abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221321611
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 11:29 schreef Harper het volgende:

[..]
Kamperen is geen must he, ook niet voor kinderen.
Wij hebben, afgezien van ooit twee nachtjes, nooit met de kinderen gekampeerd. En ze zijn niks tekort gekomen.
Weet ik. Mijn kinderen vonden het ook maar heel kort leuk. En ik moet ook eerlijk zeggen dat dat van ons ook niet echt kamperen te noemen was. Volledig ingericht chalet en dat stond dan op een camping. Ik wil op vakantie gewoon niet inleveren op comfort, dan blijf ik liever thuis.
pi_221321670
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:38 schreef Moppie1982 het volgende:
Suus en Saar krijgen zelfs samen een kaartje! Triest!!! Doe het gewoon voor ieder apart!
Weet je wel wat dat kost, een eigen kaartje? Vooral na die dure snoepzak is het budget op
pi_221321738
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 11:01 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Ik ben een aantal keren gegaan. Ik vond het echt ideaal. Zo heb je zelf ook soms eventjes niks. Mijn kinderen waren toen nog te jong om 'pleite' te zijn in hun eentje.

Ben dus ook juud tegengekomen op een vakantie. Ze post wel zoals ze echt is.
Oh echt? Ik had gehoopt dat ze in het echt minder erg zou zijn
pi_221321830
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 11:01 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Ik ben een aantal keren gegaan. Ik vond het echt ideaal. Zo heb je zelf ook soms eventjes niks. Mijn kinderen waren toen nog te jong om 'pleite' te zijn in hun eentje.

Ben dus ook juud tegengekomen op een vakantie. Ze post wel zoals ze echt is.
En was er dan niemand die er iets van zei dat ze andere kinderen en ouders filmt en op social media gooit? Daar ben ik dus echt benieuwd naar. Ik vraag me af of daar ook niets over in het reglement van zo’n organisatie staat.
pi_221321857
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:43 schreef Lostit het volgende:
Dat iemand die bestseller auteur is, AI gebruikt om kaartjes voor haar kinderen te schrijven…
En het is ook niet Belveld het is Belfeld met een F.
pi_221321861
Jim heeft al weken geen gas, elektra en water? Maar hij is nu toch in dat studentenhuis, dit kan toch niet met alle huurders erin ?
pi_221321869
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 11:14 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Ik snap daar echt niks van. Het zijn toch twee kinderen. Twee individuen... Behalve bij de familie G.
Ja, niet te geloven he, ze moeten het met 1 kaartje doen, belachelijk!
pi_221321870
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 11:31 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik mag toch hopen dat hij met die buikgriep toch wel stromend water heeft
Dat denk ik niet want hij komt daar ook douchen. Af en toe dan 🫢
pi_221321921
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 11:51 schreef Earring het volgende:

[..]
Dat denk ik niet want hij komt daar ook douchen. Af en toe dan 🫢
Volgens mij heeft hij geen warm water.. en AM doet zijn was
Ze hadden het toen ook over die slangen enzo naar AM maar daar was toen een andere oplossing voor.. dus hij heeft denk ik geen gas en electra 🤷
pi_221321923
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:43 schreef Lostit het volgende:
Dat iemand die bestseller auteur is, AI gebruikt om kaartjes voor haar kinderen te schrijven…
Haar talent is overduidelijk niet het verwoorden van gedachten en gevoelens. Ze maakt beter foto's dan woorden. Zo zie je maar, iedereen kan bestseller-schrijver worden.
pi_221321934
‘Reisverzekering’ stond vanochtend ook in de agenda. Misschien gaat ze vragen of broekhoest ook onder de voorwaarden valt.
pi_221321966
Te triest voor woorden, 1 kaartje sturen naar de tweeling. Hoe moet dat nou later als er 1 gaat trouwen bijv en de ander niet ? Dan klopt het niet meer bij AM in haar hoofd hoor . Dan doen ze allebei iets heel anders 😳

Die broek is lelijk voor een vrouw van bijna 50, het is hip willen doen terwijl je het niet bent .

En die IJsland reis : ik zei het al eerder maar ik zie het nog wel geannuleerd worden . Am is zo verkrampt dat het misschien maar beter is ook als ze niet gaat.
pi_221322012
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 12:13 schreef poohenzo het volgende:
Te triest voor woorden, 1 kaartje sturen naar de tweeling. Hoe moet dat nou later als er 1 gaat trouwen bijv en de ander niet ? Dan klopt het niet meer bij AM in haar hoofd hoor . Dan doen ze allebei iets heel anders 😳

Die broek is lelijk voor een vrouw van bijna 50, het is hip willen doen terwijl je het niet bent .

En die IJsland reis : ik zei het al eerder maar ik zie het nog wel geannuleerd worden . Am is zo verkrampt dat het misschien maar beter is ook als ze niet gaat.
Misschien trouwt de tweeling met een tweeling en dan op dezelfde dag🙃. Dat is al eerder gebeurt
pi_221322044
Princess treatment gaat niet door. Dus er wordt weer gezwommen, ondanks de zere oren. Die niet pijn doen, maar toch wel. En kraken.
  maandag 13 juli 2026 @ 12:25:28 #115
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_221322055
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 12:13 schreef poohenzo het volgende:

Uiteraard wordt de reis dan geannuleerd door Jim, niet omdat AM zo bang is dat ze eigenlijk ook stiekem in haar broek schijt...
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_221322086
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 11:49 schreef brilduiker1973 het volgende:
Jim heeft al weken geen gas, elektra en water? Maar hij is nu toch in dat studentenhuis, dit kan toch niet met alle huurders erin ?
Hoe gaat dat dan met de wc doorspoelen?
pi_221322150
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 12:25 schreef popje het volgende:

[..]
Uiteraard wordt de reis dan geannuleerd door Jim, niet omdat AM zo bang is dat ze eigenlijk ook stiekem in haar broek schijt...
Dit vooral!
Want zij is zo avontuurlijk, stoer, flexibel, krachtig, sportief ... aan haar kan het zekerweten nooit liggen.
pi_221322165
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 12:01 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Volgens mij heeft hij geen warm water.. en AM doet zijn was
Ze hadden het toen ook over die slangen enzo naar AM maar daar was toen een andere oplossing voor.. dus hij heeft denk ik geen gas en electra 🤷
Nog steeds niet? Het lijkt me sterk dat dat al weken duurt.
pi_221322185
‘Vanaf as vrijdag zal mijn huis-tuin-keuken geneuzel overgaan in reiscontent. Dat betekent dus dat ik niet meer 24 uur per dag zichtbaar ben.

Ze weet dus zelf dat ze herhalende geneuzel-posts plaatst.

En niet meer 24/7 zichtbaar?
Gelukkig waren de bed-scenes al nooit zichtbaar.
pi_221322195
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 12:04 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘Reisverzekering’ stond vanochtend ook in de agenda. Misschien gaat ze vragen of broekhoest ook onder de voorwaarden valt.
Een gewone reisverzekering dekt dit niet, pech gehad. Of ze moeten een annuleringsverzekering meteen afgesloten hebben, dat moet meestal binnen 7 tot 14 dagen na maken van boeking, of misschien hebben ze een doorlopende annuleringsverzekering, maar ook daar zitten nogal wat voorwaarden aan. Geen idee ook of dat überhaupt dekkend is voor een volwassen kind die met je meegaat op reis en of dat beide personen dan zou dekken, of alleen Jim.
pi_221322202
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 11:49 schreef brilduiker1973 het volgende:
Ach welnee, deze kan weer in de sterke verhalen bak van AM.

In Nederland moet er echt heeeeel veel gebeuren voordat je werkelijk wordt afgesloten. En idd, andere huurders. Nee joh.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221322204
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 12:27 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Hoe gaat dat dan met de wc doorspoelen?
En met het koelen en opwarmen van de chinees?
pi_221322234
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 12:41 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘Vanaf as vrijdag zal mijn huis-tuin-keuken geneuzel overgaan in reiscontent. Dat betekent dus dat ik niet meer 24 uur per dag zichtbaar ben.

Ze weet dus zelf dat ze herhalende geneuzel-posts plaatst.

En niet meer 24/7 zichtbaar?
Gelukkig waren de bed-scenes al nooit zichtbaar.
😅
Horror, 24 uur per dag zichtbaar!
pi_221322254
Iets zegt me dat de chinees wel iets te maken heeft die buikgriep.
pi_221322265
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 12:24 schreef Moedervan4kids het volgende:
Princess treatment gaat niet door. Dus er wordt weer gezwommen, ondanks de zere oren. Die niet pijn doen, maar toch wel. En kraken.
Het is allemaal heel gecompliceerd en naast en scheef tussenschot heeft hij nog meer aanlegfouten. En daar komt de KNO arts nu pas mee, na het platlopen van het ziekenhuis al jaren met haar 'KNO kind'? Ik geloof er niet zoveel van, ze heeft weer lekker haar tijd besteed met haar bestie Chat. Een scheef tussenschot is niet echt een moeilijk iets om te opereren. En de rest doet ze nu bewust vaag over, je moet iets verzinnen he voor de aandacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')