Jiry vindt Iris gewoon niks.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:17 schreef NoCigar het volgende:
Als Iris had gezegd dat ze alle volgende kandidaten zou cancelen, zou Jiri wel terug willen komen. Volgens mij vielen haar antwoorden hem wat tegen.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:04 schreef Pisces het volgende:
[..]
Jiry vindt Iris gewoon niks.En zoekt vrouwen met pit. Niet een vrouw die als een kind van 12 reageert op een rondje op de motor omdat ze nooit wat anders heeft gedaan dan kleien en wijnen met de vriendinnen.
Wie weet inderdaad. Hij valt misschien echt op het stoere type. Grote mond, klein hartje. Een leuk wijf, om het oneerbiedig te zeggen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:04 schreef Pisces het volgende:
[..]
Jiry vindt Iris gewoon niks.En zoekt vrouwen met pit. Niet een vrouw die als een kind van 12 reageert op een rondje op de motor omdat ze nooit wat anders heeft gedaan dan kleien en wijnen met de vriendinnen.
Eline kom er maar in.
Kan ook natuurlijk allebei waar zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:04 schreef Pisces het volgende:
[..]
Heel stoer om dat te melden hier. Nu kan je gerust gaan slapen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 03:58 schreef dbgfan het volgende:
Dit programma word je echt door de strot geduwd. Ieder jaar weer. Daardoor kijk ik uit principe NIET!!
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:39 schreef ach het volgende:
Ik vond de actie van Jiri iets weghebben van een narcistische powermove. Sowieso vreemd om geen oppas te regelen als je weet dat je aan zo'n programma meedoet.
Blijkt dat ze elkaar al iets van een half jaar kennen vóór de opnames. Vandaar dat ze metéén al kleffie en beffie deden bij hun ´eerste´ ontmoeting. Ik dacht al iets te merken dat het niet echt vreemden van elkaar waren. Vind dat stijlloos dat je dan alsnog andere kandidaten uitnodigt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 09:26 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ze graag even op tv wilde. Ik twijfel nog.
Dat laatste denk ik want wie wil er nou niet een prachtige, lieve en knappe kunstenaar hebben?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:27 schreef Gia het volgende:
Vind Fred wel erg vol van zichzelf. Hij denkt nog 200 maanden fit door het leven te kunnen gaan en dat hij dan pas achter een rollator loopt.
Hij is 67! Dus op ongeveer zijn 84ste is hij op?
Dan noemt hij Ellen een oma. Zij is 57, 10 jaar jonger. Maar omdat ze een kleinkind heeft, is ze oud in zijn gedachten.
Die man spoort echt niet.
Ook met Doete. Hij wil meer lijfelijk contact, maar zelf onderneemt hij niets in die richting. En het moet NU wel gaan gebeuren, want anders is het zonde van de tijd. Doete is er 3 dagen! Wat wil hij? Dat ze als een blok valt voor die ouwe gek?
Ja verdomd!quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:35 schreef NoCigar het volgende:
Kan iemand zich dit nog herinneren?
Ik ook niet zo goed, maar elke keer als Iris haar lachje doet moet ik hier aan denken, op ongeveer 32 seconden en het hele filmpje door, dar lachje was een kenmerk:
Bekijk deze YouTube-video
Ik snap dan helemaal niet dat RTL dat stuk liet zien waarbij zij secondenlang door haar Instagram profiel zit te scrollen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 09:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Blijkt dat ze elkaar al iets van een half jaar kennen vóór de opnames. Vandaar dat ze metéén al kleffie en beffie deden bij hun ´eerste´ ontmoeting. Ik dacht al iets te merken dat het niet echt vreemden van elkaar waren. Vind dat stijlloos dat je dan alsnog andere kandidaten uitnodigt.
Het klonk inderdaad als een smoesje om daar weg te gaan en was de klik er niet echt. Maar dat kun je dan ook gewoon zeggen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 22:39 schreef ach het volgende:
Ik vond de actie van Jiri iets weghebben van een narcistische powermove. Sowieso vreemd om geen oppas te regelen als je weet dat je aan zo'n programma meedoet.
Die vrouw is zo poreus als haar kleiwerkjes. Hoe wijs je die af?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 10:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het klonk inderdaad als een smoesje om daar weg te gaan en was de klik er niet echt. Maar dat kun je dan ook gewoon zeggen.
RTL zal niet op de hoogte zijn geweest?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 10:08 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ik snap dan helemaal niet dat RTL dat stuk liet zien waarbij zij secondenlang door haar Instagram profiel zit te scrollen.![]()
En toen was ik al verbaasd. Nooit gedacht dat ze (kandidaten in het algemeen) elkaar dan weten te vinden. En überhaupt zoeken.
Heel naïef.![]()
Oh ja, ik ging er vanuit dat ze dit gemonteerd hebben toen ze dit al wisten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 10:13 schreef Chea49 het volgende:
[..]
RTL zal niet op de hoogte zijn geweest?
Ze is heel breekbaar inderdaad, denk na het verlies van haar kind. Maar de kandidaten die op haar oproep reageren moeten zich er toch bewust van zijn dat de werkelijkheid anders kan zijn? Van beide zijden kan er worden afgehaakt. Bij de andere kandidaten kirde ze ook zo, dat zal haar houding zijn. Bij Jiry was het uiteraard véél sterker en ik denk ook dat ze echt vlinders voelde. Ik heb bij hém niet gemerkt dat hij haar niet zag zitten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 10:11 schreef Pisces het volgende:
[..]
Die vrouw is zo poreus als haar kleiwerkjes. Hoe wijs je die af?
Na elke exit moet ze met een koptelefoon dansen. Overprikkeld typje.
Dat gebeurd dan ook regelmatig, dat er iemand komt en opeens een oma wordt genoemd óf dat hij stokdoof blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 10:15 schreef Pisces het volgende:
[..]
Oh ja, ik ging er vanuit dat ze dit gemonteerd hebben toen ze dit al wisten.
Maar sowieso. Hoezo laat je iemand zien die dit zo opzoekt?
Op basis van profiel kan je al zoveel zien dat je weet dat iemand niks voor je is.
Denk dat RTL wel wist dat het uit zou komen en dit voor wilde zijn door het zelf al min of meer te laten zien. Zeker na de kritiek de laatste edities dat er teveel gesjoemel en gemanipuleerd wordt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 10:08 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ik snap dan helemaal niet dat RTL dat stuk liet zien waarbij zij secondenlang door haar Instagram profiel zit te scrollen.![]()
En toen was ik al verbaasd. Nooit gedacht dat ze (kandidaten in het algemeen) elkaar dan weten te vinden. En überhaupt zoeken.
Heel naïef.![]()
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat Iris voornamelijk haar kunst wil promoten en helemaal niet zit te wachten op een nieuwe vent.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 15:13 schreef Bever_NL het volgende:
Nu Jiry de ' Ik moet je wat vertellen, ik ga terug' .....truuk van de plank heeft getrokken, denk ik dat hij op lange termijn niet echt haar type is.
Die keurige gozer in Bonaire zei ook dat hij niet aan zou slaan op nieuwe binnenkomende candidaten, maar de realiteit was anders. Jiry geeft met dit soort truuken eigenlijk wel z'n visite-kaartje af. Het is raadzaam bij hem iets langer en verder te kijken dan de goed gebouwde buitenkant, die aan extreme sporting doet en een vlotte babbel heeft die redelijkheid tentoonspreidt.
Iris is natuurlijk ook wel een uiterst kwetsbaar poppetje die tere / drukke kunst maakt, die niet voor iedereen is. Zoals hier eerder aangegeven, is ze waarschijnlijk door haar vriendinnen dit programma in is geluist, maar is daarvoor niet klaar, of totaal het type niet dat zo'n programma-format kan handelen.
Wellicht omdat ze niet zo'n hoog IQ heeft?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 17:07 schreef Firuze60 het volgende:
Vind Doete trouwens heel erg leuk, die houdt zich lekker van de domme..
Dat kifterige agrarische toontjequote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:38 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Wellicht omdat ze niet zo'n hoog IQ heeft?
Waarom denk jij dat zij “niet zo’n hoog IQ heeft”?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:38 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Wellicht omdat ze niet zo'n hoog IQ heeft?
Nouja denken dat je koraal mag meenemen uit het buitenland vind ik wel algemen kennis.quote:Op zondag 16 augustus 2026 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat zij “niet zo’n hoog IQ heeft”?
Ik vind haar misschien een beetje raar, maar ik zie haar niet echt onintelligente dingen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |