Ik vond dat gedicht best leuk trouwens, al hou ik daar niet zo van. "Het vuil op je voeten is de schoonheid van het niks doen". Maar misschien sprak me die zin wel aanquote:Op maandag 17 augustus 2026 22:18 schreef Pisces het volgende:
Sylvie Meis wil een grote man en zich een klein meisje voelen.
Het was al na een minuut duidelijk dat Sjaak niet knap genoeg is.
Je bedoelt Iris? Fake mens vind ik dat.quote:Op maandag 17 augustus 2026 22:22 schreef NoCigar het volgende:
Eline laat haar kandidaat weer eens langdurig alleen en zendt hem vervolgens heen. Hij is te lelijk voor haar en nu is hij de sigaar.
Nee, hij mengde Aperol met bruiswater. Met ijs erbij en prosecco heet het een Aperol spritz.quote:Op maandag 17 augustus 2026 22:22 schreef Firuze60 het volgende:
Ugh, mengde Paul nu die Aperol Spritz met kraanwater?
Bruiswater uit de keukenkraan?quote:Op maandag 17 augustus 2026 22:24 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nee, hij mengde Aperol met bruiswater. Met ijs erbij en prosecco heet het een Aperol spritz.
quote:Op maandag 17 augustus 2026 22:28 schreef Soury het volgende:
Wat denk Marlies nou wel niet om te zeggen dat zijn Liesbeth en haar Harm samen naar beneden kijken, en het is goed. Flikker jij even snel op
Dat was raar, ja en dat ze daar samen zouden lachen.quote:Op maandag 17 augustus 2026 22:28 schreef Soury het volgende:
Wat denk Marlies nou wel niet om te zeggen dat zijn Liesbeth en haar Harm samen naar beneden kijken, en het is goed. Flikker jij even snel op
Oh, sluikreclame voor Quookerquote:Op maandag 17 augustus 2026 22:25 schreef NoCigar het volgende:
Het kan tegenwoordig allemaal. Bruiswater, heel heet water.
Ik verstond vel..quote:Op maandag 17 augustus 2026 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond dat gedicht best leuk trouwens, al hou ik daar niet zo van. "Het vuil op je voeten is de schoonheid van het niks doen". Maar misschien sprak me die zin wel aan
Echt hè. Wat een gewauwel om interessant te doen ofzo.quote:Op maandag 17 augustus 2026 22:28 schreef Soury het volgende:
quote:Op maandag 17 augustus 2026 22:37 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik verstond vel..![]()
Maar gaat hem niet worden met Sjaak.
Nou om een band proberen te scheppen denk ik, maar compleet misplaats.quote:Op maandag 17 augustus 2026 22:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Echt hè. Wat een gewauwel om interessant te doen ofzo.
Die is de S....quote:Op maandag 17 augustus 2026 22:37 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik verstond vel..![]()
Maar gaat hem niet worden met Sjaak.
Boomers met overgewicht.quote:Op maandag 17 augustus 2026 22:07 schreef NoCigar het volgende:
'goed glas wijn’ hou toch opAanstellers allemaal.
quote:Wedden dat Rick die foto plaatst van die hond die aan tafel zit? Nou, dat doet Rick dus mooi niet. Wat denken jullie nou bij RTL? We maken even een mooie scène voor Rick? We knopen die hond een servet om en zetten hem aan tafel. Kan ie mooi gebruiken voor zijn column. Nou mooi niet. Jullie denken toch niet dat ik hier intrap? Kom op zeg.
Wel leuk dat er zo halverwege het seizoen een nieuwe kandidaat is bijgekomen. Het was natuurlijk óf dit óf nog zes weken naar een springende Nisha Tara op een trampoline kijken. Gelukkig hebben ze voor Mireille gekozen. Ze woont met hond Doortje in een Frans kasteel en zoekt een bourgondische man met wie ze in principe het château nooit hoeft te verlaten. Ook niet als de pleuris uitbreekt, want het noodpakket staat al in de kelder.
De komende weken gaan Ton, Casper, Huib en Dick haar om beurten irriteren en na 10 september zit ze weer lekker met Doortje aan tafel. Even doorbijten, Mireille. Het is voorbij voordat je er erg in hebt.
Verder heb ik ook te doen met Iris. De programmamakers brachten haar eerst het hoofd op hol met die stoere, knappe motorman en sturen nu een dichter op haar af. Zijn naam is Sjaak en woorden brengt hij lukraak. Ja, meneer kan zichzelf wel dichter noemen, maar er is geen kunst aan hoor. Ik heb zelf ook een gedicht gemaakt. Het heet ‘des sous-vêtements sales’. Kijk:
Het grote nadeel van een mug
Leer je in bed kennen
Het wolkje melk in je koffie
Doet je dikker maken dan je denkt
De kist met oude sigaren
Is het niet waard om te bewaren
En smoezelig ondergoed
Is een teken dat je onder de douche moet
Iris deed tegenover Sjaak net alsof ze zijn gezever hartstikke leuk vond, maar ik zag in haar ogen iets anders. Die vrouw kon wel janken. Tegenover haar vriendin liep ze leeg. ‘Ik trek dit niet meer hoor, eerst krijg ik een narcist die allemaal gekke spreuken verzint, daarna een lekker ding dat vergeet dat hij thuis nog een kind heeft en nu een schrielkip die continu onzin uitkraamt. Zul je zien dat er straks ook nog een ademcoach komt. Heb ik weer.’
Morgen gaat Iris aan Sjaak vertellen dat het klaar is. Ik hoop dat ze het fatsoen heeft om het op een passende manier te doen:
Je kwam hier om te verpozen
Maar ik heb besloten je te lozen
Voor jou geen vrouw aan de haak
Goeie reis, Sjaak Afhaak
Op Aruba heeft Elena nog altijd Menno over de vloer. Ze vindt hem fijn, maar ook vrij druk. Als je met Menno aan een tafeltje zit, moet je alles waar hij bij kan aan de kant schuiven. Dat is al zo sinds hij gestopt is met roken. Menno krijgt ieder jaar weer een compleet assortiment aan stressballetjes, squishies en dumplings op zijn verjaardag, maar het helpt allemaal niets.
Gelukkig kan Menno de kritiek op zijn drukke gedrag wel goed verdragen. Volgens Elena reageren de meeste mannen heel anders. Die zeggen dan: ‘Ja, maar jij doet altijd zus en zo.’ Terwijl je ook gewoon kunt zeggen: ‘Heb je gelijk in. Ik ga erop letten.’ Mijn vrouw heeft mij dit stukje zes keer laten zien. Ik weet ook niet precies waarom.
Of het uiteindelijk met Menno tot liefde leidt, weet Elena nog niet. Het kan effe duren, want op haar hand zit een tattoo met de tekst ‘slow love’.
Niet te verwarren met het levensmotto van Timothy, want dat is ‘slow life’.
Wandelen vindt Tim prima. Als het maar niet te snel gaat, niet te steil omhoog, niet te steil omlaag, geen hobbelige ondergrond, niet te ver, niet als het te warm is, niet als het te koud is, niet als het regent, niet als het waait, niet door mul zand, niet door modder, niet te vroeg, niet vlak na het eten, niet als hij moe is en niet als er veel mensen lopen.
Ondertussen blijft Wadie hoop houden dat the deep level connection between two souls comes together in one heart that will never fall apart. En om het lot een beetje te helpen, gaf hij Tim een geurloze paardenbloem. Lief bedoeld, maar Tim heeft liever diamanten. Of een Patek Philippe. Of een stukje maan. Een stukje maan zou hij nooit zomaar achteloos op de grond gooien. Vond Waddie niet leuk.
En wadie ook niet van houdt, is Nederlandstalige muziek. Hem nie bellen nie. En zo tel ik al met al toch net iets te veel minpuntjes voor onze communicatievriend. En dan komt Michaël morgen ook nog terug. Bye bye roze wolk, hello donderwolk.
Ik heb Paul voor het laatst bewaard. Vindt ie niet erg, want hij heeft nog een heel leven voor zich. Paul is potverdomme net zestig. Alleen die reuk hè, die komt niet meer terug. Wat dat betreft zou je Paul prima een geurloze paardenbloem kunnen geven. En af en toe een schaal frikandellen en bitterballen, want dat hoef je niet te ruiken. Dat schuif je zo naar binnen.
Het uitje met Marlies was ehhh… bijzonder. Haar overleden man Herm was namelijk nadrukkelijk aanwezig in alle gesprekken. Heel logisch vanuit het oogpunt van Marlies, maar Paul begon ondertussen steeds meer terug te verlangen naar de makelaar die thuis zit in zijn fraai aangelegde royale tuin waar het zowel ’s ochtends als ’s avonds goed toeven is.
Hij gaat er nog een nachtje over slapen om haar morgenvroeg te vertellen dat hij het ontzettend moeilijk vindt om te zeggen en dat ze echt een schat van een vrouw is en dat hij haar alle geluk van de wereld gunt, maar dat de liefde niet gaat komen en dat hij de boerenkaas lekker met Maillot op gaat eten onder het genot van een lekker Texels likeurtje.
Ja, dat wegsturen gaat Paulus met de dag beter af.
Tot morgen!
Helemaal mee eens . Dat er ook kandidaten reageren ondanks van het zien van al die hondjes , zelfs 1 aan tafel en sommige hondjes lopen gewoon rond tijdens het eten . Dan denk ik dat deze kandidaten die daar willen gaan logeren niet 100% zijn. Bij eentje zelfs een hond in bed. Wat een viezigheid en erg onhygiënisch.quote:Op maandag 17 augustus 2026 21:55 schreef NoCigar het volgende:
Wel veel viezige hondenvrouwtjes. In al die hitte ruik je die kilo’s kak door de TV heen.
En wie weet wat ze daar verder nog allemaal mee doenquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 00:28 schreef Rokehejemi8 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens . Dat er ook kandidaten reageren ondanks van het zien van al die hondjes , zelfs 1 aan tafel en sommige hondjes lopen gewoon rond tijdens het eten . Dan denk ik dat deze kandidaten die daar willen gaan logeren niet 100% zijn. Bij eentje zelfs een hond in bed. Wat een viezigheid en erg onhygiënisch.
Grijze treurnis ohne endequote:Op maandag 17 augustus 2026 21:36 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat werkelijk elk jaar Frankrijk met grijze beelden komt. Elke kandidaat gewoon.
Grijs ohne ende.@:invictus
Zeker waar! Het ging ook niet zozeer om zijn reactie. Maar meer in het algemeen, omdat Soury daar over begon.quote:Op maandag 17 augustus 2026 22:01 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ik snap je.
Maar @:thevulture is echt nooit een betweter.
Fred is gewoon een eikel en jij vond het meevallen.
Goed excuus om haar Herm er steeds bij te halen. Zeer irritant als mensen via een zijgangetje toch steeds weer de aandacht op zichzelf weten te vestigen. Evenals Paul, is ook deze vrouw nog niet toe aan een nieuwe relatie.quote:Op maandag 17 augustus 2026 22:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Echt hè. Wat een gewauwel om interessant te doen ofzo.
Dat denk ik ook inderdaad.quote:Op maandag 17 augustus 2026 23:25 schreef golfer het volgende:
Marlies is alleen maar daar om vakantieherinneringen van haar en Herm te herbeleven.
Absoluut niet toe aan een nieuwe relatie.
Wat een enig mens, wel een beetje smoezelig maar ik mag haar nu al. Kun je denk ik best mee lachen.quote:Op maandag 17 augustus 2026 23:28 schreef golfer het volgende:
Marseille heeft wel een prachtig stel gebouwen.
Haar kandidaten zijn zeer beperkt.
Iedereen kan toch van die simpele smartlappen zingen? Ondanks dat hij vaak uit de hoogte doet blijkt het dus gewoon een ordinair gozertje te zijn. Ik blijf het een kwal vinden die vol is van zichzelf.quote:
Hij schijnt op papier nog getrouwd te zijn en dan die enorme verlanglijst die hij heeft voor een vrouw die aan zijn voeten moet liggen want alles draait om Fred. Vieze kerel die denkt dat hij nog in de 20 is en de maanden telt die hij nog te leven heeft.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zeker waar! Het ging ook niet zozeer om zijn reactie. Maar meer in het algemeen, omdat Soury daar over begon.
Ik blijf benieuwd of mijn mening over Fred volgende week is bijgesteld. Overigens vind ik het zeker een eikel. Maar niet zo'n monster zoals hij overal in de media en hier wordt afgeschilderd.
Timmetie doet echt vooral mee om zichzelf in de kijker te zettenquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Iedereen kan toch van die simpele smartlappen zingen? Ondanks dat hij vaak uit de hoogte doet blijkt het dus gewoon een ordinair gozertje te zijn. Ik blijf het een kwal vinden die vol is van zichzelf.
How can I make this about Herm me.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 09:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Goed excuus om haar Herm er steeds bij te halen. Zeer irritant als mensen via een zijgangetje toch steeds weer de aandacht op zichzelf weten te vestigen.
Dat zag ik zijn dochter eerder ook al doenquote:Op maandag 17 augustus 2026 22:22 schreef Firuze60 het volgende:
Ugh, mengde Paul nu die Aperol Spritz met kraanwater?
ow natuurlijkquote:Op maandag 17 augustus 2026 22:25 schreef NoCigar het volgende:
Het kan tegenwoordig allemaal. Bruiswater, heel heet water.
Dat was best genant, ja. Kennelijk zocht ze naar iets gemeenschappelijks, maar Paul had helemaal geen zin om verhalen op te diepen over zijn overleden vrouw en wilde alleen maar eten, haha.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 11:17 schreef Blues het volgende:
[..]
How can I make this about Herm me.
Het lijkt wel alsof ze naar Paul wilde om daar waar ze zo happy was nog eens terug te keren en 3000 memorylane foto's te maken..
Timotee liep ook wel een beetje raar naast Wadi met die korte dikke pootjes van hem..quote:Wandelen vindt Tim prima. Als het maar niet te snel gaat, niet te steil omhoog, niet te steil omlaag, geen hobbelige ondergrond, niet te ver, niet als het te warm is, niet als het te koud is, niet als het regent, niet als het waait, niet door mul zand, niet door modder, niet te vroeg, niet vlak na het eten, niet als hij moe is en niet als er veel mensen lopen.
Ik vond dat echt zó misplaatstquote:Op maandag 17 augustus 2026 22:28 schreef Soury het volgende:
Dat was ook ver over de grens met haar gedachte dan kom ik dichter bij Paul zijn intimiteit.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 14:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vond dat echt zó misplaatstDat je dat over je eigen man zegt, prima. Maar ga dat niet over de overleden partner van een ander zeggen. Misschien vindt de ander dat idee wel heel onprettig, weet jij veel. Zou voor mij echt reden zijn om iemand naar huis te sturen.
Ja, vind ik ook, hoeveel weken moeten we eigenlijk nog voordat de reunie er is (te lui om op te zoeken, haha)quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 14:42 schreef kwiwi het volgende:
Vind het trouwens wel een mooi seizoen, er gebeurt lekker veel
Eens, en ik vind eigenlijk alle eigenaren minus Fred ook wel leuke mensen. Dat scheelt ook al wel in het kijkplezier...quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 14:42 schreef kwiwi het volgende:
Vind het trouwens wel een mooi seizoen, er gebeurt lekker veel
Dit ben ik niet met je eens. Als je nu nog niet inziet dat het een narcistische lul is dan ga je dat later ook niet vinden. Ik had na 3 afleveringen ongeveer al door wat voor eikel het is (toen Monique erbij kwam). Het is daarna alleen maar erger geworden en ja, het wordt nog erger, maar als dit niet al je grens is dan lijk je waarschijnlijk meer op Fred dan je zelf denktquote:Op maandag 17 augustus 2026 21:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Blijf vooral kijken en ik ben benieuwd of je volgende week nog hetzelfde zegt
Dat vond ik ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 14:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vond dat echt zó misplaatstDat je dat over je eigen man zegt, prima. Maar ga dat niet over de overleden partner van een ander zeggen. Misschien vindt de ander dat idee wel heel onprettig, weet jij veel. Zou voor mij echt reden zijn om iemand naar huis te sturen.
Nou bedankt...quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 15:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit ben ik niet met je eens. Als je nu nog niet inziet dat het een narcistische lul is dan ga je dat later ook niet vinden. Ik had na 3 afleveringen ongeveer al door wat voor eikel het is (toen Monique erbij kwam). Het is daarna alleen maar erger geworden en ja, het wordt nog erger, maar als dit niet al je grens is dan lijk je waarschijnlijk meer op Fred dan je zelf denkt
Nee, daar is hij allergisch voor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 15:19 schreef Firuze60 het volgende:
Heeft Fred eigenlijk kinderen? Nee toch?
En ook al van dieren las ik ergens, nou ja, hij is gelukkig niet allergisch van zichzelf..quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 15:21 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee, daar is hij allergisch voor.
Dat was dus de grap. Dat hij allergisch voor honden, dat las je niet, dat heeft hij gezegd tegen oma die honden heeft.quote:Op dinsdag 18 augustus 2026 15:21 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En ook al van dieren las ik ergens, nou ja, hij is gelukkig niet allergisch van zichzelf..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |