Ik elke woensdag.quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb in Rotterdam gewerkt.
quote:
quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2026 21:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik was vandaag in de buurt van Rotterdam (HvH). Komt wel dichtbij zo.
quote:Op zondag 9 augustus 2026 23:46 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik ben ooit in Rotterdam geweest, komt wel dichtbij zo
Ik ben in april nog naar een concert geweest in Rotterdam.quote:
Jij luistert 3fmquote:Op maandag 10 augustus 2026 09:40 schreef NailQueen het volgende:
Dus ik zet de radio aan en ik hoor Stromae met Papaoutai
@Redefine ?quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben in april nog naar een concert geweest in Rotterdam.
En ik heb in februari nog gelogeerd in Rotterdam bij een mede ESF SC'er.
*paf*quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja goede verhalen gehoord over de logeerkamer daar.quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De overnachting?quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nee het was geen concert van Redefine.
Ah bij Egeltjequote:Op maandag 10 augustus 2026 09:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja goede verhalen gehoord over de logeerkamer daar.
Onder de Spaanse zonquote:
Ja het ging wat ver maar Strani had er wel talent voor. Hopelijk vond Redefine het wel mooi.quote:Op maandag 10 augustus 2026 10:23 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja ik vond die Benidorm-stijl striptease wel gewaagd hoor.
Ik woon niet eens in de buurt van Rotterdamquote:
Die was puur voor jou he van hem. Ik was daar niet eens bij, dus heb er geen mening overquote:Op maandag 10 augustus 2026 10:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja het ging wat ver maar Strani had er wel talent voor. Hopelijk vond Redefine het wel mooi.
Ik zou geen zalen kunnen vullen nee.quote:Op maandag 10 augustus 2026 09:47 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nee het was geen concert van Redefine.
Je weet het maar nooit.quote:Op maandag 10 augustus 2026 11:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zou geen zalen kunnen vullen nee.
Ik denk dat vanuit de richting van NQ en ESF1Gamer jij toch behoorlijk dicht bij Rotterdam woontquote:Op maandag 10 augustus 2026 11:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik woon niet eens in de buurt van Rotterdam
Toegegeven: ik had onderschat hoe ver Rotterdam en Amsterdam van elkaar vandaan liggenquote:Op maandag 10 augustus 2026 12:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk dat vanuit de richting van NQ en ESF1Gamer jij toch behoorlijk dicht bij Rotterdam woont
Klopt. Maar ik zeg ook niet dat ESFgamer in in Heerenveen woont hequote:Op maandag 10 augustus 2026 12:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik denk dat vanuit de richting van NQ en ESF1Gamer jij toch behoorlijk dicht bij Rotterdam woont
Mijn vriend dacht ooit dat je vanaf Groningen in een kwartiertje met de trein in Almelo wasquote:Op maandag 10 augustus 2026 13:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Toegegeven: ik had onderschat hoe ver Rotterdam en Amsterdam van elkaar vandaan liggen
Mensen zijn soms ook verbaasd dat van Groningen naar Zwolle meer dan een uur rijden isquote:Op maandag 10 augustus 2026 16:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn vriend dacht ooit dat je vanaf Groningen in een kwartiertje met de trein in Almelo was
Reizen naar de uithoeken van Nederland vallen vaak erg tegen in tijd en afstand. Als je terug van vakantie bij Maastricht de grens overkomt, is het ook nog een enorm stuk voor je een keer in het net zo Zuidoost-Nederlandse Eindhoven bent. Den Helder - Amsterdam CS met de trein is ook zo’n lang eind.quote:Op maandag 10 augustus 2026 16:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mensen zijn soms ook verbaasd dat van Groningen naar Zwolle meer dan een uur rijden is
Drie kwartier max.quote:Op maandag 10 augustus 2026 19:37 schreef Cyan9 het volgende:
Nu we het toch over reistijd hebben: wat is voor jullie een acceptabele woon-werk afstand/reistijd?
Ik heb inmiddels begrepen dat heel veel mensen een uur echt te veel vinden.
Op zich is een uur prima, maar zelf ben ik nu al korter gewend (drie kwartier), dan wil je niet zo snel meer terug naar een langere reistijd.quote:Op maandag 10 augustus 2026 19:37 schreef Cyan9 het volgende:
Nu we het toch over reistijd hebben: wat is voor jullie een acceptabele woon-werk afstand/reistijd?
Ik heb inmiddels begrepen dat heel veel mensen een uur echt te veel vinden.
Assen - Dokkum is met de auto een uur, bij drukte wat meer. Files zijn gelukkig niet veel voorkomend hier in het noorden. Ik besef me dat ik er waarschijnlijk ook geen moeite mee heb omdat ik al vanaf groep 7 vrij lang onderweg was om op school te komen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 19:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op zich is een uur prima, maar zelf ben ik nu al korter gewend (drie kwartier), dan wil je niet zo snel meer terug naar een langere reistijd.
Bijna belangrijker is eigenlijk of de reistijd (bijna) altijd rond die tijd ligt of dat je door files of moeten overstappen bij OV veel langer onderweg ben. Qua OV is sowieso wel een verschil tussen een directe verbinding zoals ik nu heb t.o.v. overstappen bij mijn vorige werk.
Dokkumquote:Op maandag 10 augustus 2026 19:51 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Assen - Dokkum is met de auto een uur, bij drukte wat meer. Files zijn gelukkig niet veel voorkomend hier in het noorden. Ik besef me dat ik er waarschijnlijk ook geen moeite mee heb omdat ik al vanaf groep 7 vrij lang onderweg was om op school te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |