Ja en dat snap ik dan nou juist niet omdat hem het zelfde is overkomen. Zo zwaar vertelde ze het ook niet dat er dozen tissues aangesleept moesten worden. Het is ook een manier van voorstellen, dit ben ik en dit is mijn rugzakje.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vond dat op zich echt een goed gesprek, ook Marjo deed gewoon normaal tegen de nieuwe vrouw. Iedereen was respectvol, rustig. Wat een verademing, gewoon een paar volwassen mensen die een goed gesprek hebben. Alleen jammer dat Paul er wat oncomfortabel bij was ja.
Paul is een simpele man. Wil geen goed gesprek.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:33 schreef Soury het volgende:
Ik vind het raar dat Paul het raar vind dat Marlies verteld over haar reisverleden en haar man. Lijkt wel alsof Paul dat uit de weg wil gaan en koetjes en kalfjes wil. Ik vond niet gek, dan weet je gelijk hoe het zit. Ik vind Maries zo op het eerste gezicht een tof mens.
Welkom, tot morgen!quote:Op donderdag 13 augustus 2026 23:11 schreef Firuze60 het volgende:
sjaak is de sjaak, wat een welkom ook.
Maandag pas weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rick Evers![]()
Op een trap staan met een gieter is best een uitdaging. Liever als een gieter maar dat durft hij vast niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 23:33 schreef Firuze60 het volgende:
griesusallemachtig, als je denkt dat het misschien niet nog erger kan met fretjeraketje dat zegt ie dit: "Ik ben enorm sportief, ik mountainbike veel (met suf helmpje op), zeilen (op dat halfgare vlot van hem met buitenboordmotor).. ennuh..ben altijd wel heel fysiek bezig."
Met onnozele zaken.
Of twee plankjes zagen..quote:Op donderdag 13 augustus 2026 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Op een trap staan met een gieter is best een uitdaging. Liever als een gieter maar dat durft hij vast niet.
Gadver Fredquote:Op donderdag 13 augustus 2026 23:59 schreef golfer het volgende:
Nisha Tara heeft het over Lieske haar droogheid.
Ik zag toch echt vooral veel nattigheid bij hun.
Droge humor en natte zoenen, dat verschil moet jij toch wel weten?quote:Op donderdag 13 augustus 2026 23:59 schreef golfer het volgende:
Ik vond het ook niet netjes dat je eerst vragen stelt en als het antwoord je dan niet bevalt, omdat je het zélf nog moeilijk hebt met verlies, daar in stilte commentaar op hebt. Deze vrouw is juist helemaal het type dat hem kan en zal begrijpen. Ze is open en eerlijk en respectvol naar de andere kandidate. Wat wil die man nu eigenlijk, een vrouw zonder verleden? Deze vrouw past zó goed bij hem.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en dat snap ik dan nou juist niet omdat hem het zelfde is overkomen. Zo zwaar vertelde ze het ook niet dat er dozen tissues aangesleept moesten worden. Het is ook een manier van voorstellen, dit ben ik en dit is mijn rugzakje.
Ze komt er niet als b&b gast en het lekker ontbijt en het mooie uitzicht, ze komt voor de liefde.
Dit.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 08:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet netjes dat je eerst vragen stelt en als het antwoord je dan niet bevalt, omdat je het zélf nog moeilijk hebt met verlies, daar in stilte commentaar op hebt. Deze vrouw is juist helemaal het type dat hem kan en zal begrijpen. Ze is open en eerlijk en respectvol naar de andere kandidate. Wat wil die man nu eigenlijk, een vrouw zonder verleden? Deze vrouw past zó goed bij hem.
Fred is een grote fantast. 3000 kaarten verkocht in de voorverkoop voor zijn onderwatertentoonstelling, geloof er geen reet van. Bovendien schijnt deze zelf-vererende ´kunstenaar´ nog op papier getrouwd te zijn met een Kroatische en is er nog gesteggel over een huis in Kroatië waar hij recht op denkt te hebben. En dan nu opeens ook allergisch voor honden als excuus om ook deze vrouw snel weer te lozen vóór hij goed en wel kennis met haar gemaakt heeft. Zichzelf voordoen als een sportliefhebber omdat hij af en toe op een gammele fiets zit en van zeilen houdt. Bedoelt hij dan met dat houten vlot van hem? Nee, deze man zit boordenvol fantasiën en een vrouw zal nooit kunnen voldoen aan zijn hoge eisen m.b.t. de liefde. Vrouwen die niet meteen aan zijn voeten liggen en zijn kale kruin bevoelen vallen meteen al af bij deze lompe boer.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 22:59 schreef Firuze60 het volgende:
Jesusmina, die reactie van Fret op Ellen als ze uit de auto stapt..
Op de eerste plaats begrijp ik niet dat als je je kandidaat stelt voor dit programma je dat niet goed thuis regelt m.b.t. de aanwezige kinderen. Je weet toch dat je voor onbepaalde tijd weggaat? Nu gaan er diverse kandidaten eerder dan verwacht naar huis voor kinderen en vergeten dat een andere kandidaat plaats voor hen heeft moeten maken. Dat hele gedoe bij Iris vind ik ook wel even schrikken geblazen hoor en geheel onverwachts dus begrijp ik Iris wel. Die was helemaal weg van Jiri en ze hadden het erg leuk gehad. En dan opeens moet hij weg en wil hij nog wel terugkomen, maar toch ook weer niet. Ik hoorde hem óók zeggen dat het dan ophoudt nadat zij aangaf rekening te moeten houden met nog enkele aankomende kandidaten. Begrijp er geen ene moer van, ze passen juist zo goed bij elkaar. Zou er iets zijn voorgevallen dat wij niet hebben gezien?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 00:25 schreef Blues het volgende:
I rest my kees
Fret en Oma.... duurt een nachtje denk ik. Ik zwaai vast naar Ellen voor vlg week
Bij Paul komen er nog 2 nu? Na Marlies
En Iris, tja..zal doorgesproken zijn met de productie.. maar dat het rauw op haar dak valt snap ik ergens wel.
Dat Jiriy / Jyri zijn kind op 1 zet, moet zij juist toejuichen, dat vind ik echt een hele mooie eigenschap.
En volgens mij zei hij dat het dan hier stopte. Zij toch niet?
Zij stond te kirren als een meid van 14, maar was hij net zo enthousiast? Dat heb ik niet gezien.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:13 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Op de eerste plaats begrijp ik niet dat als je je kandidaat stelt voor dit programma je dat niet goed thuis regelt m.b.t. de aanwezige kinderen. Je weet toch dat je voor onbepaalde tijd weggaat? Nu gaan er diverse kandidaten eerder dan verwacht naar huis voor kinderen en vergeten dat een andere kandidaat plaats voor hen heeft moeten maken. Dat hele gedoe bij Iris vind ik ook wel even schrikken geblazen hoor en geheel onverwachts dus begrijp ik Iris wel. Die was helemaal weg van Jiri en ze hadden het erg leuk gehad. En dan opeens moet hij weg en wil hij nog wel terugkomen, maar toch ook weer niet. Ik hoorde hem óók zeggen dat het dan ophoudt. Begrijp er geen ene moer van, ze passen juist zo goed bij elkaar. Zou er iets zijn voorgevallen dat wij niet hebben gezien?
Ik weet niet zo goed wat ik moet denken van Lieske, vond haar een beetje nep doen. Erg bezig met goed beeld neer te zetten, maar dat is mijn mening hoor.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 23:59 schreef golfer het volgende:
Mannen kirren niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:17 schreef Pisces het volgende:
[..]
Zij stond te kirren als een meid van 14, maar was hij net zo enthousiast? Dat heb ik niet gezien.
Nou ja, een gezellig ritje en drankje. Een beetje spontaan mens kan dat met iedereen hebben.quote:
Ik weet ook niet of ze graag even op tv wilde. Ik twijfel nog.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik moet denken van Lieske, vond haar een beetje nep doen. Erg bezig met goed beeld neer te zetten, maar dat is mijn mening hoor.
Toen hij er net was moest hij zich ook even alleen zien te redden en was zij met haar kinderen. Daarna die motortrip, zou hij die alleen maar voor zich zélf hebben willen maken dan? Ik weet het niet, de kennismaking was maar zeer kort en het leek alsof hij wel genoot van alles om hem heen. Hij stelde zélf voor om terug te komen als zij dat wilde, erg vreemd allemaal.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:24 schreef Pisces het volgende:
[..]
Nou ja, een gezellig ritje en drankje. Een beetje spontaan mens kan dat met iedereen hebben.Maar ik heb Jiry niet gehoord over hoe geweldig en speciaal Iris is. Maar ik heb de aflevering half gehoord dus dat kan aan mij liggen. Want Sylvie Meis ben ik soms een beetje zat. (Al kan ze aan die stem niks doen en is het verder gewoon een lieve, leuke vrouw.)
Zij past toch totaal voor geen meter bij hem joh, hij is "stoer" en springt het liefst van elke waterval zonder de diepte te peilen en Iris is een geknakt roosje in een vaasje dat constant omvalt in een verwarmde kas.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:13 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Op de eerste plaats begrijp ik niet dat als je je kandidaat stelt voor dit programma je dat niet goed thuis regelt m.b.t. de aanwezige kinderen. Je weet toch dat je voor onbepaalde tijd weggaat? Nu gaan er diverse kandidaten eerder dan verwacht naar huis voor kinderen en vergeten dat een andere kandidaat plaats voor hen heeft moeten maken. Dat hele gedoe bij Iris vind ik ook wel even schrikken geblazen hoor en geheel onverwachts dus begrijp ik Iris wel. Die was helemaal weg van Jiri en ze hadden het erg leuk gehad. En dan opeens moet hij weg en wil hij nog wel terugkomen, maar toch ook weer niet. Ik hoorde hem óók zeggen dat het dan ophoudt nadat zij aangaf rekening te moeten houden met nog enkele aankomende kandidaten. Begrijp er geen ene moer van, ze passen juist zo goed bij elkaar. Zou er iets zijn voorgevallen dat wij niet hebben gezien?
Op vrijdag 14 augustus 2026 09:38 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat hij ook een beetje pit miste.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zij past toch totaal voor geen meter bij hem joh, hij is "stoer" en springt het liefst van elke waterval zonder de diepte te peilen en Iris is een geknakt roosje in een vaasje dat constant omvalt in een verwarmde kas.
Ja die zou een heel stuk beter bij hem passen, moet hij wel een crimineel handeltje ergens in opzetten want dat vind zij een pré.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:47 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ook een beetje pit miste.
Zoekt meer een type Eline.
Lieske is een fucking serial killer. Of iets. Daar is iets heel erg niet mee in de haak. Ik denk dat we Nisha Tara over 2 jaar met een mes in haar nek vinden en dat Lieske alles erft. Ofzo. Ik weet niet. Lekker ding om een keer aan te duwen, maar daar is echt wat niet mee in de haak imoquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik moet denken van Lieske, vond haar een beetje nep doen. Erg bezig met goed beeld neer te zetten, maar dat is mijn mening hoor.
Jiry heeft m.i. gewoon zijn best gedaan om iets leuks te doen met Iris, wat me vrij normaal lijkt als je probeert iemand te leren kennen. Ik vond het wel vreemd dat hij ineens zei dat ie terug moest naar zijn kind, het lijkt me logisch dat je dat even van tevoren aangeeft. Maar ik denk inderdaad dat hij de klik niet voeldequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:24 schreef Pisces het volgende:
[..]
Nou ja, een gezellig ritje en drankje. Een beetje spontaan mens kan dat met iedereen hebben.Maar ik heb Jiry niet gehoord over hoe geweldig en speciaal Iris is. Maar ik heb de aflevering half gehoord dus dat kan aan mij liggen. Want Sylvie Meis ben ik soms een beetje zat. (Al kan ze aan die stem niks doen en is het verder gewoon een lieve, leuke vrouw.)
Is gewoon een smoesje natuurlijk, in de categorie, "ik moet even met mijn krab langs de kapper"quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:59 schreef camilero het volgende:
[..]
Jiry heeft m.i. gewoon zijn best gedaan om iets leuks te doen met Iris, wat me vrij normaal lijkt als je probeert iemand te leren kennen. Ik vond het wel vreemd dat hij ineens zei dat ie terug moest naar zijn kind, het lijkt me logisch dat je dat even van tevoren aangeeft. Maar ik denk inderdaad dat hij de klik niet voelde
Foto: Het lijkt steeds meer op een petje met een hondedrol erop, uit de tuin van ........quote:
Kruisbestuiving hequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:19 schreef Bever_NL het volgende:
Foto: Het lijkt steeds meer op petje met een hondedrol erop, uit de tuin van ........
Ze weten natuurlijk dat iemand een uitje gaat maken de camera ploeg is er dan bij en dan sturen ze doodleuk een nieuwe.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:48 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Ik heb het gevoel dat alles van tevoren in elkaar is gezet.
Hoe komt het dat nieuwe kandidaten soms aankomen maar net op het punt dat degene voor wie ze komen op vertrek staat om iets te gaan ondernemen .
Ik heb nog nooit meegemaakt dat een kandidaat aanbelt en er niemand thuis is en die dan voor de deur met koffer en al.een tijdje staat te wachten.
Iedereen klaagt over Fred maar de manier hoe Iris de mannen behandelt is beneden peil . Ik zou mij als tweederangs voelen en afvragen of de mannen wel in huis mogen douchen.
Snap dat Jirny is vertrokken . In 1 van de afleveringen gaf ze aan dat gasten vertrokken waren. Waarom konden de kandidaten niet in het huis ? Wordt er doodleuk verteld dat er soms everzwijnen rondlopen. Ik was binnen 1 minuut vertrokken. Geen fatsoenlijke man zal ook blijven. Wat een krenterigheid.
Waarom negatieve reacties omdat Fred allergisch is. Dieren in huis is erg onhygiënisch en zou het ook niet moeten. Eten en gewoon een kat of hond om je heen. Wat smerig is dat !
Dan maar bij Timothy geen enkel dier om je heen en hij ontvangt en behandelt de gasten goed zonder elke dag uit te sloven je komt voor de liefde en niet als klusjesman of schoonmaakster .
geen probleem hij was er een van een motorclubje.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die zou een heel stuk beter bij hem passen, moet hij wel een crimineel handeltje ergens in opzetten want dat vind zij een pré.
Echte liefde laat niet op zich wachten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:27 schreef Gia het volgende:
Doete is er 3 dagen! Wat wil hij? Dat ze als een blok valt voor die ouwe gek?
Dat gaat vooral om haar manier van bewegen, die nu eenmaal wat moeizaam is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:27 schreef Gia het volgende:
Vind Fred wel erg vol van zichzelf. Hij denkt nog 200 maanden fit door het leven te kunnen gaan en dat hij dan pas achter een rollator loopt.
Hij is 67! Dus op ongeveer zijn 84ste is hij op?
Dan noemt hij Ellen een oma. Zij is 57, 10 jaar jonger. Maar omdat ze een kleinkind heeft, is ze oud in zijn gedachten.
Jij bent een kloon van ChevyCaprice dat moet wel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:48 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Ik heb het gevoel dat alles van tevoren in elkaar is gezet.
Hoe komt het dat nieuwe kandidaten soms aankomen maar net op het punt dat degene voor wie ze komen op vertrek staat om iets te gaan ondernemen .
Ik heb nog nooit meegemaakt dat een kandidaat aanbelt en er niemand thuis is en die dan voor de deur met koffer en al.een tijdje staat te wachten.
Iedereen klaagt over Fred maar de manier hoe Iris de mannen behandelt is beneden peil . Ik zou mij als tweederangs voelen en afvragen of de mannen wel in huis mogen douchen.
Snap dat Jirny is vertrokken . In 1 van de afleveringen gaf ze aan dat gasten vertrokken waren. Waarom konden de kandidaten niet in het huis ? Wordt er doodleuk verteld dat er soms everzwijnen rondlopen. Ik was binnen 1 minuut vertrokken. Geen fatsoenlijke man zal ook blijven. Wat een krenterigheid.
Waarom negatieve reacties omdat Fred allergisch is. Dieren in huis is erg onhygiënisch en zou het ook niet moeten. Eten en gewoon een kat of hond om je heen. Wat smerig is dat !
Dan maar bij Timothy geen enkel dier om je heen en hij ontvangt en behandelt de gasten goed zonder elke dag uit te sloven je komt voor de liefde en niet als klusjesman of schoonmaakster .
Jiry vindt Iris gewoon niks.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:17 schreef NoCigar het volgende:
Als Iris had gezegd dat ze alle volgende kandidaten zou cancelen, zou Jiri wel terug willen komen. Volgens mij vielen haar antwoorden hem wat tegen.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:04 schreef Pisces het volgende:
[..]
Jiry vindt Iris gewoon niks.En zoekt vrouwen met pit. Niet een vrouw die als een kind van 12 reageert op een rondje op de motor omdat ze nooit wat anders heeft gedaan dan kleien en wijnen met de vriendinnen.
Wie weet inderdaad. Hij valt misschien echt op het stoere type. Grote mond, klein hartje. Een leuk wijf, om het oneerbiedig te zeggen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:04 schreef Pisces het volgende:
[..]
Jiry vindt Iris gewoon niks.En zoekt vrouwen met pit. Niet een vrouw die als een kind van 12 reageert op een rondje op de motor omdat ze nooit wat anders heeft gedaan dan kleien en wijnen met de vriendinnen.
Eline kom er maar in.
Kan ook natuurlijk allebei waar zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:04 schreef Pisces het volgende:
[..]
Heel stoer om dat te melden hier. Nu kan je gerust gaan slapen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 03:58 schreef dbgfan het volgende:
Dit programma word je echt door de strot geduwd. Ieder jaar weer. Daardoor kijk ik uit principe NIET!!
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:39 schreef ach het volgende:
Ik vond de actie van Jiri iets weghebben van een narcistische powermove. Sowieso vreemd om geen oppas te regelen als je weet dat je aan zo'n programma meedoet.
Blijkt dat ze elkaar al iets van een half jaar kennen vóór de opnames. Vandaar dat ze metéén al kleffie en beffie deden bij hun ´eerste´ ontmoeting. Ik dacht al iets te merken dat het niet echt vreemden van elkaar waren. Vind dat stijlloos dat je dan alsnog andere kandidaten uitnodigt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:26 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ze graag even op tv wilde. Ik twijfel nog.
Dat laatste denk ik want wie wil er nou niet een prachtige, lieve en knappe kunstenaar hebben?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:27 schreef Gia het volgende:
Vind Fred wel erg vol van zichzelf. Hij denkt nog 200 maanden fit door het leven te kunnen gaan en dat hij dan pas achter een rollator loopt.
Hij is 67! Dus op ongeveer zijn 84ste is hij op?
Dan noemt hij Ellen een oma. Zij is 57, 10 jaar jonger. Maar omdat ze een kleinkind heeft, is ze oud in zijn gedachten.
Die man spoort echt niet.
Ook met Doete. Hij wil meer lijfelijk contact, maar zelf onderneemt hij niets in die richting. En het moet NU wel gaan gebeuren, want anders is het zonde van de tijd. Doete is er 3 dagen! Wat wil hij? Dat ze als een blok valt voor die ouwe gek?
Ja verdomd!quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:35 schreef NoCigar het volgende:
Kan iemand zich dit nog herinneren?
Ik ook niet zo goed, maar elke keer als Iris haar lachje doet moet ik hier aan denken, op ongeveer 32 seconden en het hele filmpje door, dar lachje was een kenmerk:
Bekijk deze YouTube-video
Ik snap dan helemaal niet dat RTL dat stuk liet zien waarbij zij secondenlang door haar Instagram profiel zit te scrollen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 09:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Blijkt dat ze elkaar al iets van een half jaar kennen vóór de opnames. Vandaar dat ze metéén al kleffie en beffie deden bij hun ´eerste´ ontmoeting. Ik dacht al iets te merken dat het niet echt vreemden van elkaar waren. Vind dat stijlloos dat je dan alsnog andere kandidaten uitnodigt.
Het klonk inderdaad als een smoesje om daar weg te gaan en was de klik er niet echt. Maar dat kun je dan ook gewoon zeggen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:39 schreef ach het volgende:
Ik vond de actie van Jiri iets weghebben van een narcistische powermove. Sowieso vreemd om geen oppas te regelen als je weet dat je aan zo'n programma meedoet.
Die vrouw is zo poreus als haar kleiwerkjes. Hoe wijs je die af?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 10:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het klonk inderdaad als een smoesje om daar weg te gaan en was de klik er niet echt. Maar dat kun je dan ook gewoon zeggen.
RTL zal niet op de hoogte zijn geweest?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 10:08 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ik snap dan helemaal niet dat RTL dat stuk liet zien waarbij zij secondenlang door haar Instagram profiel zit te scrollen.![]()
En toen was ik al verbaasd. Nooit gedacht dat ze (kandidaten in het algemeen) elkaar dan weten te vinden. En überhaupt zoeken.
Heel naïef.![]()
Oh ja, ik ging er vanuit dat ze dit gemonteerd hebben toen ze dit al wisten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 10:13 schreef Chea49 het volgende:
[..]
RTL zal niet op de hoogte zijn geweest?
Ze is heel breekbaar inderdaad, denk na het verlies van haar kind. Maar de kandidaten die op haar oproep reageren moeten zich er toch bewust van zijn dat de werkelijkheid anders kan zijn? Van beide zijden kan er worden afgehaakt. Bij de andere kandidaten kirde ze ook zo, dat zal haar houding zijn. Bij Jiry was het uiteraard véél sterker en ik denk ook dat ze echt vlinders voelde. Ik heb bij hém niet gemerkt dat hij haar niet zag zitten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 10:11 schreef Pisces het volgende:
[..]
Die vrouw is zo poreus als haar kleiwerkjes. Hoe wijs je die af?
Na elke exit moet ze met een koptelefoon dansen. Overprikkeld typje.
Dat gebeurd dan ook regelmatig, dat er iemand komt en opeens een oma wordt genoemd óf dat hij stokdoof blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 10:15 schreef Pisces het volgende:
[..]
Oh ja, ik ging er vanuit dat ze dit gemonteerd hebben toen ze dit al wisten.
Maar sowieso. Hoezo laat je iemand zien die dit zo opzoekt?
Op basis van profiel kan je al zoveel zien dat je weet dat iemand niks voor je is.
Denk dat RTL wel wist dat het uit zou komen en dit voor wilde zijn door het zelf al min of meer te laten zien. Zeker na de kritiek de laatste edities dat er teveel gesjoemel en gemanipuleerd wordt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 10:08 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ik snap dan helemaal niet dat RTL dat stuk liet zien waarbij zij secondenlang door haar Instagram profiel zit te scrollen.![]()
En toen was ik al verbaasd. Nooit gedacht dat ze (kandidaten in het algemeen) elkaar dan weten te vinden. En überhaupt zoeken.
Heel naïef.![]()
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat Iris voornamelijk haar kunst wil promoten en helemaal niet zit te wachten op een nieuwe vent.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 15:13 schreef Bever_NL het volgende:
Nu Jiry de ' Ik moet je wat vertellen, ik ga terug' .....truuk van de plank heeft getrokken, denk ik dat hij op lange termijn niet echt haar type is.
Die keurige gozer in Bonaire zei ook dat hij niet aan zou slaan op nieuwe binnenkomende candidaten, maar de realiteit was anders. Jiry geeft met dit soort truuken eigenlijk wel z'n visite-kaartje af. Het is raadzaam bij hem iets langer en verder te kijken dan de goed gebouwde buitenkant, die aan extreme sporting doet en een vlotte babbel heeft die redelijkheid tentoonspreidt.
Iris is natuurlijk ook wel een uiterst kwetsbaar poppetje die tere / drukke kunst maakt, die niet voor iedereen is. Zoals hier eerder aangegeven, is ze waarschijnlijk door haar vriendinnen dit programma in is geluist, maar is daarvoor niet klaar, of totaal het type niet dat zo'n programma-format kan handelen.
Wellicht omdat ze niet zo'n hoog IQ heeft?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:07 schreef Firuze60 het volgende:
Vind Doete trouwens heel erg leuk, die houdt zich lekker van de domme..
Dat kifterige agrarische toontjequote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:38 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Wellicht omdat ze niet zo'n hoog IQ heeft?
Waarom denk jij dat zij “niet zo’n hoog IQ heeft”?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:38 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Wellicht omdat ze niet zo'n hoog IQ heeft?
Nouja denken dat je koraal mag meenemen uit het buitenland vind ik wel algemen kennis.quote:Op zondag 16 augustus 2026 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat zij “niet zo’n hoog IQ heeft”?
Ik vind haar misschien een beetje raar, maar ik zie haar niet echt onintelligente dingen doen.
Het is meer een onverstaanbaar kruidenvrouwtje uit een stil dorpje dan een gerenommeerd hartchirurg.quote:Op zondag 16 augustus 2026 10:08 schreef Silenus het volgende:
Ze komt door haar accent behoorlijk onnozel over, maar denk dat ze niet per se 'dom' is. Waarschijnlijk wel wereldvreemd.
Dit is het ook, denk ik.quote:Op zondag 16 augustus 2026 10:08 schreef Silenus het volgende:
Ze komt door haar accent behoorlijk onnozel over, maar denk dat ze niet per se 'dom' is. Waarschijnlijk wel wereldvreemd.
Vind ik ook. En haar accent vind ik dan weer veel minder dom klinken dan dat ordinaire Amsterdamse accent van Timothy..quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:55 schreef Pisces het volgende:
[..]
Dit is het ook, denk ik.
Ik vind haar wel iets grappigs en liefs hebben.
En je moet de hele dag vullen met deze persoon. En als je pech hebt 2 personen. Terwijl je met een normale date niet verplicht 12 uur afspreekt en afhaakt als het niks is.quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:12 schreef Blues het volgende:
De ongemakkelijkheid en het soms rare 'doen' bij de B&B eigenaren, zit 'm denk ik ook in het feit dat er in alle situaties met totale vreemden een camera op je staat. Toen je je opgaf voor dit programma (of hoorde dat iemand je had opgegeven) en je bent uitgekozen neem je je w.s. dingen voor.
Je verwachtingen zijn hoog gespannen, iedere kandidaat is op zijn leukst op zijn filmpje, je laat mensen komen waarvan je op het eerste gezicht denkt, leuk! Of Wow!
Maar dan in je hele zenuwachtige modus komt mens na mens na mens die je totaaaaal anders had ingeschat.
Hoe moet je daar mee omgaan. Volgens mij lopen er ook wel coaches rond bij dat programma, je wordt ergens op een bankie neergezet voor een diep gesprekof je wordt totaal overvallen door stuiterende, zwijgzame of typische kandidaten, die bovendien ook nog iets van jou vinden. En die mss nog stinken ook.
Of met temutanden. Je bent er niet op voorbereid.
Ga d'r maar aanstaan
Ik vind Fred vreselijk maar zou na 3 dagen ook wel een bepaalde knoop door willen hakken. (En hij vraagt zich ook af of Doete niet gewoon voor het eiland blijft hangen. Of nee, dat denk ik.quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:17 schreef Firuze60 het volgende:
En het moet allemaal in een razendsnel tempo en dat tempo is zelfs nog te langzaam voor Fret..
Ik zou zowel Eline als Menno nog niet in mijn straat hebben willen wonen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:50 schreef Pisces het volgende:
Ik denk overigens dat zowel Caroline als Eline allebei de ‘prima man’ (Arie en Menno) gewoon lang laten plakken. Want het voelt goed, ze zijn leuk in de omgang, doen wat je vraagt. Om dan aan het eind te concluderen dat ze gewoon vrienden zijn.
Al hoop ik dat Eline iets voor Menno gaat voelen. Vind ze leuk passen.
Gun je ze daardoor meteen geen relatie?quote:Op zondag 16 augustus 2026 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou zowel Eline als Menno nog niet in mijn straat hebben willen wonen.
Op dat eilandje vol dikke gouden schakelkettingen jaquote:Op zondag 16 augustus 2026 13:19 schreef Pisces het volgende:
[..]
Gun je ze daardoor meteen geen relatie?
Ik vraag mij dan weer af wie jij sowieso in jouw straat zou hebben willen wonen..quote:Op zondag 16 augustus 2026 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou zowel Eline als Menno nog niet in mijn straat hebben willen wonen.
Dat is wel iets anders dan er maar gelijk mee het bed in te duiken binnen drie dagen, bedenk me nu, zou Yvonne dat wel gedaan hebben?quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:45 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ik vind Fred vreselijk maar zou na 3 dagen ook wel een bepaalde knoop door willen hakken. (En hij vraagt zich ook af of Doete niet gewoon voor het eiland blijft hangen. Of nee, dat denk ik.)
Doete doet luchtig en blij. Is er meer?
Eline vraagt zich ook af of die Rotterdammert serieus en rustig kan zijn.
Doodlopend straatjequote:Op zondag 16 augustus 2026 13:39 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik vraag mij dan weer af wie jij sowieso in jouw straat zou hebben willen wonen..
Vieze Fred heeft het niet over knopen doorhakken maar wil gewoon intiem zijn, in een "normale" setting tast je af hoe de ander daar in staat, vind je deze persoon leuk dan heb je geduld wanneer zij nog niet zover zijn. Fred wil nu intiem zijn en anders moet ze maar wieberen, dat is gewoon eng viezig gedrag.quote:Op zondag 16 augustus 2026 12:45 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ik vind Fred vreselijk maar zou na 3 dagen ook wel een bepaalde knoop door willen hakken. (En hij vraagt zich ook af of Doete niet gewoon voor het eiland blijft hangen. Of nee, dat denk ik.)
Doete doet luchtig en blij. Is er meer?
Oh dat had ik gemist. Ik dacht dat hij met ‘aanraking’ een knuffel bedoelde.quote:Op zondag 16 augustus 2026 13:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat is wel iets anders dan er maar gelijk mee het bed in te duiken binnen drie dagen, bedenk me nu, zou Yvonne dat wel gedaan hebben?
Fred en knuffelen..quote:Op zondag 16 augustus 2026 14:39 schreef Pisces het volgende:
[..]
Oh dat had ik gemist. Ik dacht dat hij met ‘aanraking’ een knuffel bedoelde.
Nee dan heb ik niks gezegd.
Die duikt er het liefst bovenop. Hoe hij die vrouwen ook bekijkt.. van top tot teen. Nog net niet kwijlend.quote:
En ik zie Doete denken..nouuh, das oooook nieeet echt een lekkeruhhe hunk, zeeg. Die knapte al af op zijn dansmooves en zijn hellumpie op de fiets..quote:Op zondag 16 augustus 2026 15:37 schreef Blues het volgende:
[..]
Die duikt er het liefst bovenop. Hoe hij die vrouwen ook bekijkt.. van top tot teen. Nog net niet kwijlend.
Fieze Fur ret.
Ze heeft zijn filmpje toch ook gezien of alleen geluisterd?quote:Op zondag 16 augustus 2026 15:44 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En ik zie Doete denken..nouuh, das oooook nieeet echt een lekkeruhhe hunk, zeeg. Die knapte al af op zijn dansmooves en zijn hellumpie op de fiets..
Geen idee, die hele voorstellingsuizending heb ik gemist.quote:Op zondag 16 augustus 2026 18:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze heeft zijn filmpje toch ook gezien of alleen geluisterd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |