abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221583816
Ik heb een Poolse collega gehad die precies zo deed en heel erg op Doete lijkt qua uiterlijk en manier van bewegen en praten.
Qua intelligentie was er niets mis mee, ze was alleen een beetje typisch in doen en laten. :')
pi_221584104
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 10:08 schreef Silenus het volgende:
Ze komt door haar accent behoorlijk onnozel over, maar denk dat ze niet per se 'dom' is. Waarschijnlijk wel wereldvreemd.
Het is meer een onverstaanbaar kruidenvrouwtje uit een stil dorpje dan een gerenommeerd hartchirurg.
Laat maar waaien
pi_221584444
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 10:08 schreef Silenus het volgende:
Ze komt door haar accent behoorlijk onnozel over, maar denk dat ze niet per se 'dom' is. Waarschijnlijk wel wereldvreemd.
Dit is het ook, denk ik.

Ik vind haar wel iets grappigs en liefs hebben.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221584617
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 11:55 schreef Pisces het volgende:

[..]
Dit is het ook, denk ik.

Ik vind haar wel iets grappigs en liefs hebben.
Vind ik ook. En haar accent vind ik dan weer veel minder dom klinken dan dat ordinaire Amsterdamse accent van Timothy.. :D
pi_221584620
De ongemakkelijkheid en het soms rare 'doen' bij de B&B eigenaren, zit 'm denk ik ook in het feit dat er in alle situaties met totale vreemden een camera op je staat. Toen je je opgaf voor dit programma (of hoorde dat iemand je had opgegeven) en je bent uitgekozen neem je je w.s. dingen voor.
Je verwachtingen zijn hoog gespannen, iedere kandidaat is op zijn leukst op zijn filmpje, je laat mensen komen waarvan je op het eerste gezicht denkt, leuk! Of Wow!

Maar dan in je hele zenuwachtige modus komt mens na mens na mens die je totaaaaal anders had ingeschat.
Hoe moet je daar mee omgaan. Volgens mij lopen er ook wel coaches rond bij dat programma, je wordt ergens op een bankie neergezet voor een diep gesprek :+ of je wordt totaal overvallen door stuiterende, zwijgzame of typische kandidaten, die bovendien ook nog iets van jou vinden. En die mss nog stinken ook.
Of met temutanden. Je bent er niet op voorbereid.
Ga d'r maar aanstaan :D
pi_221584638
En het moet allemaal in een razendsnel tempo en dat tempo is zelfs nog te langzaam voor Fret.. :|W
pi_221584853
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 12:12 schreef Blues het volgende:
De ongemakkelijkheid en het soms rare 'doen' bij de B&B eigenaren, zit 'm denk ik ook in het feit dat er in alle situaties met totale vreemden een camera op je staat. Toen je je opgaf voor dit programma (of hoorde dat iemand je had opgegeven) en je bent uitgekozen neem je je w.s. dingen voor.
Je verwachtingen zijn hoog gespannen, iedere kandidaat is op zijn leukst op zijn filmpje, je laat mensen komen waarvan je op het eerste gezicht denkt, leuk! Of Wow!

Maar dan in je hele zenuwachtige modus komt mens na mens na mens die je totaaaaal anders had ingeschat.
Hoe moet je daar mee omgaan. Volgens mij lopen er ook wel coaches rond bij dat programma, je wordt ergens op een bankie neergezet voor een diep gesprek :+ of je wordt totaal overvallen door stuiterende, zwijgzame of typische kandidaten, die bovendien ook nog iets van jou vinden. En die mss nog stinken ook.
Of met temutanden. Je bent er niet op voorbereid.
Ga d'r maar aanstaan :D
En je moet de hele dag vullen met deze persoon. En als je pech hebt 2 personen. Terwijl je met een normale date niet verplicht 12 uur afspreekt en afhaakt als het niks is.
Lijkt me wel slopend. :)

Overigens wbt die tanden van Caroline. Iedereen heeft wel iets waar hij of zij echt op afknapt. Ik zou op een knalgeel gebit ook écht afknappen.
Alleen ze vertelt het een tikje kwetsend. Maar die personen tegen wie ze praten, graven vast ook lekker door. :+ Zij vragen, Caroline levert.
pi_221584882
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 12:17 schreef Firuze60 het volgende:
En het moet allemaal in een razendsnel tempo en dat tempo is zelfs nog te langzaam voor Fret.. :|W
Ik vind Fred vreselijk maar zou na 3 dagen ook wel een bepaalde knoop door willen hakken. (En hij vraagt zich ook af of Doete niet gewoon voor het eiland blijft hangen. Of nee, dat denk ik. :P )
Doete doet luchtig en blij. Is er meer?

Eline vraagt zich ook af of die Rotterdammert serieus en rustig kan zijn.
pi_221584883
Ja het is doodvermoeiend en je hersens zitten overvol. Ben je net van de shock van een persoon bijgekomen, en is het stof ietwat neergedaalt, staat de volgende op je stoep. Of in je poep.

:P
pi_221584919
Ik denk overigens dat zowel Caroline als Eline allebei de ‘prima man’ (Arie en Menno) gewoon lang laten plakken. Want het voelt goed, ze zijn leuk in de omgang, doen wat je vraagt. Om dan aan het eind te concluderen dat ze gewoon vrienden zijn.

Al hoop ik dat Eline iets voor Menno gaat voelen. Vind ze leuk passen. :)
pi_221585098
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 12:50 schreef Pisces het volgende:
Ik denk overigens dat zowel Caroline als Eline allebei de ‘prima man’ (Arie en Menno) gewoon lang laten plakken. Want het voelt goed, ze zijn leuk in de omgang, doen wat je vraagt. Om dan aan het eind te concluderen dat ze gewoon vrienden zijn.

Al hoop ik dat Eline iets voor Menno gaat voelen. Vind ze leuk passen. :)
Ik zou zowel Eline als Menno nog niet in mijn straat hebben willen wonen.
Laat maar waaien
pi_221585105
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 13:17 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Gun je ze daardoor meteen geen relatie? :+
pi_221585113
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 13:19 schreef Pisces het volgende:

[..]
Gun je ze daardoor meteen geen relatie? :+
Op dat eilandje vol dikke gouden schakelkettingen ja :Y
Laat maar waaien
pi_221585198
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 13:17 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ik vraag mij dan weer af wie jij sowieso in jouw straat zou hebben willen wonen.. _O-
pi_221585209
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 12:45 schreef Pisces het volgende:

[..]
Ik vind Fred vreselijk maar zou na 3 dagen ook wel een bepaalde knoop door willen hakken. (En hij vraagt zich ook af of Doete niet gewoon voor het eiland blijft hangen. Of nee, dat denk ik. :P )

Eline vraagt zich ook af of die Rotterdammert serieus en rustig kan zijn.
Dat is wel iets anders dan er maar gelijk mee het bed in te duiken binnen drie dagen, bedenk me nu, zou Yvonne dat wel gedaan hebben? :o
pi_221585229
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 13:39 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik vraag mij dan weer af wie jij sowieso in jouw straat zou hebben willen wonen.. _O-
Doodlopend straatje
pi_221585231
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 13:46 schreef Drass het volgende:

[..]
Doodlopend straatje
_O-
pi_221585778
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 12:45 schreef Pisces het volgende:

[..]
Vieze Fred heeft het niet over knopen doorhakken maar wil gewoon intiem zijn, in een "normale" setting tast je af hoe de ander daar in staat, vind je deze persoon leuk dan heb je geduld wanneer zij nog niet zover zijn. Fred wil nu intiem zijn en anders moet ze maar wieberen, dat is gewoon eng viezig gedrag.
pi_221585815
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 13:41 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat is wel iets anders dan er maar gelijk mee het bed in te duiken binnen drie dagen, bedenk me nu, zou Yvonne dat wel gedaan hebben? :o
Oh dat had ik gemist. Ik dacht dat hij met ‘aanraking’ een knuffel bedoelde.

Nee dan heb ik niks gezegd.
pi_221586242
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 14:39 schreef Pisces het volgende:

[..]
Oh dat had ik gemist. Ik dacht dat hij met ‘aanraking’ een knuffel bedoelde.

Nee dan heb ik niks gezegd.
Fred en knuffelen.. :D
pi_221586538
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 15:07 schreef Firuze60 het volgende:

Fred en knuffelen.. :D
Die duikt er het liefst bovenop. Hoe hij die vrouwen ook bekijkt.. van top tot teen. Nog net niet kwijlend.
Fieze Fur ret. :+
pi_221586575
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 15:37 schreef Blues het volgende:

[..]
Die duikt er het liefst bovenop. Hoe hij die vrouwen ook bekijkt.. van top tot teen. Nog net niet kwijlend.
Fieze Fur ret. :+
En ik zie Doete denken..nouuh, das oooook nieeet echt een lekkeruhhe hunk, zeeg. Die knapte al af op zijn dansmooves en zijn hellumpie op de fiets.. _O-
pi_221587601
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2026 15:44 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
En ik zie Doete denken..nouuh, das oooook nieeet echt een lekkeruhhe hunk, zeeg. Die knapte al af op zijn dansmooves en zijn hellumpie op de fiets.. _O-
Ze heeft zijn filmpje toch ook gezien of alleen geluisterd? :+
pi_221587612
quote:
1s.gif Op zondag 16 augustus 2026 18:05 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ze heeft zijn filmpje toch ook gezien of alleen geluisterd? :+
Geen idee, die hele voorstellingsuizending heb ik gemist.
  maandag 17 augustus 2026 @ 17:25:10 #100
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221595955
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')