abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221320055
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
Dit was ergens in het vorige topic de suggestie voor de titel?
pi_221320070
AM bekijkt de weersvoorspelling voor over een week en zegt ‘hier vertrekken we’ (voor de motorrit).
‘We vertrekken dus in de regen’

Heeft ze ooit wel eens een dat aangeklikt in die app? Als er ‘s avonds om 11 uur 3 druppels vallen en voor de rest is het droog, dan is er toch 70% (ofzo) kans op regen.

Gewoon maar afwachten.
pi_221320072
Het is gewoon onverantwoord zulke jonge kinderen in een bootje. Water is best groots en kan wel niet diep zijn, ze kunnen er prima in verdrinken. Onder bootje terecht komen, paniek. Tamara gelijk weer te reageren op haar Instagram dat ze geen verantwoording hoeft af te leggen. Nou echt niet dat mijn jonge kinderen daar alleen gaan varen in een opblaasboot. Geen slimme aktie.
pi_221320096
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 09:05 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik verwacht juist geen actieve dag. Het was een dag rustig dus kon ze eindelijk in de tuin zitten.
Ik verwacht het ook niet, maar ik probeer op een positieve manier naar Sanneke te kijken vandaag.
pi_221320109
Waarom fietst AM op de bakfiets, ze hebben ook een gewone fiets.. bedoel dan heeft ze mogelijk nog iets meer grip op de kleine slingerfiets.
Hier een net 5 jarige, die fietst op een gewone maat fiets, en dat gaat top. Pakt ie de kleine van zn broertje, dan is het een Look a like L.
pi_221320113
Ik zal even kort iets toelichten
Ja ik ben Henrike klopt.
Ik heb mijn naam veranderd omdat ik hele nare privé berichten heb gehad op insta, enkele users van hier hebben mijn echte naam achterhaald en vinden het nodig om mij persoonlijk nog een trap na te geven. Dit vooral om het feit dat ik het in hun ogen te vaak opnam voor mcw, ik praatte niet met de rest mee zeg maar.
Deze berichten gingen echt veel te ver en ik heb daar echt last van gehad.
Ik heb mijn naam veranderd en reageer bijna niet meer onder reacties van mcw.
Nu volg ik Tamara al langere tijd, en word ik nu daar weer op afgerekend.
Mag je dan niet een mening geven en mag een ander dat dan wel? Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn toch maar communiceer gewoon zonder gelijk te zeggen ; goh waar is Henrike gebleven?
Het zijn hier steeds dezelfde users die dit doen, ik heb het ook bij beheer aangegeven.
Dit forum mag en kan niet gebruikt worden om pestegedrag toe te staan.
Ik weet nu hoe het voelt en geloof me het is niet leuk! Ben nu gewoon aan het overwegen om hier te stoppen want ik wil niet weer dat het escaleert, en aan de andere kant denk ik schijt.... ik blijf gewoon.
Laten we gewoon wat milder zijn voor elkaar en elkaars mening en voorkeuren accepteren , niet iedereen is hetzelfde
pi_221320121
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 09:12 schreef Beppie12345 het volgende:
Het is gewoon onverantwoord zulke jonge kinderen in een bootje. Water is best groots en kan wel niet diep zijn, ze kunnen er prima in verdrinken. Onder bootje terecht komen, paniek. Tamara gelijk weer te reageren op haar Instagram dat ze geen verantwoording hoeft af te leggen. Nou echt niet dat mijn jonge kinderen daar alleen gaan varen in een opblaasboot. Geen slimme aktie.
Alleen Tamara zegt dat altijd, ik hoef geen verantwoording af te leggen, maar ondertussen deelt ze alles in hun leven.. zal een eng mannetje zien dat twee kleine jochies alleen varen en denkt hmmm. Heb ik ook met het fietsen van Link naar de boerderij. Of die jongens in hun blote borst eten. Kan je weinig volgers hebben en een gesloten profiel. 2200 mensen die wat weten over je leven noem ik niet weinig.
Maar wel altijd kritisch op AM, of zeggen ja die is nu op vakantie dus ik ben de Sjaak.
Tamara lokt gewoon ook dingen bewust uit.

Maar ja het is Tamara hè, denk als we zouden zeggen zit ze weer met haar wijntje dat het nog goedgekeurd wordt maar OH weee als het een ander is.

Snap dat je blinde vlekken hebt voor sommige, maar er is een dame hier weggegaan omdat MW als lievelings flu flu echt niet kon
pi_221320195
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 09:08 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Het zal wat zijn hè, als haar reisje niet doorgaat.
Het zou me niks verbazen dat ze die buikgriep nog even overdrijft, puur voor content en engagement. Niet omdat J. echt nog zo ziek zou zijn 🤥
pi_221320381
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 08:59 schreef poohenzo het volgende:
Waarom moet Lot eigenlijk een helm op en Jet niet ?
Omdat Lot haar wel dierbaar is en Jet niet.
pi_221320434
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 09:22 schreef Lipisu het volgende:
Ja ik ben Henrike klopt.
Ik heb mijn naam veranderd omdat ik hele nare privé berichten heb gehad op insta, enkele users van hier hebben mijn echte naam achterhaald en vinden het nodig om mij persoonlijk nog een trap na te geven. Dit vooral om het feit dat ik het in hun ogen te vaak opnam voor mcw, ik praatte niet met de rest mee zeg maar.
Mag je dan niet een mening geven en mag een ander dat dan wel? Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn toch maar communiceer gewoon zonder gelijk te zeggen ; goh waar is Henrike gebleven?
Het zijn hier steeds dezelfde users die dit doen, ik heb het ook bij beheer aangegeven.
Ik weet nu hoe het voelt en geloof me het is niet leuk! Ben nu gewoon aan het overwegen om hier te stoppen want ik wil niet weer dat het escaleert, en aan de andere kant denk ik schijt.... ik blijf gewoon.
Laten we gewoon wat milder zijn voor elkaar en elkaars mening en voorkeuren accepteren , niet iedereen is hetzelfde
Ik vind het heel erg dat je die berichten hebt gehad, dat moet echt niet kunnen. Ik vind het kinderachtig en laag bij de grond.
Ik ben het vrijwel nooit eens met je en kies er regelmatig voor om de discussie niet aan te gaan, kost me gewoon te veel energie. Maar ik heb echt niet te behoefte om jou neer te halen of je op insta op te sporen (nu vind ik het sowieso vaak ver gaan dat opgezocht wordt via chatgpt waar iemand op vakantie is of woont ofzo).
Dus sorry dat je dit moet meemaken.
pi_221320482
Ik vraag me dan wel af hoe dat gaat bij Michelle en Tim in die auto op weg naar... Parijs? Of waar waren ze origineel naartoe onderweg?
Michelle komt er dan dus in de auto achter dat haar zogenaamde "allerbeste vriendin, net zoals Tim al 20 jaar is!" onderweg is naar Zuid Frankrijk. Ze zijn zulke fantastisch goede vrienden dat Michelle dus niet wist dat haar allerbeste vriendin op vakantie ging... En dan gaat Michelle lekker manisch die hele route omgooien om maar een avondje met haar bff op de camping te zitten en een mooie post te maken voor insta. En Tim die zit daar dan naast haar in de auto en zegt,; oke... Wat een slappe lul.
Hij weet natuurlijk hoe het is om 20 jaar de allerbeste, allerliefste vriend te zijn van Michelle..
pi_221320497
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 09:35 schreef Lostit het volgende:

[..]
Omdat Lot haar wel dierbaar is en Jet niet.
Nou, dan had ze een helm moeten kopen die de juiste maat is en niet 1 die meer schade toe kan brengen dan tegen zal houden als ze goed op haar hoofd zou klappen.
pi_221320500
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 09:16 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ik verwacht het ook niet, maar ik probeer op een positieve manier naar Sanneke te kijken vandaag.
Ze hebben de zondag in elk geval niet besteed aan het omdraaien van de plank in de kast. En de bovenste plank kan ook wel wat extra ondersteuning gebruiken.
pi_221320515
quote:
Ja ik ben Henrike klopt.
Ik vind het echt heel erg dat je dit moest meemaken, en dat het zo erg is dat mensen je gaan achterhalen wie je bent etc!
De dames die dit gedaan hebben schaam je diep! Echt bah!!
pi_221320519
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 09:42 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze hebben de zondag in elk geval niet besteed aan het omdraaien van de plank in de kast. En de bovenste plank kan ook wel wat extra ondersteuning gebruiken.
Ja, die zag ik ook ja, is al helemaal aan het doorzakken. Maar dit soort kasten/ planken moet je ook niet volstouwen met zware boeken. Hij stort vanzelf in elkaar. Enorm veilig met M. eronder.
pi_221320529
quote:

[..]
Die plank hè, zit zo in me irritatie zone 😂😂😂
Hoe kan je daar tegenaan kijken de hele dag, dan ben je echt lui denkend hoor
pi_221320530
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 09:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind het heel erg dat je die berichten hebt gehad, dat moet echt niet kunnen. Ik vind het kinderachtig en laag bij de grond.
Ik ben het vrijwel nooit eens met je en kies er regelmatig voor om de discussie niet aan te gaan, kost me gewoon te veel energie. Maar ik heb echt niet te behoefte om jou neer te halen of je op insta op te sporen (nu vind ik het sowieso vaak ver gaan dat opgezocht wordt via chatgpt waar iemand op vakantie is of woont ofzo).
Ik ben dit bericht met je eens, precies zoals ik mezelf ook hierover voel.

Het was overigens wel duidelijk hoor, maar ik vond het ook niet nodig om het daarover te hebben. Lekker boeiend of iemand eerst Pietje heet en daarna verder gaat onder Klaasje.
pi_221320534
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 09:45 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik haat die plank ook verschrikkelijk. Die had ik zelf allang 100x om gedraaid. Ik snap gewoon niet dat je zo lui bent dat dit zelfs teveel voor je is. Maarja.. met haar stappen verbaast mij dit niks.
pi_221320544
Wat ziet Debbie er slecht uit op die hello fresh story 😱 die haren, haar huid
pi_221320553
L wel een helm en J niet? My 2 cents: een ongeluk zit per definitie in een klein hoekje, maar de kans dat één van beide een keer valt door eigen rijstijl is wel 100% L.
En dat is de schuld van die hork AM, die star vol blijft houden dat al haar kinderen op playmobielfietsjes moeten leren fietsen, ivm motoriek en zelfvertrouwen. Dat ze bij beide argumenten de plank volledig misslaat, wil er bij deze rigide vrouw niet in.
pi_221320559
Ik zou als Hellofresh bezorger trouwens best wel schrikken van hoe Debbie eruit ziet. Ze oogt gewoon ziek. Die haren geven haar echt een indruk alsof ze net weer haargroei heeft en daarvan alles nog uit lijkt te vallen... ik schrik er echt van. Als ik Debbie was zou ik echt stoppen met die spuitjes. Dat kan niet goed voor haar zijn. ;(
pi_221320560
quote:

[..]
Ik vraag me ook af of ze de kasten (niet alleen die) aan de muur hebben bevestigd, of dat binkie hem een dezer dagen omtrekt als hij zich op wil trekken om te gaan staan.
pi_221320563
-

[ Bericht 52% gewijzigd door Flipperkast_007 op 13-07-2026 10:02:05 (laat maar) ]
pi_221320573
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 09:52 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik zou als Hellofresh bezorger trouwens best wel schrikken van hoe Debbie eruit ziet. Ze oogt gewoon ziek. Die haren geven haar echt een indruk alsof ze net weer haargroei heeft en daarvan alles nog uit lijkt te vallen... ik schrik er echt van. Als ik Debbie was zou ik echt stoppen met die spuitjes. Dat kan niet goed voor haar zijn. ;(
Dit is precies wat ze wil.
pi_221320622
quote:

[..]
Ja daar zou ik ook een error van krijgen
I can't help it, if I'm lucky
pi_221320623
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 09:28 schreef FokkingGezellig het volgende:

[..]
Het zou me niks verbazen dat ze die buikgriep nog even overdrijft, puur voor content en engagement. Niet omdat J. echt nog zo ziek zou zijn 🤥
Hoe lang duurt een buikgriep nou helemaal. Met een paar dagen heb je het ergste wel gehad toch
pi_221320647
Goedemorgen!

Wat zie ik nu....Heeft MCW er alweer een bestie bij (ook al jaren) Die meid heeft het druk als ze moet huilen.
Iris bellen, bij Tim huilen, Maud bellen en nu deze nog nooit eerder vertoonde vriendin bellen.

Maar ze vraagt echt nooit hulp en leunt nooooooit op anderen hoor.
pi_221320659
quote:

[..]
Geldt ook voor die lelijke betonnen muur in de slaapkamer. Ik zou me hier zo aan ergeren.
pi_221320688
Elkaar opzoeken op insta en nare berichten sturen gaat echt (te) ver. Ik vraag me dan ook af of dat meeschrijvers of meelezers van hier zijn.
pi_221320705
quote:
Ja ik ben Henrike klopt.
Zo´n heksenjacht is belachelijk en zou niet moeten gebeuren.
Ik volg Michelle niet, dus meningen over haar, positief of negatief, zullen me een worst wezen.

Wat betreft Tamara: geen probleem als jij haar een leuke en goede moeder vind. Maar schrijf je eigen observaties ipv tegen de kritiek van anderen ingaan. En helemaal als het met dooddoeners als "ze weet het zelf vast het beste" en "het is een momentopname", is.
Zelf heb je ook flinke kritiek op anderen, waarop dezelfde dooddoeners van toepassing zijn.
pi_221320717
Ik zit nog even te kijken naar die kast maar wat is die volgestouwd met zooi, net als de rest vh huis!
pi_221320722
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:07 schreef Hyacinth het volgende:
Elkaar opzoeken op insta en nare berichten sturen gaat echt (te) ver. Ik vraag me dan ook af of dat meeschrijvers of meelezers van hier zijn.
Dat zou natuurlijk best kunnen. DM’s sturen vind ik sowieso een raar concept , ook als je dat doet naar flu flu’s die je zelf niet persoonlijk kent .
pi_221320732
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 09:46 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik haat die plank ook verschrikkelijk. Die had ik zelf allang 100x om gedraaid. Ik snap gewoon niet dat je zo lui bent dat dit zelfs teveel voor je is. Maarja.. met haar stappen verbaast mij dit niks.
😂
pi_221320739
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 09:46 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik heb de handleiding gevonden van die Action kast. Het hele bovenstuk moet er dan af en uit elkaar en daar zijn ze veel te lui voor, deze opperklussers hadden duidelijk hun ogen in hun broekzak zitten tijdens het klussen :')
pi_221320748
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 09:45 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik ben dit bericht met je eens, precies zoals ik mezelf ook hierover voel.

Het was overigens wel duidelijk hoor, maar ik vond het ook niet nodig om het daarover te hebben. Lekker boeiend of iemand eerst Pietje heet en daarna verder gaat onder Klaasje.
Helemaal dit. En heel vervelend Henrike, dat je dit mee moest maken.
pi_221320757
Michelle gaat gelijk vol gas naar Frankrijk als haar kinderen weg zijn.

Moet die vrouw niet gewoon werken? Je zou toch denken dat als de kinderen er niet zijn dat je dan juist gaat werken. Dan kan je ongestoord uren maken.

Is zij sowieso weleens gewoon thuis als haar kinderen er niet zijn? En Tim hobbelt maar achter haar aan, zonder enige eigen invulling van zijn leven. Zijn hele leven bestaat uit Michelle en wat zij wilt, echt een hele ongezonde situatie
pi_221320780
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:08 schreef Harper het volgende:

[..]
Zo´n heksenjacht is belachelijk en zou niet moeten gebeuren.
Ik volg Michelle niet, dus meningen over haar, positief of negatief, zullen me een worst wezen.

Wat betreft Tamara: geen probleem als jij haar een leuke en goede moeder vind. Maar schrijf je eigen observaties ipv tegen de kritiek van anderen ingaan. En helemaal als het met dooddoeners als "ze weet het zelf vast het beste" en "het is een momentopname", is.
Zelf heb je ook flinke kritiek op anderen, waarop dezelfde dooddoeners van toepassing zijn.
Kunnen we dit nu laten rusten?! Het verpest het topic en we dwalen af. Het ging de laatste tijd zo goed juist!

Hup positieve vibes en terug naar lekker blaten over ons iritainment bij fluflu’s! ( ieder zo z’n eigen fluflu voorkeuren)

Wat ziet Debbie er ontzettend slecht uit zeg! En MCW heeft geen zaak te runnen? Wel relaxt ondernemen zo😎
pi_221320792
Heeft Am nou precies zo'n jort aan als S en S dragen?
pi_221320796
Ik vraag me bij Michelle wel af of ze dan de hele weg naar Zuid Frankrijk zit te huilen of laat ze de huil vastzitten tot ze bij haar bestie is?
pi_221320803
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:15 schreef Lodelie het volgende:

Moet die vrouw niet gewoon werken? Je zou toch denken dat als de kinderen er niet zijn dat je dan juist gaat werken. Dan kan je ongestoord uren maken.

Is zij sowieso weleens gewoon thuis als haar kinderen er niet zijn? En Tim hobbelt maar achter haar aan, zonder enige eigen invulling van zijn leven. Zijn hele leven bestaat uit Michelle en wat zij wilt, echt een hele ongezonde situatie
Ik vraag me ook af hoeveel uur zij eigenlijk besteed bij die webshop van haar. Ze doet alsof ze het altijd enorm druk heeft met werk maar op haar Insta lijkt het alsof dat maar bijzaak is.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_221320813
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:18 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vraag me bij Michelle wel af of ze dan de hele weg naar Zuid Frankrijk zit te huilen of laat ze de huil vastzitten tot ze bij haar bestie is?
Ik denk dat zij op commando kan huilen.
pi_221320822
En die MCW haha.
Wel fijn dat ze altijd Iris, Maudje, haar moeder, Marieke, Lotte ow nee, Mieke als eerste belt als het niet goed met haar gaat (en dat is nogal eens..).
Geluk bij een ongeluk is deze bestie in Frankrijk (al wist ze dat ogenschijnlijk in eerste instantie niet). Net zoals ze in de podcast eens zei dat zij (MCW) vaak niet terug appt of mensen vraagt hoe het met hen gaat, want druk druk druk maar ja, die mensen weten wel dat MCW altijd aan hen denkt.
Ik vraag me af of MCW door heeft dat zij de rode vlag in vriendschappen is?
pi_221320848
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:18 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ik vraag me ook af hoeveel uur zij eigenlijk besteed bij die webshop van haar. Ze doet alsof ze het altijd enorm druk heeft met werk maar op haar Insta lijkt het alsof dat maar bijzaak is.
Ik heb zelf een webshop gehad, en deed ook werken onderweg of ergens anders. Als je mensen hebt die het inpakken en mensen die plaatjes schieten, heb je niet veel te doen, je administratie, mails etc zitten allemaal op je laptop. En af en toe je gezicht laten zien, maar je kan een webshop gewoon van afstand runnen, zelfs de inkoop
pi_221320857
Nou nou , die buikgriep van Jim is wel enorm heftig... ik ken weinig volwassen mensen die 4 dagen non stop op de wc zitten mbt een buikgriep. AM gaat eventueel zelfs de huisarts inschakelen.
Volgens mij heeft Jim gewoon geen zin in die hele reis met zn mammie en wil hij liever lekker thuis met zn vriendin blijven.
pi_221320865
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:17 schreef Lodelie het volgende:
Ja!!!! En ze schrijft kaartjes met Chat? Kan ze echt niets voor haar eigen kinderen verzinnen?
pi_221320882
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:22 schreef Weerikier het volgende:
Nou nou , die buikgriep van Jim is wel enorm heftig... ik ken weinig volwassen mensen die 4 dagen non stop op de wc zitten mbt een buikgriep. AM gaat eventueel zelfs de huisarts inschakelen.
Volgens mij heeft Jim gewoon geen zin in die hele reis met zn mammie en wil hij liever lekker thuis met zn vriendin blijven.
Ik mag er toch van uit gaan dat de volwassen pannenkoek dat zélf doet.
pi_221320890
AM die Greetz en AI nodig heeft om kaartjes voor haar kinderen te schrijven. Koop voor iedereen een leuk, persoonlijk kaartje in de winkel en schrijf een tekst uit je hart voor je eigen kinderen. Heb in lange tijd niet zoiets liefdeloos gezien joh.
pi_221320893
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:23 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ja!!!! En ze schrijft kaartjes met Chat? Kan ze echt niets voor haar eigen kinderen verzinnen?
Nee. En het is natuurlijk Hahahihihoho hilarisch wat ze zegt op het kaartje te zetten.
pi_221320897
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:22 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik heb zelf een webshop gehad, en deed ook werken onderweg of ergens anders. Als je mensen hebt die het inpakken en mensen die plaatjes schieten, heb je niet veel te doen, je administratie, mails etc zitten allemaal op je laptop. En af en toe je gezicht laten zien, maar je kan een webshop gewoon van afstand runnen, zelfs de inkoop
Wij hebben ook bedrijven maar no way dat ik zo wil zijn. We zijn zichtbaar voor onze medewerkers en gaan niet om de haverklap allerlei snoepreisjes naar de zon maken. Jolie Noe heeft de zaken niet op orde. Lange levertijd ineens, slechte klantenservice. Dan spring je toch bij?
pi_221320916
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:22 schreef Weerikier het volgende:
Dat idee heb ik ook. Die 'buikgriep' is gewoon voorsorteren op niet hoeven gaan. Kan ook zijn dat AM het gewoon te spannend vindt.
pi_221320918
quote:
Ik vraag me af of hij/zij daar op let/schrikt/er iets van vindt?
Die bezorger levert de doos af en is ondertussen alweer bezorg met het volgende adres volgens mij.
pi_221320936
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:25 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik zou daar niet vanuit gaan in dit geval 😂
pi_221320937
Die vakantie van Judith: dit is toch fantastisch! Supergevarieerd programma en ook echt vakantie voor de alleengaande, zonder echt alleen te zijn. Ik vond de vakantie vorig jaar niet zo, maar als ik alleengaand zou zijn met een kind van 7, zou ik dit zeker overwegen.
pi_221320940
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:26 schreef Joleinuitdestad het volgende:

[..]
Wij hebben ook bedrijven maar no way dat ik zo wil zijn. We zijn zichtbaar voor onze medewerkers en gaan niet om de haverklap allerlei snoepreisjes naar de zon maken. Jolie Noe heeft de zaken niet op orde. Lange levertijd ineens, slechte klantenservice. Dan spring je toch bij?
Ik vraag me ook af hoe het personeel naar haar reisjes en mentale break downs kijkt.
pi_221320947
quote:

[..]
Je bedoelt die volwassen pannenkoek, die al weken afgesloten is van gas, water en elektra? Die volwassen pannenkoek die al maanden bijna dagelijks bij ouders aanschuift voor een hapje en een drankje? Die volwassen pannenkoek die alleen naar de tandarts gaat als mama de afspraak heeft gemaakt voor het hele gezin?

Ehhhh....
pi_221320949
Als je als volwassen letterlijk 4 dagen diaree hebt dan moet je inderdaad de dokter bellen.

Ik geloof er niks van. Maar ze moet toch content maken. Een soort cliffhanger, kan Jim wel of niet mee naar IJsland...
pi_221320961
quote:
Ja zag het! Dat zou toch - volgens de woorden van AM- automatisch (als je wat ouder wordt) een hele korte broek worden????
pi_221320963
Wat een armoe als je AI je persoonlijke kaartjes laat schrijven voor je eigen kinderen.

Al zou het alleen al zijn: Lieve Lou, geniet van je weekje en ik mis je kontenknijpen nu al. Tot gauw. Kuskus demammavan.
pi_221320974
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:30 schreef Lodelie het volgende:
Als je als volwassen letterlijk 4 dagen diaree hebt dan moet je inderdaad de dokter bellen.

Of JE MOEDERRRRRRR!
pi_221320997
Die jort bij AM: ik ken weinig mensen die zo'n ding kunnen dragen, maar AM kan hem hebben!
pi_221321003
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:19 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ik denk dat zij op commando kan huilen.
Had ze niet de eerste 100km maximaal jankend in de auto gezeten meen ik te hebben gelezen.
pi_221321005
quote:

[..]
Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik doelde meer dat het zo wel kan wat zij doet.

Ik stond zelf ook gewoon in de pop-up store, maar ja sommige willen het anders
Lekker laten gaan..
pi_221321008
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:30 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Je bedoelt die volwassen pannenkoek, die al weken afgesloten is van gas, water en elektra? Die volwassen pannenkoek die al maanden bijna dagelijks bij ouders aanschuift voor een hapje en een drankje? Die volwassen pannenkoek die alleen naar de tandarts gaat als mama de afspraak heeft gemaakt voor het hele gezin?

Ehhhh....
Dan zou AM met haar huisarts moeten bellen en doen alsof zij het heeft (met alle details) want als het goed is krijgt zij geen informatie voor/over de pannenkoek.
pi_221321010
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:29 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Die vakantie van Judith: dit is toch fantastisch! Supergevarieerd programma en ook echt vakantie voor de alleengaande, zonder echt alleen te zijn. Ik vond de vakantie vorig jaar niet zo, maar als ik alleengaand zou zijn met een kind van 7, zou ik dit zeker overwegen.
Ik denk inderdaad dat het een hele leuke vakantie is. En ze hebben natuurlijk geluk met het mooie weer.
De rijen met tenten op het gortdroge terrein zonder schaduw zien er echter alles behalve aantrekkelijk uit.
pi_221321020
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 09:51 schreef AnnArt het volgende:
L wel een helm en J niet? My 2 cents: een ongeluk zit per definitie in een klein hoekje, maar de kans dat één van beide een keer valt door eigen rijstijl is wel 100% L.
En dat is de schuld van die hork AM, die star vol blijft houden dat al haar kinderen op playmobielfietsjes moeten leren fietsen, ivm motoriek en zelfvertrouwen. Dat ze bij beide argumenten de plank volledig misslaat, wil er bij deze rigide vrouw niet in.
Playmobielfietsje :Y
pi_221321032
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:29 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Werkelijk? Die vakantie van Judith lijkt mij echt de hel 🤣
Met die tenten bovenop elkaar en gezamenlijk gedoe. Ik ben heel vaak zonder mijn man op vakantie ivm werk. En mijn kinderen zijn op de camping sowieso binnen een half uur pleite en maken zelf wel vrienden.
pi_221321044
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:34 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Die jort bij AM: ik ken weinig mensen die zo'n ding kunnen dragen, maar AM kan hem hebben!
Serieus 😂 nee sorry echt niet! Voor een Jort moet je echt het figuur hebben. Am is net een strijkplank erin
pi_221321046
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:15 schreef Lodelie het volgende:

Als mijn kinderen er niet zijn, wat niet vaak voorkomt, dan ben ik zelf graag thuis, want dat is zooooo heerlijk... lekker aanklooien zonder dat ik voor anderen hoef te zorgen.
pi_221321051
quote:
Ja viel mij ook op. En de meiden moesten korter had ze het over. Denk dat ze zelf ook geshopt heeft.
En wat een gezeur over Jim weer zeg. Laat hem zelf de huisarts bellen, hoe oud is hij helemaal. Straks krijgen we screenshots dat hij nog aan de schijterij (zijn woorden) is. Zo niet boeiend
pi_221321052
quote:

[..]
Dat past niet in dr schema met spontaan naar Amsterdam en Parijs.

Misschien had dr bestie expres niet verteld dat ze op vakantie was en is MCW er bij toeval achtergekomen en racet ze daarom nu spontaan die kant op.
pi_221321056
Suus en Saar krijgen zelfs samen een kaartje! Triest!!! Doe het gewoon voor ieder apart!
pi_221321058
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:28 schreef MwKomkommer het volgende:

[..]
Dat idee heb ik ook. Die 'buikgriep' is gewoon voorsorteren op niet hoeven gaan. Kan ook zijn dat AM het gewoon te spannend vindt.
No way dat AM alleen gaat naar Ijsland!
pi_221321062
Een eigen webshop betekent vast dat je dat vaak op vakantie kan, ik zie closet van val ook altijd maar op vakantie gaan omdat ze anders gaan tijd samen hebben. Ik heb geen webshop, mijn partner ook niet dus ik heb daar totaal geen ervaring mee toch denk ik dat je dan iets fout doet, als je bijna elk weekend op vakantie moet om samen te kunnen zijn. Mooi dat ze het kunnen betalen (niet alles zal gesponsord zijn) maar lijkt mij voor zo’n meisje als L ook heel onrustig. Maar goed wie ben ik he 🤭🤣
pi_221321065
quote:

[..]

Ehhhh....
Die heeft die bakken chinees gewoon op het aanrecht gezet vorige week dinsdag en er woensdag van gegeten. Heerlijk.
pi_221321067
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:38 schreef Moppie1982 het volgende:
Suus en Saar krijgen zelfs samen een kaartje! Triest!!! Doe het gewoon voor ieder apart!
Diep triest inderdaad. Wat een liefdeloos mens is het toch. Ik blijf me verbazen.
pi_221321071
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:31 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Wat een armoe als je AI je persoonlijke kaartjes laat schrijven voor je eigen kinderen.

Al zou het alleen al zijn: Lieve Lou, geniet van je weekje en ik mis je kontenknijpen nu al. Tot gauw. Kuskus demammavan.
Als je zo vergroeid zit aan je telefoon en social media etc.. en overal een hulpje bij nodig hebt, dan lukt zelf nadenken en een kaart schrijven aan je eigen kinderen vanzelf niet meer.
pi_221321072
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:36 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Met die tenten bovenop elkaar en gezamenlijk gedoe. Ik ben heel vaak zonder mijn man op vakantie ivm werk. En mijn kinderen zijn op de camping sowieso binnen een half uur pleite en maken zelf wel vrienden.
Ja hoor, hier ook. Maar als alleenstaande moeder is het denk ik wel anders. Ik kan 's avonds bellen met de andere ouder. Zij heeft weinig contact met andere volwassenen. Mijn ervaring op een camping is wel dat het vooral stellen zijn, ook in onderling contact.

Ik had onlangs die ervaring om als alleengaande een midweekje ergens te zitten. En ik kan echt prima op mezelf zijn, maar als ik me dan voorstel dat je altijd op jezelf bent, dan is zo'n weekje met ook contact met anderen best een fijne afwisseling.
pi_221321076
quote:
Ooit was er op tlc een programma dat er een 6 ling werd geboren en ik kom ze nu wel eens tegen op social media maar die kinderen (3 jongens /3 meiden) hebben ook altijd dezelfde kleren aan. De jongens dezelfde en de meiden net zo vaak ook nog passend bijelkaar. Dat zijn ook geen 6 kinderen maar een 6ling net zoals S en S niet S en S zijn maar “de tweeling”.
pi_221321081
Zo en nu ga ik mijn gezicht maar eens laten zien bij mijn webshop
pi_221321083
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:39 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
No way dat AM alleen gaat naar Ijsland!
Gelukkig hebben ze vorige week nog een verzekering geregeld. Zou die ook schade door slingerstront dekken? 😂
pi_221321086
Dat iemand die bestseller auteur is, AI gebruikt om kaartjes voor haar kinderen te schrijven…
pi_221321103
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:37 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Serieus 😂 nee sorry echt niet! Voor een Jort moet je echt het figuur hebben. Am is net een strijkplank erin
Zaterdag staat ze die 2 meiden enorm af te zeiken en voor L te zetten en nu loopt ze er zelf in? En hoe moet dat nu, helemaal geen reclame voor haar spijkerbroeken winkel? Dan had ze ook niet met de meiden naar de mannenafdeling gehoeven en ze zo te kakken hoeven zetten als ze ze gewoon daar hadden kunnen krijgen, bijzonder weer.
pi_221321123
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:43 schreef FokkingGezellig het volgende:

[..]
Gelukkig hebben ze vorige week nog een verzekering geregeld. Zou die ook schade door slingerstront dekken? 😂
Ik zie het zo voor me dat die hele reis gecanceld wordt door de diaree van Jim 🤣
pi_221321127
quote:
Vind het eigenlijk vooral bizar dat ze nu doet alsof alles een stuk beter gaat... maar ze heeft er in al die jaren nog niet zo slecht uit gezien 🫪 dus eindelijk de gewenste look..
pi_221321135
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:51 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Ik zie het zo voor me dat die hele reis gecanceld wordt door de diaree van Jim 🤣
Nee joh. AM overdrijft graag. Jim is ongetwijfeld donderdag ineens helemaal opgeknapt.
pi_221321143
quote:

[..]
Mijn kinderen regelen dit soort dingen 100% zelf sinds ze ong.14 zijn... heftig dat Jim het nog niet kan
pi_221321147
quote:

[..]
Ik ben een aantal keren gegaan. Ik vond het echt ideaal. Zo heb je zelf ook soms eventjes niks. Mijn kinderen waren toen nog te jong om 'pleite' te zijn in hun eentje.

Ben dus ook juud tegengekomen op een vakantie. Ze post wel zoals ze echt is.
pi_221321150
Debbie; heel verrassend idd dat jouw gezin genoeg heeft aan één portie Hello Fresh en dat er zoveel overblijft dat je het kan invriezen.

Je zit aan de monjourno spuiten!! Jij eet niet Debbie!! Succes straks als je niet meer gesponsord wordt en de kilo's er weer aan vliegen.
pi_221321151
Samenwerking met de stone ook opgehouden? Ze is wel een hoop samenwerkingen kwijt.
pi_221321156
quote:
Uhuh, gekocht op de mannenafdeling
pi_221321161
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 11:01 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Ik ben een aantal keren gegaan. Ik vond het echt ideaal. Zo heb je zelf ook soms eventjes niks. Mijn kinderen waren toen nog te jong om 'pleite' te zijn in hun eentje.

Ja zo snap ik het ook . Het is niets voor mij maar ik snap helemaal dat het ook lekker relaxed kan zijn.
pi_221321162
quote:
1 bevalling = 1 kaartje
pi_221321172
Dat Debbie een rare humor van een 8 jarige heeft is ook weer duidelijk 🤦‍♂️ hahaha dumplings haha kanker haha humor hoor 👍
pi_221321217
quote:
Oh dit is toch echt heel triest. Bah
pi_221321220
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 11:03 schreef Lodelie het volgende:
Samenwerking met de stone ook opgehouden? Ze is wel een hoop samenwerkingen kwijt.
Oh ja? Zou het? Ja dan had ze natuurlijk daar geshopt. Jeetje ze zal wel balen!
pi_221321223
quote:
Ik snap daar echt niks van. Het zijn toch twee kinderen. Twee individuen... Behalve bij de familie G.
pi_221321309
Judith ook weer lekker bezig... wiebelige fiets maar wel blijven filmen... stuk omhoog wandelen omdat je jezelf wilt bewijzen ofzo.. straks weer hart problemen en 2 weken bij komen 👍

Verder haar vakantie is niets voor mij.. maar dat geeft niets! Mijn vakantie zal ook voor een aantal niets zijn 🤷 en 2 weken aan een zwembad liggen is ook niets voor mij... dus tja ieder zijn ding toch? Ik en man hebben zelfs een andere vakantie ideaal 😂 zo wilt hij het liefst van a naar b lopen met een grote rugzak.. ik hou meer van city trips .. en ik hou echt niet van bivak wandelen en hij echt niet van city trips 👍 (gezin vakantie doen we iets wat we wel allemaal leuk vinden)
pi_221321399
quote:

[..]
Dit. Mij niet bellen voor dat hutje mutje gedoe. Ben ook heel blij dat mijn kinderen de deur uit zijn en ik sowieso niet meer hoef te kamperen. Ik ben daar niet voor gemaakt.
pi_221321555
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 11:23 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dit. Mij niet bellen voor dat hutje mutje gedoe. Ben ook heel blij dat mijn kinderen de deur uit zijn en ik sowieso niet meer hoef te kamperen. Ik ben daar niet voor gemaakt.
Kamperen is geen must he, ook niet met kinderen.
Wij hebben, afgezien van ooit twee nachtjes, nooit met de kinderen gekampeerd. En ze zijn niks tekort gekomen.
pi_221321587
quote:

[..]

Ehhhh....
Ik mag toch hopen dat hij met die buikgriep toch wel stromend water heeft
pi_221321611
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 11:29 schreef Harper het volgende:

[..]
Kamperen is geen must he, ook niet voor kinderen.
Wij hebben, afgezien van ooit twee nachtjes, nooit met de kinderen gekampeerd. En ze zijn niks tekort gekomen.
Weet ik. Mijn kinderen vonden het ook maar heel kort leuk. En ik moet ook eerlijk zeggen dat dat van ons ook niet echt kamperen te noemen was. Volledig ingericht chalet en dat stond dan op een camping. Ik wil op vakantie gewoon niet inleveren op comfort, dan blijf ik liever thuis.
pi_221321670
quote:
Weet je wel wat dat kost, een eigen kaartje? Vooral na die dure snoepzak is het budget op
pi_221321738
quote:

[..]

Oh echt? Ik had gehoopt dat ze in het echt minder erg zou zijn
pi_221321830
quote:

[..]

En was er dan niemand die er iets van zei dat ze andere kinderen en ouders filmt en op social media gooit? Daar ben ik dus echt benieuwd naar. Ik vraag me af of daar ook niets over in het reglement van zo’n organisatie staat.
pi_221321857
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:43 schreef Lostit het volgende:
Dat iemand die bestseller auteur is, AI gebruikt om kaartjes voor haar kinderen te schrijven…
En het is ook niet Belveld het is Belfeld met een F.
pi_221321861
Jim heeft al weken geen gas, elektra en water? Maar hij is nu toch in dat studentenhuis, dit kan toch niet met alle huurders erin ?
pi_221321869
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 11:14 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Ik snap daar echt niks van. Het zijn toch twee kinderen. Twee individuen... Behalve bij de familie G.
Ja, niet te geloven he, ze moeten het met 1 kaartje doen, belachelijk!
pi_221321870
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 11:31 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik mag toch hopen dat hij met die buikgriep toch wel stromend water heeft
Dat denk ik niet want hij komt daar ook douchen. Af en toe dan 🫢
pi_221321921
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 11:51 schreef Earring het volgende:

[..]
Dat denk ik niet want hij komt daar ook douchen. Af en toe dan 🫢
Volgens mij heeft hij geen warm water.. en AM doet zijn was
Ze hadden het toen ook over die slangen enzo naar AM maar daar was toen een andere oplossing voor.. dus hij heeft denk ik geen gas en electra 🤷
pi_221321923
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:43 schreef Lostit het volgende:
Haar talent is overduidelijk niet het verwoorden van gedachten en gevoelens. Ze maakt beter foto's dan woorden. Zo zie je maar, iedereen kan bestseller-schrijver worden.
pi_221321934
‘Reisverzekering’ stond vanochtend ook in de agenda. Misschien gaat ze vragen of broekhoest ook onder de voorwaarden valt.
pi_221321966
Te triest voor woorden, 1 kaartje sturen naar de tweeling. Hoe moet dat nou later als er 1 gaat trouwen bijv en de ander niet ? Dan klopt het niet meer bij AM in haar hoofd hoor . Dan doen ze allebei iets heel anders 😳

Die broek is lelijk voor een vrouw van bijna 50, het is hip willen doen terwijl je het niet bent .

En die IJsland reis : ik zei het al eerder maar ik zie het nog wel geannuleerd worden . Am is zo verkrampt dat het misschien maar beter is ook als ze niet gaat.
pi_221322012
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 12:13 schreef poohenzo het volgende:
Te triest voor woorden, 1 kaartje sturen naar de tweeling. Hoe moet dat nou later als er 1 gaat trouwen bijv en de ander niet ? Dan klopt het niet meer bij AM in haar hoofd hoor . Dan doen ze allebei iets heel anders 😳

Die broek is lelijk voor een vrouw van bijna 50, het is hip willen doen terwijl je het niet bent .

En die IJsland reis : ik zei het al eerder maar ik zie het nog wel geannuleerd worden . Am is zo verkrampt dat het misschien maar beter is ook als ze niet gaat.
Misschien trouwt de tweeling met een tweeling en dan op dezelfde dag🙃. Dat is al eerder gebeurt
pi_221322044
Princess treatment gaat niet door. Dus er wordt weer gezwommen, ondanks de zere oren. Die niet pijn doen, maar toch wel. En kraken.
  maandag 13 juli 2026 @ 12:25:28 #115
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_221322055
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 12:13 schreef poohenzo het volgende:

Uiteraard wordt de reis dan geannuleerd door Jim, niet omdat AM zo bang is dat ze eigenlijk ook stiekem in haar broek schijt...
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_221322086
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 11:49 schreef brilduiker1973 het volgende:
Jim heeft al weken geen gas, elektra en water? Maar hij is nu toch in dat studentenhuis, dit kan toch niet met alle huurders erin ?
Hoe gaat dat dan met de wc doorspoelen?
pi_221322150
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 12:25 schreef popje het volgende:

[..]
Uiteraard wordt de reis dan geannuleerd door Jim, niet omdat AM zo bang is dat ze eigenlijk ook stiekem in haar broek schijt...
Dit vooral!
Want zij is zo avontuurlijk, stoer, flexibel, krachtig, sportief ... aan haar kan het zekerweten nooit liggen.
pi_221322165
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 12:01 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Volgens mij heeft hij geen warm water.. en AM doet zijn was
Ze hadden het toen ook over die slangen enzo naar AM maar daar was toen een andere oplossing voor.. dus hij heeft denk ik geen gas en electra 🤷
Nog steeds niet? Het lijkt me sterk dat dat al weken duurt.
pi_221322185
‘Vanaf as vrijdag zal mijn huis-tuin-keuken geneuzel overgaan in reiscontent. Dat betekent dus dat ik niet meer 24 uur per dag zichtbaar ben.

Ze weet dus zelf dat ze herhalende geneuzel-posts plaatst.

En niet meer 24/7 zichtbaar?
Gelukkig waren de bed-scenes al nooit zichtbaar.
pi_221322195
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 12:04 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘Reisverzekering’ stond vanochtend ook in de agenda. Misschien gaat ze vragen of broekhoest ook onder de voorwaarden valt.
Een gewone reisverzekering dekt dit niet, pech gehad. Of ze moeten een annuleringsverzekering meteen afgesloten hebben, dat moet meestal binnen 7 tot 14 dagen na maken van boeking, of misschien hebben ze een doorlopende annuleringsverzekering, maar ook daar zitten nogal wat voorwaarden aan. Geen idee ook of dat überhaupt dekkend is voor een volwassen kind die met je meegaat op reis en of dat beide personen dan zou dekken, of alleen Jim.
pi_221322202
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 11:49 schreef brilduiker1973 het volgende:
Ach welnee, deze kan weer in de sterke verhalen bak van AM.

In Nederland moet er echt heeeeel veel gebeuren voordat je werkelijk wordt afgesloten. En idd, andere huurders. Nee joh.
pi_221322204
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 12:27 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Hoe gaat dat dan met de wc doorspoelen?
En met het koelen en opwarmen van de chinees?
pi_221322234
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 12:41 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘Vanaf as vrijdag zal mijn huis-tuin-keuken geneuzel overgaan in reiscontent. Dat betekent dus dat ik niet meer 24 uur per dag zichtbaar ben.

😅
Horror, 24 uur per dag zichtbaar!
pi_221322254
Iets zegt me dat de chinees wel iets te maken heeft die buikgriep.
pi_221322265
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 12:24 schreef Moedervan4kids het volgende:
Princess treatment gaat niet door. Dus er wordt weer gezwommen, ondanks de zere oren. Die niet pijn doen, maar toch wel. En kraken.
Het is allemaal heel gecompliceerd en naast en scheef tussenschot heeft hij nog meer aanlegfouten. En daar komt de KNO arts nu pas mee, na het platlopen van het ziekenhuis al jaren met haar 'KNO kind'? Ik geloof er niet zoveel van, ze heeft weer lekker haar tijd besteed met haar bestie Chat. Een scheef tussenschot is niet echt een moeilijk iets om te opereren. En de rest doet ze nu bewust vaag over, je moet iets verzinnen he voor de aandacht.
pi_221322270
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 12:52 schreef brilduiker1973 het volgende:
Iets zegt me dat de chinees wel iets te maken heeft die buikgriep.
Als dat eten eerst uren heeft rondgestaan op een tafel en dan niet goed gekoeld is bewaard dan is het geen buikgriep maar een voedselvergiftiging. Nu kun je daar wel echt heel ziek van zijn, ik ben er ooit mee in een Indiaas ziekenhuis beland… geen aanrader overigens .
pi_221322292
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 12:55 schreef papierentas het volgende:

[..]
Het is allemaal heel gecompliceerd en naast en scheef tussenschot heeft hij nog meer aanlegfouten. En daar komt de KNO arts nu pas mee, na het platlopen van het ziekenhuis al jaren met haar 'KNO kind'? Ik geloof er niet zoveel van, ze heeft weer lekker haar tijd besteed met haar bestie Chat. Een scheef tussenschot is niet echt een moeilijk iets om te opereren. En de rest doet ze nu bewust vaag over, je moet iets verzinnen he voor de aandacht.
Ik heb zelf een hele erge breuk in me neus gehad, waarbij ook me jukbeen een breuk had en me kaak. Zelfs mijn neus is gered en geloof me die was er erg aan toe, oké was niet “aangeboren” maar lijkt me stug als je elke dag bij de KNO komt ze net nu pas zien, denk gewoon dat hij geen operatie krijgt en DBM het erger maakt dan het is. Omdat ze haar zin niet gekregen heeft! Elke ouder zou blij zijn geen operatie voor je kind, DBM vind het jammer want geen uitje
pi_221322298
Ik wilde het net zeggen: van niet-gekoeld eten krijg je geen buikgriep, maar een voedselvergiftiging. Kan me wel niet goed voorstellen dat je eten meegeeft met iemand die geen elektriciteit heeft, dus geen koelkast of microgolfoven.

En hoelang duurt een voedselvergiftiging? Normaal gezien ben je daar toch vrij snel vanaf, niet? Ik dacht eerder een dag, hooguit drie dagen... Misschien toch iets anders dan. Alsnog de griep, ergens anders opgepikt? (Ik las ergens dat André Hazes ook buikgriep had...).
  Moderator / Colorchick maandag 13 juli 2026 @ 13:05:56 #129
382129 crew  Donna
pi_221322309
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 13:03 schreef MonaB het volgende:
Ik wilde het net zeggen: van niet-gekoeld eten krijg je geen buikgriep, maar een voedselvergiftiging. Kan me wel niet goed voorstellen dat je eten meegeeft met iemand die geen elektriciteit heeft, dus geen koelkast of microgolfoven.

En hoelang duurt een voedselvergiftiging? Normaal gezien ben je daar toch vrij snel vanaf, niet? Ik dacht eerder een dag, hooguit drie dagen... Misschien toch iets anders dan. Alsnog de griep, ergens anders opgepikt? (Ik las ergens dat André Hazes ook buikgriep had...).
Of hij is bij dezelfde Chinees geweest. :P
pi_221322326
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 13:05 schreef Donna het volgende:

[..]
Of hij is bij dezelfde Chinees geweest. :P
😂😂😂😂😂😂

Volgens mij heerst er buikgriep, maar ik heb door de hitte ook meer last van me buik. Maar lig niet al 4 dagen op bed 😂

En de huisarts bellen? Misschien medische verklaring om de reis af te zeggen?

Geertsen lossen het toch op met cola? Als het een hele heftige was geweest had Jimmie boy hem wel doorgegeven met zijn dagelijkse bezoekjes aan de rest!
pi_221322328
Combinatie van voedselvergiftiging en buikgriep kan ook
pi_221322346
quote:

[..]
Dit dus allemaal! Scheef neusschot word al snel gezien.. ken genoeg mensen die dit hebben en als ze er last van hebben is het een simpele ingreep 🤦‍♂️ dus nu is naast zijn darmen ook zijn kno regio verkeerd aangelegd... gelooft ze zichzelf nog?
En dat je gewoon een heel plan had hoe de operatie zou lopen en hoe de recoverie zou gaan en teleurgesteld bent dat dit feestje niet door kan gaan 🤦‍♂️ heeft nu nog iemand bewijs nodig dat deze vrouw echt ziek is?? Ik vind haar doodeng voor die arme kinderen! Hoop echt dat ze ook daarin extreem liegt en overdrijft en dat flip helemaal niet naar het ziekenhuis is geweest
pi_221322360
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 13:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dit dus allemaal! Scheef neusschot word al snel gezien.. ken genoeg mensen die dit hebben en als ze er last van hebben is het een simpele ingreep 🤦‍♂️ dus nu is naast zijn darmen ook zijn kno regio verkeerd aangelegd... gelooft ze zichzelf nog?
En dat je gewoon een heel plan had hoe de operatie zou lopen en hoe de recoverie zou gaan en teleurgesteld bent dat dit feestje niet door kan gaan 🤦‍♂️ heeft nu nog iemand bewijs nodig dat deze vrouw echt ziek is?? Ik vind haar doodeng voor die arme kinderen! Hoop echt dat ze ook daarin extreem liegt en overdrijft en dat flip helemaal niet naar het ziekenhuis is geweest
Nee helemaal eens, DBM is een zieke vrouw, ziek in haar hoofd dat staat vast! En dan wilt ze dat iedereen maar lief voor haar is. Knettergek die moet van de socials af echt
pi_221322403
Ok, bij DBM is uiteraard weer alles heel erg gecompliceerd...

Volgens mij is ze teleurgesteld dat vriendje niet geopereerd hoeft te worden. Overigens hoeven ook niet alle 'afwijkingen' altijd geopereerd te worden, of is het gewoon een 'variatie' op het normale. En dat is het gevaar van 'zoeken' naar iets, als je je constant laat onderzoeken door artsen, dan wordt er altijd wel iets gevonden..en dat vinden mensen zoals DBM dan natuurlijk maar wat interessant...want dan is er 'iets', maar datgene hoeft niet altijd perse behandeld te worden, en is vaak een toevalsbevinding..
pi_221322407
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 13:15 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Nee helemaal eens, DBM is een zieke vrouw, ziek in haar hoofd dat staat vast! En dan wilt ze dat iedereen maar lief voor haar is. Knettergek die moet van de socials af echt
Helaas is voor dit soort moeders niet alleen socials het probleem..
Ik ben ook bang dat ze met haar "en door" bedoelt verder zoeken naar iemand die wel het mes erin wilt zetten 🙇‍♂️
Haar man is nu ook thuis op maandag 🤔 dan gaat het sparen voor Disney de tattoo natuurlijk ook minder snel
pi_221322435
quote:

[..]
Een scheef neustussenschot wordt over het algemeen pas geopereerd als je niet meer groeit.
pi_221322443
Och, uiteraard kan het nooit eens meevallen, maar is het altijd 'gecompliceerd'.

En doorrrrr!
pi_221322452
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 13:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Helaas is voor dit soort moeders niet alleen socials het probleem..
Ik ben ook bang dat ze met haar "en door" bedoelt verder zoeken naar iemand die wel het mes erin wilt zetten 🙇‍♂️
Haar man is nu ook thuis op maandag 🤔 dan gaat het sparen voor Disney de tattoo natuurlijk ook minder snel
Mag hopen dat die arme man lekker vakantie heeft, al moet hij een tweede schuur plaatsten want dan kan ze een tweede koelkast neerzetten. Voor iemand die zoveel boodschappen doet heeft ze een lege koelkast. Lekker al die toetjes voor je darmen, ze zal vandaag nog wel een paar keer gaan janken dat haar operatie niet doorgaat.

Denk ook doordat zij echt 0 sociale contacten heeft in het echte leven niemand haar terugfluit. Eng mens is het. Die gaat 100x een second opinion doen totdat flip flap floep op de OK ligt!
pi_221322591
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 13:31 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Mag hopen dat die arme man lekker vakantie heeft, al moet hij een tweede schuur plaatsten want dan kan ze een tweede koelkast neerzetten. Voor iemand die zoveel boodschappen doet heeft ze een lege koelkast. Lekker al die toetjes voor je darmen, ze zal vandaag nog wel een paar keer gaan janken dat haar operatie niet doorgaat.

Denk ook doordat zij echt 0 sociale contacten heeft in het echte leven niemand haar terugfluit. Eng mens is het. Die gaat 100x een second opinion doen totdat flip flap floep op de OK ligt!
Ja, hij heeft vakantie, sinds vrijdag.
En ze heeft nu tijd om het huis aan kant te maken, want dat is niet gebeurt omdat ze zich zolang niet goed voelde? Huh, ik zie haar niks anders doen dan wassen en het huis opruimen.
pi_221322612
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 13:28 schreef Harper het volgende:

[..]
Een scheef neustussenschot wordt over het algemeen pas geopereerd als je niet meer groeit.
Ah, daarom is ze zo teleurgesteld, geen operatie voor Flip dan voorlopig.
pi_221322700
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 13:09 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
😂😂😂😂😂😂

Volgens mij heerst er buikgriep, maar ik heb door de hitte ook meer last van me buik. Maar lig niet al 4 dagen op bed 😂

En de huisarts bellen? Misschien medische verklaring om de reis af te zeggen?
Een huisarts geeft geen medische verklaring en zal niet aangeven dat je niet geschikt bent om te reizen en dus wil annuleren.

Je annuleert zo nog de reis en stuurt de annulering op naar je annuleringsverzekering. Zij kunnen zo nodig, met een schriftelijke verklaring van jou, medische gegevens opvragen bij een onafhankelijk arts.
Maar Jim is waarschijnlijk niet op het spreekuur geweest, hoogstens is er gebeld.

Dan mag je verzekering het verder uitzoeken.

Alleen door een onafhankelijke arts

Een geneeskundige verklaring mag alleen worden afgegeven door een onafhankelijke arts. Deze arts kan een onafhankelijke beoordeling maken van de situatie. In veel gevallen is het verstandig de patiënt te verwijzen naar een arts die de criteria kent voor het toewijzen van de desbetreffende voorziening. Als dat nodig is, kan die arts, met de toestemming van de patiënt, extra informatie bij jou opvragen bij en/of andere behandelend artsen.
pi_221322711
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 13:50 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ja, hij heeft vakantie, sinds vrijdag.
En ze heeft nu tijd om het huis aan kant te maken, want dat is niet gebeurt omdat ze zich zolang niet goed voelde? Huh, ik zie haar niks anders doen dan wassen en het huis opruimen.
Op insta is alles mooier 🫶🏼
pi_221322721
En bijgelezen.

Een jorts dragen als 50 plusser. Auw.

AM en Jim zullen zeker gaan en hebben nu een fantastisch excuus als blijkt dat ze te weinig ervaren zijn voor deze reis. Slkm gedaan.
pi_221322769
Ik weet niet wie het vroeg. Maar ik kende Juud toen niet als Instagrammer. Ik zie wel dat mijn kind in een oud filmpje van haar voorkomt. Ze vraagt het niet. Organisatie komt wel vragen of je kind op de socials mag. Die van mij mochten alleen onherkenbaar.
pi_221322835
Jim is heus wel beter vrijdag. AM maakt graag dingen spannender dan ze zijn.
pi_221322917
De soort vakantie van Juud en Bob trekt mij totaal niet ( naast de oerlelijke camping) . Ik hou niet van dit soort activiteiten met onbekende volwassenen. En nergens aan meedoen lijkt me dan ook weer niet de bedoeling bij dit soort concepten.

Wanneer je houdt van zo'n type vakantie is het natuurlijk top.
pi_221322979
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 14:20 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
De soort vakantie van Juud en Bob trekt mij totaal niet ( naast de oerlelijke camping) . Ik hou niet van dit soort activiteiten met onbekende volwassenen. En nergens aan meedoen lijkt me dan ook weer niet de bedoeling bij dit soort concepten.

Judith kan geen sociale contacten behouden, maar op deze manier heeft ze die toch kortstondig, denk dat dat voor haar prima is.
Voor de kinderen is zo'n vakantie denk ik wel leuk, maar die camping waar ze nu zit in zo'n rijtjestent echt de horror voor mij.
pi_221322983
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 14:16 schreef Missinglink24 het volgende:
Jim is heus wel beter vrijdag. AM maakt graag dingen spannender dan ze zijn.
Dit. Ze gaan die reis echt niet afzeggen. Niet omdat Jim nog ziek zou zijn en niet omdat AM niet zou durven.
pi_221322987
Als Jim 4dagen ongekende chinees heeft gegeten kan je er ff last van hebben. Maar als hij 1x ongekoelde chinees heeft gegeten dan loop je misschien 2x leeg en dan ben je er wel vanaf.
Of hij heeft een buikvirus, daar ben je over het algemeen met een week wel vanaf. Of de Geertsen hebben het grote duimen syndroom en t valt allemaal wel mee.
pi_221323006
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 12:04 schreef Huisopdehoek het volgende:
Maar een reisverzekering is iets anders dan een annuleringsverzekering mochten ze niet gaan daardoor.
Dat zou onze plangoeroe toch moeten weten lijkt me.
pi_221323028
Romy Koldenhof deelt haar kinderen afgeschermd en heeft hier al heel wat berichten over geplaatst dat er zoveel gekken op de wereld zijn. Ze is alleen even vergeten om haar zoon af te schermen op haar laatste foto. Tot zover de echt bewuste influencers 😂
pi_221323029
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 14:27 schreef Post-its het volgende:

[..]
Maar een reisverzekering is iets anders dan een annuleringsverzekering mochten ze niet gaan daardoor.
Dat zou onze plangoeroe toch moeten weten lijkt me.
Daarom regelt ze het normaal via de reis mevrouw 😅
pi_221323047
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 13:28 schreef Harper het volgende:

[..]
Als ze dan een pre-operatief gesprek plant 2 weken voor zijn 18e, krijgt hij als volwassene ook de cliniclowns aan bed.
Heel bijzonder is dat, DBM, maar nog wel even wachten dus.

(Mijn zoon had zelfde euvel, na een val).
pi_221323209
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 09:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Thanks
pi_221323221
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 12:41 schreef Huisopdehoek het volgende:

Deze uitspraak doet ze vooral om de moekes aan te moedigen te reageren: "Ik geniet altijd zo van je huis-tuin-en keukentips. 🤤Wat ben je toch een knappie! Een beterschapsknuffel voor die lieve pannenkoek van ons je."
pi_221323263
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 09:44 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik vind het echt heel erg dat je dit moest meemaken, en dat het zo erg is dat mensen je gaan achterhalen wie je bent etc!
De dames die dit gedaan hebben schaam je diep! Echt bah!!
Dankjewel, ja ik kan je zeggen het is vreselijk.
pi_221323351
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 14:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Judith kan geen sociale contacten behouden, maar op deze manier heeft ze die toch kortstondig, denk dat dat voor haar prima is.
Voor de kinderen is zo'n vakantie denk ik wel leuk, maar die camping waar ze nu zit in zo'n rijtjestent echt de horror voor mij.
Voor de ander ook. Zo'n mens trek je toch niet langdurig of frequent in je aura.
pi_221323426
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 15:07 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Voor de ander ook. Zo'n mens trek je toch niet langdurig of frequent in je aura.
Denk dat een week al te veel is 🙈
pi_221323470
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 14:20 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

Als alleenstaande ouder vond ik het wel fijn. Als je even wil douchen kan iemand even op je kind letten. Etc.

De camping heb ik geen idee hoe het eruit ziet verder op basis van deze beelden.
pi_221323471
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 15:02 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Deze uitspraak doet ze vooral om de moekes aan te moedigen te reageren: "Ik geniet altijd zo van je huis-tuin-en keukentips. 🤤Wat ben je toch een knappie! Een beterschapsknuffel voor die lieve pannenkoek van ons je."
We gaan je missen! En ook die lieve J! En L, die ik geboren heb zien worden! Gaat Maarten wel wat posten? Alsjeblieft? Ik kan niet zo lang zonder je hoor!

🤢
pi_221323501
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:07 schreef Hyacinth het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:13 schreef Fietsbel26 het volgende:

[..]
Helemaal dit. En heel vervelend Henrike, dat je dit mee moest maken.
Je kunt gewoon niet meer jezelf zijn, past op met wat je typt , weegt je woorden zwaarder af.
Ik weet van 2 persoon wie het is en die " ontloop" ik .
Er zitten bijzondere mensen tussen laten we het daar maar op houden.
Wel fijn dat mede users het met me eens zijn dat dit niet kan.
En ik weet echt van mezelf wel dat ik ook soms heftig reageer, maar dat is de aard van het beestje , en ik werk daar echt aan , scroll steeds vaker door.
pi_221323640
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 15:10 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Denk dat een week al te veel is 🙈
Ik zou ook hoog in mijn irritatie zitten..
pi_221323648
Heeeerlijk die vieze bebloede tanden op beeld bij AM. Waarom plaats je dit?!
pi_221323677
Maar even hè.
Dbm, ze ging voor nieuwe buisjes toch? Dat noemde ze de operatie?
Hij had al eerder buisjes , hoe kan het dan dat nieuwe buisjes nu ineens niet meer kunnen omdat zijn neustussenschot scheef staat?
Die buisjes gaan in de oren toch?
En is dat tussenschot dan in korte tijd scheefgegroeid?
  maandag 13 juli 2026 @ 15:54:28 #165
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221323690
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 15:45 schreef Roosjemeroosje het volgende:
Bebloede tanden? Dat is geen bloed, dat is gewoon de kleur van haar gebit, bruin!
  maandag 13 juli 2026 @ 15:55:43 #166
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221323697
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 15:17 schreef Lipisu het volgende:

[..]
[..]
Je kunt gewoon niet meer jezelf zijn, past op met wat je typt , weegt je woorden zwaarder af.
Ik weet van 2 persoon wie het is en die " ontloop" ik .
Er zitten bijzondere mensen tussen laten we het daar maar op houden.
Wel fijn dat mede users het met me eens zijn dat dit niet kan.
En ik weet echt van mezelf wel dat ik ook soms heftig reageer, maar dat is de aard van het beestje , en ik werk daar echt aan , scroll steeds vaker door.
🤩
pi_221323705
AM heeft besloten het weer maar gewoon te laten. Wat was ze van plan dan? Iemand boos opbellen en verantwoordelijk te stellen voor het weer? Wat was de bedoeling.. zo veel vragen.
pi_221323725
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 13:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Deze vrouw spoort niet. Ineens is er een probleem met zijn tussenschot. Dan had flipje heel andere klachten gehad. Toevallig weet ik het een en ander van operaties en meestal doen ze er bij een jongen van die leeftijd helemaal niets aan. Mocht hij al klachten hebben wat ik dus ernstig betwijfel.

Die vrouw moet zelf nagekeken worden door een goede arts.
pi_221323741
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 13:31 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]

😂😂
pi_221323744
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 15:45 schreef Roosjemeroosje het volgende:
Alle schaamte voorbij deze vrouw. Haar tanden zijn wel duidelijk meer recht gaan staan. Gek genoeg vind ik dat ze nog steeds een vreselijk gebit heeft. Maar het ging haar ook niet om uiterlijk natuurlijk.
pi_221323745
quote:
17s.gif Op maandag 13 juli 2026 15:59 schreef Hocuspocus2 het volgende:
AM heeft besloten het weer maar gewoon te laten. Wat was ze van plan dan? Iemand boos opbellen en verantwoordelijk te stellen voor het weer? Wat was de bedoeling.. zo veel vragen.
🤣🤣
pi_221323761
Ik moet bij die tanden foto’s van AM altijd denken aan de tandarts die voor onze ezel langskomt , sorry. Maar gooi er wat facings op!
pi_221323762
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 15:51 schreef Lipisu het volgende:
Maar even hè.
Dbm, ze ging voor nieuwe buisjes toch? Dat noemde ze de operatie?
Hij had al eerder buisjes , hoe kan het dan dat nieuwe buisjes nu ineens niet meer kunnen omdat zijn neustussenschot scheef staat?
Die buisjes gaan in de oren toch?
En is dat tussenschot dan in korte tijd scheefgegroeid?
Ik vind het ook een gek verhaal, nu heeft t arme kind weer een probleem in de aanleg van zijn KNO gebied ofzo.

Ik denk dat ze gewoon geen buisjes zetten bij gekraak in de oren. En aangezien ze nu bij 'hun eigen' KNOarts waren waar ze zó tevreden over was kan ze nu niet meer zo hoog van de toren blazen als de vorige keer.
pi_221323767
quote:
Ja ik ben Henrike klopt.
Wow gaat het hier echt zo ver? Wat naar dat je dit hebt meegemaakt. En ik hoop dat dit niet nog eens gebeurt.
Ik vind dit echt een bizarre ontwikkeling. Dit kan toch gewoon niet…
pi_221323782
quote:
17s.gif Op maandag 13 juli 2026 15:59 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Even de president opbellen dat het toch wel erg lastig is mooie plaatjes te schieten met de hoofddildo als t veel regent.
pi_221323785
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 15:54 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Bebloede tanden? Dat is geen bloed, dat is gewoon de kleur van haar gebit, bruin!
Laatste slide over haar tanden heeft ze bloed
pi_221323846
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 09:24 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Alleen Tamara zegt dat altijd, ik hoef geen verantwoording af te leggen, maar ondertussen deelt ze alles in hun leven.. zal een eng mannetje zien dat twee kleine jochies alleen varen en denkt hmmm. Heb ik ook met het fietsen van Link naar de boerderij. Of die jongens in hun blote borst eten. Kan je weinig volgers hebben en een gesloten profiel. 2200 mensen die wat weten over je leven noem ik niet weinig.
Maar wel altijd kritisch op AM, of zeggen ja die is nu op vakantie dus ik ben de Sjaak.
Tamara lokt gewoon ook dingen bewust uit.

Maar ja het is Tamara hè, denk als we zouden zeggen zit ze weer met haar wijntje dat het nog goedgekeurd wordt maar OH weee als het een ander is.

Snap dat je blinde vlekken hebt voor sommige, maar er is een dame hier weggegaan omdat MW als lievelings flu flu echt niet kon
Ja zo is het
pi_221323889
Echt alle eetlust vergaat je met die smerige bruine vreetstenen in close up bah bah
  maandag 13 juli 2026 @ 16:23:30 #179
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_221323893
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 15:12 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
We gaan je missen! En ook die lieve J! En L, die ik geboren heb zien worden! Gaat Maarten wel wat posten? Alsjeblieft? Ik kan niet zo lang zonder je hoor!

🤢
ik hoop dat dit sarcasme is :?
W
Z
E
pi_221323909
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 15:04 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Bizar dat dat hier gebeurt!
Maar je moet gewoon lekker meeschrijven en niet steeds in de verdediging schieten. Jij praat veel goed van sommige fluflus en dat moet je gewoon niet doen. Tuurlijk mag een andere mening, maar we zijn hier om ons te verbazen en niet om terecht gewezen te worden over wat we zien.
Dus lekker meedoen, onder welke naam dan ook 😉
pi_221323930
Wonderlijk hè dat AM na die plotselinge stijging nu ineens weer stilstaat qua volgers…😆
pi_221323948
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 16:12 schreef Roosjemeroosje het volgende:

[..]
Laatste slide over haar tanden heeft ze bloed
Haar kiezen bedoel je. En getver wie wil dit zien.
pi_221323962
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 15:12 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Als alleenstaande ouder vond ik het wel fijn. Als je even wil douchen kan iemand even op je kind letten. Etc.

De camping heb ik geen idee hoe het eruit ziet verder op basis van deze beelden.
Kan me voorstellen dat dat fijn is.

Alleen de beelden die zij deelt zijn voor mij eerlijk gezegd voldoende. Hutje mutje tegen elkaar aan , echt vreselijk.
pi_221323997
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 16:09 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind het ook een gek verhaal, nu heeft t arme kind weer een probleem in de aanleg van zijn KNO gebied ofzo.

Ik denk dat ze gewoon geen buisjes zetten bij gekraak in de oren. En aangezien ze nu bij 'hun eigen' KNOarts waren waar ze zó tevreden over was kan ze nu niet meer zo hoog van de toren blazen als de vorige keer.
Waarschijnlijk heeft haar arts door wat Dbm van plan is en houd hij zich aan de diagnose van de arts waarover Dbm niet te spreken was, heel goed.
Het zou toch ook van de zotte zijn dat deze moeder dat beslist, hetbis toch overduidelijk dat ze niets liever wil dan aandacht.
pi_221324061
Heeft iemand Ellen haar laatste post gelezen, ze ging al kamperen met haar ex maar nu ook weer op date.
Kijken wat haar lever haar adviseert
pi_221324266
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 16:26 schreef Johanna38 het volgende:
Wonderlijk hè dat AM na die plotselinge stijging nu ineens weer stilstaat qua volgers…😆
Maar wel nipt boven de honderd duizend, heh? Egodingetje van haar, waar ze speciaal de teller voor aanzette.
Jammer voor haar levert dit niet meer samenwerkingen op. Waar het, naast haar ego, ook om te doen is #geld
  Moderator maandag 13 juli 2026 @ 17:15:03 #187
184769 crew  Deisyy
pi_221324272
Er wordt hier vaak genoeg offtopic gepost, over persoonlijke gezondheidsklachten, kinderen, vakanties e.d., maar nu het even over deze user gaat komen daar tr's en op- en aanmerkingen over, ik vind dat heel bijzonder.

Pestgedrag is verwerpelijk, users opzoeken op de socials en ze op die manier stalken is nog eens een graadje erger en daar mag best even aandacht aan besteed worden, want het kan niet en gaat alle perken te buiten, dus zijn de posts en reacties erop hier vandaag blijven staan, zodat een ieder bewust is dat pesten ontoelaatbaar is.

Verder mag het modereren hier aan de moderators overgelaten worden, wij spreken users wel aan als er offtopic gepost wordt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_221324286
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 17:15 schreef Deisyy het volgende:
Er wordt hier vaak genoeg offtopic gepost, over persoonlijke gezondheidsklachten, kinderen, vakanties e.d., maar nu het even over deze user gaat komen daar tr's en op- en aanmerkingen over, ik vind dat heel bijzonder.

Pestgedrag is verwerpelijk, users opzoeken op de socials en ze op die manier stalken is nog eens een graadje erger en daar mag best even aandacht aan besteed worden, want het kan niet en gaat alle perken te buiten, dus zijn de posts en reacties erop hier vandaag blijven staan, zodat een ieder bewust is dat pesten ontoelaatbaar is.

Verder mag het modereren hier aan de moderators overgelaten worden, wij spreken users wel aan als er offtopic gepost wordt.
Dank je wel Deisyy!
pi_221324315
Zéér ontopic: het irritante geklos van AM de hele dag. 😡
pi_221324319
Doet AM commentaar leveren op L tijdens het fietsen nu omdat ze kritische reacties heeft gekregen op de te kleine fiets..?
Hoe kun je je kind onzeker maken zeg en waar stuurt ze nu op aan: dat het kind van haar fiets kukelt voor de camera? Zodat madam kan zeggen zie je wel en zo houterig is haar motoriek en ik als alwetende moeder had dit al zien aankomen.
pi_221324328
quote:

En daar wordt toch ook altijd op gereageerd met de vraag on topic te blijven? Geen rare vraag dus. Maar wat mij betreft prima om hier off topic over te gaan hoor .

Online pestgedrag is uiteraard verwerpelijk. Heel triest dat iemand het gevoel heeft gekregen een nieuw profiel aan te moeten maken om dit soort dingen te voorkomen.
pi_221324390
Doet AM commentaar leveren op L tijdens het fietsen nu omdat ze kritische reacties heeft gekregen op de te kleine fiets..?
Hoe kun je je kind onzeker maken zeg en waar stuurt ze nu op aan: dat het kind van haar fiets kukelt voor de camera? Zodat madam kan zeggen zie je wel en zo houterig is haar motoriek en ik als alwetende moeder had dit al zien aankomen.
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 16:22 schreef Missinglink24 het volgende:
Echt alle eetlust vergaat je met die smerige bruine vreetstenen in close up bah bah
Zoooo goor. Ben je niet wijs hoor als je dit deelt.

Maar ik neem aan dat de tandarts al lang met haar besproken heeft wat er hierna nog moet gebeuren om dat gebit verder op te knappen.

Misschien krijgt ze korting op de behandeling voor haar durf om dit te delen 🤪, hoewel ik me ook niet kan voorstellen dat ee tandarts dit als reclame materiaal ziet
pi_221324393
quote:

Ik mag hopen dat dit een ban oplevert. Permanent
pi_221324401
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 17:14 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Maar wel nipt boven de honderd duizend, heh? Egodingetje van haar, waar ze speciaal de teller voor aanzette.
Jammer voor haar levert dit niet meer samenwerkingen op. Waar het, naast haar ego, ook om te doen is #geld
Ik zie Sanneke net iets delen van een account, wat haar niet volgt en zij ook dat account niet, maar ik kom bij Sanneke ook een behoorlijk aantal volgers tegen die gekocht lijken. Ach ja.
pi_221324408
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 16:46 schreef Lipisu het volgende:
Heeft iemand Ellen haar laatste post gelezen, ze ging al kamperen met haar ex maar nu ook weer op date.
Kijken wat haar lever haar adviseert
En ze verteld het in een podcast verder?
Ik ben wel benieuwd eigenlijk
pi_221324435
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 17:37 schreef Earring het volgende:

[..]
Eens. Het is wel zo dat Henrike een linkje deelde naar insta en je zo haar account kon zien. Niet netjes en ik weet ook echt niet meer wie het was, maar dan is het dus niet echt ‘opzoeken’. Pas dus op met linkjes delen!!!
pi_221324473
We kunnen veel zeggen over Wieteke van Diggele, maar ik ben het wel echt roerend eens met haar laatste reel.
Ik snap echt niet dat al die fluflus maar denken dat ze al rijdend content kunnen maken. Levensgevaarlijk.
  Moderator / Colorchick maandag 13 juli 2026 @ 17:53:11 #198
382129 crew  Donna
pi_221324476
quote:

[..]
Uiteraard. :Y
pi_221324487
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 17:53 schreef Roosjemeroosje het volgende:
We kunnen veel zeggen over Wieteke van Diggele, maar ik ben het wel echt roerend eens met haar laatste reel.
Ik snap echt niet dat al die fluflus maar denken dat ze al rijdend content kunnen maken. Levensgevaarlijk.
Ja daar heeft Judith ook een handje van. En AM op de fiets steeds.
pi_221324502
quote:

[..]
Volgens mij niet... er zijn hier mensen die een openlijke speurtocht naar mij gehouden hebben en iemand riep dat "hij/zij" het wist en schijnbaar in dm iemand als mij geout (maar ik heb niets op insta gezien dus zal wel een natte wind zijn geweest. Misschien dat iemand anders mijn haat gekregen heeft.. maar goed ik heb geen idee)
pi_221324522
MCW

Kan Mies niet gewoon "random besties van 20 of 30 jaar geleden" met AI in een foto plakken? Gewoon een foto van hoe ze al haar ledematen om iemand heen werpt. Scheelt haar een hoop reizen.

Die arme Mieke (never heard of her) moest er aan geloven. Zit je nou echt op te wachten, zo'n enge vriendin van vroeger die duizend kilometer om rijdt naar jouw vakantieplek voor dit soort content.

Volgende halte: Iris en gezin stalken in hun vakantie.
Als ze zo maximaal verliefd is kan ze toch ook lekker alleen met Timmie op een paradijselijke plek gaan zitten?
pi_221324526
quote:

[..]
Nou dit. Ik vind dit dusdanig ver gaan dat ik mijzelf afvraag of ik nog mee wil schrijven.

Het toont maar weer aan hoe gek/ziek deze wereld aan het worden is.
pi_221324586
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 16:23 schreef rebel-angel het volgende:

[..]
ik hoop dat dit sarcasme is :?
Neeeee! Ik mis haar al als ze een uur niks gepost heeft! 🤪😂
  Moderator / Colorchick maandag 13 juli 2026 @ 18:15:07 #204
382129 crew  Donna
pi_221324600
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 17:58 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Volgens mij niet... er zijn hier mensen die een openlijke speurtocht naar mij gehouden hebben en iemand riep dat "hij/zij" het wist en schijnbaar in dm iemand als mij geout (maar ik heb niets op insta gezien dus zal wel een natte wind zijn geweest. Misschien dat iemand anders mijn haat gekregen heeft.. maar goed ik heb geen idee)
We moeten het wel weten natuurlijk.

De laatste user die hier persoonlijke info van een andere user plaatste heeft gewoon een permaban gekregen. En dat is nog niet eens zolang geleden.
En nee, nu niet massaal gaan raden wie dat was want bans mogen niet besproken worden. :P
pi_221324605
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 17:39 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ik zie Sanneke net iets delen van een account, wat haar niet volgt en zij ook dat account niet, maar ik kom bij Sanneke ook een behoorlijk aantal volgers tegen die gekocht lijken. Ach ja.
Hoe beoordeel je zoiets? Ze lijkt me het type niet echt om volgers te gaan kopen
pi_221324611
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 18:01 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MCW

Kan Mies niet gewoon "random besties van 20 of 30 jaar geleden" met AI in een foto plakken? Gewoon een foto van hoe ze al haar ledematen om iemand heen werpt. Scheelt haar een hoop reizen.

Die arme Mieke (never heard of her) moest er aan geloven. Zit je nou echt op te wachten, zo'n enge vriendin van vroeger die duizend kilometer om rijdt naar jouw vakantieplek voor dit soort content.

Volgende halte: Iris en gezin stalken in hun vakantie.
Als ze zo maximaal verliefd is kan ze toch ook lekker alleen met Timmie op een paradijselijke plek gaan zitten?
Misschien zouden ze ook eens, maar dat is vast een hele gekke gedachte van mij, thuis kunnen blijven. Je weet wel, in die farm die eindelijk als thuis voelt maar waarvan ze niet weet hoe snel en hoe vaak ze die moet ontvluchten.
pi_221324620
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 17:39 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ik dacht even dat ze zelf naar Italië zou gaan.
pi_221324648
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 17:53 schreef Donna het volgende:

[..]
Uiteraard. :Y
Goed om te lezen. Ik vind Henrikes verhaal bizar, heel vervelend voor haar, maar het plezier om hier mee te schrijven zakt dan voor mij ook. Want wie is diegene die zo ver gaat? Dat wantrouwige gevoel is niet fijn, dus moet voor Henrike helemaal rot voelen.
pi_221324649
Het gymclubje van AM heet Xcore .
Daar moet ik om glimlachen.
pi_221324677
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 18:24 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Goed om te lezen. Ik vind Henrikes verhaal bizar, heel vervelend voor haar, maar het plezier om hier mee te schrijven zakt dan voor mij ook. Want wie is diegene die zo ver gaat? Dat wantrouwige gevoel is niet fijn, dus moet voor Henrike helemaal rot voelen.
Die is er nu niet meer neem ik aan. De mods weten wie dit was, dus deze persoon zit hier niet meer ( tenzij er via een ander IP adres een nieuw account is aangemaakt natuurlijk)

Trollen zitten helaas overal, ik ga er eigenlijk wel van uit dat dit ook een trol was en geen serieuze user.
pi_221324679
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 18:15 schreef Gutso het volgende:

[..]
Hoe beoordeel je zoiets? Ze lijkt me het type niet echt om volgers te gaan kopen
Veel accounts met buitenlandse tekst in de naam, of heel veel cijfers, ze hebben weinig volgers maar volgen zelf duizenden mensen, en hebben weinig tot geen berichten gepost. Ze heeft er zat van.
pi_221324698
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 18:18 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat moet vast volgend jaar ofzo.
pi_221324714
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 18:24 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Dit. Het creëert een bepaalde onrust. En als je iemand via insta benadert is dat waarschijnlijk niet met een userid van hier, dus kan je het niet melden en kan er geen ban komen.
pi_221324749
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 18:30 schreef papierentas het volgende:

[..]
Dat moet vast volgend jaar ofzo.
Eerst nog even de hele zomer doorwerken, Dion dan hè. Sanneke moet de hele zomer uitzitten totdat ze in september eindelijk tijd met z’n drietjes hebben. Lees: zij heeft dan vakantie.

[ Bericht 6% gewijzigd door JaNeeDan op 13-07-2026 19:30:28 ]
pi_221324805
Blijft je gebit recht na afloop van zo’n botjes-sessie? Of komt de boel toch weer in de verdrukking?
pi_221324843
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 18:16 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Misschien zouden ze ook eens, maar dat is vast een hele gekke gedachte van mij, thuis kunnen blijven. Je weet wel, in die farm die eindelijk als thuis voelt maar waarvan ze niet weet hoe snel en hoe vaak ze die moet ontvluchten.
Lijkt me wel geweldig wonen zo ruim en mooi! En dat zie je ook aan hoe ze haar leven inricht: altijd veel vrienden en familie over de vloer. Een rijk leven en dan ook nog vaak op vakantie kunnen is toch mooi! :)
pi_221324901
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 18:16 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat sowieso. Er een echt thuis van maken. En dan over twee weken met alle kinderen op vakantie. Want nu gaan zij eerst naar Moirara, een week later komen zijn kinderen, een week daarna haar kinderen. Hoe dan? 🤷🏼‍♀️
pi_221324907
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 18:15 schreef Donna het volgende:

[..]
We moeten het wel weten natuurlijk.

De laatste user die hier persoonlijke info van een andere user plaatste heeft gewoon een permaban gekregen. En dat is nog niet eens zolang geleden.
En nee, nu niet massaal gaan raden wie dat was want bans mogen niet besproken worden. :P
Ik wil wel afspreken dat de eerstvolgende keer dat die persoon hint mijn identiteit te weten ik dat meld 👌 ik heb het in het verleden ook wel eens aangegeven.. maar nieuwe ronde nieuwe kansen zeg maar.
pi_221324918
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 18:42 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Dat sowieso. Er een echt thuis van maken. En dan over twee weken met alle kinderen op vakantie. Want nu gaan zij eerst naar Moirara, een week later komen zijn kinderen, een week daarna haar kinderen. Hoe dan? 🤷🏼‍♀️
Steeds heen en weer vliegen? Ik kan me niet voorstellen dat ze die afstand meerdere keren met de auto gaan rijden.
pi_221324925
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 18:37 schreef Gutso het volgende:

[..]
Lijkt me wel geweldig wonen zo ruim en mooi! En dat zie je ook aan hoe ze haar leven inricht: altijd veel vrienden en familie over de vloer. Een rijk leven en dan ook nog vaak op vakantie kunnen is toch mooi! :)
Dan bedoel je rijk op financieel gebied? De rest vind ik pure armoede.
pi_221324955
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 18:35 schreef Huisopdehoek het volgende:
Blijft je gebit recht na afloop van zo’n botjes-sessie? Of komt de boel toch weer in de verdrukking?
Ja, het werkt gewoon hetzelfde als de bekende beugel.
Vaak wordt er daarna een spalkje geplaatst.

AM is een bijzonder slechte informatiebron en reclamevoorbeeld.
Ik vraag mij af hoe professioneel dit allemaal gaat bij AM Blokjes zelf op je tanden doen, hoe dan.. en tandvlees dat er zo slecht uitziet.

[ Bericht 7% gewijzigd door Kaatje35 op 13-07-2026 19:16:59 ]
pi_221325076
Eens gekeken bij 2 fluflus, qua volgers.

X: 1 bericht (een foto van onkruid) en 7360 personen volgend.

Y: 1 bericht van een gebouw, 1 volger, 14,2 duizend volgend

En zo velen meer. Maarja, iedere volger telt he?
pi_221325077
Offtopic: ik zal niet zeggen dat ik niet benieuwd ben naar wie jullie allemaal zijn en Louca zit in het wereldje dus nieuwsgierig ben ik zeker.
Maar om mensen nou op te zoeken, te stalken, rare berichten te sturen. Kom op zeg, hoe oud zijn we nou?
Ik zal er verder over ophouden, maar ben er echt verbaasd over dat dit dus gebeurd.
pi_221325116
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 18:46 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Steeds heen en weer vliegen? Ik kan me niet voorstellen dat ze die afstand meerdere keren met de auto gaan rijden.
Beide opties zijn natuurlijk van de zotte.
pi_221325159
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 15:04 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Ja dat snap ik en ik vind het ook vreselijk dat mensen zo ver gaan, belachelijk. Ik was het ook niet altijd met je eens maar dat gun ik je echt niet.
pi_221325165
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 19:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Offtopic: ik zal niet zeggen dat ik niet benieuwd ben naar wie jullie allemaal zijn en Louca zit in het wereldje dus nieuwsgierig ben ik zeker.
Maar om mensen nou op te zoeken, te stalken, rare berichten te sturen. Kom op zeg, hoe oud zijn we nou?
Ik zal er verder over ophouden, maar ben er echt verbaasd over dat dit dus gebeurd.
Ik heb 1 user die werd geout door een fluflu opgezocht, profiel even bekeken en door. En misschien ben ik te naïef, maar er zijn op dit forum dus ook trollen te vinden zoals je ze tegenkomt op sm?
pi_221325175
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 18:46 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ja deden ze toen ook toen de de kinderen van JvP halverwege de vakantie moesten ophalen. Gingen ze samen heen en weer.
pi_221325264
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 18:18 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Voor dr Honeymoon 🥰
pi_221325283
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 19:14 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Beide opties zijn natuurlijk van de zotte.
Eens. Vliegen zou qua tijd nog kunnen natuurlijk. Maar gewoon even geduld hebben en met z’n allen die kant op zou mijn voorkeur hebben. En Tim z’n kinderen komen al eerder dus ik vermoed dat er nog een keer heen en weer gevlogen moet worden want ergens verwacht ik dat die dan eerder teruggaan. En terug met z’n allen lukt ook niet want ze zijn er met één auto.
pi_221325284
Ik denk dat DBM vanavond nog wel met een dramatische post komt over het slechte nieuws van Flapje..
pi_221325298
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 19:31 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Voor dr Honeymoon 🥰
Denk dat ze volgend jaar allang weer zwanger is
Als ze dat nu al niet is
pi_221325302
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 19:19 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja deden ze toen ook toen de de kinderen van JvP halverwege de vakantie moesten ophalen. Gingen ze samen heen en weer.
Klopt. Maar nu zou het meerdere keren moeten. En dan stel ik me zo voor dat Tim en z’n kinderen ook mee naar NL gaan om de kinderen van MCW op te halen. Die man kan immers niks alleen. Een dag alleen met z’n kinderen in Moraira lijkt me daarom geen goed idee.
pi_221325318
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 09:40 schreef papierentas het volgende:

[..]
Nou, dan had ze een helm moeten kopen die de juiste maat is en niet 1 die meer schade toe kan brengen dan tegen zal houden als ze goed op haar hoofd zou klappen.
Het zou me niet verbazen dat ze deze heeft gekregen van de motorshop die pannenkoeks motoren repareert. Het is dan gratis, dus wat maakt het AM dan uit of het past.
pi_221325341
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 18:30 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dit. Het creëert een bepaalde onrust. En als je iemand via insta benadert is dat waarschijnlijk niet met een userid van hier, dus kan je het niet melden en kan er geen ban komen.
Ik kom hier (bijna) dagelijks voor mijn rondje irritainment. Liever hier even mijn 'ik vind er wat van' neerkwakken dan dat ik dat ooit bij een flu of wie dan ook zou doen. Want als ik zie wat er af en toe als reacties op de socials staan, daar is Gerda heilig bij. Dus users op andere digitale kanalen opzoeken, gaat wat mij betreft echt te ver.

Terug naar het irritainment: hebben we Soof en Jan gezien aan de rand van het zwembad van vrienden een zakenrelatie waar ze langs mochten komen? En AM die haar oogappel (met een nieuwe appeltjestas) Jet noemt en dan ook nog zegt 'hoe heet je ook al weer?' En te laat als plangoeroe? Gelukkig heeft MG gekookt (dat doet hij toch dagelijks) en kan ze haar sportles houten klaasmoment verzetten. En nog net tijd genoeg om zichzelf uitgebreid in de spiegel te filmen, dat dan weer wel...
pi_221325376
Maar zonder rokje, want ze had hier gelezen dat dat geen gezicht was.
pi_221325395
En MW die vorige week nog in dikke tranen bij moeders stond omdat die wel naar Mallorca vloog. En nu is daar opeens weer een bestie uit de hoge hoed getoverd. En wat zegt ze dan in dikke tranen: ze is meer familie dan veel familie ooit zal zijn. Bij haar zijn is thuiskomen en ik was vandaag extra dankbaar dat ik dat mag voelen. Leuk voor je familie om te lezen? Hebben we haar ooit al eens op 'the farm' gezien?
pi_221325463
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 19:49 schreef AnnArt het volgende:
Maar zonder rokje, want ze had hier gelezen dat dat geen gezicht was.
Oh, dat vond ik prima! Net als die jort. Blijkbaar heb ik een afwijking _O-
pi_221325468
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 18:43 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik wil wel afspreken dat de eerstvolgende keer dat die persoon hint mijn identiteit te weten ik dat meld 👌 ik heb het in het verleden ook wel eens aangegeven.. maar nieuwe ronde nieuwe kansen zeg maar.
Kunnen we dit dan nu alsjeblieft gewoon weer door. Het gaat nu al pagina’s lang over users en ik was juist zo blij het al een tijdje rustig was rondom dit gedoe.

Volgens mij zijn we allemaal volwassen. En hebben wel hier allemaal een rol in.
-Wil je niet dat mensen gaan speculeren, vertel dan zo weinig mogelijk over jezelf ( daag niet uit)
- Kun je er niet tegen dat men iets vindt van jouw mening over een fluflu of weet je dat het iets aanwakkert, zwijg dan een keertje extra.

En in de ‘preek’ betrek ik mezelf ook. 😄😄
pi_221325493
Gatverdamme wat een onappetijtelijke kwak weer op de borden bij de Geertsen.

Alsof je iets maakt voor een hoogbejaarde zonder tanden.
pi_221325508
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 20:06 schreef Huisopdehoek het volgende:

Lot at ook met lange tanden. Denk niet dat ze dr bord leeg heeft gegeten
pi_221325553
Debbie ziet eruit alsof ze aan de harddrugs zit. Kolere ik heb ze al even niet meer in het wild gespot maar had ze zo echt niet herkend.
pi_221325605
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 18:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dan bedoel je rijk op financieel gebied? De rest vind ik pure armoede.
Ja gezien het huis, erg mooi. Maar bedoel ook op het gebied van vriendschap en familie. Had 2 vlogs gekeken en zag daar altijd dat ze altijd veel mensen over de vloer hebben, ze is gelukkig met de nieuwe liefde en kinderen hebben ook een fijn leven waar veel wordt ondernomen. Ik vind dat wel rijkdom hoor! Ik zou het geweldig vinden als ik zo’n grote tuin en huis zou hebben om tientallen tegelijk uit te nodigen. :P
pi_221325700
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 19:19 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
JVP zei gisteren dat ze al 2 jaar niet met haar jongens op vakantie is geweest? Wel dus?
pi_221325717
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 19:34 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Eens. Vliegen zou qua tijd nog kunnen natuurlijk. Maar gewoon even geduld hebben en met z’n allen die kant op zou mijn voorkeur hebben. En Tim z’n kinderen komen al eerder dus ik vermoed dat er nog een keer heen en weer gevlogen moet worden want ergens verwacht ik dat die dan eerder teruggaan. En terug met z’n allen lukt ook niet want ze zijn er met één auto.
De ware liefdes kunnen zich niet vermaken thuis op die droomboerderij.

Ze konden niet met haar familie op vakantie oid?

Ga de eerste week zonder kinderen even lekker hard aan het werk, Michelle dan want Timmie heeft natuurlijk geen baan. Thuis dingen op orde maken waar je anders moeizaam aan toekomt ipv dat halfgebakken doen soms in de nacht tijdens een nachtje samen wakker en doorhalen.

En zoek een bestemming nabij wat afgestemd is op de zorgregeling van de kinderen en in het belang van de kinderen in plaats van je eigen belang weer op prio 1 te zetten.
pi_221325743
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 20:34 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
JVP zei gisteren dat ze al 2 jaar niet met haar jongens op vakantie is geweest? Wel dus?
Vorig jaar zijn ze volgens mij niet op vakantie geweest i.v.m. de aankoop van die boerderij. En er is een jaar geweest dat ze wel naar Mallorca gingen maar zonder de kinderen van Jacqueline. Iedereen vroeg zich toen nog af waarom dat zo was.
pi_221325800
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 20:02 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Kunnen we dit dan nu alsjeblieft gewoon weer door. Het gaat nu al pagina’s lang over users en ik was juist zo blij het al een tijdje rustig was rondom dit gedoe.

Volgens mij zijn we allemaal volwassen. En hebben wel hier allemaal een rol in.
-Wil je niet dat mensen gaan speculeren, vertel dan zo weinig mogelijk over jezelf ( daag niet uit)
- Kun je er niet tegen dat men iets vindt van jouw mening over een fluflu of weet je dat het iets aanwakkert, zwijg dan een keertje extra.

En in de ‘preek’ betrek ik mezelf ook. 😄😄
Amen!
pi_221325803
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 17:45 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:

[..]
Eens. Het is wel zo dat Henrike een linkje deelde naar insta en je zo haar account kon zien. Niet netjes en ik weet ook echt niet meer wie het was, maar dan is het dus niet echt ‘opzoeken’. Pas dus op met linkjes delen!!!
Klopt, en het enge is dat ik daar toen direct op werd gewezen en het gelijk heb verwijderd. Blijkbaar heeft toen iemand snel een screenshot gemaakt en mijn echte naam onthouden. En dat vind ik dus een heel naar idee, dat er iemand tussen de users zit die dat bewust heeft gedaan.
Maar goed, ik vind het lief dat iedereen het er mee eens is dat dit echt niet kon, hopen dat we er allemaal een beetje meer bewust van worden en goed dat er vandaag even aandacht aan werd geschonken.
Dank jullie wel
pi_221325840
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 18:24 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Het gymclubje van AM heet Xcore .
Daar moet ik om glimlachen.
Xcore blijkt niet haar huppelclubje maar de club ervoor.
Ik zou denken dat je eerst de basis moet beheersen voor je een stap zwaarder gaat?

Op de eigen IG zien de trainingen er trouwens wel anders ( beter) uit dan op de pagina van AM. Bij haar beelden ren ik keihard weg, bij die van de club zelf zou ik nog wel aansluiten.
Ik vraag me af wat de reden je dat zij zichzelf zo negatief neerzet.

[ Bericht 9% gewijzigd door Debuurvrouwvan op 13-07-2026 20:51:06 ]
pi_221325848
quote:

[..]
Nee hoor, dat was al eerder. Toen waren ze 5 weken op Mallorca en kwamen de kinderen van JvP later. Vorig jaar ging MCW alleen met haar kinderen dus het zou best kunnen kloppen dat JvP in 2024 voor het laatst op vakantie was.
pi_221325859
quote:

[..]
Laatste keer was zomer 2024 op Mallorca. Daarna nog Dubai in winter 2025 en daarna klapte alles in de zomer van 2025, dusja inderdaad 2 jaar later pas weer O-)
pi_221325874
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 20:25 schreef Gutso het volgende:

[..]
Ja gezien het huis, erg mooi. Maar bedoel ook op het gebied van vriendschap en familie. Had 2 vlogs gekeken en zag daar altijd dat ze altijd veel mensen over de vloer hebben, ze is gelukkig met de nieuwe liefde en kinderen hebben ook een fijn leven waar veel wordt ondernomen. Ik vind dat wel rijkdom hoor! Ik zou het geweldig vinden als ik zo’n grote tuin en huis zou hebben om tientallen tegelijk uit te nodigen. :P
Het oogt allemaal leuk maar ontzettend nep. Daarom vind het pure armoede.
pi_221325896
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 20:46 schreef AmbtenaarRO het volgende:

[..]
Laatste keer was zomer 2024 op Mallorca. Daarna nog Dubai in winter 2025 en daarna klapte alles in de zomer van 2025, dusja inderdaad 2 jaar later pas weer O-)
Dus hoop ik dat zij en Koen en alle kinderen even genieten van gewoon lekker wat op het strand en het park aanrommelen. Geen tranen, geen moeder die je op moet tillen, geen puber moeten zijn terwijl je pas tien bent, geen modeshow, geen douche- en badfoto's. Gewoon even vakantie mogen houden en jezelf mogen zijn.
pi_221325922
En wie houdt alles bij op die boerderij bij nu MCW er weer niet is?
Pa en ma Walk zijn op Mallorca.
Onkruid en gras groeit in deze tijd als een tierelier, de katten zijn er...
Spullen in koelkast bederven als je steeds weg bent...

Ik snap werkelijk niet dat als je zo mooi woont en 'stapelverliefd' bent, je je niet samen kunt vermaken
en als maar op de vlucht moet als een soort Bonnie and Clyde.
pi_221325954
Sanneke heeft haar insta op privé gezet😭
Die melding krijg ik bij Mollygram.
pi_221325957
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 20:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Het oogt allemaal leuk maar ontzettend nep. Daarom vind het pure armoede.
Inderdaad, ze is zo gelukkig dat ze de hele tijd maximaal moet janken.
Dat insta- leventje is gebakken lucht.
pi_221325959
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 20:50 schreef lila01 het volgende:

Ik snap werkelijk niet dat als je zo mooi woont en 'stapelverliefd' bent, je je niet samen kunt vermaken
De lieve buurman, Maudje, de huishoudster en de tuinman? Het niet kunnen genieten van je plek dat als thuis zou moeten voelen, maar alsmaar 'on the run' te zijn, maakt dat al haar verhalen en posts een nepvertoning neigt te worden (als het dat al niet is...)
pi_221325964
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 20:48 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Dus hoop ik dat zij en Koen en alle kinderen even genieten van gewoon lekker wat op het strand en het park aanrommelen. Geen tranen, geen moeder die je op moet tillen, geen puber moeten zijn terwijl je pas tien bent, geen modeshow, geen douche- en badfoto's. Gewoon even vakantie mogen houden en jezelf mogen zijn.
100% agree, no notes
pi_221325969
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 20:55 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke heeft haar insta op privé gezet😭
Die melding krijg ik bij Mollygram.
Staat inderdaad op prive. Ze kon het vast allemaal niet meer aan.
pi_221325972
Iris deelde een story waarin ze het had over een ziekte die alle kaarten 360 graden laat schudden. Volgens mij bedoelt ze 180 graden. Anyway, het lijkt erop dat er iets aan de hand is in haar schoonfamilie. Ben benieuwd of Michelle er ook voor haar kan zijn of het toch steeds weer zo weet te draaien dat het over haar gaat.
pi_221325979
Wow, wat is er met Debbie’s huid gebeurd…
pi_221325987
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 20:57 schreef papierentas het volgende:

[..]
Jammer😅
pi_221326001
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 20:59 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Jammer😅
Dan kan ze nu in ieder geval tegen haar gekochte volgers, die haar toch niet verstaan, zeuren over muggen en de warmte.
pi_221326002
Joh, Sanneke is zo weer openbaar hoor. Dramatisch op privé gaan is ook gewoon een vorm van aandacht/volgers trekken. Ik zie dat wel vaker..

Ik moet trouwens zo lachen om het contrast tussen die comeback AI foto van Debbie en de droevige werkelijkheid. :')
pi_221326022
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 20:59 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Jammer😅
Ik verwacht dat dit aan het einde van de week weer anders gaat zijn. Ook Sanneke is verslaafd aan Instagram en tegen wie moet ze anders zeiken?
pi_221326055
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 20:58 schreef Hyacinth het volgende:
Wow, wat is er met Debbie’s huid gebeurd…
Om maar te zwijgen over haar haren
pi_221326078
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 20:50 schreef lila01 het volgende:

Op vakantie is toch genieten? Ander land ontdekken samen, heerlijk relaxen.. Als je een fantastisch huis hebt hoeft dat toch niet te betekenen dat je altijd maar thuis moet zijn? :P
pi_221326096
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 21:10 schreef Gutso het volgende:

[..]
Op vakantie is toch genieten? Ander land ontdekken samen, heerlijk relaxen.. Als je een fantastisch huis hebt hoeft dat toch niet te betekenen dat je altijd maar thuis moet zijn? :P
Maar ze is bijna nooit thuis.. Althans zo lijkt het.
  maandag 13 juli 2026 @ 21:14:30 #268
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221326102
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 21:08 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Om maar te zwijgen over haar haren
Welke haren🤣
pi_221326116
quote:

[..]
Ik geloof dat we niet dezelfde MCW volgen.
Anders snap ik deze reactie niet.
MCW is vrijwel nooit thuis.
pi_221326118
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 21:04 schreef Kaatjepuk het volgende:

[..]
Ik verwacht dat dit aan het einde van de week weer anders gaat zijn. Ook Sanneke is verslaafd aan Instagram en tegen wie moet ze anders zeiken?
Ik zie haar wel ( althans, het laatste bericht dat ze zogenaamd huilt over groot wordend kind) . Geen story's.
pi_221326156
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 20:57 schreef Cyan het volgende:
Iris deelde een story waarin ze het had over een ziekte die alle kaarten 360 graden laat schudden. Volgens mij bedoelt ze 180 graden. Anyway, het lijkt erop dat er iets aan de hand is in haar schoonfamilie. Ben benieuwd of Michelle er ook voor haar kan zijn of het toch steeds weer zo weet te draaien dat het over haar gaat.
Schoonvader ernstig ziek, begrijp ik uit het bericht van Iris.
Ja, dat zet alles wel even in zijn perspectief.
Moeilijke tijd voor hun.
pi_221326163
Zorgelijk, hoe Debbie eruitziet.
pi_221326199
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 21:15 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Ik zie haar wel ( althans, het laatste bericht dat ze zogenaamd huilt over groot wordend kind) . Geen story's.
Via Molly?
pi_221326210
quote:
Ja ik ben Henrike klopt.
Ik denk alleen, hoe kan iemand je vinden op insta. Dat is vrijwel onmogelijk.... just saying

[ Bericht % gewijzigd door Deisyy op 13-07-2026 22:29:33 ]
pi_221326213
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 20:48 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Niet hoeft te filmen voor de socials als je moeder met d'r been omhoog zit in de auto,
filmen hoe ze aan haar ijsje likt,
Hoe ze haar vriendje kust,
en d'r knoop van d'r broek open heeft zodat je haar slipje kunt zien.

Dat je gefilmd wordt om nieuwe kleding te showen,
als je je moeder moet tillen,
haar vriendje moet knuffelen, bij hem op schoot moet zitten,
als je ligt te slapen en je moeder om je heen hangt om dat vast te kunnen leggen.

Ze hebben mooi weer op de camping. Hoop dat ze een fijne tijd hebben met wat rust. Heb altijd te doen met die kinderen, met name die oudste die duidelijk veel te veel draagt wat hem niet toebehoort.
pi_221326221
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 21:26 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Via Molly?
Instaincognito
pi_221326222
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 21:29 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ik denk alleen, hoe kan iemand je vinden op insta. Dat is vrijwel onmogelijk.... just saying
Soms delen mensen hier een bericht van insta of TT, als je dat niet op de juiste manier doet kan je zien door wie het gedeeld is.

[ Bericht % gewijzigd door Deisyy op 13-07-2026 22:29:45 ]
pi_221326244
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 21:31 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Instaincognito
Misschien loopt dat achter?
pi_221326246
Hebben we Jan en Sophie al zien zitten tijdens hun bbq bij nieuwe lieve vrienden van the Jane en andere horecaondernemers waar zij goed afnemen.
Het werd een poolparty 😂
pi_221326252
quote:

[..]
En wat wil je daarmee suggereren?
pi_221326267
quote:

[..]
Naar aanleiding van een linkje wat Henrike had geplaatst. Is mij ook een keer overkomen en ik had het na een tip gelijk weggehaald. Henrike blijkbaar ook maar dat was blijkbaar niet snel genoeg. Leip ben je dan hoor. Diegene die haar gestalkt had bedoel ik dan uiteraard.
pi_221326327
quote:

[..]
Ze is nooit thuis, alleen als dat verplicht moet vanwege school kinderen. Als die de deur amper uit zijn is zij met haar troostpoppetje (zei iemand vorige week 😂) naar het buitenland.
pi_221326332
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 21:35 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Misschien loopt dat achter?
Regelmatig dus denk dat je gelijk hebt.
pi_221326357
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 21:47 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Ze is nooit thuis, alleen als dat verplicht moet vanwege school kinderen. Als die de deur amper uit zijn is zij met haar troostpoppetje (zei iemand vorige week 😂) naar het buitenland.
🫠

Heleboel troostpoppetjes heeft ze, het lijkt wel een verzamelwoede!
pi_221326369
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 21:50 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
🫠

Heleboel troostpoppetjes heeft ze, het lijkt wel een verzamelwoede!
Soort matroeska's, elke keer komt er weer een nieuw troostpoppetje tevoorschijn...
pi_221326388
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 21:52 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Soort matroeska's, elke keer komt er weer een nieuw troostpoppetje tevoorschijn...
🤣

Hop hop hop spring maar op je troostpop!
pi_221326420
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 21:15 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Via molly zag ik een prive account en via storynavigation kon ik haar profiel wel zien
pi_221326427
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 21:54 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
🤣

Hop hop hop spring maar op je troostpop!
Mooie titel voor het volgende deel👍
pi_221326438
Mijn jongste is nu 18 jaar, maar toen hij jonger was werd hem door zijn vader gevraagd om foto's te maken op vakantie.

Dieptepunt was een complete fotosessie op het strand van zn vader en zijn vriendin met zonsondergang.

Hij heeft het er nu nog weleens over. Niet dat het hem beschadigd heeft hoor, maar hij vond het zo awkward en voelde niet dat hij kon weigere. Het komt nog best weleens ter sprake.

Ik ben zo benieuwd hoe de kinderen van Michelle het ervaren. Ik vind dat zij hun enorm belast, met al haar emotie en gevoelens.
Gewoon heel hard slokken, je kinderen veel plezier wensen en uitzwaaien. Huilen kan je doen als ze weg zijn.
Ze lijkt echt te pronken met haar tranen op social media.

Ik zag op tiktok dat haar zoon op vrijwel iedere tiktok van haar reageert, dus hij ziet en leest alles
pi_221326469
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 22:02 schreef Lodelie het volgende:
Mijn jongste is nu 18 jaar, maar toen hij jonger was werd hem door zijn vader gevraagd om foto's te maken op vakantie.

Dieptepunt was een complete fotosessie op het strand van zn vader en zijn vriendin met zonsondergang.

Hij heeft het er nu nog weleens over. Niet dat het hem beschadigd heeft hoor, maar hij vond het zo awkward en voelde niet dat hij kon weigere. Het komt nog best weleens ter sprake.

Ik ben zo benieuwd hoe de kinderen van Michelle het ervaren. Ik vind dat zij hun enorm belast, met al haar emotie en gevoelens.
Gewoon heel hard slokken, je kinderen veel plezier wensen en uitzwaaien. Huilen kan je doen als ze weg zijn.
Ze lijkt echt te pronken met haar tranen op social media.

Ik zag op tiktok dat haar zoon op vrijwel iedere tiktok van haar reageert, dus hij ziet en leest alles
Oh wat vreselijk !! Ben benieuwd hoe de kinderen van MCW hier later op terugkijken en wat zij er dan van zullen zeggen.
Maar even, die jongen is net 10 en zit op tiktok?
pi_221326480
Weten jullie nog dat Tim de functioneringsgesprekken deed voor MCW?
In haar stories van vandaag deelt ze dat hij ook de telefoontjes doet, omdat zij niet houdt van bellen ('want dan moet
je eerst vragen hoe het met iemand gaat en zo')

En waarom heeft die jongen altijd zijn handen in zijn zak? Hij sukkelt weer wat achter MCW aan en mag haar tassen dragen.
pi_221326501
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 21:58 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Via molly zag ik een prive account en via storynavigation kon ik haar profiel wel zien
Storynavigation liep ook altijd achter.
pi_221326511
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 22:06 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Oh wat vreselijk !! Ben benieuwd hoe de kinderen van MCW hier later op terugkijken en wat zij er dan van zullen zeggen.
Ze vertelde ook een keer dat haar oudste(n) de podcast luisteren.
pi_221326522
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 22:07 schreef lila01 het volgende:
In haar stories van vandaag deelt ze dat hij ook de telefoontjes doet, omdat zij niet houdt van bellen ('want dan moet

En waarom heeft die jongen altijd zijn handen in zijn zak? Hij sukkelt weer wat achter MCW aan en mag haar tassen dragen.
Handen in z’n zakken, capuchon op én losse veters. Hij is 20 jaar terug blijven steken.
pi_221326557
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 20:57 schreef papierentas het volgende:

[..]
Denk dat ze bang is dat de buren toch mee gaan kijken
pi_221326580
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 22:06 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Daar snap ik ook helemaal niks van. En als hij op tt mag, wat kan (en doet?) hij dan nog meer op z’n telefoon? Maar ja, als je zelf de godganse dag met je telefoon in je handen loopt geef je ook wel het goede voorbeeld.
pi_221326670
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 20:06 schreef Huisopdehoek het volgende:

Nou de tanden van Am komen in de buurt
pi_221326672
Sanneke op threads (reactie op iemand)
Ik doe dit (geld verdienen met influencen) al si da 2009. Ik verdien kliks via Insta. En affiliatie loopt soms sneller op dan je denkt.

Alleen daarom al zal ze haar insta wel weer open gooien.
En hoogstwaarschijnlijk wel weer een keer een tikkie openen voor het een of ander, want zo sielug.
  Moderator maandag 13 juli 2026 @ 22:31:27 #299
184769 crew  Deisyy
pi_221326676
quote:

[..]
Niet dus, maar ik zie dat de uitleg al is gegeven.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_221326687
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 21:37 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En wat wil je daarmee suggereren?
Dat ik het niet zo geloof 🤣 niet eens suggeren
pi_221326690
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 22:07 schreef lila01 het volgende:

Omdat hij iedere dag zuurkool eet en hij daarvoor de worst vast opwarmt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')