Hoe dan? Welke sneren heeft hij gegeven? Fred is in elk gesprek kleinerend.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 15:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vond die Gargamel bij die Zweedse in de winter veel erger dan Fred. En ook die engerd met zijn dikke kop in Italië bij die vrouw. Ben al die namen gelukkig kwijt... Die twee vond ik echt eng.
Fred is meer heel fout en heeft dat zelf niet in de gaten, wat hem wel grappig maakt (om uit te lachen, niet om mee te lachen).
Ik mis wel echt smaakmakers zoals uit andere seizoenen en vind er weinig gebeuren, maar kijk nog steeds met plezier.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 14:42 schreef kwiwi het volgende:
Vind het trouwens wel een mooi seizoen, er gebeurt lekker veel
Ik kijk daar ook met verbazing naar, hij waant zich echt zelf nog als een 27-jarige aantrekkelijke sportieve (man met hellempie op de fiets die niet kan dansen) man en snapt niet dat er alleen maar oma's hem nog een beetje leuk of interessant vinden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 16:53 schreef Pisces het volgende:
[..]
Hoe dan? Welke sneren heeft hij gegeven? Fred is in elk gesprek kleinerend.Nog nooit bij een kandidaat gezien.
En dat terwijl degene die hij een oma vindt tien jaar jonger is dan hijquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 17:29 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik kijk daar ook met verbazing naar, hij waant zich echt zelf nog als een 27-jarige aantrekkelijke sportieve (man met hellempie op de fiets die niet kan dansen) man en snapt niet dat er alleen maar oma's hem nog een beetje leuk of interessant vinden.
Hij voelt zich jonger van geest, snap dat nou. Beetje creatief zijn, ja.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 19:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
En dat terwijl degene die hij een oma vindt tien jaar jonger is dan hij![]()
Nou ja, hij heeft minder buik dan de gemiddelde man van 35, dus in dat opzicht snap ik hem. Maar focus je dan op je eigen kwaliteiten en zoek verder.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hij voelt zich jonger van geest, snap dat nou. Beetje creatief zijn, ja.
Oh, ken genoeg mannen van zijn leeftijd zonder hangbuik die minder poeha hebben dan deze gast met zijn plukhaar en ontevreden kop. Van mij mag ie tot de grond toe afgekraakt worden en stikken in zijn vissen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:39 schreef Pisces het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft minder buik dan de gemiddelde man van 35, dus in dat opzicht snap ik hem. Maar focus je dan op je eigen kwaliteiten en zoek verder.
Dat vieze sneren. Die vrouwen komen met de beste bedoelingen naar je toe.En zo’n
paradijs is z’n houtje touwtje toko niet.
Maar een paar vrouwen zijn nooit verder dan Europa geweest dus kirren er op los.
Oh ik kijk het pas sinds vorig jaarquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 17:11 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ik mis wel echt smaakmakers zoals uit andere seizoenen en vind er weinig gebeuren, maar kijk nog steeds met plezier.
Heerlijk programma.
Ik ken ze ook, maar niet veel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:43 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh, ken genoeg mannen van zijn leeftijd zonder hangbuik die minder poeha hebben dan deze gast met zijn plukhaar en ontevreden kop. Van mij mag ie tot de grond toe afgekraakt worden en stikken in zijn vissen.
Geen idee of dit nog op Videoland staat maar 2024 was wel goud. En anders 2023.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik kijk het pas sinds vorig jaar![]()
Vind deze leuker dan het vorige zomerseizoen.
Meer om mee te praten wat en waarom dit nu precies de hype is..quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:48 schreef Pisces het volgende:
[..]
Geen idee of dit nog op Videoland staat maar 2024 was wel goud. En anders 2023.
Wel erg leuk om toch steeds over nieuwe mensen te lezen die dan besluiten om toch te gaan kijken terwijl het al een tijdje loopt.(En het dan ook echt leuk vinden!)
Maar ze kijken volgende zomer (en misschien deze winter) toch weer? Toch?quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:49 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Meer om mee te praten wat en waarom dit nu precies de hype is..
Kreeg het als tip van iemand toen ik ziek thuis zat, was een goede tipquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:48 schreef Pisces het volgende:
[..]
Geen idee of dit nog op Videoland staat maar 2024 was wel goud. En anders 2023.
Wel erg leuk om toch steeds over nieuwe mensen te lezen die dan besluiten om toch te gaan kijken terwijl het al een tijdje loopt.(En het dan ook echt leuk vinden!)
Denk het en dan verslaafd ook..quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 20:50 schreef Pisces het volgende:
[..]
Maar ze kijken volgende zomer (en misschien deze winter) toch weer? Toch?
Enne?quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:07 schreef Firuze60 het volgende:
Limburgse man die uit de generatie komt dat er kennelijk geen beugel nodig was, Caroline zou hem direct teruggestuurd hebben.
Auch enne.quote:
Iris zit enorm hoog in mijn irritatiezone, moet dan weer afvragen waarom (geleerd uit mijn studie) dus misschien ligt dat dan weer aan mijzelf..quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:13 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind Iris wel weinig tijd doorbrengen met die mannen. Ene avond met de kinderen eten (ok prima), andere avond dansen, vervolgens avond met vriendin eten, lekker uitgebreid met broer bellen.. Alsof die mannen maar een beetje een soort hobbyprojectje zijn waar ze niet zoveel zin in heeft.
Ik vind mannen(en vrouwen) met een tekst op hun shirt een afknapper. Kleed je gewoon normaal.quote:
Vind haar ook maar vaag. Wellicht doet ze mee voor de gratis promotie van haar b&b en haar 'kunst', of is ze gewoon een beetje antisociaal... wie zal het zeggen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:13 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind Iris wel weinig tijd doorbrengen met die mannen. Ene avond met de kinderen eten (ok prima), andere avond dansen, vervolgens avond met vriendin eten, lekker uitgebreid met broer bellen.. Alsof die mannen maar een beetje een soort hobbyprojectje zijn waar ze niet zoveel zin in heeft.
Ik denk dat ze alleen maar meedoet om haar Riviera Maison frutsels te verkopen. Haar Insta puilt al uit, vrouwenbladen staan in de rijquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:13 schreef kwiwi het volgende:
Dat dus.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:26 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze alleen maar meedoet om haar Rivera Maison frutsels te verkopen. Haar Insta puilt al uit, vrouwenbladen staan in de rij
Oh, irritant dat soort deelnemersquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:26 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze alleen maar meedoet om haar Rivera Maison frutsels te verkopen. Haar Insta puilt al uit, vrouwenbladen staan in de rij
Menno grows on mequote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:33 schreef Soury het volgende:
Menno is een leuke kerel, en een toffe schildpad
Vind hem minstens zo lief als die Rotterdammert van vorig jaar, snap niet dat Eline niks in hem ziet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Menno grows on meLijkt me verder geen partnermateriaal maar wel een leuke vriend om te hebben
Vind hem een oppervlakkig leeghoofd. Maar goed, er zijn vast genoeg bijpassende vrouwen, dus hij vindt wel iemand.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:42 schreef Soury het volgende:
Dus Thomas neemt haar mee om haar een schop onder haar kont te geven maar wil eerst weten hoe zij er in staat. En dan kan hij horen hoe ok ze hem vindt en allemaal positieve dingen over de adonis zegt. Wat een lul
In zijn voorstelfilmpje had hij een hele andere outfit aan. Wat een pauper.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:07 schreef Firuze60 het volgende:
Limburgse man die uit de generatie komt dat er kennelijk geen beugel nodig was, Caroline zou hem direct teruggestuurd hebben.
Dezelfde tactiek voert Fred , met z'n kunstwerken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:26 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ergens wel slim. Gratis promotie en ondertussen lekker binnenlopen. Tja, mensen zijn nu eenmaal kuddedieren, en lopen graag massaal als een stel blinden, achter de laatste trends en hypes aan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:26 schreef NoCigar het volgende:
Ze is te emotioneel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Iris zit enorm hoog in mijn irritatiezone, moet dan weer afvragen waarom (geleerd uit mijn studie) dus misschien ligt dat dan weer aan mijzelf..
Ze is gewoon anders speelsquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Iris zit enorm hoog in mijn irritatiezone, moet dan weer afvragen waarom (geleerd uit mijn studie) dus misschien ligt dat dan weer aan mijzelf..
Bart !! Daar doet hij me idd aan denken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vind hem minstens zo lief als die Rotterdammert van vorig jaar, snap niet dat Eline niks in hem ziet.
Was dat die pipo die 'carbonara' ging maken in italie?quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Bart !! Daar doet hij me idd aan denken.
De eerste bij wie ik het echt sneu vond. En dan Iris met haar eensgelijks en knuffiequote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:53 schreef kwiwi het volgende:
Sjaak: "ben normaal heel goed in flirten".
Lijkt me sterk vriend..
Wel zielig dat ie moet huilen. Heb het idee dat ie al heel wat afgewezen is in z'n leven
Ik vond het ook zielig.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:53 schreef kwiwi het volgende:
Sjaak: "ben normaal heel goed in flirten".
Lijkt me sterk vriend..
Wel zielig dat ie moet huilen. Heb het idee dat ie al heel wat afgewezen is in z'n leven
Nee die gozer die bij die dame was die vrouwen en mannen had uitgenodigd. Ze zijn nog steeds samen, leuke kerel is dat.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was dat die pipo die 'carbonara' ging maken in italie?
Met één handquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:49 schreef kwiwi het volgende:
Kijk Menno gaan, met de baywatch muziek eronder
Welke instelling bedoel je? Dat ie denkt dat ie het middelpunt van aandacht niet meer is?quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 22:20 schreef R-woud93 het volgende:
Die wadie gaat nog een heel zwaar leven krijgen met deze instelling
En het toetsenbord van haar laptop eerst eens poetsen voordat er een camera op staat..quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 22:16 schreef Soury het volgende:
Mirreile praat ook met eten in haar mond. Ennuh moet volgens haar nog wat etiquette leren.
Ik vermoed eerder een soort romantisch plaatje wat ie voor ogen heeft.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 22:27 schreef Soury het volgende:
Ach Paula meisie je bent niet afgewezen omdat je positief in het leven staat. Wat een kut smoes was dat, Thomas wil Mexx (in bed)
Kan wel zijn maar wees dan eerlijk, ik vond het best triest voor haar dat ze te positief was. Dat verdient ze niet en dat was b.s.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 22:28 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik vermoed eerder een soort romantisch plaatje wat ie voor ogen heeft.
Natuurlijk was dat bullshit, ze ging notabene helemaal mee in zijn problemen. De vent is niks met zijn geblaat. Leeghoofd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan wel zijn maar wees dan eerlijk, ik vond het best triest voor haar dat ze te positief was. Dat verdient ze niet en dat was b.s.
Dat wel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 22:27 schreef Soury het volgende:
Ach Paula meisie je bent niet afgewezen omdat je positief in het leven staat. Wat een kut smoes was dat, Thomas wil Mexx (in bed)
Lijkt me ook wel kut als je niet van dat soort feestjes houdt (en niet drinkt) heel ongemakkelijk om te zien, maar hij is ook niet echt een vrolijke noot.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 22:20 schreef R-woud93 het volgende:
Die wadie gaat nog een heel zwaar leven krijgen met deze instelling
Nee, inderdaad, hoe zuur ie ook het laatste restje uit zijn tonic-citroen zat te drinken tot tweemaal toe. Maar goed, het openlijk gezuip van alcohol word je ook niet blij van daar, dus ik snap het wel. Moest wel lachen toen ik moeder en tante achter de toonbank bier zag te verkopen en Timotee doet alsof ie slapend rijk is..quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel kut als je niet van dat soort feestjes houdt (en niet drinkt) heel ongemakkelijk om te zien, maar hij is ook niet echt een vrolijke noot.
Hij zat ergens te blaten dat zijn ouders in de goudhandel zaten en hij in de gigolouitleen. Heerlijk stelletje ouderwetse Amsterdamse sjaggeraars. Laat ze daar allemaal lekker op Ibiza blijven.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 23:02 schreef NoCigar het volgende:
Waar komt Thimotee's fortuin vandaan? Is dat al behandelt? Ik heb afl. 1 gemist.
subtiel?quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 23:33 schreef golfer het volgende:
Zie wel steeds de subtiele sluikreclame voor quoocker tussendoor.
Oké. Niet zo subtiel. Productplacement.quote:
Kijk he, en dan vraag ik mij af hoe dat gaat.. wil je kandidaat worden voor het programma B&Bvl? Ja, lijkt mij leuk, heb je ook een Quooker en wil je die promoten in de uitzending? Uhhh, nee, maar wil er wel eentje aanschaffen eventueel. Krijg ik dan korting?quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké. Niet zo subtiel. Productplacement.
Dat is toch altijd zo, Lays chips overal (in doosjes die je nergens meer ziet) en meer dingen. Stoor me er niet zo aan de sponsoren zijn ook wel belangrijk, anders kunnen we niet van dit soort programma's genieten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 23:33 schreef golfer het volgende:
Zie wel steeds de subtiele sluikreclame voor quooker tussendoor.
Een zak chips ergens neergooien is wel wat anders dan je keuken verbouwen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo, Lays chips overal (in doosjes die je nergens meer ziet) en meer dingen. Stoor me er niet zo aan de sponsoren zijn ook wel belangrijk, anders kunnen we niet van dit soort programma's genieten.
Het is nou eenmaal een commerciële omroep.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 23:40 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Kijk he, en dan vraag ik mij af hoe dat gaat.. wil je kandidaat worden voor het programma B&Bvl? Ja, lijkt mij leuk, heb je ook een Quooker en wil je die promoten in de uitzending? Uhhh, nee, maar wil er wel eentje aanschaffen eventueel. Krijg ik dan korting?
Nah.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 23:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Een zak chips ergens neergooien is wel wat anders dan je keuken verbouwen.
Ja en diegene die er aan meedoet een soort commerciele slaaf waar wij naar zitten te kijken als commerciele uilskuikens..quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal een commerciële omroep.
Heb niet de indruk dat ze er rouwig om zijn, er komt nog net geen wijn en bier uit de kraan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 23:44 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja en diegene die er aan meedoet een soort commerciele slaaf waar wij naar zitten te kijken als commerciele uilskuikens..
quote:Tot slot hebben we kasteeldame Mireille nog. Ze vindt het allemaal best spannend, want haar vorige date liep niet zo goed af. Die kwam destijds het restaurant binnen en ging niet bij haar zitten, maar een paar tafeltjes verderop. Lieve Mireille, ik wil hiervoor met terugwerkende kracht mijn excuses aanbieden. Ik had dat toen anders moeten aanpakken.
Ik heb het nog niet gelezen maar het is toch ook raar dat je dan weggaat, die gozer had haar blijkbaar niet herkend. Mireiille had wellicht een foto van 20 jaar geleden op haar tinder staan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 23:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]![]()
https://rickevers.nl/bzv-category/benb-18-augustus-2026/
Zoiets, of die deed niet of hij haar kende.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gelezen maar het is toch ook raar dat je dan weggaat, die gozer had haar blijkbaar niet herkend. Mireiille had wellicht een foto van 20 jaar geleden op haar tinder staan.
Dan loop je doorquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 23:56 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zoiets, of die deed niet of hij haar kende.
Haha, ja en dan op haar wachten en zij staat dan op (loopt naar zijn tafeltje) en zegt: " eej, man, was jij niet mijn date?"quote:Op woensdag 19 augustus 2026 00:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan loop je doorHij ging daar zitten wachten.
Groot gelijk. Ik vind dat Iris weinig commentaar krijgt terwijl zij de kandidaten niet leuk behandeld . Stel dat Fred de kandidaten in een tent had geplaatst net als Iris dan zouden de reacties anders zijn. Of als hij zijn gasten alleen liet eten net als Iris . Waarom krijgt zij niet zoveel kritiek als Fred?quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:21 schreef NoCigar het volgende:
Iedereen kijkt gewoon voor Fred #fred.
Thomas, Iris of Eline kunnen zonder dat iemand het echt merkt, vervangen worden.
Hohoho, ik heb meerdere malen aangegeven dat ik Iris een gare trut vind, je zet je gasten niet in een tent en laat ze voor je koken en vreet dat zelf op met je kinderen en de man kan met het bordje op schoot optieven in de tuin. Mens is belachelijk en zit er alleen maar om dat kleiprutswerk van haar te promoten.quote:Op woensdag 19 augustus 2026 00:13 schreef Rokehejemi8 het volgende:
[..]
Groot gelijk. Ik vind dat Iris weinig commentaar krijgt terwijl zij de kandidaten niet leuk behandeld . Stel dat Fred de kandidaten in een tent had geplaatst net als Iris dan zouden de reacties anders zijn. Of als hij zijn gasten alleen liet eten net als Iris . Waarom krijgt zij niet zoveel kritiek als Fred?
Uh, vorige seizoenen waren we als kijkers misschien wat dommer?quote:Op woensdag 19 augustus 2026 00:17 schreef June. het volgende:
Ze moeten zo'n programma natuurlijk produceren, maar vind sommige scènes echt veel te gemaakt.
Net iets te vaak de vazen in beeld van Iris, zo'n overgestylde tipi tent waar de mannen in slapen (dat heb je niet even liggen, toch?), Michael die uiteraard precies binnenstapt op de Hollandse avond, Nisha Tara die overduidelijk al contact had gehad met eh, hoe heet ze ook weer en bij sommige dates ligt het er zo dik bovenop dat ze alleen maar zijn uitgekozen voor entertainment..
Dat gevoel had ik bij de vorige seizoenen echt een stuk minder.
Denk dat Thomas zich anders te weinig het mannetje voelt. Deze stoere, positieve vrouw zou zijn rots in de branding zijn ipv andersom.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 22:27 schreef Soury het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |