En de gemengde estafette in het zwemmenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:44 schreef Redefine het volgende:
NEC, Steenbergen (en Van Wijk) en Visser. Prima Nederlandse sportdag
Klopt, maar daar had meer ingezeten met een wat betere Corbeau. Steenbergen schroeide daar overigens wel extreem.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
En de gemengde estafette in het zwemmen
Maar al met al een aardig sportavondje zo
Ik ben helemaal vergeten hoe deze gaatquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:13 schreef NailQueen het volgende:
Wie gaat er (morgen)vanavond/vannacht kijken naar
Bekijk deze YouTube-video
(Ik vind het nog steeds een niksige 'irritante' inzending)
Edit: oeps het is morgen![]()
Alsnog moet hij drie uur reizen en de volgende keer vast nog langer.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 08:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:Strani heeft wel geluk met de zonsverduistering. Dit jaar in Spanje, volgend jaar weer een en dan in 2030 nog een keer. Dat is wel echt uniek.
Wij moeten wachten tot 2081 en dan enkel in Friesland, Groningen en Drenthe.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 08:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Alsnog moet hij drie uur reizen en de volgende keer vast nog langer.
Gewoon volgend jaar naar Spanje gaan dan maar!quote:Op woensdag 12 augustus 2026 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wij moeten wachten tot 2081 en dan enkel in Friesland, Groningen en Drenthe.
Helaas is het dan weer tyfusheet.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 08:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gewoon volgend jaar naar Spanje gaan dan maar!
Na 2030 ook volgens mij geen volledige verduistering meer in Europa tot 2081.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wij moeten wachten tot 2081 en dan enkel in Friesland, Groningen en Drenthe.
Helaas heb ik geen eclips bril kunnen bemachtigen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 09:49 schreef Arizona het volgende:
Ik heb mijn eclipsbril klaarliggen voor vanavond, best wel zin in, ookal is het maar gedeeltelijk hier
Ik ook niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen eclips bril kunnen bemachtigen.
Dan kijken wij samen via een streamquote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 11:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan kijken wij samen via een stream
Jammer! Ik was ook rijkelijk laat, maar heb er gelukkig zondag nog 2 weten te bestellen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen eclips bril kunnen bemachtigen.
Ik had laatst nog wat optredens teruggekeken. Ik erger mij hieraan omdat het precies volgens het typische songfestivalboekje is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:49 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben helemaal vergeten hoe deze gaat
Supermaan/bloedmaan/maansverduistering sla ik ook gewoon over. Ik ga wel kijken hoe donker het buiten is, maar als ik de zon zelf niet kan zien geloof ik het welquote:Op woensdag 12 augustus 2026 13:01 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb geen eclipsbril, en als ik heel eerlijk (en partypooper) ben, heb ik ook niet het idee iets groots te missen. Een volledige zonsverduistering is wel spectaculair natuurlijk, maar door een soort lasbril zien dat er een hap uit de zon wordt genomen, vlak voor zonsondergang, vind ik niet zo heel bijzonder klinken.
Ik ben wel een beetje bang dat dit tegen gaat vallen eigenlijk.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 13:01 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb geen eclipsbril, en als ik heel eerlijk (en partypooper) ben, heb ik ook niet het idee iets groots te missen. Een volledige zonsverduistering is wel spectaculair natuurlijk, maar door een soort lasbril zien dat er een hap uit de zon wordt genomen, vlak voor zonsondergang, vind ik niet zo heel bijzonder klinken.
Denk het ook.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 14:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje bang dat dit tegen gaat vallen eigenlijk.
Ik denk ook dat dit het echt niet haalt bij de volledige zonsverduistering. Maar we gaan lekker zo naar de recreatieplas hier, drankje doen en op het strandje zitten. Net als de rest van de inwoners van mijn woonplaats denk ikquote:Op woensdag 12 augustus 2026 14:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje bang dat dit tegen gaat vallen eigenlijk.
Wij gaan op de dijk van Westkapelle kijken. Heb je sowieso mooi zicht op de zonsondergang.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 18:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dit het echt niet haalt bij de volledige zonsverduistering. Maar we gaan lekker zo naar de recreatieplas hier, drankje doen en op het strandje zitten. Net als de rest van de inwoners van mijn woonplaats denk ik
Dat zal dringen worden voor een plek. Of is die recreatieplas zo groot ?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 18:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dit het echt niet haalt bij de volledige zonsverduistering. Maar we gaan lekker zo naar de recreatieplas hier, drankje doen en op het strandje zitten. Net als de rest van de inwoners van mijn woonplaats denk ik
Waarschijnlijk is de plas nu kleiner, waardoor er meer plek is.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 18:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat zal dringen worden voor een plek. Of is die recreatieplas zo groot ?
Ligt eraan hoeveel last die heeft van de droogtequote:Op woensdag 12 augustus 2026 18:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
We zaten allemaal verstopt te wachten tot jij kwam voor de SURPRIIISEEEquote:
Hier wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kijken we allemaal naar de zonsverduistering?
Ik zie door het raam mensen buiten staan met een brilletje. Het is best komisch om te zienquote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wij hebben met de vergiet gekekenquote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zie door het raam mensen buiten staan met een brilletje. Het is best komisch om te zien
En, viel het tegen?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij hebben met de vergiet gekeken
Met de minimale inspanning voor dit grappige resultaat viel het eigenlijk reuze meequote:
Ik heb aan wat mensen die een bril al even hadden uitgeleend gevraagd of ik ook even mocht kijken. Dat mochtquote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:17 schreef BillDauterive het volgende:
Ik was even naar het water gelopen. Het was een drukte van jewelste, erg mooi om te zien. Helaas heb ik geen eclipsbril, dus ben ik snel naar huis gegaan om de stream op te zetten.
Dapper! en mooi dat je beloond bentquote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb aan wat mensen die een bril al even hadden uitgeleend gevraagd of ik ook even mocht kijken. Dat mochtDoor zo'n bril zie je wel duidelijk het verschil
Is het erg dat niet gekeken heb?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 19:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nee, een volledige zonsverduistering is toch leuker om te kijken, dan deze gedeeltelijke.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:46 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is het erg dat niet gekeken heb?
Heel groot! Het was zoals verwacht erg druk, maar plek zat voor iedereen. Het was heel erg leuk. We zaten op een kleedje, met een hapje en een drankje, en mijn twee brilletjes hebben we gul gedeeld met ons gezelschapquote:Op woensdag 12 augustus 2026 18:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ja, ook wel beter hoor, maar goed, het is in elk geval enigszins representatief. Bij Barcelona vond ik hem alleen niet zo heel indrukwekkend.quote:
Is waarschijnlijk wel beter dan wat er op het veld staat.quote:
Ow, verschrikkelijk. Brr. daar moet je toch niet aan denken.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:15 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja het had ook Nathan Aké kunnen zijn
Iemand moet de pionnen uitzetten.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:13 schreef Fred_B het volgende:
Kluivert als buschauffeur assistent is in elk geval een dommekracht erbij waar je niets aan hebt.
Ik denk niet dat Harry Vermeegen daar geschikt voor zou zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:30 schreef BillDauterive het volgende:
En toch had ik liever een andere Spanjaard als bondscoach gehad. Eentje die uit Nederland komt en in de buurt van Valencia woont!
Laat staan Aad van Toor.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Harry Vermeegen daar geschikt voor zou zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Laat staan Aad van Toor.Die heeft toch een aardig succesvolle carrière achter de rug als trainer van de B&A Boys!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die kwam wel een beetje uit left field voor mij. Maar valt zeker niet tegen, als je hoorde wat er verder allemaal voorbij kwam aan namen... het voetbaljournaille in Nederland is blijkbaar gewoon zeer slecht geïnformeerd, en vooral goed in slap lullen. Excuus aan Nigel de Jong, heeft hij toch wel goed gedaan.quote:
Heeft als coach nog weinig echte ervaring. Eigenlijk lastig te zeggen of die ook echt een geschikte bondscoach is. Maar een interessante en opvallende keuze is het wel. Zowaar out of the box denken, al zat dit waarschijnlijk wel een tip zijn geweest van wat Nederlandse oud-Barcelona spelers.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 21:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ook wel beter hoor, maar goed, het is in elk geval enigszins representatief. Bij Barcelona vond ik hem alleen niet zo heel indrukwekkend.
Het is inderdaad wel een meer gewaagde keuze. Ook als het niets wordt, is dit beter dan Nederlandse middelmaat nemen, waarbij je op voorhand al kan opschrijven dat een kwartfinale het maximum is.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 22:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heeft als coach nog weinig echte ervaring. Eigenlijk lastig te zeggen of die ook echt een geschikte bondscoach is. Maar een interessante en opvallende keuze is het wel. Zowaar out of the box denken, al zat dit waarschijnlijk wel een tip zijn geweest van wat Nederlandse oud-Barcelona spelers.
En ook een wat jongere trainer die het moderne voetbal beter begrijpt. En zelf meer van de creativiteit dan van de controle achterin is. Dus dat is ook beter.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 09:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel een meer gewaagde keuze. Ook als het niets wordt, is dit beter dan Nederlandse middelmaat nemen, waarbij je op voorhand al kan opschrijven dat een kwartfinale het maximum is.
Verrassend.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:09 schreef Redefine het volgende:
Ah. Het wordt Burgas 2026 voor het ESF.
Het helpt vast, als ze maar niet denken dat ik met de auto naar Bulgarijequote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:55 schreef Dven het volgende:
Misschien voor Burgas gekozen omdat het toerisme aan de Zwarte zeekust op sterven na dood is
Hoi.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is nog steeds 32 graden buiten hallo
We kunnen de meme laten rusten. Het is mooi zoquote:Op donderdag 13 augustus 2026 11:53 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Verrassend.
Maar eigenlijk ook weer niet want ene Netta voorspelde dit al.
Note voor de volgende keer: een draaistoel meenemen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:31 schreef Strani het volgende:
@:arizona je had 100 procent gelijk over de zonsverduistering. Het was inderdaad geweldig![]()
![]()
![]()
En daarna toen het donker was de stoelen gedraaid voor de Perseïden. Ook heel tof om dat met veel mensen te zien
Ja maar deze waren maar 15 euro en dan vind ik het niet zo erg om even op te staan en zelf de stoel te draaienquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Note voor de volgende keer: een draaistoel meenemen.
Wat een toewijdingquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar deze waren maar 15 euro en dan vind ik het niet zo erg om even op te staan en zelf de stoel te draaien
Ook goed gezien dus? Nice!quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:31 schreef Strani het volgende:
@:arizona je had 100 procent gelijk over de zonsverduistering. Het was inderdaad geweldig![]()
![]()
![]()
En daarna toen het donker was de stoelen gedraaid voor de Perseïden. Ook heel tof om dat met veel mensen te zien
Fijn om te horen dat je hebt genoten.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:31 schreef Strani het volgende:
![]()
![]()
Eigen schuld. Genoeg zenders waar die niet wordt gedraaidquote:
Die zijn allemaal opgekocht door The Voice.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Note voor de volgende keer: een draaistoel meenemen.
Verdraaidquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 07:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zijn allemaal opgekocht door The Voice.
En kwart van de totale stemmen.quote:
Ja dat kun dus niet meer he.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |