Dezelfde tactiek voert Fred , met z'n kunstwerken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:26 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze alleen maar meedoet om haar Rivera Maison frutsels te verkopen. Haar Insta puilt al uit, vrouwenbladen staan in de rij
Ergens wel slim. Gratis promotie en ondertussen lekker binnenlopen. Tja, mensen zijn nu eenmaal kuddedieren, en lopen graag massaal als een stel blinden, achter de laatste trends en hypes aan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:26 schreef NoCigar het volgende:
Ik denk dat ze alleen maar meedoet om haar Rivera Maison frutsels te verkopen. Haar Insta puilt al uit, vrouwenbladen staan in de rij
Ze is te emotioneel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Iris zit enorm hoog in mijn irritatiezone, moet dan weer afvragen waarom (geleerd uit mijn studie) dus misschien ligt dat dan weer aan mijzelf..
Ze is gewoon anders speelsquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Iris zit enorm hoog in mijn irritatiezone, moet dan weer afvragen waarom (geleerd uit mijn studie) dus misschien ligt dat dan weer aan mijzelf..
Bart !! Daar doet hij me idd aan denken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vind hem minstens zo lief als die Rotterdammert van vorig jaar, snap niet dat Eline niks in hem ziet.
Was dat die pipo die 'carbonara' ging maken in italie?quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Bart !! Daar doet hij me idd aan denken.
De eerste bij wie ik het echt sneu vond. En dan Iris met haar eensgelijks en knuffiequote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:53 schreef kwiwi het volgende:
Sjaak: "ben normaal heel goed in flirten".
Lijkt me sterk vriend..
Wel zielig dat ie moet huilen. Heb het idee dat ie al heel wat afgewezen is in z'n leven
Ik vond het ook zielig.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:53 schreef kwiwi het volgende:
Sjaak: "ben normaal heel goed in flirten".
Lijkt me sterk vriend..
Wel zielig dat ie moet huilen. Heb het idee dat ie al heel wat afgewezen is in z'n leven
Nee die gozer die bij die dame was die vrouwen en mannen had uitgenodigd. Ze zijn nog steeds samen, leuke kerel is dat.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was dat die pipo die 'carbonara' ging maken in italie?
Met één handquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 21:49 schreef kwiwi het volgende:
Kijk Menno gaan, met de baywatch muziek eronder
Welke instelling bedoel je? Dat ie denkt dat ie het middelpunt van aandacht niet meer is?quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 22:20 schreef R-woud93 het volgende:
Die wadie gaat nog een heel zwaar leven krijgen met deze instelling
En het toetsenbord van haar laptop eerst eens poetsen voordat er een camera op staat..quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 22:16 schreef Soury het volgende:
Mirreile praat ook met eten in haar mond. Ennuh moet volgens haar nog wat etiquette leren.
Ik vermoed eerder een soort romantisch plaatje wat ie voor ogen heeft.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 22:27 schreef Soury het volgende:
Ach Paula meisie je bent niet afgewezen omdat je positief in het leven staat. Wat een kut smoes was dat, Thomas wil Mexx (in bed)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |