Ik snap hetquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 15:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gevoel van veiligheid
Er is een periode geweest, toen ik tiener was, dat er een reële angst was waarbij mijn moeder en ik ieder met een wapen sliepen. Er waren toen veel toestanden met mijn broer (die woonde niet meer thuis) en we bang waren dat hij binnen zou komen
Ah zo. Lief aangeboden van ze, maar ik kan je geen ongelijk geven hoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 15:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Psychotisch klachten
Bipolair uit de bocht vliegen
Ptss toestanden
Het gaat net wel/niet goed. Dus dan willen ze me een paar dagen daar hebben om me weer in ritme te drukken. Alleen dat wil ik niet. Dus de slaappil ligt klaar. Misschien toch ook weer een mes onder mijn kussen en de lamp aan
Het is echt even angsten negeren
Tijd voor een videodeurbelquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waaaaarom voel ik me altijd zo schuldig
Heb drie kwartier lang een Jehovahgetuige aan de deur. Zeggen "geen interesse" vond ik te sneu... en ik vind alsnog sneu en voel ik me schuldig
Vijfenveertig (plusminus) minuten! Bizar verhaal aanhoren...
Hopelijk kom ik nu niet op een soort aanbellijst te staan. Heb een paar jaar terug een Johovah aan de deur gehad die meerdere malen kwam, want ik niet wegstuur
Ulch
Tijd om de deur niet open te doenquote:
Nog beterquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tijd om de deur niet open te doen
Thuis met de intercom is gemakkelijker, want dan zie je ze niet. Dan is het "mag ik..?" en dan "sorry, nee, maar veel succes en een fijne avond"
Niet zo negatief over jezelf, zo laat was het niet en het waren Jehova getuigen, ik zou er alleen de volgende keer geen 3 kwartier mee bezig zijn, zonde van je tijdquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is ook veel te gevaarlijk om de deur open te doen in de avond
Echt een enorm risico
Moet ik niet weer doenZeker in de avond niet
Stomme stomme stomme ik
Volgende keer ben je dus gewoon niet thuis. Kun je eventueel nog een buur appen zodat ze opdringerige Jehova's voor je kunnen wegjorissen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tijd om de deur niet open te doen
Thuis met de intercom is gemakkelijker, want dan zie je ze niet. Dan is het "mag ik..?" en dan "sorry, nee, maar veel succes en een fijne avond"
Gewoon niet opendoen jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:42 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Volgende keer ben je dus gewoon niet thuis. Kun je eventueel nog een buur appen zodat ze opdringerige Jehova's voor je kunnen wegjorissen?
Die doen waarschijnlijk ook niet openquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gewoon niet opendoen ja
Lekker laten bellen en lekker blijven zitten
En dan maar mijn schuldgevoelens overleven
ik heb eigenlijk nog niet bij de buren durven aanbellen om me voor te stellen
Oh ja dat is wel een goede oplossingquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:50 schreef maily het volgende:
[..]
Die doen waarschijnlijk ook niet open
Je zou een kaartje in de bus kunnen doen.
Ik denk dat als je dat eenmaal in gedachten hebtquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja dat is wel een goede oplossing
Kan ik morgen wel eventjes fiksen
Ben zo bang om te storen en zo sociaal ongemakkelijk.
--------
Ga proberen of ik mezelf om elf uur zo gek krijg om een slaappil in te nemen. Zit al vanaf na het eten in de weerstand. Ik begrijp niet waarom dit huis zo onveilig aanvoelt. En ik begrijp ook niet waarom ik het niet los kan laten.
Plak zo'n sticker op je deur en klaar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waaaaarom voel ik me altijd zo schuldig
Heb drie kwartier lang een Jehovahgetuige aan de deur. Zeggen "geen interesse" vond ik te sneu... en ik vind alsnog sneu en voel ik me schuldig
Vijfenveertig (plusminus) minuten! Bizar verhaal aanhoren...
Hopelijk kom ik nu niet op een soort aanbellijst te staan. Heb een paar jaar terug een Johovah aan de deur gehad die meerdere malen kwam, want ik niet wegstuur
Ulch
Dit ja. Of gewoon niet opendoen idd.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 09:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Plak zo'n sticker op je deur en klaar.
Fijn dat je goed geslapen hebt.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 11:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Slaappil heeft geholpen
Om kwart over tien wakker
Morgen weer normaal doen
Vandaag even bellen met de psych
Verder creabea
Misschien knip ik zo het ergste onkruid uit de tuin (dingen tussen de tegels langer dan ik) zodat ik een keukenstoel buiten kan zetten.
Ben zo blij dat ik thuis zelf geen tuin heb
Hopelijk slaap jequote:Op donderdag 27 augustus 2026 02:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Netjes, kwart over tien naar bed. Netjes gelezen tot kwart voor elf. Natuurlijk worden wakker om tien voor twee
Enge geluiden, onprettig voelen
Net ongesteld geworden, voor ik naar ben ging
Als mijn thee op heb op de bank gaan dutten
Iets drieën in slaap gevallenquote:
Gaat het weer ietsje beter?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 08:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Iets drieën in slaap gevallen
Wel op de bank, iets met angst en zo
Misschien dadelijk even mijn bedje alsnog proberen
Ik heb even anderhalf uur geslapenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 09:21 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gaat het weer ietsje beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |