Straalt vaak nogal wat damesfrustratie uit....quote:Op maandag 17 augustus 2026 19:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Fred is een aparte, maar hoe hij overal wordt neergezet is ook wel allemaal wat overdreven en flauw. Soms. Of best vaak eigenlijk.
Vond ik ook wel, mooie ogen heeft ie.quote:Op maandag 17 augustus 2026 21:04 schreef Pisces het volgende:
Paul ziet er in de auto zoveel knapper uit. Het licht valt goed. Zijn hoofd lijkt veel slanker en z’n buik is weg.
Sorry. Ik moest het toch zeggen.
Ja. Goeie kop ook.quote:Op maandag 17 augustus 2026 21:13 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vond ik ook wel, mooie ogen heeft ie.
Blijf vooral kijken en ik ben benieuwd of je volgende week nog hetzelfde zegtquote:Op maandag 17 augustus 2026 19:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Fred is een aparte, maar hoe hij overal wordt neergezet is ook wel allemaal wat overdreven en flauw. Soms. Of best vaak eigenlijk.
Hij is de smaakmaker en ik vind die cartoons ook wel flauw. Zag wel een lolly het haren aan vast gekleefd daar moest ik wel om gniffelen. Plus ik blijf zijn tonijnen leuk vindenquote:Op maandag 17 augustus 2026 19:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Die vind ik ook wel een knappe kop hebben.quote:Op maandag 17 augustus 2026 21:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Timothy viel dan nu weer tegen, begint al aardig uit te zakken op zijn 40ste..
Op zich best een aantrekkelijke man, maar hij zuipt veel en daar ga je zien.quote:Op maandag 17 augustus 2026 21:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Timothy viel dan nu weer tegen, begint al aardig uit te zakken op zijn 40ste..
Ik denk dat het woordje "Herm" wel nu de druppel is. Waarom doet ze dat? Ga ergens heen waar je geen herinneringen hebt.quote:Op maandag 17 augustus 2026 21:04 schreef Pisces het volgende:
Paul ziet er in de auto zoveel knapper uit. Het licht valt goed. Zijn hoofd lijkt veel slanker en z’n buik is weg.
Sorry. Ik moest het toch zeggen.
Dit is idd niet het uitje wat je verwacht zo. De keuze voor die plaats was al een beetje mwah. Maar deze gesprekken. Jemig.quote:Op maandag 17 augustus 2026 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat het woordje "Herm" wel nu de druppel is. Waarom doet ze dat? Ga ergens heen waar je geen herinneringen hebt.
Dit zijn ook spoilers he? Gewoon niet dingen zeggen die de tv kijkers niet weten.quote:Op maandag 17 augustus 2026 21:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Blijf vooral kijken en ik ben benieuwd of je volgende week nog hetzelfde zegt
Ik vind het zo jammer dat werkelijk elk jaar Frankrijk met grijze beelden komt. Elke kandidaat gewoon.quote:
Bij een eerdere uitzending heeft ze het even los gehad, wat stijl en dun sprieterig.quote:Op maandag 17 augustus 2026 21:37 schreef Soury het volgende:
Ok, haar van Eline is dus nep, de vlecht van eigen haar is dun en ineens een dikke vlecht. Ben bang dat het er los niet uitziet.
Ik zou niet weten wat ik hiermee spoiler maar goedquote:Op maandag 17 augustus 2026 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit zijn ook spoilers he? Gewoon niet dingen zeggen die de tv kijkers niet weten.
Ja hè. Komt heel jong en onvolwassen over. Emotioneel gezien dus.quote:Op maandag 17 augustus 2026 21:23 schreef Pisces het volgende:
Wadi is wel erg clingy en emotioneel.
Daarom dacht ik ook dat hij amper 30 jaar was, maar is gewoon 37.
Oh echt? gemist.quote:Op maandag 17 augustus 2026 21:38 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Bij een eerdere uitzending heeft ze het even los gehad, wat stijl en dun sprieterig.
Heb ik zo slecht gekeken? (Ja.) Gemist.quote:Op maandag 17 augustus 2026 21:38 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Bij een eerdere uitzending heeft ze het even los gehad, wat stijl en dun sprieterig.
Ik denk ook dat niet iedereen geschikt is om met een programma als dit mee te doen. Camera + crew en als een soort figurant op oproepbasis wachten wanneer je nog nodig bent bij je ‘date’.quote:Op maandag 17 augustus 2026 21:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja hè. Komt heel jong en onvolwassen over. Emotioneel gezien dus.
Leuke knul voor een jongere knul. Niet voor Timothy.
Herm is er bijna bijquote:Op maandag 17 augustus 2026 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat het woordje "Herm" wel nu de druppel is. Waarom doet ze dat? Ga ergens heen waar je geen herinneringen hebt.
Nou ja het is een beetje flauw om als videoland kijker hier te roepen "Nou wacht maar de aflevering morgen poepoeh, en volgende week denken jullie anders over die en die" daar zit ik persoonlijk niet op te wachten.quote:Op maandag 17 augustus 2026 21:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik hiermee spoiler maar goed
Dat gejank om een paar paardenbloemen die dingen geven ook nog afquote:Op maandag 17 augustus 2026 21:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja hè. Komt heel jong en onvolwassen over. Emotioneel gezien dus.
Leuke knul voor een jongere knul. Niet voor Timothy.
Hahaha, ben benieuwd..quote:Op maandag 17 augustus 2026 21:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Blijf vooral kijken en ik ben benieuwd of je volgende week nog hetzelfde zegt
Dat is niet spoilerachtig, maar meer zo betweterig. Zo van, ik weet al meer dan jij. Een vriendin van mij die Videolandkijker is doet dat ook steeds. Superirritant.quote:Op maandag 17 augustus 2026 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja het is een beetje flauw om als videoland kijker hier te roepen "Nou wacht maar de aflevering morgen poepoeh, en volgende week denken jullie anders over die en die" daar zit ik persoonlijk niet op te wachten.
Ja ik ken het, wij hebben ook zo iemand in het RLS topic./bondgenotenquote:Op maandag 17 augustus 2026 21:56 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is niet spoilerachtig, maar meer zo betweterig. Zo van, ik weet al meer dan jij. Een vriendin van mij die Videolandkijker is doet dat ook steeds. Superirritant.
Ik snap je.quote:Op maandag 17 augustus 2026 21:56 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is niet spoilerachtig, maar meer zo betweterig. Zo van, ik weet al meer dan jij. Een vriendin van mij die Videolandkijker is doet dat ook steeds. Superirritant.
Ja zo voelt dat idd, en dat hoeft niet. Ik heb trouwens videoland dus ik kan veel meer zien. Verleden jaar heb ik besloten om gewoon mee te kijken wanneer het op tv is. Het videoland topic is te chaotisch omdat de één in een keer alle afleveringen kijkt en ik misschien twee en dan kan je daar al niet lezen.quote:Op maandag 17 augustus 2026 21:56 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou omdat ik het al 10 keer heb gezegdquote:Op maandag 17 augustus 2026 22:10 schreef Soury het volgende:
Mireille is toch veel leuker dan Nisja-Tart ik snap het wel waarschijnlijk had Nisja meer aanmeldingen ofzo. Ze koos er maar drie omdat ze het al wist. Wat een heerlijke toko bij Mireille![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |