Ik vraag me af of hij/zij daar op let/schrikt/er iets van vindt?quote:Op maandag 13 juli 2026 09:52 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik zou als Hellofresh bezorger trouwens best wel schrikken van hoe Debbie eruit ziet. Ze oogt gewoon ziek. Die haren geven haar echt een indruk alsof ze net weer haargroei heeft en daarvan alles nog uit lijkt te vallen... ik schrik er echt van. Als ik Debbie was zou ik echt stoppen met die spuitjes. Dat kan niet goed voor haar zijn.
Ik zou daar niet vanuit gaan in dit geval 😂quote:Op maandag 13 juli 2026 10:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik mag er toch van uit gaan dat de volwassen pannenkoek dat zélf doet.
Ik vraag me ook af hoe het personeel naar haar reisjes en mentale break downs kijkt.quote:Op maandag 13 juli 2026 10:26 schreef Joleinuitdestad het volgende:
[..]
Wij hebben ook bedrijven maar no way dat ik zo wil zijn. We zijn zichtbaar voor onze medewerkers en gaan niet om de haverklap allerlei snoepreisjes naar de zon maken. Jolie Noe heeft de zaken niet op orde. Lange levertijd ineens, slechte klantenservice. Dan spring je toch bij?
Je bedoelt die volwassen pannenkoek, die al weken afgesloten is van gas, water en elektra? Die volwassen pannenkoek die al maanden bijna dagelijks bij ouders aanschuift voor een hapje en een drankje? Die volwassen pannenkoek die alleen naar de tandarts gaat als mama de afspraak heeft gemaakt voor het hele gezin?quote:Op maandag 13 juli 2026 10:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik mag er toch van uit gaan dat de volwassen pannenkoek dat zélf doet.
Ja zag het! Dat zou toch - volgens de woorden van AM- automatisch (als je wat ouder wordt) een hele korte broek worden????quote:Op maandag 13 juli 2026 10:17 schreef Lodelie het volgende:
Heeft Am nou precies zo'n jort aan als S en S dragen?
Of JE MOEDERRRRRRR!quote:Op maandag 13 juli 2026 10:30 schreef Lodelie het volgende:
Als je als volwassen letterlijk 4 dagen diaree hebt dan moet je inderdaad de dokter bellen.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik doelde meer dat het zo wel kan wat zij doet.quote:Op maandag 13 juli 2026 10:26 schreef Joleinuitdestad het volgende:
[..]
Wij hebben ook bedrijven maar no way dat ik zo wil zijn. We zijn zichtbaar voor onze medewerkers en gaan niet om de haverklap allerlei snoepreisjes naar de zon maken. Jolie Noe heeft de zaken niet op orde. Lange levertijd ineens, slechte klantenservice. Dan spring je toch bij?
Dan zou AM met haar huisarts moeten bellen en doen alsof zij het heeft (met alle details) want als het goed is krijgt zij geen informatie voor/over de pannenkoek.quote:Op maandag 13 juli 2026 10:30 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Je bedoelt die volwassen pannenkoek, die al weken afgesloten is van gas, water en elektra? Die volwassen pannenkoek die al maanden bijna dagelijks bij ouders aanschuift voor een hapje en een drankje? Die volwassen pannenkoek die alleen naar de tandarts gaat als mama de afspraak heeft gemaakt voor het hele gezin?
Ehhhh....
Ik denk inderdaad dat het een hele leuke vakantie is. En ze hebben natuurlijk geluk met het mooie weer.quote:Op maandag 13 juli 2026 10:29 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Die vakantie van Judith: dit is toch fantastisch! Supergevarieerd programma en ook echt vakantie voor de alleengaande, zonder echt alleen te zijn. Ik vond de vakantie vorig jaar niet zo, maar als ik alleengaand zou zijn met een kind van 7, zou ik dit zeker overwegen.
Playmobielfietsjequote:Op maandag 13 juli 2026 09:51 schreef AnnArt het volgende:
L wel een helm en J niet? My 2 cents: een ongeluk zit per definitie in een klein hoekje, maar de kans dat één van beide een keer valt door eigen rijstijl is wel 100% L.
En dat is de schuld van die hork AM, die star vol blijft houden dat al haar kinderen op playmobielfietsjes moeten leren fietsen, ivm motoriek en zelfvertrouwen. Dat ze bij beide argumenten de plank volledig misslaat, wil er bij deze rigide vrouw niet in.
Werkelijk? Die vakantie van Judith lijkt mij echt de hel 🤣quote:Op maandag 13 juli 2026 10:29 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Die vakantie van Judith: dit is toch fantastisch! Supergevarieerd programma en ook echt vakantie voor de alleengaande, zonder echt alleen te zijn. Ik vond de vakantie vorig jaar niet zo, maar als ik alleengaand zou zijn met een kind van 7, zou ik dit zeker overwegen.
Serieus 😂 nee sorry echt niet! Voor een Jort moet je echt het figuur hebben. Am is net een strijkplank erinquote:Op maandag 13 juli 2026 10:34 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Die jort bij AM: ik ken weinig mensen die zo'n ding kunnen dragen, maar AM kan hem hebben!
Als mijn kinderen er niet zijn, wat niet vaak voorkomt, dan ben ik zelf graag thuis, want dat is zooooo heerlijk... lekker aanklooien zonder dat ik voor anderen hoef te zorgen.quote:Op maandag 13 juli 2026 10:15 schreef Lodelie het volgende:
Michelle gaat gelijk vol gas naar Frankrijk als haar kinderen weg zijn.
Moet die vrouw niet gewoon werken? Je zou toch denken dat als de kinderen er niet zijn dat je dan juist gaat werken. Dan kan je ongestoord uren maken.
Is zij sowieso weleens gewoon thuis als haar kinderen er niet zijn? En Tim hobbelt maar achter haar aan, zonder enige eigen invulling van zijn leven. Zijn hele leven bestaat uit Michelle en wat zij wilt, echt een hele ongezonde situatie
Ja viel mij ook op. En de meiden moesten korter had ze het over. Denk dat ze zelf ook geshopt heeft.quote:Op maandag 13 juli 2026 10:17 schreef Lodelie het volgende:
Heeft Am nou precies zo'n jort aan als S en S dragen?
Dat past niet in dr schema met spontaan naar Amsterdam en Parijs.quote:Op maandag 13 juli 2026 10:26 schreef Joleinuitdestad het volgende:
[..]
No way dat AM alleen gaat naar Ijsland!quote:Op maandag 13 juli 2026 10:28 schreef MwKomkommer het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Die 'buikgriep' is gewoon voorsorteren op niet hoeven gaan. Kan ook zijn dat AM het gewoon te spannend vindt.
Die heeft die bakken chinees gewoon op het aanrecht gezet vorige week dinsdag en er woensdag van gegeten. Heerlijk.quote:Op maandag 13 juli 2026 10:30 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Je bedoelt die volwassen pannenkoek, die al weken afgesloten is van gas, water en elektra? Die volwassen pannenkoek die al maanden bijna dagelijks bij ouders aanschuift voor een hapje en een drankje? Die volwassen pannenkoek die alleen naar de tandarts gaat als mama de afspraak heeft gemaakt voor het hele gezin?
Ehhhh....
Diep triest inderdaad. Wat een liefdeloos mens is het toch. Ik blijf me verbazen.quote:Op maandag 13 juli 2026 10:38 schreef Moppie1982 het volgende:
Suus en Saar krijgen zelfs samen een kaartje! Triest!!! Doe het gewoon voor ieder apart!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |