Straalt vaak nogal wat damesfrustratie uit....quote:Op maandag 17 augustus 2026 19:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Fred is een aparte, maar hoe hij overal wordt neergezet is ook wel allemaal wat overdreven en flauw. Soms. Of best vaak eigenlijk.
Vond ik ook wel, mooie ogen heeft ie.quote:Op maandag 17 augustus 2026 21:04 schreef Pisces het volgende:
Paul ziet er in de auto zoveel knapper uit. Het licht valt goed. Zijn hoofd lijkt veel slanker en z’n buik is weg.
Sorry. Ik moest het toch zeggen.
Ja. Goeie kop ook.quote:Op maandag 17 augustus 2026 21:13 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vond ik ook wel, mooie ogen heeft ie.
Blijf vooral kijken en ik ben benieuwd of je volgende week nog hetzelfde zegtquote:Op maandag 17 augustus 2026 19:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Fred is een aparte, maar hoe hij overal wordt neergezet is ook wel allemaal wat overdreven en flauw. Soms. Of best vaak eigenlijk.
Hij is de smaakmaker en ik vind die cartoons ook wel flauw. Zag wel een lolly het haren aan vast gekleefd daar moest ik wel om gniffelen. Plus ik blijf zijn tonijnen leuk vindenquote:Op maandag 17 augustus 2026 19:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Die vind ik ook wel een knappe kop hebben.quote:Op maandag 17 augustus 2026 21:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Timothy viel dan nu weer tegen, begint al aardig uit te zakken op zijn 40ste..
Op zich best een aantrekkelijke man, maar hij zuipt veel en daar ga je zien.quote:Op maandag 17 augustus 2026 21:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Timothy viel dan nu weer tegen, begint al aardig uit te zakken op zijn 40ste..
Ik denk dat het woordje "Herm" wel nu de druppel is. Waarom doet ze dat? Ga ergens heen waar je geen herinneringen hebt.quote:Op maandag 17 augustus 2026 21:04 schreef Pisces het volgende:
Paul ziet er in de auto zoveel knapper uit. Het licht valt goed. Zijn hoofd lijkt veel slanker en z’n buik is weg.
Sorry. Ik moest het toch zeggen.
Dit is idd niet het uitje wat je verwacht zo. De keuze voor die plaats was al een beetje mwah. Maar deze gesprekken. Jemig.quote:Op maandag 17 augustus 2026 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat het woordje "Herm" wel nu de druppel is. Waarom doet ze dat? Ga ergens heen waar je geen herinneringen hebt.
Dit zijn ook spoilers he? Gewoon niet dingen zeggen die de tv kijkers niet weten.quote:Op maandag 17 augustus 2026 21:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Blijf vooral kijken en ik ben benieuwd of je volgende week nog hetzelfde zegt
Ik vind het zo jammer dat werkelijk elk jaar Frankrijk met grijze beelden komt. Elke kandidaat gewoon.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |