abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221603546
Wadie en Iris zitten allebei lekker hoog in de emoties
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221603555
Iris zoekt een bink (denkt ze) en anders ben je de Sjaak, maar de bink die er was had haar beter door dan Sjaak.
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
pi_221603569
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 21:53 schreef kwiwi het volgende:
Sjaak: "ben normaal heel goed in flirten".
Lijkt me sterk vriend..

Wel zielig dat ie moet huilen. Heb het idee dat ie al heel wat afgewezen is in z'n leven ;(
De eerste bij wie ik het echt sneu vond. En dan Iris met haar eensgelijks en knuffie |:)
pi_221603582
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 21:53 schreef kwiwi het volgende:
Sjaak: "ben normaal heel goed in flirten".
Lijkt me sterk vriend..

Wel zielig dat ie moet huilen. Heb het idee dat ie al heel wat afgewezen is in z'n leven ;(
Ik vond het ook zielig. ;(

Ik hoop dat hij leuke reacties online krijgt.
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 22:00:36 #255
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221603594
Die zus kijkt net zo vals als die nicht.
  dinsdag 18 augustus 2026 @ 22:02:26 #256
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221603611
Mooi wel, reis je ver voor de vrouw van je dromen. Word je aan de kant gezet, slaap maar in de tent en kijk maar wat je eet. En oh ja, het is niks dus ga maar weer naar huis.

Ik had het idee dat hij een eenzame drinker is, die rode neus van hem.

Het geknutsel van Iris met steeds hetzelfde vaasje is ook niet heel cratief, maar zal wel gaan verkopen.,
Drop you like an ill, bad habit
pi_221603630
Wat een gejank vorige keer dat Iris van niemand afscheid kon nemen, nou, dat kon ze best van Sjaak, toedeloe. Kutwief.

En ik moest lachen om Mireille die vond dat de meneer geen tafelmanieren had, zelf zat ze de spaghetti te draaien op een lepel.. :D
pi_221603635
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 21:54 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Was dat die pipo die 'carbonara' ging maken in italie?
Nee die gozer die bij die dame was die vrouwen en mannen had uitgenodigd. Ze zijn nog steeds samen, leuke kerel is dat.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221603680
Dit seizoen heeft elke afwijzing wel verdomd veel tranen.
Eerst die man bij Eline, dan Sjaak en nu dit _O-
pi_221603683
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 21:49 schreef kwiwi het volgende:
Kijk Menno gaan, met de baywatch muziek eronder _O_
Met één hand _O-
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221603700
Oh, en Menno kon veel en veel beter waterskieen dan Eline, haha. Zij bleef braaf in de mainstream van de speedboot, hij ging er duidelijk buiten en dat kost veel meer energie vanwege de snelheid (heb ooit aan waterskieen gedaan dus mag er wat van zeggen).
pi_221603704
Mirreile praat ook met eten in haar mond. Ennuh moet volgens haar nog wat etiquette leren. :')
pi_221603710
Wat gaat mijn gevoel doen als ik een andere man met poedelkak in de weer zie. aldus Eline.
pi_221603721
Dat feest komt totaal geënsceneerd over.
  Moderator dinsdag 18 augustus 2026 @ 22:20:07 #265
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221603723
Die wadie gaat nog een heel zwaar leven krijgen met deze instelling
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_221603733
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 22:20 schreef R-woud93 het volgende:
Welke instelling bedoel je? Dat ie denkt dat ie het middelpunt van aandacht niet meer is?
pi_221603734
Elke keer als ik Thomas zie zie een Rick-roll
pi_221603744
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 22:16 schreef Soury het volgende:
Mirreile praat ook met eten in haar mond. Ennuh moet volgens haar nog wat etiquette leren. :')
En het toetsenbord van haar laptop eerst eens poetsen voordat er een camera op staat.. _O-
pi_221603754
Ach Paula meisie je bent niet afgewezen omdat je positief in het leven staat. Wat een kut smoes was dat, Thomas wil Mexx (in bed) ;(
pi_221603762
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 22:27 schreef Soury het volgende:
Ach Paula meisie je bent niet afgewezen omdat je positief in het leven staat. Wat een kut smoes was dat, Thomas wil Mexx (in bed) ;(
Ik vermoed eerder een soort romantisch plaatje wat ie voor ogen heeft.
pi_221603786
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 22:28 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik vermoed eerder een soort romantisch plaatje wat ie voor ogen heeft.
Kan wel zijn maar wees dan eerlijk, ik vond het best triest voor haar dat ze te positief was. Dat verdient ze niet en dat was b.s.
pi_221603790
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 22:34 schreef Soury het volgende:

[..]
Kan wel zijn maar wees dan eerlijk, ik vond het best triest voor haar dat ze te positief was. Dat verdient ze niet en dat was b.s.
Natuurlijk was dat bullshit, ze ging notabene helemaal mee in zijn problemen. De vent is niks met zijn geblaat. Leeghoofd.
pi_221603809
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 22:27 schreef Soury het volgende:
Dat wel.
Maar ik geloof wel de opmerking dat het een keer gaat botsen en dat ze pittig is.
pi_221603812
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 22:20 schreef R-woud93 het volgende:
Lijkt me ook wel kut als je niet van dat soort feestjes houdt (en niet drinkt) heel ongemakkelijk om te zien, maar hij is ook niet echt een vrolijke noot.
pi_221603832
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2026 22:42 schreef Soury het volgende:

[..]
Lijkt me ook wel kut als je niet van dat soort feestjes houdt (en niet drinkt) heel ongemakkelijk om te zien, maar hij is ook niet echt een vrolijke noot.
Nee, inderdaad, hoe zuur ie ook het laatste restje uit zijn tonic-citroen zat te drinken tot tweemaal toe. Maar goed, het openlijk gezuip van alcohol word je ook niet blij van daar, dus ik snap het wel. Moest wel lachen toen ik moeder en tante achter de toonbank bier zag te verkopen en Timotee doet alsof ie slapend rijk is.. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')