op donderdag 3 september 2026 17:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goed drinkenquote:Op donderdag 3 september 2026 17:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nee weet ik
Alleen iedereen is zo lief dat ik het onaardig van mezelf vind om niet te reageren
We begrijpen het CotSquote:Op donderdag 3 september 2026 17:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nee weet ik
Dan doe je het juist goed!quote:Op donderdag 3 september 2026 17:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nee weet ik
quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Na een dagje rustige buik loop ik weer helemaal leegterwijl ik amper eet (zo nu en dan biscuitjes).
Gemeen virusje te pakken iig
Einde klacht, ik ga weer even liggen. Bril van die kapotte neus af
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |