SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK![]()
De Sahara is zonder meer erg droog.
Ja precies, het wordt spannend! En dan daarna nog een tijdje blijven voor de perseïden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, het luistert blijkbaar nogal nauw zo vlak voor zonsondergang
Je hebt daar in de regio in elk geval goede kans op een helder weer.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies, het wordt spannend! En dan daarna nog een tijdje blijven voor de perseïden.
Je kunt het hier checken: https://visualizadores.ign.es/eclipsesquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies, het wordt spannend! En dan daarna nog een tijdje blijven voor de perseïden.
Vooral dan te hopen dat diegene zich niet het bos in laat sturen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je hebt daar in de regio in elk geval goede kans op een helder weer.
Ik ken ook iemand die naar de Spaanse noordkust gaat, dat is toch meer spelen met vuur op dat vlak.
Die van mij is over vier wekenquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 20:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De mijne moet nog beginnen
Mooie site, thanks! Ziet er naar uit dat de plek goed is danquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:06 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Je kunt het hier checken: https://visualizadores.ign.es/eclipses
Hier ook! Komt wel heel dichtbij zoquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:55 schreef NailQueen het volgende:
Er wordt hier vuurwerk afgestoken dus... Gelukkig nieuwjaar iedereen!
Die zien er wel mooi uitquote:Op zondag 9 augustus 2026 09:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb gisteren een nieuwe rugtas en portemonnee besteld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kijk ook mee.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:46 schreef Strani het volgende:
Vollering zet Nederland op de kaart als vrouwenwielrenland. Mooi dat dat kan.
Zonder Marianne Vos en Leontien van Moorsel was het niet gelukt.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:46 schreef Strani het volgende:
Hehe, nee ik denk dat Nederland wel het laatste land is dat nog op de kaart moest worden gezet.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zonder Marianne Vos en Leontien van Moorsel was het niet gelukt.
Maar zo knap dat je in de slotetappe nog 1 minuut pakt op je directe concurrent.
Erg sterk gereden jaquote:Op zondag 9 augustus 2026 18:46 schreef Strani het volgende:
Jammer dat de witte trui dan weer naar een Duitse gaat.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Hehe, nee ik denk dat Nederland wel het laatste land is dat nog op de kaart moest worden gezet.
Maar erg knap idd!
En de bruine trui?quote:Op zondag 9 augustus 2026 19:10 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Jammer dat de witte trui dan weer naar een Duitse gaat.
Spanje staat dit jaar in elk geval in de top 5.
Knappe prestatie inderdaadquote:Op zondag 9 augustus 2026 18:46 schreef Strani het volgende:
Ik was vandaag in de buurt van Rotterdam (HvH). Komt wel dichtbij zo.quote:Op zondag 9 augustus 2026 21:00 schreef egeltje1985 het volgende:
Oeh, flinke brand bij ons in de buurt in Rotterdam. Nja, beetje in de buurt, we zien rookwolken een stukje verderop. En sirenes af en aan.
quote:Op zondag 9 augustus 2026 21:00 schreef egeltje1985 het volgende:
Oeh, flinke brand bij ons in de buurt in Rotterdam. Nja, beetje in de buurt, we zien rookwolken een stukje verderop. En sirenes af en aan.
Ik ben ooit in Rotterdam geweest, komt wel dichtbij zoquote:Op zondag 9 augustus 2026 21:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik was vandaag in de buurt van Rotterdam (HvH). Komt wel dichtbij zo.
Fuego was dan ook de inzending van Cyprus natuurlijkquote:Op zondag 9 augustus 2026 22:10 schreef Strani het volgende:
[..]Als je die branden maar niet meeneemt naar Spanje, daar houden we hier niet zo van!
Ik was dit jaar in rotterdam.quote:Op zondag 9 augustus 2026 23:46 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik ben ooit in Rotterdam geweest, komt wel dichtbij zo
Beterschapquote:Op maandag 10 augustus 2026 07:26 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben misselijk en duizelig, geen idee waardoor.
Ik elke woensdag.quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb in Rotterdam gewerkt.
quote:
quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2026 21:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik was vandaag in de buurt van Rotterdam (HvH). Komt wel dichtbij zo.
quote:Op zondag 9 augustus 2026 23:46 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik ben ooit in Rotterdam geweest, komt wel dichtbij zo
Ik ben in april nog naar een concert geweest in Rotterdam.quote:
Jij luistert 3fmquote:Op maandag 10 augustus 2026 09:40 schreef NailQueen het volgende:
Dus ik zet de radio aan en ik hoor Stromae met Papaoutai
@Redefine ?quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben in april nog naar een concert geweest in Rotterdam.
En ik heb in februari nog gelogeerd in Rotterdam bij een mede ESF SC'er.
*paf*quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja goede verhalen gehoord over de logeerkamer daar.quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De overnachting?quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nee het was geen concert van Redefine.
Ah bij Egeltjequote:Op maandag 10 augustus 2026 09:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja goede verhalen gehoord over de logeerkamer daar.
Onder de Spaanse zonquote:
Ja het ging wat ver maar Strani had er wel talent voor. Hopelijk vond Redefine het wel mooi.quote:Op maandag 10 augustus 2026 10:23 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja ik vond die Benidorm-stijl striptease wel gewaagd hoor.
Ik woon niet eens in de buurt van Rotterdamquote:
Die was puur voor jou he van hem. Ik was daar niet eens bij, dus heb er geen mening overquote:Op maandag 10 augustus 2026 10:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja het ging wat ver maar Strani had er wel talent voor. Hopelijk vond Redefine het wel mooi.
Ik zou geen zalen kunnen vullen nee.quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nee het was geen concert van Redefine.
Je weet het maar nooit.quote:Op maandag 10 augustus 2026 11:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zou geen zalen kunnen vullen nee.
Ik denk dat vanuit de richting van NQ en ESF1Gamer jij toch behoorlijk dicht bij Rotterdam woontquote:Op maandag 10 augustus 2026 11:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik woon niet eens in de buurt van Rotterdam
Toegegeven: ik had onderschat hoe ver Rotterdam en Amsterdam van elkaar vandaan liggenquote:Op maandag 10 augustus 2026 12:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk dat vanuit de richting van NQ en ESF1Gamer jij toch behoorlijk dicht bij Rotterdam woont
Klopt. Maar ik zeg ook niet dat ESFgamer in in Heerenveen woont hequote:Op maandag 10 augustus 2026 12:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk dat vanuit de richting van NQ en ESF1Gamer jij toch behoorlijk dicht bij Rotterdam woont
Mijn vriend dacht ooit dat je vanaf Groningen in een kwartiertje met de trein in Almelo wasquote:Op maandag 10 augustus 2026 13:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Toegegeven: ik had onderschat hoe ver Rotterdam en Amsterdam van elkaar vandaan liggen
Mensen zijn soms ook verbaasd dat van Groningen naar Zwolle meer dan een uur rijden isquote:Op maandag 10 augustus 2026 16:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn vriend dacht ooit dat je vanaf Groningen in een kwartiertje met de trein in Almelo was
Reizen naar de uithoeken van Nederland vallen vaak erg tegen in tijd en afstand. Als je terug van vakantie bij Maastricht de grens overkomt, is het ook nog een enorm stuk voor je een keer in het net zo Zuidoost-Nederlandse Eindhoven bent. Den Helder - Amsterdam CS met de trein is ook zo’n lang eind.quote:Op maandag 10 augustus 2026 16:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mensen zijn soms ook verbaasd dat van Groningen naar Zwolle meer dan een uur rijden is
Drie kwartier max.quote:Op maandag 10 augustus 2026 19:37 schreef Cyan9 het volgende:
Nu we het toch over reistijd hebben: wat is voor jullie een acceptabele woon-werk afstand/reistijd?
Ik heb inmiddels begrepen dat heel veel mensen een uur echt te veel vinden.
Op zich is een uur prima, maar zelf ben ik nu al korter gewend (drie kwartier), dan wil je niet zo snel meer terug naar een langere reistijd.quote:Op maandag 10 augustus 2026 19:37 schreef Cyan9 het volgende:
Nu we het toch over reistijd hebben: wat is voor jullie een acceptabele woon-werk afstand/reistijd?
Assen - Dokkum is met de auto een uur, bij drukte wat meer. Files zijn gelukkig niet veel voorkomend hier in het noorden. Ik besef me dat ik er waarschijnlijk ook geen moeite mee heb omdat ik al vanaf groep 7 vrij lang onderweg was om op school te komen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 19:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op zich is een uur prima, maar zelf ben ik nu al korter gewend (drie kwartier), dan wil je niet zo snel meer terug naar een langere reistijd.
Bijna belangrijker is eigenlijk of de reistijd (bijna) altijd rond die tijd ligt of dat je door files of moeten overstappen bij OV veel langer onderweg ben. Qua OV is sowieso wel een verschil tussen een directe verbinding zoals ik nu heb t.o.v. overstappen bij mijn vorige werk.
Dokkumquote:Op maandag 10 augustus 2026 19:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Assen - Dokkum is met de auto een uur, bij drukte wat meer. Files zijn gelukkig niet veel voorkomend hier in het noorden. Ik besef me dat ik er waarschijnlijk ook geen moeite mee heb omdat ik al vanaf groep 7 vrij lang onderweg was om op school te komen.
Ik maak de reis drie keer per week. Maar van het mooie centrum zie ik niks.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dokkum![]()
Daar zou ik graag een uur voor rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De drie kwartier die ik nu heb is voor mij wel de max, alleen is dat zonder files en dat is zelden het geval. (Alleen in de vakantie perioden eigenlijk).quote:Op maandag 10 augustus 2026 19:37 schreef Cyan9 het volgende:
Dat laatste is wel een goed punt, met fulltime/5 dagen op locatie wordt een uur reistijd wel een prijzige grap. Ik tank nu al elke week.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:14 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De drie kwartier die ik nu heb is voor mij wel de max, alleen is dat zonder files en dat is zelden het geval. (Alleen in de vakantie perioden eigenlijk).
De reistijd is wat dat betreft eigenlijk te lang maar voor mij nog wel te doen omdat het maar twee dagen in de week is, de andere dagen kan ik thuis werken.
Zelf ben ik gezegend met een reistijd van nog geen kwartier op dit moment, de tijd die dat scheelt in de week t.o.v. een bijv uur reistijd koester ik echt. Zeker als dat laatste ook zou zijn bij een full time werkweek.quote:Op maandag 10 augustus 2026 19:37 schreef Cyan9 het volgende:
Vlissingen, ook zo'n stuk dat altijd tegenvalt qua reistijd.quote:Op maandag 10 augustus 2026 17:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Reizen naar de uithoeken van Nederland vallen vaak erg tegen in tijd en afstand. Als je terug van vakantie bij Maastricht de grens overkomt, is het ook nog een enorm stuk voor je een keer in het net zo Zuidoost-Nederlandse Eindhoven bent. Den Helder - Amsterdam CS met de trein is ook zo’n lang eind.
Ik heb wel vaker 45 minuten tot een uur moeten rijden voor werk. Maar dat is voor mij ook de max.quote:Op maandag 10 augustus 2026 19:37 schreef Cyan9 het volgende:
kwartiertje op de fiets.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vlissingen, ook zo'n stuk dat altijd tegenvalt qua reistijd.
Ik heb nu 45 minuten. Dat is voor mij wel de max hoor. En ben wel blij dat ik dat ook niet vijf dagen in de week moet doen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 19:37 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind een uur reistijd prima zolang ik zelf maar niet hoef te rijdenquote:Op maandag 10 augustus 2026 19:37 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zou dat ook graag willen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 23:34 schreef Meke het volgende:
Ik werk nu op tien minuten fietsen, dat is wel echt ongekende luxe. Zou wel een heel goed aanbod tegenover moeten staan wil ik dat ooit inwisselen.
Als vertegenwoordiger kom je in elk geval nog continu op andere plaatsen, hoewel ik verder ook niet aan zo’n baan zou moeten denken.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zelf ben ik gezegend met een reistijd van nog geen kwartier op dit moment, de tijd die dat scheelt in de week t.o.v. een bijv uur reistijd koester ik echt. Zeker als dat laatste ook zou zijn bij een full time werkweek.
Ik zou denk ik ook geen vertegenwoordiger kunnen zijn, die elke dag uren in de auto zitten om overal langs te gaan. Pfft.
Ben ik vermist jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:fred_b ik zag dat je per 26-6 al vermist bent.
Ja, blijkbaar. Ik zag een papiertje/poster op een bankje geplakt met Fret vermist.quote:
Weet je zeker dat dat niet Fret A was?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar. Ik zag een papiertje/poster op een bankje geplakt met Fret vermist.
Dat zou ook kunnen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:40 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat niet Fret A was?
Ach…quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar. Ik zag een papiertje/poster op een bankje geplakt met Fret vermist.
Hij heeft Fret nog steeds niet gevonden zo te zienquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ach…![]()
Zeg maar wanneer je de Fret op het spoor bent!
[ afbeelding ]
En jij hebt niet eens gemeld bij diegene dat Fred gewoon hier zitquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:fred_b ik zag dat je per 26-6 al vermist bent.
Zeer knap gedaanquote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:37 schreef sportfreak het volgende:
En een Europese titel voor Nadine Visser met een fraaie voorsprong van 0,001 seconde
Gewonnen door haar arm naar voren te gooien en daardoor met haar borst voor Kryszowska te komenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:37 schreef sportfreak het volgende:
En een Europese titel voor Nadine Visser met een fraaie voorsprong van 0,001 seconde
En de gemengde estafette in het zwemmenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:44 schreef Redefine het volgende:
NEC, Steenbergen (en Van Wijk) en Visser. Prima Nederlandse sportdag
Klopt, maar daar had meer ingezeten met een wat betere Corbeau. Steenbergen schroeide daar overigens wel extreem.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
En de gemengde estafette in het zwemmen
Maar al met al een aardig sportavondje zo
Ik ben helemaal vergeten hoe deze gaatquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:13 schreef NailQueen het volgende:
Wie gaat er (morgen)vanavond/vannacht kijken naar
Bekijk deze YouTube-video
(Ik vind het nog steeds een niksige 'irritante' inzending)
Edit: oeps het is morgen![]()
Alsnog moet hij drie uur reizen en de volgende keer vast nog langer.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 08:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:Strani heeft wel geluk met de zonsverduistering. Dit jaar in Spanje, volgend jaar weer een en dan in 2030 nog een keer. Dat is wel echt uniek.
Wij moeten wachten tot 2081 en dan enkel in Friesland, Groningen en Drenthe.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 08:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Alsnog moet hij drie uur reizen en de volgende keer vast nog langer.
Gewoon volgend jaar naar Spanje gaan dan maar!quote:Op woensdag 12 augustus 2026 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wij moeten wachten tot 2081 en dan enkel in Friesland, Groningen en Drenthe.
Helaas is het dan weer tyfusheet.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 08:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gewoon volgend jaar naar Spanje gaan dan maar!
Na 2030 ook volgens mij geen volledige verduistering meer in Europa tot 2081.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wij moeten wachten tot 2081 en dan enkel in Friesland, Groningen en Drenthe.
Helaas heb ik geen eclips bril kunnen bemachtigen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 09:49 schreef Arizona het volgende:
Ik heb mijn eclipsbril klaarliggen voor vanavond, best wel zin in, ookal is het maar gedeeltelijk hier
Ik ook niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen eclips bril kunnen bemachtigen.
Dan kijken wij samen via een streamquote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 11:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan kijken wij samen via een stream
Jammer! Ik was ook rijkelijk laat, maar heb er gelukkig zondag nog 2 weten te bestellen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen eclips bril kunnen bemachtigen.
Ik had laatst nog wat optredens teruggekeken. Ik erger mij hieraan omdat het precies volgens het typische songfestivalboekje is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben helemaal vergeten hoe deze gaat
Supermaan/bloedmaan/maansverduistering sla ik ook gewoon over. Ik ga wel kijken hoe donker het buiten is, maar als ik de zon zelf niet kan zien geloof ik het welquote:Op woensdag 12 augustus 2026 13:01 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb geen eclipsbril, en als ik heel eerlijk (en partypooper) ben, heb ik ook niet het idee iets groots te missen. Een volledige zonsverduistering is wel spectaculair natuurlijk, maar door een soort lasbril zien dat er een hap uit de zon wordt genomen, vlak voor zonsondergang, vind ik niet zo heel bijzonder klinken.
Ik ben wel een beetje bang dat dit tegen gaat vallen eigenlijk.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 13:01 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb geen eclipsbril, en als ik heel eerlijk (en partypooper) ben, heb ik ook niet het idee iets groots te missen. Een volledige zonsverduistering is wel spectaculair natuurlijk, maar door een soort lasbril zien dat er een hap uit de zon wordt genomen, vlak voor zonsondergang, vind ik niet zo heel bijzonder klinken.
Denk het ook.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 14:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje bang dat dit tegen gaat vallen eigenlijk.
Ik denk ook dat dit het echt niet haalt bij de volledige zonsverduistering. Maar we gaan lekker zo naar de recreatieplas hier, drankje doen en op het strandje zitten. Net als de rest van de inwoners van mijn woonplaats denk ikquote:Op woensdag 12 augustus 2026 14:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje bang dat dit tegen gaat vallen eigenlijk.
Wij gaan op de dijk van Westkapelle kijken. Heb je sowieso mooi zicht op de zonsondergang.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 18:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dit het echt niet haalt bij de volledige zonsverduistering. Maar we gaan lekker zo naar de recreatieplas hier, drankje doen en op het strandje zitten. Net als de rest van de inwoners van mijn woonplaats denk ik
Dat zal dringen worden voor een plek. Of is die recreatieplas zo groot ?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 18:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dit het echt niet haalt bij de volledige zonsverduistering. Maar we gaan lekker zo naar de recreatieplas hier, drankje doen en op het strandje zitten. Net als de rest van de inwoners van mijn woonplaats denk ik
Waarschijnlijk is de plas nu kleiner, waardoor er meer plek is.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 18:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat zal dringen worden voor een plek. Of is die recreatieplas zo groot ?
Ligt eraan hoeveel last die heeft van de droogtequote:Op woensdag 12 augustus 2026 18:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
We zaten allemaal verstopt te wachten tot jij kwam voor de SURPRIIISEEEquote:
Hier wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kijken we allemaal naar de zonsverduistering?
Ik zie door het raam mensen buiten staan met een brilletje. Het is best komisch om te zienquote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wij hebben met de vergiet gekekenquote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zie door het raam mensen buiten staan met een brilletje. Het is best komisch om te zien
En, viel het tegen?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij hebben met de vergiet gekeken
Met de minimale inspanning voor dit grappige resultaat viel het eigenlijk reuze meequote:
Ik heb aan wat mensen die een bril al even hadden uitgeleend gevraagd of ik ook even mocht kijken. Dat mochtquote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:17 schreef BillDauterive het volgende:
Ik was even naar het water gelopen. Het was een drukte van jewelste, erg mooi om te zien. Helaas heb ik geen eclipsbril, dus ben ik snel naar huis gegaan om de stream op te zetten.
Dapper! en mooi dat je beloond bentquote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb aan wat mensen die een bril al even hadden uitgeleend gevraagd of ik ook even mocht kijken. Dat mochtDoor zo'n bril zie je wel duidelijk het verschil
Is het erg dat niet gekeken heb?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nee, een volledige zonsverduistering is toch leuker om te kijken, dan deze gedeeltelijke.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is het erg dat niet gekeken heb?
Heel groot! Het was zoals verwacht erg druk, maar plek zat voor iedereen. Het was heel erg leuk. We zaten op een kleedje, met een hapje en een drankje, en mijn twee brilletjes hebben we gul gedeeld met ons gezelschapquote:Op woensdag 12 augustus 2026 18:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ja, ook wel beter hoor, maar goed, het is in elk geval enigszins representatief. Bij Barcelona vond ik hem alleen niet zo heel indrukwekkend.quote:
Is waarschijnlijk wel beter dan wat er op het veld staat.quote:
Ow, verschrikkelijk. Brr. daar moet je toch niet aan denken.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja het had ook Nathan Aké kunnen zijn
Iemand moet de pionnen uitzetten.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:13 schreef Fred_B het volgende:
Kluivert als buschauffeur assistent is in elk geval een dommekracht erbij waar je niets aan hebt.
Ik denk niet dat Harry Vermeegen daar geschikt voor zou zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:30 schreef BillDauterive het volgende:
En toch had ik liever een andere Spanjaard als bondscoach gehad. Eentje die uit Nederland komt en in de buurt van Valencia woont!
Laat staan Aad van Toor.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Harry Vermeegen daar geschikt voor zou zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Laat staan Aad van Toor.Die heeft toch een aardig succesvolle carrière achter de rug als trainer van de B&A Boys!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die kwam wel een beetje uit left field voor mij. Maar valt zeker niet tegen, als je hoorde wat er verder allemaal voorbij kwam aan namen... het voetbaljournaille in Nederland is blijkbaar gewoon zeer slecht geïnformeerd, en vooral goed in slap lullen. Excuus aan Nigel de Jong, heeft hij toch wel goed gedaan.quote:
Heeft als coach nog weinig echte ervaring. Eigenlijk lastig te zeggen of die ook echt een geschikte bondscoach is. Maar een interessante en opvallende keuze is het wel. Zowaar out of the box denken, al zat dit waarschijnlijk wel een tip zijn geweest van wat Nederlandse oud-Barcelona spelers.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ook wel beter hoor, maar goed, het is in elk geval enigszins representatief. Bij Barcelona vond ik hem alleen niet zo heel indrukwekkend.
Het is inderdaad wel een meer gewaagde keuze. Ook als het niets wordt, is dit beter dan Nederlandse middelmaat nemen, waarbij je op voorhand al kan opschrijven dat een kwartfinale het maximum is.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heeft als coach nog weinig echte ervaring. Eigenlijk lastig te zeggen of die ook echt een geschikte bondscoach is. Maar een interessante en opvallende keuze is het wel. Zowaar out of the box denken, al zat dit waarschijnlijk wel een tip zijn geweest van wat Nederlandse oud-Barcelona spelers.
En ook een wat jongere trainer die het moderne voetbal beter begrijpt. En zelf meer van de creativiteit dan van de controle achterin is. Dus dat is ook beter.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel een meer gewaagde keuze. Ook als het niets wordt, is dit beter dan Nederlandse middelmaat nemen, waarbij je op voorhand al kan opschrijven dat een kwartfinale het maximum is.
Verrassend.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:09 schreef Redefine het volgende:
Ah. Het wordt Burgas 2026 voor het ESF.
Het helpt vast, als ze maar niet denken dat ik met de auto naar Bulgarijequote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:55 schreef Dven het volgende:
Misschien voor Burgas gekozen omdat het toerisme aan de Zwarte zeekust op sterven na dood is
Hoi.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is nog steeds 32 graden buiten hallo
We kunnen de meme laten rusten. Het is mooi zoquote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:53 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Verrassend.
Maar eigenlijk ook weer niet want ene Netta voorspelde dit al.
Note voor de volgende keer: een draaistoel meenemen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:31 schreef Strani het volgende:
@:arizona je had 100 procent gelijk over de zonsverduistering. Het was inderdaad geweldig![]()
![]()
![]()
En daarna toen het donker was de stoelen gedraaid voor de Perseïden. Ook heel tof om dat met veel mensen te zien
Ja maar deze waren maar 15 euro en dan vind ik het niet zo erg om even op te staan en zelf de stoel te draaienquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Note voor de volgende keer: een draaistoel meenemen.
Wat een toewijdingquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar deze waren maar 15 euro en dan vind ik het niet zo erg om even op te staan en zelf de stoel te draaien
Ook goed gezien dus? Nice!quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:31 schreef Strani het volgende:
@:arizona je had 100 procent gelijk over de zonsverduistering. Het was inderdaad geweldig![]()
![]()
![]()
En daarna toen het donker was de stoelen gedraaid voor de Perseïden. Ook heel tof om dat met veel mensen te zien
Fijn om te horen dat je hebt genoten.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:31 schreef Strani het volgende:
![]()
![]()
Eigen schuld. Genoeg zenders waar die niet wordt gedraaidquote:
Die zijn allemaal opgekocht door The Voice.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Note voor de volgende keer: een draaistoel meenemen.
Verdraaidquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 07:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zijn allemaal opgekocht door The Voice.
En kwart van de totale stemmen.quote:
Ja dat kun dus niet meer he.quote:
Ik vind een opkomst van 44% best veel voor een verkiezing waarbij er eigenlijk maar 1 kandidaat is.quote:
Komt door de Farrage cultus.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind een opkomst van 44% best veel voor een verkiezing waarbij er eigenlijk maar 1 kandidaat is.
Maar ja er is ook een reden dat Farage specifiek dit gebied heeft uitgekozen en dat is niet omdat hij er zo'n enorme binding mee heeft.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind een opkomst van 44% best veel voor een verkiezing waarbij er eigenlijk maar 1 kandidaat is.
Hij vindt deze regio zodanig belangrijk dat hij zei dat hij niet kon komen spreken na de winst, vanwege een veiligheids melding. Waarvan de instanties melden dat die er niet was...quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:23 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Maar ja er is ook een reden dat Farage specifiek dit gebied heeft uitgekozen en dat is niet omdat hij er zo'n enorme binding mee heeft.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:56 schreef Arizona het volgende:
Zij die vanavond uit eten gaat in een barretje zonder airco, groet u
Bijna 10.000quote:
Hij zal nooit meer pech hebbenquote:
Je hebt er wel een mooie dag voor uitgekozen. Het is lekker zonnig weer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:56 schreef Arizona het volgende:
Zij die vanavond uit eten gaat in een barretje zonder airco, groet u
Hij hoeft in elk geval niet meer bang te zijn voor de Boem van Harryquote:
Is dat nog de enige boef in leven?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij hoeft in elk geval niet meer bang te zijn voor de Boem van Harry
Vlugge Japiequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is dat nog de enige boef in leven?![]()
@Strani en ik leven nog.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is dat nog de enige boef in leven?![]()
Ik ben normaal geen pessimist maarquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vlugge Japie![]()
En van langer terug Joris ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben normaal geen pessimist maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slechtemorgen Nailqueen
De Sahara is zonder meer erg droog.
Het is bijna zoverquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je hebt er wel een mooie dag voor uitgekozen. Het is lekker zonnig weer.
Eens.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:05 schreef Redefine het volgende:
Farmers Defence Force blijft toch wel een walgelijke organisatie he
Edit: ik doel dan op het gebruik van jodensterren.
Die van de Huilende Professor? Die is ook al heengegaanquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vlugge Japie![]()
En van langer terug Joris ook.
Als je Hans Leendertse als Joris bedoeld. Die leeft nog.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Die van de Huilende Professor? Die is ook al heengegaan
Hoe was de eeuwig warme soep?quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 19:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Geniet van een maaltijd die op je tong smelt
Ze hadden geen airco maar wel een heerlijk koele kelderquote:
Mooi mooiquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Ze hadden geen airco maar wel een heerlijk koele kelderHeel gezellig met van die oude bogen
![]()
Dus was prima te doen!
Tapas!quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mooi mooi![]()
Wat heb je eigenlijk gegeten?
Ochtendploeg ookquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 02:03 schreef NailQueen het volgende:
Nachtploeg is weer present bitchess
Dat was een heerlijk geluid om weer eens te horenquote:
Ik heb van de week voor het eerst meegemaakt dat ze niet eens aanbellen maar gewoon het pakketje voor de deur neerleggen. Ik was gewoon thuisquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 13:13 schreef zorro28 het volgende:
Ik merk echt steeds vaker dat wanneer je een bezorgmoment door krijgt voor je pakketje, dat je daar niet meer van op aan kan en dat ze op een heel ander moment komen.
Bij zulke acties ga ik gewoon ik klacht indienen. Het kan best dat iemand as ders het pakketje zomaar meeneemt, terwijl jij niks ontvangen hebt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 14:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb van de week voor het eerst meegemaakt dat ze niet eens aanbellen maar gewoon het pakketje voor de deur neerleggen. Ik was gewoon thuis
Dat hebben ze hier uiteindelijk ook gedaanquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 14:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb van de week voor het eerst meegemaakt dat ze niet eens aanbellen maar gewoon het pakketje voor de deur neerleggen. Ik was gewoon thuis
Je bent vandaag 60 gewordenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 23:01 schreef H_T het volgende:
Ik ben vandaag voor het eerst bij een bloemencorso geweest
Ik heb vandaag voor het eerst iets gedaan wat veel mensen regelmatig doen: Gereden op een elektrische fietsquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 23:01 schreef H_T het volgende:
Dat heb ik nog nooit gedaanquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 23:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor het eerst iets gedaan wat veel mensen regelmatig doen: Gereden op een elektrische fiets
Komt goed uit, want ik heb nog een restje advocaat in de koelkastquote:
@Strani en ik zullen voortaan een stoel voor je reserveren op het balkon.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 23:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Komt goed uit, want ik heb nog een restje advocaat in de koelkast
Hoe vond je het?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 23:01 schreef H_T het volgende:
En beviel het? Ik heb sinds een paar jaar een elektrische fiets, ik wil echt nooit meer andersquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 23:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor het eerst iets gedaan wat veel mensen regelmatig doen: Gereden op een elektrische fiets
Heel af en toe gedaan, vriendin heeft er soms één mee van haar werk als leenfiets. Het fietst heerlijk, ik zit er over te denken om er voor de zomers één te nemen, maar vooralsnog blijft het gewoon bij een normalequote:Op zaterdag 15 augustus 2026 23:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
och, mijn zwemconditie ben ik ook kwijtt, omdat ik al een jaar niet gezwoommen heb. Verder ben ik gisteren een dagje shoppen geweest in Groningen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 08:06 schreef Arizona het volgende:
Wij gaan straks weer baantjes zwemmen, dat hebben we deze zomer vaker gedaan en bevalt me heel goed. Lekker in een buitenbad zwemmen, binnen vind ik een stuk minder leuk.
Maar ik zwem zo langzaam, volgens mij was ik vroeger veel sneller
Ik ben bang dat ik met een elektrische fiets omkukel als ik opstap of afstap waardoor de accu stuk gaat.quote:Op zondag 16 augustus 2026 08:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heel af en toe gedaan, vriendin heeft er soms één mee van haar werk als leenfiets. Het fietst heerlijk, ik zit er over te denken om er voor de zomers één te nemen, maar vooralsnog blijft het gewoon bij een normale
In welk opzicht zou dat anders zijn dan een gewone fiets? De bewegingen zijn exact hetzelfde, doorgaans zelfs met betere balans, tenzij je om redenen echt een bijzondere fiets hebt nu (dat kan, uiteraard).quote:Op zondag 16 augustus 2026 08:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik met een elektrische fiets omkukel als ik opstap of afstap waardoor de accu stuk gaat.
Ik heb wat moeite met mijn balans. Verder heb gewone normale fiets. Ik heb voor mijn gevoel dat die accu's zwaar zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2026 08:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In welk opzicht zou dat anders zijn dan een gewone fiets? De bewegingen zijn exact hetzelfde, doorgaans zelfs met betere balans, tenzij je om redenen echt een bijzondere fiets hebt nu (dat kan, uiteraard).
Je hebt elektrische fietsen met de accu onder de bagagedrager en met de accu in het frame. Die eerste categorie is mogelijk wat lastiger als balans niet je sterke punt is, maar die tweede categorie is juist stabieler dan een normale fiets, omdat ze wat zwaar zijn en de "center of gravity" laag bij de grond zit.quote:Op zondag 16 augustus 2026 08:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb wat moeite met mijn balans. Verder heb gewone normale fiets. Ik heb voor mijn gevoel dat die accu's zwaar zijn.
4 jaar geleden ene nieuwe fiets gekocht. Dus ik hoef op dit moment niet perse een nieuwe. Het iets wat in het achterhoofd kan houden als eventueel elektrische fiets wil. Dan moet ik ook leren remmen met handremmen ipv terugtraprem.quote:Op zondag 16 augustus 2026 09:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je hebt elektrische fietsen met de accu onder de bagagedrager en met de accu in het frame. Die eerste categorie is mogelijk wat lastiger als balans niet je sterke punt is, maar die tweede categorie is juist stabieler dan een normale fiets, omdat ze wat zwaar zijn en de "center of gravity" laag bij de grond zit.
Vriendin, die op haar werk vaak mensen helpt die wat meer specifieke eisen en benodigdheden hebben voor een fiets, noemde de Gazelle Grenoble als optie voor als balans wat lastiger is.
Puur ter info verder, misschien wil je helemaal geen nieuwe fiets, maar ik vroeg dat over die balans aan haar en toen ging ze los met nuttige informatie dus ik denk, ik post het even
Uiteraardquote:Op zondag 16 augustus 2026 09:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Heywoodu heb je zin in volgende week met F1 op Zandvoort?
Ik denk niet dat er snel een tweede keer komtquote:Op zondag 16 augustus 2026 08:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe vond je het?
[..]
En beviel het? Ik heb sinds een paar jaar een elektrische fiets, ik wil echt nooit meer anders
Ik fietste echt nooit op mijn normale fiets en nu regelmatig op de ebike, voor mij is iedere km winstquote:Op zondag 16 augustus 2026 10:47 schreef H_T het volgende:
Ik heb nog een normale fiets. Werk heeft wel een leaseprogramma voor e-bikes, maar ik hou het bewust nog bij een normale met het idee dat ik dan meer een workout krijg dan wanneer ik het overlaat aan een elektromotor
Ik mag niet op het terrein van werk parkeren (beperkte plek en ik woon relatief dichtbij), dus ga ik meestal met de fiets. Daar was ik snel genoeg aan gewend om het vol te houden, ook al is er ruimte voor verbetering. Dus dan maar volhoudenquote:Op zondag 16 augustus 2026 11:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik fietste echt nooit op mijn normale fiets en nu regelmatig op de ebike, voor mij is iedere km winst![]()
10 minuten gezwommen over 250 meter. Ik zie ruimte voor verbetering![]()
In totaal 750 meter gezwommen.Op zich hield ik het wel langer vol maar mijn schouder begon op te spelen. Nu lekker opdrogen in het zonnetje
![]()
Dank je lieverdquote:
Het is dat nattepoezel ermee kwam.quote:
Ohwquote:Op zondag 16 augustus 2026 12:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is dat nattepoezel ermee kwam.
Thanksquote:
Idem.quote:Op zondag 16 augustus 2026 10:47 schreef H_T het volgende:
Ik heb nog een normale fiets. Werk heeft wel een leaseprogramma voor e-bikes, maar ik hou het bewust nog bij een normale met het idee dat ik dan meer een workout krijg dan wanneer ik het overlaat aan een elektromotor
quote:Op zondag 16 augustus 2026 14:08 schreef zorro28 het volgende:
Gefeliciteerd @:TheStigsDutchCousin![]()
![]()
Augustus is de beste maand, duidelijk
Thanksquote:
Zo slecht is dat toch niet voor een recreatieve zwemmer?quote:Op zondag 16 augustus 2026 11:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik fietste echt nooit op mijn normale fiets en nu regelmatig op de ebike, voor mij is iedere km winst![]()
10 minuten gezwommen over 250 meter. Ik zie ruimte voor verbetering![]()
In totaal 750 meter gezwommen.Op zich hield ik het wel langer vol maar mijn schouder begon op te spelen. Nu lekker opdrogen in het zonnetje
![]()
Het is alleen even wennen ja. Ik heb nog een simpele ouderwetse fiets maar die gaat toch langzaam achter uit (fiets is al meer dan 10 jaar oud). Mijn vader wil toevallig een nieuwe elektrische fiets dus mocht ik even op die van hem rijden. Wellicht als mijn fiets echt uit elkaar valt dat ik dan overstap. Ik was er eerst fel tegen maar ik ben een beetje bij gedraaid.quote:Op zondag 16 augustus 2026 08:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe vond je het?
[..]
En beviel het? Ik heb sinds een paar jaar een elektrische fiets, ik wil echt nooit meer anders
Thanksquote:
Daar kom ik niet vandaan maar thanksquote:
Thanksquote:
Thanksquote:
quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:07 schreef Redefine het volgende:
Vandaag tijdens het EK zwemmen al Shum en Bangaranga gehoordShum na winst van een Oekraïner. Bangaranga dan weer bij een Hongaars zege. Eindigt beiden op garije zullen ze hebben gedacht
Wat draaien ze bij een Nederlandse winst ?quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:12 schreef Redefine het volgende:
Helaas dan weer geen My Number One na winst van een Griek.
Dat is mij niet opgevallen omdat ik toen via tv keek. Is alleen echt goed te horen op de stream.quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Wat draaien ze bij een Nederlandse winst ?
Thanksquote:
Ik werd door heel veel andere recreatieve zwemmers ingehaaldquote:Op zondag 16 augustus 2026 14:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo slecht is dat toch niet voor een recreatieve zwemmer?
Thanksquote:Op zondag 16 augustus 2026 19:35 schreef NailQueen het volgende:
Oh en gefeliciteerd de Nederlandse neef van Stig!
Ach, sommige mensen zwemmen sneller. Je doet het voor jezelf hèquote:Op zondag 16 augustus 2026 19:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik werd door heel veel andere recreatieve zwemmers ingehaald(als in: mensen die net als ik zonder duikbril en in decoratieve zwemkleding in plaats van functionele zwommen
)
Wel een goede manier om leuke dingen tegen te komenquote:Op zondag 16 augustus 2026 19:02 schreef NailQueen het volgende:
Het is vandaag niet warm maar ook niet koud. Daarom vond ik het mooi weer om even naar het strandje te fietsen. Dat is een klein half uurtje fietsen. Ik vind het soms leuk om een kant op te fietsen die ik niet ken en dan kijken waar ik uit kom. Dus besloot ik op de terugweg een onbekende bospad te kiezen. Ik heb geen richtingsgevoel (heel handig) dus het is altijd een verrassing waar ik uitkom. Uiteindelijk kwam ik bij een natuurgebied uit die ik niet kende maar heel mooi was. Maar dit bleek een pittig route te zijn waardoor ik nu pas na 1,5 uur thuis ben (met hulp van Google maps)
. Ik ben kapot maar ik vind wel gaaf dat ik na 5 jaar van mijn verhuizing nog nieuwe mooie dingen tegen kom
Hongarije laat het aardig afweten op ESF-gebied de laatste jaren, dus ze doen het er maar mee!quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:07 schreef Redefine het volgende:
Vandaag tijdens het EK zwemmen al Shum en Bangaranga gehoordShum na winst van een Oekraïner. Bangaranga dan weer bij een Hongaars zege. Eindigt beiden op garije zullen ze hebben gedacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |