abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221323028
Romy Koldenhof deelt haar kinderen afgeschermd en heeft hier al heel wat berichten over geplaatst dat er zoveel gekken op de wereld zijn. Ze is alleen even vergeten om haar zoon af te schermen op haar laatste foto. Tot zover de echt bewuste influencers 😂
pi_221323029
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 14:27 schreef Post-its het volgende:

[..]
Maar een reisverzekering is iets anders dan een annuleringsverzekering mochten ze niet gaan daardoor.
Dat zou onze plangoeroe toch moeten weten lijkt me.
Daarom regelt ze het normaal via de reis mevrouw 😅
pi_221323047
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 13:28 schreef Harper het volgende:

[..]
Een scheef neustussenschot wordt over het algemeen pas geopereerd als je niet meer groeit.
Als ze dan een pre-operatief gesprek plant 2 weken voor zijn 18e, krijgt hij als volwassene ook de cliniclowns aan bed.
Heel bijzonder is dat, DBM, maar nog wel even wachten dus.

(Mijn zoon had zelfde euvel, na een val).
pi_221323209
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 09:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind het heel erg dat je die berichten hebt gehad, dat moet echt niet kunnen. Ik vind het kinderachtig en laag bij de grond.
Ik ben het vrijwel nooit eens met je en kies er regelmatig voor om de discussie niet aan te gaan, kost me gewoon te veel energie. Maar ik heb echt niet te behoefte om jou neer te halen of je op insta op te sporen (nu vind ik het sowieso vaak ver gaan dat opgezocht wordt via chatgpt waar iemand op vakantie is of woont ofzo).
Dus sorry dat je dit moet meemaken.
Thanks
pi_221323221
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 12:41 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘Vanaf as vrijdag zal mijn huis-tuin-keuken geneuzel overgaan in reiscontent. Dat betekent dus dat ik niet meer 24 uur per dag zichtbaar ben.

Ze weet dus zelf dat ze herhalende geneuzel-posts plaatst.

En niet meer 24/7 zichtbaar?
Gelukkig waren de bed-scenes al nooit zichtbaar.
Deze uitspraak doet ze vooral om de moekes aan te moedigen te reageren: "Ik geniet altijd zo van je huis-tuin-en keukentips. 🤤Wat ben je toch een knappie! Een beterschapsknuffel voor die lieve pannenkoek van ons je."
pi_221323263
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 09:44 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik vind het echt heel erg dat je dit moest meemaken, en dat het zo erg is dat mensen je gaan achterhalen wie je bent etc!
De dames die dit gedaan hebben schaam je diep! Echt bah!!
Dankjewel, ja ik kan je zeggen het is vreselijk.
pi_221323351
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 14:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Judith kan geen sociale contacten behouden, maar op deze manier heeft ze die toch kortstondig, denk dat dat voor haar prima is.
Voor de kinderen is zo'n vakantie denk ik wel leuk, maar die camping waar ze nu zit in zo'n rijtjestent echt de horror voor mij.
Voor de ander ook. Zo'n mens trek je toch niet langdurig of frequent in je aura.
pi_221323426
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 15:07 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Voor de ander ook. Zo'n mens trek je toch niet langdurig of frequent in je aura.
Denk dat een week al te veel is 🙈
pi_221323470
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 14:20 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
De soort vakantie van Juud en Bob trekt mij totaal niet ( naast de oerlelijke camping) . Ik hou niet van dit soort activiteiten met onbekende volwassenen. En nergens aan meedoen lijkt me dan ook weer niet de bedoeling bij dit soort concepten.

Wanneer je houdt van zo'n type vakantie is het natuurlijk top.
Als alleenstaande ouder vond ik het wel fijn. Als je even wil douchen kan iemand even op je kind letten. Etc.

De camping heb ik geen idee hoe het eruit ziet verder op basis van deze beelden.
pi_221323471
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 15:02 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Deze uitspraak doet ze vooral om de moekes aan te moedigen te reageren: "Ik geniet altijd zo van je huis-tuin-en keukentips. 🤤Wat ben je toch een knappie! Een beterschapsknuffel voor die lieve pannenkoek van ons je."
We gaan je missen! En ook die lieve J! En L, die ik geboren heb zien worden! Gaat Maarten wel wat posten? Alsjeblieft? Ik kan niet zo lang zonder je hoor!

🤢
pi_221323501
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:07 schreef Hyacinth het volgende:
Elkaar opzoeken op insta en nare berichten sturen gaat echt (te) ver. Ik vraag me dan ook af of dat meeschrijvers of meelezers van hier zijn.
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:13 schreef Fietsbel26 het volgende:

[..]
Helemaal dit. En heel vervelend Henrike, dat je dit mee moest maken.
Je kunt gewoon niet meer jezelf zijn, past op met wat je typt , weegt je woorden zwaarder af.
Ik weet van 2 persoon wie het is en die " ontloop" ik .
Er zitten bijzondere mensen tussen laten we het daar maar op houden.
Wel fijn dat mede users het met me eens zijn dat dit niet kan.
En ik weet echt van mezelf wel dat ik ook soms heftig reageer, maar dat is de aard van het beestje , en ik werk daar echt aan , scroll steeds vaker door.
pi_221323640
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 15:10 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Denk dat een week al te veel is 🙈
Ik zou ook hoog in mijn irritatie zitten..
pi_221323648
Heeeerlijk die vieze bebloede tanden op beeld bij AM. Waarom plaats je dit?!
pi_221323677
Maar even hè.
Dbm, ze ging voor nieuwe buisjes toch? Dat noemde ze de operatie?
Hij had al eerder buisjes , hoe kan het dan dat nieuwe buisjes nu ineens niet meer kunnen omdat zijn neustussenschot scheef staat?
Die buisjes gaan in de oren toch?
En is dat tussenschot dan in korte tijd scheefgegroeid?
  maandag 13 juli 2026 @ 15:54:28 #165
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221323690
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 15:45 schreef Roosjemeroosje het volgende:
Bebloede tanden? Dat is geen bloed, dat is gewoon de kleur van haar gebit, bruin!
  maandag 13 juli 2026 @ 15:55:43 #166
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221323697
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 15:17 schreef Lipisu het volgende:

[..]
[..]
Je kunt gewoon niet meer jezelf zijn, past op met wat je typt , weegt je woorden zwaarder af.
Ik weet van 2 persoon wie het is en die " ontloop" ik .
Er zitten bijzondere mensen tussen laten we het daar maar op houden.
Wel fijn dat mede users het met me eens zijn dat dit niet kan.
En ik weet echt van mezelf wel dat ik ook soms heftig reageer, maar dat is de aard van het beestje , en ik werk daar echt aan , scroll steeds vaker door.
🤩
pi_221323705
AM heeft besloten het weer maar gewoon te laten. Wat was ze van plan dan? Iemand boos opbellen en verantwoordelijk te stellen voor het weer? Wat was de bedoeling.. zo veel vragen.
pi_221323725
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 13:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dit dus allemaal! Scheef neusschot word al snel gezien.. ken genoeg mensen die dit hebben en als ze er last van hebben is het een simpele ingreep 🤦‍♂️ dus nu is naast zijn darmen ook zijn kno regio verkeerd aangelegd... gelooft ze zichzelf nog?
En dat je gewoon een heel plan had hoe de operatie zou lopen en hoe de recoverie zou gaan en teleurgesteld bent dat dit feestje niet door kan gaan 🤦‍♂️ heeft nu nog iemand bewijs nodig dat deze vrouw echt ziek is?? Ik vind haar doodeng voor die arme kinderen! Hoop echt dat ze ook daarin extreem liegt en overdrijft en dat flip helemaal niet naar het ziekenhuis is geweest
Deze vrouw spoort niet. Ineens is er een probleem met zijn tussenschot. Dan had flipje heel andere klachten gehad. Toevallig weet ik het een en ander van operaties en meestal doen ze er bij een jongen van die leeftijd helemaal niets aan. Mocht hij al klachten hebben wat ik dus ernstig betwijfel.

Die vrouw moet zelf nagekeken worden door een goede arts.
pi_221323741
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 13:31 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Mag hopen dat die arme man lekker vakantie heeft, al moet hij een tweede schuur plaatsten want dan kan ze een tweede koelkast neerzetten. Voor iemand die zoveel boodschappen doet heeft ze een lege koelkast. Lekker al die toetjes voor je darmen, ze zal vandaag nog wel een paar keer gaan janken dat haar operatie niet doorgaat.

Denk ook doordat zij echt 0 sociale contacten heeft in het echte leven niemand haar terugfluit. Eng mens is het. Die gaat 100x een second opinion doen totdat flip flap floep op de OK ligt!
😂😂
pi_221323744
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 15:45 schreef Roosjemeroosje het volgende:
Alle schaamte voorbij deze vrouw. Haar tanden zijn wel duidelijk meer recht gaan staan. Gek genoeg vind ik dat ze nog steeds een vreselijk gebit heeft. Maar het ging haar ook niet om uiterlijk natuurlijk.
pi_221323745
quote:
17s.gif Op maandag 13 juli 2026 15:59 schreef Hocuspocus2 het volgende:
AM heeft besloten het weer maar gewoon te laten. Wat was ze van plan dan? Iemand boos opbellen en verantwoordelijk te stellen voor het weer? Wat was de bedoeling.. zo veel vragen.
🤣🤣
pi_221323761
Ik moet bij die tanden foto’s van AM altijd denken aan de tandarts die voor onze ezel langskomt , sorry. Maar gooi er wat facings op!
pi_221323762
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 15:51 schreef Lipisu het volgende:
Maar even hè.
Dbm, ze ging voor nieuwe buisjes toch? Dat noemde ze de operatie?
Hij had al eerder buisjes , hoe kan het dan dat nieuwe buisjes nu ineens niet meer kunnen omdat zijn neustussenschot scheef staat?
Die buisjes gaan in de oren toch?
En is dat tussenschot dan in korte tijd scheefgegroeid?
Ik vind het ook een gek verhaal, nu heeft t arme kind weer een probleem in de aanleg van zijn KNO gebied ofzo.

Ik denk dat ze gewoon geen buisjes zetten bij gekraak in de oren. En aangezien ze nu bij 'hun eigen' KNOarts waren waar ze zó tevreden over was kan ze nu niet meer zo hoog van de toren blazen als de vorige keer.
pi_221323767
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 09:22 schreef Lipisu het volgende:
Ik zal even kort iets toelichten
Ja ik ben Henrike klopt.
Ik heb mijn naam veranderd omdat ik hele nare privé berichten heb gehad op insta, enkele users van hier hebben mijn echte naam achterhaald en vinden het nodig om mij persoonlijk nog een trap na te geven. Dit vooral om het feit dat ik het in hun ogen te vaak opnam voor mcw, ik praatte niet met de rest mee zeg maar.
Deze berichten gingen echt veel te ver en ik heb daar echt last van gehad.
Ik heb mijn naam veranderd en reageer bijna niet meer onder reacties van mcw.
Nu volg ik Tamara al langere tijd, en word ik nu daar weer op afgerekend.
Mag je dan niet een mening geven en mag een ander dat dan wel? Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn toch maar communiceer gewoon zonder gelijk te zeggen ; goh waar is Henrike gebleven?
Het zijn hier steeds dezelfde users die dit doen, ik heb het ook bij beheer aangegeven.
Dit forum mag en kan niet gebruikt worden om pestegedrag toe te staan.
Ik weet nu hoe het voelt en geloof me het is niet leuk! Ben nu gewoon aan het overwegen om hier te stoppen want ik wil niet weer dat het escaleert, en aan de andere kant denk ik schijt.... ik blijf gewoon.
Laten we gewoon wat milder zijn voor elkaar en elkaars mening en voorkeuren accepteren , niet iedereen is hetzelfde
Wow gaat het hier echt zo ver? Wat naar dat je dit hebt meegemaakt. En ik hoop dat dit niet nog eens gebeurt.
Ik vind dit echt een bizarre ontwikkeling. Dit kan toch gewoon niet…
pi_221323782
quote:
17s.gif Op maandag 13 juli 2026 15:59 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Even de president opbellen dat het toch wel erg lastig is mooie plaatjes te schieten met de hoofddildo als t veel regent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')