Komt door de Farrage cultus.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind een opkomst van 44% best veel voor een verkiezing waarbij er eigenlijk maar 1 kandidaat is.
Maar ja er is ook een reden dat Farage specifiek dit gebied heeft uitgekozen en dat is niet omdat hij er zo'n enorme binding mee heeft.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind een opkomst van 44% best veel voor een verkiezing waarbij er eigenlijk maar 1 kandidaat is.
Hij vindt deze regio zodanig belangrijk dat hij zei dat hij niet kon komen spreken na de winst, vanwege een veiligheids melding. Waarvan de instanties melden dat die er niet was...quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 11:23 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Maar ja er is ook een reden dat Farage specifiek dit gebied heeft uitgekozen en dat is niet omdat hij er zo'n enorme binding mee heeft.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:56 schreef Arizona het volgende:
Zij die vanavond uit eten gaat in een barretje zonder airco, groet u
Bijna 10.000quote:
Hij zal nooit meer pech hebbenquote:
Je hebt er wel een mooie dag voor uitgekozen. Het is lekker zonnig weer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:56 schreef Arizona het volgende:
Zij die vanavond uit eten gaat in een barretje zonder airco, groet u
Hij hoeft in elk geval niet meer bang te zijn voor de Boem van Harryquote:
Is dat nog de enige boef in leven?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij hoeft in elk geval niet meer bang te zijn voor de Boem van Harry
Vlugge Japiequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is dat nog de enige boef in leven?![]()
@Strani en ik leven nog.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is dat nog de enige boef in leven?![]()
Ik ben normaal geen pessimist maarquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vlugge Japie![]()
En van langer terug Joris ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ben normaal geen pessimist maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slechtemorgen Nailqueen
De Sahara is zonder meer erg droog.
Het is bijna zoverquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je hebt er wel een mooie dag voor uitgekozen. Het is lekker zonnig weer.
Eens.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:05 schreef Redefine het volgende:
Farmers Defence Force blijft toch wel een walgelijke organisatie he
Edit: ik doel dan op het gebruik van jodensterren.
Die van de Huilende Professor? Die is ook al heengegaanquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vlugge Japie![]()
En van langer terug Joris ook.
Als je Hans Leendertse als Joris bedoeld. Die leeft nog.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 18:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Die van de Huilende Professor? Die is ook al heengegaan
Hoe was de eeuwig warme soep?quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 19:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Geniet van een maaltijd die op je tong smelt
Ze hadden geen airco maar wel een heerlijk koele kelderquote:
Mooi mooiquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Ze hadden geen airco maar wel een heerlijk koele kelderHeel gezellig met van die oude bogen
![]()
Dus was prima te doen!
Tapas!quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mooi mooi![]()
Wat heb je eigenlijk gegeten?
Ochtendploeg ookquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 02:03 schreef NailQueen het volgende:
Nachtploeg is weer present bitchess
Dat was een heerlijk geluid om weer eens te horenquote:
Ik heb van de week voor het eerst meegemaakt dat ze niet eens aanbellen maar gewoon het pakketje voor de deur neerleggen. Ik was gewoon thuisquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 13:13 schreef zorro28 het volgende:
Ik merk echt steeds vaker dat wanneer je een bezorgmoment door krijgt voor je pakketje, dat je daar niet meer van op aan kan en dat ze op een heel ander moment komen.
Bij zulke acties ga ik gewoon ik klacht indienen. Het kan best dat iemand as ders het pakketje zomaar meeneemt, terwijl jij niks ontvangen hebt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 14:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb van de week voor het eerst meegemaakt dat ze niet eens aanbellen maar gewoon het pakketje voor de deur neerleggen. Ik was gewoon thuis
Dat hebben ze hier uiteindelijk ook gedaanquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 14:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb van de week voor het eerst meegemaakt dat ze niet eens aanbellen maar gewoon het pakketje voor de deur neerleggen. Ik was gewoon thuis
Je bent vandaag 60 gewordenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 23:01 schreef H_T het volgende:
Ik ben vandaag voor het eerst bij een bloemencorso geweest
Ik heb vandaag voor het eerst iets gedaan wat veel mensen regelmatig doen: Gereden op een elektrische fietsquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 23:01 schreef H_T het volgende:
Dat heb ik nog nooit gedaanquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 23:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor het eerst iets gedaan wat veel mensen regelmatig doen: Gereden op een elektrische fiets
Komt goed uit, want ik heb nog een restje advocaat in de koelkastquote:
@Strani en ik zullen voortaan een stoel voor je reserveren op het balkon.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 23:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Komt goed uit, want ik heb nog een restje advocaat in de koelkast
Hoe vond je het?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 23:01 schreef H_T het volgende:
En beviel het? Ik heb sinds een paar jaar een elektrische fiets, ik wil echt nooit meer andersquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 23:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor het eerst iets gedaan wat veel mensen regelmatig doen: Gereden op een elektrische fiets
Heel af en toe gedaan, vriendin heeft er soms één mee van haar werk als leenfiets. Het fietst heerlijk, ik zit er over te denken om er voor de zomers één te nemen, maar vooralsnog blijft het gewoon bij een normalequote:Op zaterdag 15 augustus 2026 23:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
och, mijn zwemconditie ben ik ook kwijtt, omdat ik al een jaar niet gezwoommen heb. Verder ben ik gisteren een dagje shoppen geweest in Groningen.quote:Op zondag 16 augustus 2026 08:06 schreef Arizona het volgende:
Wij gaan straks weer baantjes zwemmen, dat hebben we deze zomer vaker gedaan en bevalt me heel goed. Lekker in een buitenbad zwemmen, binnen vind ik een stuk minder leuk.
Maar ik zwem zo langzaam, volgens mij was ik vroeger veel sneller
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |