We begrijpen het CotSquote:Op donderdag 3 september 2026 17:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nee weet ik
Alleen iedereen is zo lief dat ik het onaardig van mezelf vind om niet te reageren
Maja... heb het iig flink te pakken. Lig vooral maar te liggen.
Dan doe je het juist goed!quote:Op donderdag 3 september 2026 17:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nee weet ik
Alleen iedereen is zo lief dat ik het onaardig van mezelf vind om niet te reageren
Maja... heb het iig flink te pakken. Lig vooral maar te liggen.
quote:Op vrijdag 4 september 2026 12:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Na een dagje rustige buik loop ik weer helemaal leegterwijl ik amper eet (zo nu en dan biscuitjes).
Gemeen virusje te pakken iig
Einde klacht, ik ga weer even liggen. Bril van die kapotte neus af
Dan even aan de wastafel opfrissen? Desnoods op een krukje?quote:Op vrijdag 4 september 2026 15:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zit zo te dubben of ik durf te douchen
Lijkt me aan de ene kant wel lekker, maar heb zo geen energie en ben bang out te gaan
Je kunt je ook van top tot teen wassen eh. Kun je rustig aan doen.quote:Op vrijdag 4 september 2026 15:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lijkt me aan de ene kant wel lekker, maar heb zo geen energie en ben bang out te gaan
Zitten kost minder energie. Desnoods alleen met een nat washandje bij de wastafel als je te moe bent.quote:Op vrijdag 4 september 2026 15:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
goed uitziekenquote:Op vrijdag 4 september 2026 18:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Douchen doe ik later. Dingen die buiten de bank of het bed is teveel even
Scherm doet ook pijn
Soort pijnlijk stinkbeest ben ik nu
Goedemorgenquote:
Ben voor een hoop uitgemaakt, maar nog nooit voor stinkbeest.quote:Op vrijdag 4 september 2026 18:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Soort pijnlijk stinkbeest ben ik nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |