Het is alleen even wennen ja. Ik heb nog een simpele ouderwetse fiets maar die gaat toch langzaam achter uit (fiets is al meer dan 10 jaar oud). Mijn vader wil toevallig een nieuwe elektrische fiets dus mocht ik even op die van hem rijden. Wellicht als mijn fiets echt uit elkaar valt dat ik dan overstap. Ik was er eerst fel tegen maar ik ben een beetje bij gedraaid.quote:Op zondag 16 augustus 2026 08:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe vond je het?
[..]
En beviel het? Ik heb sinds een paar jaar een elektrische fiets, ik wil echt nooit meer anders
Thanksquote:
Daar kom ik niet vandaan maar thanksquote:
Thanksquote:
Thanksquote:
quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:07 schreef Redefine het volgende:
Vandaag tijdens het EK zwemmen al Shum en Bangaranga gehoordShum na winst van een Oekraïner. Bangaranga dan weer bij een Hongaars zege. Eindigt beiden op garije zullen ze hebben gedacht
Wat draaien ze bij een Nederlandse winst ?quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:12 schreef Redefine het volgende:
Helaas dan weer geen My Number One na winst van een Griek.
Dat is mij niet opgevallen omdat ik toen via tv keek. Is alleen echt goed te horen op de stream.quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Wat draaien ze bij een Nederlandse winst ?
Thanksquote:
Ik werd door heel veel andere recreatieve zwemmers ingehaaldquote:Op zondag 16 augustus 2026 14:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo slecht is dat toch niet voor een recreatieve zwemmer?
Thanksquote:Op zondag 16 augustus 2026 19:35 schreef NailQueen het volgende:
Oh en gefeliciteerd de Nederlandse neef van Stig!
Ach, sommige mensen zwemmen sneller. Je doet het voor jezelf hèquote:Op zondag 16 augustus 2026 19:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik werd door heel veel andere recreatieve zwemmers ingehaald(als in: mensen die net als ik zonder duikbril en in decoratieve zwemkleding in plaats van functionele zwommen
)
Wel een goede manier om leuke dingen tegen te komenquote:Op zondag 16 augustus 2026 19:02 schreef NailQueen het volgende:
Het is vandaag niet warm maar ook niet koud. Daarom vond ik het mooi weer om even naar het strandje te fietsen. Dat is een klein half uurtje fietsen. Ik vind het soms leuk om een kant op te fietsen die ik niet ken en dan kijken waar ik uit kom. Dus besloot ik op de terugweg een onbekende bospad te kiezen. Ik heb geen richtingsgevoel (heel handig) dus het is altijd een verrassing waar ik uitkom. Uiteindelijk kwam ik bij een natuurgebied uit die ik niet kende maar heel mooi was. Maar dit bleek een pittig route te zijn waardoor ik nu pas na 1,5 uur thuis ben (met hulp van Google maps)
. Ik ben kapot maar ik vind wel gaaf dat ik na 5 jaar van mijn verhuizing nog nieuwe mooie dingen tegen kom
Hongarije laat het aardig afweten op ESF-gebied de laatste jaren, dus ze doen het er maar mee!quote:Op zondag 16 augustus 2026 19:07 schreef Redefine het volgende:
Vandaag tijdens het EK zwemmen al Shum en Bangaranga gehoordShum na winst van een Oekraïner. Bangaranga dan weer bij een Hongaars zege. Eindigt beiden op garije zullen ze hebben gedacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |