Ik maak de reis drie keer per week. Maar van het mooie centrum zie ik niks.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dokkum![]()
Daar zou ik graag een uur voor rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De drie kwartier die ik nu heb is voor mij wel de max, alleen is dat zonder files en dat is zelden het geval. (Alleen in de vakantie perioden eigenlijk).quote:Op maandag 10 augustus 2026 19:37 schreef Cyan9 het volgende:
Nu we het toch over reistijd hebben: wat is voor jullie een acceptabele woon-werk afstand/reistijd?
Ik heb inmiddels begrepen dat heel veel mensen een uur echt te veel vinden.
Dat laatste is wel een goed punt, met fulltime/5 dagen op locatie wordt een uur reistijd wel een prijzige grap. Ik tank nu al elke week.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:14 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De drie kwartier die ik nu heb is voor mij wel de max, alleen is dat zonder files en dat is zelden het geval. (Alleen in de vakantie perioden eigenlijk).
De reistijd is wat dat betreft eigenlijk te lang maar voor mij nog wel te doen omdat het maar twee dagen in de week is, de andere dagen kan ik thuis werken.
Zelf ben ik gezegend met een reistijd van nog geen kwartier op dit moment, de tijd die dat scheelt in de week t.o.v. een bijv uur reistijd koester ik echt. Zeker als dat laatste ook zou zijn bij een full time werkweek.quote:Op maandag 10 augustus 2026 19:37 schreef Cyan9 het volgende:
Nu we het toch over reistijd hebben: wat is voor jullie een acceptabele woon-werk afstand/reistijd?
Vlissingen, ook zo'n stuk dat altijd tegenvalt qua reistijd.quote:Op maandag 10 augustus 2026 17:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Reizen naar de uithoeken van Nederland vallen vaak erg tegen in tijd en afstand. Als je terug van vakantie bij Maastricht de grens overkomt, is het ook nog een enorm stuk voor je een keer in het net zo Zuidoost-Nederlandse Eindhoven bent. Den Helder - Amsterdam CS met de trein is ook zo’n lang eind.
Ik heb wel vaker 45 minuten tot een uur moeten rijden voor werk. Maar dat is voor mij ook de max.quote:Op maandag 10 augustus 2026 19:37 schreef Cyan9 het volgende:
kwartiertje op de fiets.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vlissingen, ook zo'n stuk dat altijd tegenvalt qua reistijd.
Ik heb nu 45 minuten. Dat is voor mij wel de max hoor. En ben wel blij dat ik dat ook niet vijf dagen in de week moet doen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 19:37 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind een uur reistijd prima zolang ik zelf maar niet hoef te rijdenquote:Op maandag 10 augustus 2026 19:37 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zou dat ook graag willen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 23:34 schreef Meke het volgende:
Ik werk nu op tien minuten fietsen, dat is wel echt ongekende luxe. Zou wel een heel goed aanbod tegenover moeten staan wil ik dat ooit inwisselen.
Als vertegenwoordiger kom je in elk geval nog continu op andere plaatsen, hoewel ik verder ook niet aan zo’n baan zou moeten denken.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zelf ben ik gezegend met een reistijd van nog geen kwartier op dit moment, de tijd die dat scheelt in de week t.o.v. een bijv uur reistijd koester ik echt. Zeker als dat laatste ook zou zijn bij een full time werkweek.
Ik zou denk ik ook geen vertegenwoordiger kunnen zijn, die elke dag uren in de auto zitten om overal langs te gaan. Pfft.
Ben ik vermist jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:fred_b ik zag dat je per 26-6 al vermist bent.
Ja, blijkbaar. Ik zag een papiertje/poster op een bankje geplakt met Fret vermist.quote:
Weet je zeker dat dat niet Fret A was?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar. Ik zag een papiertje/poster op een bankje geplakt met Fret vermist.
Dat zou ook kunnen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:40 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat niet Fret A was?
Ach…quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar. Ik zag een papiertje/poster op een bankje geplakt met Fret vermist.
Hij heeft Fret nog steeds niet gevonden zo te zienquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ach…![]()
Zeg maar wanneer je de Fret op het spoor bent!
[ afbeelding ]
En jij hebt niet eens gemeld bij diegene dat Fred gewoon hier zitquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:fred_b ik zag dat je per 26-6 al vermist bent.
Zeer knap gedaanquote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:37 schreef sportfreak het volgende:
En een Europese titel voor Nadine Visser met een fraaie voorsprong van 0,001 seconde
Gewonnen door haar arm naar voren te gooien en daardoor met haar borst voor Kryszowska te komenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:37 schreef sportfreak het volgende:
En een Europese titel voor Nadine Visser met een fraaie voorsprong van 0,001 seconde
En de gemengde estafette in het zwemmenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:44 schreef Redefine het volgende:
NEC, Steenbergen (en Van Wijk) en Visser. Prima Nederlandse sportdag
Klopt, maar daar had meer ingezeten met een wat betere Corbeau. Steenbergen schroeide daar overigens wel extreem.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
En de gemengde estafette in het zwemmen
Maar al met al een aardig sportavondje zo
Ik ben helemaal vergeten hoe deze gaatquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:13 schreef NailQueen het volgende:
Wie gaat er (morgen)vanavond/vannacht kijken naar
Bekijk deze YouTube-video
(Ik vind het nog steeds een niksige 'irritante' inzending)
Edit: oeps het is morgen![]()
Alsnog moet hij drie uur reizen en de volgende keer vast nog langer.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 08:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:Strani heeft wel geluk met de zonsverduistering. Dit jaar in Spanje, volgend jaar weer een en dan in 2030 nog een keer. Dat is wel echt uniek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |