abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221320918
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2026 09:52 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik zou als Hellofresh bezorger trouwens best wel schrikken van hoe Debbie eruit ziet. Ze oogt gewoon ziek. Die haren geven haar echt een indruk alsof ze net weer haargroei heeft en daarvan alles nog uit lijkt te vallen... ik schrik er echt van. Als ik Debbie was zou ik echt stoppen met die spuitjes. Dat kan niet goed voor haar zijn. ;(
Ik vraag me af of hij/zij daar op let/schrikt/er iets van vindt?
Die bezorger levert de doos af en is ondertussen alweer bezorg met het volgende adres volgens mij.
pi_221320936
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:25 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik mag er toch van uit gaan dat de volwassen pannenkoek dat zélf doet.
Ik zou daar niet vanuit gaan in dit geval 😂
pi_221320937
Die vakantie van Judith: dit is toch fantastisch! Supergevarieerd programma en ook echt vakantie voor de alleengaande, zonder echt alleen te zijn. Ik vond de vakantie vorig jaar niet zo, maar als ik alleengaand zou zijn met een kind van 7, zou ik dit zeker overwegen.
pi_221320940
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:26 schreef Joleinuitdestad het volgende:

[..]
Wij hebben ook bedrijven maar no way dat ik zo wil zijn. We zijn zichtbaar voor onze medewerkers en gaan niet om de haverklap allerlei snoepreisjes naar de zon maken. Jolie Noe heeft de zaken niet op orde. Lange levertijd ineens, slechte klantenservice. Dan spring je toch bij?
Ik vraag me ook af hoe het personeel naar haar reisjes en mentale break downs kijkt.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_221320947
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:25 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik mag er toch van uit gaan dat de volwassen pannenkoek dat zélf doet.
Je bedoelt die volwassen pannenkoek, die al weken afgesloten is van gas, water en elektra? Die volwassen pannenkoek die al maanden bijna dagelijks bij ouders aanschuift voor een hapje en een drankje? Die volwassen pannenkoek die alleen naar de tandarts gaat als mama de afspraak heeft gemaakt voor het hele gezin?

Ehhhh....
pi_221320949
Als je als volwassen letterlijk 4 dagen diaree hebt dan moet je inderdaad de dokter bellen.

Ik geloof er niks van. Maar ze moet toch content maken. Een soort cliffhanger, kan Jim wel of niet mee naar IJsland...
pi_221320961
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:17 schreef Lodelie het volgende:
Heeft Am nou precies zo'n jort aan als S en S dragen?
Ja zag het! Dat zou toch - volgens de woorden van AM- automatisch (als je wat ouder wordt) een hele korte broek worden????
pi_221320963
Wat een armoe als je AI je persoonlijke kaartjes laat schrijven voor je eigen kinderen.

Al zou het alleen al zijn: Lieve Lou, geniet van je weekje en ik mis je kontenknijpen nu al. Tot gauw. Kuskus demammavan.
pi_221320974
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:30 schreef Lodelie het volgende:
Als je als volwassen letterlijk 4 dagen diaree hebt dan moet je inderdaad de dokter bellen.

Of JE MOEDERRRRRRR!
pi_221320997
Die jort bij AM: ik ken weinig mensen die zo'n ding kunnen dragen, maar AM kan hem hebben!
pi_221321003
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:19 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ik denk dat zij op commando kan huilen.
Had ze niet de eerste 100km maximaal jankend in de auto gezeten meen ik te hebben gelezen.
pi_221321005
quote:

[..]
Wij hebben ook bedrijven maar no way dat ik zo wil zijn. We zijn zichtbaar voor onze medewerkers en gaan niet om de haverklap allerlei snoepreisjes naar de zon maken. Jolie Noe heeft de zaken niet op orde. Lange levertijd ineens, slechte klantenservice. Dan spring je toch bij?
Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik doelde meer dat het zo wel kan wat zij doet.

Ik stond zelf ook gewoon in de pop-up store, maar ja sommige willen het anders
Lekker laten gaan..
pi_221321008
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:30 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Je bedoelt die volwassen pannenkoek, die al weken afgesloten is van gas, water en elektra? Die volwassen pannenkoek die al maanden bijna dagelijks bij ouders aanschuift voor een hapje en een drankje? Die volwassen pannenkoek die alleen naar de tandarts gaat als mama de afspraak heeft gemaakt voor het hele gezin?

Ehhhh....
Dan zou AM met haar huisarts moeten bellen en doen alsof zij het heeft (met alle details) want als het goed is krijgt zij geen informatie voor/over de pannenkoek.
pi_221321010
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:29 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Die vakantie van Judith: dit is toch fantastisch! Supergevarieerd programma en ook echt vakantie voor de alleengaande, zonder echt alleen te zijn. Ik vond de vakantie vorig jaar niet zo, maar als ik alleengaand zou zijn met een kind van 7, zou ik dit zeker overwegen.
Ik denk inderdaad dat het een hele leuke vakantie is. En ze hebben natuurlijk geluk met het mooie weer.
De rijen met tenten op het gortdroge terrein zonder schaduw zien er echter alles behalve aantrekkelijk uit.
pi_221321020
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 09:51 schreef AnnArt het volgende:
L wel een helm en J niet? My 2 cents: een ongeluk zit per definitie in een klein hoekje, maar de kans dat één van beide een keer valt door eigen rijstijl is wel 100% L.
En dat is de schuld van die hork AM, die star vol blijft houden dat al haar kinderen op playmobielfietsjes moeten leren fietsen, ivm motoriek en zelfvertrouwen. Dat ze bij beide argumenten de plank volledig misslaat, wil er bij deze rigide vrouw niet in.
Playmobielfietsje :Y
pi_221321032
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:29 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Werkelijk? Die vakantie van Judith lijkt mij echt de hel 🤣
Met die tenten bovenop elkaar en gezamenlijk gedoe. Ik ben heel vaak zonder mijn man op vakantie ivm werk. En mijn kinderen zijn op de camping sowieso binnen een half uur pleite en maken zelf wel vrienden.
pi_221321044
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:34 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Die jort bij AM: ik ken weinig mensen die zo'n ding kunnen dragen, maar AM kan hem hebben!
Serieus 😂 nee sorry echt niet! Voor een Jort moet je echt het figuur hebben. Am is net een strijkplank erin
pi_221321046
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:15 schreef Lodelie het volgende:
Michelle gaat gelijk vol gas naar Frankrijk als haar kinderen weg zijn.

Moet die vrouw niet gewoon werken? Je zou toch denken dat als de kinderen er niet zijn dat je dan juist gaat werken. Dan kan je ongestoord uren maken.

Is zij sowieso weleens gewoon thuis als haar kinderen er niet zijn? En Tim hobbelt maar achter haar aan, zonder enige eigen invulling van zijn leven. Zijn hele leven bestaat uit Michelle en wat zij wilt, echt een hele ongezonde situatie
Als mijn kinderen er niet zijn, wat niet vaak voorkomt, dan ben ik zelf graag thuis, want dat is zooooo heerlijk... lekker aanklooien zonder dat ik voor anderen hoef te zorgen.
pi_221321051
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:17 schreef Lodelie het volgende:
Heeft Am nou precies zo'n jort aan als S en S dragen?
Ja viel mij ook op. En de meiden moesten korter had ze het over. Denk dat ze zelf ook geshopt heeft.
En wat een gezeur over Jim weer zeg. Laat hem zelf de huisarts bellen, hoe oud is hij helemaal. Straks krijgen we screenshots dat hij nog aan de schijterij (zijn woorden) is. Zo niet boeiend
pi_221321052
quote:

[..]
Dat past niet in dr schema met spontaan naar Amsterdam en Parijs.

Misschien had dr bestie expres niet verteld dat ze op vakantie was en is MCW er bij toeval achtergekomen en racet ze daarom nu spontaan die kant op.
pi_221321056
Suus en Saar krijgen zelfs samen een kaartje! Triest!!! Doe het gewoon voor ieder apart!
pi_221321058
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:28 schreef MwKomkommer het volgende:

[..]
Dat idee heb ik ook. Die 'buikgriep' is gewoon voorsorteren op niet hoeven gaan. Kan ook zijn dat AM het gewoon te spannend vindt.
No way dat AM alleen gaat naar Ijsland!
pi_221321062
Een eigen webshop betekent vast dat je dat vaak op vakantie kan, ik zie closet van val ook altijd maar op vakantie gaan omdat ze anders gaan tijd samen hebben. Ik heb geen webshop, mijn partner ook niet dus ik heb daar totaal geen ervaring mee toch denk ik dat je dan iets fout doet, als je bijna elk weekend op vakantie moet om samen te kunnen zijn. Mooi dat ze het kunnen betalen (niet alles zal gesponsord zijn) maar lijkt mij voor zo’n meisje als L ook heel onrustig. Maar goed wie ben ik he 🤭🤣
pi_221321065
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:30 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]

Ehhhh....
Die heeft die bakken chinees gewoon op het aanrecht gezet vorige week dinsdag en er woensdag van gegeten. Heerlijk.
pi_221321067
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2026 10:38 schreef Moppie1982 het volgende:
Suus en Saar krijgen zelfs samen een kaartje! Triest!!! Doe het gewoon voor ieder apart!
Diep triest inderdaad. Wat een liefdeloos mens is het toch. Ik blijf me verbazen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')