Vind haar ook maar vaag. Wellicht doet ze mee voor de gratis promotie van haar b&b en haar 'kunst', of is ze gewoon een beetje antisociaal... wie zal het zeggen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:13 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind Iris wel weinig tijd doorbrengen met die mannen. Ene avond met de kinderen eten (ok prima), andere avond dansen, vervolgens avond met vriendin eten, lekker uitgebreid met broer bellen.. Alsof die mannen maar een beetje een soort hobbyprojectje zijn waar ze niet zoveel zin in heeft.
Ik denk dat ze alleen maar meedoet om haar Riviera Maison frutsels te verkopen. Haar Insta puilt al uit, vrouwenbladen staan in de rijquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:13 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind Iris wel weinig tijd doorbrengen met die mannen. Ene avond met de kinderen eten (ok prima), andere avond dansen, vervolgens avond met vriendin eten, lekker uitgebreid met broer bellen.. Alsof die mannen maar een beetje een soort hobbyprojectje zijn waar ze niet zoveel zin in heeft.
Dat dus.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:26 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze alleen maar meedoet om haar Rivera Maison frutsels te verkopen. Haar Insta puilt al uit, vrouwenbladen staan in de rij
Oh, irritant dat soort deelnemersquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:26 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze alleen maar meedoet om haar Rivera Maison frutsels te verkopen. Haar Insta puilt al uit, vrouwenbladen staan in de rij
Menno grows on mequote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:33 schreef Soury het volgende:
Menno is een leuke kerel, en een toffe schildpad
Vind hem minstens zo lief als die Rotterdammert van vorig jaar, snap niet dat Eline niks in hem ziet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Menno grows on meLijkt me verder geen partnermateriaal maar wel een leuke vriend om te hebben
Vind hem een oppervlakkig leeghoofd. Maar goed, er zijn vast genoeg bijpassende vrouwen, dus hij vindt wel iemand.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:42 schreef Soury het volgende:
Dus Thomas neemt haar mee om haar een schop onder haar kont te geven maar wil eerst weten hoe zij er in staat. En dan kan hij horen hoe ok ze hem vindt en allemaal positieve dingen over de adonis zegt. Wat een lul
In zijn voorstelfilmpje had hij een hele andere outfit aan. Wat een pauper.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:07 schreef Firuze60 het volgende:
Limburgse man die uit de generatie komt dat er kennelijk geen beugel nodig was, Caroline zou hem direct teruggestuurd hebben.
Dezelfde tactiek voert Fred , met z'n kunstwerken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:26 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ergens wel slim. Gratis promotie en ondertussen lekker binnenlopen. Tja, mensen zijn nu eenmaal kuddedieren, en lopen graag massaal als een stel blinden, achter de laatste trends en hypes aan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:26 schreef NoCigar het volgende:
Ze is te emotioneel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Iris zit enorm hoog in mijn irritatiezone, moet dan weer afvragen waarom (geleerd uit mijn studie) dus misschien ligt dat dan weer aan mijzelf..
Ze is gewoon anders speelsquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Iris zit enorm hoog in mijn irritatiezone, moet dan weer afvragen waarom (geleerd uit mijn studie) dus misschien ligt dat dan weer aan mijzelf..
Bart !! Daar doet hij me idd aan denken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vind hem minstens zo lief als die Rotterdammert van vorig jaar, snap niet dat Eline niks in hem ziet.
Was dat die pipo die 'carbonara' ging maken in italie?quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Bart !! Daar doet hij me idd aan denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |