Ik verwacht het ook niet, maar ik probeer op een positieve manier naar Sanneke te kijken vandaag.quote:Op maandag 13 juli 2026 09:05 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik verwacht juist geen actieve dag. Het was een dag rustig dus kon ze eindelijk in de tuin zitten.
Alleen Tamara zegt dat altijd, ik hoef geen verantwoording af te leggen, maar ondertussen deelt ze alles in hun leven.. zal een eng mannetje zien dat twee kleine jochies alleen varen en denkt hmmm. Heb ik ook met het fietsen van Link naar de boerderij. Of die jongens in hun blote borst eten. Kan je weinig volgers hebben en een gesloten profiel. 2200 mensen die wat weten over je leven noem ik niet weinig.quote:Op maandag 13 juli 2026 09:12 schreef Beppie12345 het volgende:
Het is gewoon onverantwoord zulke jonge kinderen in een bootje. Water is best groots en kan wel niet diep zijn, ze kunnen er prima in verdrinken. Onder bootje terecht komen, paniek. Tamara gelijk weer te reageren op haar Instagram dat ze geen verantwoording hoeft af te leggen. Nou echt niet dat mijn jonge kinderen daar alleen gaan varen in een opblaasboot. Geen slimme aktie.
Het zou me niks verbazen dat ze die buikgriep nog even overdrijft, puur voor content en engagement. Niet omdat J. echt nog zo ziek zou zijn 🤥quote:Op maandag 13 juli 2026 09:08 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Het zal wat zijn hè, als haar reisje niet doorgaat.
Omdat Lot haar wel dierbaar is en Jet niet.quote:Op maandag 13 juli 2026 08:59 schreef poohenzo het volgende:
Waarom moet Lot eigenlijk een helm op en Jet niet ?
Ik vind het heel erg dat je die berichten hebt gehad, dat moet echt niet kunnen. Ik vind het kinderachtig en laag bij de grond.quote:Op maandag 13 juli 2026 09:22 schreef Lipisu het volgende:
Ik zal even kort iets toelichten
Ja ik ben Henrike klopt.
Ik heb mijn naam veranderd omdat ik hele nare privé berichten heb gehad op insta, enkele users van hier hebben mijn echte naam achterhaald en vinden het nodig om mij persoonlijk nog een trap na te geven. Dit vooral om het feit dat ik het in hun ogen te vaak opnam voor mcw, ik praatte niet met de rest mee zeg maar.
Deze berichten gingen echt veel te ver en ik heb daar echt last van gehad.
Ik heb mijn naam veranderd en reageer bijna niet meer onder reacties van mcw.
Nu volg ik Tamara al langere tijd, en word ik nu daar weer op afgerekend.
Mag je dan niet een mening geven en mag een ander dat dan wel? Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn toch maar communiceer gewoon zonder gelijk te zeggen ; goh waar is Henrike gebleven?
Het zijn hier steeds dezelfde users die dit doen, ik heb het ook bij beheer aangegeven.
Dit forum mag en kan niet gebruikt worden om pestegedrag toe te staan.
Ik weet nu hoe het voelt en geloof me het is niet leuk! Ben nu gewoon aan het overwegen om hier te stoppen want ik wil niet weer dat het escaleert, en aan de andere kant denk ik schijt.... ik blijf gewoon.
Laten we gewoon wat milder zijn voor elkaar en elkaars mening en voorkeuren accepteren , niet iedereen is hetzelfde
Nou, dan had ze een helm moeten kopen die de juiste maat is en niet 1 die meer schade toe kan brengen dan tegen zal houden als ze goed op haar hoofd zou klappen.quote:Op maandag 13 juli 2026 09:35 schreef Lostit het volgende:
[..]
Omdat Lot haar wel dierbaar is en Jet niet.
Ze hebben de zondag in elk geval niet besteed aan het omdraaien van de plank in de kast. En de bovenste plank kan ook wel wat extra ondersteuning gebruiken.quote:Op maandag 13 juli 2026 09:16 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik verwacht het ook niet, maar ik probeer op een positieve manier naar Sanneke te kijken vandaag.
Ik vind het echt heel erg dat je dit moest meemaken, en dat het zo erg is dat mensen je gaan achterhalen wie je bent etc!quote:Op maandag 13 juli 2026 09:22 schreef Lipisu het volgende:
Ja ik ben Henrike klopt.
Ik heb mijn naam veranderd omdat ik hele nare privé berichten heb gehad op insta, enkele users van hier hebben mijn echte naam achterhaald en vinden het nodig om mij persoonlijk nog een trap na te geven. Dit vooral om het feit dat ik het in hun ogen te vaak opnam voor mcw, ik praatte niet met de rest mee zeg maar.
Mag je dan niet een mening geven en mag een ander dat dan wel? Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn toch maar communiceer gewoon zonder gelijk te zeggen ; goh waar is Henrike gebleven?
Het zijn hier steeds dezelfde users die dit doen, ik heb het ook bij beheer aangegeven.
Ik weet nu hoe het voelt en geloof me het is niet leuk! Ben nu gewoon aan het overwegen om hier te stoppen want ik wil niet weer dat het escaleert, en aan de andere kant denk ik schijt.... ik blijf gewoon.
Laten we gewoon wat milder zijn voor elkaar en elkaars mening en voorkeuren accepteren , niet iedereen is hetzelfde
Ja, die zag ik ook ja, is al helemaal aan het doorzakken. Maar dit soort kasten/ planken moet je ook niet volstouwen met zware boeken. Hij stort vanzelf in elkaar. Enorm veilig met M. eronder.quote:Op maandag 13 juli 2026 09:42 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze hebben de zondag in elk geval niet besteed aan het omdraaien van de plank in de kast. En de bovenste plank kan ook wel wat extra ondersteuning gebruiken.
Die plank hè, zit zo in me irritatie zone 😂😂😂quote:Op maandag 13 juli 2026 09:42 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze hebben de zondag in elk geval niet besteed aan het omdraaien van de plank in de kast. En de bovenste plank kan ook wel wat extra ondersteuning gebruiken.
Ik ben dit bericht met je eens, precies zoals ik mezelf ook hierover voel.quote:Op maandag 13 juli 2026 09:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik vind het heel erg dat je die berichten hebt gehad, dat moet echt niet kunnen. Ik vind het kinderachtig en laag bij de grond.
Ik ben het vrijwel nooit eens met je en kies er regelmatig voor om de discussie niet aan te gaan, kost me gewoon te veel energie. Maar ik heb echt niet te behoefte om jou neer te halen of je op insta op te sporen (nu vind ik het sowieso vaak ver gaan dat opgezocht wordt via chatgpt waar iemand op vakantie is of woont ofzo).
Dus sorry dat je dit moet meemaken.
Ik haat die plank ook verschrikkelijk. Die had ik zelf allang 100x om gedraaid. Ik snap gewoon niet dat je zo lui bent dat dit zelfs teveel voor je is. Maarja.. met haar stappen verbaast mij dit niks.quote:Op maandag 13 juli 2026 09:45 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Die plank hè, zit zo in me irritatie zone 😂😂😂
Hoe kan je daar tegenaan kijken de hele dag, dan ben je echt lui denkend hoor
Ik vraag me ook af of ze de kasten (niet alleen die) aan de muur hebben bevestigd, of dat binkie hem een dezer dagen omtrekt als hij zich op wil trekken om te gaan staan.quote:Op maandag 13 juli 2026 09:42 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dit is precies wat ze wil.quote:Op maandag 13 juli 2026 09:52 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ik zou als Hellofresh bezorger trouwens best wel schrikken van hoe Debbie eruit ziet. Ze oogt gewoon ziek. Die haren geven haar echt een indruk alsof ze net weer haargroei heeft en daarvan alles nog uit lijkt te vallen... ik schrik er echt van. Als ik Debbie was zou ik echt stoppen met die spuitjes. Dat kan niet goed voor haar zijn.
Ja daar zou ik ook een error van krijgenquote:Op maandag 13 juli 2026 09:45 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Hoe lang duurt een buikgriep nou helemaal. Met een paar dagen heb je het ergste wel gehad tochquote:Op maandag 13 juli 2026 09:28 schreef FokkingGezellig het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen dat ze die buikgriep nog even overdrijft, puur voor content en engagement. Niet omdat J. echt nog zo ziek zou zijn 🤥
Geldt ook voor die lelijke betonnen muur in de slaapkamer. Ik zou me hier zo aan ergeren.quote:Op maandag 13 juli 2026 09:45 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Zo´n heksenjacht is belachelijk en zou niet moeten gebeuren.quote:Op maandag 13 juli 2026 09:22 schreef Lipisu het volgende:
Ja ik ben Henrike klopt.
Dat zou natuurlijk best kunnen. DM’s sturen vind ik sowieso een raar concept , ook als je dat doet naar flu flu’s die je zelf niet persoonlijk kent .quote:Op maandag 13 juli 2026 10:07 schreef Hyacinth het volgende:
Elkaar opzoeken op insta en nare berichten sturen gaat echt (te) ver. Ik vraag me dan ook af of dat meeschrijvers of meelezers van hier zijn.
😂quote:Op maandag 13 juli 2026 09:46 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik haat die plank ook verschrikkelijk. Die had ik zelf allang 100x om gedraaid. Ik snap gewoon niet dat je zo lui bent dat dit zelfs teveel voor je is. Maarja.. met haar stappen verbaast mij dit niks.
Ik heb de handleiding gevonden van die Action kast. Het hele bovenstuk moet er dan af en uit elkaar en daar zijn ze veel te lui voor, deze opperklussers hadden duidelijk hun ogen in hun broekzak zitten tijdens het klussenquote:Op maandag 13 juli 2026 09:46 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik haat die plank ook verschrikkelijk. Die had ik zelf allang 100x om gedraaid. Ik snap gewoon niet dat je zo lui bent dat dit zelfs teveel voor je is. Maarja.. met haar stappen verbaast mij dit niks.
Helemaal dit. En heel vervelend Henrike, dat je dit mee moest maken.quote:Op maandag 13 juli 2026 09:45 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik ben dit bericht met je eens, precies zoals ik mezelf ook hierover voel.
Het was overigens wel duidelijk hoor, maar ik vond het ook niet nodig om het daarover te hebben. Lekker boeiend of iemand eerst Pietje heet en daarna verder gaat onder Klaasje.
Kunnen we dit nu laten rusten?! Het verpest het topic en we dwalen af. Het ging de laatste tijd zo goed juist!quote:Op maandag 13 juli 2026 10:08 schreef Harper het volgende:
[..]
Zo´n heksenjacht is belachelijk en zou niet moeten gebeuren.
Ik volg Michelle niet, dus meningen over haar, positief of negatief, zullen me een worst wezen.
Wat betreft Tamara: geen probleem als jij haar een leuke en goede moeder vind. Maar schrijf je eigen observaties ipv tegen de kritiek van anderen ingaan. En helemaal als het met dooddoeners als "ze weet het zelf vast het beste" en "het is een momentopname", is.
Zelf heb je ook flinke kritiek op anderen, waarop dezelfde dooddoeners van toepassing zijn.
Ik vraag me ook af hoeveel uur zij eigenlijk besteed bij die webshop van haar. Ze doet alsof ze het altijd enorm druk heeft met werk maar op haar Insta lijkt het alsof dat maar bijzaak is.quote:Op maandag 13 juli 2026 10:15 schreef Lodelie het volgende:
Michelle gaat gelijk vol gas naar Frankrijk als haar kinderen weg zijn.
Moet die vrouw niet gewoon werken? Je zou toch denken dat als de kinderen er niet zijn dat je dan juist gaat werken. Dan kan je ongestoord uren maken.
Is zij sowieso weleens gewoon thuis als haar kinderen er niet zijn? En Tim hobbelt maar achter haar aan, zonder enige eigen invulling van zijn leven. Zijn hele leven bestaat uit Michelle en wat zij wilt, echt een hele ongezonde situatie
Ik denk dat zij op commando kan huilen.quote:Op maandag 13 juli 2026 10:18 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vraag me bij Michelle wel af of ze dan de hele weg naar Zuid Frankrijk zit te huilen of laat ze de huil vastzitten tot ze bij haar bestie is?
Ik heb zelf een webshop gehad, en deed ook werken onderweg of ergens anders. Als je mensen hebt die het inpakken en mensen die plaatjes schieten, heb je niet veel te doen, je administratie, mails etc zitten allemaal op je laptop. En af en toe je gezicht laten zien, maar je kan een webshop gewoon van afstand runnen, zelfs de inkoopquote:Op maandag 13 juli 2026 10:18 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af hoeveel uur zij eigenlijk besteed bij die webshop van haar. Ze doet alsof ze het altijd enorm druk heeft met werk maar op haar Insta lijkt het alsof dat maar bijzaak is.
Ja!!!! En ze schrijft kaartjes met Chat? Kan ze echt niets voor haar eigen kinderen verzinnen?quote:Op maandag 13 juli 2026 10:17 schreef Lodelie het volgende:
Heeft Am nou precies zo'n jort aan als S en S dragen?
Ik mag er toch van uit gaan dat de volwassen pannenkoek dat zélf doet.quote:Op maandag 13 juli 2026 10:22 schreef Weerikier het volgende:
Nou nou , die buikgriep van Jim is wel enorm heftig... ik ken weinig volwassen mensen die 4 dagen non stop op de wc zitten mbt een buikgriep. AM gaat eventueel zelfs de huisarts inschakelen.
Volgens mij heeft Jim gewoon geen zin in die hele reis met zn mammie en wil hij liever lekker thuis met zn vriendin blijven.
Nee. En het is natuurlijk Hahahihihoho hilarisch wat ze zegt op het kaartje te zetten.quote:Op maandag 13 juli 2026 10:23 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ja!!!! En ze schrijft kaartjes met Chat? Kan ze echt niets voor haar eigen kinderen verzinnen?
Wij hebben ook bedrijven maar no way dat ik zo wil zijn. We zijn zichtbaar voor onze medewerkers en gaan niet om de haverklap allerlei snoepreisjes naar de zon maken. Jolie Noe heeft de zaken niet op orde. Lange levertijd ineens, slechte klantenservice. Dan spring je toch bij?quote:Op maandag 13 juli 2026 10:22 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik heb zelf een webshop gehad, en deed ook werken onderweg of ergens anders. Als je mensen hebt die het inpakken en mensen die plaatjes schieten, heb je niet veel te doen, je administratie, mails etc zitten allemaal op je laptop. En af en toe je gezicht laten zien, maar je kan een webshop gewoon van afstand runnen, zelfs de inkoop
Dat idee heb ik ook. Die 'buikgriep' is gewoon voorsorteren op niet hoeven gaan. Kan ook zijn dat AM het gewoon te spannend vindt.quote:Op maandag 13 juli 2026 10:22 schreef Weerikier het volgende:
Nou nou , die buikgriep van Jim is wel enorm heftig... ik ken weinig volwassen mensen die 4 dagen non stop op de wc zitten mbt een buikgriep. AM gaat eventueel zelfs de huisarts inschakelen.
Volgens mij heeft Jim gewoon geen zin in die hele reis met zn mammie en wil hij liever lekker thuis met zn vriendin blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |