abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221566947

De eerste beelden Bekijk deze YouTube-video

De zonnige zomerdagen zijn weer aangebroken in Nederland, maar tóch zoeken we het een plekje hoger op met het nieuwe seizoen van 'B&B Vol Liefde'! Acht vrijgezelle B&B-eigenaren stappen in een bijzonder liefdesavontuur en openen niet alleen hun deuren, maar ook hun harten. Van de warme Spaanse kusten tot de idyllische eilanden Aruba en Bonaire, en het romantische Frankrijk: overal hopen zij die ene speciale persoon te ontmoeten. Seizoen zes van ‘B&B Vol Liefde’ is vanaf 20 juli acht weken lang elke maandag tot en met donderdag om 20.55 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland. Op donderdag 16 juli is de eenmalige special ‘B&B Vol Liefde: Hoe Is Het Nu Met?’ om 20.30 uur te zien bij RTL 4 en gelijktijdig te streamen bij Videoland.

Caroline (Spanje)

De flamboyante Caroline is drie jaar geleden neergestreken in Estepona, aan de Costa del Sol. Op haar terrein runt ze een kleinschalige casíta voor vakantiegangers en heeft ze een exotische fruittuin. In de omgeving staat Caroline bekend als één van de waardevolle vrijwilligers van de lokale hondenopvang. Ook is ze trotse moeder van drie dochters, die geregeld bij haar op bezoek komen. Caroline zoekt een sportieve man die niet rookt, die net als zij dol is op honden en die graag goed verzorgd voor de dag komt. Caroline heeft een groot deel van haar leven voor anderen gezorgd, en heeft nu het gevoel dat ze de rust heeft gevonden om haar eigen leven te verrijken met een nieuwe liefde. Ze hoopt een maatje te vinden om haar paradijsje mee te delen.

Eline (Aruba)

De sprankelende Eline liet tijdens de coronaperiode alles achter in Nederland om haar droom waar te maken op Aruba. Ze verbouwde eigenhandig een huis tot een stijlvolle B&B met vier appartementen, waar ze vol trots gasten ontvangt. Ze is ondernemend, sportief en zit vol levenslust. Eline geniet van het eiland, maar mist nog één ding: een liefdevolle man om haar leven mee te delen. Eline wil, net als haar drie zussen, graag een eigen gezin en hoopt dat haar kinderwens ooit in vervulling mag gaan. Na ruim negen jaar single te zijn geweest, is Eline er klaar voor om haar hart te openen voor de ware: een man die avontuurlijk, oprecht en warm is en met wie ze samen aan een nieuw hoofdstuk kan beginnen.

Fred (Bonaire)

Al jaren leeft Fred zijn droom op het zonnige Bonaire. De eigenzinnige kunstenaar runt drie charmante gastenverblijven en is drie keer per week bij de lokale supermarkt voor de deur te vinden met zijn foodtruck genaamd Koninklijke Kip Tukkie, waar hij zijn beroemde zelfgerookte kip verkoopt. Zijn dagen zijn gevuld met creatief bezig zijn, avonturen beleven en genieten van onbegrensde vrijheid. Bijna dagelijks verkent hij het eiland op zijn mountainbike. Fred is een energieke levensgenieter met chaotische charme en een groot hart. Nu zoekt hij een vrouw die zijn passie voor het leven deelt. In het ideale geval is zij een gezellige en flamboyante vrouw. Het liefst iemand die creatief, spannend en jong van geest is. Fred wil een partner vinden die niet bang is om het avontuur aan te gaan en samen met hem de wereld wil verkennen.

Iris (Spanje)

De creatieve en stralende Iris runt in Catalonië een Soulfarm, waar ze onder meer ruimte voor groepen aanbiedt om retreats te organiseren. Zelf is ze naast B&B-eigenaar en boss lady ook moeder van vier zoons, maakt ze prachtige kunst en gaat ze op haar vrije dagen graag salsadansen of genieten van het culturele aanbod in de veelzijdige Catalaanse omgeving. Iris zoekt een man die net als zij midden in het leven staat en vol passie zit. Ze omschrijft zichzelf als iemand waarmee je kunt lachen, dansen en het leven vieren. Via deze weg hoopt ze een nieuwe soulmate te ontmoeten!

Nisha Tara (Frankrijk)

In het groene hart van Lot-et-Garonne schuilt een kleurrijke oase, waar Nisha Tara haar Franse droom leeft. De eigenzinnige creatieveling is van vele markten thuis en runt in La Rouquette een zogenaamde ‘Inn’, met meerdere gastenverblijven. Ze wil er een vrijstaat creëren, met respect voor de natuur. Nisha Tara biedt ruimte aan groepen voor retreats, gezien het terrein de ideale omstandigheden biedt om volledig tot jezelf te komen. Dat betekent niet dat het er altijd rustig is, want er wordt geregeld een feestje georganiseerd op het terrein! Er ontbreekt alleen nog een belangrijk aspect in haar leven: een leuke, lieve en open-minded vrouw om haar leven mee te delen. Nisha Tara hoopt met dit avontuur een vrouw te vinden waar ze op kan bouwen. Ze wil een zielsverwant vinden die haar aanvult en waar ze samen mee kan genieten van het Franse leven.

Paul (Spanje)

Na jaren van een druk bestaan in het bedrijfsleven verruilde Paul samen met zijn vrouw in 2021 het leven in Nederland voor een nieuw avontuur in Spanje. Hun droom kwam uit met de opening van hun B&B in Vidreres, maar dat geluk werd in 2024 hard onderbroken toen zijn vrouw na een kort ziekbed kwam te overlijden. Nu zet Paul hun droom voort, met dezelfde warmte en toewijding. Hij geniet van het buitenleven, koken en de gezelligheid met vrienden en zijn dochters Laura en Sofie, die ook in Spanje wonen. Paul zoekt een liefdevolle vrouw met wie hij zijn leven, zijn B&B en ook zijn hart kan delen. Een vrouw die, net als hij, gelooft dat het nooit te laat is voor een nieuw begin en die de kleine dingen in het leven kan waarderen.

Thomas (Spanje)

De ondernemende en energieke Thomas woont en werkt in Valencia, maar heeft sinds vorig jaar in Dénia een passieproject gevonden: een B&B. Thomas verhuurt de villa aan vakantiegangers, maar is er zelf ook geregeld te vinden omdat hij soms de behoefte voelt om de drukke stad te ontvluchten. In Valencia leeft hij van dag tot dag, terwijl hij zijn eigen bedrijf runt. Naast zijn drukke werkleven houdt Thomas ook van gezelligheid. Maar er ontbreekt iets: een geliefde aan zijn zijde! Hij is dan ook op zoek naar een gezellige, sportieve en zelfstandige vrouw die mogelijk net als hij de wens heeft om in de toekomst een gezin te stichten. Hij wil dit avontuur gebruiken om iemand te vinden waarmee hij kan lachen, genieten en nieuwe plekken kan ontdekken. Samen met zijn trouwe viervoeter Fox opent Thomas graag de deuren van zijn Spaanse paradijs, voor een zoektocht naar de ware.

Timothy (Ibiza)

Al dertien jaar is Timothy het stralende middelpunt op Ibiza. De altijd energieke ondernemer runt een kroeg, snackbar, heeft meerdere foodtrucks en werkt aan zijn eigen kaviaarmerk. Na jarenlang een B&B en guesthouse te hebben gerund heeft hij nu een nieuw project op het oog. Timothy leeft vol passie en zonder planning: bij hem draait alles om genieten van het moment. Na ruim een jaar vrijgezel te zijn geweest, zoekt hij een man die zijn ritme begrijpt, net zo avontuurlijk is als hij en tegen een stootje kan. In het ideale geval is zijn toekomstige partner eerlijk en zelfstandig. Het liefst met de nodige diepgang en levenslust. Achter Timothy’s stoere houding schuilt een warme, loyale man die klaar is om zijn hart te openen voor een nieuwe liefde.
Bron:RTL
Foto:© thirza Wijnja

Let op niet spoileren, voor de videoland kijkers is hier een topic
RLS / [Videoland] B&B vol liefde 6de seizoen #1 voor de vooruitkijkers
pi_221566958
Jesusmina, die reactie van Fret op Ellen als ze uit de auto stapt.. :o
pi_221566964
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 22:44 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ik vond dat op zich echt een goed gesprek, ook Marjo deed gewoon normaal tegen de nieuwe vrouw. Iedereen was respectvol, rustig. Wat een verademing, gewoon een paar volwassen mensen die een goed gesprek hebben. Alleen jammer dat Paul er wat oncomfortabel bij was ja.
Ja en dat snap ik dan nou juist niet omdat hem het zelfde is overkomen. Zo zwaar vertelde ze het ook niet dat er dozen tissues aangesleept moesten worden. Het is ook een manier van voorstellen, dit ben ik en dit is mijn rugzakje.
Ze komt er niet als b&b gast en het lekker ontbijt en het mooie uitzicht, ze komt voor de liefde.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221567010
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 22:33 schreef Soury het volgende:
Ik vind het raar dat Paul het raar vind dat Marlies verteld over haar reisverleden en haar man. Lijkt wel alsof Paul dat uit de weg wil gaan en koetjes en kalfjes wil. Ik vond niet gek, dan weet je gelijk hoe het zit. Ik vind Maries zo op het eerste gezicht een tof mens.
Paul is een simpele man. Wil geen goed gesprek.
Wil alleen eten en zuipen. Klopt als een bus. Onze kolos.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221567038
sjaak is de sjaak, wat een welkom ook.
pi_221567089
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 23:11 schreef Firuze60 het volgende:
sjaak is de sjaak, wat een welkom ook.
Welkom, tot morgen! :W
pi_221567127
griesusallemachtig, als je denkt dat het misschien niet nog erger kan met fretjeraketje dat zegt ie dit: "Ik ben enorm sportief, ik mountainbike veel (met suf helmpje op), zeilen (op dat halfgare vlot van hem met buitenboordmotor).. ennuh..ben altijd wel heel fysiek bezig."

Met onnozele zaken.

_O-
pi_221567153
quote:
1s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 23:24 schreef vencodark het volgende:

[..]
Welkom, tot morgen! :W
Maandag pas weer -O- Oh wacht :') oeps
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221567156
Dagelijks leesvoer na de afleveringen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rick Evers :D
pi_221567160
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 23:33 schreef Firuze60 het volgende:
griesusallemachtig, als je denkt dat het misschien niet nog erger kan met fretjeraketje dat zegt ie dit: "Ik ben enorm sportief, ik mountainbike veel (met suf helmpje op), zeilen (op dat halfgare vlot van hem met buitenboordmotor).. ennuh..ben altijd wel heel fysiek bezig."

Met onnozele zaken.

_O-
Op een trap staan met een gieter is best een uitdaging. Liever als een gieter maar dat durft hij vast niet.
pi_221567166
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 23:44 schreef Soury het volgende:

[..]
Op een trap staan met een gieter is best een uitdaging. Liever als een gieter maar dat durft hij vast niet.
Of twee plankjes zagen.. :D
pi_221567191
Nisha Tara heeft het over Lieske haar droogheid.
Ik zag toch echt vooral veel nattigheid bij hun.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221567197
quote:
11s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 23:59 schreef golfer het volgende:
Gadver Fred }:|
pi_221567199
Haiku voor Sjaak

Fred voelt zich erg jong
negen en twintig jaar oud
liedje dat ie zong
pi_221567205
quote:
Droge humor en natte zoenen, dat verschil moet jij toch wel weten? :wtf:
pi_221567236
I rest my kees :+

Fret en Oma.... duurt een nachtje denk ik. Ik zwaai vast naar Ellen voor vlg week :W

Bij Paul komen er nog 2 nu? Na Marlies :o

En Iris, tja..zal doorgesproken zijn met de productie.. maar dat het rauw op haar dak valt snap ik ergens wel.
Dat Jiriy / Jyri zijn kind op 1 zet, moet zij juist toejuichen, dat vind ik echt een hele mooie eigenschap.
En volgens mij zei hij dat het dan hier stopte. Zij toch niet?
pi_221567959
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 22:59 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja en dat snap ik dan nou juist niet omdat hem het zelfde is overkomen. Zo zwaar vertelde ze het ook niet dat er dozen tissues aangesleept moesten worden. Het is ook een manier van voorstellen, dit ben ik en dit is mijn rugzakje.
Ze komt er niet als b&b gast en het lekker ontbijt en het mooie uitzicht, ze komt voor de liefde.
Ik vond het ook niet netjes dat je eerst vragen stelt en als het antwoord je dan niet bevalt, omdat je het zélf nog moeilijk hebt met verlies, daar in stilte commentaar op hebt. Deze vrouw is juist helemaal het type dat hem kan en zal begrijpen. Ze is open en eerlijk en respectvol naar de andere kandidate. Wat wil die man nu eigenlijk, een vrouw zonder verleden? Deze vrouw past zó goed bij hem.
pi_221567960
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 08:51 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ik vond het ook niet netjes dat je eerst vragen stelt en als het antwoord je dan niet bevalt, omdat je het zélf nog moeilijk hebt met verlies, daar in stilte commentaar op hebt. Deze vrouw is juist helemaal het type dat hem kan en zal begrijpen. Ze is open en eerlijk en respectvol naar de andere kandidate. Wat wil die man nu eigenlijk, een vrouw zonder verleden? Deze vrouw past zó goed bij hem.
Dit.
pi_221567982
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 22:59 schreef Firuze60 het volgende:
Jesusmina, die reactie van Fret op Ellen als ze uit de auto stapt.. :o
Fred is een grote fantast. 3000 kaarten verkocht in de voorverkoop voor zijn onderwatertentoonstelling, geloof er geen reet van. Bovendien schijnt deze zelf-vererende ´kunstenaar´ nog op papier getrouwd te zijn met een Kroatische en is er nog gesteggel over een huis in Kroatië waar hij recht op denkt te hebben. En dan nu opeens ook allergisch voor honden als excuus om ook deze vrouw snel weer te lozen vóór hij goed en wel kennis met haar gemaakt heeft. Zichzelf voordoen als een sportliefhebber omdat hij af en toe op een gammele fiets zit en van zeilen houdt. Bedoelt hij dan met dat houten vlot van hem? Nee, deze man zit boordenvol fantasiën en een vrouw zal nooit kunnen voldoen aan zijn hoge eisen m.b.t. de liefde. Vrouwen die niet meteen aan zijn voeten liggen en zijn kale kruin bevoelen vallen meteen al af bij deze lompe boer. :(

[ Bericht 0% gewijzigd door Chea49 op 14-08-2026 09:15:20 ]
pi_221568038
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 00:25 schreef Blues het volgende:
I rest my kees :+

Fret en Oma.... duurt een nachtje denk ik. Ik zwaai vast naar Ellen voor vlg week :W

Bij Paul komen er nog 2 nu? Na Marlies :o

En Iris, tja..zal doorgesproken zijn met de productie.. maar dat het rauw op haar dak valt snap ik ergens wel.
Dat Jiriy / Jyri zijn kind op 1 zet, moet zij juist toejuichen, dat vind ik echt een hele mooie eigenschap.
En volgens mij zei hij dat het dan hier stopte. Zij toch niet?
Op de eerste plaats begrijp ik niet dat als je je kandidaat stelt voor dit programma je dat niet goed thuis regelt m.b.t. de aanwezige kinderen. Je weet toch dat je voor onbepaalde tijd weggaat? Nu gaan er diverse kandidaten eerder dan verwacht naar huis voor kinderen en vergeten dat een andere kandidaat plaats voor hen heeft moeten maken. Dat hele gedoe bij Iris vind ik ook wel even schrikken geblazen hoor en geheel onverwachts dus begrijp ik Iris wel. Die was helemaal weg van Jiri en ze hadden het erg leuk gehad. En dan opeens moet hij weg en wil hij nog wel terugkomen, maar toch ook weer niet. Ik hoorde hem óók zeggen dat het dan ophoudt nadat zij aangaf rekening te moeten houden met nog enkele aankomende kandidaten. Begrijp er geen ene moer van, ze passen juist zo goed bij elkaar. Zou er iets zijn voorgevallen dat wij niet hebben gezien? :?
pi_221568065
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 09:13 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Op de eerste plaats begrijp ik niet dat als je je kandidaat stelt voor dit programma je dat niet goed thuis regelt m.b.t. de aanwezige kinderen. Je weet toch dat je voor onbepaalde tijd weggaat? Nu gaan er diverse kandidaten eerder dan verwacht naar huis voor kinderen en vergeten dat een andere kandidaat plaats voor hen heeft moeten maken. Dat hele gedoe bij Iris vind ik ook wel even schrikken geblazen hoor en geheel onverwachts dus begrijp ik Iris wel. Die was helemaal weg van Jiri en ze hadden het erg leuk gehad. En dan opeens moet hij weg en wil hij nog wel terugkomen, maar toch ook weer niet. Ik hoorde hem óók zeggen dat het dan ophoudt. Begrijp er geen ene moer van, ze passen juist zo goed bij elkaar. Zou er iets zijn voorgevallen dat wij niet hebben gezien? :?
Zij stond te kirren als een meid van 14, maar was hij net zo enthousiast? Dat heb ik niet gezien.
pi_221568076
quote:
Ik weet niet zo goed wat ik moet denken van Lieske, vond haar een beetje nep doen. Erg bezig met goed beeld neer te zetten, maar dat is mijn mening hoor.
pi_221568081
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 09:17 schreef Pisces het volgende:

[..]
Zij stond te kirren als een meid van 14, maar was hij net zo enthousiast? Dat heb ik niet gezien.
Mannen kirren niet. :N
pi_221568091
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 09:22 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Nou ja, een gezellig ritje en drankje. Een beetje spontaan mens kan dat met iedereen hebben. :) Maar ik heb Jiry niet gehoord over hoe geweldig en speciaal Iris is. Maar ik heb de aflevering half gehoord dus dat kan aan mij liggen. Want Sylvie Meis ben ik soms een beetje zat. (Al kan ze aan die stem niks doen en is het verder gewoon een lieve, leuke vrouw.)
pi_221568103
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 09:20 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ik weet niet zo goed wat ik moet denken van Lieske, vond haar een beetje nep doen. Erg bezig met goed beeld neer te zetten, maar dat is mijn mening hoor.
Ik weet ook niet of ze graag even op tv wilde. Ik twijfel nog. :D
pi_221568141
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 09:24 schreef Pisces het volgende:

[..]
Nou ja, een gezellig ritje en drankje. Een beetje spontaan mens kan dat met iedereen hebben. :) Maar ik heb Jiry niet gehoord over hoe geweldig en speciaal Iris is. Maar ik heb de aflevering half gehoord dus dat kan aan mij liggen. Want Sylvie Meis ben ik soms een beetje zat. (Al kan ze aan die stem niks doen en is het verder gewoon een lieve, leuke vrouw.)
Toen hij er net was moest hij zich ook even alleen zien te redden en was zij met haar kinderen. Daarna die motortrip, zou hij die alleen maar voor zich zélf hebben willen maken dan? Ik weet het niet, de kennismaking was maar zeer kort en het leek alsof hij wel genoot van alles om hem heen. Hij stelde zélf voor om terug te komen als zij dat wilde, erg vreemd allemaal. :{ Zou hij zijn afgeknapt op haar zelfgemaakte kunst? :X
pi_221568165
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 09:13 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Op de eerste plaats begrijp ik niet dat als je je kandidaat stelt voor dit programma je dat niet goed thuis regelt m.b.t. de aanwezige kinderen. Je weet toch dat je voor onbepaalde tijd weggaat? Nu gaan er diverse kandidaten eerder dan verwacht naar huis voor kinderen en vergeten dat een andere kandidaat plaats voor hen heeft moeten maken. Dat hele gedoe bij Iris vind ik ook wel even schrikken geblazen hoor en geheel onverwachts dus begrijp ik Iris wel. Die was helemaal weg van Jiri en ze hadden het erg leuk gehad. En dan opeens moet hij weg en wil hij nog wel terugkomen, maar toch ook weer niet. Ik hoorde hem óók zeggen dat het dan ophoudt nadat zij aangaf rekening te moeten houden met nog enkele aankomende kandidaten. Begrijp er geen ene moer van, ze passen juist zo goed bij elkaar. Zou er iets zijn voorgevallen dat wij niet hebben gezien? :?
Zij past toch totaal voor geen meter bij hem joh, hij is "stoer" en springt het liefst van elke waterval zonder de diepte te peilen en Iris is een geknakt roosje in een vaasje dat constant omvalt in een verwarmde kas.

Op zich is zij knap genoeg om een keer aan te duwen voor apensnuitje maar er wacht al snel weer een uitdagende berg om te beklimmen om de volgende hoek.
Laat maar waaien
pi_221568182
[quote]0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 09:38 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Zij past toch totaal voor geen meter bij hem joh, hij is "stoer" en springt het liefst van elke waterval zonder de diepte te peilen en Iris is een geknakt roosje in een vaasje dat constant omvalt in een verwarmde kas.

Op zich is zij knap genoeg om een keer aan te duwen voor apensnuitje maar er wacht al snel weer een uitdagende berg om te beklimmen om de volgende hoek.
[/quote]

Nou nou nou. o|O
pi_221568193
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 09:41 schreef Chea49 het volgende:

[..]
[/b]
Nou nou nou. o|O
Basale mensenkennis.
Laat maar waaien
pi_221568216
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 09:38 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ik denk dat hij ook een beetje pit miste.
Zoekt meer een type Eline. :)
pi_221568224
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 09:47 schreef Pisces het volgende:

[..]
Ik denk dat hij ook een beetje pit miste.
Zoekt meer een type Eline. :)
Ja die zou een heel stuk beter bij hem passen, moet hij wel een crimineel handeltje ergens in opzetten want dat vind zij een pré.
Laat maar waaien
pi_221568264
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 09:20 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Lieske is een fucking serial killer. Of iets. Daar is iets heel erg niet mee in de haak. Ik denk dat we Nisha Tara over 2 jaar met een mes in haar nek vinden en dat Lieske alles erft. Ofzo. Ik weet niet. Lekker ding om een keer aan te duwen, maar daar is echt wat niet mee in de haak imo :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_221568399
Nisha Tara: slowwwwww motion tv.

Al het ruwe opname materiaal is zonder montage <repeterend>op tv geflikkerd. Er mocht niets verloren gaan.
De opname (regie) crew die daar heeft gezeten, wordt volgend seizoen niet meer ingehuurd.

'Stook het vuurtje op, breng valse roddels in de wereld, lieg en bedrieg' .......maar dit nooit meer (zegt RTL)

Los hiervan: Ik krijg het woord 'schmutzig' niet uit mijn ecosysteem bij het aanzien van Nisha en haar haibitat.

[ Bericht 2% gewijzigd door Bever_NL op 14-08-2026 11:08:16 ]
  vrijdag 14 augustus 2026 @ 10:59:37 #34
511255 camilero
tufkatufka...
pi_221568549
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 09:24 schreef Pisces het volgende:

[..]
Jiry heeft m.i. gewoon zijn best gedaan om iets leuks te doen met Iris, wat me vrij normaal lijkt als je probeert iemand te leren kennen. Ik vond het wel vreemd dat hij ineens zei dat ie terug moest naar zijn kind, het lijkt me logisch dat je dat even van tevoren aangeeft. Maar ik denk inderdaad dat hij de klik niet voelde
pi_221568748
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 10:59 schreef camilero het volgende:

[..]
Jiry heeft m.i. gewoon zijn best gedaan om iets leuks te doen met Iris, wat me vrij normaal lijkt als je probeert iemand te leren kennen. Ik vond het wel vreemd dat hij ineens zei dat ie terug moest naar zijn kind, het lijkt me logisch dat je dat even van tevoren aangeeft. Maar ik denk inderdaad dat hij de klik niet voelde
Is gewoon een smoesje natuurlijk, in de categorie, "ik moet even met mijn krab langs de kapper"
Laat maar waaien
  vrijdag 14 augustus 2026 @ 11:28:56 #36
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221568824
Nico Dijkshoorn kijkt ‘B&B vol liefde’ 2026:

TIMOTHY
TV-kijkers zijn niet gek. Iedereen die al wat langer B&B vol liefde kijkt weet precies hoe het werkt. De cameraploeg vertrekt na een dag filmen naar het budgethotel, waarna Timothy en Michaël - de man die als eerste aankwam - afspreken dat Timothy nog even zeven weken zijn mobiele snackhut promoot, dat hij ondertussen wat andere liefdeszoekers giechelend beledigt en dat ze daarna gewoon doen alsof iedereen een eerlijke kans heeft gekregen.

Een van de mannen die een volkomen zinloze reis naar Ibiza maakt, is Wadie, een communicatieadviseur en PR-manager. Nooit eerder hoorde ik een communicatieadviseur zo wollig praten. Alsof er een bos verwelkte rode rozen tegen je aan zit te babbelen.

Alles is drama, errruuggg, groots en meeslepend. Over een snel terloops contact met een andere man - Timothy trok ondertussen met zijn blote handen een frietkraam over een plein - zei Wadie ongeveer het volgende: ‘Ik werd een soort approached door een een guy die mij totally beoordeelde op mijn outside en mind you, hij penetreerde zich heel diep in mijn personal space.’

Ik zou Wadie graag eens live aan het werk willen zien als communicatieadviseur tijdens het organiseren van een motorcross-weekend in Hoenderloo. ‘Ik feel een soort van heel masculiene horsepower die mij een kind of overwhelmt op een hele onder de riem achtige manier.’

Al kansloos toen hij aankwam. Ik vind dat lastig kijken. Die arme jongen. Hij is in a kind of way verliefd op een soort van nasty lazy frietboer met geld.

NISHA TARA
Heb ik een vreemd gevoel bij. Op zich is zij samen met Lieske het ultieme B&B vol liefde koppel. Mijn hart sloeg op hol toen zij zich met zijn tweeën dwars door het struikgewas een weg baanden naar een verroeste auto die in twintig jaar volledig was overwoekerd met takken en struiken. Spannend toen het dashboardkastje open ging. Er kwam iets uit te voorschijn wat je wel ongeveer verwachtte in die hippietuin vol speelgoed voor volwassenen. Een hasjpijpje.
Ik zelf hoopte ontzettend op iets verwarrends. Een afgeschoren snor van haar vader met een briefje erbij of anders een beha gevuld met gedroogd varkensgehakt. Ik had het gewoon iets kunstzinniger verwacht.

Het werd allemaal wel heel erg zoet en weeïg fysiek tijdens het naderende afscheid van Lieske. Zij moest naar haar kind. Als foetussen lagen ze samen op een trampoline, ze voelden aan elkaars haar etc. Steeds dacht ik: ja fijn allemaal, de liefde is schitterend, maar toch veel minder spontaan als er een drone stationair boven je hoofd zoemt.

Een regelrechte schoffering van de kijker vond ik de scène waarin Nisha Tara, na het het vertrek van Lieske, de logeerkamer van Lieske betrad en de achtergelaten liefdesbrief vond. Dat is natuurlijk als volgt gegaan: het hele camerateam en geluidsman dat logeerkamertje in. Daarna heeft iemand ‘Ja, kom maar, camera loopt’ geroepen en wie komt daar binnen? Nisha Tara die doet alsof ze de cameraploeg niet opmerkt en de achtergelaten brief voor het eerst ziet.

Het klinkt allemaal wat hard en rechtlijnig, maar ik vind dat daar een grens werd overschreden. Kijkers zijn niet gek. Nisha Tara had daar kunnen zeggen: jongens, daar doe ik niet aan mee. Geen toneelstukjes voor imbecielen. Dat zei ze echter niet. Nu behandelden ze de kijkers als wilsonbekwamen.

Trouwens, voor mensen zoals ik, bijna kaal, was dit haar-technisch een uitermate intimiderend koppel. Nog nooit twee mensen zoveel met de vingers door elkaars haar zien harken.

CAROLINE
Zij kreeg de volgende potentiële hondenverzorger en wasrek-reparateur over de vloer. Kees bleek doof, net als haar honden die rusteloos strompelend met hun blauwe anus recht in de camera haar gazon blijven bemesten.

Kees zijn doofheid leverde een soort van Mounties en André van Duin achtige lol op. Hij zwierf verloren door een straat terwijl Arie en Caroline over hem spraken alsof hij een verdwaald kuikentje was. ‘Kijk dan, geen idee waar hij is, kijk, kijk, gaat-ie weer. Nee, hou maar op met schreeuwen. Hij hoort ons niet.’

Caroline wist toch nog een complimentje diep uit haar lichaam te vissen. ‘Kleiner en magerder dan ik dacht, maar goed... wel het beste gebit.’

PAUL
Hij ontving Marjo. Ze kwam uit Limburg. En ja hoor, daar was de voice-over alweer. Marjo was een bourgondiër, iemand die hield van het leven. Een genieter, omdat ze 200 km zuidelijker werd geboren dan iemand uit Noord-Holland.

Ik word daar een beetje moe van, dat geleuter over Brabanders en Limburgers die niets anders doen dan feestend het leven omarmen. Dat beeld wordt steeds geschetst. Iedere Brabander loopt met een lekkere Franse harde worst en een kaasplank onder zijn arm over straat. Ach wat vallen ze in het zuiden prachtig aan op het leven! En ze kleden zich ook zo bourgondisch. Limburgers dragen schoenen die vanzelf naar geluk en geroosterde varkens lopen.

Ik kijk al seizoenen lang naar de The real housewives van het zuiden en dat is één grote gore poel van achterklap, ellende, lusteloos paard rijden en elkaar met een zachte G helemaal verrot schelden.

Marjo lijkt anders in elkaar te zitten. Ze draagt fascinerende kleren, die mij sterk doen denken aan de pakjes die werden gedragen in de serie Star trek. Het zou weleens wat kunnen worden tussen Paul en Marjo.

IRIS
Haar zoektocht naar liefde ontroert mij. Een kind verloren, man verdwenen en dan weken lang vreemde snuiters je terrein op zien komen rijden. In alles wat zij doet, bouwt ze afstand. De mannen slapen in tenten en mogen bij hoge uitzondering haar atelier betreden. Ik vind het hartverscheurend. Iris lijkt de klassieke B&B vol liefde-deelneemster die zich op aanraden van haar vriendinnen heeft opgegeven.

Met alle gevolgen van dien. Deze week nam Jiry, een vriendelijke angstaanjagend aantrekkelijke man haar mee achter op de motor. Ook dat ontroerde. Er bestaat niets intiemer en romantischer dan je achterop het zadel vastklemmen aan iemand die motorrijdt. Op een fiets kan het ook. Ik voel nog de armen van Wendy toen ik haar op de fiets van Schagen naar onze camping in Callantsoog reed. Het hoofd tegen mijn rug bleef uit.

Iris kreeg een harde klap te verwerken. Jiry besloot, van het ene op het andere moment, te vertrekken. Tot overmaat van ramp verscheen er bijna meteen een nieuwe man: Sjaak. Een dichter. Ik kan wel janken. Sjaak gaat volgende week een gedicht aan Iris voorlezen. Ik lig dan gillend op bed.

FRED
Fred, die per aflevering ongeveer het lichaamsgewicht van zes volwassen tonijnen uit zijn lekker gekke kunstenaar-hoofd zweet, stelde deze week de meest krankzinnige vragen. Niet omdat hij nieuwsgierig is naar andere mensen, maar om uit te vissen hoe geweldig de vrouwen hem vinden.

Aan Doete stelde hij de volgende vraag: ‘Wat denk je nu allemaal als je met mij in de auto zit?’ Wat zou het dan toch heerlijk zijn geweest als Doete daar het volgende op had geantwoord. ‘Ja, leuk Fred, dat je me dat vraagt. Ik denk: ruik ik nou een geroosterd kip of is het dat mengsel van kippenvet en zweet dat nu langzaam in je nek loopt? en ik denk ook: waarom woont die gek in een huis met een tuin die lijkt op de verwaarloosde speelplaats van een kinderdagverblijf?’

Niet veel later kwam er weer een vraag van Fred, die blijkbaar precies hoort wanneer de camera begint te draaien. Steeds maar weer volgt er dan een als zweverig en indrukwekkend bedoelde vraag die eigenlijk niets anders is dan een scheet in zijn hersenen, ongeveer bij de plek waar de hoogmoedswaanzin-kwab hangt.

Fred vroeg, zittend langs het water van de zee. ‘Het onbereikbare van de horizon, vind jij dat wat?’ Daar zou ik graag een passend antwoord op hebben gegeven. ‘Nou Fred, leuk dat je me dat vraagt. Ik zat net te denken. Jij vastgebonden aan de mast van een boot, 700 liter in de motor en dan eens kijken waar de neus van je bootje op de rotsen loopt.’

Doete was helaas iets behoudender. Voor het echte vuurwerk moesten we bij de vertrekkende Yvonne zijn die de kern raakte met haar vraag: ‘Fred, ben jij nou 63 of 3 jaar oud?’ Enkele dagen eerder was Yvonne nog de voorzitster Fanclub Fred en stond ze zelf als een kind van 3 jaar oud emmers giftige verf in de bodem te gieten, nu had ze opeens heel andere inzichten. Fred luisterde uiterst ongemakkelijk naar het verhaal van Yvonne, die er ter plekke achter was gekomen dat ze bij een man logeerde die iedere avond 2 eeuwen emancipatie door het toilet stond te trekken.

Ik verheug mij als een kind op de laatste uitzending van B&B vol liefde waarin Fred een roedel vrouwen voor zijn neus krijgt. Ze zullen hem allemaal de waarheid zeggen. Ik gok dan op de volgende tekst van Doete: ‘Wanneer ik afknapte op jou? Nou, dat kan ik je precies zeggen Fred. Toen je met alleen die rare kop van je me boven water me aankeek en tegelijk dwars door je Hawaï-broek heen urineerde. Je leek op een zwetende zeehond.’
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221569144

© Rick Evers
pi_221569509
Ik heb wel lol bij het idee dat Nico Dijkshoorn de Real Housewives van het zuiden zit te kijken :D
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_221569691
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 11:40 schreef Blues het volgende:
[ afbeelding ]

© Rick Evers
Foto: Het lijkt steeds meer op een petje met een hondedrol erop, uit de tuin van ........

[ Bericht 0% gewijzigd door Bever_NL op 14-08-2026 12:47:37 ]
pi_221569694
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 12:19 schreef Bever_NL het volgende:

Foto: Het lijkt steeds meer op petje met een hondedrol erop, uit de tuin van ........
Kruisbestuiving he :D
pi_221571964
Ik heb het gevoel dat alles van tevoren in elkaar is gezet.
Hoe komt het dat nieuwe kandidaten soms aankomen maar net op het punt dat degene voor wie ze komen op vertrek staat om iets te gaan ondernemen .
Ik heb nog nooit meegemaakt dat een kandidaat aanbelt en er niemand thuis is en die dan voor de deur met koffer en al.een tijdje staat te wachten.
Iedereen klaagt over Fred maar de manier hoe Iris de mannen behandelt is beneden peil . Ik zou mij als tweederangs voelen en afvragen of de mannen wel in huis mogen douchen.
Snap dat Jirny is vertrokken . In 1 van de afleveringen gaf ze aan dat gasten vertrokken waren. Waarom konden de kandidaten niet in het huis ? Wordt er doodleuk verteld dat er soms everzwijnen rondlopen. Ik was binnen 1 minuut vertrokken. Geen fatsoenlijke man zal ook blijven. Wat een krenterigheid.
Waarom negatieve reacties omdat Fred allergisch is. Dieren in huis is erg onhygiënisch en zou het ook niet moeten. Eten en gewoon een kat of hond om je heen. Wat smerig is dat !
Dan maar bij Timothy geen enkel dier om je heen en hij ontvangt en behandelt de gasten goed zonder elke dag uit te sloven je komt voor de liefde en niet als klusjesman of schoonmaakster .
pi_221571981
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 17:48 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Hoe komt het dat nieuwe kandidaten soms aankomen maar net op het punt dat degene voor wie ze komen op vertrek staat om iets te gaan ondernemen .
Ik heb nog nooit meegemaakt dat een kandidaat aanbelt en er niemand thuis is en die dan voor de deur met koffer en al.een tijdje staat te wachten.
Iedereen klaagt over Fred maar de manier hoe Iris de mannen behandelt is beneden peil . Ik zou mij als tweederangs voelen en afvragen of de mannen wel in huis mogen douchen.
Snap dat Jirny is vertrokken . In 1 van de afleveringen gaf ze aan dat gasten vertrokken waren. Waarom konden de kandidaten niet in het huis ? Wordt er doodleuk verteld dat er soms everzwijnen rondlopen. Ik was binnen 1 minuut vertrokken. Geen fatsoenlijke man zal ook blijven. Wat een krenterigheid.
Waarom negatieve reacties omdat Fred allergisch is. Dieren in huis is erg onhygiënisch en zou het ook niet moeten. Eten en gewoon een kat of hond om je heen. Wat smerig is dat !
Dan maar bij Timothy geen enkel dier om je heen en hij ontvangt en behandelt de gasten goed zonder elke dag uit te sloven je komt voor de liefde en niet als klusjesman of schoonmaakster .
Ze weten natuurlijk dat iemand een uitje gaat maken de camera ploeg is er dan bij en dan sturen ze doodleuk een nieuwe.
  vrijdag 14 augustus 2026 @ 17:56:49 #43
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221571999
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 09:22 schreef Chea49 het volgende:

[..]
En motormannen houden niet van kirrende vrouwen
Drop you like an ill, bad habit
  vrijdag 14 augustus 2026 @ 17:58:40 #44
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221572006
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 09:49 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ja die zou een heel stuk beter bij hem passen, moet hij wel een crimineel handeltje ergens in opzetten want dat vind zij een pré.
geen probleem hij was er een van een motorclubje.
  vrijdag 14 augustus 2026 @ 18:27:18 #45
3542 Gia
User under construction
pi_221572182
Vind Fred wel erg vol van zichzelf. Hij denkt nog 200 maanden fit door het leven te kunnen gaan en dat hij dan pas achter een rollator loopt.
Hij is 67! Dus op ongeveer zijn 84ste is hij op?

Dan noemt hij Ellen een oma. Zij is 57, 10 jaar jonger. Maar omdat ze een kleinkind heeft, is ze oud in zijn gedachten.

Die man spoort echt niet.

Ook met Doete. Hij wil meer lijfelijk contact, maar zelf onderneemt hij niets in die richting. En het moet NU wel gaan gebeuren, want anders is het zonde van de tijd. Doete is er 3 dagen! Wat wil hij? Dat ze als een blok valt voor die ouwe gek?
  vrijdag 14 augustus 2026 @ 18:33:23 #46
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221572221
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 18:27 schreef Gia het volgende:
Doete is er 3 dagen! Wat wil hij? Dat ze als een blok valt voor die ouwe gek?
Echte liefde laat niet op zich wachten.
pi_221572856
Als Iris had gezegd dat ze alle volgende kandidaten zou cancelen, zou Jiri wel terug willen komen. Volgens mij vielen haar antwoorden hem wat tegen.
pi_221573009
Kan iemand zich dit nog herinneren?
Ik ook niet zo goed, maar elke keer als Iris haar lachje doet moet ik hier aan denken, op ongeveer 32 seconden en het hele filmpje door, dat lachje was een kenmerk:
Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 0% gewijzigd door NoCigar op 15-08-2026 13:05:36 ]
pi_221573027
quote:
Vind Fred wel erg vol van zichzelf. Hij denkt nog 200 maanden fit door het leven te kunnen gaan en dat hij dan pas achter een rollator loopt.

Dan noemt hij Ellen een oma. Zij is 57, 10 jaar jonger. Maar omdat ze een kleinkind heeft, is ze oud in zijn gedachten.

Dat gaat vooral om haar manier van bewegen, die nu eenmaal wat moeizaam is.
pi_221573202
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 17:48 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Jij bent een kloon van ChevyCaprice dat moet wel.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_221573695
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 20:17 schreef NoCigar het volgende:
Als Iris had gezegd dat ze alle volgende kandidaten zou cancelen, zou Jiri wel terug willen komen. Volgens mij vielen haar antwoorden hem wat tegen.
Jiry vindt Iris gewoon niks. :) En zoekt vrouwen met pit. Niet een vrouw die als een kind van 12 reageert op een rondje op de motor omdat ze nooit wat anders heeft gedaan dan kleien en wijnen met de vriendinnen.

Eline kom er maar in.
pi_221573705
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 22:04 schreef Pisces het volgende:

[..]
Jiry vindt Iris gewoon niks. :) En zoekt vrouwen met pit. Niet een vrouw die als een kind van 12 reageert op een rondje op de motor omdat ze nooit wat anders heeft gedaan dan kleien en wijnen met de vriendinnen.

:D

Spijker en kop.
Laat maar waaien
pi_221573807
quote:

[..]

Eline kom er maar in.

Wie weet inderdaad. Hij valt misschien echt op het stoere type. Grote mond, klein hartje. Een leuk wijf, om het oneerbiedig te zeggen.
Ze is misschien te giechelig.
pi_221573963
Ik vond de actie van Jiri iets weghebben van een narcistische powermove. Sowieso vreemd om geen oppas te regelen als je weet dat je aan zo'n programma meedoet.
pi_221574529
quote:

[..]

Kan ook natuurlijk allebei waar zijn.

twitter
pi_221575053
Dit programma word je echt door de strot geduwd. Ieder jaar weer. Daardoor kijk ik uit principe NIET!!
pi_221575416
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 03:58 schreef dbgfan het volgende:
Dit programma word je echt door de strot geduwd. Ieder jaar weer. Daardoor kijk ik uit principe NIET!!
Heel stoer om dat te melden hier. Nu kan je gerust gaan slapen.
pi_221575611
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 22:39 schreef ach het volgende:
Ik vond de actie van Jiri iets weghebben van een narcistische powermove. Sowieso vreemd om geen oppas te regelen als je weet dat je aan zo'n programma meedoet.
Wat bedoel je?
pi_221575824
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 09:26 schreef Pisces het volgende:

[..]
Ik weet ook niet of ze graag even op tv wilde. Ik twijfel nog. :D
Blijkt dat ze elkaar al iets van een half jaar kennen vóór de opnames. Vandaar dat ze metéén al kleffie en beffie deden bij hun ´eerste´ ontmoeting. Ik dacht al iets te merken dat het niet echt vreemden van elkaar waren. Vind dat stijlloos dat je dan alsnog andere kandidaten uitnodigt. o|O
pi_221575923
quote:

Die man spoort echt niet.

Ook met Doete. Hij wil meer lijfelijk contact, maar zelf onderneemt hij niets in die richting. En het moet NU wel gaan gebeuren, want anders is het zonde van de tijd. Doete is er 3 dagen! Wat wil hij? Dat ze als een blok valt voor die ouwe gek?
Dat laatste denk ik want wie wil er nou niet een prachtige, lieve en knappe kunstenaar hebben? _O- _O- _O-
pi_221575970
quote:
5s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 20:35 schreef NoCigar het volgende:
Kan iemand zich dit nog herinneren?
Ik ook niet zo goed, maar elke keer als Iris haar lachje doet moet ik hier aan denken, op ongeveer 32 seconden en het hele filmpje door, dar lachje was een kenmerk:
Bekijk deze YouTube-video
Ja verdomd! _O- _O-
pi_221575996
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 09:55 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Blijkt dat ze elkaar al iets van een half jaar kennen vóór de opnames. Vandaar dat ze metéén al kleffie en beffie deden bij hun ´eerste´ ontmoeting. Ik dacht al iets te merken dat het niet echt vreemden van elkaar waren. Vind dat stijlloos dat je dan alsnog andere kandidaten uitnodigt. o|O
Ik snap dan helemaal niet dat RTL dat stuk liet zien waarbij zij secondenlang door haar Instagram profiel zit te scrollen. _O-

En toen was ik al verbaasd. Nooit gedacht dat ze (kandidaten in het algemeen) elkaar dan weten te vinden. En überhaupt zoeken.
Heel naïef. :')
pi_221576001
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 augustus 2026 22:39 schreef ach het volgende:
Het klonk inderdaad als een smoesje om daar weg te gaan en was de klik er niet echt. Maar dat kun je dan ook gewoon zeggen.
pi_221576008
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 10:09 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Het klonk inderdaad als een smoesje om daar weg te gaan en was de klik er niet echt. Maar dat kun je dan ook gewoon zeggen.
Die vrouw is zo poreus als haar kleiwerkjes. Hoe wijs je die af?

Na elke exit moet ze met een koptelefoon dansen. Overprikkeld typje. :D
pi_221576018
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 10:08 schreef Pisces het volgende:

[..]
Ik snap dan helemaal niet dat RTL dat stuk liet zien waarbij zij secondenlang door haar Instagram profiel zit te scrollen. _O-

En toen was ik al verbaasd. Nooit gedacht dat ze (kandidaten in het algemeen) elkaar dan weten te vinden. En überhaupt zoeken.
RTL zal niet op de hoogte zijn geweest? :?
pi_221576026
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 10:13 schreef Chea49 het volgende:

[..]
RTL zal niet op de hoogte zijn geweest? :?
Oh ja, ik ging er vanuit dat ze dit gemonteerd hebben toen ze dit al wisten.

Maar sowieso. Hoezo laat je iemand zien die dit zo opzoekt?
Op basis van profiel kan je al zoveel zien dat je weet dat iemand niks voor je is.
pi_221576064
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 10:11 schreef Pisces het volgende:

[..]
Die vrouw is zo poreus als haar kleiwerkjes. Hoe wijs je die af?

Na elke exit moet ze met een koptelefoon dansen. Overprikkeld typje. :D
Ze is heel breekbaar inderdaad, denk na het verlies van haar kind. Maar de kandidaten die op haar oproep reageren moeten zich er toch bewust van zijn dat de werkelijkheid anders kan zijn? Van beide zijden kan er worden afgehaakt. Bij de andere kandidaten kirde ze ook zo, dat zal haar houding zijn. Bij Jiry was het uiteraard véél sterker en ik denk ook dat ze echt vlinders voelde. Ik heb bij hém niet gemerkt dat hij haar niet zag zitten.
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 10:15 schreef Pisces het volgende:

[..]
Oh ja, ik ging er vanuit dat ze dit gemonteerd hebben toen ze dit al wisten.

Maar sowieso. Hoezo laat je iemand zien die dit zo opzoekt?
Op basis van profiel kan je al zoveel zien dat je weet dat iemand niks voor je is.
Dat gebeurd dan ook regelmatig, dat er iemand komt en opeens een oma wordt genoemd óf dat hij stokdoof blijkt te zijn. :{w
  zaterdag 15 augustus 2026 @ 10:40:42 #68
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221576229
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 10:08 schreef Pisces het volgende:

[..]

Denk dat RTL wel wist dat het uit zou komen en dit voor wilde zijn door het zelf al min of meer te laten zien. Zeker na de kritiek de laatste edities dat er teveel gesjoemel en gemanipuleerd wordt.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_221578315
Nu Jiry de ' Ik moet je wat vertellen, ik ga terug' .....truuk van de plank heeft getrokken, denk ik dat hij op lange termijn niet echt haar type is.

Die keurige gozer in Bonaire zei ook dat hij niet zou aanslaan op nieuwe binnenkomende candidaten, maar de realiteit was anders. Jiry geeft met dit soort truuken eigenlijk wel z'n visite-kaartje af. Het is raadzaam bij hem iets langer en verder te kijken dan de goed gebouwde buitenkant, die aan extreme sporting doet en een vlotte babbel heeft die redelijkheid tentoonspreidt.

Iris is natuurlijk ook wel een uiterst kwetsbaar poppetje die tere / drukke kunst maakt, die niet voor iedereen is. Zoals hier eerder aangegeven, is ze waarschijnlijk door haar vriendinnen dit programma ingeluist, maar hiervoor niet klaar, of totaal het type niet dat zo'n programma-format kan handelen.

Toevoeging: Die dichter des vaderlands gaat het ook niet worden. Kijk nu al uit naar hoe ongemakkelijk het wordt als hij z'n liefde voor haar in proza gaat voordragen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Bever_NL op 15-08-2026 21:02:21 ]
pi_221579239
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 15:13 schreef Bever_NL het volgende:
Nu Jiry de ' Ik moet je wat vertellen, ik ga terug' .....truuk van de plank heeft getrokken, denk ik dat hij op lange termijn niet echt haar type is.

Die keurige gozer in Bonaire zei ook dat hij niet aan zou slaan op nieuwe binnenkomende candidaten, maar de realiteit was anders. Jiry geeft met dit soort truuken eigenlijk wel z'n visite-kaartje af. Het is raadzaam bij hem iets langer en verder te kijken dan de goed gebouwde buitenkant, die aan extreme sporting doet en een vlotte babbel heeft die redelijkheid tentoonspreidt.

Iris is natuurlijk ook wel een uiterst kwetsbaar poppetje die tere / drukke kunst maakt, die niet voor iedereen is. Zoals hier eerder aangegeven, is ze waarschijnlijk door haar vriendinnen dit programma in is geluist, maar is daarvoor niet klaar, of totaal het type niet dat zo'n programma-format kan handelen.
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat Iris voornamelijk haar kunst wil promoten en helemaal niet zit te wachten op een nieuwe vent.
Om over Fret zijn motivatie maar niet te hebben, die wil dat ook, doet het alleen heel erg ongelukkig. Vind Doete trouwens heel erg leuk, die houdt zich lekker van de domme.. _O-
pi_221580784
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 17:07 schreef Firuze60 het volgende:

Vind Doete trouwens heel erg leuk, die houdt zich lekker van de domme.. _O-
Wellicht omdat ze niet zo'n hoog IQ heeft?
pi_221580804
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 20:38 schreef Nielojram75 het volgende:

[..]
Dat kifterige agrarische toontje ;(
Laat maar waaien
  zondag 16 augustus 2026 @ 01:53:44 #73
6941 APK
Factual, I think.
pi_221582764
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2026 20:38 schreef Nielojram75 het volgende:

[..]
Waarom denk jij dat zij “niet zo’n hoog IQ heeft”?
Ik vind haar misschien een beetje raar, maar ik zie haar niet echt onintelligente dingen doen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_221583076
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2026 01:53 schreef APK het volgende:

[..]
Waarom denk jij dat zij “niet zo’n hoog IQ heeft”?
Ik vind haar misschien een beetje raar, maar ik zie haar niet echt onintelligente dingen doen.
Nouja denken dat je koraal mag meenemen uit het buitenland vind ik wel algemen kennis.
  zondag 16 augustus 2026 @ 10:08:53 #75
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_221583612
Ze komt door haar accent behoorlijk onnozel over, maar denk dat ze niet per se 'dom' is. Waarschijnlijk wel wereldvreemd.
Gourmetten of steengrillen?
pi_221583816
Ik heb een Poolse collega gehad die precies zo deed en heel erg op Doete lijkt qua uiterlijk en manier van bewegen en praten.
Qua intelligentie was er niets mis mee, ze was alleen een beetje typisch in doen en laten. :')
pi_221584104
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 10:08 schreef Silenus het volgende:
Ze komt door haar accent behoorlijk onnozel over, maar denk dat ze niet per se 'dom' is. Waarschijnlijk wel wereldvreemd.
Het is meer een onverstaanbaar kruidenvrouwtje uit een stil dorpje dan een gerenommeerd hartchirurg.
Laat maar waaien
pi_221584444
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 10:08 schreef Silenus het volgende:
Dit is het ook, denk ik.

Ik vind haar wel iets grappigs en liefs hebben.
pi_221584617
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 11:55 schreef Pisces het volgende:

[..]
Dit is het ook, denk ik.

Ik vind haar wel iets grappigs en liefs hebben.
Vind ik ook. En haar accent vind ik dan weer veel minder dom klinken dan dat ordinaire Amsterdamse accent van Timothy.. :D
pi_221584620
De ongemakkelijkheid en het soms rare 'doen' bij de B&B eigenaren, zit 'm denk ik ook in het feit dat er in alle situaties met totale vreemden een camera op je staat. Toen je je opgaf voor dit programma (of hoorde dat iemand je had opgegeven) en je bent uitgekozen neem je je w.s. dingen voor.
Je verwachtingen zijn hoog gespannen, iedere kandidaat is op zijn leukst op zijn filmpje, je laat mensen komen waarvan je op het eerste gezicht denkt, leuk! Of Wow!

Maar dan in je hele zenuwachtige modus komt mens na mens na mens die je totaaaaal anders had ingeschat.
Hoe moet je daar mee omgaan. Volgens mij lopen er ook wel coaches rond bij dat programma, je wordt ergens op een bankie neergezet voor een diep gesprek :+ of je wordt totaal overvallen door stuiterende, zwijgzame of typische kandidaten, die bovendien ook nog iets van jou vinden. En die mss nog stinken ook.
Of met temutanden. Je bent er niet op voorbereid.
Ga d'r maar aanstaan :D
pi_221584638
En het moet allemaal in een razendsnel tempo en dat tempo is zelfs nog te langzaam voor Fret.. :|W
pi_221584853
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 12:12 schreef Blues het volgende:
De ongemakkelijkheid en het soms rare 'doen' bij de B&B eigenaren, zit 'm denk ik ook in het feit dat er in alle situaties met totale vreemden een camera op je staat. Toen je je opgaf voor dit programma (of hoorde dat iemand je had opgegeven) en je bent uitgekozen neem je je w.s. dingen voor.
Je verwachtingen zijn hoog gespannen, iedere kandidaat is op zijn leukst op zijn filmpje, je laat mensen komen waarvan je op het eerste gezicht denkt, leuk! Of Wow!

Maar dan in je hele zenuwachtige modus komt mens na mens na mens die je totaaaaal anders had ingeschat.
Hoe moet je daar mee omgaan. Volgens mij lopen er ook wel coaches rond bij dat programma, je wordt ergens op een bankie neergezet voor een diep gesprek :+ of je wordt totaal overvallen door stuiterende, zwijgzame of typische kandidaten, die bovendien ook nog iets van jou vinden. En die mss nog stinken ook.
Of met temutanden. Je bent er niet op voorbereid.
Ga d'r maar aanstaan :D
En je moet de hele dag vullen met deze persoon. En als je pech hebt 2 personen. Terwijl je met een normale date niet verplicht 12 uur afspreekt en afhaakt als het niks is.
Lijkt me wel slopend. :)

Overigens wbt die tanden van Caroline. Iedereen heeft wel iets waar hij of zij echt op afknapt. Ik zou op een knalgeel gebit ook écht afknappen.
Alleen ze vertelt het een tikje kwetsend. Maar die personen tegen wie ze praten, graven vast ook lekker door. :+ Zij vragen, Caroline levert.
pi_221584882
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 12:17 schreef Firuze60 het volgende:
En het moet allemaal in een razendsnel tempo en dat tempo is zelfs nog te langzaam voor Fret.. :|W
Ik vind Fred vreselijk maar zou na 3 dagen ook wel een bepaalde knoop door willen hakken. (En hij vraagt zich ook af of Doete niet gewoon voor het eiland blijft hangen. Of nee, dat denk ik. :P )
Doete doet luchtig en blij. Is er meer?

Eline vraagt zich ook af of die Rotterdammert serieus en rustig kan zijn.
pi_221584883
Ja het is doodvermoeiend en je hersens zitten overvol. Ben je net van de shock van een persoon bijgekomen, en is het stof ietwat neergedaalt, staat de volgende op je stoep. Of in je poep.

:P
pi_221584919
Ik denk overigens dat zowel Caroline als Eline allebei de ‘prima man’ (Arie en Menno) gewoon lang laten plakken. Want het voelt goed, ze zijn leuk in de omgang, doen wat je vraagt. Om dan aan het eind te concluderen dat ze gewoon vrienden zijn.

Al hoop ik dat Eline iets voor Menno gaat voelen. Vind ze leuk passen. :)
pi_221585098
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 12:50 schreef Pisces het volgende:
Ik denk overigens dat zowel Caroline als Eline allebei de ‘prima man’ (Arie en Menno) gewoon lang laten plakken. Want het voelt goed, ze zijn leuk in de omgang, doen wat je vraagt. Om dan aan het eind te concluderen dat ze gewoon vrienden zijn.

Al hoop ik dat Eline iets voor Menno gaat voelen. Vind ze leuk passen. :)
Ik zou zowel Eline als Menno nog niet in mijn straat hebben willen wonen.
Laat maar waaien
pi_221585105
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 13:17 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Gun je ze daardoor meteen geen relatie? :+
pi_221585113
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 13:19 schreef Pisces het volgende:

[..]
Gun je ze daardoor meteen geen relatie? :+
Op dat eilandje vol dikke gouden schakelkettingen ja :Y
Laat maar waaien
pi_221585198
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 13:17 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ik vraag mij dan weer af wie jij sowieso in jouw straat zou hebben willen wonen.. _O-
pi_221585209
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 12:45 schreef Pisces het volgende:

[..]
Ik vind Fred vreselijk maar zou na 3 dagen ook wel een bepaalde knoop door willen hakken. (En hij vraagt zich ook af of Doete niet gewoon voor het eiland blijft hangen. Of nee, dat denk ik. :P )

Eline vraagt zich ook af of die Rotterdammert serieus en rustig kan zijn.
Dat is wel iets anders dan er maar gelijk mee het bed in te duiken binnen drie dagen, bedenk me nu, zou Yvonne dat wel gedaan hebben? :o
pi_221585229
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 13:39 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik vraag mij dan weer af wie jij sowieso in jouw straat zou hebben willen wonen.. _O-
Doodlopend straatje
pi_221585231
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 13:46 schreef Drass het volgende:

[..]
Doodlopend straatje
_O-
pi_221585778
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 12:45 schreef Pisces het volgende:

[..]
Vieze Fred heeft het niet over knopen doorhakken maar wil gewoon intiem zijn, in een "normale" setting tast je af hoe de ander daar in staat, vind je deze persoon leuk dan heb je geduld wanneer zij nog niet zover zijn. Fred wil nu intiem zijn en anders moet ze maar wieberen, dat is gewoon eng viezig gedrag.
pi_221585815
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 13:41 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat is wel iets anders dan er maar gelijk mee het bed in te duiken binnen drie dagen, bedenk me nu, zou Yvonne dat wel gedaan hebben? :o
Oh dat had ik gemist. Ik dacht dat hij met ‘aanraking’ een knuffel bedoelde.

Nee dan heb ik niks gezegd.
pi_221586242
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 14:39 schreef Pisces het volgende:

[..]
Oh dat had ik gemist. Ik dacht dat hij met ‘aanraking’ een knuffel bedoelde.

Nee dan heb ik niks gezegd.
Fred en knuffelen.. :D
pi_221586538
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 15:07 schreef Firuze60 het volgende:

Fred en knuffelen.. :D
Die duikt er het liefst bovenop. Hoe hij die vrouwen ook bekijkt.. van top tot teen. Nog net niet kwijlend.
Fieze Fur ret. :+
pi_221586575
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 15:37 schreef Blues het volgende:

[..]
Die duikt er het liefst bovenop. Hoe hij die vrouwen ook bekijkt.. van top tot teen. Nog net niet kwijlend.
Fieze Fur ret. :+
En ik zie Doete denken..nouuh, das oooook nieeet echt een lekkeruhhe hunk, zeeg. Die knapte al af op zijn dansmooves en zijn hellumpie op de fiets.. _O-
pi_221587601
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 15:44 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
En ik zie Doete denken..nouuh, das oooook nieeet echt een lekkeruhhe hunk, zeeg. Die knapte al af op zijn dansmooves en zijn hellumpie op de fiets.. _O-
Ze heeft zijn filmpje toch ook gezien of alleen geluisterd? :+
pi_221587612
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2026 18:05 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ze heeft zijn filmpje toch ook gezien of alleen geluisterd? :+
Geen idee, die hele voorstellingsuizending heb ik gemist.
  maandag 17 augustus 2026 @ 17:25:10 #100
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221595955
Poef.....gone! ©golfer
pi_221596860
Fred is een aparte, maar hoe hij overal wordt neergezet is ook wel allemaal wat overdreven en flauw. Soms. Of best vaak eigenlijk.
pi_221597163
Donatella Caroline wil op insta elke reageerder beantwoorden zei ze het vorige filmpje. Ze liet vandaag haar B&B zien op blote kakkies.
Vorige filmpje ging over het afvallen van de hondjes en die daarvoor ben ik alweer vergeten :D ging over het uitlaten en waarom de ene hond langzaam wandelt (Beer die ouwe grote) en waarom ze moet wachten voor auto's (die kleinere bruine is daar bang voor, zag je ook duidelijk) Heb haar wel even op volgen gezet tot het programma afgelopen is.
pi_221597353
Daar gaan we weer.. *O*
pi_221597372
Ik dacht dat Wadi 10 jaar jonger was, maar hij is maar 3 jaar jonger dan Timottie.
pi_221597416
Paul ziet er in de auto zoveel knapper uit. Het licht valt goed. Zijn hoofd lijkt veel slanker en z’n buik is weg.
Sorry. Ik moest het toch zeggen. :+
  maandag 17 augustus 2026 @ 21:06:20 #106
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221597431
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 19:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Fred is een aparte, maar hoe hij overal wordt neergezet is ook wel allemaal wat overdreven en flauw. Soms. Of best vaak eigenlijk.
Straalt vaak nogal wat damesfrustratie uit....
pi_221597490
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 21:04 schreef Pisces het volgende:
Paul ziet er in de auto zoveel knapper uit. Het licht valt goed. Zijn hoofd lijkt veel slanker en z’n buik is weg.
Vond ik ook wel, mooie ogen heeft ie.
pi_221597497
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 21:13 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Vond ik ook wel, mooie ogen heeft ie.
Ja. Goeie kop ook. :)
pi_221597509
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 21:15 schreef Pisces het volgende:

[..]
Ja. Goeie kop ook. :)
Timothy viel dan nu weer tegen, begint al aardig uit te zakken op zijn 40ste.. :D
pi_221597511
quote:
Blijf vooral kijken en ik ben benieuwd of je volgende week nog hetzelfde zegt _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221597517
quote:
Hij is de smaakmaker en ik vind die cartoons ook wel flauw. Zag wel een lolly het haren aan vast gekleefd daar moest ik wel om gniffelen. Plus ik blijf zijn tonijnen leuk vinden :Y)
pi_221597521
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 21:17 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Timothy viel dan nu weer tegen, begint al aardig uit te zakken op zijn 40ste.. :D
Die vind ik ook wel een knappe kop hebben. :Y
pi_221597537
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 21:17 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Op zich best een aantrekkelijke man, maar hij zuipt veel en daar ga je zien.
pi_221597542
Dus hij heeft niet wat kaviaar voor Fadi zijn eitje wel een zak zeezout op tafel smijten
pi_221597544
Wadi is wel erg clingy en emotioneel.
Daarom dacht ik ook dat hij amper 30 jaar was, maar is gewoon 37.
pi_221597560
De kolos wil eten.
pi_221597566
Marlies heeft het in elke zin over haar overleden echtgenoot. Die is hier zo nog niet aan toe.
pi_221597576
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 21:04 schreef Pisces het volgende:
Ik denk dat het woordje "Herm" wel nu de druppel is. Waarom doet ze dat? Ga ergens heen waar je geen herinneringen hebt.
pi_221597584
Prachtige locatie van Mireille
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
pi_221597587
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 21:29 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik denk dat het woordje "Herm" wel nu de druppel is. Waarom doet ze dat? Ga ergens heen waar je geen herinneringen hebt.
Dit is idd niet het uitje wat je verwacht zo. De keuze voor die plaats was al een beetje mwah. Maar deze gesprekken. Jemig.
  Moderator maandag 17 augustus 2026 @ 21:34:30 #121
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221597597
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 21:31 schreef De_Melkboer het volgende:
Leuke vrouw ook
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_221597598
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 21:17 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Blijf vooral kijken en ik ben benieuwd of je volgende week nog hetzelfde zegt _O-
Dit zijn ook spoilers he? Gewoon niet dingen zeggen die de tv kijkers niet weten. :{w
  maandag 17 augustus 2026 @ 21:35:34 #123
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_221597601
Heet Mireille toevallig de Leeuw met de achternaam en heeft ze een broer die Paul heet?
Het leven van een grasmaaier gaat zelden over rozen.
pi_221597606
quote:
Ik vind het zo jammer dat werkelijk elk jaar Frankrijk met grijze beelden komt. Elke kandidaat gewoon.

Grijs ohne ende. :7 @INViCTuS
pi_221597608
Ok, haar van Eline is dus nep, de vlecht van eigen haar is dun en ineens een dikke vlecht. Ben bang dat het er los niet uitziet.
pi_221597611
quote:
Leuk mens, leuke inrichting, prachtige B&B.
pi_221597613
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 21:37 schreef Soury het volgende:
Ok, haar van Eline is dus nep, de vlecht van eigen haar is dun en ineens een dikke vlecht. Ben bang dat het er los niet uitziet.
Bij een eerdere uitzending heeft ze het even los gehad, wat stijl en dun sprieterig.
pi_221597618
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 21:34 schreef Soury het volgende:

[..]
Dit zijn ook spoilers he? Gewoon niet dingen zeggen die de tv kijkers niet weten. :{w
Ik zou niet weten wat ik hiermee spoiler maar goed
pi_221597622
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 21:23 schreef Pisces het volgende:
Wadi is wel erg clingy en emotioneel.
Daarom dacht ik ook dat hij amper 30 jaar was, maar is gewoon 37.
Ja hè. Komt heel jong en onvolwassen over. Emotioneel gezien dus.
Leuke knul voor een jongere knul. Niet voor Timothy. :N
pi_221597625
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 21:38 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Bij een eerdere uitzending heeft ze het even los gehad, wat stijl en dun sprieterig.
Oh echt? gemist.
pi_221597627
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 21:38 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Heb ik zo slecht gekeken? (Ja.) Gemist.
pi_221597629
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2026 21:39 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ik denk ook dat niet iedereen geschikt is om met een programma als dit mee te doen. Camera + crew en als een soort figurant op oproepbasis wachten wanneer je nog nodig bent bij je ‘date’.
pi_221597630
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 21:29 schreef Soury het volgende:

[..]
Herm is er bijna bij :Y
pi_221597634
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 21:39 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik zou niet weten wat ik hiermee spoiler maar goed
Nou ja het is een beetje flauw om als videoland kijker hier te roepen "Nou wacht maar de aflevering morgen poepoeh, en volgende week denken jullie anders over die en die" daar zit ik persoonlijk niet op te wachten.
pi_221597663
Ik heb wel te doen met Marlies, die is nog zo verdrietig…
pi_221597664
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2026 21:39 schreef vencodark het volgende:

[..]
Dat gejank om een paar paardenbloemen die dingen geven ook nog af :D
pi_221597680
quote:

[..]
Hahaha, ben benieuwd..
pi_221597681
Erg leuk idee van Menno.
pi_221597689
Wel veel viezige hondenvrouwtjes. In al die hitte ruik je die kilo’s kak door de TV heen.
pi_221597693
Huib heeft al z’n lievelingsspullen geëtaleerd :D
pi_221597697
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 21:44 schreef Soury het volgende:

[..]
Nou ja het is een beetje flauw om als videoland kijker hier te roepen "Nou wacht maar de aflevering morgen poepoeh, en volgende week denken jullie anders over die en die" daar zit ik persoonlijk niet op te wachten.
Dat is niet spoilerachtig, maar meer zo betweterig. Zo van, ik weet al meer dan jij. Een vriendin van mij die Videolandkijker is doet dat ook steeds. Superirritant.
pi_221597722
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 21:56 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Dat is niet spoilerachtig, maar meer zo betweterig. Zo van, ik weet al meer dan jij. Een vriendin van mij die Videolandkijker is doet dat ook steeds. Superirritant.
Ja ik ken het, wij hebben ook zo iemand in het RLS topic./bondgenoten
pi_221597729
quote:

[..]
Ik snap je.

Maar @TheVulture is echt nooit een betweter.
Fred is gewoon een eikel en jij vond het meevallen. :P
pi_221597738
quote:

[..]
Ja zo voelt dat idd, en dat hoeft niet. Ik heb trouwens videoland dus ik kan veel meer zien. Verleden jaar heb ik besloten om gewoon mee te kijken wanneer het op tv is. Het videoland topic is te chaotisch omdat de één in een keer alle afleveringen kijkt en ik misschien twee en dan kan je daar al niet lezen. :D Vind dit veel leuker met FOk! erbij en per aflevering.
pi_221597745
Wat grappig, die teckel met slabbetje aan tafel.. _O-
pi_221597761
'goed glas wijn’ hou toch op :{w Aanstellers allemaal.
pi_221597774
Mireille is toch veel leuker dan Nisja-Tart ik snap het wel waarschijnlijk had Nisja meer aanmeldingen ofzo. Ze koos er maar drie omdat ze het al wist. Wat een heerlijke toko bij Mireille _O_ :Y)
pi_221597801
Paul komt er niet uit.
pi_221597805
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 22:10 schreef Soury het volgende:
Mireille is toch veel leuker dan Nisja-Tart ik snap het wel waarschijnlijk had Nisja meer aanmeldingen ofzo. Ze koos er maar drie omdat ze het al wist. Wat een heerlijke toko bij Mireille _O_ :Y)
Speciaal voor jou omdat ik het al 10 keer heb gezegd :7

Basset Hound > Teckel :D
pi_221597813
Sylvie Meis wil een grote man en zich een klein meisje voelen.

Het was al na een minuut duidelijk dat Sjaak niet knap genoeg is.
pi_221597830
quote:
10s.gif Op maandag 17 augustus 2026 22:18 schreef Pisces het volgende:
Sylvie Meis wil een grote man en zich een klein meisje voelen.

Het was al na een minuut duidelijk dat Sjaak niet knap genoeg is.
Ik vond dat gedicht best leuk trouwens, al hou ik daar niet zo van. "Het vuil op je voeten is de schoonheid van het niks doen". Maar misschien sprak me die zin wel aan
pi_221597834
Ugh, mengde Paul nu die Aperol Spritz met kraanwater?
pi_221597838
ElineIris laat haar kandidaat weer eens langdurig alleen en zendt hem vervolgens heen. Hij is te lelijk voor haar en nu is hij de sigaar.
pi_221597843
quote:
2s.gif Op maandag 17 augustus 2026 22:22 schreef NoCigar het volgende:
Eline laat haar kandidaat weer eens langdurig alleen en zendt hem vervolgens heen. Hij is te lelijk voor haar en nu is hij de sigaar.
Je bedoelt Iris? Fake mens vind ik dat.
pi_221597847
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 22:22 schreef Firuze60 het volgende:
Nee, hij mengde Aperol met bruiswater. Met ijs erbij en prosecco heet het een Aperol spritz.
pi_221597850
quote:
2s.gif Op maandag 17 augustus 2026 22:24 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Nee, hij mengde Aperol met bruiswater. Met ijs erbij en prosecco heet het een Aperol spritz.
Bruiswater uit de keukenkraan?
pi_221597853
Het kan tegenwoordig allemaal. Bruiswater, heel heet water.
pi_221597875
Wat denk Marlies nou wel niet om te zeggen dat zijn Liesbeth en haar Harm samen naar beneden kijken, en het is goed. Flikker jij even snel op :')
pi_221597884
quote:
9s.gif Op maandag 17 augustus 2026 22:28 schreef Soury het volgende:
Wat denk Marlies nou wel niet om te zeggen dat zijn Liesbeth en haar Harm samen naar beneden kijken, en het is goed. Flikker jij even snel op :')
_O-
pi_221597887
quote:
Dat was raar, ja en dat ze daar samen zouden lachen.
pi_221597912
quote:
2s.gif Op maandag 17 augustus 2026 22:25 schreef NoCigar het volgende:
Oh, sluikreclame voor Quooker :O Miste wel de prosecco dan nog.
pi_221597919
quote:
11s.gif Op maandag 17 augustus 2026 22:21 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik vond dat gedicht best leuk trouwens, al hou ik daar niet zo van. "Het vuil op je voeten is de schoonheid van het niks doen". Maar misschien sprak me die zin wel aan
Ik verstond vel.. :D

Maar gaat hem niet worden met Sjaak.
pi_221597929
quote:
Echt hè. Wat een gewauwel om interessant te doen ofzo.
pi_221597930
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 22:37 schreef Firuze60 het volgende:

[..]

_O- Het vel hahaha, en nee daar zit ze niet op te wachten. Die is die Ylis (of hoe dan ook) nog niet vergeten, maar die schijnt ook een aardig rugzakje te hebben met zijn militaire verleden. Wat niet zo gek is natuurlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Soury op 17-08-2026 23:05:31 ]
pi_221597934
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2026 22:41 schreef vencodark het volgende:

[..]
Nou om een band proberen te scheppen denk ik, maar compleet misplaats.
pi_221597997
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 22:37 schreef Firuze60 het volgende:

[..]

Die is de S.... :W
  maandag 17 augustus 2026 @ 23:15:19 #167
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221598044
quote:
15s.gif Op maandag 17 augustus 2026 22:07 schreef NoCigar het volgende:
'goed glas wijn’ hou toch op :{w Aanstellers allemaal.
Boomers met overgewicht.
  maandag 17 augustus 2026 @ 23:25:33 #168
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221598081
Marlies is alleen maar daar om vakantieherinneringen van haar en Herm te herbeleven.
Absoluut niet toe aan een nieuwe relatie.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 17 augustus 2026 @ 23:28:50 #169
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221598092
Marseille heeft wel een prachtig stel gebouwen.
Haar kandidaten zijn zeer beperkt.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 17 augustus 2026 @ 23:31:36 #170
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221598101
Timothy kan dus wel zingen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_221598148
quote:
Wedden dat Rick die foto plaatst van die hond die aan tafel zit? Nou, dat doet Rick dus mooi niet. Wat denken jullie nou bij RTL? We maken even een mooie scène voor Rick? We knopen die hond een servet om en zetten hem aan tafel. Kan ie mooi gebruiken voor zijn column. Nou mooi niet. Jullie denken toch niet dat ik hier intrap? Kom op zeg.

Wel leuk dat er zo halverwege het seizoen een nieuwe kandidaat is bijgekomen. Het was natuurlijk óf dit óf nog zes weken naar een springende Nisha Tara op een trampoline kijken. Gelukkig hebben ze voor Mireille gekozen. Ze woont met hond Doortje in een Frans kasteel en zoekt een bourgondische man met wie ze in principe het château nooit hoeft te verlaten. Ook niet als de pleuris uitbreekt, want het noodpakket staat al in de kelder.
De komende weken gaan Ton, Casper, Huib en Dick haar om beurten irriteren en na 10 september zit ze weer lekker met Doortje aan tafel. Even doorbijten, Mireille. Het is voorbij voordat je er erg in hebt.

Verder heb ik ook te doen met Iris. De programmamakers brachten haar eerst het hoofd op hol met die stoere, knappe motorman en sturen nu een dichter op haar af. Zijn naam is Sjaak en woorden brengt hij lukraak. Ja, meneer kan zichzelf wel dichter noemen, maar er is geen kunst aan hoor. Ik heb zelf ook een gedicht gemaakt. Het heet ‘des sous-vêtements sales’. Kijk:
Het grote nadeel van een mug
Leer je in bed kennen
Het wolkje melk in je koffie
Doet je dikker maken dan je denkt
De kist met oude sigaren
Is het niet waard om te bewaren
En smoezelig ondergoed
Is een teken dat je onder de douche moet
Iris deed tegenover Sjaak net alsof ze zijn gezever hartstikke leuk vond, maar ik zag in haar ogen iets anders. Die vrouw kon wel janken. Tegenover haar vriendin liep ze leeg. ‘Ik trek dit niet meer hoor, eerst krijg ik een narcist die allemaal gekke spreuken verzint, daarna een lekker ding dat vergeet dat hij thuis nog een kind heeft en nu een schrielkip die continu onzin uitkraamt. Zul je zien dat er straks ook nog een ademcoach komt. Heb ik weer.’
Morgen gaat Iris aan Sjaak vertellen dat het klaar is. Ik hoop dat ze het fatsoen heeft om het op een passende manier te doen:
Je kwam hier om te verpozen
Maar ik heb besloten je te lozen
Voor jou geen vrouw aan de haak
Goeie reis, Sjaak Afhaak

Op Aruba heeft Elena nog altijd Menno over de vloer. Ze vindt hem fijn, maar ook vrij druk. Als je met Menno aan een tafeltje zit, moet je alles waar hij bij kan aan de kant schuiven. Dat is al zo sinds hij gestopt is met roken. Menno krijgt ieder jaar weer een compleet assortiment aan stressballetjes, squishies en dumplings op zijn verjaardag, maar het helpt allemaal niets.
Gelukkig kan Menno de kritiek op zijn drukke gedrag wel goed verdragen. Volgens Elena reageren de meeste mannen heel anders. Die zeggen dan: ‘Ja, maar jij doet altijd zus en zo.’ Terwijl je ook gewoon kunt zeggen: ‘Heb je gelijk in. Ik ga erop letten.’ Mijn vrouw heeft mij dit stukje zes keer laten zien. Ik weet ook niet precies waarom.
Of het uiteindelijk met Menno tot liefde leidt, weet Elena nog niet. Het kan effe duren, want op haar hand zit een tattoo met de tekst ‘slow love’.

Niet te verwarren met het levensmotto van Timothy, want dat is ‘slow life’.
Wandelen vindt Tim prima. Als het maar niet te snel gaat, niet te steil omhoog, niet te steil omlaag, geen hobbelige ondergrond, niet te ver, niet als het te warm is, niet als het te koud is, niet als het regent, niet als het waait, niet door mul zand, niet door modder, niet te vroeg, niet vlak na het eten, niet als hij moe is en niet als er veel mensen lopen.
Ondertussen blijft Wadie hoop houden dat the deep level connection between two souls comes together in one heart that will never fall apart. En om het lot een beetje te helpen, gaf hij Tim een geurloze paardenbloem. Lief bedoeld, maar Tim heeft liever diamanten. Of een Patek Philippe. Of een stukje maan. Een stukje maan zou hij nooit zomaar achteloos op de grond gooien. Vond Waddie niet leuk.
En wadie ook niet van houdt, is Nederlandstalige muziek. Hem nie bellen nie. En zo tel ik al met al toch net iets te veel minpuntjes voor onze communicatievriend. En dan komt Michaël morgen ook nog terug. Bye bye roze wolk, hello donderwolk.

Ik heb Paul voor het laatst bewaard. Vindt ie niet erg, want hij heeft nog een heel leven voor zich. Paul is potverdomme net zestig. Alleen die reuk hè, die komt niet meer terug. Wat dat betreft zou je Paul prima een geurloze paardenbloem kunnen geven. En af en toe een schaal frikandellen en bitterballen, want dat hoef je niet te ruiken. Dat schuif je zo naar binnen.
Het uitje met Marlies was ehhh… bijzonder. Haar overleden man Herm was namelijk nadrukkelijk aanwezig in alle gesprekken. Heel logisch vanuit het oogpunt van Marlies, maar Paul begon ondertussen steeds meer terug te verlangen naar de makelaar die thuis zit in zijn fraai aangelegde royale tuin waar het zowel ’s ochtends als ’s avonds goed toeven is.
Hij gaat er nog een nachtje over slapen om haar morgenvroeg te vertellen dat hij het ontzettend moeilijk vindt om te zeggen en dat ze echt een schat van een vrouw is en dat hij haar alle geluk van de wereld gunt, maar dat de liefde niet gaat komen en dat hij de boerenkaas lekker met Maillot op gaat eten onder het genot van een lekker Texels likeurtje.
Ja, dat wegsturen gaat Paulus met de dag beter af.
Tot morgen!
pi_221598157
Je kwam hier om te verpozen
Maar ik heb besloten je te lozen

_O-
pi_221598256
quote:
2s.gif Op maandag 17 augustus 2026 21:55 schreef NoCigar het volgende:
Wel veel viezige hondenvrouwtjes. In al die hitte ruik je die kilo’s kak door de TV heen.
Helemaal mee eens . Dat er ook kandidaten reageren ondanks van het zien van al die hondjes , zelfs 1 aan tafel en sommige hondjes lopen gewoon rond tijdens het eten . Dan denk ik dat deze kandidaten die daar willen gaan logeren niet 100% zijn. Bij eentje zelfs een hond in bed. Wat een viezigheid en erg onhygiënisch.
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 07:41:32 #174
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221598558
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 00:28 schreef Rokehejemi8 het volgende:

[..]
Helemaal mee eens . Dat er ook kandidaten reageren ondanks van het zien van al die hondjes , zelfs 1 aan tafel en sommige hondjes lopen gewoon rond tijdens het eten . Dan denk ik dat deze kandidaten die daar willen gaan logeren niet 100% zijn. Bij eentje zelfs een hond in bed. Wat een viezigheid en erg onhygiënisch.
En wie weet wat ze daar verder nog allemaal mee doen :r
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 08:06:07 #175
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221598622
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 21:36 schreef Pisces het volgende:

[..]
Ik vind het zo jammer dat werkelijk elk jaar Frankrijk met grijze beelden komt. Elke kandidaat gewoon.

Grijs ohne ende. :7 @:invictus
Grijze treurnis ohne ende :7
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221598810
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 22:01 schreef Pisces het volgende:

[..]
Ik snap je.

Maar @:thevulture is echt nooit een betweter.
Fred is gewoon een eikel en jij vond het meevallen. :P
Zeker waar! Het ging ook niet zozeer om zijn reactie. Maar meer in het algemeen, omdat Soury daar over begon.
Ik blijf benieuwd of mijn mening over Fred volgende week is bijgesteld. Overigens vind ik het zeker een eikel. Maar niet zo'n monster zoals hij overal in de media en hier wordt afgeschilderd.
pi_221598818
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2026 22:41 schreef vencodark het volgende:

[..]
Goed excuus om haar Herm er steeds bij te halen. Zeer irritant als mensen via een zijgangetje toch steeds weer de aandacht op zichzelf weten te vestigen. Evenals Paul, is ook deze vrouw nog niet toe aan een nieuwe relatie. :N
pi_221598822
quote:
1s.gif Op maandag 17 augustus 2026 23:25 schreef golfer het volgende:
Marlies is alleen maar daar om vakantieherinneringen van haar en Herm te herbeleven.
Absoluut niet toe aan een nieuwe relatie.
Dat denk ik ook inderdaad. ;)
pi_221598827
quote:
14s.gif Op maandag 17 augustus 2026 23:28 schreef golfer het volgende:
Marseille heeft wel een prachtig stel gebouwen.
Haar kandidaten zijn zeer beperkt.
Wat een enig mens, wel een beetje smoezelig maar ik mag haar nu al. Kun je denk ik best mee lachen. ^O^
pi_221598833
quote:
11s.gif Op maandag 17 augustus 2026 23:31 schreef golfer het volgende:
Timothy kan dus wel zingen.
Iedereen kan toch van die simpele smartlappen zingen? Ondanks dat hij vaak uit de hoogte doet blijkt het dus gewoon een ordinair gozertje te zijn. Ik blijf het een kwal vinden die vol is van zichzelf. :r
pi_221598896
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 09:04 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Zeker waar! Het ging ook niet zozeer om zijn reactie. Maar meer in het algemeen, omdat Soury daar over begon.
Ik blijf benieuwd of mijn mening over Fred volgende week is bijgesteld. Overigens vind ik het zeker een eikel. Maar niet zo'n monster zoals hij overal in de media en hier wordt afgeschilderd.
Hij schijnt op papier nog getrouwd te zijn en dan die enorme verlanglijst die hij heeft voor een vrouw die aan zijn voeten moet liggen want alles draait om Fred. Vieze kerel die denkt dat hij nog in de 20 is en de maanden telt die hij nog te leven heeft. :{w
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 10:43:13 #182
511255 camilero
tufkatufka...
pi_221599289
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 09:12 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Iedereen kan toch van die simpele smartlappen zingen? Ondanks dat hij vaak uit de hoogte doet blijkt het dus gewoon een ordinair gozertje te zijn. Ik blijf het een kwal vinden die vol is van zichzelf. :r
Timmetie doet echt vooral mee om zichzelf in de kijker te zetten :Y
pi_221599486
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 09:08 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Goed excuus om haar Herm er steeds bij te halen. Zeer irritant als mensen via een zijgangetje toch steeds weer de aandacht op zichzelf weten te vestigen.
How can I make this about Herm me.

Het lijkt wel alsof ze naar Paul wilde om daar waar ze zo happy was nog eens terug te keren en 3000 memorylane foto's te maken..
  Moderator dinsdag 18 augustus 2026 @ 12:12:50 #184
184769 crew  Deisyy
pi_221599699
quote:
0s.gif Op maandag 17 augustus 2026 22:22 schreef Firuze60 het volgende:
Dat zag ik zijn dochter eerder ook al doen :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator dinsdag 18 augustus 2026 @ 12:13:50 #185
184769 crew  Deisyy
pi_221599702
quote:
2s.gif Op maandag 17 augustus 2026 22:25 schreef NoCigar het volgende:
ow natuurlijk :@

Nieuwerwets gedoe _O-

En nu eerst verder lezen, voordat ik reageer.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_221600128
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 11:17 schreef Blues het volgende:

[..]
How can I make this about Herm me.

Het lijkt wel alsof ze naar Paul wilde om daar waar ze zo happy was nog eens terug te keren en 3000 memorylane foto's te maken..
Dat was best genant, ja. Kennelijk zocht ze naar iets gemeenschappelijks, maar Paul had helemaal geen zin om verhalen op te diepen over zijn overleden vrouw en wilde alleen maar eten, haha.

En dat ze niet inging over zijn gebrek aan reuk vond ik vreemd, ik zou doorvragen, sinds wanneer en wat is de oorzaak, heeft ie corona gehad etc etc etc.
pi_221600156
Dit van Rick moest ik ook om lachen;

quote:
Wandelen vindt Tim prima. Als het maar niet te snel gaat, niet te steil omhoog, niet te steil omlaag, geen hobbelige ondergrond, niet te ver, niet als het te warm is, niet als het te koud is, niet als het regent, niet als het waait, niet door mul zand, niet door modder, niet te vroeg, niet vlak na het eten, niet als hij moe is en niet als er veel mensen lopen.
Timotee liep ook wel een beetje raar naast Wadi met die korte dikke pootjes van hem.. :D
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 14:18:52 #188
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221600338
quote:
Ik vond dat echt zó misplaatst :{ Dat je dat over je eigen man zegt, prima. Maar ga dat niet over de overleden partner van een ander zeggen. Misschien vindt de ander dat idee wel heel onprettig, weet jij veel. Zou voor mij echt reden zijn om iemand naar huis te sturen.
&lt;a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" &gt;HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt&lt;/a&gt; O+
pi_221600404
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 14:18 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ik vond dat echt zó misplaatst :{ Dat je dat over je eigen man zegt, prima. Maar ga dat niet over de overleden partner van een ander zeggen. Misschien vindt de ander dat idee wel heel onprettig, weet jij veel. Zou voor mij echt reden zijn om iemand naar huis te sturen.
Dat was ook ver over de grens met haar gedachte dan kom ik dichter bij Paul zijn intimiteit.
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 14:42:52 #190
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221600437
Vind het trouwens wel een mooi seizoen, er gebeurt lekker veel :D
&lt;a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" &gt;HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt&lt;/a&gt; O+
pi_221600531
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 14:42 schreef kwiwi het volgende:
Ja, vind ik ook, hoeveel weken moeten we eigenlijk nog voordat de reunie er is (te lui om op te zoeken, haha)
pi_221600599
quote:
Eens, en ik vind eigenlijk alle eigenaren minus Fred ook wel leuke mensen. Dat scheelt ook al wel in het kijkplezier...
  Moderator dinsdag 18 augustus 2026 @ 15:13:18 #193
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221600634
quote:

[..]
Dit ben ik niet met je eens. Als je nu nog niet inziet dat het een narcistische lul is dan ga je dat later ook niet vinden. Ik had na 3 afleveringen ongeveer al door wat voor eikel het is (toen Monique erbij kwam). Het is daarna alleen maar erger geworden en ja, het wordt nog erger, maar als dit niet al je grens is dan lijk je waarschijnlijk meer op Fred dan je zelf denkt :D
5 - 28 februari Thailand O+
  Moderator dinsdag 18 augustus 2026 @ 15:14:18 #194
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221600641
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 14:18 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Dat vond ik ook :Y Er bestaan heel veel mensen die helemaal niet in de hemel geloven, die kunnen niets met zo'n opmerking. En om dan ook nog de twee te combineren is echt zo ongepast :X
pi_221600661
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 15:13 schreef MaJo het volgende:

[..]
Dit ben ik niet met je eens. Als je nu nog niet inziet dat het een narcistische lul is dan ga je dat later ook niet vinden. Ik had na 3 afleveringen ongeveer al door wat voor eikel het is (toen Monique erbij kwam). Het is daarna alleen maar erger geworden en ja, het wordt nog erger, maar als dit niet al je grens is dan lijk je waarschijnlijk meer op Fred dan je zelf denkt :D
Nou bedankt... :D
pi_221600678
Heeft Fred eigenlijk kinderen? Nee toch?
pi_221600683
Ik vond die Gargamel bij die Zweedse in de winter veel erger dan Fred. En ook die engerd met zijn dikke kop in Italië bij die vrouw. Ben al die namen gelukkig kwijt... Die twee vond ik echt eng.

Fred is meer heel fout en heeft dat zelf niet in de gaten, wat hem wel grappig maakt (om uit te lachen, niet om mee te lachen).
pi_221600685
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 15:19 schreef Firuze60 het volgende:
Heeft Fred eigenlijk kinderen? Nee toch?
Nee, daar is hij allergisch voor.
pi_221600691
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 15:21 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Nee, daar is hij allergisch voor.
En ook al van dieren las ik ergens, nou ja, hij is gelukkig niet allergisch van zichzelf.. _O-
pi_221600699
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 15:21 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
En ook al van dieren las ik ergens, nou ja, hij is gelukkig niet allergisch van zichzelf.. _O-
Dat was dus de grap. Dat hij allergisch voor honden, dat las je niet, dat heeft hij gezegd tegen oma die honden heeft.
pi_221600713
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 15:23 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Dat was dus de grap. Dat hij allergisch voor honden, dat las je niet, dat heeft hij gezegd tegen oma die honden heeft.
Ja, en allergisch voor oma's, gewoon een grapjas joh en een paljas. Ergens gelezen dat ie daar bekend staat als 'lijpe Fred' kan ik mij iets bij voorstellen.. :D
  Moderator dinsdag 18 augustus 2026 @ 16:39:52 #202
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221601206
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 15:17 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Nou bedankt... :D
Als je dat geen red flag vindt zegt dat wel wat over jezelf ja :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 15:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vond die Gargamel bij die Zweedse in de winter veel erger dan Fred. En ook die engerd met zijn dikke kop in Italië bij die vrouw. Ben al die namen gelukkig kwijt... Die twee vond ik echt eng.

Fred is meer heel fout en heeft dat zelf niet in de gaten, wat hem wel grappig maakt (om uit te lachen, niet om mee te lachen).
Nee joh, glibbert was inderdaad vies maar hij was respectvol naar Elsje. Hetzelfde met die gast en Evelien, die waren gewoon meteen heel verliefd en gingen klef doen. Fred is bezitterig. die zegt letterlijk hoe je dingen moet doen en als je het niet naar zijn zin doet dan brandt hij je tot de grond af :r
pi_221601279
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 15:20 schreef bloodymary1 het volgende:

Hoe dan? Welke sneren heeft hij gegeven? Fred is in elk gesprek kleinerend. :{ Nog nooit bij een kandidaat gezien.
pi_221601372
quote:
Ik mis wel echt smaakmakers zoals uit andere seizoenen en vind er weinig gebeuren, maar kijk nog steeds met plezier. :)
Heerlijk programma. :D
pi_221601453
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 16:53 schreef Pisces het volgende:

[..]
Hoe dan? Welke sneren heeft hij gegeven? Fred is in elk gesprek kleinerend. :{ Nog nooit bij een kandidaat gezien.
Ik kijk daar ook met verbazing naar, hij waant zich echt zelf nog als een 27-jarige aantrekkelijke sportieve (man met hellempie op de fiets die niet kan dansen) man en snapt niet dat er alleen maar oma's hem nog een beetje leuk of interessant vinden.
  Moderator dinsdag 18 augustus 2026 @ 19:54:43 #206
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221602350
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 17:29 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik kijk daar ook met verbazing naar, hij waant zich echt zelf nog als een 27-jarige aantrekkelijke sportieve (man met hellempie op de fiets die niet kan dansen) man en snapt niet dat er alleen maar oma's hem nog een beetje leuk of interessant vinden.
En dat terwijl degene die hij een oma vindt tien jaar jonger is dan hij _O- :')
pi_221602738
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 19:54 schreef MaJo het volgende:

[..]
En dat terwijl degene die hij een oma vindt tien jaar jonger is dan hij _O- :')
Hij voelt zich jonger van geest, snap dat nou. Beetje creatief zijn, ja. :D
pi_221602823
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 20:31 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Hij voelt zich jonger van geest, snap dat nou. Beetje creatief zijn, ja. :D
Nou ja, hij heeft minder buik dan de gemiddelde man van 35, dus in dat opzicht snap ik hem. Maar focus je dan op je eigen kwaliteiten en zoek verder. :)

Dat vieze sneren. Die vrouwen komen met de beste bedoelingen naar je toe. :{ En zo’n
paradijs is z’n houtje touwtje toko niet. :')
Maar een paar vrouwen zijn nooit verder dan Europa geweest dus kirren er op los.
pi_221602881
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 20:39 schreef Pisces het volgende:

[..]
Nou ja, hij heeft minder buik dan de gemiddelde man van 35, dus in dat opzicht snap ik hem. Maar focus je dan op je eigen kwaliteiten en zoek verder. :)

Dat vieze sneren. Die vrouwen komen met de beste bedoelingen naar je toe. :{ En zo’n
paradijs is z’n houtje touwtje toko niet. :')
Maar een paar vrouwen zijn nooit verder dan Europa geweest dus kirren er op los.
Oh, ken genoeg mannen van zijn leeftijd zonder hangbuik die minder poeha hebben dan deze gast met zijn plukhaar en ontevreden kop. Van mij mag ie tot de grond toe afgekraakt worden en stikken in zijn vissen.
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 20:45:27 #210
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221602903
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 17:11 schreef Pisces het volgende:

[..]
Ik mis wel echt smaakmakers zoals uit andere seizoenen en vind er weinig gebeuren, maar kijk nog steeds met plezier. :)
Heerlijk programma. :D
Oh ik kijk het pas sinds vorig jaar :D :@ Vind deze leuker dan het vorige zomerseizoen.
pi_221602914
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 20:43 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Oh, ken genoeg mannen van zijn leeftijd zonder hangbuik die minder poeha hebben dan deze gast met zijn plukhaar en ontevreden kop. Van mij mag ie tot de grond toe afgekraakt worden en stikken in zijn vissen.
Ik ken ze ook, maar niet veel.

Verder eens. Al zou ik dan liever zo’n grote vis bewaren voor wie hem wil hebben. Was het @Soury ? :D
pi_221602936
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 20:45 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Oh ik kijk het pas sinds vorig jaar :D :@ Vind deze leuker dan het vorige zomerseizoen.
Geen idee of dit nog op Videoland staat maar 2024 was wel goud. En anders 2023.

Wel erg leuk om toch steeds over nieuwe mensen te lezen die dan besluiten om toch te gaan kijken terwijl het al een tijdje loopt. :) (En het dan ook echt leuk vinden!)
pi_221602952
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 20:48 schreef Pisces het volgende:

[..]

Wel erg leuk om toch steeds over nieuwe mensen te lezen die dan besluiten om toch te gaan kijken terwijl het al een tijdje loopt. :) (En het dan ook echt leuk vinden!)
Meer om mee te praten wat en waarom dit nu precies de hype is.. :D
pi_221602961
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 20:49 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Meer om mee te praten wat en waarom dit nu precies de hype is.. :D
Maar ze kijken volgende zomer (en misschien deze winter) toch weer? Toch? :7
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 20:51:07 #215
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221602968
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 20:48 schreef Pisces het volgende:

[..]

Kreeg het als tip van iemand toen ik ziek thuis zat, was een goede tip :D
pi_221602970
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 20:50 schreef Pisces het volgende:

[..]
Maar ze kijken volgende zomer (en misschien deze winter) toch weer? Toch? :7
Denk het en dan verslaafd ook.. _O-
pi_221603120
Limburgse man die uit de generatie komt dat er kennelijk geen beugel nodig was, Caroline zou hem direct teruggestuurd hebben. :D
  Moderator dinsdag 18 augustus 2026 @ 21:08:48 #218
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221603131
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 21:07 schreef Firuze60 het volgende:
Limburgse man die uit de generatie komt dat er kennelijk geen beugel nodig was, Caroline zou hem direct teruggestuurd hebben. :D
Enne?
~FEYENOORD~
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 21:09:38 #219
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221603135
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 21:08 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Enne?
Auch enne.
pi_221603148
quote:

[..]
Enne?
iig nog originele tanden, ja!
  Moderator dinsdag 18 augustus 2026 @ 21:11:27 #221
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221603152
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 21:10 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
iig nog originele tanden, ja!
:D
~FEYENOORD~
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 21:13:08 #222
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221603162
Ik vind Iris wel weinig tijd doorbrengen met die mannen. Ene avond met de kinderen eten (ok prima), andere avond dansen, vervolgens avond met vriendin eten, lekker uitgebreid met broer bellen.. Alsof die mannen maar een beetje een soort hobbyprojectje zijn waar ze niet zoveel zin in heeft.
pi_221603183
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 21:13 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind Iris wel weinig tijd doorbrengen met die mannen. Ene avond met de kinderen eten (ok prima), andere avond dansen, vervolgens avond met vriendin eten, lekker uitgebreid met broer bellen.. Alsof die mannen maar een beetje een soort hobbyprojectje zijn waar ze niet zoveel zin in heeft.
Iris zit enorm hoog in mijn irritatiezone, moet dan weer afvragen waarom (geleerd uit mijn studie) dus misschien ligt dat dan weer aan mijzelf.. _O-
pi_221603226
quote:

[..]
Enne?
Ik vind mannen(en vrouwen) met een tekst op hun shirt een afknapper. Kleed je gewoon normaal.
pi_221603227
Iedereen kijkt gewoon voor Fred #fred.
Thomas, Iris of Eline kunnen zonder dat iemand het echt merkt, vervangen worden.
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 21:23:12 #226
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221603249
Ik probeerde zojuist net als Timmy met m'n tanden op ellaar te praten. Dat is toch geen doen? :D Hoe doen mensen dat.
pi_221603254
Die muurschildering O+
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 21:24:04 #228
499136 nelaeryn
food & music
pi_221603257
quote:
Vind haar ook maar vaag. Wellicht doet ze mee voor de gratis promotie van haar b&b en haar 'kunst', of is ze gewoon een beetje antisociaal... wie zal het zeggen?
"Common sense is not so common" --Voltaire
pi_221603276
quote:
Ik denk dat ze alleen maar meedoet om haar Riviera Maison frutsels te verkopen. Haar Insta puilt al uit, vrouwenbladen staan in de rij

[ Bericht 0% gewijzigd door NoCigar op 18-08-2026 21:49:21 ]
pi_221603306
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 21:26 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Ik denk dat ze alleen maar meedoet om haar Rivera Maison frutsels te verkopen. Haar Insta puilt al uit, vrouwenbladen staan in de rij
Dat dus.
pi_221603329
Thomas met de knietjes over elkaar, ja ja.
pi_221603351
Menno is een leuke kerel, en een toffe schildpad _O_
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 21:33:55 #233
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221603352
quote:

[..]
Ik denk dat ze alleen maar meedoet om haar Rivera Maison frutsels te verkopen. Haar Insta puilt al uit, vrouwenbladen staan in de rij
Oh, irritant dat soort deelnemers :{
pi_221603361
Sjaak kan na twee nachten slapen in de tent en alleen eten lekker oprotten..
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 21:35:35 #235
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221603369
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 21:33 schreef Soury het volgende:
Menno is een leuke kerel, en een toffe schildpad _O_
Menno grows on me :D Lijkt me verder geen partnermateriaal maar wel een leuke vriend om te hebben :D
pi_221603406
Thomas komt over als een lege Ken-pop.
pi_221603410
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 21:35 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Menno grows on me :D Lijkt me verder geen partnermateriaal maar wel een leuke vriend om te hebben :D
Vind hem minstens zo lief als die Rotterdammert van vorig jaar, snap niet dat Eline niks in hem ziet.
pi_221603423
Dus Thomas neemt haar mee om haar een schop onder haar kont te geven maar wil eerst weten hoe zij er in staat. En dan kan hij horen hoe ok ze hem vindt en allemaal positieve dingen over de adonis zegt. Wat een lul :D
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 21:44:00 #239
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221603440
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 21:42 schreef Soury het volgende:
Dus Thomas neemt haar mee om haar een schop onder haar kont te geven maar wil eerst weten hoe zij er in staat. En dan kan hij horen hoe ok ze hem vindt en allemaal positieve dingen over de adonis zegt. Wat een lul :D
Vind hem een oppervlakkig leeghoofd. Maar goed, er zijn vast genoeg bijpassende vrouwen, dus hij vindt wel iemand.
pi_221603448
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 21:07 schreef Firuze60 het volgende:
In zijn voorstelfilmpje had hij een hele andere outfit aan. Wat een pauper. :')
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 21:46:08 #241
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221603464
quote:

[..]
Dezelfde tactiek voert Fred , met z'n kunstwerken.
Ook daar de vrouwenblaadjes in de rij....
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 21:46:09 #242
499136 nelaeryn
food & music
pi_221603466
quote:
Ergens wel slim. Gratis promotie en ondertussen lekker binnenlopen. Tja, mensen zijn nu eenmaal kuddedieren, en lopen graag massaal als een stel blinden, achter de laatste trends en hypes aan.
"Common sense is not so common" --Voltaire
pi_221603479
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 21:15 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Iris zit enorm hoog in mijn irritatiezone, moet dan weer afvragen waarom (geleerd uit mijn studie) dus misschien ligt dat dan weer aan mijzelf.. _O-
Ze is te emotioneel.

En die logica. Dan zou ik jaloers moeten zijn op mensen die te laat komen, stinken, ongemanierd zijn. Eh nee. :D
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 21:49:33 #244
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221603504
Kijk Menno gaan, met de baywatch muziek eronder _O_
  Moderator dinsdag 18 augustus 2026 @ 21:51:07 #245
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221603519
Ik krijg een beetje de kriebels van Sjaak
~FEYENOORD~
pi_221603522
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 21:15 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ze is gewoon anders speels :+ . Ik heb het zelfde, zo'n leuke dag gehad met Sjaak (geloof er niks van) alles is zo neppereg.
pi_221603530
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 21:41 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Vind hem minstens zo lief als die Rotterdammert van vorig jaar, snap niet dat Eline niks in hem ziet.
Bart !! Daar doet hij me idd aan denken.
pi_221603531
Eline, hij is net zo’n vreselijke pauper als jij bent.
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 21:53:13 #249
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221603537
Sjaak: "ben normaal heel goed in flirten".
Lijkt me sterk vriend..

Wel zielig dat ie moet huilen. Heb het idee dat ie al heel wat afgewezen is in z'n leven ;(
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 21:54:18 #250
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221603544
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 21:52 schreef Soury het volgende:

[..]
Bart !! Daar doet hij me idd aan denken.
Was dat die pipo die 'carbonara' ging maken in italie?
pi_221603546
Wadie en Iris zitten allebei lekker hoog in de emoties
pi_221603555
Iris zoekt een bink (denkt ze) en anders ben je de Sjaak, maar de bink die er was had haar beter door dan Sjaak.
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
pi_221603569
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 21:53 schreef kwiwi het volgende:
Lijkt me sterk vriend..

Wel zielig dat ie moet huilen. Heb het idee dat ie al heel wat afgewezen is in z'n leven ;(
De eerste bij wie ik het echt sneu vond. En dan Iris met haar eensgelijks en knuffie |:)
pi_221603582
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 21:53 schreef kwiwi het volgende:
Lijkt me sterk vriend..

Ik vond het ook zielig. ;(

Ik hoop dat hij leuke reacties online krijgt.
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 22:00:36 #255
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221603594
Die zus kijkt net zo vals als die nicht.
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 22:02:26 #256
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221603611
Mooi wel, reis je ver voor de vrouw van je dromen. Word je aan de kant gezet, slaap maar in de tent en kijk maar wat je eet. En oh ja, het is niks dus ga maar weer naar huis.

Ik had het idee dat hij een eenzame drinker is, die rode neus van hem.

Het geknutsel van Iris met steeds hetzelfde vaasje is ook niet heel cratief, maar zal wel gaan verkopen.,
pi_221603630
Wat een gejank vorige keer dat Iris van niemand afscheid kon nemen, nou, dat kon ze best van Sjaak, toedeloe. Kutwief.

En ik moest lachen om Mireille die vond dat de meneer geen tafelmanieren had, zelf zat ze de spaghetti te draaien op een lepel.. :D
pi_221603635
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 21:54 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Was dat die pipo die 'carbonara' ging maken in italie?
Nee die gozer die bij die dame was die vrouwen en mannen had uitgenodigd. Ze zijn nog steeds samen, leuke kerel is dat.
pi_221603680
Dit seizoen heeft elke afwijzing wel verdomd veel tranen.
Eerst die man bij Eline, dan Sjaak en nu dit _O-
pi_221603683
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 21:49 schreef kwiwi het volgende:
Kijk Menno gaan, met de baywatch muziek eronder _O_
Met één hand _O-
pi_221603700
Oh, en Menno kon veel en veel beter waterskieen dan Eline, haha. Zij bleef braaf in de mainstream van de speedboot, hij ging er duidelijk buiten en dat kost veel meer energie vanwege de snelheid (heb ooit aan waterskieen gedaan dus mag er wat van zeggen).
pi_221603704
Mirreile praat ook met eten in haar mond. Ennuh moet volgens haar nog wat etiquette leren. :')
pi_221603710
Wat gaat mijn gevoel doen als ik een andere man met poedelkak in de weer zie. aldus Eline.
pi_221603721
Dat feest komt totaal geënsceneerd over.
  Moderator dinsdag 18 augustus 2026 @ 22:20:07 #265
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221603723
Die wadie gaat nog een heel zwaar leven krijgen met deze instelling
~FEYENOORD~
pi_221603733
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 22:20 schreef R-woud93 het volgende:
Welke instelling bedoel je? Dat ie denkt dat ie het middelpunt van aandacht niet meer is?
pi_221603734
Elke keer als ik Thomas zie zie een Rick-roll
pi_221603744
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 22:16 schreef Soury het volgende:
Mirreile praat ook met eten in haar mond. Ennuh moet volgens haar nog wat etiquette leren. :')
En het toetsenbord van haar laptop eerst eens poetsen voordat er een camera op staat.. _O-
pi_221603754
Ach Paula meisie je bent niet afgewezen omdat je positief in het leven staat. Wat een kut smoes was dat, Thomas wil Mexx (in bed) ;(
pi_221603762
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 22:27 schreef Soury het volgende:
Ach Paula meisie je bent niet afgewezen omdat je positief in het leven staat. Wat een kut smoes was dat, Thomas wil Mexx (in bed) ;(
Ik vermoed eerder een soort romantisch plaatje wat ie voor ogen heeft.
pi_221603786
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 22:28 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik vermoed eerder een soort romantisch plaatje wat ie voor ogen heeft.
Kan wel zijn maar wees dan eerlijk, ik vond het best triest voor haar dat ze te positief was. Dat verdient ze niet en dat was b.s.
pi_221603790
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 22:34 schreef Soury het volgende:

[..]
Kan wel zijn maar wees dan eerlijk, ik vond het best triest voor haar dat ze te positief was. Dat verdient ze niet en dat was b.s.
Natuurlijk was dat bullshit, ze ging notabene helemaal mee in zijn problemen. De vent is niks met zijn geblaat. Leeghoofd.
pi_221603809
quote:
Dat wel.
Maar ik geloof wel de opmerking dat het een keer gaat botsen en dat ze pittig is.
pi_221603812
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 22:20 schreef R-woud93 het volgende:
Lijkt me ook wel kut als je niet van dat soort feestjes houdt (en niet drinkt) heel ongemakkelijk om te zien, maar hij is ook niet echt een vrolijke noot.
pi_221603832
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 22:42 schreef Soury het volgende:

[..]
Lijkt me ook wel kut als je niet van dat soort feestjes houdt (en niet drinkt) heel ongemakkelijk om te zien, maar hij is ook niet echt een vrolijke noot.
Nee, inderdaad, hoe zuur ie ook het laatste restje uit zijn tonic-citroen zat te drinken tot tweemaal toe. Maar goed, het openlijk gezuip van alcohol word je ook niet blij van daar, dus ik snap het wel. Moest wel lachen toen ik moeder en tante achter de toonbank bier zag te verkopen en Timotee doet alsof ie slapend rijk is.. _O-
pi_221603883
Waar komt Thimotee's fortuin vandaan? Is dat al behandelt? Ik heb afl. 1 gemist.
pi_221603896
Prima stuk:

twitter
pi_221603947
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 23:05 schreef NoCigar het volgende:
Prima stuk:

[ x ]
Rick Evers is er stil van.. :D
pi_221603953
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 23:02 schreef NoCigar het volgende:
Waar komt Thimotee's fortuin vandaan? Is dat al behandelt? Ik heb afl. 1 gemist.
Hij zat ergens te blaten dat zijn ouders in de goudhandel zaten en hij in de gigolouitleen. Heerlijk stelletje ouderwetse Amsterdamse sjaggeraars. Laat ze daar allemaal lekker op Ibiza blijven.
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 23:33:14 #280
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221603970
Zie wel steeds de subtiele sluikreclame voor quooker tussendoor.
Poef.....gone! ©golfer
pi_221603974
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 23:33 schreef golfer het volgende:
Zie wel steeds de subtiele sluikreclame voor quoocker tussendoor.
subtiel?
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 23:36:12 #282
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221603985
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 23:33 schreef Firuze60 het volgende:

subtiel?
Oké. Niet zo subtiel. Productplacement.
Poef.....gone! ©golfer
pi_221604003
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 23:36 schreef golfer het volgende:

[..]
Oké. Niet zo subtiel. Productplacement.
Kijk he, en dan vraag ik mij af hoe dat gaat.. wil je kandidaat worden voor het programma B&Bvl? Ja, lijkt mij leuk, heb je ook een Quooker en wil je die promoten in de uitzending? Uhhh, nee, maar wil er wel eentje aanschaffen eventueel. Krijg ik dan korting? _O-
pi_221604006
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 23:33 schreef golfer het volgende:
Zie wel steeds de subtiele sluikreclame voor quooker tussendoor.
Dat is toch altijd zo, Lays chips overal (in doosjes die je nergens meer ziet) en meer dingen. Stoor me er niet zo aan de sponsoren zijn ook wel belangrijk, anders kunnen we niet van dit soort programma's genieten.
pi_221604011
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 23:41 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat is toch altijd zo, Lays chips overal (in doosjes die je nergens meer ziet) en meer dingen. Stoor me er niet zo aan de sponsoren zijn ook wel belangrijk, anders kunnen we niet van dit soort programma's genieten.
Een zak chips ergens neergooien is wel wat anders dan je keuken verbouwen.
pi_221604016
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 23:40 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Kijk he, en dan vraag ik mij af hoe dat gaat.. wil je kandidaat worden voor het programma B&Bvl? Ja, lijkt mij leuk, heb je ook een Quooker en wil je die promoten in de uitzending? Uhhh, nee, maar wil er wel eentje aanschaffen eventueel. Krijg ik dan korting? _O-
Het is nou eenmaal een commerciële omroep.
pi_221604017
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 23:42 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Een zak chips ergens neergooien is wel wat anders dan je keuken verbouwen.
Nah. :')
pi_221604020
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 23:43 schreef Soury het volgende:

[..]
Het is nou eenmaal een commerciële omroep.
Ja en diegene die er aan meedoet een soort commerciele slaaf waar wij naar zitten te kijken als commerciele uilskuikens.. :D
pi_221604029
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 23:44 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja en diegene die er aan meedoet een soort commerciele slaaf waar wij naar zitten te kijken als commerciele uilskuikens.. :D
Heb niet de indruk dat ze er rouwig om zijn, er komt nog net geen wijn en bier uit de kraan.
pi_221604034
quote:
Tot slot hebben we kasteeldame Mireille nog. Ze vindt het allemaal best spannend, want haar vorige date liep niet zo goed af. Die kwam destijds het restaurant binnen en ging niet bij haar zitten, maar een paar tafeltjes verderop. Lieve Mireille, ik wil hiervoor met terugwerkende kracht mijn excuses aanbieden. Ik had dat toen anders moeten aanpakken.
_O-

https://rickevers.nl/bzv-category/benb-18-augustus-2026/
pi_221604044
quote:
Ik heb het nog niet gelezen maar het is toch ook raar dat je dan weggaat, die gozer had haar blijkbaar niet herkend. Mireiille had wellicht een foto van 20 jaar geleden op haar tinder staan.
pi_221604049
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 23:54 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik heb het nog niet gelezen maar het is toch ook raar dat je dan weggaat, die gozer had haar blijkbaar niet herkend. Mireiille had wellicht een foto van 20 jaar geleden op haar tinder staan.
Zoiets, of die deed niet of hij haar kende.
pi_221604078
Naakt, kwetsbaar en kut. Ja, als ik me zo voelde, ging ik ook naar huis. Ik snap die Wadie wel. En dan heeft ie ook nog de hele middag én avond naar De Grote Timothy Karaokeshow moeten luisteren. Er zijn natuurlijk grenzen aan wat een man aankan.

Timmyboy vond het allemaal prachtig. Zijn zaak vol met Nederlanders die frikandellen vreten en bier zuipen en als klap op de vuurpijl ook nog zijn maatje Michaël terug op het oude nest. Het was helaas wel de genadeklap voor Wadie. Hij heeft ook altijd pech. Bij zijn eerste feestje op Ibiza werd hij versierd en nu genegeerd.

Bij Elena werd er ook versierd, alleen ging het hier om een muur. En eerlijk is eerlijk: Menno heeft dat mooi gedaan. Elena werd er ook vrolijk van, want Menno wordt vrolijk van schilderen en daar wordt zij dan weer vrolijk van. Of Menno daar op zijn beurt dan ook weer vrolijk van wordt, vertelt het verhaal niet.

Bij het wakeboarden was ik opnieuw onder de indruk van Menno. Zoiets valt namelijk nog niet mee. Ik heb zelf wel eens gewaterskied en het was niet het meest indrukwekkende moment uit mijn lange sportcarrière. Laat ik het anders zeggen: het was totaal ongepast geweest als ze daar een liedje van Baywatch onder hadden gemonteerd.

Die Menno hè. Hij zit er inmiddels ook al een tijdje trouwens. Niet dat er sprake is van enige liefde, maar gezellig is het wel en je heb er ook nog wat aan. Eigenlijk is Menno de Arie van Elena. En dat is mooi, want iedereen heeft in zijn leven een Arie nodig.

Iris zou ook wel een Arie willen. Helaas zit ze met Sjaak. Die vindt haar heel leuk en knap en is weg van haar. Sjaak is dan ook van plan om binnenkort het stukje zelfvertrouwen om te zetten in speelsheid. Hij sprak het niet hardop uit, maar Sjaak kennende wil hij het liefst de hiel van haar voet laten dansen in een wolkje koffiemelk.

Gaat alleen niet gebeuren, want Iris gaat hem wegsturen. Ze komen dus niet dichter tot elkaar. Sjaak had het al wel een beetje zien aankomen, want op zijn knuffel kreeg hij drie zoenen terug. Daarna had hij haar een heel romantisch gedicht voorgelezen en had ze gereageerd met ‘wil je een kopje thee’. Dus nee, het zat Sjaak allemaal niet mee.

Voordat Sjaak definitief afhaakte, had hij nog een cadeautje. Heel even was ik bang voor een nieuw gedicht, maar het werd een zakdoek. Daarna begon Sjaak zo hartstochtelijk te huilen dat hij de zakdoek terugvroeg om zijn tranen te drogen en een paar keer flink zijn neus te snuiten. Uit respect voor onze woordkunstenaar is dat echter nooit uitgezonden.

Lieve Sjaak, houd moed
Ooit komt het goed
Laat de tranen maar stromen
Die juiste vrouw gaat echt komen
Je moet nu weg bij de tent
Maar blijf vooral wie je bent

Bij Thomas was het ook tijd voor afscheid met tranen. Paula gaat. Ze vond het een prachtige journey, maar helaas wordt het geen Journey Together. Gelukkig mag ze nog wel een paar uur blijven, want Thomas gaat eerst een fles wijn openmaken en meestal duurt dat een tijdje.

Daarna vlogen de lieve woorden voor Paula van alle kanten over tafel. Thomas vond het enorm cool dat ze het vliegtuig is ingestapt. Hijzelf had zich waarschijnlijk helemaal onder gespuugd. Dat kent ie namelijk nog van vroeger toen hij een wild leven had. Jezelf onderspugen hoorde er gewoon bij. Het was een way of life, weet je.

Paula was vooral trots op zichzelf. En op haar moeder. Als Paula vroeger een broodje kaas wilde hebben, moest ze zelf naar de keuken lopen om een broodje te pakken. Als je er nu op terugkijkt, is zoiets te bizar voor woorden natuurlijk, maar ze plukt nu toch maar mooi de vruchten van deze bikkelharde opvoeding.

Tot slot hebben we kasteeldame Mireille nog. Ze vindt het allemaal best spannend, want haar vorige date liep niet zo goed af. Die kwam destijds het restaurant binnen en ging niet bij haar zitten, maar een paar tafeltjes verderop. Lieve Mireille, ik wil hiervoor met terugwerkende kracht mijn excuses aanbieden. Ik had dat toen anders moeten aanpakken.

Gelukkig heeft Mireille nu meer ‘geluk’, want Limburger Ton komt eraan. Ton woont op zichzelf in Limburg. Had ik al gezegd dat Ton uit Limburg komt? Het werd in de uitzending niet helemaal duidelijk en Ton zei er zelf ook weinig over, dus ik dacht: ik meld het hier even. Voor de volledigheid: Limburg dus.

Ton is geen billen- of borstenman, maar een ogenman. In Limburg kan blijkbaar alles. Hij vond vooral de Jutta Leerdam-eyeliner van Mireille erg mooi. Verder houdt Ton van bier, wijn en lekker eten. Oh ja, hij geeft zichzelf ook elke dag een complimentje. Als ie een propje opgeraapt heeft, zijn baard weer strak getrimd heeft of een heerlijke drol in de wc heeft gedraaid. ‘Lekker gepoept, ouwe’, zegt ie dan. Dat vinden wij vreemd, maar in Limburg is dat allemaal heel normaal.

Mireille is nog wat minder scheutig met complimentjes. Ja, hij is dan misschien lekker groot en sterk, maar zijn tafelmanieren krijgen een dikke onvoldoende. Bovendien lijdt Ton net als veel mannen op tv aan de gekkemannenziekte: nul vragen, nul interesse. Daarom besloot Mireille hem een handje te helpen. En let op. Dit gesprek is een klassiekertje hoor:

‘Zeg Ton, moet je ook niet vragen of ik kinderen heb?’
‘Oh ja, goeie, ehhh… heb je kinderen?’
‘Nee.’

Toch vind ik dat Mireille niet zo streng voor Ton moet zijn. Hij mag best af en toe met een volle mond praten. Zelf is Mireille namelijk ook niet zo consequent. Zo hoorde ik haar zeggen dat ze geen afzuigkap heeft omdat ze dat in de middeleeuwen ook niet hadden. Maar dan denk ik: dan moet je ook de auto, je mobieltje, de wasmachine en de Jutta Leerdam-eyeliner weggooien.

Morgen komt er bij Donatella iemand met een paar mooie tanden, ouwehoert Wadie verder over zijn gevoel en is Rick Evers weer op tijd.

Rick Evers :s)
pi_221604080
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 23:56 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Zoiets, of die deed niet of hij haar kende.
Dan loop je door :+ Hij ging daar zitten wachten.
pi_221604094
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 00:04 schreef Soury het volgende:

[..]
Dan loop je door :+ Hij ging daar zitten wachten.
Haha, ja en dan op haar wachten en zij staat dan op (loopt naar zijn tafeltje) en zegt: " eej, man, was jij niet mijn date?" _O-
pi_221604097
Wat een lul is die Thomas.
Je bent zo bizar positief. Eh whut?

En idd zijn er volop Aries in de friendzones her en der :D

Mireille heeft een hete aardappel in dr mond. Das Limburgs voor: wegwezen Ton Arie 8-)

Bij Eline 'mag' Menno alleen maar rustig zijn of zo. Waarom hamert ze er zo op?

[ Bericht 5% gewijzigd door Blues op 19-08-2026 00:29:40 ]
pi_221604103
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 21:21 schreef NoCigar het volgende:
Iedereen kijkt gewoon voor Fred #fred.
Thomas, Iris of Eline kunnen zonder dat iemand het echt merkt, vervangen worden.
Groot gelijk. Ik vind dat Iris weinig commentaar krijgt terwijl zij de kandidaten niet leuk behandeld . Stel dat Fred de kandidaten in een tent had geplaatst net als Iris dan zouden de reacties anders zijn. Of als hij zijn gasten alleen liet eten net als Iris . Waarom krijgt zij niet zoveel kritiek als Fred?
pi_221604109
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 00:13 schreef Rokehejemi8 het volgende:

[..]
Groot gelijk. Ik vind dat Iris weinig commentaar krijgt terwijl zij de kandidaten niet leuk behandeld . Stel dat Fred de kandidaten in een tent had geplaatst net als Iris dan zouden de reacties anders zijn. Of als hij zijn gasten alleen liet eten net als Iris . Waarom krijgt zij niet zoveel kritiek als Fred?
Hohoho, ik heb meerdere malen aangegeven dat ik Iris een gare trut vind, je zet je gasten niet in een tent en laat ze voor je koken en vreet dat zelf op met je kinderen en de man kan met het bordje op schoot optieven in de tuin. Mens is belachelijk en zit er alleen maar om dat kleiprutswerk van haar te promoten.
pi_221604111
Ze moeten zo'n programma natuurlijk produceren, maar vind sommige scènes echt veel te gemaakt.

Net iets te vaak de vazen in beeld van Iris, zo'n overgestylde tipi tent waar de mannen in slapen (dat heb je niet even liggen, toch?), Michael die uiteraard precies binnenstapt op de Hollandse avond, Nisha Tara die overduidelijk al contact had gehad met eh, hoe heet ze ook weer en bij sommige dates ligt het er zo dik bovenop dat ze alleen maar zijn uitgekozen voor entertainment..

Dat gevoel had ik bij de vorige seizoenen echt een stuk minder.
Shine bright like a diamond.
pi_221604129
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2026 00:17 schreef June. het volgende:
Ze moeten zo'n programma natuurlijk produceren, maar vind sommige scènes echt veel te gemaakt.

Net iets te vaak de vazen in beeld van Iris, zo'n overgestylde tipi tent waar de mannen in slapen (dat heb je niet even liggen, toch?), Michael die uiteraard precies binnenstapt op de Hollandse avond, Nisha Tara die overduidelijk al contact had gehad met eh, hoe heet ze ook weer en bij sommige dates ligt het er zo dik bovenop dat ze alleen maar zijn uitgekozen voor entertainment..

Dat gevoel had ik bij de vorige seizoenen echt een stuk minder.
Uh, vorige seizoenen waren we als kijkers misschien wat dommer?
pi_221604165
quote:
Denk dat Thomas zich anders te weinig het mannetje voelt. Deze stoere, positieve vrouw zou zijn rots in de branding zijn ipv andersom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')